Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 3 класу на І семестр (2 години на тиждень) містить також планування для дитини з ЗПР. У плануванні вказані цілі, є колонки для коригування та сплановане повторення
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу на ІІ семестр
№ у р о к у |
Скоригов |
Д а т а |
Скоригов |
Підтема |
Цілі |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Пов торе ння |
||||||
Лексика |
Фо не ти ка |
Грамати-ка |
Аудію-вання |
Говорі-ння |
Читання |
Пись-мо |
||||||||
Тема 5. Свята та традиції. |
||||||||||||||
34 |
|
|
|
Свята. Моє улюблене свято. |
Введення нових ЛО |
Birthday, New Year, Christmas, Easter |
[w] [o:] [d] |
|
Ex. 1, 2 p. 70 |
Ex. 3, 4 pp. 70-71 |
Ex. 2 p. 70 |
|
p. 6 |
|
Свята. |
||||||||||||||
35 |
|
|
|
Вечірка з приводу Дня народження. |
Розвиток граматичних навичок |
To write\ to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents |
[w] [n] [r] [o:] |
have to / has to. |
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2-4 pp. 72-73 |
Ex. 2 p. 72 |
Vocabu-lary dictation |
Ex.1 p.8 |
|
Моє улюблене свято. |
||||||||||||||
36 |
|
|
|
Запрошення на свято. |
Розвиток навичок писемного мовлення |
Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish |
[θ] [ʧ] [l] |
|
Ex. 1 p. 74 |
Ex. 2-4 pp. 74-75 |
Ex. 2 p. 74 |
Ex. 3 p. 75 |
Ex.2 p.8 |
|
Запрошення на свято. |
||||||||||||||
37 |
|
|
|
Мій день народження. Вечірка. |
Розвиток навичок читання |
To blow candles, to sing a song |
[ð] [ei] [t] |
Who has got …? |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 |
Ex. 2 (b) p. 77 |
Ex. 3 p. 77 |
Ex.3 p.9 |
|
Мій день народження. |
||||||||||||||
38 |
|
|
|
Подарунки на свята. |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass |
[w] [ʤ] [au] [d] |
What is this/that… |
Ex. 1-2 p. 78 |
Ex. 2 p. 78 |
Ex. 3-4 p. 79 |
Ex. 4 p. 79 |
p.10 |
|
Подарунки на свята. |
||||||||||||||
39 |
|
|
|
Новий рік та Різдво в Україні. |
Розвиток навичок читання |
To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards |
[ɒ] [g] [f] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 80 |
Ex. 3, 4 p. 81 |
Ex. 2 p. 80 |
Ex. 3, p. 81 |
Ex. 5p.11 |
|
Новий рік в Україні. |
||||||||||||||
40 |
|
|
|
Різдво у Великій Британії та США. |
Розвиток навичок читання |
Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send
|
[∫] [r] [v] [ʌ] [ei] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 3, 4 p. 82-83 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 2 p. 82 |
p.12 |
|
Різдво у Великій Британії. |
||||||||||||||
41 |
|
|
|
Свята. Великдень.
|
Розвиток граматичних навичок |
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
[w] [ʤ] [r] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3-4 p. 85 |
Ex. 2 p. 84 |
Ex. 2, p. 87 |
p.13 |
|
Свята. Великдень. |
||||||||||||||
Тема 6. Помешкання. На кухні. |
||||||||||||||
42 |
|
|
|
Я тут живу. |
Введення нових ЛО |
a bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a bookcase, a curtain, a chair, a living room, a bedroom, the children’s room |
[r] [d] [ә] [ æ] |
Is/are there… |
Ex. 1 p. 88 |
Ex. 2 -4 pp. 88-89 |
Ex. 3 p. 89 |
Ex. 4 p. 89 |
Ex.2 p.16 |
|
Я тут живу. |
||||||||||||||
43 |
|
|
|
Моя квартира. |
Введення нових ЛО |
A bath, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a kitchen, a bathroom, a hall |
[ai] [ә] |
Where is…? It is … |
Ex. 1 p. 90 |
Ex. 2, 4-5 pp. 90-91 |
Ex. 3 p. 90 |
|
Ex. 1 p.20 |
|
Моя квартира. |
||||||||||||||
44 |
|
|
|
Розташування кімнат у квартирі / будинку. |
Розвиток навичок читання |
Downstairs, upstairs, under, next to, a toilet, a kitchen, a dining room, a bathroom, a hall |
[i:] [ju] [z] [k] |
There is/are… |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 2 p. 92 |
Ex. 1 p. 92 Ex. 4 p. 93 |
Ex. 4 p. 93 |
Ex.1 p.24 |
|
Затреновува-ння лаксики |
||||||||||||||
45 |
|
|
|
Моя кімната. |
Розвиток граматичних навичок |
A drawer, a wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair (on, in, under, behind, next to) |
[g] [ei] [k] [3:] |
Прийме-нники місця |
Ex. 1 p. 94 |
Ex. 2 p. 95 |
Ex. 2, 4 pp. 94-95 |
Ex. 1 p. 94 |
p.26 |
|
Моя кімната. |
||||||||||||||
46 |
|
|
|
Мій будинок. |
Розвиток навичок монологічного мовлення
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[b] [u] [f ] |
|
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 96-97 |
Ex. 2 p. 96 |
|
p.28 |
|
Мій будинок. |
||||||||||||||
47 |
|
|
|
Домашні справи. |
Введення нових ЛО |
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table |
[әe] [o:] [w] [d] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 98 |
Ex. 2-3 pp. 98-99 |
Ex. 4 p. 99 |
Ex. 3 p. 99 |
p.30 |
|
Домашні справи. |
||||||||||||||
48 |
|
|
|
Будинок Браунів. |
Розвиток навичок читання |
His, her, he, she, its, they |
[t] [d] [au] |
Present Simple Tense. |
|
Ex. 2 p. 101 |
Ex. 1 p. 100 |
Ex. 2 p. 101 |
p.32 |
|
Затреновува-ння лексики. |
||||||||||||||
49 |
|
|
|
Будинок мого друга (подруги). |
Розвиток навичок усного мовлення |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Present Simple Tense. |
|
Ex. 4 p. 101 |
|
Викона-ння вправ у зошиті. |
p.33 |
|
Будинок мого друга (подруги). |
||||||||||||||
Тема 7. Вільний час. |
||||||||||||||
50 |
|
|
|
Розклад дня. Мій ранок. |
Введення нових ЛО |
To get up, to wash, to clean, to go to school, to have breakfast, to make a bed, to brush |
[eә] [r] [ә]
|
Present Simple Tense. |
Ex. 1-2 p. 102 |
Ex. 3-4 p. 103 |
Ex. 2-3 pp. 102-103 |
|
p.58 |
|
Розклад дня. |
||||||||||||||
51 |
|
|
|
Час. Визначення часу. |
Розвиток граматичних навичок |
Past, to, a quarter, half past |
[ju] [i:] |
Структура What time is it? |
Ex. 1-2 p. 104 |
Ex. 2-4 pp 104-105 |
|
Ex. 3 p. 105 |
p.59 |
|
Мій ранок. |
||||||||||||||
52 |
|
|
|
Що я роблю вдень?
|
Розвиток навичок читання |
To have breakfast / dinner / lunch / supper |
[еі] [аі] [t] |
|
Ex. 1 p. 106 |
Ex. 3-5 p. 107 |
Ex. 1-2 p. 106 |
Ex. 2 p. 106 |
p.60 |
|
Мій день. |
||||||||||||||
53 |
|
|
|
Розклад дня мого друга / подруги. |
Розвиток граматичних навичок |
|
[d] [a:] [ә] |
|
Ex. 1, 3 pp. 108-109 |
Ex. 2, 5 pp. 108-109 |
Ex. 4 p. 109 |
Ex. 4 p. 109 |
p.61 |
|
Затреновува-ння лексики. |
||||||||||||||
54 |
|
|
|
Минулі вихідні. |
Розвиток навичок читання |
At home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground, yesterday
|
[еі] [t] |
|
|
Ex. 1, 3-4 p. 112-113 |
Ex. 2 p. 112 |
Ex. 3 p. 113 |
p.63 |
|
Минулі вихідні. |
||||||||||||||
55 |
|
|
|
Мій вчорашній день. |
Розвиток навичок читання |
|
[a:] [ә] |
|
Ex. 1 p. 114 |
Ex. 2,4 p. 115 |
Ex. 1 p. 114 |
Ex. 3 p. 115 |
p.64 |
|
Мій вчорашній день. |
||||||||||||||
56 |
|
|
|
Вчорашній день моїх друзів. |
Розвиток навичок читання |
At the cinema, watch a new film |
[ju] [f] [w] [s] |
|
Ex. 2-4 pp. 116-117 |
Ex. 2-4 pp. 116-117 |
Ex, 1 p. 116 |
|
p.65 |
|
Затреновува-ння лексики. |
||||||||||||||
57 |
|
|
|
Мої вихідні з друзями. |
Розвиток граматичних навичок
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[a:] [ә] [t] |
Present Simple Tense |
|
Ex 2, 4 p. 118 |
Ex, 1 p. 118 |
Ex, 3 p. 118 |
p.66 |
|
Мої вихідні з друзями. |
||||||||||||||
Тема 8. Відпочинок та дозвілля. Поїздка на канікулах. |
||||||||||||||
58 |
|
|
|
Моє дозвілля. |
Введення нових ЛО |
To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV |
[ʧ] [au] [ei] [f] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1-2 p. 120
|
Ex. 3-4 pp. 120-121 |
|
|
p.34 |
|
Моє дозвілля. |
||||||||||||||
59 |
|
|
|
Ігри на подвір'ї. |
Розвиток навичок усного мовлення |
A playground, hopscotch, hide-and-seek |
[w] [d] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 122 |
Ex. 2, 4 pp. 122-123 |
Ex. 3 p. 122 |
Ex. 4 p. 123 |
p.36 |
|
Ігри на подвір'ї. |
||||||||||||||
60 |
|
|
|
Дозвілля моїх друзів. |
Розвиток навичок читання |
To roller blade, to go skate-boarding, to go swimming |
[t] [әe] [ð] |
Present Simple Tense. |
Ex. 1 p. 124 |
Ex. 3-4 p. 125 |
Ex. 2 p. 124 |
Ex. 4 p. 125 |
p.40 |
|
Затреновува-ння лексики. |
||||||||||||||
61 |
|
|
|
Подорож до села. |
Розвиток навичок сприйняття мови на слух. |
To gather fruit and vegetables, to go fishing, to visit, to feed |
[ei] [r] |
|
Ex, 1 p. 126 |
|
Ex. 1, 2 pp. 126-127 |
|
p.44 |
|
Подорож до села. |
||||||||||||||
62 |
|
|
|
Дозвілля влітку. |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
To fly a kite, to visit grandparents |
[ai] [θ] [n] |
Present Simple Tense |
Ex. 1, 2 p. 128 |
Ex. 4 p. 1294 |
Ex. 2, 3 pp. 128-129 |
|
p.48 |
|
Дозвілля влітку. |
||||||||||||||
63 |
|
|
|
Подорож до іншої країни. |
Розвиток навичок усного мовлення |
to visit museums, to take phоtos, to travel, to go to the seaside |
[t] [k] [d] |
|
Ex. 1, 2, 4 p. 130-131 |
Ex. 3, 5 (a) pp. 130-131 |
Ex. 2 p. 130 |
Ex. 5 p. 131 |
p.49 |
|
Затреновува-ння лексики. |
||||||||||||||
64 |
|
|
|
Відпочинок моїх друзів влітку. |
Розвиток навичок читання |
To make sandcastles, to go fishing, to help grandparents on the beach, to stay at home, in the village |
[әe] [h] [l] [j] |
Граматич-ний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 1 p. 132 |
Ex. 2, 4 pp. 132-133 |
Ex. 3 p. 133 |
Ex. 1(в) p. 132 |
p.51 |
|
Відпочинок. |
||||||||||||||
65 |
|
|
|
Давайте гратися. |
Розвиток навичок читання |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[w] [r] [d] |
|
|
Ex. 1, p.134 |
Ex. 3 p.135 |
Ex. 4 p.135 |
p.53 |
|
Давайте гратися. |
||||||||||||||
66 |
|
|
|
Контроль письма. |
Проконтролю-вати рівень сформованості відповідних навичок |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
67 |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
||
68 |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
Auditive Test |
|
|
|
|
||
69 |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
Speaking |
|
|
|
||
70 |
|
|
|
Урок повторення вивченого матеріалу. |
Розвиток навичок усного мовлення |
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
[k] [v] [ju] [i:]
|
Граматич-ний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 3 p. 135 |
Ex. 1, 2, 4 pp. 134-135 |
Ex. 3 p. 135 |
Ex. 4 p. 135 |
p.67 |
|
Урок повторення вивченого матеріалу. |
||||||||||||||