Календарно тематичне планування Підручник П.П. Попель 9 клас

Про матеріал
Календарно тематичне планування за підручником П.П. Попель 9 клас. (2 години на тиждень). Календарне планування розробленно на основі освітніх програм із записаним домашнім завданням із відповідного підручника.
Перегляд файлу

ХІМІЯ

9-й клас

Календарно тематичне планування

Підручник П.П. Попель

(2 год. на тиждень)

уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу (3 год)

  1.  

 

Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять з хімії. Склад і властивості основних класів неорганічних сполук

Повторити склад і властивості основних класів неорганічних сполук

  1.  

 

Склад і властивості основних класів неорганічних сполук

Здійснити перетворення поданих схем

  1.  

 

Хімічний зв'язок і будова речовини

Повторити хімічний зв'язок і будова речовини

Тема 1. Розчини (21 год.)

  1.  

 

Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі

Опрацювати п.1

Виконати №1

  1.  

 

Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок

Опрацювати п.2

Виконати №13

  1.  

 

Розчинність речовин, її залежність від різних чинників

Опрацювати п.5

Виконати №38

  1.  

 

Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини

Навести приклади насичених і ненасичених речовин.

  1.  

 

Розчинення як фізико-хімічний процес. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин.

Опрацювати п.3

Виконати №18

  1.  

 

Поняття про кристалогідрати. Масова частка розчиненої речовини в розчині, виготовленому з кристалогідратів

Опрацювати п.4 с.19-22

Виконати №24

  1.  

 

Розв’язування розрахункових задач

Виконати №31

  1.  

 

Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти

Опрацювати п.1

Виконати №1

  1.  

 

Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах

Опрацювати п7

Виконати №50

  1.  

 

Сильні й слабкі електроліти. Ступінь електролітичної дисоціації

Опрацювати п.8

Виконати №60

  1.  

 

Поняття про рН розчину. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. Лабораторні досліди № 1-2. Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів за допомогою універсального індикатора. Дослідження рН харчової і косметичної продукції

Опрацювати п.9

Виконати №69

  1.  

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу

Опрацювати п.11

Виконати №82

  1.  

 

Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій. Лабораторні досліди № 3-5. Реакції обміну між розчинами електролітів, що супроводжуються випаданням осаду, виділенням газу, утворенням води

Опрацювати п.10

Виконати №76 (а,б)

  1.  

 

Практична робота № 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах

Виконати №76(в,г)

  1.  

 

Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Лабораторний дослід № 6. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах

Повторити п.10

  1.  

 

Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій. Лабораторні досліди № 7-9. Виявлення хлорид-іонів, сульфат-іонів та карбонат-іонів у розчинах

Опрацювати п.12

Виконати №89

  1.  

 

Практична робота № 2. Розв’язування експериментальних задач

Виконати №94

  1.  

 

Представлення результатів навчальних проектів

Виконати №93

  1.  

 

Розв’язування розрахункових задач

Виконати завдання у зошиті

  1.  

 

Узагальнення знань з теми «Розчини»

Виконати завдання у зошиті

  1.  

 

Контрольна робота № 1 з теми «Розчини»

 

 

  1.        

 

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну

Опрацювати п.13

Виконати №98

  1.        

 

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки

Визначити ступені окиснення елементів за даними хім. формулами сполук

  1.        

 

Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів

Скласти формули сполук за даними степенями окиснення сполук

  1.        

 

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники

Опрацювати п.14

Виконати №110

  1.        

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій

Опрацювати п.15

Виконати №118

  1.        

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій

Повторити п.13

Виконати №122

  1.        

 

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці

Опрацювати п.13 с.81-82

Виконати №123

  1.        

 

Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння.

Опрацювати п.16

Виконати №127

  1.        

 

Оборотні й необоротні реакції

Опрацювати п.13

с.76-77

Виконати №101

  1.        

 

Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників. Лабораторний дослід № 10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою

Опрацювати п.17

Виконати №133

  1.        

 

Практична робота № 3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій

Виконати №134

  1.        

 

Представлення результатів навчальних проектів

Виконати проект

  1.        

 

Узагальнення знань з теми «Хімічні реакції»

Виконати завдання подані у зошиті

  1.        

 

Контроль знань з теми «Хімічні реакції»

Виконати завдання сусідніх варіантів

Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки (24 год.)

  1.          

 

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени

Опрацювати п.18

Виконати №140

  1.          

 

Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів

Опрацювати п.19

Виконати №149

  1.          

 

Гомологія. Гомологи метану, їхні молекулярні і структурні формули та назви

Опрацювати п.20

Виконати №154

  1.          

 

Фізичні й хімічні властивості гомологів метану. Реакція заміщення для метану

Опрацювати п.22

Виконати №172

  1.          

 

Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями. Розв’язання задач

Опрацювати п.25

Виконати №190

  1.          

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули

Опрацювати п.21

Виконати №168

  1.          

 

Фізичні й хімічні властивості ненасичених вуглеводнів. Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). Горіння вуглеводнів.

Опрацювати п.22

Виконати №173

  1.          

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену

Опрацювати п.23

Виконати №178

  1.          

 

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів

Опрацювати п.24

Виконати №186

  1.          

 

Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи

Опрацювати п.26

 

  1.          

 

Метанол, етанол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини

Опрацювати п.26

с.147-152
Виконати №201

  1.          

 

Гліцерол: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Якісна реакція на гліцерол. Лабораторний дослід № 11. Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом

Опрацювати п.27

Виконати №203

  1.          

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти. Застосування

Опрацювати п.28

Виконати №211

  1.          

 

Практична робота № 4. Властивості етанової кислоти

Виконати №215

  1.          

 

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія

Опрацювати п.29

Виконати №218

  1.          

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів

Опрацювати п.30

Виконати №223

  1.          

 

Вуглеводи: глюкоза та сахароза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Якісна реакція на глюкозу.  Лабораторний дослід № 12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом

Опрацювати п.31

Виконати №228

  1.          

 

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль.  Лабораторні досліди № 13-14. Відношення крохмалю до води. Взаємодія крохмалю з йодом. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Опрацювати п.32

Виконати №236

  1.          

 

Практична робота № 5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах

Провести дослід та описати його: виявлення глюкози у меду.

  1.          

 

Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків

Опрацювати п.33

Виконати №241

  1.          

 

Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів

Опрацювати п.34

Виконати №246

  1.          

 

Представлення результатів навчальних проектів

Виконати №245

  1.          

 

Узагальнення знань з теми «Початкові поняття про органічні сполуки»

Виконати №242

  1.          

 

Контрольна робота № 2 з теми «Початкові поняття про органічні сполуки»

Виконати завдання сусідніх варіантів

Тема 4. Роль хімії в житті суспільства (4 год.)

  1.          

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення

Опрацювати п.35

Виконати №252

  1.          

 

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу

Опрацювати п.37

Виконати №273

  1.          

 

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства

Опрацювати п.38 с.217-220

Виконати №277

  1.          

 

Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки

Опрацювати п.38

Виконати №280

 

docx
Додав(-ла)
Загура Євдокія
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
13 березня 2023
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку