План проведення семінару: 1.Переваги та недоліки інклюзивного навчання в освітніх закладах (Вергеліс Л.В.- заст.директора з НВР) 2.Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі. (Біла І.Г.- асистент учителя) 3.Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах освітнього закладу. (Танасюк В.О.- практичний психолог) 4. А ми працюємо так… ( команда супроводу дітей з ООП)
Індивідуальна програма розвитку Мета: визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Розробляється групою фахівців : заступник директора з навчально-виховної роботи вчителі психолог вчителі-дефектологи, логопед тощо Із обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють.
Інклюзивна освіта потребує організації належного психолого-педагогічного супроводу усіх учасників освітнього процесу Фахівців Дітей Батьків Ця робота повинна бути спрямована на створення умов, які будуть забезпечувати підвищення автономності та соціальної активності дітей,розвиток інтелектуальних процесів,формування ціннісних установок, що відповідають психічним і фізичним можливостям дитини.