Я досліджую світ |
|||||
№ уроку |
(за підручником Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост) ІІ семестр 3 години на тиждень |
ДАТА |
Примітка |
||
з/п |
в темі |
П |
Ф |
||
|
|
Які зміни відбуваються взимку в природі. Екскурсія |
|
|
|
|
|
Рослини взимку. |
|
|
|
|
|
Тварини взимку. |
|
|
|
Зимові турботи людей |
|||||
|
|
Турбота людей про тварин узимку. |
|
|
|
|
|
Праця людей узимку. |
|
|
|
|
|
Правила безпечної поведінки взимку. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Зима» |
|
|
|
МОЯ СІМЯ. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ |
|||||
Сім’я, родина |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Мій родовід. |
|
|
|
|
|
Сімейні турботи. |
|
|
|
|
|
Традиції моєї сім’ї. |
|
|
|
Мій добробут |
|||||
|
|
Потреби людини. |
|
|
|
|
|
Звідки беруться гроші? |
|
|
|
|
|
Навчання і життєвий успіх. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Моя сім’я. Мій добробут» |
|
|
|
МІЙ ВІДПОЧИНОК |
|||||
Навчання і відпочинок |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Організація навчання і відпочинку в школі та вдома. |
|
|
|
|
|
Смаки і захоплення. |
|
|
|
|
|
Життєрадісність і здоров’я. |
|
|
|
Мої друзі |
|||||
|
|
Я і мої друзі. |
|
|
|
|
|
Що може заважати дружбі? |
|
|
|
|
|
Будь увічливим/увічливою. |
|
|
|
МОЯ БЕЗПЕКА. |
|||||
Безпечне довкілля |
|||||
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації. |
|
|
|
|
|
Безпечна поведінка вдома. |
|
|
|
|
|
Користування телевізором, сучасними гаджетами. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Мій відпочинок. Моя безпека» |
|
|
|
У СВІТІ РУКОТРВОРИНИХ ТІЛ. |
|||||
У рукотворному світі |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Рукотворні обєкти і матеріали. |
|
|
|
|
|
Властивості та використання матеріалів. |
|
|
|
Найважливіші винаходи людства |
|||||
|
|
Освоєння і добування вогню. Винайдення колеса та електричної лампи. |
|
|
|
|
|
Інтернет. |
|
|
|
|
|
Реклама та рішення людини. |
|
|
|
ВЕСНА |
|||||
Весняні явища в природі |
|||||
|
|
Ознаки весни. Весняні місяці. |
|
|
|
|
|
Ознаки весни в житті рослин. |
|
|
|
|
|
Тварини навесні. |
|
|
|
Весняні турботи людей |
|||||
|
|
Праця людей навесні. |
|
|
|
|
|
Весняні свята. |
|
|
|
|
|
Поведінка на природі навесні. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Весна» |
|
|
|
МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА |
|||||
Моя Батьківщина |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Україна – європейська країна. Символи держави. |
|
|
|
|
|
Мої громадянські права та обовязки як члена суспільства. |
|
|
|
|
|
Славетні українці. |
|
|
|
Громадянські місця |
|||||
|
|
Які бувають громадянські місця? |
|
|
|
|
|
Я в бібліотеці. |
|
|
|
|
|
Я в театрі. |
|
|
|
Україна в світі |
|||||
|
|
Різноманітність людей у свті. Країни світу. |
|
|
|
|
|
Взаємозвязки України з іншими країнами. |
|
|
|
|
|
Внесок українців у свтові досягнення. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностувальна робота з теми «Моя країна – Україна» |
|
|
|
ЛІТО |
|||||
Літні явища в природі |
|||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ознаки літа в неживій природі. |
|
|
|
|
|
Рослини влітку. |
|
|
|
|
|
Тварини влітку. |
|
|
|
Відпочинок улітку |
|||||
|
|
Літні державні свята. |
|
|
|
|
|
Мрії про літо. |
|
|
|
|
|
Безпечна поведінка на відпочинку. |
|
|
|
|
|
У природі все взаємоповязане. |
|
|
|
Люби і бережи природу |
|||||
|
|
Природа і людина. |
|
|
|
|
|
Рослини Червоної книги України. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Літо» |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ртварини Червоної книги України. |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|