Календарно-тематичне планування 2 клас 2019/2020 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови за підручником М.Д.Захарійчук. 2 клас (ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна.

Перегляд файлу

Українська мова

 

90 год

(5 год на тиждень)

№ п/п

Тема уроку

Дата

Дієслово

79-80

Слова–назви дій

13.01

14.01

81

Добір питань до дієслів

15.01

82

Дієслова, протилежні за значенням

16.01

83

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису«Оленятко»

17.01

84

Дієслова, протилежні за значенням

20.01

85-86

Дієслова, близькі за значенням

21.01

22.01

87

Добір дієслів для висловлювання власних думок

23.01

88

Робота з книгою

 

24.01

89

Добір дієслів для висловлювання власних думок

27.01

90

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань

28.01

91

 

29.01

Числівник

92

Слова, які називають числа

30.01

93

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

31.01

94

Слова, які називають числа

03.02

95-96

Питання до слів, які називають числа

04.02

05.02

97

Сполучення числівників з іменниками

06.02

98

Робота з книгою

 

07.02

99

Сполучення числівників з іменниками

10.02

Службові слова

100

Службові слова в реченні

11.02

101

Службові слова в реченні

12.02

102

Правопис службових слів

13.02

103

Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця»

14.02

104

Правопис службових слів

17.02

105

Мої навчальні досягнення Списування

18.02

106

 

19.02

Речення

107

Речення. Ознаки речення

20.02

108

Робота з книгою

 

21.02

109

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

24.02

110

Окличні речення. Інтонація окличних речень

25.02

111-112

Питальні речення. Інтонація питальних речень

26.02

27.02

113

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками

28.02

114

Спонукальні речення. Інтонація

02.03

115

Спонукальні окличні та неокличні речення

03.03

116

Розділові знаки в кінці речень

04.03

117

Поширення речень за питаннями та поданими словами

05.03

118

Робота з книгою

 

06.03

119

Поширення речень за питаннями та поданими словами

10.03

120

Деформовані речення

11.03

12.03

121

Робота з книгою

 

13.03

123

Складання речень за малюнками

16.03

124

Повторюю вивчене про речення

17.03

125

Мої навчальні досягнення. Діалог

18.03

126

 

19.03

127

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою

20.03

Текст

128

Текст. Ознаки тексту

 

30.03

129-130

Деформований текст

31.03

01.04

131

Будова тексту

02.04

132

Робота з книгою

 

03.04

133

Будова тексту

06.04

134

Заголовок тексту

07.04

135

Текст–розповідь

08.04

136

Текст–опис

09.04

137

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

10.04

138

Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів

13.04

139

Виражальні засоби мови

14.04

140

Складання тексту за ілюстрацією

15.04

141

Складання тексту за ілюстрацією

16.04

142

Робота з книгою

17.04

143-144

Складання тексту за серією малюнків

21.04

22.04

145

Складання тексту про події з власного життя

23.04

146

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій

24.04

147

148

Повторюю вивчене про текст.

27.04

28.04

149

Контрольна робота: диктант.

29.04

150

Робота з книгою

 

30.04

151

Аналіз контрольної роботи. Формування уміння використовувати в побудові тексту виражальні засоби.

 

04.05

МОВА І МОВЛЕННЯ

152

Уявлення про мову й мовлення. Мова як засіб спілкування.

05.05

153

Ознайомлення з мовними і немовними знаками.

06.05

154

Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

07.05

155

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

08.05

156

Усне і писемне мовлення(говоріння і письмо).

12.05

157

Культура мовлення і культура спілкування.

13.05

158

Слова ввічливості. Звертання.  Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування.

14.05

159

Робота з книгою

15.05

160

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань

18.05

161

Аналіз контрольної роботи.

19.05

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

162

Повторення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про букви і звуки.

20.05

163

Повторення вивченого матеріалу. Частини мови. Речення.

21.05

164

Повторення вивченого матеріалу. Текст.

22.05

165

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

25.05

166

Повторення вивченого матеріалу. Мова і мовлення.

26.05

167

Свято « Рідне слово-диво калинове»

27.05

168

Робота з книгою

28.05

169

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік

29.05

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
5151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку