Англійська мова
10-й клас 2019-2020 н. р.
Всього годин – 100
I семестр – 43
II семестр – 57
3 години на тиждень
Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності
Клас |
Аудіювання |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
||||
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
|
I семестр |
||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
IІ семестр |
||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.
Підручник: Карп’юк О.Д. Англ. мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти.
Рівень стандарту. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018. – 256 с. : іл.
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||
Повторення (2 години) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
1. |
Давайте пригадаємо. Тренування в обміні інформацією про себе. |
с. 13 |
|
Past Simple |
В. 4а, с. 9 |
В.3а, с. 8-9 В. 8а, с. 12-13 |
В. 1,2, с. 8 В. 3б, с.9 |
|
В. 7, с. 10-11 |
|||||||||||||||
|
|
2. |
Про себе і своє ставлення до англійської мови |
|
|
Simple,Continuous, Perfect |
|
10 с. 14 |
В. 4б, с. 9 В.5,с.10 |
В. 8б, с. 13 |
В. 11, с. 14-16 |
|||||||||||||||
Люди та стосунки (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
3. |
Що впливає на нашу особистість? Презентація ЛО. |
с. 20 |
|
Ступені порів.прик. |
|
В. 2,3, с. 18-19 |
В. 1, с. 18 |
В.4,с.19 В.5,с.20 |
В. 6, с. 20-21 |
|||||||||||||||
|
|
4. |
Наш характер. Тренування у вживанні ЛО. |
c. 21 |
Word formation |
Opposites, prefixes un-, in, im-,dis, ir- |
|
|
В.3, с.22 В.4, с.22 |
В. 1,2, с. 21
|
В.5, с.22 |
|||||||||||||||
|
|
5. |
Конструкція: used to. Тренування у вживанні. |
|
Questions |
Інфінітив, Past Simple |
|
|
В.2, с.23 В.4, с.24 В.6, с.25 |
В.1, с.23 В.3, с.24 |
В.5, с.24 |
|||||||||||||||
|
|
6. |
Старі друзі, нові друзі. Тренування в аудіюванні. |
с. 26 |
|
Загальні запитання |
В. 3,4, с. 26 |
В.2, с.25 |
В.1, с.25 В.5, с.26 |
|
В.6, с.26 |
|||||||||||||||
|
|
7. |
Що інші люди думають про нас? Удосконалення навичок усного мовлення |
с. 28 |
|
to be, to have |
|
В.1, с.27 |
В. 1б, 2, с. 28 |
|
В.3, с.28 |
|||||||||||||||
|
|
8. |
Що ти за людина? Тренування в обміні думками. |
|
|
Питальні слова, типи питань |
|
В.2,4а,5 с. 29-31 |
В.1,3,4б с. 28-30 |
В. 6а, с. 31 |
В.6б, с. 31 |
|||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||
|
|
9. |
Герундій. Тренування у вживанні герундія. |
|
Forms, functions |
the Gerund |
В.3, с.37 |
В.1, с.36 |
В.1,2,4,6с. 32-34
|
В.3, с.33
|
В.5, с.34
|
|||||||||||||||
|
|
10. |
Мій найкращій друг. Тренування у написанні повідомленні до теми. |
|
|
Present Perfect |
|
|
В. 6,7, с. 35 |
В.2, с.36 |
В. 4, с. 37-38
|
|||||||||||||||
|
|
11. |
Узагальнення та систематизація матеріалу. Тематичне оцінювання. |
|
|
structure: used to |
|
|
|
|
Повт. ЛО, ГС |
|||||||||||||||
Вибір кар’єри (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
12. |
Заняття, професія, ремесло. Презентація ЛО. |
с. 40 |
|
ЛО Професії |
|
В.2,3, с.40-42 |
В.5,6, с. 43 |
В.1, с.40 |
В.4, с.42 |
|||||||||||||||
|
|
13. |
Тренування у вживанні ЛО,читанні,отриманні інформації з тексту. |
|
Word formation
|
Present Simple |
|
|
В. 3, с. 44 |
В. 1,2, с. 43-44 |
В. 4, с. 44 |
|||||||||||||||
|
|
14. |
Часи дієслова. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
Past Simple, Present Perfect |
|
В.1,3, c.45-46 |
В.2,4, с. 46-47 |
В.5, с.48 |
В.6, с.48 |
|||||||||||||||
|
|
15. |
Різні люди - різні професії. Практика в аудіюванні. |
с. 49 |
|
Порядок слів у пит. реченні |
В.4, с.49 |
|
В.1,5, с.49-50 В.1,2, с.51 |
В.2, с.49 |
В.3, с.51 |
|||||||||||||||
|
|
16. |
Тренування у читанні з опорою на словник , пояснення. |
|
|
Часові форми дієслів |
|
В. 2а,3, с.54-55 |
В.1,2б, с. 52-53 |
|
В.4, с.55 |
|||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з
|
||||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||
|
|
17. |
Оголошення про вакансії. Тренування у складанні оголошень. |
|
|
Узгодження часів |
В.3, с.60 |
В.1,3, с.56-58 В.1, с.60 |
В.2,4, с.56-58 |
В.2, с.60 |
В.6, с.59
|
|||||||||||||||
|
|
18. |
Структура написання листів, заяв. Тренув-ня у написанні. |
с. 51 |
|
Порядок слів у реченні |
В.1,2, с.31-32 |
В.4а, с.61-62 |
В.5, с.59 |
|
В.4б,с, с. 62 |
|||||||||||||||
|
|
19. |
Тренування у монологічному мовленні за темою. |
|
|
Can, would like, enjoy,like |
|
|
Захист проекту |
|
Повт. ЛО, ГС |
|||||||||||||||
|
|
20. |
Узагальнення та систематизація матеріалу. Тестові завдання. |
|
|
Прикмет-ники |
|
|
|
|
Повт. теми |
|||||||||||||||
Шкільне життя (10 годин) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
21. |
Чому ми ходимо до школи?Активізація ЛО. |
с. 65 |
|
ЛО «School Life» |
|
В.2,3, с.64-65 |
В.1,5, с.64 - 67 |
В.4, с.66 |
В.6, с.67 |
|||||||||||||||
|
|
22. |
Що вам подобається у школі?Тренування в обміні думками. |
|
|
Типи пит.речень |
|
|
В.1, с.68 В.1,2,4, с.70 - 71 |
В.2, с.69 В.3,5, с.70-71 |
В.6, с.71 |
|||||||||||||||
|
|
23. |
Заклади освіти.Тренування у здобуванні інформації. |
|
Умовні реч.1 |
ЛО«Future Plans» |
В.3,4, с.72-73 |
В.1, с.72 В.5, с.73-74 |
В.2, с.72 |
|
В.6, с.74 |
|||||||||||||||
|
|
24. |
Освіта у Великобританії.Тренування в аудіюванні.
|
|
|
Need, Умов.реч. |
|
|
В.1,2,3, с.74-75 |
|
В.4, с.75 |
|||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||
|
|
25. |
Школи в Україні.Тренування у отриманні інф. з тексту при читанні. |
|
|
Порядок слів у реч. |
|
В.1,с.76 В.4, с.78 |
В.2,3, с.76-77 |
В.4, с.78 |
Нап. офіційн листа |
|||||||||||||||
|
|
26. |
Я і школа.Практика у діалог.мовленні. |
|
|
ЛО з теми |
|
В.2, с.81 В.5, с.82 |
В.3,4, с. 81-82 В.6, с.83 |
В.1, с.80 |
В.7, с.84 |
|||||||||||||||
|
|
27. |
Американські школи. Практика у вживанні ЛО. |
|
|
Future Tenses |
В.3, с.84 |
В.4, с. 85-86 |
|
В.1,2, с. 84 |
с. 86 |
|||||||||||||||
|
|
28. |
Роль іноз.мов у нашому житті.Тренування в обміні думками, роботі в групах. |
|
|
«Foreign Lang. In Our Life» |
|
|
|
|
Скласти розп. |
|||||||||||||||
|
|
29. |
Практика у монолог.мовленні за темою. |
с. 74 |
|
Струк-ра напис. листа |
|
|
|
|
Повт. ЛО, ГС |
|||||||||||||||
|
|
30. |
Узагальнення лексичного, граматичного матеріалу. Тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. теми |
|||||||||||||||
Національна кухня (7 годин) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
31. |
Традиційні страви Великобританії. Тренуваня у отриманні інф. при читанні. |
с. 90 |
|
ЛО «Meals» |
|
В.3, с.88-90 |
В.1,2, с. 88, В.6,7, с. 91 |
|
В.8, с.92 |
|||||||||||||||
|
|
32. |
Традиційні страви України.Тренування в обміні думками. |
|
|
Пасивн. стан |
|
|
В.1, с.93 |
В.2,3, с.93-94 |
проект «Їжа» |
|||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
|||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
|
|
33. |
Складання власних рецептів. |
с. 99 |
|
|
|
|
В.3, с.95 |
В. 1,2,4, с. 95-96 В. 5, с. 96 |
В.6, с.96 |
|
|
34. |
У ресторані. Практика в усному мовленні. |
|
Умовні реч.2 |
2-d Conditional |
В.4, с.98 |
В.3, с.97 |
В.1,2,5а, с.97-99 |
|
В.5б, с.99 |
|
|
35. |
Мої улюблені страви.Практика в аудіюванні. |
|
|
Умов. реч. |
|
|
В.1,2,5, с.99-100 |
|
В.3,4, с.100 |
|
|
36. |
Їжа у Британіїї: проектна робота. |
|
|
Етапи роб. над проект. |
|
В.1,4, с.103 |
В.1,2,3, с.102 |
|
В.5, с.103 |
|
|
37. |
Лексико-граматичний тест. Тематичне оцінювання. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
В.5, с.106 |
В.3, с.104 |
В.1,2,4, с.104 |
В.6, с.107 |
|
|
38. |
Узагальнення лексичного, граматичного матеріалу. |
|
|
|
4 с. 110 |
1 с. 108 3 с. 109 |
|
2 с. 108-109 |
«I can…» с.110 |
|
|
39. |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|
|
40. |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. часи |
|
|
41. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт прав |
|
|
42. |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.ЛО |
|
|
43. |
Аналіз контролю 4 видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.ГС |