Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 5 класі НУШ до підручника О.Карпюк English
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання Читання |
Сприймання на слух Аудіювання |
Усне продукування Говоріння |
Писемне продукування Письмо |
Домашнє завдання |
|
Unit 1. School Is Cool.( pp.6 – 24 ) Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності. Дискутує довкола питань про свою роль у сучасному світі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Відповідально ставиться до навчання. Здоров’я та безпека: життя Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя ... Пояснює правила безпеки онлайн – спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. Підприємливість та фінансова грамотність: Вміє цінувати підручники та шкільне майно ,обговорює їх цінність.
|
||||||||||
1 |
|
Вітання. Представлення себе друзям та вчителям
|
|
|
Ех.1 р.6, ех.3 р.7 |
Ех.2 р.6 |
Ех.1 р.6, ех.4 р.7, ех.5 р.7 |
AB ex.1,2, p.4 |
AB ex.3 p.4 Tell about Yourself |
|
2 |
|
На уроці
|
|
|
Ех.7 р.8 |
Ех.7 р.8 |
|
АВ ех.6 р.8 |
Learn ex.6 p.8 |
|
3 |
|
Діти онлайн |
Message,website careful,personal,safe, to chat, to contact, all around the world |
|
Messages on p.10, ex. 1 p.10 |
|
Ex.1,2 p.10 |
AB ex.1,2 p.5 |
AB ex.3 p.5 |
|
4
|
|
Інтернет безпека |
Safety,data, fake,an account, a password |
|
Text Internet Safety p.11 |
|
Ex,4 p.11 |
Ex.3 p.11 |
AB ex.4,5,6 p.6 ex.4,5,6 p. |
|
5 |
|
Шкільні предмети |
Battle,calculation,creature,subject,timetable,fascinating,to divide, to multiply, to subtract
|
|
Ex.1 p.13,14 |
Ex,2 p.14 |
Ex.3 p.14 |
AB ex.1,2,3 p.7 |
Ex.4 p.14 |
|
6 |
|
Що роблять учні на уроках та що їм потрібно для навчання |
|
|
Ех.3 р.14 |
|
Ех.4 р.14 |
АВ ех.1,2 р.8 |
АВ ех.3 р.8, ех.4 р.9 |
|
7 |
|
Урок граматики |
|
Present Simple(negative,questions,short answers) Prepositions of Time: at, in,on |
Ex.1,2 p.15 |
|
|
Ex. 1,2,3 p/15 |
Write 7 sentences in Present simple |
|
8 |
|
Розклад уроків |
Curious,horrible,strict,unusual,wrong
|
|
Ex.1 p.16 |
Ex.2,3 p.16 |
Ex.3,4 p.16 АВ ех.1,2 р.10 |
Ex.2 p.16 |
АВ ех.3 р.10 |
|
9 |
|
Мій розклад |
|
Cardinal Numbers and Ordinal Numbers
|
Ex.2,3,4 p.17 |
|
AB ex.4 p/11 |
Ex.1 p/17 |
AB ex.1,2,3 p.11 |
|
10 |
|
Урок граматики
|
|
Adjective Degrees of Comparison
|
Ex.1,2,3 p.18 |
|
Ex.3 p.18 |
Ex.1,2 p.18 |
Ex,3 p.18 |
|
11 |
|
На уроці англійської мови
|
|
|
Ех.1а) 2 р.19 АВ ех.1 р.12 |
|
Ех.1в) р.19 ех.3,4 р.19 |
|
АВ ех.2 р.12 |
|
12 |
|
Твій звичайний день у школі
|
|
Subject Pronouns and Possessive Adjectives |
Ex.3 p.20 |
Ex.1 p.20 |
Ex.4 p.20 |
Ex.2 p.20 |
AB ex.1,2 p.13 |
|
13 |
|
Повторення вивченого матеріалу по темі |
|
|
Ех.4 р.21, ех.7, 8 р.22 |
Ех.1 р.21 |
Ех.2,5 р.21, ех.10 р.23 |
Ех.3 р.21, ех.9 р.23 |
АВ ех.1-7 р.14-16 |
|
14 |
|
Діагностична робота з теми
|
|
|
Ех.4,5 р.24 |
|
|
Ех.1,2,3 р.24 |
АВ ех.6 р.16 |
|
Unit 2. What about your Family?(pp.25 – 40) Громадянська відповідальність: Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Пояснює вибір особистих символів. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Здоров’я і безпека: Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Формулює правила безпеки онлайн- спілкування. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Підприємливість та фінансова грамотність :Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює необхідність прибирання своєї оселі, місця відпочинку.
