Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук ,частина 1» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
(1,5 години на тиждень,51 година на рік)
№ з/п |
Тема уроку |
Сторінки у підручнику |
Дата проведення |
І семестр (24 години) |
|||
1 |
«Моя країна Україна,а я її дитина!» |
3-5 |
|
2 |
«Пізнаю себе. Я в школі» |
6-7 |
|
3 |
«Що належить до природи» |
8-9 |
|
4 |
«Кольорові сторінки природи: осінь» |
10-11 |
|
5 |
«Сонце. Світло і тепло» |
12-13 |
|
6 |
«Якої форми наша планета» |
14-15 |
|
7 |
«Чому буває день і ніч» |
16-17 |
|
8 |
«Пори року. Зміна пір року» |
18-19 |
|
9 |
«Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини» |
20-21 |
|
10 |
«Тварини в природі» |
22-23 |
|
11 |
«Природні явища» |
24-25 |
|
12 |
«Рослини восени» |
26-27 |
|
13 |
«Тварини восени» |
28-29 |
|
14 |
«Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини» |
30-31 |
|
15 |
«Святковий календар осені» |
32-33 |
|
16 |
«Знаю, навіщо правила для учнів» |
34-35 |
|
17 |
«Уроки чемності» |
36-37 |
|
18 |
«Умію дружити» |
38-39 |
|
19 |
«Битися чи не битися» |
40-41 |
|
20 |
«Кольорові сторінки природи: зима» |
42-43 |
|
21 |
«Рослини взимку» |
44-45 |
|
22 |
«Тварини взимку» |
46-47 |
|
23 |
«Святковий календар зими» |
48-49 |
|
24 |
Підсумковий урок за семестр. Створення колажу «Як я проведу Новий Рік». |
|
|
ІІ семестр (27 годин) |
|||
25 |
«Які правила в сімꞌї» |
50-51 |
|
26 |
«Що я вмію і люблю» |
52-53 |
|
27 |
«Якими бути?» |
54-55 |
|
28 |
«Розрізняй правду і обман» |
56-57 |
|
29 |
«Добро і зло». «Будь-який вчинок має наслідки» |
58-61 |
|
30 |
«Хто що робить» |
62-63 |
|
31 |
«Від молока до сиру». «Що з чого» |
64-67 |
|
32 |
«Досліджуємо матеріали: папір і пластик» |
68-69 |
|
33 |
«Людина і природа» |
70-71 |
|
34 |
«Червона книга України» |
72-73 |
|
35 |
«Повітря». «Як зберегти повітря чистим» |
74-77 |
|
36 |
«Вода». «Як берегти воду» |
78-81 |
|
37 |
«Водойми рідного краю» |
82-83 |
|
38 |
«Кольорові сторінки природи: весна». «Рослини навесні» |
84-87 |
|
39 |
«Тварини навесні» |
88-89 |
|
40 |
«Форми земної поверхні» |
90-91 |
|
41 |
«Гірські породи». «Грунт. Властивості, значення» |
92-95 |
|
42 |
«Святковий календар весни» |
96-97 |
|
43 |
«Державні символи України» |
98-99 |
|
44 |
«Пізнаю свій край». «Київ – столиця України» |
100-103 |
|
45 |
«Славетні українці» |
104-105 |
|
46 |
«Світ різноманітний». «Світове господарство» |
106-107 |
|
47 |
«Людина і її тіло». «Ти ростеш і змінюєшся» |
108-111 |
|
48 |
«Турбуюся про здоровꞌя» |
112-113 |
|
49 |
«Безпека там, де ти живеш» |
114-115 |
|
50 |
«Кольорові сторінки природи: літо» |
116-117 |
|
51 |
«Я дружу з природою» Підсумковий урок за рік. Групова робота класу. |
118-119 |
|