Образотворче мистецтво |
|||||
№ уроку |
За підручником Калініченко О. В., Аристова Л. С «Мистецтво» 1 година на тиждень |
ДАТА |
Примітка |
||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
ІІ семестр |
|||||
|
|
ХТД: зображення лісу для декорації до вистави «Лісова школа» |
|
|
|
|
|
ХТД: створення рельєфної композиції для декорації до вистави «Птахи у лісовій школі» (пластилін). Колективна робота: поєднання готових робіт у спільну композицію |
|
|
|
|
|
ХТД: створення смайликів із зображеннями героїв казки «Пригоди Піноккіо» («Буратіно») (олівці, фломастери) |
|
|
|
|
|
ХТД: ліплення черепахи Тортіли — персонажа пластилінового мультфільму. |
|
|
|
|
|
ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці) |
|
|
|
|
|
ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці) |
|
|
|
|
|
ХТД: створення оригінального зображення тварини — персонажа мультфільму (кольорові олівці) |
|
|
|
|
|
ХТД: ліплення слоника певного кольору для пластилінового мультфільму. Колективна робота: поєднання слоників у групи за кольорами і створення композицій «Слоники грають у м’яч» |
|
|
|
|
|
Чарівні перетворення. Основні поняття: художники анімалісти, форма птаха СМ: Зенг Ксяо Лянг «Чайки», фото птаха і схематичне зображення його форми ХТД: зображення птаха, який радісно літає (акварель) |
|
|
|
|
|
ХТД: зображення качечки, яка плаває (кольорові олівці), за мотивами української народної казки, де з качечкою відбуваються чарівні перетворення |
|
|
|
|
|
ХТД: створення іграшки-оригамі: складання кумедного вовченя з паперу |
|
|
|
|
|
ХТД: поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати колорит певної пори року. Колективна робота: поєднання готових колористичних композицій у чотири — за порами року: зима, весна, літо, осінь |
|
|
|
|
|
ХТД: створення симетричного квітучого диво-дерева (кольоровий папір, картон); аплікація |
|
|
|
|
|
ХТД: зображення будиночка чарівниці Гармонії (фломастери, маркери) |
|
|
|
|
|
ХТД: створення аплікації «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром композиції (кольоровий папір); аплікація |
|
|
|
|
|
ХТД: виготовлення рамок для кращих малюнків, аплікацій |
|
|
|
|
|
Виготовлення виробів за вибором дітей. |
|
|
|
|
|
Виготовлення виробів за вибором дітей. |
|
|
|
|
|
Урок-узагальнення. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|