Матеріал містить календарно-тематичне планування уроків алгебри за підручником для 8-го класу (автор О.С. Істер, видавництво: Генеза, 2021)
Календарно-тематичне планування уроків алгебри
8 клас, 70 годин
І, ІІ семестр – 2 год. на тиждень ( 32+38 год. )
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма зля загальноосвітніх навчальних закладів. (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Алгебра: підруч. для 8-го кл. закл. заг. серед. освіти /О.С. Істер.-2-ге вид., переробл. - Київ: Генеза, 2021.-272с.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
К-ть |
Інтерактивні вправи |
Домашнє завдання |
І семестр |
|||||
1. |
Повторення. Цілі вирази. Одночлен. Многочлен. Степінь з натуральним показником. Тотожності. Рівняння. |
|
|
|
|
2. |
Повторення. Способи розкладання многочлена на множники. Формули скороченого множення. |
|
|
|
|
3. |
Повторення. Лінійна функція, її графік та властивості. Способи розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
|
4. |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
Тема . Раціональні вирази ( 9+10+9=28 год. ) |
|||||
5. |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
|
|
6. |
Основна властивість раціонального дробу. |
|
|
|
|
7. |
Додавання та відніання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
8. |
Додавання та відніання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|
9. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
10. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
11. |
Контрольна робота №1 з теми: «Раціональні вирази». |
|
|
|
|
12. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|
|
|||||
13. |
Множення дробів. |
|
|
|
|
14. |
Піднесення дробів до степеня. |
|
|
|
|
15. |
Ділення дробів. |
|
|
|
|
16. |
Арифметичні дії з раціональними дробами. |
|
|
|
|
17. |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
|
|
|
|
18. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
19. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
20. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
21. |
Контрольна робота №2 з теми: «Раціональні вирази» |
|
|
|
|
22. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|
|
|||||
23. |
Степінь із цілим показником та його властивості. |
|
|
|
|
24. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
25. |
Стандартний вигляд числа. |
|
|
|
|
26. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
27. |
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
|
28 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
29. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
30. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
31. |
Контрольна робота №3 з теми: «Раціональні вирази». |
|
|
|
|
32. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
К-ть |
Інтерактивні вправи |
Домашнє завдання |
ІІ семестр |
|||||
Тема . Квадратні корені. Дійсні числа. ( 10 год. ) |
|||||
33. |
Функція у = х2 , її графік і властивості. |
|
|
|
|
34. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
35. |
Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
|
36. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
37. |
Властивості арифметичного квадратного кореня. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
|
|
|
|
38. |
Тотожні перетворення виразів, що містять знак кореня. |
|
|
|
|
39. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
40. |
Аналіз самостійної роботи. Функція у = , її графік і властивості. |
|
|
|
|
41. |
Контрольна робота № 4 з теми «Квадратні корені . Дійсні числа». |
|
|
|
|
42. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
|
|||||
Тема. Квадратні рівняння ( 10+10 год. ) |
|||||
43. |
Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|
|
44. |
Розв'язування вправ |
|
|
|
|
45. |
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
46. |
Теорема Вієта |
|
|
|
|
47. |
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
48. |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|
|
|
49. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
50. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
51. |
Контрольна робота №5 з теми: «Квадратні рівняння». |
|
|
|
|
52. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
|
|||||
53. |
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
|
54. |
Розв'язування вправ |
|
|
|
|
55. |
Біквадратні рівняння. |
|
|
|
|
56. |
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
|
|
|
|
57. |
Розв'язування задач та вправ |
|
|
|
|
58. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
|
59. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
60. |
Контрольна робота № 6 з теми «Квадратні рівняння» |
|
|
|
|
61. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
62. |
Розв’язування задач підвищеної складності |
|
|
|
|
|
|||||
Тема . Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 год. ) |
|||||
63. |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
|
64. |
Функції у=к/х, у = х2 , у = , їх графіки і властивості. |
|
|
|
|
65. |
Квадратні корені. |
|
|
|
|
66. |
Квадратні рівняння |
|
|
|
|
67. |
Самостійна робота. |
|
|
|
|
68. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
69. |
Контрольна робота №7 з теми: «Повторення і систематизація навчального матеріалу» за завданнями адміністрації школи. |
|
|
|
|
70. |
Аналіз контрольної роботи . Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|