Календарно-тематичне планування предмету "Я досліджую світ" 2 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування предмету "Я досліджую світ" 2 клас НУШ розроблено за підручником Н. Бібік,Г. Бондарчук (1 частина), до якої входить зміст на 2 семестри. Так як я працюю за індивідуальною формою навчання, то в мене мало годин.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук ,частина 1» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

(1,5 години на тиждень,51 година на рік)

з/п

Тема уроку

Сторінки у підручнику

Дата проведення

І семестр (24 години)

1

«Моя країна Україна,а я її дитина!»

3-5

 

2

«Пізнаю себе. Я в школі»

6-7

 

3

«Що належить до природи»

8-9

 

4

«Кольорові сторінки природи: осінь»

10-11

 

5

«Сонце. Світло і тепло»

12-13

 

6

«Якої форми наша планета»

14-15

 

7

«Чому буває день і ніч»

16-17

 

8

«Пори року. Зміна пір року»

18-19

 

9

«Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини»

20-21

 

10

«Тварини в природі»

22-23

 

11

«Природні явища»

24-25

 

12

«Рослини восени»

26-27

 

13

«Тварини восени»

28-29

 

14

«Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини»

30-31

 

15

«Святковий календар осені»

32-33

 

16

«Знаю, навіщо правила для учнів»

34-35

 

17

«Уроки чемності»

36-37

 

18

«Умію дружити»

38-39

 

19

«Битися чи не битися»

40-41

 

20

«Кольорові сторінки природи: зима»

42-43

 

21

«Рослини взимку»

44-45

 

22

«Тварини взимку»

46-47

 

23

«Святковий календар зими»

48-49

 

24

Підсумковий урок за семестр. Створення колажу «Як я проведу Новий Рік».

 

 

ІІ семестр (27 годин)

25

«Які правила в сімꞌї»

50-51

 

26

«Що я вмію і люблю»

52-53

 

27

«Якими бути?»

54-55

 

28

«Розрізняй правду і обман»

56-57

 

29

«Добро і зло». «Будь-який вчинок має наслідки»

58-61

 

30

«Хто що робить»

62-63

 

31

«Від молока до сиру». «Що з чого»

64-67

 

32

«Досліджуємо матеріали: папір і пластик»

68-69

 

33

«Людина і природа»

70-71

 

34

«Червона книга України»

72-73

 

35

«Повітря». «Як зберегти повітря чистим»

74-77

 

36

«Вода». «Як берегти воду»

78-81

 

37

«Водойми рідного краю»

82-83

 

38

«Кольорові сторінки природи: весна». «Рослини навесні»

84-87

 

39

«Тварини навесні»

88-89

 

40

«Форми земної поверхні»

90-91

 

41

«Гірські породи». «Грунт. Властивості, значення»

92-95

 

42

«Святковий календар весни»

96-97

 

43

«Державні символи України»

98-99

 

44

«Пізнаю свій край». «Київ – столиця України»

100-103

 

45

«Славетні українці»

104-105

 

46

«Світ різноманітний». «Світове господарство»

106-107

 

47

«Людина і її тіло». «Ти ростеш і змінюєшся»

108-111

 

48

«Турбуюся про здоровꞌя»

112-113

 

49

«Безпека там, де ти живеш»

114-115

 

50

«Кольорові сторінки природи: літо»

116-117

 

51

«Я дружу з природою»

Підсумковий урок за рік. Групова робота класу.

118-119

 

 

 

docx
Додано
29 серпня 2019
Переглядів
9683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку