Календарно-тематичне планування скорочене (Quick Minds 1, 2 семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування скорочене до підручника Quick Minds 1 (Herbert Puchta, Gunter Gerngross, Peter Lewis-Jones), 2 семестр.
Перегляд файлу

№ уроку

Клас

Дата

Тема уроку

Примітки

Розділ 4. Театр домашніх улюбленців.

1.

 

 

Тварини: elephant, rat, frog, spider, lizard, duck, dog, cat. Формування лексичних навичок.

 

2.

 

 

Тварини. Прийменники місця: in, on, under. Буква Ii. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

3.

 

 

Тварини. Singing for pleasure. Буква Kk. Формування умінь сприймання на слух.

 

4.

 

 

Тварини. Особисті вподобання: I like/ I don’t like. I can do. Формування умінь здійснення усної взаємодії.

 

5.

 

 

Тварини. Час історій: “The Spider”. Буква Ww. Формування умінь сприймання на слух.

 

6.

 

 

Тварини. Наука. Буква Gg. Формування умінь зорового сприймання.

 

7.

 

 

Тварини. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

Розділ 5. Обід.

8.

 

 

Обід. Їжа: cheese, sandwich, banana, apple, cake, pizza… Формування лексичних навичок.

 

9.

 

 

Обід. Ствердна та заперечна форма конструкції I have got/I haven’t got. I can do. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

10.

 

 

Обід. Singing for pleasure. Буква Oo. Формування умінь сприймання на слух.

 

11.

 

 

Обід. Запитальна форма конструкції Have you got..? Формування умінь здійснення усного продукування.

 

12.

 

 

Час історій: “The Pizza”. Буква Ll. Формування умінь сприймання на слух.

 

13.

 

 

Обід. Список покупок. Буква Xx. Формування умінь зорового сприймання.

 

14.

 

 

Обід. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

Розділ 6. Сім’я.

15.

 

 

Сім’я. Члени сім’ї: dad,mum,grandpa, grandma, uncle, aunt, cousin, brother,sister. Формування лексичних навичок.

 

16.

 

 

Сім’я. Вказівні займенники: this, that. Is that your..? I can do. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

17.

 

 

Сім’я. Singing for pleasure. Букви Ee, Vv. Формування умінь сприймання на слух.

 

18.

 

 

Сім’я. Who’s that? What’s his/her name? Формування умінь зорового сприймання.

 

19.

 

 

Сім’я. Час історій: “What a Day!” Буква Jj.Формування умінь сприймання на слух.

 

20.

 

 

Сім’я. Погода. Проектна робота. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

21.

 

 

Сім’я. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

Розділ 7. Одягайся!

22.

 

 

Предмети одягу: jeans, sweater, jacket, cap, skirt, shorts, socks, shoes, T-shirt, trousers. Формування лексичних навичок.

 

23.

 

 

Предмети одягу. Запитання про смаки та вподобання: Do you like? I can do. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

24.

 

 

Предмети одягу. Singing for pleasure. Буква Uu. Формування умінь сприймання на слух.

 

25.

 

 

Предмети одягу. Are you wearing..? Формування умінь зорового сприймання.

 

26.

 

 

Предмети одягу. Час історій: “The Cap”. Систематизація та узагальнення.

 

Розділ 8. Робот.

27.

 

 

Людина. Частини тіла: head, arm,fingers,hand, knee, leg, toes, foot. Формування лексичних навичок.

 

28.

 

 

Людина. Частини тіла. Я можу… I can do. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

29.

 

 

Людина. Частини тіла. Singing for pleasure. Букви Zz, Qq, Yy. Формування умінь сприймання на слух.

 

30.

 

 

Людина. Частини тіла. Запитання з модальним дієсловом can. Формування умінь зорового сприймання.

 

31.

 

 

Людина. Частини тіла. Час історій: “The Problem”. Формування умінь сприймання на слух.

 

32.

 

 

Людина. Частини тіла. Проектна робота. Формування умінь здійснення усного продукування.

 

33.

 

 

Людина. Частини тіла. Повторення. Систематизація та узагальнення.

 

34.

 

 

Підсумковий урок за 2 семестр.

 

35.

 

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
3238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку