КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ГУРТКА. 9 ГОДИН НА ТИЖДЕНЬ.
324 год./РІК.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ГУРТКА
324 год.
№ |
|
Дата проведення за планом |
Дата проведення фактично |
Кількість годин |
1. |
Вступне заняття. Правила безпеки під час занять у гуртку. Ознайомлення із завданням роботи гуртка. Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення]. |
|
|
1 (4) (1) |
2. |
Бесіда «Ти – частинка свого народу. Знати життєпис і культуру свого народу - твій обов’язок» |
|
|
1 |
3 |
Ознайомлення із завданням роботи гуртка. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності». |
|
|
1 |
4 |
Ознайомлення із завданням роботи гуртка. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ( самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). |
|
|
1 |
5 |
«Мій рідний край». Вивчення історії рідного краю. Запорізька спадщина. |
|
|
1(20) (2) |
6 |
«Мій рідний край». Вивчення історії рідного краю. Населення Полтавщини. Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя]. |
|
|
1 |
7 |
«Твоєї слави вовіки не забудемо». Видатні козаки-полтавці. |
|
|
1 |
8 |
Звичаєве право – заповіді козака. |
|
|
1 |
9 |
Українська жінка у часи козацтва. |
|
|
1 |
10 |
Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України. |
|
|
1 |
11 |
Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України. |
|
|
1 |
12 |
Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України. |
|
|
1 |
13 |
Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України. |
|
|
1 |
14 |
Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки. |
|
|
1 |
15 |
Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки. |
|
|
1 |
16 |
Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки. |
|
|
1 |
17 |
Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них. |
|
|
1 |
18 |
Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них. |
|
|
1 |
19 |
Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них. |
|
|
1 |
20 |
Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них. |
|
|
1 |
21 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
22 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
23 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
24 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
25 |
«Гей ви, хлопці, славні запорожці». Вивчення історії запорізького козацтва. Видатні козацькі полководці. |
|
|
1 (10) (3) |
26 |
«Гей ви, хлопці, славні запорожці». Вивчення історії запорізького козацтва. Видатні козацькі полководці. |
|
|
1 |
27 |
Петро Сагайдачний – видатна особа козацької доби. |
|
|
1 |
28 |
Богдан Хмельницький – людина і політик. |
|
|
1 |
29 |
Походи кошового отамана Івана Сірка. |
|
|
1 |
30 |
Запорізьке козацьке військо низове. |
|
|
1 |
31 |
Запорізьке козацьке військо низове. |
|
|
1 |
32 |
Побут козаків, одяг, зброя. Про вуса, чуприну та козацьку звитягу. |
|
|
1 |
33 |
Побут козаків, одяг, зброя. Про вуса, чуприну та козацьку звитягу. |
|
|
1 |
34 |
Українське військо періоду козаччини. |
|
|
1 |
35 |
Військова служба в лавах Збройних Сил України. |
|
|
1 (13) (7) |
36 |
Військова служба в лавах Збройних Сил України. |
|
|
1 |
37 |
День Збройних Сил України. |
|
|
1 |
38 |
Духовні цінності запорізьких козаків. |
|
|
1 |
39 |
Похід до музею. |
|
|
1 |
40 |
Похід до музею. |
|
|
1 |
41 |
Похід до музею. |
|
|
1 |
42 |
Похід до музею. |
|
|
1 |
43 |
Похід до музею. |
|
|
1 |
44 |
Поняття про військові статути. Військова дисципліна. |
|
|
1 |
45 |
Стройові прийоми без зброї. |
|
|
1 |
46 |
Українське військо періоду козаччини. |
|
|
1 |
47 |
Українське військо періоду козаччини |
|
|
1 |
48 |
Я – українець. Життя - дарунок природи та долі, його циклічність (проявлення-народження, становлення-зростання, відтворення, старіння-згасання, смерть, проявлення-народження). Розвиток компетентності - культурна компетентність [розуміти твори мистецтва, самостійно висловлювати ідеї, повага до розмаїття культурного вираження інших]. |
|
|
1 (22) (4) |
49 |
Я – українець. Життя - дарунок природи та долі, його циклічність (проявлення-народження, становлення-зростання, відтворення, старіння-згасання, смерть, проявлення-народження). |
|
|
1 |
50 |
Речові свідчення української прадавнини (Королевська стоянка на Закарпатті, кримські стоянки, Мізинська стоянка та ін.). Феномен Кам'яної могили. |
|
|
1 |
51 |
Речові свідчення української прадавнини (Королевська стоянка на Закарпатті, кримські стоянки, Мізинська стоянка та ін.). Феномен Кам'яної могили. |
|
|
1 |
52 |
Спадщина Трипілля. Від індоєвропейців, трипільців, антів, слов'ян до сучасних українців. |
|
|
1 |
53 |
Спадщина Трипілля. Від індоєвропейців, трипільців, антів, слов'ян до сучасних українців. |
|
|
1 |
54 |
Календарно-обрядовий цикл українців як пам'ять тисячоліть та гарант існування українського народу в майбутньому. |
|
|
1 |
55 |
Календарно-обрядовий цикл українців як пам'ять тисячоліть та гарант існування українського народу в майбутньому. |
|
|
1 |
56 |
Від мови прадавнини до сучасної української мови (петрогліфи Кам'яної могили, знакова символіка трипільців, слов'янське письмо та ін.). |
|
|
1 |
57 |
Від мови прадавнини до сучасної української мови (петрогліфи Кам'яної могили, знакова символіка трипільців, слов'янське письмо та ін.). |
