~ 1 ~ Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр (3 год.) Вчитель: Криворученко Г.А.
до підручника О.Карп’юк Тернопіль «Астон» 2019
№ |
Дата |
Очікуванні результати |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
При-мітки |
Зміс-тові лінії |
||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||
Unit 5 Скільки ніг? How many legs? (11 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин. |
1. У джунглях
|
Ph [f] F [f]
|
Впр. 1 с.62 |
This is a giraffe… I’ve got … |
Назви тварин |
Впр.1 с.62 Впр.3 с.63 |
Впр.5 с.63 пісня про тварин |
Впр.6 с. 63 |
|
||||||||||||||
50. |
|
Розігрування коротких історій про тварин по зразку. |
2. Я крокодил з річки Ніл
|
Sh [ꭍ] Th [Ꝋ] Ck [k]
|
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
I’m=I’m I have got=I’ve got |
Впр.1 с.64 |
Впр.1,2 с.64 |
Впр.3, с.64 |
Літери Cc, Gg Впр.4 с.64 |
|
||||||||||||||
51. |
|
Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може. |
3. Я можу бачити гуску
|
T [t] Th [Ꝋ] Ee [i:]
|
Mouth, tree, three, foot, tooth |
Tooth-teeth, Foot-feet |
Впр.4 с.65 |
Впр.1,2 с.65 |
Впр.1 с.65 |
Впр.3 с.65 Літери Ее, Ff |
|
||||||||||||||
52. |
|
Виготовувати постер з підписами частин тіла |
4. Я маю дві руки.
|
F [f] H [h]
|
Head, eyes, fingers, hand, toes, arms. Впр.1, 2 с.66 |
One, two, four |
Впр.3 с. 66 |
Впр.1 с.66 |
Впр.2 с.66 |
Впр.4 с.66 Літери Ff, Hh |
|
||||||||||||||
53. |
|
Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
5. Скільки в тебе…? |
Ow [au]
|
Shoulders, knees |
How many? |
Впр.4 с.67 |
Впр.1,2,5 с.67 |
Впр.6 с. 67 |
Впр.4 с.67 Літери Tt, Ff |
|
||||||||||||||
54. |
|
Описати тварину за фотографією |
6. Фотографії у зоопарку |
Ou[au] Ow [au] |
Photo, photographer |
It has got… |
Впр.2, 4 ,5 с.68 |
Впр.1 с.68 |
Розповісти про одну з тварин |
Літери Pp, Bb |
|
||||||||||||||
55. |
|
Запитати та дати відповіді на питання про тварин |
7. Відгадай, яку тварину я бачу |
|
|
Повторення Has it got…? Can it..? |
|
|
Впр.1,2 с.69 |
Літери Ii, Yy |
|
||||||||||||||
56. |
|
Зіграти роль |
8. Змії небезпечні. Story Time |
|
|
|
Впр.1,2, с.70 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4 с.70 |
Літери Mm, Ww |
|
||||||||||||||
57. |
|
Виготувати тваринку |
9. Into your Portfolio |
|
|
|
Впр.6 с.71 |
Впр.1 с.70 |
Впр.4,6 с.70 |
Впр.7 с.70 |
|
||||||||||||||
58. |
|
Виготувати тваринку |
10. Тварини у зоопарку. Повторення вивченого. Усні розповіді по темі. |
||||||||||||||||||||||
59. |
|
11. Виконання діагностичної роботи по темі «Моя тваринка». |
|||||||||||||||||||||||
Unit 6 Виконуємо дії Doing things (13 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
60. |
|
Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе. |
1. Що я роблю в день.
|
Th [Ꝋ] Th[ð] |
Впр.1 с.74 Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
I wash my face. |
Впр.5 с.75 |
Впр.1,4 с.74 |
Впр.3,4 с.75 |
Розповідь про себе Літери Cc, Ss |
|
||||||||||||||
61. |
|
Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня. |
2. Дні тижня.
|
Ur [Ɜ:] |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Preposi-tion on with days of the week; at with time |
Впр.1,2 с.76 |
Впр.1,2,3 с.76 |
Впр.4 с.76 |
Впр.4 с.76 Літери Ff, Tt |
|
||||||||||||||
62. |
|
Розповісти про свій недільний день. Читання слів закритого складу.(повторення)
|
3. Розповідаємо про себе
|
Ea [i:] Ng [η] |
Впр.1 с.77 |
I- my You-your |
Впр.2,4,5 с.77 |
Впр.1, 4 с.77 |
Скласти розповідь про свій недільний день |
Впр.3 с.77 Літери Dd, Pp
|
|
||||||||||||||
63. |
|
Співання та інсценування пісні по зразку.
|
4. Я плаваю, як риба Читання та інсценування діалогів по зразку.
|
Ng [η] |
Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump |
I’m Ѵ-ing |
Впр.1 с.78 |
Впр.1 с.78 |
Впр.2 с.78 |
Літери Ii, Ee |
|
||||||||||||||
64. |
|
Розповісти про дію, яку виконує однокласник |
5. Вона стрибає, як жабенятко
|
Th [Ꝋ] Th[ð] Ph [f] |
Put on clothes, look at photos, clean teeth |
He/she is Ѵ-ing |
Впр.2 с.79 |
Впр.1 с.79 |
Впр.3 с.79 |
Впр.2 с.79 Літери Oo, Uu |
|
||||||||||||||
65. |
|
Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
6. У моїй сім’ї у вечері!
|
All [ͻ:l] O [ʌ] |
Walk, talk, ball, monkey |
I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing |
Впр.2,4,5 с.80 |
Впр.1,4 с.80 |
|
Впр.3 с.80 Літери Ii, Yy |
|
||||||||||||||
66. |
|
Вміти запитувати про те, що інші роблять |
7. Сім'я на відпочинку
|
|
ЛО теми |
Is he, she Ѵ-ing? |
|
Впр.1 с.81 |
Впр.2, 3, 4 с.81 |
Написання міні-діалогів Літери Vv, Ww |
|
||||||||||||||
67.
|
|
Розігрування історії. Формування навичок аудіювання |
8. Робота над змістом тексту «Фотографії з Африки». |
|
Повторен-ня |
Повторення |
Впр.3 с.82 |
Впр.1,2 с.82 |
Впр.4,5 с.82 |
Літери Gg, Jj |
|
||||||||||||||
68.
|
|
Формування навичок монологічно-го мовлення по темі. |
9. Into your portfolio.
|
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.83 |
Впр.1 с.83 |
Впр.4 с.83 |
Впр.2 с.83 Літери Qq, Zz |
|
||||||||||||||
69. |
|
Виготовлення міні сімейного альбома Проектна робота |
10. У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
70.
|
|
Розігрування інтерв’ю у парі.
|
11. Час обіду . |
|
ЛО теми |
Повторення |
Впр.2 с.84 |
Впр.1 с.84 |
Інтерв’ю |
Впр.3 с.84 Завдання |
|
||||||||||||||
71. |
|
Самооцінювання своїх результатів |
12. Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things». |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
72. |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
13. «Doing things»Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.
|
||||||||||||||||||||||
Unit 7 Уподобання в їжі. Do you like carrots? (13год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
73. |
|
Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками. |
1. Вечірка на мій день народження. |
-Ui- [u:] |
Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice |
Do you like? Yes, I do. / No, I don’t. |
Впр.2 с.86 |
Впр.1,2,5 с.86, 87 |
Впр.4 с.86
|
Впр.6 с.87 |
|
||||||||||||||
74. |
|
Складання коротких діалогів по аналогії. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you.
|
2.Фрукти у моєму саду. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you. |
|
apple, banana, pear, strawberry cherry, orange |
An + a, e, u, o, i This is an egg. This is a banana.
|
Впр.2,3 с.88 |
Впр.1 с.88 |
Впр.4 с.88 |
Впр.5 с.88 |
|
||||||||||||||
75. |
|
Вміти розповісти про свій вибір та уподобання |
3. Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів. |
Ch [ʧ] |
Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich |
I like hot chocolate but I don’t like milk. |
Впр. 2, 4 с.89 |
Впр.1,3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.5 с.89 |
|
||||||||||||||
76. |
|
Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів. |
4. Купую овочі у магазині. |
|
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
Can I have…? |
Впр.4 с.90 |
Впр.1,2, 3 с.90 |
Впр.4 с.90 |
Скласти міні діалог «у магазині» |
|
||||||||||||||
77. |
|
Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю. |
5. Мені подобаються банани.
|
|
Breakfast, lunch , dinner |
For breakfast, for lunch, for dinner |
Впр. 1,4 с.91 |
Впр.1,2 с.91 |
Впр.3,5 с.91 |
Впр.4 с.91 Розповідь |
|
||||||||||||||
78. |
|
Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
6. Макс і Тім - друзі.
|
-ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] Wh- [w] |
What, when, where, bird, girl, surname |
What does he like for breakfast? |
Впр.2,3,4 с.92 |
Впр.1,2,3 с.92 |
Монологи |
Впр.1 с.92
|
|
||||||||||||||
79. |
|
Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні. |
7. Уподобання друзів. |
|
ЛО уроку |
Does she/he like…? She likes… |
Впр.1 с.93 |
Впр.1, 2 с.93 |
Впр.3, 4 с.93 |
Впр.3,4 с.93 |
|
||||||||||||||
80. |
|
Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань. |
8. Формування навичок аудіювання. |
|
|
Повторення |
Впр.2, с.94 |
Впр.1,2 с.94 |
Впр.3, с.94 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||
81.
|
|
Розігрування історії. |
9. Мої мрії у спекотні дні.
|
-ou-[aʊ] ee [i:] ea [i:] |
One, two, three |
|
Впр.5 с.95 |
Впр.5 с.95 |
|
Впр.4 с.95 |
|
||||||||||||||
82. |
|
Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці. |
10. У твоє порт фоліо: «Моя тарілка» Проектна робота. Захист |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
83.
|
|
Брати інтерв’ю у своїх однокласників |
11. Опитування «Як ми знаємо наших друзів». |
|
ЛО теми |
Do you like…? |
|
|
Впр.3,4 с.97 |
Впр.1,2 с.97 |
|
||||||||||||||
84. |
|
Самооцінювання своїх результатів |
12. Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
85. |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
13. «Мої уподобання в їжі» Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.
|
|
|||||||||||||||||||||
Unit 8 Пори року та погода. Seasons and clothes (18 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||||
86. |
|
Вміти повідомляти про погоду та називати пори року. |
1. Пори року та погода. |
-er [ә] |
Spring, summer, autumn, winter |
It is hot. It is cold. It is raining. It is snowing. |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.3,4 с.100 |
Впр.2 с.100 |
|
||||||||||||||
87. |
|
Вміти описувати кожну пору року |
2. Відгадай, яка пора року найкраща для мене. |
|
Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman |
In spring I can ride a bike. |
Впр.2,5 с.40 |
Впр.1,3 с.40 |
Впр.2,7 с.40 |
Впр.6 с.40 |
|
||||||||||||||
88. |
|
Вміти поспитати про улюблену пору року |
3. Влітку маємо канікули.
|
Ght [t] |
Night, bright, eight, eighteen, right, light. |
What season do you like? |
Впр.2,3,5 с.102
|
Впр.1,3 с.102 |
Відповіді на запитання |
Впр.4 с.102 |
|
||||||||||||||
89. |
|
Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга |
4. Одяг Трейсі . |
-er [ɜ:] - ir [ɜ:] |
A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase |
What is she putting in her suitcase? Her / His |
Впр.1 с.103 |
Впр.1,2,3 с.103 |
Впр.2 с.103
|
Слова |
|
||||||||||||||
90. |
|
Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are. |
5.Що вдягає Люк?
|
Ar [ɑ:] |
A cap, shorts Назви кольорів |
What is he putting in her suitcase? Is / are |
Впр.7 с.104 |
Впр.4,5 с.104 |
Впр.4,6 с.104 |
Впр.7 с.104 |
|
||||||||||||||
91. |
|
Вміти поспитати що вдягає друг або подруга |
6.Що ти вдягаєш сьогодні? |
Ear [eə] |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, |
What are you wearing today? |
Впр.4, с.105 |
Впр.1,2,3 с.105 |
Впр.4, с.105 |
Впр.4, с.105 Виписати речення, які написані синім шрифтом |
|
||||||||||||||
92. |
|
Самооцінити свої результати |
7. Діагностична робота з аудіювання. . |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
93. |
|
Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг |
8. Де його чоботи?
|
Ear, air, ere [eə] |
Shirt, skirt, coat, raincoat |
Повторення прийменників in, on, under |
Впр.2,3,5 с.106 |
Впр.1,2,4 с.106 |
Впр.4 с.106 |
Впр.3 с.106 |
|
||||||||||||||
94. |
|
Самооцінити свої результати |
9. Діагностична робота з читання. . |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
95. |
|
Вміти вибирати відповідний одяг по погоді |
10. В яку погоду береш з собою парасольку?
|
|
ЛО уроку |
Are you wearing…? Yes, I am. / No, I am not. |
Впр.2, с.107 |
Впр.1 с.107 |
Впр.3 с.107 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||
96. |
|
Самооцінити свої результати |
11. Діагностична робота з говоріння. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
97. |
|
Вміти виразно читати історію |
12. Story Time |
|
|
|
Впр.2, с.108 |
Впр.1, 2 с.108 |
Впр.3, 4 с.108 |
Завдання вчителя |
|
||||||||||||||
98. |
|
Самооцінити свої результати |
13. Діагностична робота з письма. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
99. |
|
Виготовлення міні- книжки з одягом своєї ляльки Проектна робота |
14. Into Your Portfolio «In spring I put sandals on my doll. » |
|
|
||||||||||||||||||||
100. |
|
Самооцінити свої результати |
15. Діагностична робота з теми «Пори року та погода». |
||||||||||||||||||||||
101. |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
16. Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.
|
||||||||||||||||||||||
105. |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
17. Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
||||||||||||||||||||||
106. |
|
Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати |
18. Повторення та узагальнення вивченого у цьому навчальному році |
||||||||||||||||||||||