«Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної роботи__________________
«Затверджено»
Директор____________________________
(назва ЗНЗ)
___________________________(підпис)
Календарно-тематичне планування роботи групи продовженого дня
(за тематичними тижнями НУШ) _____класу(ів)
на І семестр 20…./20…. н.р.
Вересень
|
||||
№ з/п |
Дата провед. |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
«Я-школяр» |
||||
1 |
|
День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок». |
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу». |
Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів _____ класу. |
2 |
|
Ознайомлення із режимом ГПД. Розподіл доручень. Бесіда на дорозі «Мій друг — дорожній рух». |
Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї» |
Індивідуальна робота з учнями. |
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці. Правила особистої гігієни. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри. |
Консультації для батьків. |
4 |
|
Діалог/ гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?».
|
Створення позначок (емблем) для власних ранців. |
Виставка літератури з пихології і педагогіки. |
5 |
|
Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя? |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «До своїх прапорців», «М’яч і гравець»,«Другий зайвий». |
Знайомство із шкільним психологом. |
«Мій/наш клас» |
||||
6 |
|
9 вересня - Всесвітній день краси. Групова пантоміма-загадка «Наші спільні вподобання». |
Пішохідна прогулянка територією школи. Змагання «Веселі старти» між двома командами. |
Консультації для батьків: «Як оформити робоче місце для дитини». |
7 |
|
Бесіда «Був собі я». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально – розвивальних вправ. |
Індивідуальна робота з учнями. |
8 |
|
Бесіда. «Ти навколо людей,
люди навколо тебе». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. Розроблення емблеми (смайлика…) для класної кімнати. |
Ознайомлення батьків з режимом харчування та меню на ГПД. |
9 |
|
13 вересня – день фізичної культури і спорту. Веселі старти. |
Цільова прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
Презентація батькам аплікацій. |
10 |
|
Конкурс малюнків «Мої емоції». |
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Ознайомлення батьків з пам‘яткою «Шестирічні діти. Які вони?». |
«Мої друзі» |
||||
11 |
|
Слухання казки «Казочка про дружбу». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька». |
Консультації для батьків. |
12 |
|
Слухання й обговорення вірша Н. Тріщ «Нові сусіди». |
Трудовий десант на шкільному подвір’ї. Виготовлення закладки для книжки «Закладка для друга». |
Робота з розвитку зв’язного мовлення. |
13 |
|
Стосунки з однокласниками. Оповідання «Портфель». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем. |
Лекція медсестри про значення правильно сидіти за партою. |
14 |
|
Сюжетно-рольова гра «Як я піклуюся про друга – свого домашнього улюбленця» . |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. |
Консультації для батьків. |
15 |
|
Бесіда. «Улюблене заняття мого друга». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та спортивні естафети. |
Анкетування батьків «Творчі здібності вашої дитини». |
«Моє довкілля» |
||||
16 |
|
Бесіда «Збережемо довкілля чистим». |
Ігрова слідопитська прогулянка «Шерлок Холмс і Доктор Ватсон». |
Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
17 |
|
Бесіда «Ми за них відповідаємо». |
Комплекс ЗРВ. Ігрова змагальна прогулянка «Козацькі старти». |
Робота з психологом. |
18 |
|
Бесіда. «Людина починається з добра». |
Гра «Скринька невідкритих таємниць». |
Учням, які відзначились записати подяки. |
19 |
|
Свято Воздвиження хреста Господнього. |
Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвір’ям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?». |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». |
20 |
|
Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Горобчик і вогонь». |
Маршрутна прогулянка «Рідне село». Ігри за бажанням учнів. |
Консультації для батьків. |
Жовтень |
||||
«Осінь» |
||||
21 |
|
Міжнародний день людей похилого віку. |
Рухливі ігри «До своїх прапорців», «М’яч і гравець»,«Другий зайвий». Екскурсія до парку. |
Бесіда «Як перемогти втому?». |
22 |
|
Народна мудрість «Що я знаю про осінь?». |
Прогулянка фантазія «Карнавал осінніх барв». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. |
Індивідуальні поради «Прагнення дитини отримати хорошу оцінку». |
23 |
|
Виготовлення композиції «Барви осені». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс вправ на зміцнення мускулатури спини. |
Консультації для батьків. |
24 |
|
Екскурсія до природи «Осінь усьому лік веде». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Перегляд відеоролика «Безпека у класі». |