|
|
1 |
58 |
Україна та українці у світі. Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну. |
|
|
1 |
59 |
Україна та українці у світі. Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну. |
|
|
1 |
60 |
Світове українство. Українська діаспора (культурні, економічні, політичні взаємозв'язки та взаємовпливи). |
|
|
1 |
61 |
Світове українство. Українська діаспора (культурні, економічні, політичні взаємозв'язки та взаємовпливи). |
|
|
1 |
62 |
Міжнародні відносини України -взаємопроникнення культур. |
|
|
1 |
63 |
Міжнародні відносини України -взаємопроникнення культур. |
|
|
1 |
64 |
Духовні цінності запорізьких козаків. |
|
|
1 |
65 |
Духовне життя козаків. Віра і церква. Пресвята Богородиця – покровителька і захисниця козацтва. |
|
|
1
|
66 |
Легенди про життя козаків. |
|
|
1 |
67 |
Легенди про життя козаків. |
|
|
1 |
68 |
Легенди про життя козаків. |
|
|
1 |
69 |
Легенди про життя козаків. |
|
|
1 |
70 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. Вибори ройового. |
|
|
1 (38) (5) |
71 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. |
|
|
1 |
72 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. |
|
|
1 |
73 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. |
|
|
1 |
74 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. |
|
|
1 |
75 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності». |
|
|
1 |
76 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
77 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
78 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
79 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
80 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
81 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
82 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
82 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
83 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
84 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
85 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
86 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовпорядності. |
|
|
1 |
87 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
88 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
89 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
90 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
91 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
92 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
93 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
94 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
95 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
96 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
97 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
98 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
99 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
100 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення]. |
|
|
1 |
101 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Основи самовиховання. |
|
|
1 |
102 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
103 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
104 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
105 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
106 |
Учнівське (дитяче) самоврядування. Розподіл обов’язків. |
|
|
1 |
107 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди]. |
|
|
1 (5) (11) |
108 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
109 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
110 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
111 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. Розвиток компетентності - інноваційність [відкритість до нових ідей, ініціювання позитивних змін]. |
|
|
1 |
112 |
«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва |
|
|
1 (4) (8) |
113 |
«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва |
|
|
1 |
114 |
«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
115 |
«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва |
|
|
1 |
116 |
Вогнева підготовка. Теоретичні основи стрільби. Інструктаж з безпеки при поводженні зі зброєю. |
|
|
1 (9) (7) |
117 |
Вогнева підготовка. Теоретичні основи стрільби |
|
|
1 |
118 |
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. |
|
|
1 |
119 |
Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. |
|
|
1 |
120 |
Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
|
|
1 |
121 |
Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
|
|
1 |
122 |
Виконання першої вправи з метання ручних гранат. |
|
|
1 |
123 |
Учбові стрільби з пневматичної гвинтівки. |
|
|
1 |
124 |
Учбові стрільби з пневматичної гвинтівки. |
|
|
1 |
125 |
Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях. |
|
|
1 (22) (6) |
126 |
Інструктаж з безпеки на заняттях з домедичної допомоги. Розвиток компетентності - спілкування іноземними мовами [вміння розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати почуття та погляди]. |
|
|
1 |
127 |
Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях. |
|
|
1 |
127 |
Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях. Єдина державна система цивільного захисту та її складові. Законодавче та нормативно-правове забезпечення її функціонування.
|
|
|
1 |
128 |
Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій. Рівні надзвичайних ситуацій. |
|
|
1 |
129 |
Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. Джерела небезпечних ситуацій у військовий час. |
|
|
1 |
130 |
Надзвичайні ситуації, які характерні для регіону, їх наслідки для життєдіяльності населення та суб’єктів господарювання. |
|
|
1 |
131 |
Потенційно небезпечні об’єкти міста (району) та їх коротка характеристика. |
|
|
1 |
132 |
Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій. |
|
|
1 |
133 |
Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. Розвиток компетентності - спілкування іноземними мовами [вміння розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати почуття та погляди]. |
|
|
1 |
134 |
Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. |
|
|
1 |
135 |
Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. |
|
|
1 |
136 |
Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця. Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій проведення серцево-легеневої реанімації .
|
|
|
1 |
137 |
Основні правила та порядок проведення реанімації.
|
|
|
1 |
138 |
Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).
|
|
|
1 |
139 |
Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.
|
|
|
1 |
140 |
Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.
|
|
|
1 |
141 |
Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору.
|
|
|
1 |
142 |
Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.
|
|
|
1 |
143 |
Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками. |
|
|
1 |
144 |
Правила виклику бригади екстреної медичної допомоги.
|
|
|
1 |
145 |
Визначення, усунення та запобігання головних факторів, які загрожують життю постраждалого та оточуючих. |
|
|
1 |
146 |
Організація та тактичні прийоми козацького війська. |
|
|
1 (3) (7) |
147 |
Організація та тактичні прийоми козацького війська. |
|
|
1 |
148 |
Організація та тактичні прийоми козацького війська. |
|
|
1 |
149 |
Організація та тактичні прийоми козацького війська. |
|
|
1 |
150 |
Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді. Розвиток компетентності - математична компетентність [уміння застосовувати числові та геометрічні методи для вирішення задач]. |
|
|
1(14) (9) |
151 |
Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді. |
|
|
1 |
152 |
Спортивні розряди та звання в Україні. Положення про Єдину спортивну класифікацію. Порядок присвоєння спортивних розрядів і звань. Розвиток компетентності - компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій [уміння спостерігати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати]. |
|
|
1 |
153 |
Спортивні розряди та звання в Україні. Положення про Єдину спортивну класифікацію. Порядок присвоєння спортивних розрядів і звань. |
|
|
1 |
154 |
Поняття про карту та план. Значення карт та планів в господарстві, обороні, житті людини. Розвиток компетентності - підприємливість. Фінансова грамотність [уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя. Здатність до підприємницького ризику]. |
|
|
1 |
155 |
Поняття про карту та план. Значення карт та планів в господарстві, обороні, житті людини. |
|
|
1 |
156 |
Масштаб. Визначення відстаней на карті та місцевості. Визначення сторін світу за допомогою компасу, небесних світил та місцевих прикмет. |
|
|
1 |
157 |
Масштаб. Визначення відстаней на карті та місцевості. Визначення сторін світу за допомогою компасу, небесних світил та місцевих прикмет. |
|
|
1 |
158 |
Практичне заняття. Визначення відстаней на карті різних масштабів. Вправи на орієнтування карти за допомогою компасу. |
|
|
1 |
159 |
Практичне заняття. Визначення відстаней на карті різних масштабів. Вправи на орієнтування карти за допомогою компасу. |
|
|
1 |
160 |
Умовні знаки топографічної та спортивної карти. Рельєф. Зображення рельєфу горизонтальними лініями. Перетин рельєфу. |
|
|
1 |
161 |
Умовні знаки топографічної та спортивної карти. Рельєф. Зображення рельєфу горизонтальними лініями. Перетин рельєфу. |
|
|
1 |
162 |
Основи топографії та туризму.
|
|
|
1
|
163 |
Основи топографії та туризму.
|
|
|
1 |
164 |
«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду Київської Русі Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя]. |
|
|
1(14) (2) |
165 |
«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду Київської Русі |
|
|
1 |
166 |
«Козацькими стежками», Українська армія 2014 - 2017р.р. |
|
|
1 |
167 |
«Козацькими стежками», Українська армія 2014 - 2017р.р. |
|
|
1 |
168 |
«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду 1921 -1939 р.р. |
|
|
1 |
169 |
«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду 1921 -1939 р.р. |
|
|
1 |
170 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1939 – 195? р.р. |
|
|
1 |
171 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1939 – 195? р.р. |
|
|
1 |
172 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1945 – 1991 р.р. |
|
|
1 |
173 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1945 – 1991 р.р. |
|
|
1 |
174 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1991 -2014 р.р. |
|
|
1 |
175 |
«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1991 -2014 р.р. |
|
|
1 |
176 |
«Козацькими стежками», ЗСУ з 2014р. до цього часу. |
|
|
1 |
177 |
«Козацькими стежками», ЗСУ з 2014р. до цього часу. |
|
|
1 |
178 |
Календарні свята з давнини та пов’язані з ними обряди і звичаї. |
|
|
1(8 ) (3) |
178 |
Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство. |
|
|
1 |
179 |
Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство. |
|
|
1 |
180 |
Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство. |
|
|
1 |
181 |
Календарні свята з давнини та пов’язані з ними обряди і звичаї. |
|
|
1 |
182 |
Козацькі думи, пісні, музика й танці. |
|
|
1 |
183 |
Козацькі думи, пісні, музика й танці. |
|
|
1 |
184 |
Козацькі думи, пісні, музика й танці. |
|
|
1 |
185 |
Від козацьких забав до олімпійських вершин |
|
|
1 (3) (8) |
186 |
Історія бойових мистецтв. Козацька боротьба «Бойовий гопак», «Спас». |
|
|
1 |
187 |
Історія бойових мистецтв. Козацька боротьба «Бойовий гопак», «Спас». |
|
|
1 |
188 |
Військова присяга, прапор, символіка збройних формувань України. Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди]. |
|
|
1 (5) (7) |
189 |
Елементи стройової підготовки. |
|
|
1 |
190 |
Загальна будова та види боєприпасів до стрілецької зброї. Маркування боєприпасів.
|
|
|
1 |
191 |
Спорядження магазину патронами і порядок зарядження автомата. Заходи безпеки при поводженні зі зброєю і боєприпасами.
|
|
|
1 |
191 |
Спорядження магазину патронами і порядок зарядження автомата. Заходи безпеки при поводженні зі зброєю і боєприпасами.
|
|
|
1 |
192 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 (6) (8) |
193 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
194 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
195 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
196 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
197 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
198 |
«Слава козацька не вмре, не загине…..». Відродження народних мистецьких традицій. Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення]. |
|
|
1(22) (3) |
199 |
Давні поселення на території Полтави. |
|
|
1 |
200 |
Історія заснування міста. |
|
|
1 |
201 |
Історія заснування міста. |
|
|
1 |
202 |
Екскурсія . Полтавський краєзнавчий музей. |
|
|
1 |
203 |
Екскурсія . Полтавський краєзнавчий музей. |
|
|
1 |
204 |
Екскурсія . Полтавський краєзнавчий музей. |
|
|
1 |
205 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
206 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
207 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
208 |
Практичне заняття. Козацький живопис. |
|
|
1 |
209 |
Рушник в обрядах та звичаях , в житті людини Розучування пісень про рушник. |
|
|
1 |
210 |
Народна вишивка. Походження , символіка Вишивка в моєму домі .«Я вчуся вишивати». Техніка вишивки. |
|
|
1 |
211 |
Народна вишивка. Походження , символіка Вишивка в моєму домі .«Я вчуся вишивати». Техніка вишивки. |
|
|
1 |
212 |
Народні легенди . Героїчні легенди та їх герої ( князі ,богатирі , козаки) Легенди мого краю. |
|
|
1 |
213 |
Народні легенди . Героїчні легенди та їх герої ( князі ,богатирі , козаки) Легенди мого краю. |
|
|
1 |
214 |
Твори фольклору – велика мудрість і цінність Практичне заняття. Поради , як записувати фольклорні твори. |
|
|
1 1 |
215 |
Твори фольклору – велика мудрість і цінність Практичне заняття. Поради , як записувати фольклорні твори. |
|
|
1 |
216 |
Твори фольклору – велика мудрість і цінність Практичне заняття. |
|
|
1 |
217 |
Твори фольклору – велика мудрість і цінність Практичне заняття. |
|
|
1 |
218 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
|
Екскурсія . |
|
|
1 |
219 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 (7) (8) |
220 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
221 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
222 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
223 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
224 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
225 |
Прикладна фізична підготовка. |
|
|
1 |
226 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
227 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
228 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
229 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
230 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 (6) (8) |
231 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
232 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
233 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
234 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
235 |
Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва. |
|
|
1 |
236 |
Історія України – основні етапи становлення державності. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності». |
|
|
1 (20) (2) |
237 |
Історія України – основні етапи становлення державності. |
|
|
1 |
238 |
Історія України – основні етапи становлення державності. |
|
|
1 |
239 |
Історія України – основні етапи становлення державності. |
|
|
1 |
240 |
Історія України – основні етапи становлення державності. Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя]. |
|
|
1 |
241 |
Історія розвитку українського війська. |
|
|
1 |
242 |
Історія розвитку українського війська. |
|
|
1 |
243 |
Історія розвитку українського війська. |
|
|
1 |
244 |
Історія розвитку українського війська. |
|
|
1 |
245 |
Історія розвитку українського війська. |
|
|
1 |
246 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
247 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
248 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
249 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
250 |
Екскурсія . |
|
|
1 |
251 |
Україна - об'єкт геополітичних інтересів інших народів від давнини до сьогодення. |
|
|
1 |
252 |
Україна - об'єкт геополітичних інтересів інших народів від давнини до сьогодення. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність». |
|
|
1 |
253 |
Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін. |
|
|
1 |
254 |
Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін. |
|
|
1 |
255 |
Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін. |
|
|
1 |
256 |
Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді. |
|
|
1 (20) (9) |
257 |
Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді. |
|
|
1 |
258 |
Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи. |
|
|
1 |
259 |
Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи. |
|
|
1 |
260 |
Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи. |
|
|
1 |
261 |
Практичне заняття. Упакування рюкзака. |
|
|
1 |
262 |
Практичне заняття. Упакування рюкзака. |
|
|
1 |
263 |
Практичне заняття. Встановлення та збирання намету. |
|
|
1 |
264 |
Практичне заняття. Встановлення та збирання намету. |
|
|
1 |
265 |
Практичне заняття. Встановлення та збирання намету. |
|
|
1 |
266 |
Навісна переправа через яр. |
|
|
1 |
267 |
Відпрацювання тактики крутопохилої переправи. |
|
|
1 |
268 |
Техніка спуску зі схилу. Техніка підйому по схилу. |
|
|
1 |
269 |
Траверс схилу з використанням перил різного кута нахилу. Техніка подолання канави різними способами. Рух по купинах. |
|
|
1 |
270 |
Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки». |
|
|
1 |
271 |
Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки». |
|
|
1 |
272 |
Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки». |
|
|
1 |
273 |
Види змагань зі спортивного орієнтування. Користування компасом, визначення азимуту. Мікрорельєф. Характер рельєфу. |
|
|
1 |
274 |
Тренування орієнтування за вибором. Тренування орієнтування у заданому напрямку. |
|
|
1 |
275 |
Практичне заняття. Змагання на дистанції «Особиста смуга перешкод». |
|
|
1 |
276 |
Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну. Розвиток компетентності - культурна компетентність [розуміти твори мистецтва, самостійно висловлювати ідеї, повага до розмаїття культурного вираження інших]. |
|
|
1 (8) (4) |
277 |
Географічне та геополітичне розташування України у світі. Розвиток компетентності - підприємливість. Фінансова грамотність [уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя. Здатність до підприємницького ризику]. |
|
|
1 |
278 |
Географічне та геополітичне розташування України у світі. Чужинці про Україну. |
|
|
1 |
279 |
Географічне та геополітичне розташування України у світі. Торгові шляхи, що проходили через наш край. |
|
|
1 |
280 |
Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави. Розвиток компетентності - математична компетентність [уміння застосовувати числові та геометрічні методи для вирішення задач]. |
|
|
1 |
281 |
Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави. |
|
|
1 |
282 |
Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави. |
|
|
1 |
283 |
Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави. |
|
|
1 |
284 |
Туризм України та його досягнення. |
|
|
1 (14) (10) |
285 |
Туризм України та його досягнення. |
|
|
1 |
286 |
Формування ключових компетентностей учнів з основ туризму. |
|
|
1 |
287 |
Формування ключових компетентностей учнів з основ туризму. |
|
|
1 |
288 |
Правила проведення туристських походів. |
|
|
1 |
289 |
Правила проведення туристських походів. |
|
|
|
290 |
Інструктаж з безпеки на заняттях з туризму . Основні види і поняття основ туризму. |
|
|
1 |
291 |
Інструктаж з безпеки на заняттях з туризму . Основні види і поняття основ туризму. |
|
|
1 |
292 |
Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю. |
|
|
1 |
293 |
Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність». |
|
|
1 |
294 |
Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю. |
|
|
1 |
295 |
Гігієнічні правила туристів, попередження захворювань. Розвиток компетентності - компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій [уміння спостерігати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати]. |
|
|
1 |
296 |
Гігієнічні правила туристів, попередження захворювань. |
|
|
1 |
297 |
Гігієнічні правила туристів, попередження захворювань. |
|
|
1 |
298 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1(6) (8) |
299 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
300 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
301 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід) |
|
|
1 |
302 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
303 |
Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод. |
|
|
1 |
304 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 (7) (11) |
305 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
306 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
307 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
308 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
309 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
310 |
Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю. |
|
|
1 |
311 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди]. |
|
|
1(10) (12) |
312 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
313 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
314 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
315 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
316 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
317 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
318 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
319 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
320 |
Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)). |
|
|
1 |
321 |
Підсумки роботи гуртка за рік. |
|
|
1 (4) (13) |
322 |
Підсумки роботи гуртка за рік. Розвиток компетентності - інноваційність [відкритість до нових ідей, ініціювання позитивних змін]. |
|
|
1 |
323 |
Підсумки роботи гуртка за рік. |
|
|
1 |
324 |
Підсумки роботи за рік. Завдання на літо. Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення]. |
|
|
1 |
РАЗОМ |
|
|
324 |