|
||||||||||
15 |
|
Що ми знаємо про близнюків. |
Pain, power,twin,to compete, to enjoy,to grow up,together,each other |
|
Ex/1,2,3 p.26,27 |
|
Ex.4 p.27 |
AB ex.1,2,3,4 p.17,18 |
AB ex.5 p.18 |
|
16 |
|
Мої родичі |
Relative,an only child,cuddly,to be a real pain in the neck
|
|
Ех.1 р.28 |
Ех.2 р.28 |
Ех.2, 3 р.28 |
АВ ех.1,2 р.19 |
АВ ех.3 р.19 |
|
17 |
|
Відносини між братами та сестрами |
Nuisance,to annoy,to follow,to scream, luckily,to do chores,to gey angry,to make a mess |
|
Ex.2 p.29 |
Ex.3,6,7 p.30 |
Ex.1 p.29, ex.5 p.30 |
AB ex.1,2,3 p.20 |
AB ex.4 p.21 |
|
18 |
|
Урок граматики |
|
Present Continuous(Affirmative,Negative,Questions,Short answers) |
Ex.1 p.31 |
Ex,3,4 p.31 |
|
Ex,1,2 p.31 |
Ex.4 p.31 |
|
19 |
|
Ким би ти хотів стати? |
Journalist,mystery,quality,dangerous,hard-working,patient,to solve,definitely |
I would like to be… |
|
Ex.1,2 p.32 |
Ex.3 p.32 |
Ex.2 p.32 |
AB ex.1,2 p.22 |
|
20 |
|
Професії |
Burglar,to babysit,to repair
|
|
Ex.3,5 p.33 |
Ex.1,4 p.33 |
Ex,1 p.33 |
AB ex,1 p.23 |
AB ex,2,3 p.23 |
|
21 |
|
Урок граматики |
|
Present Simple or Present Co, ntinuous |
Ex.1 p.34 |
|
|
Ex.1,2,3 p.34 |
AB ex.3 p.33 |
|
22 |
|
Чим займається лікар |
|
What does a djctor do? |
|
Ex,3,4 p.35 |
Ex.1,2 p.35 |
|
AB ex,1,2 p.24 |
|
23 |
|
Професії моїх батьків. |
|
|
Ех.1 р.36 |
|
|
АВ ех.1,2 р.25 |
Ех.2,3 р.36 |
|
24 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
A crime,a suspect,a criminal,undercover |
|
Ех.5 р.38 |
Ex/7,8 p/39 |
Ех.2,3,4 р.37, ex/10,11 p/39 |
Ех.3 р.37 |
AB ex.1-4 p.26,27 |
|
25 |
|
Діагностична робота по темі. |
|
|
|
|
|
Ех.1,2 р.40 |
Ех.3 р.40 |
|
Unit 3. It”s Tasty! (pp. 41-56) Здоров’я та безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок.
|
||||||||||
26 |
|
Національні кухні |
Pasta,seafood,tiramisu, baguettes, croissants,champagne,probably,noodles,Japanese,Asians,raw, snails,spaghetti,sushi
|
|
Texts on p.42 |
Ex,1,2,3 p.42 |
|
AB ex.1,2 p.28 |
AB ex.3,4 p.29 |
|
27 |
|
Продукти харчуванняТрадиційний. Англійський сніданок.
|
|
|
|
Ex,1 p,44 |
Ex,2,3 p.44 |
AB ex,1,2 p.30 |
Say what food you like |
|
28 |
|
Здорова їжа
|
Crisps,peanuts,bone,health,skin,healthy,to be rich in, to skip a meal
|
|
Ex,1p.45, ex,3a) ,4,5 p.46 |
Ex,1b) p.45 |
Ex,3b) p.46 |
Ex,2 p.45 |
AB ex,1,2,3,4 p.31,32 |
|
29 |
|
Урок граматики |
Already,yet |
Present Perfect( negative,affirmative,questions,short answers)
|
|
|
|
Ex.1,2,3p.47 |
Ex.3 p.47 |
|
30 |
|
Приготування їжі |
Pan,recipe,square,delicious,delighted,tasty,to bake,to mix,to smell
|
|
Ex.2 p.48, ex,5 p.48 |
Ex.2,3 p.48 |
Ex.1 p.48 |
AB ex.1 p.33 |
AB ex.2,3 p.33 |
|
31 |
|
Що ти їси на сніданок, обід та вечерю? |
Snack,breakfast, dinner,supper |
|
Ex,1p.49 |
|
Ex,3 p.49 |
Ex.2 ,3 p.49 |
AB ex,1,2,3 p.34 |
|
32 |
|
Урок граматики |
|
There is a,,,There are,,Countables and uncountables
|
|
Ex,1a) p.50 |
Ex,1b),2,3 p.50 |
|
Ex,3 p.50 |
|
33 |
|
У кафе. У продуктовому магазині
|
How much is the cake? |
|
Ex,2 p.51 |
Ex,1b) p,51 |
Ex,1a) p.51 ex,3 p.51 |
|
AB ex,1,2,3 p.35 |
|
34 |
|
Улюблені рецепти страв |
To combine,to cool,to prepare,to stir,completely
|
|
Ex,1 p.52 |
Ex,1a) p.52 |
Ex.2 p.52 |
AB ex.1 p.36 |
AB ex,2 p.36 |
|
35 |
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
Must/mustn’t |
Ex.2 p.53, ex.7 p.54 |
Ex,1,3 p,53 |
Ex,4,6 p.54, ex.9 p.55 |
AB ex.1,2 p.37 |
AB ex.4 p.38, ex.12 p.55 |
|
36 |
|
Перевір себе
|
|
|
Ех.1,2 р.56 |
|
Ех.4 р.56 |
Ех.3 р.56 |
Ех.4 р.56 |
|
37 |
|
Діагностична робота по темі
|
|
|
|
|
|
|
АВ ех.4 р.38 |
|
Unit 4.It’s Time to Celebrate! (pp.57 – 72) Здоров’я та безпека : Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. Впорядковує свій день здотриманням здорового способу життя. Підприємливість та фінансова грамотність: Вміє розрахувати кошти на організацію свята. Розуміє як можна заощадити та економити кошти. Громадянська відповідальність: Розуміє необхідність толерантного ставлення до інших людей.Порівнює свята та традиції в різних країнах. Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.
|
||||||||||
38 |
|
Що таке свято? |
Custom,fireworks,parade,festive,holy,religious,to depend on, to honour,9in honour of |
|
Ex.1,2 p.58 |
Ex.1 p.58 |
Ex.2 p.58 |
AB ex.1 p.39 |
Ex.1 p.58 |
|
39 |
|
Свята в різних країнах.
|
A sacrifice,a hunt,a shape,a couple |
|
Ex.3 p.59, AB ex.2,3 p.40 |
Ex.3 p.59 |
|
AB ex.4 p.40 |
Ex.4 p.59 |
|
40 |
|
Визначні дати
|
Names of the months |
|
Ex.2,3,4 p.60 |
|
Ex.1,5,6 p.60 |
AB ex.1 p.41 |
AB ex.2 p.41 |
|
41 |
|
Хелоуін |
|
|
Ex.1,3 p.61
|
|
Ex.1,2 p.61 |
AB ex.1,2 p.42 |
Ex.1 p.61 |
|
42 |
|
Різдво в Англії та Україні |
|
|
Ex.4 p.52, AB ex.3 p.43 |
Ex.5 p.52 |
Ex.3 p.43 |
|
|
|
43 |
|
Урок граматики. |
|
Past Simple of the verb to be( was, were)
|
|
Ex.2,3 p.63 |
|
Ex.1,3 p.63 |
Three forms of the verbs, Ex.3 p.63 |
|
44 |
|
Святкування Нового року |
China,Greek, moon,Roman/ancient,Chinese,Jewish, to begin,to divide
|
|
|
Ex,2,3,5 p.64, AB ex.1,2 p.44 |
Ex.4 p.64 |
AB ex.1 p.44 |
Ex.1 p.64 |
|
45 |
|
Різні традиції святкування Нового року в світі
|
|
|
Ex.2,3 p.65 |
|
Ex.1,4 p.65 |
Ex.2 p.65, AB ex.1 p.45 |
AB ex.2 p.45 |
|
46 |
|
Урок граматики |
|
Past Simple( irregular verbs)
|
Ex.2 p.66 |
|
Ex.3 p.66 |
Ex.1 p.66 |
Ex.4 p.66 |
|
47 |
|
Дитячі розваги |
Costume,spooky,to trick or treat, to be excited
|
|
Ex.1a),b) p.67, AB ex.1 p.46 |
|
Ex.1,3,4 p.67 |
|
AB ex.2a), b) p.46 |
|
48 |
|
Написання листа Діду Морозу |
To deserve,a chimney,imaginary
|
|
|
|
Ex.2a) p.68 |
Ex.1,2b),3 p.68 |
AB ex.1,2 p.47 |
|
49 |
|
Моє улюблене свято |
|
|
Ех.4 р.62 |
|
Діалоги про свята |
АВ ех.3 з.48 |
Tell about your favourite holiday |
|
50 |
|
Традиції святкування у різних країнах. |
A harvest,a settler,a spectator |
|
Ех.1,2 р.69 |
|
Ех.3,5 р.69,70 |
АВ ех.1,2 р.48 |
Ех.4 р.70 |
|
51 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми
|
Freedom,Statue of Liberty |
|
Ех.7 р.71 |
Ех.6а) р.70 |
Ех.8,10 р.71 |
Ех.6в) р.70 |
АВ ех.3,4,5 р.48,49 |
|
52 |
|
Діагностична робота по темі
|
|
|
Ех.1 р.72 |
|
Ех.3 р.72 |
Ех.2 р.72 |
|
|
53 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
Повторення вивченого матеріалу за семестр.
|
||||||||