Календарно-тематичне планування у 2 класі (2 семестр) до підручника Карпюк (3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування у 2 класі (2 семестр) до підручника Карпюк (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

~ 1 ~ Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр   (3 год.) Вчитель: Криворученко Г.А.

 

до підручника О.Карп’юк  Тернопіль «Астон» 2019

Дата

Очікуванні результати

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

  При-мітки

Зміс-тові лінії

Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

                                        Unit 5 Скільки ніг? How many legs? (11 год.)                               Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

49.

 

Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин.

1. У джунглях

 

 

Ph [f]

F [f]

 

Впр. 1 с.62

This is a giraffe…

I’ve got …

Назви тварин

Впр.1 с.62

Впр.3 с.63

Впр.5 с.63

пісня про тварин

Впр.6 с. 63

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

50.

 

Розігрування коротких історій про тварин  по зразку.

2. Я крокодил  з річки Ніл

 

Sh  [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]

 

 

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

I’m=I’m

I have got=I’ve got

Впр.1 с.64

Впр.1,2 с.64

Впр.3,  с.64

Літери Cc, Gg

Впр.4 с.64

 

51.

 

Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може.

3. Я можу бачити гуску

  

T [t]

Th [Ꝋ]

Ee [i:]

 

 

Mouth, tree, three, foot, tooth

Tooth-teeth,

Foot-feet

Впр.4 с.65

Впр.1,2 с.65

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65 Літери Ее,

Ff

 

52.

 

Виготовувати постер з підписами частин тіла

4. Я маю дві руки.

 

 

F [f]

H [h]

 

 

Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

One, two, four

Впр.3 с. 66

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Літери Ff, Hh

 

53.

 

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

5. Скільки в тебе…?

Ow [au]

 

 

Shoulders, knees

How many?

Впр.4 с.67

Впр.1,2,5 с.67

Впр.6 с. 67

Впр.4 с.67

Літери Tt, Ff

 

54.

 

Описати тварину за фотографією

6. Фотографії у зоопарку

Ou[au]

Ow [au]

Photo, photographer

It has got…

Впр.2, 4 ,5 с.68

Впр.1 с.68

Розповісти про одну з тварин

Літери Pp, Bb

 

55.

 

Запитати та дати відповіді на питання про тварин

7. Відгадай, яку тварину я бачу

 

 

Повторення Has it got…?

Can it..?

 

 

Впр.1,2 с.69

Літери Ii, Yy

 

56.

 

Зіграти  роль

8. Змії небезпечні. Story Time

 

 

 

Впр.1,2, с.70

Впр.1  с.70

Впр.4 с.70

Літери Mm, Ww

 

57.

 

Виготувати тваринку

9. Into your Portfolio

 

 

 

Впр.6 с.71

Впр.1 с.70

Впр.4,6  с.70

Впр.7 с.70

 

58.

 

Виготувати тваринку

10. Тварини у зоопарку. Повторення вивченого. Усні розповіді по темі.

59.

 

11. Виконання діагностичної роботи по темі «Моя тваринка».

                                                                    Unit 6   Виконуємо дії Doing things (13 год.)                                        Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

60.

 

Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе.

1. Що я роблю в    день.

 

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Впр.1 с.74

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

I wash my face.

Впр.5 с.75

Впр.1,4 с.74

Впр.3,4 с.75

Розповідь про себе

Літери Cc, Ss

 

 

61.

 

Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня.

2. Дні тижня.

 

Ur [Ɜ:]

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Preposi-tion on with days of the week; at with time

Впр.1,2  с.76

Впр.1,2,3 с.76

Впр.4 с.76

Впр.4 с.76

Літери Ff, Tt

 

62.

 

Розповісти про свій недільний день.

 Читання слів закритого складу.(повторення)

 

3. Розповідаємо

про себе

 

Ea [i:]

Ng [η]

Впр.1 с.77

I- my

You-your

Впр.2,4,5  с.77

Впр.1, 4 с.77

Скласти розповідь про свій недільний день

Впр.3 с.77

Літери Dd, Pp

 

 

63.

 

Співання та інсценування пісні по зразку.

 

4.  Я плаваю, як риба

Читання та інсценування діалогів по зразку.

 

 

Ng [η]

Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

I’m Ѵ-ing

Впр.1 с.78

Впр.1 с.78

Впр.2 с.78

Літери Ii, Ee

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

64.

 

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

5. Вона стрибає, як жабенятко

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Ph [f]

Put on clothes, look at photos, clean teeth

He/she is Ѵ-ing

Впр.2 с.79

Впр.1 с.79

 Впр.3 с.79

Впр.2 с.79

Літери Oo, Uu

 

65.

 

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

6. У моїй сім’ї у вечері!

 

All

[ͻ:l]

O [ʌ]

Walk, talk, ball, monkey

I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing

Впр.2,4,5 с.80

Впр.1,4 с.80

 

Впр.3  с.80

Літери  Ii, Yy

 

66.

 

Вміти запитувати про те, що інші роблять

7. Сім'я на відпочинку

 

 

ЛО теми

Is he, she

Ѵ-ing?

 

Впр.1 с.81

Впр.2, 3, 4 с.81

Написання міні-діалогів

Літери Vv, Ww

 

67.

 

 

Розігрування історії. Формування навичок аудіювання

 8. Робота над змістом  тексту «Фотографії з Африки».

 

Повторен-ня

Повторення

Впр.3 с.82

Впр.1,2 с.82

Впр.4,5  с.82

Літери Gg, Jj

 

68.

 

 

Формування  навичок монологічно-го мовлення по темі.

9.  Into your portfolio.

 

 

ЛО теми

 

Впр.1 с.83

Впр.1  с.83

Впр.4 с.83

Впр.2 с.83

Літери Qq, Zz

 

69.

 

Виготовлення міні сімейного альбома

Проектна робота

10. У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

 

Розігрування інтерв’ю у парі.

 

11. Час обіду .

 

ЛО теми

Повторення

Впр.2 с.84

Впр.1 с.84

Інтерв’ю

Впр.3 с.84

Завдання

 

71.

 

Самооцінювання своїх результатів

12. Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things».

 

 

 

 

72.

 

 

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

13. «Doing things»Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

                                          Unit 7   Уподобання в їжі. Do you like carrots? (13год)                              Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

73.

 

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.

1. Вечірка на мій день народження.

-Ui- [u:]

Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice

Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Впр.2 с.86

Впр.1,2,5 с.86, 87

Впр.4 с.86

 

Впр.6 с.87

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

74.

 

Складання коротких діалогів по аналогії.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

2.Фрукти у моєму саду.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

apple, banana, pear, strawberry cherry, orange

An + a, e, u, o, i

This is an egg.

This is a banana.

 

 

Впр.2,3 с.88

Впр.1 с.88

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88

 

75.

 

Вміти розповісти про свій вибір та уподобання

3. Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів.

Ch [ʧ]

Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich

I like hot chocolate but I don’t like milk.

Впр. 2, 4 с.89

Впр.1,3  с.89

Впр.5 с.89

Впр.5 с.89

 

76.

 

Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів.

4. Купую овочі у магазині. 

 

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,  potato

Can I have…?

Впр.4 с.90

Впр.1,2, 3  с.90

Впр.4 с.90

Скласти міні діалог «у магазині»

 

77.

 

Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю.

5. Мені подобаються банани.

 

 

Breakfast,  lunch , dinner

For breakfast, for lunch, for dinner

Впр. 1,4  с.91

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.91

Впр.4 с.91

Розповідь

 

78.

 

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

6. Макс і Тім - друзі.

 

-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

Wh- [w]

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

Впр.2,3,4 с.92

Впр.1,2,3 с.92

Монологи

 

Впр.1 с.92

 

 

79.

 

Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні.

7. Уподобання друзів.

 

ЛО уроку

Does she/he like…?

She likes…

Впр.1 с.93

Впр.1, 2 с.93

Впр.3, 4 с.93

Впр.3,4 с.93

 

80.

 

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.

8. Формування навичок аудіювання.

 

 

Повторення

Впр.2, с.94

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.94

Завдання вчителя

 

81.

 

 

Розігрування історії.

9. Мої мрії у спекотні дні.

 

-ou-[aʊ]

ee [i:]

ea [i:]

One, two, three

 

Впр.5 с.95

Впр.5 с.95

 

Впр.4 с.95

 

82.

 

Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці.

10. У твоє порт фоліо: «Моя тарілка»

Проектна робота. Захист

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

83.

 

 

Брати  інтерв’ю у своїх однокласників

11. Опитування «Як ми знаємо наших друзів».

 

ЛО теми

Do you like…?

 

 

Впр.3,4  с.97

Впр.1,2 с.97

 

84.

 

Самооцінювання своїх результатів

12. Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».

 

 

 

 

 

 

85.

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

13. «Мої уподобання в їжі» Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

                                           Unit 8 Пори року та погода.  Seasons and clothes (18 год)                                         Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

86.

 

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1. Пори року та погода.

-er [ә]

Spring, summer, autumn, winter

It is hot.

It is cold.

It is raining.

It is snowing.

Впр.1,2 с.100

Впр.1,2 с.100

Впр.3,4 с.100

Впр.2 с.100

 

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

87.

 

Вміти описувати кожну пору року

2. Відгадай, яка пора року найкраща для мене.

 

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

In spring I can ride a bike.

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40

 

88.

 

Вміти поспитати про улюблену пору року

 3. Влітку маємо канікули.

 

Ght [t]

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What season do you like?

 

Впр.2,3,5 с.102

 

Впр.1,3  с.102

Відповіді на запитання

Впр.4 с.102

 

89.

 

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Одяг Трейсі .

-er [ɜ:]

- ir [ɜ:]

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

What is she putting in her suitcase?

Her / His

Впр.1 с.103

Впр.1,2,3  с.103

Впр.2 с.103

 

Слова

 

90.

 

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5.Що вдягає Люк?

 

Ar [ɑ:]

A cap, shorts

Назви кольорів

What is he putting in her suitcase?

Is / are

Впр.7 с.104

Впр.4,5  с.104

Впр.4,6 с.104

Впр.7 с.104

 

91.

 

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6.Що ти вдягаєш сьогодні?

Ear [eə]

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,  

What are you wearing today?

Впр.4, с.105

Впр.1,2,3 с.105

Впр.4, с.105

Впр.4, с.105

Виписати речення, які написані синім шрифтом

 

92.

 

 Самооцінити свої результати

7. Діагностична робота з аудіювання.  .

 

 

 

 

93.

 

Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг

8. Де його чоботи?

 

 

Ear, air, ere [eə]

Shirt, skirt, coat, raincoat

Повторення прийменників

 in, on, under

Впр.2,3,5  с.106

Впр.1,2,4 с.106

Впр.4 с.106

Впр.3 с.106

 

94.

 

Самооцінити свої результати

9. Діагностична робота з читання.  .

 

 

 

 

95.

 

Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

 10. В яку погоду береш з собою парасольку?

 

 

ЛО уроку

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.2,  с.107

Впр.1 с.107

Впр.3 с.107

Завдання вчителя

 

96.

 

Самооцінити свої результати

 

11. Діагностична робота з говоріння. 

 

 

 

 

97.

 

Вміти виразно читати історію

12. Story Time

 

 

 

Впр.2,  с.108

Впр.1, 2  с.108

Впр.3, 4  с.108

Завдання вчителя

 

98.

 

Самооцінити свої результати

13. Діагностична робота з письма. 

 

 

 

 

 99.

 

Виготовлення міні- книжки з одягом своєї ляльки

Проектна робота

14. Into Your Portfolio «In spring I put sandals on my doll. »

 

 

100.

 

Самооцінити свої результати

15. Діагностична робота з теми «Пори року та погода».   

101.

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

16.  Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

105.

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

17. Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

106.

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

18. Повторення та узагальнення вивченого у цьому навчальному році

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
5 січня 2021
Переглядів
14960
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку