Календарно-тематичне планування
Українська література
7 клас
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Обов’язкова кількість видів контролю
Класи |
7 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи у формі:
*виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2 |
3
1
2 |
Уроки розвитку мовлення* (РМ) |
2 у+п |
2 у+п |
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
Література рідного краю (ЛРК) |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5
|
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Прим |
Вступ |
|||
1. |
ВСТУП Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.
|
|
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ
|
|||
2. |
Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Гомін, гомін по діброві» Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство.ТЛ: суспільно-побутові пісні.
|
|
|
3. |
Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо), їхнє ідейно-художнє багатство |
|
|
4. |
Трагізм і героїзм у козацьких і чумацьких піснях |
|
|
5. |
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Гумор і любов до життя. ТЛ: коломийки. |
|
|
6 |
П.Ч. Моя улюблена народна пісня. |
|
|
|
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ
|
|
|
7 |
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. ТЛ: історична повість.
|
|
|
8 |
Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. |
|
|
9 |
Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті. |
|
|
10 |
Лідерські якості головного героя твору. Патріотична ідея у творі.
|
|
|
11 |
РМ (усно) Судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації.
|
|
|
12 |
Контрольна робота №1 з теми «Вступ», « Із пісенних скарбів»,. «Про минулі часи». (Тестування) |
|
|
|
Тарас ШЕВЧЕНКО. |
|
|
13 |
Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…»). |
|
|
14 |
Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя»). ТЛ: балада, метаморфози, ідея.
|
|
|
15 |
«Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. |
|
|
16 |
ЛРК № 1. Гуляйпільщина в українських народних переказах та легендах. |
|
|
|
Андрій Чайковський. «За сестрою» |
|
|
17 |
Андрій Чайковський. «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.. ). ТЛ: героїко-романтична повість, композиція.
|
|
|
18 |
Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Родинні цінності і патріотизм у творі |
|
|
19 |
Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації |
|
|
20. |
Благородство, мужність, відповідальність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. |
|
|
21. |
Контрольна робота №2. Твір на одну з тем за творчістю Т.Шевченка чи А. Чайковського. |
|
|
22. |
ПЧ. № 2. |
|
|
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» (фрагменти твору, розділи 1–9 на вибір учителя)
|
|
|
23. |
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» (фрагменти твору, розділи 1–9 на вибір учителя) Коротко про митця. Його поетичне сприйняття світу. МК: фільм «Гуси-лебеді летять», 1974; режисер Б. Зеленецький (кіномистецтво). |
|
|
24. |
Автобіографічна повість про дитинство.
Єдність світу природи і світу дитячої душі ТЛ: автобіографічний твір.
|
|
|
25. |
Звичаї, традиції українців. Образи гусей-лебедів, чутливого до краси Михайлика.
|
|
|
26. |
РМ. № 2 (п) Лебеді мого дитинства
|
|
|
27. |
Контрольна робота №3 за темою «М. Стельмах» (Тестування)
|
|
|
28 |
ЛРК № 2. Війна в творчості поетів Гуляйпільщини. |
|
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» |
|
|
29. |
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Коротко про дитинство письменника. Автобіографічна основа твору. |
|
|
30. |
Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви |
|
|