Календарно-тематичне планування Українська література 7 клас ІІ семестр 2018 - 2019 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Українська література 7 клас ІІ семестр 2018 - 2019 н.р. Українська література. 5-9 кла¬си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська література

7 клас

ІІ семестр 2018 - 2019 н.р.

 

Українська література.  5-9 кла­си. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017                 № 804Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;                     М. П. Бондар

                 Обов’язкова кількість видів контролю

Класи

7

                                                                                   Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи

у формі:

 

  •  контрольного класного твору;

 

*виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

 

 

3

 

 

         1

 

         2

3

 

 

      1

 

      2

Уроки розвитку мовлення*

(РМ)

2

у+п

2

у+п

Уроки позакласного читання

(ПЧ)

2

2

Література рідного краю

(ЛРК)

2

2

Перевірка зошитів

        4

5

 

з/п

 

Тема уроку

Дата

Прим

 

32.

Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

 

 

33.

Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).

 

 

34.

Література рідного краю. Твори поетів - земляків про війну.

 

 

 

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…»

 

 

 

35.

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні. Гумористичне, викривальне зображення головного героя.

 

 

36.

Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

 

 

37.

Р.м. (усно): Сенс людського буття, щастя людини

 

 

38.

Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Актуальні морально-етичні проблеми  в творі. Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в  суспільстві.

 

 

39.

Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

 

 

40.

Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила».

Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.

 

 

41.

Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах».

 

 

42.

Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

 

 

43

Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті.

 

 

44.

Контрольна робота № 4 з теми  «Ти знаєш, що ти - людина…» Що найцінніше в житті? (твір).

 

 

45.

Позакласне читання. Вірші Ліни Костенко.

 

 

46.

Василь СИМОНЕНКО.  «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»

Коротко про митця. Громадянські, патріотичні мотиви його лірики.

 

 

 

47.

«Лебеді материнства»Загальнолюдські цінності та ідеї.

 

 

48.

«Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…» Громадянські, патріотичні мотиви його лірики.

 

 

49 - 50.

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Стисло про автора.

Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

 

 

51.

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

 

 

52.

Добро і зло в повісті,  у сучасному світі та в людині.

 

 

53.

Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений». Основні відомості про письменницю.

Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

 

 

54.

Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).

ТЛ: новела.

 

 

55.

Р.м. (письмово)Війна. Доля.

 

 

56.

Контрольна робота № 5 з теми  «Ти знаєш, що ти - людина…» (тестування).

 

 

57.

МИ – УКРАЇНЦІ

Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»).

 

 

58.

Олена Теліга. «Сучасникам».

Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам.

 

 

59 -60.

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Стисло про автора.

 Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

 

 

 

61.

Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.

 

 

62.

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

 

 

63.

Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…».

Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

 

 

64.

Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.

 

 

65.

Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка.

 

 

66.

Позакласне читання. Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про мальви», «Водограй»).

 

 

67.

Контрольна робота № 6 з теми «Ми – українці» (відповіді на питання).

 

 

68

Виразне читання  поезій А.Малишка.

 

 

69-70

УРОК-ПІДСУМОК.

Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

 

 

 

 

doc
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
1017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку