Календарно-тематичне планування уроків для 8 класу за підручником О.Карп’юк
І семестр
(3 години на тиждень)
Я і мої друзі. Стиль життя.
|
||||||
№ уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
|
Домашнє завдання |
Примітка |
1. |
|
|
|
Повернення до школи.Повторення. |
|
|
2. |
|
|
|
Моя сімя та друзі.Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
|
3. |
|
|
|
Справжній друг. Вдосконалення умінь говоріння. |
|
|
4. |
|
|
|
Мій друг.Зовнішність та риси характеру. Розвиток умінь діалогічного та монологічного мовлення. |
|
|
5. |
|
|
|
Друг по листуванню. .Розвиток умінь письма. |
|
|
6. |
|
|
|
Здоровий спосіб життя. Вдосконалення умінь монологічного мовлення. |
|
|
7. |
|
|
|
Корисна та шкідлива їжа.Розвиток умінь сприймання на слух. |
|
|
8. |
|
|
|
Дозвілля підлітків.Вдосконалення умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
9. |
|
|
|
Заняття у вільний час.Вдосконалення умінь діалогічноо мовлення. |
|
|
10. |
|
|
|
Здоровий спосіб життя.Вдосконалення умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
|
11. |
|
|
|
Дієта чи здорове харчування? Дискусійний клуб |
|
|
12. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
13. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
|
|
14. |
|
|
|
Урок домашнього читання. |
|
|
15. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченог матеріалу по темі. |
|
|
Шкільне життя
|
||||||
16. |
|
|
|
Шкільне життя. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
|
17. |
|
|
|
Моя школа. Вдосконалення умінь говоріння. |
|
|
18. |
|
|
|
Школи в Україні та Британії.Розвиток умінь читання. |
|
|
19. |
|
|
|
Школи в Україні та Британії.Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
20. |
|
|
|
Шкільні предмети.Вдосконалення умінь монологічного мовлення. |
|
|
21. |
|
|
|
Мій улюблений урок. Вдосконалення умінь говоріння та письма. |
|
|
22. |
|
|
|
Чи хороша ви команда? Розвиток лексичних навичок. |
|
|
23. |
|
|
|
Чи щасливий ти у школі? Розвиток умінь читання та говоріння. |
|
|
24. |
|
|
|
Професія вчителя. Наші вчителі. Вдосконалення умінь письма. |
|
|
25. |
|
|
|
Правила у школах Британії та України. Вдосконалення умінь читання та усного продукування. |
|
|
26. |
|
|
|
Школа моєї мрії. Міні-проект |
|
|
27. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
|
|
28. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
|
|
29. |
|
|
|
Урок домашнього читання. |
|
|
30. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
Література
|
||||||
31. |
|
|
|
Книги в нашому житті. Введення ЛО, тренування у їх вживанні. |
|
|
32. |
|
|
|
Урок літератури у школі. Відомі англійські та американські письменники. Вдосконалення умінь зорового сприйняття. |
|
|
33. |
|
|
|
Книги-наші друзі.Вдосконалення умінь аудіювання. |
|
|
34. |
|
|
|
Літературні жанри. Вдосконалення умінь сприймання на слух. |
|
|
35. |
|
|
|
Моя улюблена книга.Розвиток умінь монологічного мовлення. |
|
|
36. |
|
|
|
Шкільна бібліотека.Розвиток умінь сприймання на слух та усного продукування |
|
|
37. |
|
|
|
Похід в бібліотеку.Вдосконалення умінь діалогічного мовлення. |
|
|
38. |
|
|
|
Паперова чи електронна книга? Вдосконалення умінь формулювання власного висловлювання. |
|
|
39. |
|
|
|
Чи захоплюєшся ти читанням книг?Дискусійний клуб |
|
|
40. |
|
|
|
Агата Крісті – найпопулярніший представник детективного жанру. Вдосконалення умінь читання. |
|
|
41. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
|
|
42. |
|
|
|
Куточок граматики. |
|
|
43. |
|
|
|
Урок домашнього читання. |
|
|
44. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
45. |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
46. |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
47. |
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
48. |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
49. |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
50. |
|
|
|
Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ. |
|
|
51. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у І семестрі. |
|
|