Календарне планування
Пізнаємо природу 6 клас
Дарія Біда 2023 р. 2 год. на тиждень
№ |
Дата |
Тема урока |
Домашнє завдання |
1 |
|
Розділ 1. Пізнаємо світ науки Що вивчають природничі науки |
|
2 |
|
Як досягти успіху |
|
3 |
|
Як стати дослідником |
|
4 |
|
Контрольна робота |
|
5 |
|
Розділ 2. Пізнаємо явища природи Що таке рух і спокій |
|
6 |
|
Як передається тепло |
|
7 |
|
Що відбувається з тілами за нагрівання |
|
8 |
|
Що таке електризація |
|
9 |
|
Як скласти електричне коло |
|
10 |
|
Як ми використовуємо електричний струм |
|
11 |
|
Світло й тінь |
|
12 |
|
Як ми використовуємо світлові явища |
|
13 |
|
Як діє оптична лінза |
|
14 |
|
Що таке звук |
|
15 |
|
Із чого складається Земля |
|
16 |
|
Що таке чисті речовини та суміші |
|
17 |
|
Яких перетворень зазнають речовини |
|
18 |
|
Які явища пов’язані з рухами Землі та Місяця |
|
19 |
|
Чому і як живиться організми |
|
20 |
|
Як живляться тварини |
|
21 |
|
Що таке дихання організмів |
|
22 |
|
Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища |
|
23 |
|
Чи можливе життя без руху |
|
24 |
|
Що таке розмноження організмів |
|
25 |
|
Що таке ріст і розвиток організмів |
|
26 |
|
Контрольна робота |
|
27 |
|
Розділ 3. Пізнаємо сонячну систему Чим озброєні астрономи |
|
28 |
|
Що ми бачимо на небі |
|
29 |
|
Що кружляє навколо сонця |
|
30 |
|
Які планети належать до земної групи |
|
31 |
|
Які планети називають гігантами |
|
32 |
|
Малеча сонячної системи |
|
33 |
|
Як досліджують сонячну систему |
|
34 |
|
Ми тут. А де всі? |
|
35 |
|
Як влаштований всесвіт |
|
36 |
|
Контрольна робота |
|
37 |
|
Семестрова контрольна робота |
|
38 |
|
Розділ 4 Пізнаємо взаємозв’язки в природі Що таке середовище існування |
|
39 |
|
Які умови існування у водному середовищі |
|
40 |
|
Які особливості наземно-повітряного середовища (НПС) |
|
41 |
|
Як тварини пристосувалися до життя в грунті |
|
42 |
|
Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище |
|
43 |
|
Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки |
|
44 |
|
Як організми співіснують у середовищі. Партнери. Нахлібники і квартиранти |
|
45 |
|
Як складати ланцюги живлення |
|
46 |
|
Що таке мистецтво виживання |
|
47 |
|
Що таке природні та штучні угруповання |
|
48 |
|
Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані |
|
49 |
|
У чому відмінність лісу та парку |
|
50 |
|
Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах |
|
51 |
|
Які взаємозв’язки організмів у грунті |
|
52 |
|
Як організми виживають у пустелях |
|
53 |
|
Які рослини і тварини живуть серед людей |
|
54 |
|
Як організми пристосовуються до періодичних змін середовища |
|
55 |
|
Контрольна робота |
|
56 |
|
Розділ 5. Пізнаємо себе і світ Як пізнати свої здібності |
|
57 |
|
Як підкорити царство холоду |
|
58 |
|
Як підкорили земні оболонки |
|
59 |
|
Що приховує Амазонія |
|
60 |
|
Як змінити світ на краще |
|
61 |
|
Контрольна робота |
|
62 |
|
Семестрова контрольна робота |
|
63 |
|
Річна контрольна робота |
|