Календарно-тематичне планування
Українська література
7 клас
ІІ семестр 2018 - 2019 н.р.
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Обов’язкова кількість видів контролю
Класи |
7 |
||||||
Семестри |
І |
ІІ |
|||||
Контрольні роботи у формі:
*виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2 |
3
1
2 |
|||||
Уроки розвитку мовлення* (РМ) |
2 у+п |
2 у+п |
|||||
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
|||||
Література рідного краю (ЛРК) |
2 |
2 |
|||||
Перевірка зошитів |
4 |
5
|
|||||
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Прим |
||||
|
|||||||
32. |
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
|
|
||||
33. |
Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). |
|
|
||||
34. |
Література рідного краю. Твори поетів - земляків про війну. |
|
|
||||
|
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…»
|
|
|
||||
35. |
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. |
|
|
||||
36. |
Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. |
|
|
||||
37. |
Р.м. (усно): Сенс людського буття, щастя людини |
|
|
||||
38. |
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Актуальні морально-етичні проблеми в творі. Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. |
|
|
||||
39. |
Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. |
|
|
||||
40. |
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила». Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. |
|
|
||||
41. |
Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах». |
|
|
||||
42. |
Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни. |
|
|
||||
43 |
Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті. |
|
|
||||
44. |
Контрольна робота № 4 з теми «Ти знаєш, що ти - людина…» Що найцінніше в житті? (твір). |
|
|
||||
45. |
Позакласне читання. Вірші Ліни Костенко. |
|
|
||||
46. |
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…» Коротко про митця. Громадянські, патріотичні мотиви його лірики.
|
|
|
||||
47. |
«Лебеді материнства»Загальнолюдські цінності та ідеї. |
|
|
||||
48. |
«Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…» Громадянські, патріотичні мотиви його лірики. |
|
|
||||
49 - 50. |
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Стисло про автора. Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
|
|
||||
51. |
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. |
|
|
||||
52. |
Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. |
|
|
||||
53. |
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений». Основні відомості про письменницю. Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. |
|
|
||||
54. |
Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела. |
|
|
||||
55. |
Р.м. (письмово)Війна. Доля. |
|
|
||||
56. |
Контрольна робота № 5 з теми «Ти знаєш, що ти - людина…» (тестування). |
|
|
||||
57. |
МИ – УКРАЇНЦІ Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). |
|
|
||||
58. |
Олена Теліга. «Сучасникам». Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам. |
|
|
||||
59 -60. |
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Стисло про автора. Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
|
|
|
||||
61. |
Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
|
|
||||
62. |
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. |
|
|
||||
63. |
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…». Відомий український поет і його пісні, що стали народними. |
|
|
||||
64. |
Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. |
|
|
||||
65. |
Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. |
|
|
||||
66. |
Позакласне читання. Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про мальви», «Водограй»). |
|
|
||||
67. |
Контрольна робота № 6 з теми «Ми – українці» (відповіді на питання). |
|
|
||||
68 |
Виразне читання поезій А.Малишка. |
|
|
||||
69-70 |
УРОК-ПІДСУМОК. Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. |
|
|
||||