Робота з розвитку читацьких навичок. |
25 |
|
Казка «Який розум розумніший?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Сім’я – джерело сімейних цінностей. |
«Я і моя Батьківщина» |
||||
26 |
|
Гра-подорож «У країні рідної мови». |
Суспільствознавча прогулянка «Правила дорожнього руху». |
Зустріч «Корисні поради шкільного психолога батькам». |
27 |
|
Бесіда «Великий дім - держава». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. |
Конференція «Організація розумової праці». |
28 |
|
Усний журнал «Батьківщина - мати, умій за неї постояти». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри в футбол, бадмінтон. |
Залучення татусів до ремонту окремих ігор в ігротеці. |
29 |
|
Розповідь «Символи моєї Батьківщини». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором дітей. |
Лекція « Приклад батьків – основа морального вибору». |
30 |
|
Батьківщина в нас одна. Казка «Три верби». Дослідження слів «батьки» і «Батьківщина». |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за осінніми прикметами у природі та погоді. |
Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
«Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)» |
||||
31 |
|
14 жовтня – свято Покрови. День українського козацтва. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. |
Індивідуальні консультації для батьків. |
32 |
|
Бесіда «Як вітатися і спілкуватися». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Колективні ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
Ділова гра для батьків «Стилі спілкування між членами родини». |
33 |
|
Осінній ярмарок. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Участь батьків у доброчинному ярмарку. |
34 |
|
Без труда нема плода. Казка «Як стати багатим». |
День довкілля. Трудовий десант на шкільному подвір’ї. |
Бесіда «Телевізор у житті родини школяра». |
«Техніка, яка допомагає» |
||||
35 |
|
Бесіда. Предмети, що полегшують працю людини в побуті. |
Комплекс ЗРВ. Ігрова пошукова прогулянка «Знайди скарб». |
Батьківські збори « Наші успіхи і наші завдання».
|
36 |
|
«Як потоваришувати з технікою?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Робота зі шкільним психологом. |
37 |
|
Бесіда «Як роль роботів в житті людини?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Створення моделей роботів із підручного матеріалу (кубики, конструктор «Лего», коробки різних розмірів тощо). |
Знайомлення батьків з пам’яткою про виховання свідомох дисципліни, заохочення і покарання.
|
38 |
|
Екскурсія «Осінні явища в житті рослин». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. |
Консультації для батьків. |
39 |
|
Як боротися з лінощами Оповідання «Перший день канікул». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Гра «Я – конструктор». |
Як навчити дитину спілкуватися (пам’ятка). |
Листопад |
||||
«Ігри» |
||||
40 |
|
Розгадування ребусів та загадок. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення нових ігор. |
Бесіда про роль гри у сімейному вихованні. |
41 |
|
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?. |
Комплекс ЗРВ. Ігри «Всі до своїх прапорців», «Народний м`яч». |
Спільна праця батьків і дітей щодо прибирання класної ділянки. |
42 |
|
Бесіда. В які ігри грали наші батьки? Чому вчать комп`ютерні ігри?. |
Коплекс ЗРВ. Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв. |
Індивідуальні бесіди під час самопідготовки. |
43 |
|
Бесіда «Чому потрібні правила гри?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Консультації для батьків. |
44 |
|
День української писемності та мови. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Індивідуальна бесіда про гігієну школяра. |
«Театр» |
||||
45 |
|
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? Вправа «Знайди свій ряд і місце». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Перевірка чорновиків. |
46 |
|
Хто найголовніший у театрі? Міні-проект «Створюємо реквізити». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Морозець», «Квачі маршем». |
Година спілкування з батьками «Метеочутливі діти».
|
47 |
|
Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту – «живої» руки та рукавички . |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дітей. |
Робота з розвитку обчислювальних навичок. |
48 |
|
Театральні таємниці. Руханка «Ми – актори». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей. |
«Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» - довірлива співбесіда з хлопцями. |
49 |
|
Бесіда «Правила поведінки у транспорті». |
Прогулянка-розвага. «У країні гри». Комплекс ЗРВ. |
Консультації для батьків. |
«Пригоди крапельки» |
||||
50 |
|
Лиспопад. Народні прикмети.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок», «Вода буває…». |
Робота з психологом.
