Навчальний семінар “На шляху до інклюзії “ Підготувала: Вергеліс Л.В. Заступник директора з НВР ЗОШ I-III ст.№3 м.Жмеринка 2018р
Номер слайду 2
План проведення семінару: 1.Переваги та недоліки інклюзивного навчання в освітніх закладах (Вергеліс Л.В.- заст.директора з НВР) 2.Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі. (Біла І.Г.- асистент учителя) 3.Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах освітнього закладу. (Танасюк В.О.- практичний психолог) 4. А ми працюємо так… ( команда супроводу дітей з ООП)
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Індивідуальна програма розвитку Мета: визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Розробляється групою фахівців : заступник директора з навчально-виховної роботи вчителі психолог вчителі-дефектологи, логопед тощо Із обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють.
Номер слайду 10
Інклюзивна освіта – перший крок до визнання значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві.
Номер слайду 11
Причини доцільності запровадження інклюзивного навчання:
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Інклюзивна освіта потребує організації належного психолого-педагогічного супроводу усіх учасників освітнього процесу Фахівців Дітей Батьків Ця робота повинна бути спрямована на створення умов, які будуть забезпечувати підвищення автономності та соціальної активності дітей,розвиток інтелектуальних процесів,формування ціннісних установок, що відповідають психічним і фізичним можливостям дитини.
Номер слайду 15
Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по різному. В.Сухомлинський
Номер слайду 16
Інклюзивна школа – школа, яка дарує надію Хочеться висловити впевненість у тому, що процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ набудуть значного поширення і стануть успішними за умови зміни ставлення суспільства до цих дітей.