Календарно-тематичне планування з української мови за підручником М.Д.Захарійчук. 2 клас (ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна.
Українська мова
90 год
(5 год на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Дієслово |
||
79-80 |
Слова–назви дій |
13.01 14.01 |
81 |
Добір питань до дієслів |
15.01 |
82 |
Дієслова, протилежні за значенням |
16.01 |
83 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису«Оленятко» |
17.01 |
84 |
Дієслова, протилежні за значенням |
20.01 |
85-86 |
Дієслова, близькі за значенням |
21.01 22.01 |
87 |
Добір дієслів для висловлювання власних думок |
23.01 |
88 |
Робота з книгою
|
24.01 |
89 |
Добір дієслів для висловлювання власних думок |
27.01 |
90 |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань |
28.01 |
91 |
|
29.01 |
Числівник |
||
92 |
Слова, які називають числа |
30.01 |
93 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
31.01 |
94 |
Слова, які називають числа |
03.02 |
95-96 |
Питання до слів, які називають числа |
04.02 05.02 |
97 |
Сполучення числівників з іменниками |
06.02 |
98 |
Робота з книгою
|
07.02 |
99 |
Сполучення числівників з іменниками |
10.02 |
Службові слова |
||
100 |
Службові слова в реченні |
11.02 |
101 |
Службові слова в реченні |
12.02 |
102 |
Правопис службових слів |
13.02 |
103 |
Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця» |
14.02 |
104 |
Правопис службових слів |
17.02 |
105 |
Мої навчальні досягнення Списування |
18.02 |
106 |
|
19.02 |
Речення |
||
107 |
Речення. Ознаки речення |
20.02 |
108 |
Робота з книгою
|
21.02 |
109 |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. |
24.02 |
110 |
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
25.02 |
111-112 |
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
26.02 27.02 |
113 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками |
28.02 |
114 |
Спонукальні речення. Інтонація |
02.03 |
115 |
Спонукальні окличні та неокличні речення |
03.03 |
116 |
Розділові знаки в кінці речень |
04.03 |
117 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами |
05.03 |
118 |
Робота з книгою
|
06.03 |
119 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами |
10.03 |
120 |
Деформовані речення |
11.03 12.03 |
121 |
Робота з книгою
|
13.03 |
123 |
Складання речень за малюнками |
16.03 |
124 |
Повторюю вивчене про речення |
17.03 |
125 |
Мої навчальні досягнення. Діалог |
18.03 |
126 |
|
19.03 |
127 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою |
20.03 |
Текст |
||
128 |
Текст. Ознаки тексту
|
30.03 |
129-130 |
Деформований текст |
31.03 01.04 |
131 |
Будова тексту |
02.04 |
132 |
Робота з книгою
|
03.04 |
133 |
Будова тексту |
06.04 |
134 |
Заголовок тексту |
07.04 |
135 |
Текст–розповідь |
08.04 |
136 |
Текст–опис |
09.04 |
137 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
10.04 |
138 |
Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів |
13.04 |
139 |
Виражальні засоби мови |
14.04 |
140 |
Складання тексту за ілюстрацією |
15.04 |
141 |
Складання тексту за ілюстрацією |
16.04 |
142 |
Робота з книгою |
17.04 |
143-144 |
Складання тексту за серією малюнків |
21.04 22.04 |
145 |
Складання тексту про події з власного життя |
23.04 |
146 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
24.04 |
147 148 |
Повторюю вивчене про текст. |
27.04 28.04 |
149 |
Контрольна робота: диктант. |
29.04 |
150 |
Робота з книгою
|
30.04 |
151 |
Аналіз контрольної роботи. Формування уміння використовувати в побудові тексту виражальні засоби. |
04.05 |
МОВА І МОВЛЕННЯ |
||
152 |
Уявлення про мову й мовлення. Мова як засіб спілкування. |
05.05 |
153 |
Ознайомлення з мовними і немовними знаками. |
06.05 |
154 |
Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах. |
07.05 |
155 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули» |
08.05 |
156 |
Усне і писемне мовлення(говоріння і письмо). |
12.05 |
157 |
Культура мовлення і культура спілкування. |
13.05 |
158 |
Слова ввічливості. Звертання. Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування. |
14.05 |
159 |
Робота з книгою |
15.05 |
160 |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань |
18.05 |
161 |
Аналіз контрольної роботи. |
19.05 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
||
162 |
Повторення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про букви і звуки. |
20.05 |
163 |
Повторення вивченого матеріалу. Частини мови. Речення. |
21.05 |
164 |
Повторення вивченого матеріалу. Текст. |
22.05 |
165 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. |
25.05 |
166 |
Повторення вивченого матеріалу. Мова і мовлення. |
26.05 |
167 |
Свято « Рідне слово-диво калинове» |
27.05 |
168 |
Робота з книгою |
28.05 |
169 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік |
29.05 |