Українська мова та читання
( За програмою О.Я.Савченко )
За підручником «Українська мова та читання» з навчанням російською мовою закладів загальної середньої освіти в 2 частинах, 2 клас.
Авт. О.Коваленко.
Харків. Видавництво « Ранок», 2019.
5 годин на тиждень
2 семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Підру-чник |
Примітки |
|
||||
75 |
|
В.Сосюра « Любіть Україну…». Усне і писемне мовлення. В.Лучук « Пише хвостиком лисиця…»
|
3 - 6 |
|
76 |
|
В.Сосюра « Любіть Україну…». Усне і писемне мовлення. В.Лучук « Пише хвостиком лисиця…»
|
3 - 6 |
|
77 |
|
Текст.
|
7 - 8 |
|
78 |
|
Г.Усач « Шукаю казку» |
78 |
|
79 |
|
Скажу вам, діти, казку… Українська народна казка « Рукавичка»
|
79 - 82 |
|
80 |
|
Скажу вам, діти, казку… Українська народна казка « Рукавичка»
|
79 - 82 |
|
81 |
|
Речення. |
9 - 10 |
|
82 |
|
Речення. |
9 - 10 |
|
83 |
|
Українська народна казка « Півник і двоє мишенят» |
83 - 85 |
|
84 |
|
Звуки і букви. Алфавіт. О.Криштанович « Станьмо, літери, в ряди…»
|
11 – 12 |
|
85 |
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Словникові слова : ведмідь, ясен.
|
13 - 14 |
|
86 |
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Словникові слова : ведмідь, ясен.
|
13 - 14 |
|
87 |
|
Українська народна казка « Лисичка-суддя » |
86 - 87 |
|
88 |
|
Українська народна казка « Лисичка-суддя » |
86 - 87 |
|
89 |
|
Склад. Правила переносу слів із рядка в рядок. Словникові слова : завдання.
|
15 - 16 |
|
90 |
|
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади і звуки. Словникові слова : дитина.
|
17 - 18 |
|
91 |
|
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади і звуки. Словникові слова : одинадцять, чотирнадцять. |
19 - 20 |
|
92 |
|
Українська народна казка « Лисичка та Журавель» |
88 - 89 |
|
93 |
|
Українська народна казка « Лисичка і рак» |
90 - 92 |
|
94 |
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. |
21 - 23 |
|
95 |
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. |
21 - 23 |
|
96 |
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. |
23 - 24 |
|
97 |
|
Українська народна казка « Лисиця та їжак » |
92 - 93 |
|
98 |
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. |
25 -27 |
|
99 |
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. |
25 -27 |
|
100 |
|
В.Карасьова « А чом я ?» |
95 |
|
101 |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є , ь. Словникові слова : вулиця.
|
27 – 29 |
|
102 |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є , ь. Словникові слова : вулиця. |
27 – 29 |
|
103 |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є , ь. Словникові слова : заєць, вересень.
|
29 - 31 |
|
104 |
|
Українська народна пісня « Ой минула вже зима » |
96 |
|
105 |
|
Заклички. « Благослови, мати ». « Ой весна, весна – днем красна» |
97 |
|
106 |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Перенос слів із літерами ь та й. Буквосполучення ьо.
|
31 - 32 |
|
107 |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Перенос слів із буквосполученнями ьо, йо. Буквосполучення йо.
|
33 - 34 |
|
108 |
|
О.Буцень « Як приходить весна» |
98 - 99 |
|
109 |
|
Н.Забіла « Барвінок» |
99 |
|
110 |
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Словникові слова : читання.
|
35 – 37 |
|
111 |
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Перенос слів із подовженими м’якими приголосними звуками.
|
35 - 37 |
|
112 |
|
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу. |
37 - 39 |
|
113 |
|
Г.Бойко « На мамине свято » |
100 |
|
114 |
|
М.Пономаренко « Подарунок » Діагностична робота. Усний переказ. |
101 - 103 |
|
115 |
|
М.Пономаренко « Подарунок » Діагностична робота. Усний переказ. |
101 - 103 |
|
116 |
|
Пом’якшення твердих приголосних перед і. |
39 - 41 |
|
117 |
|
Пом’якшення твердих приголосних перед і. |
39 - 41 |
|
118 |
|
Відсутність знака м’якшення в кінці слів після букв б, п, в, м, ф, ж, ч, ш,р.
|
42 - 43 |
|
119 |
|
Т.Шевченко « Встала весна». За О.Іваненко « Маленьким про великого Тараса» |
104 - 106 |
|
120 |
|
Т.Шевченко « Встала весна». За О.Іваненко « Маленьким про великого Тараса». Т.Шевченко « Садок вишневий коло хати…».
|
104 - 106 |
|
121 |
|
Апостроф. Словникові слова : духмяний.
|
44 - 45 |
|
122 |
|
Апостроф. |
46 - 47 |
|
123 |
|
О.Моторний « Зернятко» |
107 |
|
124 |
|
Апостроф. Словникові слова : герой.
|
48 - 49 |
|
125 |
|
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу. Словникові слова : учитель, портфель.
|
50 - 51 |
|
126 |
|
В.Чухліб « Хатка на тополі» |
108 - 110 |
|
127 |
|
В.Чухліб « Хатка на тополі» |
108 - 110 |
|
128 |
|
Слова, які називають предмети. Словникові слова : дятел, олень.
|
52 - 54 |
|
129 |
|
Слова, які називають предмети. Словникові слова : дятел, олень.
|
52 - 54 |
|
130 |
|
Слова, які називають предмети. Словникові слова : дятел, олень.
|
52 - 54 |
|
131 |
|
В.Шаройко « Що за пташка ?». Л.Костенко « Перекинута шпаківня».
|
110 - 111 |
|
132 |
|
Вживання великої букви. Словникові слова : Київ.
|
55 - 58 |
|
133 |
|
Вживання великої букви. Словникові слова : Київ.
|
55 - 58 |
|
134 |
|
В.Сухомлинський « Як Микола став хоробрим» |
111 - 112 |
|
135 |
|
Слова, які називають ознаки предметів. Словникові слова : ознака, червоний.
|
58 - 61 |
|
136 |
|
Слова, які називають ознаки предметів. Словникові слова : ознака, червоний.
|
58 - 61 |
|
137 |
|
Н.Лавренюк « Червоний сон», В.Мелещенко « Була неділя» Вживання великої букви. Словникові слова : неділя.
|
59 - 60 |
|
138 |
|
В.Сухомлинський « Курчатко» Діагностична робота. Аудіювання. __________ _________________________________________
|
61 |
|
139 |
|
Слова, які називають ознаки предметів.
|
62 - 63 |
|
140 |
|
М.Стеценко « Першокласниця» |
112 - 113 |
|
141 |
|
М.Стеценко « Першокласниця» |
112 - 113 |
|
142 |
|
Слова, які називають дії предметів. |
63 - 64 |
|
143 |
|
Слова, які називають дії предметів. |
63 - 64 |
|
144 |
|
Слова, які називають дії предметів. Словникові слова : жайворонок.
|
65 - 67 |
|
145 |
|
Слова, які називають дії предметів. Словникові слова : жайворонок.
|
65 - 67 |
|
146 |
|
Б.Комар « Дві груші й одна» |
114 - 116 |
|
147 |
|
Б.Комар « Дві груші й одна» |
114 - 116 |
|
148 |
|
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу. Словникові слова :диван, шофер. Діагностична робота. Списування __________ _________________________________________
|
67 - 69 |
|
149 |
|
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу. Словникові слова :диван, шофер.
|
67 - 69 |
|
150 |
|
О.Буцень « У новій школі» |
116 - 117 |
|
151 |
|
Повторення вивченого за рік. Словникові слова :виразно, зозуля.
|
70 - 71 |
|
152 |
|
Повторення вивченого за рік. Словникові слова :виразно, зозуля.
|
70 - 71 |
|
153 |
|
В.Сухомлинський « Мишків велосипед»
|
117 - 119 |
|
154 |
|
В.Сухомлинський « Мишків велосипед» Діагностична робота. Читання вголос. |
117 - 119 |
|
155 |
|
Повторення вивченого за рік.
|
72 - 73 |
|
156 |
|
Повторення вивченого за рік. М.Коцюбинський « Про двох цапків».
|
74 |
|
157 |
|
Повторення вивченого за рік.
|
75 - 76 |
|
158 |
|
Повторення вивченого за рік.
|
75 - 76 |
|
159 |
|
В.Нестайко « Руденький» |
121 - 122 |
|
160 |
|
В.Нестайко « Руденький» |
121 - 122 |
|
161 |
|
Повторення вивченого за рік.
|
76 - 77 |
|
162 |
|
Повторення вивченого за рік.
|
76 - 77 |
|
163 |
|
Вийди, вийди, сонечко… |
123 - 124 |
|
164 |
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
165 |
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
_______________________________________________________
_________________________________