Календарно-тематичне планування "Українська література. 7 клас"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено на основі програми "Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013, зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804"
Перегляд файлу

з/п

Зміст навчального матеріалу

К-сть

годин

Дата

Примітка

І СЕМЕСТР

ВСТУП (1 год.)

1

Вступ.  Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.

1

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Предметні компетентності

Учень / учениця:

розуміє функції літератури як мистецтва слова та називає їх.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про функції мистецтва, його місце в житті людини.

НЛ–3

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення потреби в читанні художніх творів та ознайомленні з іншими видами мистецтва.

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.)

2

Суспільно-побутові пісні  «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька»

Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ: суспільно-побутові пісні.

1

 

Вивчити напам’ять

1 пісню

(на вибір)

3

Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень.

ТЛ: пафос твору.

1

 

 

4

Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки.

1

 

 

5

Розвиток мовлення. Усний твір-роздум на одну із тем: «У піснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злет душі людської».

1

 

 

6

Література рідного краю. Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

розуміє зміст козацьких і чумацьких пісень; добирає висловлювання відомих людей про українські пісні, коментує їх; вдумливо читає суспільно-побутові пісні, коломийки; аналізує їхній зміст, образи, настрої, з’ясовуючи роль художніх засобів, специфічні ознаки народної пісні та коломийки.

Вивчає напам’ять: 1 пісню (на вибір).

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про роль народної пісні в житті людини; про відповідальність кожного за збереження духовної спадщини для майбутніх поколінь; розуміє важливість відродження народної творчості для сьогодення; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва.

НЛ–2, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Осмислення значення пісенної спадщини українців, усвідомлення важливості відродження й вивчення оригінальної творчості в наш час.

МЗ: козацька доба (історія України).

МК: І. Айвазовський. «Чумацька валка» (образотвоче мистецтво);                             М. Лисенко. «Запорозький марш» (музичне мистецтво).

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ   (23 год.)

7

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»  Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість.

1

 

 

8

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» (скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників.  

1

 

 

9

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут». Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті.

ТЛ:  історична повість.

 

 

 

10

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»  Патріотична ідея (головна думка) у творі,  її зв'язок із розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави.

 

 

1

 

 

11

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Порівняльна характеристика Захара Беркута і Тугара Вовка.

1

 

 

12

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Художні засоби, особливості мови повісті.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

розповідає коротко про І. Франка; знає історичну основу повісті; переказує і коментує зміст; визначає тему повісті; характеризує образи Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка; підтверджує власну думку цитатами з тексту; визначає улюбленого героя; аналізує роль художніх засобів, особливості мови; пояснює роль діалектизмів. 

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації; розуміє значення історичної пам’яті для кожної людини, приналежності до свого народу, національної свідомості, вірності Батьківщині.

НЛ–1, 2, 4

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення потреби виховання патріотичного почуття, поваги до батьків, вірності в дружбі й коханні як загальнолюдських морально-етичних цінностей.

МЗ: козацька доба (історія України).

МК: фільм «Захар Беркут»,1971; режисер Леонід Осика (кіномистецтво);

Б. Лятошинський. «Золотий обруч» (музичне мистецтво);

СЛ: Мія Марченко. «Місто тіней».

13

Тарас ШЕВЧЕНКО. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…» Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.

1

 

 

14

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Тополя» Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності.

ТЛ: балада, метаморфози.

1

 

 

15

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.

ТЛ: ідея.

1

 

Вивчити напам’ять«Як умру, то поховайте…»

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає про творче життя поета; розуміє значення його творчості для українського народу; виразно й осмислено читає твори; аналізує роздуми поета про сирітське дитинство; пояснює роль контрасту та інших художніх засобів у творі «Мені тринадцятий минало»; визначає ознаки балади («Тополя»), фольклорну основу твору, народно-пісенні засоби; аналізує твір «Заповіт».

 

Ключові компетентності

Учень / учениця:

дискутує з приводу порушених у творах проблем; критично оцінює тексти; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва.

НЛ–2

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення великого значення для формування особистості почуття вірності (ідеї, батьківщині, любові, принципам).

МК: пісня «Заповіт» («Як умру, то поховайте») (2016) миколаївських музикантів (вокал – Микола Осадчий);  Г. Гладкий. «Заповіт» (музичне мистецтво);

І. Їжакевич. «Тарас-пастух»; роботи О. Шупляка (образотворче мистецтво);

СЛ: Оксана Лущевська. «Задзеркалля».

16

Контрольна робота. Із пісенних скарбів. Про минулі часи (творчість І.Франка, Т. Шевченка). Тести

1

 

 

17

Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму.

ТЛ: героїко-романтична повість.

1

 

 

18

Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.

ТЛ: композиція.

1

 

 

 

19

 

Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації).

ТЛ:  романтичний герой,

1

 

 

20

Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.

1

 

 

21

 

Позакласне читання. В. МАЛИК. «Фірман султана» (2 книга тетралогії «Таємний посол»). Історико-пригодницький роман «Таємний посол». Розповідь про легендарне козацтво та українського д’Артаньяна в умовах боротьби українського народу з турецькими і татарськими загарбниками.

 

 

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

аналізує повість; визначає її жанрові ознаки; характеризує образи козаків-запорожців; з’ясовує фольклорні мотиви, засоби; висловлює власні судження про геройство і лицарську відвагу головного героя.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

складає план до характеристики Павлуся; зіставляє специфіку розкриття  теми в літературі й образотворчому мистецтві.

НЛ–2, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення потреби виховання лицарських чеснот, почуття патріотизму, відданості, віри в перемогу добра, краси, справедливості.

МЗ: козацька доба (історія України).

МК: А. Монастирський. «Погоня за татарином» (образотворче мистецтво).

21

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство.

ТЛ: автобіографічний твір.

1

 

 

22

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).

1

 


 

23

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Звичаї, традиції українців.

1

 

 

24

 

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Образи гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика.

1

 

 

25

Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір на одну із тем: «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського «За сестрою»); «Шанобливе ставлення до природи у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

1

 

 

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає про звичаї і традиції українського народу; переказує зміст розділів повісті; характеризує образ Михайлика, його сприйняття життя, образи діда, батьків, подружки Люби; визначає головну думку твору; з’ясовує роль художніх засобів та елементів фольклору; пояснює своє розуміння образу гусей-лебедів.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

усвідомлює необхідність гармонійного розвитку особистості для самореалізації; дискутує щодо проблем самореалізації творчої особистості; поваги до представників старшого покоління.

НЛ–1, 2, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Шанобливе ставлення до старших, любов до батьків, природи і світу – важливі моральні цінності людини. Потреба розвивати фантазію, уяву.

МК: фільм «Гуси-лебеді летять», 1974; режисер Б. Зеленецький (кіномистецтво).

26

Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Цікавий епізод із дитинства письменника.

1

 

 

27

Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору.

1

 

 

28

Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

1

 

 

29

Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).

ТЛ: художня деталь.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає про події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна); переказує зміст повісті; проводить паралелі між життям автора і сюжетом твору; аналізує епічний твір, пояснює його художні особливості; характеризує образ Климка.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

визначає причиново-наслідкові зв’язки між фактами і явищами; висловлює судження про значення доброти й чуйності в людському житті та важливості поціновування людської гідності; порівнює події минулого і сьогодення.

НЛ–1, 2, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Потреба виховання важливих гуманних якостей людини – чуйності, доброти, турботи про ближнього, здатності співпереживати.

МЗ: Друга світова війна (історія України, всесвітня історія).

МК: фільм «Климко», 1983; режисер М. Вінграновський (кіномистецтво).

СЛ: В. Рутківський. «Потерчата».

30

Позакласне читання. Леся ДЕМСЬКА. «У ніч Святого Миколая».

