№ уроку |
Клас |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 4. Театр домашніх улюбленців. |
||||
1. |
|
|
Тварини: elephant, rat, frog, spider, lizard, duck, dog, cat. Формування лексичних навичок. |
|
2. |
|
|
Тварини. Прийменники місця: in, on, under. Буква Ii. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
3. |
|
|
Тварини. Singing for pleasure. Буква Kk. Формування умінь сприймання на слух. |
|
4. |
|
|
Тварини. Особисті вподобання: I like/ I don’t like. I can do. Формування умінь здійснення усної взаємодії. |
|
5. |
|
|
Тварини. Час історій: “The Spider”. Буква Ww. Формування умінь сприймання на слух. |
|
6. |
|
|
Тварини. Наука. Буква Gg. Формування умінь зорового сприймання. |
|
7. |
|
|
Тварини. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
Розділ 5. Обід. |
||||
8. |
|
|
Обід. Їжа: cheese, sandwich, banana, apple, cake, pizza… Формування лексичних навичок. |
|
9. |
|
|
Обід. Ствердна та заперечна форма конструкції I have got/I haven’t got. I can do. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
10. |
|
|
Обід. Singing for pleasure. Буква Oo. Формування умінь сприймання на слух. |
|
11. |
|
|
Обід. Запитальна форма конструкції Have you got..? Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
12. |
|
|
Час історій: “The Pizza”. Буква Ll. Формування умінь сприймання на слух. |
|
13. |
|
|
Обід. Список покупок. Буква Xx. Формування умінь зорового сприймання. |
|
14. |
|
|
Обід. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
Розділ 6. Сім’я. |
||||
15. |
|
|
Сім’я. Члени сім’ї: dad,mum,grandpa, grandma, uncle, aunt, cousin, brother,sister. Формування лексичних навичок. |
|
16. |
|
|
Сім’я. Вказівні займенники: this, that. Is that your..? I can do. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
17. |
|
|
Сім’я. Singing for pleasure. Букви Ee, Vv. Формування умінь сприймання на слух. |
|
18. |
|
|
Сім’я. Who’s that? What’s his/her name? Формування умінь зорового сприймання. |
|
19. |
|
|
Сім’я. Час історій: “What a Day!” Буква Jj.Формування умінь сприймання на слух. |
|
20. |
|
|
Сім’я. Погода. Проектна робота. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
21. |
|
|
Сім’я. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
Розділ 7. Одягайся! |
||||
22. |
|
|
Предмети одягу: jeans, sweater, jacket, cap, skirt, shorts, socks, shoes, T-shirt, trousers. Формування лексичних навичок. |
|
23. |
|
|
Предмети одягу. Запитання про смаки та вподобання: Do you like? I can do. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
24. |
|
|
Предмети одягу. Singing for pleasure. Буква Uu. Формування умінь сприймання на слух. |
|
25. |
|
|
Предмети одягу. Are you wearing..? Формування умінь зорового сприймання. |
|
26. |
|
|
Предмети одягу. Час історій: “The Cap”. Систематизація та узагальнення. |
|
Розділ 8. Робот. |
||||
27. |
|
|
Людина. Частини тіла: head, arm,fingers,hand, knee, leg, toes, foot. Формування лексичних навичок. |
|
28. |
|
|
Людина. Частини тіла. Я можу… I can do. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
29. |
|
|
Людина. Частини тіла. Singing for pleasure. Букви Zz, Qq, Yy. Формування умінь сприймання на слух. |
|
30. |
|
|
Людина. Частини тіла. Запитання з модальним дієсловом can. Формування умінь зорового сприймання. |
|
31. |
|
|
Людина. Частини тіла. Час історій: “The Problem”. Формування умінь сприймання на слух. |
|
32. |
|
|
Людина. Частини тіла. Проектна робота. Формування умінь здійснення усного продукування. |
|
33. |
|
|
Людина. Частини тіла. Повторення. Систематизація та узагальнення. |
|
34. |
|
|
Підсумковий урок за 2 семестр. |
|
35. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|