|
51 |
|
Розвивальне заняття «Де живе вода». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні змазання між хлопцями та дівчатами. |
Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
52 |
|
Впізнавання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю. |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів. |
Робота з розвитку зв’язного мовлення.
|
53 |
|
Бесіда. Вода в природі. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві». |
Перевірка техніки читання дітей. |
54 |
|
Малювання «Капітошки». |
Прогулянка-фантазія «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виставка «Світ захоплень сім’ї». |
«Подорожуємо в часі» |
||||
55 |
|
Розподіл ролей до Новорічного ранку. |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх барв». Ігри зі скакалками та м`ячем. |
Робота з розвитку читацьких навичок. |
56 |
|
Бліц-інтерв`ю «Дивись не забудь, дитиною будь». |
Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. |
Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. |
57 |
|
Радість спілкування з природою. Казка «Як клен листочки загубив». |
Комплекс ЗРВ. Ігри «Заморожу», «Потяг». |
Бесіди з окремими батьками про поведінку дітей. |
58 |
|
Бесіда. «Чи хотіли б ви подорожувати в часі?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Гра «Машина часу» першокласника». |
Консультації для батьків. |
59 |
|
Бесіда на тему: «Вшанування жертв голодомору та політичних репресій». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Картки з математики. |
Грудень
|
||||
«Зимові свята» |
||||
60 |
|
Грудень. Народні прикмети. Бесіда «Будні та свята». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними та погодними змінами взимку. |
Робота з розвитку читацьких навичок.
|
61 |
|
Бесіда. Введення Пресвятої Богородиці в храм. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. |
Індивідуальні завдання для слабших діток. |
62 |
|
Створення аплікації «Карнавальний костюм». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. |
Виставка дитячих аплікацій.
|
63 |
|
Слухання оповідання «День Народження Ісуса». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Індивідуальна робота під час самопідготовки.
|
64 |
|
Майстерня: виготовляємо різдвяну зірку «Над вертепом зірка ясна світлом засіяла». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Збий шапку», «Снігова фортеця». |
Консультації для батьків.
|
«Світ захоплень» |
||||
65 |
|
Всесвітній день захисту прав дитини. Тренінг «Я і мої права». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час зимових розваг. Зимові забави. |
Робота з розвитку зв’язного мовлення. |
66 |
|
Створення листівки «Моє захоплення – колекціонування». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Сніговий тир», «Штурм фортеці». |
Консультації для батьків. |
67 |
|
Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі зимові розваги. |
Перевірка чорновиків. |
68 |
|
День святого Андрія Первозванного. |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за природою взимку. |
Робота з психологом. |
69 |
|
Перегляд мультфільму для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розвішування годівниць для птахів, допомога пернатим друзям взимку. |
Індивідуальні поради «Прагнення дитини отримати хорошу оцінку». |
«Я - мандрівник» |
||||
70 |
|
Перегляд мультфільму «Дора – мандрівниця». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мандруємо до столиці України». |
Робота з розвитку читацьких навичок. |
71 |
|
Екскурсія «Вулицями рідного села». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Турбота про зимових птахів. Зимові розваги: гра в сніжки, ліплення снігової баби. |
Робота в сім’ї. |
72 |
|
День святого Миколая. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мандруємо в Карпати». |
Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях. |
73 |
|
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку в Антарктиду. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Консультації для батьків. |
74 |
|
Обговорення з дітьми ситуацій, які ілюструють, звідки береться сміття під час мандрівок. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Індивідуальна робота підчас самопідготовки. |
«Ми-дослідники. Ми-винахідники» |
||||
75 |
|
Дидактична гра «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Допомога птахам взимку. Бесіда перед канікулами про охорону життя і здоров’я дитини. |
Робота з розвитку зв’язного мовлення. |
76 |
|
Підготовка до новорічного ранку репетиції, виготовлення декорацій. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Настільна гра – бродилка «Органи чуття» |
Бесіди з окремими батьками про поведінку дітей. |
77 |
|
Проведення Новорічного ранку «В нашу хату зайшов уночі Дід Мороз із мішком на плечі». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри в сніжки, ліплення снігової фортеці. |
Перевірка техніки читання. |
78 |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». Читання/ слухання текстів про винаходи дітей.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Картки з математики. |