Календарно-тематичне планування "Українська мова та читання 2 клас І семестр"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків «Українська мова та читання» для учнів 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я.Савченко. До підручника «Українська мова та читання» (авт. К. Пономарьова), І семестр
Перегляд файлу

Похожее изображение

 

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.; ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf

Підручник:

2 клас «Українська мова та читання» (авт. К. Пономарьова)

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/2-klas/ukranska-mova-ta-chitannya-2-klas-/ukranska-mova-ta-chitannya-pdruchnik-dlya-2-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-u-2-kh-chastinakh-ponomarova-k-chastina-1-savchenko-o-ya-chastina-2/

Посібник «Робочий зошит з української мови» та зошит для розвитку мовлення « Я малюю словом»

 

 

 

 

 

Українська мова.

Тема

Дата

 

 

Українське читання.

Тема

Дата

ТЕМА 1. ДОСЛІДЖУЮ ЗВУКИ І БУКВИ, СКЛАД, НАГОЛОС

 

ТЕМА 1.  ДО ШКОЛИ, ДО КНИГИ, ДО ДРУЗІВ ДУША ПОРИВАЄТЬСЯ ЗНОВ!

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв;

дотримується свідомо гігієнічних правил письма;

дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення;

обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.);

обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо);

перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст;

виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя);

аналізує звуко-буквений склад слова;

правильно наголошує загальновживані слова

розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

відповідає на запитання за змістом  прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення;

відтворює основний зміст усного повідомлення;

вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами;

читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти;

перераховує цікаві факти, важливі ідеї в інформаційному тексті;

встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами;

ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння;

 

 

1

1.1

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, а 4-5).

 

 

1

1.1

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

 

2

3

1.2

1.3

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7).

 

 

2

1.2

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8).

 

4

1.4

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними озна­ками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9).

 

 

3

1.3

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9).

 

5

1.5

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

4

1.4

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

 

6

7

1.6

1.7

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позна­чають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11).

 

 

5

1.5

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

 

8

9

1.8

1.9

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12).

 

 

6

1.6

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

 

10

11

1.10

1.11

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14).

 

 

7

8

1.7

1.8

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять) (с. 15-17).

 

12

1.12

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15).

 

 

9

1.9

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

 

13

14

1.13

1.14

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17).

 

 

10

11

1.10

1.11

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка) (с. 18).

 

15

1.15

Спостерігаю за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).

 

 

12

1.12

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19).

 

16

1.16

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

17

18

1.17

1.18

Досліджую, коли букви я, ю, є, / позначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20).

 

 

 

 

 

 

19

20

1.19

1.20

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголо­сних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22).

 

 

ТЕМА 2. ЧИТАЄМО І ПІЗНАЄМО ТАЄМНИЦІ РІДНОЇ МОВИ

21

1.21

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24).

 

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

імпровізує з репліками, відтворюючи діалоги з казок, віршів, оповідань;

бере участь у колективному обговоренні прочитаного: зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок, пояснює своє розуміння дискусійних питань;

самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації;

користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання  залежно від змісту тексту  (самостійно та за завданням учителя);

самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші  жанрові  особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей-казок), правильно їх називає, визначає емоційний настрій;

22

23

1.22

1.23

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25).

 

 

13

14

2.1

2.2

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

 

24

1.24

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуко­вий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27).

 

 

15

2.3

Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

 

25

26

1.25

1.26

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29).

 

 

16

17

2.4

2.5

Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

 

27

1.27

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

18

2.6

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

 

28

29

1.28

1.28

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31).

 

 

19

20

2.7

2.8

Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором на­пам'ять) (с. 27-29).

 

30

31

1.30

1.31

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збі­гом приголосних звуків. Записування відповідей на запи­тання (впр. 1-11, с. 32-33).

 

 

21

22

2.9

2.10

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

 

32

33

1.32

1.33

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35).

 

 

23

2.11

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

 

34

1.34

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуван­ні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37).

 

 

24

2.12

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

 

35

1.35

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографі­чним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38).

 

 

25

26

2.13

2.14

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34).

 

36

1.36

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дос­ліджую звуки і букви».

 

 

27

28

2.15

2.16

Що в людини найцінніше? 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

 

37

1.37

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

29

30

2.17

2.18

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...» (с. 36-37).

 

ТЕМА 2. ДОСЛІДЖУЮ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

 

ТЕМА 3. В КОЖНІЙ КАЗЦІ Є УРОК, МОВ У КВІТОЧЦІ МЕДОК

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

правильно наголошує загальновживані слова

експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом;

розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням

розрізняє пряме й переносне значення слів;

пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя);

розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою доповнює кожну групу 2-3 словами

доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні;

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв;

дотримується свідомо гігієнічних правил письма;

робить акуратні виправлення;

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші  жанрові  особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей-казок), правильно їх називає, визначає емоційний настрій;

виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя);

пояснює, які, де, коли відбулися події;

визначає, правильно називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного;

ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння;

38

2.1

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд муль­тфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40).

 

 

31

32

3.1

3.2

Вступ до теми. Кажи про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39).

*

39

2.2

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання роз­повіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42).

 

 

33

34

3.3

3.4

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

24.11

29.11

40

2.3

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44).

 

 

35

36

3.5

3.6

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44).

30.11

01.12

41

2.4

Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45).

 

 

37

38

3.7

3.8

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки (с. 43-44).

06.12

07.12

42

2.5

Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47).

 

 

39

40

3.9

3.10

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46).

08.12

13.12

43

2.6

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48).

 

 

41

42

3.11

3.12

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48).

14.12

15.12

44

2.7

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

43

44

3.13

3.14

Робота з дитячою книжкою.

 

20.12

21.12

45

2.8

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень (впр. 1-10, с. 49-50).

 

 

45

3.15

 

Робота з дитячою книжкою.

Українські народні казки.

22.12

46

2.9

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52).

 

 

 

 

 

 

47

2.10

Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53).

 

 

 

 

 

 

48

2.11

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дос­ліджую значення слова».

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 3. ДОСЛІДЖУЮ ІМЕННИКИ

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв;

дотримується свідомо гігієнічних правил письма;

дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців,

розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

змінює іменники за числами (один – багато)

аналізує звуко-буквений склад слова;

 

 

 

 

 

49

3.1

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55).

 

 

 

 

 

 

50

3.2

Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57).

 

 

 

 

 

 

51

3.3

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

52

3.4

Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59).

 

 

 

 

 

 

53

3.5

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Скла­дання речень (впр 1-10, с. 60—61).

 

 

 

 

 

 

54

3.6

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення ре­чень (впр. 1-12, с. 62-63).

 

 

 

 

 

 

55

3.7

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8, с. 64-65).

 

 

 

 

 

 

56

3.8

Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень (впр. 1-8, с. 65—66).

 

 

 

 

 

 

57

3.9

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складан­ня речень (впр. 1-11, с. 67-68).

 

 

 

 

 

 

58

3.10

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

59

3.11

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів (впр. 1-11, с. 69-70).

 

 

 

 

 

 

60

3.12

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71).

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Аракелян Гаяне
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку