№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|||
І СЕМЕСТР |
|||||||
ВСТУП (1 год.) |
|||||||
1 |
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва. |
1 |
|
|
|||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє функції літератури як мистецтва слова та називає їх. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про функції мистецтва, його місце в житті людини. НЛ–3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби в читанні художніх творів та ознайомленні з іншими видами мистецтва. |
|||||||
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.) |
|||||||
2 |
Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ: суспільно-побутові пісні. |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 пісню (на вибір) |
|||
3 |
Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень. ТЛ: пафос твору. |
1 |
|
|
|||
4 |
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки. |
1 |
|
|
|||
5 |
Розвиток мовлення. Усний твір-роздум на одну із тем: «У піснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злет душі людської». |
1 |
|
|
|||
6 |
Література рідного краю. Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє зміст козацьких і чумацьких пісень; добирає висловлювання відомих людей про українські пісні, коментує їх; вдумливо читає суспільно-побутові пісні, коломийки; аналізує їхній зміст, образи, настрої, з’ясовуючи роль художніх засобів, специфічні ознаки народної пісні та коломийки. Вивчає напам’ять: 1 пісню (на вибір). Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про роль народної пісні в житті людини; про відповідальність кожного за збереження духовної спадщини для майбутніх поколінь; розуміє важливість відродження народної творчості для сьогодення; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення значення пісенної спадщини українців, усвідомлення важливості відродження й вивчення оригінальної творчості в наш час. |
|||||||
МЗ: козацька доба (історія України). МК: І. Айвазовський. «Чумацька валка» (образотвоче мистецтво); М. Лисенко. «Запорозький марш» (музичне мистецтво). |
|||||||
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ (23 год.) |
|||||||
7 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. |
1 |
|
|
|||
8 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» (скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. |
1 |
|
|
|||
9 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут». Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті. ТЛ: історична повість. |
|
|
|
|||
10 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Патріотична ідея (головна думка) у творі, її зв'язок із розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави.
|
1 |
|
|
|||
11 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Порівняльна характеристика Захара Беркута і Тугара Вовка. |
1 |
|
|
|||
12 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Художні засоби, особливості мови повісті. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: розповідає коротко про І. Франка; знає історичну основу повісті; переказує і коментує зміст; визначає тему повісті; характеризує образи Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка; підтверджує власну думку цитатами з тексту; визначає улюбленого героя; аналізує роль художніх засобів, особливості мови; пояснює роль діалектизмів. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації; розуміє значення історичної пам’яті для кожної людини, приналежності до свого народу, національної свідомості, вірності Батьківщині. НЛ–1, 2, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби виховання патріотичного почуття, поваги до батьків, вірності в дружбі й коханні як загальнолюдських морально-етичних цінностей. |
|||||||
МЗ: козацька доба (історія України). МК: фільм «Захар Беркут»,1971; режисер Леонід Осика (кіномистецтво); Б. Лятошинський. «Золотий обруч» (музичне мистецтво); СЛ: Мія Марченко. «Місто тіней». |
|||||||
13 |
Тарас ШЕВЧЕНКО. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…» Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі. |
1 |
|
|
|||
14 |
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Тополя» Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, метаморфози. |
1 |
|
|
|||
15 |
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: ідея. |
1 |
|
Вивчити напам’ять«Як умру, то поховайте…» |
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає про творче життя поета; розуміє значення його творчості для українського народу; виразно й осмислено читає твори; аналізує роздуми поета про сирітське дитинство; пояснює роль контрасту та інших художніх засобів у творі «Мені тринадцятий минало»; визначає ознаки балади («Тополя»), фольклорну основу твору, народно-пісенні засоби; аналізує твір «Заповіт».
Ключові компетентності Учень / учениця: дискутує з приводу порушених у творах проблем; критично оцінює тексти; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення великого значення для формування особистості почуття вірності (ідеї, батьківщині, любові, принципам). |
|||||||
МК: пісня «Заповіт» («Як умру, то поховайте») (2016) миколаївських музикантів (вокал – Микола Осадчий); Г. Гладкий. «Заповіт» (музичне мистецтво); І. Їжакевич. «Тарас-пастух»; роботи О. Шупляка (образотворче мистецтво); СЛ: Оксана Лущевська. «Задзеркалля». |
|||||||
16 |
Контрольна робота. Із пісенних скарбів. Про минулі часи (творчість І.Франка, Т. Шевченка). Тести |
1 |
|
|
|||
17 |
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. ТЛ: героїко-романтична повість. |
1 |
|
|
|||
18 |
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. ТЛ: композиція. |
1 |
|
|
|||
19
|
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації). ТЛ: романтичний герой, |
1 |
|
|
|||
20 |
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою» Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. |
1 |
|
|
|||
21
|
Позакласне читання. В. МАЛИК. «Фірман султана» (2 книга тетралогії «Таємний посол»). Історико-пригодницький роман «Таємний посол». Розповідь про легендарне козацтво та українського д’Артаньяна в умовах боротьби українського народу з турецькими і татарськими загарбниками.
|
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: аналізує повість; визначає її жанрові ознаки; характеризує образи козаків-запорожців; з’ясовує фольклорні мотиви, засоби; висловлює власні судження про геройство і лицарську відвагу головного героя. Ключові компетентності Учень / учениця: складає план до характеристики Павлуся; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі й образотворчому мистецтві. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби виховання лицарських чеснот, почуття патріотизму, відданості, віри в перемогу добра, краси, справедливості. |
|||||||
МЗ: козацька доба (історія України). МК: А. Монастирський. «Погоня за татарином» (образотворче мистецтво). |
|||||||
21 |
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство. ТЛ: автобіографічний твір. |
1 |
|
|
|||
22 |
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях). |
1 |
|
|
|||
23 |
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Звичаї, традиції українців. |
1 |
|
|
|||
24
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Образи гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика. |
1 |
|
|
|||
25 |
Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір на одну із тем: «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського «За сестрою»); «Шанобливе ставлення до природи у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». |
1
|
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає про звичаї і традиції українського народу; переказує зміст розділів повісті; характеризує образ Михайлика, його сприйняття життя, образи діда, батьків, подружки Люби; визначає головну думку твору; з’ясовує роль художніх засобів та елементів фольклору; пояснює своє розуміння образу гусей-лебедів. Ключові компетентності Учень / учениця: усвідомлює необхідність гармонійного розвитку особистості для самореалізації; дискутує щодо проблем самореалізації творчої особистості; поваги до представників старшого покоління. НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Шанобливе ставлення до старших, любов до батьків, природи і світу – важливі моральні цінності людини. Потреба розвивати фантазію, уяву. |
|||||||
МК: фільм «Гуси-лебеді летять», 1974; режисер Б. Зеленецький (кіномистецтво). |
|||||||
26 |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Цікавий епізод із дитинства письменника. |
1 |
|
|
|||
27 |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору. |
1 |
|
|
|||
28 |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
1 |
|
|
|||
29 |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає про події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна); переказує зміст повісті; проводить паралелі між життям автора і сюжетом твору; аналізує епічний твір, пояснює його художні особливості; характеризує образ Климка. Ключові компетентності Учень / учениця: визначає причиново-наслідкові зв’язки між фактами і явищами; висловлює судження про значення доброти й чуйності в людському житті та важливості поціновування людської гідності; порівнює події минулого і сьогодення. НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Потреба виховання важливих гуманних якостей людини – чуйності, доброти, турботи про ближнього, здатності співпереживати. |
|||||||
МЗ: Друга світова війна (історія України, всесвітня історія). МК: фільм «Климко», 1983; режисер М. Вінграновський (кіномистецтво). СЛ: В. Рутківський. «Потерчата». |
|||||||
30 |
Позакласне читання. Леся ДЕМСЬКА. «У ніч Святого Миколая». |
1 |
|
|
|||
31 |
Контрольна робота. Про далекі минулі часи (Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника). Тести |
1 |
|
|
|||
32 |
Література рідного краю
|
1 |
|
|
|||
7 КЛАС |
|||||||
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|||
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА?» (15 год.) |
|||||||
1 |
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору. |
1 |
|
|
|||
2 |
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: переказує і коментує сюжет твору; пояснює особливості змалювання образу головного героя, його поведінки; розуміє значення художніх образів. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює власні міркування про сенс людського буття, щастя людини; дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення цінності життя людини, його наповненості й сенсу. |
|||||||
3 |
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Твір, написаний спеціально для дітей. Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загально-людських цінностей. |
1 |
|
|
|||
4 |
Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: виразно і вдумливо читає твір, переказує та коментує його зміст, визначає ідею; знаходить та коментує реальне й уявне у творі; висловлює судження про трагічну й комічну ситуації, їхню роль у втiленні ідеї, притчевої моралі; придумує власне закінчення. Ключові компетентності Учень / учениця: аналізує ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей, усвідомлює важливість власної ініціативи брати на себе відповідальність; дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі. НЛ–1,2,3,4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення значення загальнолюдських цінностей. |
|||||||
МЗ: Перша світова війна на теренах України (історія України). |
|||||||
4 |
Ліна КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. («Дощ полив…») |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
|||
5 |
Ліна КОСТЕНКО. «Кольорові миші» Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни. |
1 |
|
|
|||
6 |
Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. |
1 |
|
|
|||
7 |
Ліна КОСТЕНКО. «Крила». Духовне багатство – найбільший скарб у житті. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: виразно, вдумливо читає та коментує поезії; пояснює умовність ситуацій, зображених у них; характеризує образи в поезіях, пояснює їх метафоричний підтекст; розуміє різницю між матеріальним і духовним; визначає й пояснює головну думку. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про духовність людини та її значення в сучасному житті; усвідомлює потребу в розвитку творчої уяви, фантазії, необхідності зберегти в собі ці якості; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі та інших видах мистецтв. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини. |
|||||||
МК: В. Ковальчук. «Дитячі сни» (образотворче мистецтво); Ю. Голумбовська. «Крила» (музичне мистецтво). |
|||||||
8 |
Василь СИМОНЕНКО – «лицар на білому коні» в українській літературі. |
1 |
|
|
|||
9 |
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…» Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики. |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
|||
10 |
Василь СИМОНЕНКО. «Гей, нові Колумби й Магеллани…» Загальнолюдські цінності та ідеї. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: пояснює поняття «ліричний герой»; виразно і вдумливо читає та коментує поезії; аналізує художні засоби; пояснює символічний зміст образів; висловлює судження про сенс людського буття, патріотизм, почуття власної гідності, самодостатності. Ключові компетентності Учень / учениця: усвідомлює необхідність виявляти активну життєву позицію в житті та прагнути максимальної самореалізації; під час читання творів використовує досвід взаємодії із творами мистецтва в життєвих ситуаціях. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення важливості любові до матері, Батьківщини, виховання почуття власної гідності. Осмислення необхідності активної життєвої позиції та максимальної самореалізації. |
|||||||
МЗ: Р. Кіплінг. «Якщо…» (зарубіжна література). МК: «Ти на землі людина» у виконанні «Піккардійської терції»; «Лебеді материнства» (музика і виконання «Bandurband», дебютна відеоробота на муз. А. Пашкевича Ірини Стиць у її вокальному виконанні) (музичне мистецтво). |
|||||||
11 |
Розвиток мовлення. Усний твір-роздум на тему «Духовне багатство – найбільший скарб у житті» (характеристика ліричних героїв поезій Л. Костенко та В.Симоненка) |
1 |
|
|
|||
12 |
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
1 |
|
|
|||
13 |
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. |
1 |
|
|
|||
14
|
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. |
1 |
|
|
|||
15 |
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Образи дітей та дорослих. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів |
1 |
|
|
|||
16 |
Позакласне читання. М.ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)» (на вибір). |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: переказує й коментує сюжет повісті, пояснює особливості композиції; знаходить у ній казкове й реальне; характеризує образи дітей та дорослих, аналізує їхні вчинки; розкриває символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. НЛ–1, 2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Спонукання до творення і примноження добра. Усвідомлення відповідальності за свою справу, вчинки. |
|||||||
17 |
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений» Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє значення понять «толерантність», «гуманізм»; уважно читає новелу; пояснює головну думку; коментує власне розуміння закінчення твору; висловлює судження про роль гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини. Ключові компетентності Учень / учениця: усвідомлює важливість міжкультурного діалогу; висловлює судження про порушені у творі проблеми. НЛ–1,2,3,4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення ролі й значення гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини. |
|||||||
18 |
Контрольна робота. «Ти знаєш, що ти – людина?» Тести. |
1 |
|
|
|||
МИ – УКРАЇНЦІ (11 год.) |
|||||||
19 |
Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. |
1 |
|
|
|||
20 |
Олена ТЕЛІГА. «Сучасникам», «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам. |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: виразно й вдумливо читає поезії, аналізує їх визначає їхні провідні мотиви та ідеї; пояснює поняття «ліричний герой». Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює власні роздуми (дискутує) про сенс людського життя, патріотизм, віру в краще, формування себе як особистості. НЛ–1,2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення духовної краси особистості, наділеної розумом, талантом, вірній гуманістичним переконанням. Плекання прагнення стати особистістю. Усвідомлення активної життєвої позиції як вияву європейськості. |
|||||||
21 |
Література рідного краю. Світ дитинства у творах рівненських прозаїків. |
1 |
|
|
|||
22 23 |
Розвиток мовлення. Контрольна робота. Письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі за творчістю Олега Ольжича, Олени Теліги. |
2 |
|
|
|||
24 |
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог. |
1 |
|
|
|||
25 |
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
1 |
|
|
|||
26
|
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. |
1 |
|
|
|||
27 |
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Утвердження оптимістичних настроїв у творі |
1 |
|
|
|||
Предметні компетентності Учень / учениця: ознайомлюється з історичною довідкою про Івана Фірцака; переказує зміст повісті; визначає головні проблеми, характеризує образи героїв. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про необхідність серйозного ставлення до свого здоров’я, до спорту; про чесність у спортивних змаганнях; створює свою історію з головним героєм — Іваном Силою; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі й кіномистецтві. НЛ–1, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Утвердження оптимістичних настроїв, бажання розвивати своє тіло, здобувати спортивні перемоги, досягати вершин у житті. |
|||||||
МК: кінофільм «Іван Сила», 2013; режисер В. Андрієнко (кіномистецтво). |
|||||||
28 |
Андрій МАЛИШКО. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. |
1 |
|
|
|||
29 |
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в пісні. |
1 |
|
Вивчити напам’ять: 1 вірш (на вибір) |
|||
30 |
Андрій МАЛИШКО. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. |
1 |
|
||||
Предметні компетентності Учень / учениця: знає основні відомості про поета та його пісні; виразно і вдумливо читає поезії; визначає і коментує основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів. Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює власні роздуми; визначає виражальні засоби поетичного й музичного творів; розуміє значення пісенної спадщини українських поетів, усвідомлює важливість відродження і вивчення оригінальної творчості в наш час. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення важливості морально-етичних цінностей, розвитку естетичного смаку. |
|||||||
31 |
Контрольна робота. «Ми – українці» Тести. |
1 |
|
|
|||
32 |
Література рідного краю. «Щастя мені до лиця». Урок поезії за творчістю письменників Рівненщини. |
1 |
|
|
|||
33 |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали найбільшу зацікавленість. |
1 |
|
|
|||
34 |
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання. |
1 |
|
|
|||