1

 

 

31

Контрольна робота. Про далекі минулі часи (Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника). Тести   

1

 

 

32

Література рідного краю

 

 

 

 

 

 

1

 

 

7 КЛАС

з/п

Зміст навчального матеріалу

К-сть

  годин

Дата

Примітка

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА?» (15 год.)

1

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

1

 

 

2

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

ТЛ: поглиблення поняття про гумор.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

переказує і коментує сюжет твору; пояснює особливості змалювання образу головного героя, його поведінки; розуміє значення художніх образів.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює власні міркування про сенс людського буття, щастя людини; дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі.

НЛ–2

Емоційно-ціннісне ставлення

Осмислення цінності життя людини, його наповненості й сенсу.

3

Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Твір, написаний спеціально для дітей. Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загально-людських цінностей.

1

 

 

4

Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

виразно і вдумливо читає твір, переказує та коментує його зміст, визначає ідею; знаходить та коментує реальне й уявне у творі;

висловлює судження про трагічну й комічну ситуації, їхню роль у втiленні ідеї, притчевої моралі; придумує власне закінчення.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

аналізує ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей, усвідомлює важливість власної ініціативи брати на себе відповідальність;

дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі.

 НЛ–1,2,3,4

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення значення загальнолюдських цінностей.

МЗ: Перша світова війна на теренах України (історія України).

4

Ліна КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. («Дощ полив…»)

1

 

Вивчити напам’ять

1 вірш

(на вибір)

5

Ліна КОСТЕНКО. «Кольорові миші» Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

1

 

 

6

Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині». Ідея глибокого духовного наповнення людини її «крилатості», що проявляється індивідуально.

1

 

 

7

  Ліна КОСТЕНКО. «Крила». Духовне багатство найбільший скарб у житті.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

виразно, вдумливо читає та коментує поезії; пояснює умовність ситуацій, зображених у них; характеризує образи в поезіях, пояснює їх метафоричний підтекст; розуміє різницю між матеріальним і духовним; визначає й пояснює головну думку.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про духовність людини та її значення в сучасному житті; усвідомлює потребу в розвитку творчої уяви, фантазії, необхідності зберегти в собі ці якості;  зіставляє специфіку розкриття  теми в літературі та інших видах мистецтв.

Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір).

НЛ–1, 2, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини.

МК: В. Ковальчук. «Дитячі сни» (образотворче мистецтво); Ю. Голумбовська. «Крила» (музичне мистецтво).

8

Василь СИМОНЕНКО «лицар на білому коні» в українській літературі.

1

 

 

9

Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…» Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики.

1

 

Вивчити напам’ять

1 вірш

(на вибір)

10

Василь СИМОНЕНКО.  «Гей, нові Колумби й Магеллани…» Загальнолюдські цінності та ідеї.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

пояснює поняття «ліричний герой»;

виразно і вдумливо читає та коментує поезії; аналізує художні засоби; пояснює символічний зміст образів; висловлює судження про сенс людського буття, патріотизм, почуття власної гідності, самодостатності.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

усвідомлює необхідність виявляти активну життєву позицію в житті та прагнути максимальної самореалізації;  під час читання творів використовує досвід взаємодії із творами мистецтва в життєвих ситуаціях.

Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–2, 3, 4

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення важливості любові до матері, Батьківщини, виховання почуття власної гідності. Осмислення необхідності активної життєвої позиції та максимальної самореалізації.

МЗ: Р. Кіплінг. «Якщо…» (зарубіжна література).

МК: «Ти на землі людина» у виконанні «Піккардійської терції»; «Лебеді материнства» (музика і виконання «Bandurband», дебютна відеоробота  на муз. А. Пашкевича Ірини Стиць у її вокальному виконанні) (музичне мистецтво).

11

Розвиток мовлення. Усний твір-роздум на тему «Духовне багатство – найбільший скарб у житті» (характеристика ліричних героїв поезій Л. Костенко та В.Симоненка)

1

 

 

12

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

1

 

 

13

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

1

 

 

14

 

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

1

 

 

15

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Образи дітей та дорослих. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів

1

 

 

16

Позакласне читання.   М.ПАВЛЕНКО.  «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)» (на вибір).

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

переказує й коментує сюжет повісті, пояснює особливості композиції; знаходить у ній казкове й реальне; характеризує образи дітей та дорослих, аналізує їхні вчинки; розкриває символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. НЛ–1, 2, 3, 4

Емоційно-ціннісне ставлення

Спонукання до творення і примноження добра. Усвідомлення відповідальності за свою справу, вчинки.

17

Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений» Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).

ТЛ: новела.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

розуміє значення понять «толерантність», «гуманізм»; уважно читає новелу; пояснює головну думку; коментує власне розуміння закінчення твору; висловлює судження про роль гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

усвідомлює важливість міжкультурного діалогу; висловлює судження про порушені у творі проблеми. НЛ–1,2,3,4

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення ролі й значення гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини.

18

Контрольна робота. «Ти знаєш, що ти – людина?» Тести.

1

 

 

МИ – УКРАЇНЦІ (11 год.)

19

Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»)

Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.  

1

 

 

20

Олена ТЕЛІГА. «Сучасникам», «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

виразно й вдумливо читає поезії, аналізує їх визначає їхні провідні мотиви та ідеї; пояснює поняття «ліричний герой».

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює власні роздуми (дискутує) про сенс людського життя, патріотизм, віру в краще, формування себе як особистості. НЛ–1,2

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення духовної краси особистості, наділеної розумом, талантом, вірній гуманістичним переконанням. Плекання прагнення стати особистістю. Усвідомлення активної життєвої позиції як вияву європейськості.

21

Література рідного краю. Світ дитинства у творах рівненських прозаїків.

1

 

 

22

23

Розвиток мовлення. Контрольна робота. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі за творчістю Олега Ольжича, Олени Теліги.

2

 

 

24

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог.

1

 

 

25

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й  щирості.

1

 

 

26

 

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

1

 

 

27

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Утвердження оптимістичних настроїв у творі

1

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

ознайомлюється з історичною довідкою про Івана Фірцака; переказує зміст повісті; визначає головні проблеми, характеризує образи героїв.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про необхідність серйозного ставлення до свого здоров’я, до спорту; про чесність у спортивних змаганнях; створює свою історію з головним героєм — Іваном Силою; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі й кіномистецтві.

НЛ–1, 3

Емоційно-ціннісне ставлення

Утвердження оптимістичних настроїв, бажання розвивати своє тіло, здобувати спортивні перемоги, досягати вершин у житті.

МК: кінофільм «Іван Сила», 2013; режисер В. Андрієнко (кіномистецтво).

28

Андрій МАЛИШКО.  Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

1

 

 

29

Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в пісні.

1

 

Вивчити напам’ять:

1 вірш

(на вибір)

30

Андрій МАЛИШКО. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка.

1

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає основні відомості про поета та його пісні; виразно і вдумливо читає поезії; визначає і коментує основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює власні роздуми; визначає виражальні засоби поетичного й музичного творів; розуміє значення пісенної спадщини українських поетів, усвідомлює важливість відродження і вивчення оригінальної творчості в наш час.

Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір).

НЛ–2

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення важливості морально-етичних цінностей, розвитку естетичного смаку.

31

Контрольна робота. «Ми  – українці» Тести.

1

 

 

32

Література рідного краю. «Щастя мені до лиця». Урок поезії за творчістю письменників Рівненщини.

1

 

 

33

Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали найбільшу зацікавленість.

1

 

 

34

Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.

1

 

 

Календарно-тематичне планування розроблено на основі програми «Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013» зі змінами, затвердженими наказом МОН України  від 07.06.2017 №804.

 

doc
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку