Календарно-тематичне планування Українська література 7 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Українська література 7 клас Українська література. 5-9 кла¬си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська література

7 клас

 

Українська література.  5-9 кла­си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017                   № 804

Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;                     М. П. Бондар

 

                    Обов’язкова кількість видів контролю

Класи

7

                                                                                   Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи

у формі:

 

  •  контрольного класного твору;

 

*виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

 

 

3

 

 

         1

 

         2

3

 

 

      1

 

      2

Уроки розвитку мовлення*

(РМ)

2

у+п

2

у+п

Уроки позакласного читання

(ПЧ)

2

2

Література рідного краю

(ЛРК)

2

2

Перевірка зошитів

        4

5

 

 

 

з/п

 

Тема уроку

Дата

Прим

Вступ

1.

ВСТУП

Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.

 

 

 

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ

 

2.

Суспільно-побутові пісні

 «Ой на горі та женці жнуть»,  «Гомін, гомін по діброві»

 Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство.ТЛ: суспільно-побутові пісні.

 

 

 

3.

Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо), їхнє ідейно-художнє багатство

 

 

4.

Трагізм і героїзм у козацьких і чумацьких піснях

 

 

5.

Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок.  Гумор і любов до життя. ТЛ:  коломийки.

 

 

6

П.Ч. Моя улюблена народна пісня.

 

 

 

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ

 

 

 

7

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. ТЛ: історична повість.

 

 

 

8

Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників.

 

 

9

Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті.

 

 

10

Лідерські якості головного героя твору. Патріотична ідея у творі.

 

 

 

11

РМ (усно) Судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації.

 

 

 

12

 Контрольна робота №1 з теми «Вступ», « Із пісенних скарбів»,. «Про минулі часи». (Тестування)

 

 

 

Тарас ШЕВЧЕНКО.

 

 

13

Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…»).

 

 

14

Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя»). ТЛ: балада, метаморфози, ідея.

 

 

 

15

«Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.

 

 

16

ЛРК № 1. Гуляйпільщина в українських народних переказах та  легендах.

 

 

 

Андрій Чайковський. «За сестрою»

 

 

17

Андрій Чайковський. «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті..  ).

 ТЛ: героїко-романтична повість, композиція.

 

 

 

18

Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Родинні цінності і патріотизм у творі

 

 

19

Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації

 

 

20.

Благородство, мужність, відповідальність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.

 

 

21.

Контрольна робота №2. Твір на одну з тем за творчістю Т.Шевченка чи

А. Чайковського.

 

 

22.

ПЧ. № 2. 

 

 

 

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» (фрагменти твору, розділи 1–9 на вибір учителя)

 

 

 

23.

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» (фрагменти твору, розділи 1–9 на вибір учителя)

Коротко про митця. Його поетичне сприйняття світу.

МК: фільм «Гуси-лебеді летять», 1974; режисер Б. Зеленецький (кіномистецтво).

 

 

24.

Автобіографічна повість про дитинство.

Єдність світу природи і світу дитячої душі
(у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).

ТЛ: автобіографічний твір.

 

 

 

25.

Звичаї, традиції українців. Образи гусей-лебедів, чутливого до краси Михайлика.

 

 

 

26.

РМ. № 2 (п)  Лебеді мого дитинства

 

 

 

27.

Контрольна робота №3 за темою «М. Стельмах» (Тестування)

 

 

 

28

ЛРК № 2. Війна в творчості поетів Гуляйпільщини.

 

 

 

Григір ТЮТЮННИК. «Климко»

 

 

29.

Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Коротко про дитинство письменника. Автобіографічна основа твору.

 

 

30.

Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

 

 

 

doc
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку