Соціально-побутове орієнтування
Календарне планування
5 клас
2 год на тиждень
І семестр
№ п/п |
Зміст уроку |
Год |
Дата |
Прим. |
|
Вступне заняття |
|
|
|
1-2 |
Приміщення для соціально побутового орієнтування, правила поведінки в ньому. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог під час навчання.
|
2 |
|
|
|
Особиста гігієна |
|
|
|
3 |
Правила особистої гігієни (розширення знань).
|
1 |
|
|
4-5 |
Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету. Практична робота: Виконання ранкового і вечірнього туалету.
|
2 |
|
|
6-7 |
Догляд за волоссям (миття, зачіска). Миття голови (переодичність). Добір мила, шампуню залежно від стану волосся. Засоби боротьби з лупою. Практична робота: Читання рекомендацій на упаковках засобів догляду за волоссям.
|
2 |
|
|
8-9 |
Причісування волосся. Добір зачіски. Практична робота: Причісування волосся.
|
2 |
|
|
10 |
Гігієна зору. Освітлення приміщення. Гігієна читання. Гігієна зору під час користування телевізором, комп´ютером. |
1 |
|
|
|
Догляд за одягом і взуттям |
|
|
|
11-14 |
Види одягу за призначенням. Види головних уборів. Повсякденний догляд за одягом та головними уборами. Практична робота: Чищення шкільної форми.
|
4 |
|
|
15-18 |
Сезонний одяг. Готування сезонного одягу до зберігання. Практична робота: Чищення верхнього одягу.
|
4 |
|
|
19-22 |
Види взуття, їх призначення. Догляд за взуттям в залежності від матеріалів, з яких його виготовлено (сушіння, чищення, готування сезонного взуття до зберігання). Засоби догляду за взуттям. Практична робота: Чищення взуття.
|
4 |
|
|
|
Культура харчування |
|
|
|
23-24 |
Продукти харчування (хліб, м’ясо, овочі, фрукти). Різноманітність продуктів харчування, їх значення для здоров’я людини.
|
2 |
|
|
25-26 |
Біологічна цінність основних продуктів харчування. Вітаміни в основних продуктах харчування.
|
2 |
|
|
27-30 |
Кухонне обладнання. Правила користування і догляду за ними. Миючі засоби догляду за посудом. Практична робота: Чищення і миття кухонних речей і посуду.
|
4 |
|
|
31-32 |
Приготування їжі. Санітарно-гігієнічні вимоги до обробки продуктів.
|
2 |
|
|