Календарно тематичне планування роботи ВІЙСЬКОВО - ПАТРІОТИЧНОГО ГУРТКА 2021-2022 н.р. 324 години.

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ГУРТКА. 9 ГОДИН НА ТИЖДЕНЬ.

324 год./РІК.

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ГУРТКА

 324 год.

 

 

Дата проведення

за планом

Дата проведення фактично

Кількість годин

1.

Вступне заняття. Правила  безпеки під час  занять  у  гуртку.

Ознайомлення із завданням роботи гуртка.

Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення].

 

 

1 (4)

(1)

2.

Бесіда «Ти – частинка свого народу. Знати життєпис і культуру свого народу - твій обов’язок»

 

 

1

3

Ознайомлення із завданням роботи гуртка.

Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності».

 

 

1

4

Ознайомлення із завданням роботи гуртка.

Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ( самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). 

 

 

1

5

«Мій рідний край». Вивчення історії рідного краю. Запорізька спадщина.

 

 

1(20)

(2)

6

«Мій рідний край». Вивчення історії рідного краю. Населення Полтавщини.

Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя].

 

 

1

7

«Твоєї слави вовіки не забудемо». Видатні козаки-полтавці.

 

 

1

8

Звичаєве право – заповіді козака.

 

 

1

9

Українська жінка у часи козацтва.

 

 

1

10

    Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України.

 

 

1

11

    Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України.

 

 

1

12

    Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України.

 

 

1

13

  Національні інтереси України та загрози національній безпеці Воєнна доктрина України.

 

 

1

14

Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України  в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки.

 

 

1

15

Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України  в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки.

 

 

1

16

Міжнародне військове співробітництво та участь збройних формувань України  в миротворчих місіях ООН. Формати відносин Україна – НАТО та структурами європейської системи колективної безпеки.

 

 

1

17

Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них.

 

 

1

18

Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них.

 

 

1

19

Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них.

 

 

1

20

Основні напрямки військово-професійної орієнтації учнів. Військові навчальні заклади, правила прийому, порядок підготовки та вступу до них.

 

 

1

21

Екскурсія .

 

 

1

22

Екскурсія .

 

 

1

23

Екскурсія .

 

 

1

24

Екскурсія .

 

 

1

25

«Гей ви, хлопці, славні запорожці». Вивчення історії запорізького козацтва.  Видатні козацькі полководці.

 

 

1 (10)

(3)

26

«Гей ви, хлопці, славні запорожці». Вивчення історії запорізького козацтва.  Видатні козацькі полководці.

 

 

1

27

Петро Сагайдачний – видатна особа козацької доби.

 

 

1

28

Богдан Хмельницький – людина і політик.

 

 

1

29

Походи кошового отамана Івана Сірка.

 

 

1

30

Запорізьке козацьке військо низове.

 

 

1

31

Запорізьке козацьке військо низове.

 

 

1

32

Побут козаків, одяг, зброя. Про вуса, чуприну та козацьку звитягу.

 

 

1

33

Побут козаків, одяг, зброя. Про вуса, чуприну та козацьку звитягу.

 

 

1

34

Українське військо періоду козаччини.

 

 

1

35

Військова служба в лавах Збройних Сил України.

 

 

1 (13)

(7)

36

Військова служба в лавах Збройних Сил України.

 

 

1

37

День Збройних Сил України.

 

 

1

38

Духовні цінності запорізьких козаків.

 

 

1

39

Похід до музею.

 

 

1

40

Похід до музею.

 

 

1

41

Похід до музею.

 

 

1

42

Похід до музею.

 

 

1

43

Похід до музею.

 

 

1

44

Поняття про військові статути. Військова дисципліна.

 

 

1

45

Стройові прийоми без зброї.

 

 

1

46

Українське військо періоду козаччини.

 

 

1

47

Українське військо періоду козаччини

 

 

1

48

Я – українець. Життя - дарунок природи та долі, його циклічність (проявлення-народження, становлення-зростання, відтворення, старіння-згасання, смерть, проявлення-народження).

Розвиток компетентності - культурна компетентність [розуміти твори мистецтва, самостійно висловлювати ідеї, повага до розмаїття культурного вираження інших].

 

 

1 (22)

(4)

49

Я – українець. Життя - дарунок природи та долі, його циклічність (проявлення-народження, становлення-зростання, відтворення, старіння-згасання, смерть, проявлення-народження).

 

 

1

50

Речові свідчення української прадавнини (Королевська стоянка на Закарпатті, кримські стоянки, Мізинська стоянка та ін.). Феномен Кам'яної могили.

 

 

1

51

Речові свідчення української прадавнини (Королевська стоянка на Закарпатті, кримські стоянки, Мізинська стоянка та ін.). Феномен Кам'яної могили.

 

 

1

52

Спадщина Трипілля. Від індоєвропейців, трипільців, антів, слов'ян до сучасних українців. 

 

 

1

53

Спадщина Трипілля. Від індоєвропейців, трипільців, антів, слов'ян до сучасних українців. 

 

 

1

54

Календарно-обрядовий цикл українців як пам'ять тисячоліть та гарант існування українського народу в майбутньому.

 

 

1

55

Календарно-обрядовий цикл українців як пам'ять тисячоліть та гарант існування українського народу в майбутньому.

 

 

1

56

Від мови прадавнини до сучасної української мови (петрогліфи Кам'яної могили, знакова символіка трипільців, слов'янське письмо та ін.).

 

 

1

57

Від мови прадавнини до сучасної української мови (петрогліфи Кам'яної могили, знакова символіка трипільців, слов'янське письмо та ін.).

 

 

1

58

Україна та українці у світі.

Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну.

 

 

1

59

Україна та українці у світі.

Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну.

 

 

1

60

Світове українство. Українська діаспора (культурні, економічні, політичні взаємозв'язки та взаємовпливи).

 

 

1

61

Світове українство. Українська діаспора (культурні, економічні, політичні взаємозв'язки та взаємовпливи).

 

 

1

62

Міжнародні відносини України   -взаємопроникнення культур.

 

 

1

63

Міжнародні відносини України   -взаємопроникнення культур.

 

 

1

64

Духовні цінності запорізьких козаків.

 

 

1

65

Духовне життя козаків. Віра і церква. Пресвята Богородиця – покровителька і захисниця козацтва.

 

 

1

 

66

Легенди про життя козаків.

 

 

1

67

Легенди про життя козаків.

 

 

1

68

Легенди про життя козаків.

 

 

1

69

Легенди про життя козаків.

 

 

1

70

Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою. Вибори ройового.

 

 

1 (38)

(5)

71

Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою.

 

 

1

72

Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою.

 

 

1

73

Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою.

 

 

1

74

Учнівське (дитяче) самоврядування. Створення рою.

 

 

1

75

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності».

 

 

1

76

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

77

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

78

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

79

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

80

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

81

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

82

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

82

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

83

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

84

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

85

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

86

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовпорядності.

 

 

1

87

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

88

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

89

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

90

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

91

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

92

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

93

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

94

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

95

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

96

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

97

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

98

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

99

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

100

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення].

 

 

1

101

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Основи самовиховання.

 

 

1

102

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

103

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

104

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

105

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

106

Учнівське (дитяче) самоврядування.

Розподіл обов’язків.

 

 

1

107

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди].

 

 

1 (5)

(11)

108

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

109

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

110

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

111

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

Розвиток компетентності  - інноваційність [відкритість до нових ідей, ініціювання позитивних змін].

 

 

1

112

«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва

 

 

1 (4)

(8)

113

«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва

 

 

1

114

«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

115

«Козацькому роду нема переводу». Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва

 

 

1

116

Вогнева підготовка. Теоретичні основи стрільби. Інструктаж з безпеки при поводженні зі зброєю.

 

 

1 (9)

(7)

117

Вогнева підготовка. Теоретичні основи стрільби

 

 

1

118

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

 

 

1

119

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

 

 

1

120

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

 

 

1

121

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

 

 

1

122

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

 

 

1

123

Учбові стрільби з пневматичної гвинтівки.

 

 

1

124

Учбові стрільби з пневматичної гвинтівки.

 

 

1

125

Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях.

 

 

1 (22)

(6)

126

Інструктаж з безпеки на заняттях з домедичної допомоги.

Розвиток компетентності - спілкування іноземними мовами [вміння розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати почуття та погляди].

 

 

1

127

Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях.

 

 

1

127

Основи попередження і захисту у надзвичайних ситуаціях. Єдина державна система цивільного захисту та її складові. Законодавче та нормативно-правове забезпечення її функціонування.

 

 

 

1

128

Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій. Рівні надзвичайних ситуацій.

 

 

1

129

Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги. Джерела небезпечних ситуацій у військовий час.

 

 

1

130

Надзвичайні ситуації, які характерні для регіону, їх наслідки для життєдіяльності населення та суб’єктів господарювання.

 

 

1

131

Потенційно небезпечні об’єкти міста (району) та їх коротка характеристика.

 

 

1

132

Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій.

 

 

1

133

Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги.

Розвиток компетентності - спілкування іноземними мовами [вміння розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати почуття та погляди].

 

 

1

134

Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги.

 

 

1

135

Основи медичних знань. Надання першої медичної допомоги.

 

 

1

136

    Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця.

Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій проведення серцево-легеневої реанімації .

 

 

 

1

137

Основні правила та порядок проведення реанімації.

 

 

 

1

138

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).

 

 

 

1

139

Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

 

 

 

1

140

Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

 

 

 

1

141

Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору.

 

 

 

1

142

Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

 

 

 

1

143

Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

 

 

1

144

Правила виклику бригади екстреної медичної допомоги.

 

 

 

1

145

Визначення, усунення та запобігання головних факторів, які загрожують життю постраждалого та оточуючих.

 

 

1

146

Організація та тактичні прийоми козацького війська.

 

 

1 (3)

(7)

147

Організація та тактичні прийоми козацького війська.

 

 

1

148

Організація та тактичні прийоми козацького війська.

 

 

1

149

Організація та тактичні прийоми козацького війська.

 

 

1

150

Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді.

Розвиток компетентності - математична компетентність [уміння застосовувати числові та геометрічні методи для вирішення задач].

 

 

1(14)

(9)

151

Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді.

 

 

1

152

Спортивні розряди та звання в Україні. Положення про Єдину спортивну класифікацію. Порядок присвоєння спортивних розрядів і звань.

Розвиток компетентності - компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій [уміння спостерігати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати].

 

 

1

153

Спортивні розряди та звання в Україні. Положення про Єдину спортивну класифікацію. Порядок присвоєння спортивних розрядів і звань.

 

 

1

154

Поняття про карту та план. Значення карт та планів в господарстві, обороні, житті людини.

Розвиток компетентності - підприємливість. Фінансова грамотність [уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя. Здатність до підприємницького ризику].

 

 

1

155

Поняття про карту та план. Значення карт та планів в господарстві, обороні, житті людини.

 

 

1

156

Масштаб. Визначення відстаней на карті та місцевості. Визначення сторін світу за допомогою компасу, небесних світил та місцевих прикмет.

 

 

1

157

Масштаб. Визначення відстаней на карті та місцевості. Визначення сторін світу за допомогою компасу, небесних світил та місцевих прикмет.

 

 

1

158

Практичне заняття. Визначення відстаней на карті різних масштабів. Вправи на орієнтування карти за допомогою компасу.

 

 

1

159

Практичне заняття. Визначення відстаней на карті різних масштабів. Вправи на орієнтування карти за допомогою компасу.

 

 

1

160

Умовні знаки топографічної та спортивної карти. Рельєф. Зображення рельєфу горизонтальними лініями. Перетин рельєфу.

 

 

1

161

Умовні знаки топографічної та спортивної карти. Рельєф. Зображення рельєфу горизонтальними лініями. Перетин рельєфу.

 

 

1

162

Основи топографії та туризму.

 

 

 

1

 

163

Основи топографії та туризму.

 

 

 

1

164

«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду Київської Русі

Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя].

 

 

1(14)

(2)

165

«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду Київської Русі

 

 

1

166

«Козацькими стежками», Українська армія 2014 - 2017р.р.

 

 

1

167

«Козацькими стежками», Українська армія 2014 - 2017р.р.

 

 

1

168

«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду 1921 -1939 р.р.

 

 

1

169

«Козацькими стежками», Історія українського війська періоду 1921 -1939 р.р.

 

 

1

170

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1939 – 195?  р.р.

 

 

1

171

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1939 – 195?  р.р.

 

 

1

172

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1945 – 1991  р.р.

 

 

1

173

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1945 – 1991  р.р.

 

 

1

174

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1991 -2014  р.р.

 

 

1

175

«Козацькими стежками», історія українського війська періоду 1991 -2014  р.р.

 

 

1

176

«Козацькими стежками», ЗСУ з  2014р. до цього часу. 

 

 

1

177

«Козацькими стежками», ЗСУ з  2014р. до цього часу. 

 

 

1

178

Календарні свята з давнини та пов’язані з ними обряди і звичаї.

 

 

1(8 )

(3)

178

Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство.

 

 

1

179

Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство.

 

 

1

180

Мистецтво українців: кераміка, вишивка, писанкарство, ковальство, зброярство.

 

 

1

181

Календарні свята з давнини та пов’язані з ними обряди і звичаї.

 

 

1

182

Козацькі думи, пісні, музика й танці.

 

 

1

183

Козацькі думи, пісні, музика й танці.

 

 

1

184

Козацькі думи, пісні, музика й танці.

 

 

1

185

Від козацьких забав до олімпійських вершин

 

 

1 (3)

(8)

186

Історія бойових мистецтв. Козацька боротьба «Бойовий гопак», «Спас».

 

 

1

187

Історія бойових мистецтв. Козацька боротьба «Бойовий гопак», «Спас».

 

 

1

188

Військова присяга, прапор, символіка збройних формувань України.

Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди].

 

 

1 (5)

(7)

189

Елементи стройової  підготовки.

 

 

1

190

Загальна будова та види боєприпасів до стрілецької зброї. Маркування боєприпасів.

 

 

 

1

191

Спорядження магазину патронами і порядок зарядження автомата.

Заходи безпеки при поводженні зі зброєю і боєприпасами.

 

 

 

1

191

Спорядження магазину патронами і порядок зарядження автомата.

Заходи безпеки при поводженні зі зброєю і боєприпасами.

 

 

 

1

192

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1 (6)

(8)

193

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

194

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

195

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

196

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

197

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

198

«Слава козацька не вмре, не загине…..». Відродження народних мистецьких традицій.

Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення].

 

 

1(22)

(3)

199

Давні поселення на території Полтави. 

 

 

1

200

Історія заснування міста.                                           

 

 

1

201

Історія заснування міста.                                           

 

 

1

 

202

Екскурсія . Полтавський  краєзнавчий музей.

 

 

 

         1

203

Екскурсія . Полтавський  краєзнавчий музей.

 

 

         1

 204

Екскурсія . Полтавський  краєзнавчий музей.

 

 

         1

205

Екскурсія .

 

 

       1

206

Екскурсія .

 

 

        1

207

Екскурсія .

 

 

        1

208

Практичне заняття. Козацький живопис.

 

 

 

         1

209

Рушник  в  обрядах  та звичаях , в житті  людини Розучування  пісень  про рушник.

 

 

 

        1

210

Народна  вишивка. Походження , символіка   Вишивка  в моєму  домі .«Я вчуся вишивати». Техніка  вишивки.

 

 

 

        1

211

Народна  вишивка. Походження , символіка   Вишивка  в моєму  домі .«Я вчуся вишивати». Техніка  вишивки.

 

 

         1

212

Народні  легенди . Героїчні  легенди  та  їх  герої           ( князі ,богатирі , козаки) Легенди  мого  краю.

 

 

 

        1

213

Народні  легенди . Героїчні  легенди  та  їх  герої           ( князі ,богатирі , козаки) Легенди  мого  краю.

 

 

        1

214

Твори фольклору – велика  мудрість і цінність Практичне заняття. Поради , як  записувати фольклорні  твори.

 

 

        1

        1

215

Твори фольклору – велика  мудрість і цінність Практичне заняття. Поради , як  записувати фольклорні  твори.

 

 

         1

216

Твори фольклору – велика  мудрість і цінність Практичне заняття.

 

 

         1

217

Твори фольклору – велика  мудрість і цінність Практичне заняття.

 

 

1

218

Екскурсія .

 

 

1

 

Екскурсія .

 

 

1

219

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1 (7)

(8)

220

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

221

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

222

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

223

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

224

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

225

Прикладна фізична підготовка.

 

 

1

226

Екскурсія .

 

 

1

227

Екскурсія .

 

 

1

228

Екскурсія .

 

 

1

229

Екскурсія .

 

 

1

230

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1 (6)

(8)

231

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

232

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

233

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

234

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

235

Відродження військово-спортивного мистецтва українського козацтва.

 

 

1

236

Історія України – основні етапи становлення державності.

Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентності».

 

 

1 (20)

(2)

237

Історія України – основні етапи становлення державності.

 

 

1

238

Історія України – основні етапи становлення державності.

 

 

1

239

Історія України – основні етапи становлення державності.

 

 

1

240

Історія України – основні етапи становлення державності.

Розвиток компетентності - екологічна компетентність [уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, здатність дотримуватися здорового способу життя].

 

 

1

241

     Історія розвитку українського війська.

 

 

1

242

Історія розвитку українського війська.

 

 

1

243

Історія розвитку українського війська.

 

 

1

244

Історія розвитку українського війська.

 

 

1

245

Історія розвитку українського війська.

 

 

1

246

Екскурсія .

 

 

1

247

Екскурсія .

 

 

1

248

Екскурсія .

 

 

1

249

Екскурсія .

 

 

1

250

Екскурсія .

 

 

1

251

Україна - об'єкт геополітичних інтересів інших народів від давнини до сьогодення.

 

 

1

252

Україна - об'єкт геополітичних інтересів інших народів від давнини до сьогодення.

Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність».

 

 

1

253

Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін.

 

 

1

254

Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін.

 

 

1

255

Історичні постаті України.Скіфський філософ Анахарсіс, Святослав Хоробрий, Анна Ярославна, Юрій Дрогобич, Іван Виговський, Ігор Сікорський та ін.

 

 

1

256

Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді.

 

 

1 (20)

(9)

257

Техніка безпеки під час проведення змагань у приміщеннях, спортивних залах, майданчиках та на місцевості. Правила дорожнього руху, поведінка на воді.

 

 

1

258

Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи.

 

 

1

259

Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи.

 

 

1

260

Роль туристського спорядження для успішного проведення походів. Мотузки (основні та допоміжні), особливості їх використання. Карабіни, страху вальні системи.

 

 

1

261

Практичне заняття. Упакування рюкзака.

 

 

1

262

Практичне заняття. Упакування рюкзака.

 

 

1

263

Практичне заняття. Встановлення та збирання намету.

 

 

1

264

Практичне заняття. Встановлення та збирання намету.

 

 

1

265

Практичне заняття. Встановлення та збирання намету.

 

 

1

266

Навісна переправа через яр.

 

 

1

267

Відпрацювання тактики крутопохилої переправи.

 

 

1

268

Техніка спуску зі схилу. Техніка підйому по схилу.

 

 

1

269

Траверс схилу з використанням перил різного кута нахилу. Техніка подолання канави різними способами. Рух по купинах.

 

 

1

270

Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки».

 

 

1

271

Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки».

 

 

1

272

Практичне заняття. Етап «Колода», «Паралельні мотузки».

 

 

1

273

Види змагань зі спортивного орієнтування. Користування компасом, визначення азимуту. Мікрорельєф. Характер рельєфу.

 

 

1

274

Тренування орієнтування за вибором. Тренування орієнтування у заданому напрямку.

 

 

1

275

Практичне заняття. Змагання на дистанції «Особиста смуга перешкод».

 

 

1

276

Географічне та геополітичне розташування України у світі. «Велесова книга», «Літопис Аскольда» про зв'язки протоукраїнців з чужоземцями. Торгові шляхи, що проходили через наш край. Чужинці про Україну.

Розвиток компетентності - культурна компетентність [розуміти твори мистецтва, самостійно висловлювати ідеї, повага до розмаїття культурного вираження інших].

 

 

1 (8)

(4)

277

Географічне та геополітичне розташування України у світі.

Розвиток компетентності - підприємливість. Фінансова грамотність [уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя. Здатність до підприємницького ризику].

 

 

1

278

Географічне та геополітичне розташування України у світі. Чужинці про Україну.

 

 

1

279

Географічне та геополітичне розташування України у світі.  Торгові шляхи, що проходили через наш край.

 

 

1

280

Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави.

Розвиток компетентності - математична компетентність [уміння застосовувати числові та геометрічні методи для вирішення задач].

 

 

1

281

Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави.

 

 

1

282

Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави.

 

 

1

283

Моє ставлення до історичного минулого моєї держави. Що я роблю та буду робити як господар та громадянин своєї держави.

 

 

1

284

Туризм України та його досягнення.

 

 

1 (14)

(10)

285

Туризм України та його досягнення.

 

 

1

286

Формування ключових компетентностей учнів з основ туризму.

 

 

1

287

Формування ключових компетентностей учнів з основ туризму.

 

 

1

288

Правила проведення туристських походів.

 

 

1

289

Правила проведення туристських походів.

 

 

 

290

Інструктаж з безпеки на заняттях з туризму . Основні види і поняття  основ туризму.

 

 

1

291

Інструктаж з безпеки на заняттях з туризму . Основні види і поняття  основ туризму.

 

 

1

292

Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю.

 

 

1

293

Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю.

Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність».

 

 

1

294

Туристський побут. Планування та розвідка місць біваку, своєчасність зупинки на ночівлю, змушені зупинки на ночівлю.

 

 

1

295

Гігієнічні правила туристів,  попередження   захворювань.

Розвиток компетентності - компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій [уміння спостерігати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати].

 

 

1

296

Гігієнічні правила туристів,  попередження   захворювань.

 

 

1

297

Гігієнічні правила туристів,  попередження   захворювань.

 

 

1

298

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1(6)

(8)

299

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

300

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

301

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід)

 

 

1

302

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

303

Прикладна фізична підготовка. Подолання смуги перешкод.

 

 

1

304

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1 (7)

(11)

305

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

306

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

307

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

308

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

309

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

310

Волонтерська робота з дітьми з інвалідністю.

 

 

1

311

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

Розвиток компетентності - вільне володіння державною мовою [вміння висловлювати думки, тлумачити факти та погляди].

 

 

1(10)

(12)

312

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

313

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

314

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

315

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

316

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

317

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

318

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

319

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

320

Підсумкове військово–спортивне свято (одноденний похід (таборування)).

 

 

1

321

Підсумки роботи гуртка за рік.

 

 

1 (4)

(13)

322

Підсумки роботи гуртка за рік.

Розвиток компетентності  - інноваційність [відкритість до нових ідей, ініціювання позитивних змін].

 

 

1

323

Підсумки роботи гуртка за рік.

 

 

1

324

Підсумки роботи за рік. Завдання на літо.

Розвиток компетентності - навчання впродовж життя [пошук нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення].

 

 

1

РАЗОМ

 

 

324

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Талипов Дмитрий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Андрей Жезняк
    Напишіть будь ласка хто автор програми, коли випущена та чи рекомендована МОН України?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
5880
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку