Календарно-тематичне планування до підручнику "English" (рівень стандарту) для учнів 11 класу профільного рівня
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
5 годин на тиждень
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
2 семестр Тема 4 : Життя суспільства ( 12 годин ) |
|||||||||||
74/1 |
16.01 |
Місце для життя. Найкращі міста світу для молоді. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: аналізувати власні бажання та потреби у контексті громадського життя Громадянська відповідальність:визначати свої пріоритети та обґрунтовувати план дій щодо життя в соціумі |
Ex.1,2, p.96 Ex.4, p.97 |
Prepositions of place |
Ex.3, p.96 |
|
|
Ex.7, p.98 |
Ex.6, p.97 |
|
75/2 |
16.01 |
Життя в місті. Переваги та недоліки. |
|
|
|
Ex.9, p.99 |
Ex.8, p.99 |
|
вивчити лексику |
||
76/3 |
17.01 |
Життя в сільській місцевості. Переваги та недоліки.
|
|
|
|
|
|
|
|
||
77/4 |
20.01 |
Розвиток навичок письма. How to write an opinion essay . |
Linking words : although, first of all, furthermore, above all etc. |
|
|
|
|
|
написати ессе
|
||
78/5 |
20.01 |
Exam Skills Trainer Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
індивідуальні завдання |
||
79/6 |
23.01 |
Немає місця кращого за дім |
Ex. 1,2,4, p.100, Ex.5, p.101 |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 101 |
Ex.12, p.103 |
||
80/7
|
23.01 |
Мій ідеальний дім |
Ex.7, p. 101 |
|
Ex.6, p.101 |
Ex.8,9, p.102 |
Ex.6, p.101
|
|
|
||
81/8 |
24.01 |
Публічні мистецькі майданчики та заходи |
Ex.2 , p.104, Ex.3, p.105 |
|
Ex.4, p.105 |
|
Ex.1, p.104 |
|
вивчити лексику |
||
82/9 |
27.01 |
Фестивалі мистецтва |
|
|
Ex.5, p.105 |
Ex.7 – 9, p.106 |
Ex.6, p.106 |
|
|
||
83/10 |
27.01 |
Розвиток граматичних навичок. |
|
Determiners: all, every, each, whole |
|
|
|
Ex. 10,11, p.107 |
Ex.13, p. 107 (web quest) |
||
84/11 |
30.01 |
Exam Skills Trainer. Use of English |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
hand-outs |
||
85/12 |
30.01 |
Cамостійна робота з теми «Життя суспільства» |
|
|
|
|
|
|
індивідуальні завдання |
||
Тема 5: Мистецтво ( 12 годин ) |
|||||||||||
86/1 |
31.01 |
Сцена або екран
|
Підприємливість та фінансова грамотність: оцінювати фінансові можливості сучасного життя Здоров’я і безпека: дискутувати довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Ex. 1,2,3, p. 108 |
Compound adjectives |
|
|
|
Ex.4, p. 108 |
Ex.5, p.109 |
|
87/2 |
03.02 |
Огляд театральної постанови/фільму
|
Ex. 10, p.110 |
|
Ex. 9, p.109 |
|
|
Ex.11, p. 110 |
вивчити лексику |
||
88/3 |
03.02 |
Шопінг до упаду |
Ex. 1,2,3, p. 112, Ex. 5,p. 113 |
|
Ex. 6,7, p. 114 |
|
Questionnaire (p.112) |
|
Ex.4, p.113 |
||
89/4 |
06.02 |
Розвиток граматичних навичок |
Reporting words: say and tell |
Reported Speech, p.111 |
|
|
Ex.14, p. 111 |
Ex. 12,14, p.111 |
Ex.8, p.115 |
||
90/5 |
06.02 |
Надихайте себе мистецтвом |
Ex. 1,2,3, p. 116 |
Prepositions, p.118 |
|
|
|
Ex.8, p.119 |
Ex.9, p. 119 |
||
91/6 |
07.02 |
Exam Skills Trainer. Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
hand-outs |
||
92/7 |
10.02 |
Лікування мистецтвом |
|
|
Ex. 4, 5, p.117 |
|
Ex.7, p. 118 |
Ex. 6, p. 118 |
повторити лексику |
||
93/8 |
10.02 |
Домашнє читання Literary Hub “Pygmalion” |
Very funny, stole, spooning etc. |
|
Ex.1, p.122 |
|
Ex.2,3, p.123 |
|
індивідуальне творче завдання |
||
94/9
|
13.02
|
Exam Skills Trainer Use of English |
|
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
повторити граматику |
||
95/10 |
13.02 |
Розвиток навичок письма How to write a film review |
Linking words: One day, after that, eventually, in the end, all things considered etc. |
|
|
|
|
|
Написати A film review |
||
96/11 |
14.02 |
Get ready for your test |
p.120 |
p.120 |
p.121 |
|
|
|
|
||
97/12 |
17.02 |
Самостійна робота з теми «Мистецтво» |
|
|
|
|
|
|
індивідуальне завдання |
||
Тема 6: Здоров’я та культура харчування ( 12 годин ) |
|||||||||||
98/1 |
17.02 |
Здорове життя |
Здоров’я і безпека: дискутувати навколо питань здоров’я людини; усвідомлювати вплив шкідливих звичок на здоров’я людини |
Ex. 1,2,3, p.125 |
|
|
|
Ex. 1,p.125 |
Ex. 4, p.126 |
вивчити лексику |
|
99/2 |
20.02 |
Чи корисні дієти? |
Ex.7, p.127 |
Quantifiers: countable and uncountable |
Ex.5, p.126; Ex.6, p. 127 |
|
|
Ex.8, p. 127 |
Ex.9, p. 128 |
||
100/3 |
20.02 |
Харчування в ресторані/кафе |
Ex. 1,2, p. 129 Food idioms |
|
|
|
Ex.10, p.128 |
|
Ex.3, p.129 |
||
101/4 |
21.02 |
Найкращі кухні світу |
Ex.5, p. 130 |
Passive Voice |
Ex.4, p.130 |
Ex.6,7, p. 131 |
|
|
Ex.8, p.132 |
||
102/5 |
24.02 |
Exam Skills Trainer. Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
hand-outs |
||
103/6 |
24.02 |
Розвиток навичок письма A letter of complaint |
Financial compensation, replacement,refund, official apology |
|
samples of letters |
|
|
|
Ex.10, p.132 |
||
104/7 |
27.02 |
Охорона здоров’я |
Ex. 1,2, p.133 |
|
Ex.4, p.134, Ex.5, p.135 |
|
Ex.2, p.133 |
Ex.3, p.134 |
Ex.6, p.135 |
||
105/8 |
27.02 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Passives with modals |
|
|
Ex. 10, p.136 |
Ex.11, p.136 |
Ex. 12, p.136 |
||
106/9 |
28.02 |
Exam skills Trainer Аудіювання |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
індивідуальні завдання |
||
107/10 |
02 .03 |
Медицина та технології |
Ex. 1,2,3 p.137 |
|
Ex.4, 5, p.138; Ex. 6,7, p.139 |
|
|
|
вивчити слова |
||
108/11 |
02.03 |
Людина та її здоров’я |
|
Nouns with prepositions
|
|
|
Ex.9, p.140 |
Ex. 8, p.139 |
Ex.10, p.140 |
||
109/12 |
05.03 |
Cамостійна робота з теми «Здоров’я та культура харчування» |
|
|
|
|
|
|
повторити лексику |
||
Тема 7: Природа та довкілля ( 12 годин ) |
|||||||||||
110/1 |
05.03 |
Чудовий світ |
Здоров'я і безпека: Демонструвати розуміння впливу екологічних чинників на соціальне здоров’я людини. Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлювати причинно наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
|
Ex. 1,2,3 p. 141 |
|
Ex.4, p.142, Ex.6, p.143 |
|
|
|
Ex.12, p.144 |
|
111/2 |
06.03 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Collective nouns, p.143 |
|
|
|
Ex. 9, p.143, Ex. 10,11, p.144 |
|
||
112/3 |
12.03 |
Exam Skills Trainer. Use of English |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
hand-outs |
||
113/4 |
12.03 |
Do the green thing! |
Ex. 1,2, p.145, Ex. 4,p.146 |
|
Ex. 3, p. 146, Ex. 5, p.147 |
|
|
|
вивчити лексику |
||
114/5 |
13.03 |
Розвиток навичок письма How to write an article |
Linking expressions, time adverbials ,formal vocabulary and phrases, idiomatic expressions etc. |
|
|
|
|
|
Write an article for a local newspaper |
||
115/6 |
16.03 |
Екотуризм |
|
Reporting verbs, p.147 |
|
|
Ex. 10, p. 148 |
Ex.6,7, p. 147 |
повторити лексику та граматику |
||
116/7 |
16.03 |
Nature reserves. Speaking. |
|
|
|
|
Role-play: Volunteering in one of the nature reserves |
|
відповісти на питання |
||
117/8 |
19.03 |
Exam Skills Trainer. Listening |
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
індивідуальне завдання |
||
118/9 |
19.03 |
Get ready for your tesr
|
|
|
|
|
|
Ex. 1, p.149, Ex. 1, p.150 |
Ex.1, p. 151 |
||
119/10 |
20.03 |
Literary Hub |
Glossary, p.152 |
|
“An English Lesson at Dotheboys”, p.151 |
|
Ex.2, p. 152 |
|
Виконати тестове завдання |
||
120/11 |
30.03 |
Розвиток навичок говоріння A report |
|
|
Samples of reports |
|
Робота в групах |
|
Ex.3, p.152 |
||
121/12 |
30.03 |
Самостійна робота за темою «Природа та довкілля» |
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема 8 : Україна ( 12 годин ) |
|||||||||||
122/1 |
02.04 |
Національна українська особливість |
Громадянська відповідальність: Визначати свої пріоритети та обґрунтовувати план дій щодо можливості досягнення успіху у житті в Україні. Підприємливість та фінансова грамотність: Оцінювати фінансові можливості сучасної України. |
Ex. 1,2,3 p.154, Ex. 5, p.156 |
|
Ex. 4, p.155 |
|
|
|
вивчити нові слова |
|
123/2 |
02.04 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Articles review, p. 156 |
|
|
Ex.8, p. 157 |
Ex.7, p.157 |
Ex.9, p. 158 |
||
124/3 |
03.04 |
Політика та управління |
Ex.1,2,3, p. 159 |
|
|
|
|
Ex.4, p. 160 |
|
||
125/4 |
06.04 |
Безвізовий режим |
|
|
Ex.5, p. 160, Ex.6, p.161 |
|
Ex. 7, p.161 |
|
Ex.8, p.161 |
||
126/5 |
06.04 |
Exam Skills Trainer. Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
індивідуальне завдання |
||
127/6 |
09.04 |
Молодь та політика |
|
Conditionals review, p.162 |
Ex.10, p. 162 |
|
|
Ex.9, p.162, Ex.11, p.163 |
|
||
128/7 |
09.04 |
Розвиток навичок письма. A Formal Letter |
|
|
|
Ex.12, 13, p. 163 |
Ex.14, p.163 |
|
Ex.15, p.163 |
||
129/8 |
10.04 |
Соціальні питання |
Ex. 1,2, p. 164, Ex. 3, p. 165 |
|
|
|
A quiz (p.164) |
Ex.4, p. 165 |
вивчити лексику |
||
130/9 |
13.04 |
Міграція |
Ex. 6, p.166 |
|
Ex. 5, p.165 |
|
Ex.7, p.167 |
|
|
||
131/10 |
13.04 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Conditional clauses, p.167 |
|
|
Ex. 10, p. 168 |
Ex.8,9, p.167 |
Ex.11, p.168 |
||
132/11 |
16.04 |
Exam Skills Trainer. Use of English |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
hand-outs |
||
133/12 |
16.04 |
Самостійна робота за темою «Україна» |
|
|
|
|
|
|
повторити лексику |
||
Тема 9: Україна в світі ( 12 годин ) |
|||||||||||
134/1 |
17.04 |
Злочин і покарання |
Громадянська відповідальність: висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі. |
Ex.1,3, p.169, Ex. 6, p. 170 |
|
Ex.5, p.170 |
|
Ex.2, p.169, Ex.4, p.170 |
|
Ex.7, p.171 |
|
135/2 |
23.04 |
Розвиток граматичних навичок |
|
Question tags, p.171 |
Ex.8, p. 172 |
Ex.11,12, p. 172 |
|
Ex.9, p.172 |
Ex.10, p. 10 |
||
136/3 |
23.04 |
Кримінальні новини A Report |
Linking words and expressions: first, after that, then, meanwhile, eventually,in the end |
|
|
|
|
Ex. 14, p.173 |
закінчити письмове повідомлення |
||
137/4 |
24.04 |
Exam Skills Trainer. Use of English |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
індивідуальне завдання |
||
138/5 |
27.04 |
Міжнародне членство |
Ex.1, p.174, Ex.7, p.176 |
|
Ex. 5,6, p.175 |
|
Ex.2,3,4, p. 174 |
|
Ex.8, p.176 |
||
139/6 |
27.04 |
Інверсія |
|
p. 177, Ex.11 |
|
|
Ex.13, p.178 |
Ex.12, p.177 |
Ex.15, p.178 |
||
140/7 |
30.04 |
Literary Hub “Sentry” |
Glossary, p.182 |
|
p.181 |
|
Ex. 2, p.182 |
|
Ex.3, p.182 |
||
141/8 |
30.04 |
Exam Skills Trainer. Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
hand-outs |
||
142/9 |
04.05 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
143/10 |
04.05 |
Get Ready for your test |
|
|
|
|
|
p.179,180 |
повторити лексику, граматику |
||
144/11 |
07.05 |
Exam Skills Trainer. Listening |
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
індивідуальне завдання |
||
145/12 |
07.05 |
Самостійна робота за темою «Україна в світі» |
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема 10: Узагальнення та систематизація вивченого ( 12 годин )
145/1 |
08.05 |
Skills Round-Up Listening. Vocabulary and Grammar |
|
|
Ex.7 , p. 185 |
|
Ex. 5,6, p.184 |
|
|
hand-outs |
146/2 |
14.05 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
147/3 |
14.05 |
Skills Round-Up Use of English Writing |
Ex.3,4, p.184 |
|
|
|
|
|
Ex.9, p.185 |
|
148/4 |
15.05 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
149/5 |
18.05 |
Урок корекції знань
|
|
|
|
|
|
|
індивідуальне завдання |
|
150/6 |
18.05 |
Skills Round-Up Speaking |
|
|
|
|
Ex. 8, p.185 |
|
опрацювати ситуації |
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||
151/7 |
21.05 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
152/8 |
21.05 |
ZNO Practice: Listening |
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
||
153/9 |
22.05 |
ZNO Practice: Reading |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
||
154/10 |
28.05 |
ZNO Practice: Use of English |
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
|
|
||
155/11 |
28.05 |
ZNO Practice: Writing |
|
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
||
156/12 |
29.05 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||