Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 2 класу на 2-й семестр
Укладено відповідно до «Типової освітньої програми для 1-2 класів (іншомовна освіта),розробленої під керівництвом О.Я.Савченко (рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018р. №87).
(ЗаО.Д.Карпюк. Англійська мова. English with Smiling Sam” .Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти._Тернопіль: Видавництво Астон»,2019
. (3 години – на тиждень, 59год – на ІІ семестр,104-на рік)
№ |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
|||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||
|
Тема:»Природа», «Людина»
|
|||||||||||||||||
46 |
|
У джунглях. Опрацювання лексики по темі.Складання речень за малюнком |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливості допомогти тваринам та збереження природи
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
Спілкуван ня іноземною мовою
Екологічна грамот ність і здорове життя
Математична компетен тність
Основні компетент ності у природни чих науках і технологія
|
A hippo, a zebra,a giraffe, an elephant, a snake, a monkey, a parrot,a lion, a crocodile |
This is a giraffe… I’ve got …
Ph-[f] f-[f] |
Назви тварин |
Впр.1-3 с.62-63 |
Впр.5 с.63 |
Впр.6 с.63 |
|
|||||||
47/48 |
|
Я крокодил із річки Ніл.Опис тварин. Частини тіла. |
Mouth,teeth,body,neck ,tail,leg,ears,nose,long, Short, dangerous |
I’m=I’m I have got=I’ve got Sh [ꭍ] Th [Ꝋ] Ck [k] |
Впр 1 с 64 |
Впр.1-2 с 64 |
Впр.3,5 с.64 |
Впр 4 с.64 Літери Сс і Gg |
|
|||||||||
49 |
|
Я можу бачити гуску. Опис тварини за розміром,кольором. Фонікс Th.Відпрацювання правил читання. |
Mouth, three,tooth,tree,foot |
Tooth-teeth, Foot-feet Goose-geese |
Впр.2,4-5 с.65 |
Впр 1 с 65 |
|
Впр 3 с 65 |
|
|||||||||
50/51 |
|
Частини тіла. У мене є…Фонетичне опрацювання лексики |
Head,eyes,fingers,hand Arm,toes |
One,two |
Впр3 с 66 |
Впр 1 с 66 |
Впр 2 с 66 |
Впр 4-5 с 66 |
|
|||||||||
52 |
|
Скільки в тебе…? Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
Shoulders,knees |
How many? Ow [au]
|
Впр 4 с 67 |
Впр 1-2 с 67 Вивчення пісні |
Впр 3,6 с 67 |
Впр 4 с 67 |
|
|||||||||
53 |
|
Фото із зоопарку.Описати тварину за фотографією |
|
|
Photo, photographer |
It has got… Ou[au] Ow [au] |
Впр 2,4-5 с 68 |
Впр 1 с 68 |
|
Впр 3 с 68 |
|
|||||||
54 |
|
Відгадай, яку тварину я бачу.Діалоги-розпитування по темі. |
|
Has it got…? Can it…? |
Впр 2 с 69 |
|
Впр 1 с 69 |
Літери Ii,Yy |
|
|||||||||
55 |
|
Небезпечні тварини. Розігрування історії |
Екологічна безпека: цінує та бережливо ставиться до природи
Здоровя і безпека: Розуміє важливість дотримання правил гігієни.
|
|
|
Впр 2 с 70 |
Впр 1 с 70 |
Впр 3-4 с 70 |
Літери Mm,Ww |
|
||||||||
56 |
|
Моя улюблена тваринка.Складання розповіді за зразком. |
|
This is… It’s name is… It has got… |
Впр 2 с 71 |
Впр 1 с 71 |
Впр 4,6 с 71 |
Впр 3,7 с 71 |
|
|||||||||
57 |
|
Тварини в зоопарку.Що це за тварина? Усна розповідь. |
|
What animal is it? Is it a …? |
Впр.2с 72 |
Впр 1 с 72 |
|
Впр 3 с 73 |
|
|||||||||
58 |
|
Вгадай що це?Складання речень за зразком.Ігри.
|
Big,small,tall,short, long,dangerous |
I can see…. |
|
|
Впр 4 с 73 |
|
|
|||||||||
59 |
|
Лексична гра-вікторина»Хто назве найбільше слів по темі»Повторення лексики |
|
ЛО теми |
|
|
|
Складання міні-діалогів |
Слова |
|
||||||||
60 |
|
Діагностична робота з теми «Природа.Людина».Усне опитування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема:»Відпочинок і дозвілля» |
||||||||||||||||||
61 |
|
Мій розпорядок дня.Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе. |
Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміє необхідністьприведення в порядок місця відпочинку |
Спілкуван ня іноземною мовою |
Bathroom,face,clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
I wash my face. |
|
Впр 1,2,4 с 74 |
Впр 3 с 74 |
|
|
|||||||
62 |
|
Дні тижня.Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня. |
Wake up,get up,have lunch, Catch the bus Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Preposi-tion on with days of the week; at with time |
|
Впр 1-3 с 76 |
Впр 4 с 76 |
|
|
|||||||||
63/ 64 |
|
Розповідаємо про себе Розповісти про свій недільний день. Читання слів закритого складу.(повторення) |
Екологічна грамотність і здорове житт
Математична
Соціальна та громадянська компетентності |
|
I- my You-your |
Впр 2,3,5 С 77 |
Впр 1 с 77 |
|
Впр 3,6 с 77 |
|
||||||||
65 |
|
. Я плаваю, як риба Читання та інсценування діалогів по зразку. |
Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump |
I’m V-ing |
|
Впр 1 с 78 |
Впр 2-3 с 78 |
|
|
|||||||||
66 |
|
Вона стрибає, як жабенятко.Хобі. Розповісти про дію, яку виконує однокласник |
Здоровя і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
|
Put on clothes, look at photos, clean teeth |
He/she isV-ing Ꝋ] Th[ð] Ph [f] |
Впр 2 с 79 |
Впр 1 с 79 |
Впр 3 с 79 |
|
|
|||||||
67 |
|
Вечір у нашій родині.Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу. |
Walk, talk, ball, monkey |
I’m V-ing He/she isV-ing |
Впр 4-5 с 80 |
Впр 1 с 80 |
|
Впр 3 с 80
|
|
|||||||||
68 |
|
Сім'я на відпочинку.Розвиток діалогічного мовлення |
|
Is he, she V-ing? |
|
Впр 1-2 с 81 |
Впр 3,4 с 81 |
Написання міні-діалогів.Літери |
|
|||||||||
69 |
|
«Фотографії з Африки». Розігрування історії. Формування навичок аудіювання |
What are you doing? |
|
Впр 3 с 82 |
Впр 1-2 с 82 |
Впр 4-5 с 82 |
|
|
|||||||||
70 |
|
Мої дії зранку.Формування навичок монологічно-го мовлення по темі. |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
|
Впр 4с 83 |
Впр 1 с 83 |
|
Впр 2 с 83 |
|
|||||||
71 |
|
Складання речень за малюнками. Написання імен. |
|
Luke,Elliot,Jessica, |
|
|
Впр.1.с 84 |
Впр 4 с 84 |
Написати імена |
|
||||||||
72 |
|
Дні тижня.Розігрування діалогу. |
|
|
|
|
Впр 4 с 84 |
Впр 3 с 84 |
|
|||||||||
73 |
|
Проведення вільного часу .Опис фото |
|
|
Впр 6 с 85 |
|
Впр 5 с 85 |
|
|
|||||||||
74 |
|
Діагностична робота з теми «Відпочинок і дозвілля».Практи чна робота(виготовлен ня міні-книги(альбома)) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Тема:»Харчування» |
|||||||||||||||||
75 |
|
Вечірка на мій день народження. Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу |
Екологічна грамотність і здорове життя
Спілкування іноземною мовою |
Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice |
Do you like? Yes, I do. / No, I don’t. |
|
Впр 1-2 с 86 |
Впр 4-5 с 86 |
Впр 6 с 87 |
|
|||||||
76 |
|
Фрукти у моєму саду. Складання коротких діалогів по аналогії. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you. |
apple, banana, pear, strawberry cherry, orange |
An + a, e, u, o, i This is an egg. This is a banana. |
|
Впр 1 с 88 |
Впр 2,4 с 88 |
Впр 5 с 88 |
|
|||||||||
77\ 78 |
|
Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів. |
Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich |
I like hot chocolate but I don’t like milk. Ch [ʧ] |
Впр 2,4 с 89 |
Впр 1,3 с 89 |
|
Впр 5 с 89 |
|
|||||||||
79 |
|
Купую овочі у магазині. Ціни.Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів. |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність: Складає просте меню з корисних продуктів |
Уміння вчитися упродовж життя
Математич на
|
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
Can I have…? |
|
Впр 1-3 с 90 |
Впр 4 с 90 |
Скласти міні-діалог «У магазині» |
|
|||||||
80 |
|
Моє меню. Мені подобаються банани. Розповідати про своє меню на сніданок, обід та вечерю |
Breakfast, lunch , dinner |
For breakfast, for lunch, for dinner |
|
Впр 1,2,3 с 91 |
Впр 5 с 91 |
Впр 4 с 91 |
|
|||||||||
81 |
|
Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
What, when, where, bird, girl, surname |
What does he like for breakfast? -ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] Wh- [w] |
Впр 2-4 с 92 |
Впр 1 с 92 |
|
|
|
|||||||||
82 |
|
Уподобання друзів. Їжа та напої.Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні. |
|
|
ЛО теми |
Does she/he like…? She likes… |
|
Впр 1-2 с 93 |
Впр 3-4 с 93 |
Впр 6 с 93 |
|
|||||||
83 |
|
Формування навичок аудіювання. Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань |
Повторення |
|
Впр 2 с 94 |
Впр 1 с 94 |
Впр 3 с 94 |
|
|
|||||||||
84 |
|
Мої мрії у спекотні дні. Розігрування історії. |
|
|
One, two, three |
ou-[aʊ] ee [i:] ea [i:] |
|
Впр 5 с 95 |
Впр 4 с 95 |
|
|
|||||||
85 |
|
Моя тарілка. Виготовлення тарілки з малюнками їжі. Розповідати про їжу в своїй тарілці. |
Повторення |
Do you like…?-Yes, I do\No,I don’t |
|
|
Впр 2-3 с 96 |
Впр 1 с 96 |
|
|||||||||
86 |
|
Опитування «Як ми знаємо наших друзів». Брати інтерв’ю у своїх однокласників |
|
|
|
Do you like…?-Yes, I do\No,I don’t Are-is |
|
|
Впр 3,4 с 97 |
Впр 1,2 с 97 |
|
|||||||
87 |
|
Мої уподобання в їжі. Розвиток навичок говоріння |
|
|
King,prince,princess, queen |
Can I have…? |
Впр 7 с 99 |
Впр 6 с 99 |
Впр 5 с 98 |
|
|
|||||||
88 |
|
Діагностична робота з теми«Харчування».Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема: «Природа.Людина» |
||||||||||||||||||
89 |
|
Вміти повідомляти про погоду та називати пори року. Пори року та погода. |
Екологіч на безпека і сталий розвиток: Цінує та бережливо ставиться до природи |
Основні компетент ності у природни чих науках і технологіях
Матема тична
Соціальна та громадян ська |
Spring, summer, autumn, winter |
It is hot. It is cold. It is raining. It is snowing. |
|
Впр 1,3с 100 |
Впр 4-5 с 100 |
It’s in…. |
|
|||||||
90 |
|
Відгадай, яка пора року найкраща для мене.Опис пори року |
Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman |
In spring I can ride a bike |
Впр 2 с 101 |
Впр 1,3 с 101 |
Впр 4 с 101 |
Впр 5 с 101 |
|
|||||||||
91 |
|
Улюблена пора року.Влітку маємо канікули.Відпрацювання правил читання слів |
Night, bright, eight, eighteen, right, light |
What season do you like? Ght [t] |
Впр 2,3, 5 с 102 |
Впр 1-3 с 102 |
Впр 5 с 102 |
Впр 4 с 102 |
|
|||||||||
92 |
|
Одяг Трейсі. Розвиток навичок говоріння |
|
A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase |
What is she putting in her suitcase? Her / His er [ɜ:] - ir [ɜ:] |
Впр 1 с 103 |
Впр 2,3 с 103 |
|
Слова |
|
||||||||
93 |
|
Що вдягає Люк? Складання речень за малюнком,вико- ристовуючи is або are |
Громадян ська відповіда льність: Виявляє толерантне ставлення до людей |
|
A cap, shorts Назви кольорів |
What is he putting in her suitcase? Is / are Ar [ɑ:] |
Впр7 с 104 |
Впр 4,5 с 104 |
Впр 6 с 104 |
Впр 7 с 104 |
|
|||||||
94 |
|
Мій повсякденний одяг.Розвиток діалогічного мовлення |
|
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, |
What are you wearing today? |
|
Впр 1-3 с 105 |
Впр 1,4 с 105 |
Переписати виділені речення |
|
||||||||
95 |
|
Які мої речі і де вони? Відпрацювання правил читання слів |
|
|
Shirt, skirt, coat, raincoat Кольори |
Повторення прийменників in, on, under |
Впр 3,5 с 106 |
Впр 1,4 с 106 |
Впр 1 с 106 |
Слова |
|
|||||||
96 |
|
В яку погоду береш із собою парасольку? |
ЛО уроку |
Are you wearing…? Yes, I am. / No, I am not. |
Впр 2 с 107 |
Впр 1 с 107 |
Впр 3 с 107 |
Написати речення |
|
|||||||||
97 |
|
Формування навичок аудіювання і читання.Робота над змістомпочутого і прочитаного |
|
|
Впр 2 с 108 |
Впр 1,2 с 108 |
Впр 3,4 с 108 |
Написати 2 репліки |
|
|||||||||
98 |
|
Колекція одягу для ляльки.Виготовлення міні-книжки. |
Кольори,одяг |
I put…. In spring I put…. |
|
Впр 1,2 с 109 |
Впр 4,6 с 109 |
Впр 3,5 с 109 |
|
|||||||||
99 |
|
Моя улюблена пора року .Улюблена пора року моїх друзів. |
Spring, summer,autumn,winter |
What season do you like? |
|
Впр 1 с 110 |
Впр 3,5 с 110 |
Впр 2,4 с 110 |
|
|||||||||
100 |
|
Зимовий ранок. Опис малюнків.Робота над змістом прочитаного |
|
He is wearing…. |
Впр 8 с 111 |
|
Впр 6,7 с 111 |
Дописати речення |
|
|||||||||
101 |
|
Комплексна діагностична робота з теми «Природа.Людина»Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
102 |
|
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
103 |
|
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
104 |
|
Привіт літо!Ура канікули! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||