Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 9 класу
Укладено відповідно до «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5-9 класи)»(наказу МОНУ від 07.06.2017 № 804).
(За О.Д.Карпюк. Англійська мова. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.-Тернопіль, Видавництво «Астон».-2017р.
3 год на тиждень, 47 год.-на І семестр)
І семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Ключові компете- нтності |
Граматич ний та лексичний матеріал |
Читан- ня |
Аудіюва-ння |
Говорі-ння |
Письмо |
Домашнє завда ння |
Приміт ка |
|||||||||||||||
Екологіч на безпека та сталий розвиток |
Громадян ська відповідаль- ність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот ність |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Тема:»Я,моя родина,мої друзі» |
|
|
||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траекторію власного життя.
Формулює особисті ціннісні пріорітети |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування.Прогнозує наслідки необачної поведінкив мережі Інтернет |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Соціальна та громадянська
Інформаційно-цифрова
Уміння вчитися упродовж життя. |
Часові форми дієслова |
|
|
Бесіда про літо |
|
Підготувати повідом повід про літні канікули |
|
||||||||||||
2 |
|
Відкрий себе |
Although, injustice, digital, the sense of humour |
Ex.2 p.6 |
|
Ex. 3 p.7 Ex. 5 p.8 |
Ex.4 p.8 |
|
|
|||||||||||||||||
3 |
|
Хто я? |
Часові форми дієслова |
Ex. 6,7 p.8-9 |
|
Ex.9 p. 10 |
|
|
|
|||||||||||||||||
4 |
|
Особисті якості. Розвиток граматичних навичок |
The Gerund |
|
|
Ex.4,5 p.14 |
Ex.3 p.14 |
Написати інформ. Про себе |
|
|||||||||||||||||
5 |
|
Особисті дані. Удосконалення навичок аудіювання |
Divorced,female, Male, single |
|
Ex.1,3,4 p.15-16 |
Ex 5. P. 18 |
Ex. 6 p.19 |
|
|
|||||||||||||||||
6 |
|
Особиста інформація про себе і свого друга |
|
Ex.4 p. 21 |
|
Ex.1,2p.19-20 |
|
|
|
|||||||||||||||||
7 |
|
Мій найкращий друг, формування особистості. |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove,to rely,gossipy Ex.5b p.22 |
Ex.5a p. 22 |
Ex 5c,6p.23 |
|
|
|
||||||||||||||||||
8 |
|
Моя автобіографія. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
Autobiography,a salary |
Ex.1 p.24 |
|
Ex. 1 p. 25 |
Ex. 2 p. 26 |
Написати свою автобіографію |
|
||||||||||||
9 |
|
Моя автобіографія. Узагальнення Вивченого матеріалу. |
Autobiography,a salary |
|
|
Answer the questions |
|
|
|
|||||||||||||||||
10 |
|
«Я, моя родина, мої друзі» Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
||||||||||||
Тема:Молодіжна культура.Одяг»
|
||||||||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Ключові компете- нтності
|
Граматичний та лексичний матеріал |
Читан- ня |
Аудіюва-ння |
Говорі-ння |
Письмо |
Домашнє завда ння |
Приміт ка |
|||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль- ність |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||
11 |
|
Течії молодіжної культури |
|
Висловлюєвласне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
|
Emos, punk rockers,hip hoppers, heavy metal, hang-out, outfit, software,trend, victim, to irritate… The Gerund |
Ex. 2 p. 28 |
|
Ex.1 p.27, ex. 3 p.29 |
Ex. 5 p. 30 |
|
|
||||||||||||
12 |
|
Течії молодіжної культури |
|
Ex. 1 p. 32 |
|
Ex 6 p. 34 |
Ex 2,3 p. 33-34 |
Ex 2 p. 33 |
|
|||||||||||||||||
13 |
|
Зачіски наших друзів
|
Hostel, item, leather, message, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
Ex 2 p. 36 |
Ex 3, 4 p. 38 |
Ex 2c)p. 37 |
|
|
|||||||||||||||||
14 |
|
Мода сьогодення Модний одяг
|
Baggy, hooded top, a label, fashionable, fur jacket, glittery shirt |
|
|
Ex 1,3, 4, 5 p 39-41 |
|
Ex 2б p. 41 |
|
|||||||||||||||||
15 |
|
Молодіжна мода. Клуби за інтересами |
|
|
|
|
|
|
Ex 3 p 45 |
|
Ex 1 p 43 |
Ex 4 p 46 |
|
|
||||||||||||
16 |
|
Модний одяг. Елементи одягу
|
The Gerund |
Ex 6 p 47 |
|
Ex 7 p 48 |
Ex 5 p 46 |
|
|
|||||||||||||||||
17 |
|
Британські молодіжні організації |
The Gerund |
Ex 11 p 52 |
|
Ex 10,12 p 52-53 |
|
|
|
|||||||||||||||||
18 |
|
Мій улюблений одяг |
|
|
|
|
Ex 1 p 42 |
|
|
|||||||||||||||||
Елементи одягу |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
19 |
|
Британські молодіжні організації.Спілкування із друзями. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
20 |
|
Удосконалення навичок читання .Молодіжні культури.’ Youth Cultures” |
|
|
|
|
|
A belief, a conslution, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth… |
Ex 1,2 p 54 |
|
Ex 3 p 57 |
Ex 2 p 57 |
|
|
||||||||||||
21 |
|
Молодіжні організації. Одяг».Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||||||||||
|
|
Тема: «Засоби масової інформації»
|
||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Інтернет.Спілкування в мережі інтернет |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності.
Визначає достовірність інформації |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Обізнаність і свмовираження у сфері культури
Соціальна та громадянська компетентність
Ініціативність і підприємливість
Математична компетентність |
Website, chat room, an excitement, a network, a tool, to connect, to download, to surf, human, related |
Ex 1,2 p. 62 |
|
Ex 1 b p. 62 |
Ex 3 p 64 |
Вивчити нову лексику Ех 3 р 64 |
|
||||||||||||
23 |
|
Телебачення сьогодні |
A criteria, a dignity, a reliability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
Ex 6 p.66-67 |
|
Ex 4,5 p 65 |
Ex 7 p 69 |
|
|
|||||||||||||||||
24 |
|
Засоби масової інформації |
|
|
|
|
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey… |
|
Ex 1 p 69, ex 2b,c p 71 |
Ex 2,5 p 70,72 |
|
|
|
|||||||||||||
25 |
|
Телебачення і радіо в Україні |
Relative clause ( Defining and Non-defining relative Clauses |
Ex 1 p 73 |
|
Ex 2 p 74 Ex 6 p 76 |
Ex 3 p 75 Ex 5 p 76 |
Ех 3 р 75 |
|
|||||||||||||||||
26 |
|
Моя улюблена радіо- телепередача |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
|
Ex 2a p 78 |
Ex 1p 77,ex 2b p 78, ex 3 p 79 |
Ex 6 p 81 |
|
|
|||||||||||||||||
27 |
|
Телебачення в Україні |
|
Ex 5 p 99 |
|
Ex 1,2 p 98 |
Ex 3 p 99 |
|
|
|||||||||||||||||
28 |
|
Телебачення у Великій Британії |
Relative clause ( Defining and Non-defining relative Clauses |
Ex 6 p 100 Ex 7 p 101 |
|
Ex 8 p 102 |
|
Ex 8 c p 102 |
|
|||||||||||||||||
29 |
|
Засоби масової інформації у моєму житті |
|
|
|
|
Ex 1 p 82 |
|
|
|||||||||||||||||
30 |
|
« Засоби масової інформації» Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||||||||||
31 |
|
Удосконалення навичок читання.” TV Mozaic” |
|
|
|
|
|
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a
vision, worldwide, to go on air, to make decisions |
Ex 2, p 108-112 |
Ex 2 p 108 |
Ex 3,4 p 112 |
Ex 6 p 113 |
|
|
||||||||||||
Тема:»Робота і професія»
|
||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Вибір професії
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
|
Проявляє обізнаність своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, in smb’s footsteps, a job, occupation |
Ex 1 p 83 |
|
|
Ex 2 p 85 |
Вивчити слова, Впр 3 с 86 |
|
||||||||||||
33 |
|
Перспективи кар’єри |
|
Ex 5a p 86 |
|
Ex 3,4 p 86 |
Ex 5 b p 87 |
|
|
|||||||||||||||||
34 |
|
Професії для жінок |
Past Simple and present Simple |
|
Ex 2,3,4,p 88 |
Ex 1 p 87 |
Ex 5 p 89 |
Ex 5 а p 89 |
|
|||||||||||||||||
35 |
|
Нахили і здібності до певних професій |
Relative Pronouns |
Ex1,2 p 90-91 |
|
Ex 3 p 91 |
Ex 5 p 92 |
|
|
|||||||||||||||||
36 |
|
Характеристика професій |
|
|
|
|
|
Accountant, architect, carpenter, chef, interpreter, editor, dentist, pharmacist, electrician, interior decorator, estate egent,
lawyer, physician, receptionist, social worker, surgeon, vet, babysitting, a campaign, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to work hard |
Ex 5 p 95 |
|
Ex 2,3 4 p 94 |
|
Вивчити слова |
|
||||||||||||
37 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
38
|
|
Світ професій у Британії Професійні якості. |
|
|
|
|
|
Exhausting, rewarding… |
Ex 12 p 104 |
|
Ex 10 p 103 |
|
|
|
||||||||||||
39 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
40 |
|
Розвиток навич.чит..Моя професія у майбутньому |
|
Ex 13p 105
|
|
Ex 14 p 107 |
|
|
|
|||||||||||||||||
41 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Повтори ти вивчений матеріал з теми |
|
|||||||||||||||||
42 |
|
Моя майбутня професія |
|
|
|
Ex 1 p 97 |
Ex 2 p 97 |
Підгот. повідом про майбутню професію |
|
|||||||||||||||||
43 |
|
«Робота і професія»Тест |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|||||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
44 |
|
Повторення вивченого матеріалу за перший семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
46 |
|
Мої плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Погоджено
заступник завідувача філії
з НВР______________О.В.Легкобит
«_____»________________2021р
№ |
Дата |
Підтема |
Урок в НМК |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
Тема : «Я,моя родина, мої друзі» |
|||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
|
|
Часові форми дієслова |
|
|
Бесіда про літо |
|
Громадянська відпвідальність |
|
2 |
|
Відкрий себе |
Reading& Vocabulary |
Although, injustice, digital, the sense of humour |
|
|
Ex.2 p.6 |
Ex. 3 p.7 Ex. 5 p.8 |
Ex.4 p.8 |
Громадянська відпвідальність |
|
3 |
|
Хто я? |
Reading& Vocabulary |
|
|
|
Ex. 6,7 p.8-9 |
Ex.9 p. 10 |
|
Громадянська відпвідальність |
|
4 |
|
Особисті якості. Розвиток граматичних навичок |
Grammar |
|
The Gerund |
|
|
Ex.4,5 p.14 |
Ex.3 p.14 |
Громадянська відпвідальність |
|
5 |
|
Особисті дані. Удосконалення навичок аудіювання |
Listening & Vocabulary |
Divorced,female, Male, single |
|
Ex.1,3,4 p.15-16 |
|
Ex 5. P. 18 |
Ex. 6 p.19 |
Громадянська відповідальність |
|
6 |
|
Особиста інформація про себе і свого друга |
Speaking |
|
|
|
Ex.4 p. 21 |
Ex.1,2p.19-20 |
|
Громадянська відпвідальність |
|
7 |
|
Мій найкращий друг, формування особистості. |
Speaking |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove,to rely,gossipy |
|
Ex.5a p. 22 |
Ex.5b p.22 |
Ex 5c,6p.23 |
|
Громадянська відпвідальність |
|
8 |
|
Моя автобіографія. Розвиток навичок письма |
Writing |
Autobiography,a salary |
|
|
Ex.1 p.24 |
Ex. 1 p. 25 |
Ex. 2 p. 26 |
Громадянська відпвідальність |
|
9 |
|
Моя автобіографія. Узагальнення Вивченого матеріалу. |
|
Autobiography,a salary |
|
|
|
Answer the questions |
|
Громадянська відпвідальність |
|
10 |
|
«Я, моя родина, мої друзі» Тест |
|
|
|
|
|
|
Test |
Громадянська відпвідальність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: « Молодіжна культура. Одяг»
№
|
Дата |
Підтема
|
Урок в НМК |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||
11 |
|
Течії молодіжної культури |
Reading &Vocabulary |
Emos, punk rockers,hip hoppers, heavy metal, hang-out, outfit, software,trend, victim, to irritate… |
|
|
Ex. 2 p. 28 |
Ex.1 p.27, ex. 3 p.29 |
Ex. 5 p. 30 |
Громадянська відповідальніст |
|
|||
12 |
|
Течії молодіжної культури |
Grammar |
|
The Gerund |
|
Ex. 1 p. 32 |
Ex 6 p. 34 |
Ex 2,3 p. 33-34 |
Громадянська відповідальніст |
|
|||
13 |
|
Зачіски наших друзів
|
Listening & vocabulary |
Hostel, item, leather, message, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
Ex 2 p. 36 |
|
Ex 3, 4 p. 38 |
Ex 2c)p. 37 |
Громадянська відповідальніст |
|
|||
14 |
|
Мода сьогодення Модний одяг
|
Speaking |
Baggy, hooded top, a label, fashionable, fur jacket, glittery shirt |
|
|
|
Ex 1,3, 4, 5 p 39-41 |
|
Підприємли вість та фінансова грамотність |
|
|||
15 |
|
Молодіжна мода. Клуби за інтересами |
Look Back |
|
The Gerund |
|
Ex 3 p 45 |
Ex 1 p 43 |
Ex 4 p 46 |
Здоров’я і безпека |
|
|||
16 |
|
Модний одяг. Елементи одягу
|
Look Back |
|
The Gerund |
|
Ex 6 p 47 |
Ex 7 p 48 |
Ex 5 p 46 |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
|
|||
17 |
|
Британські молодіжні організації |
|
|
|
|
Ex 11 p 52 |
Ex 10,12 p 52-53 |
|
Здоров’я і безпека |
|
|||
18 |
|
Мій улюблений одяг |
Writing |
|
|
|
|
|
Ex 1 p 42 |
|
|
|||
19 |
|
Елементи одягу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
20 |
|
Британські молодіжні організації.Спілкування із друзями. |
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальніст |
|
|||
21 |
|
«Молодіжні організації. Одяг».Тест |
|
|
|
|
|
|
Test |
Громадянська відповідальніст |
|
|||
22 |
|
Удосконалення навичок читання .Молодіжні культури.’ Youth Cultures” |
Reading |
A belief, a conslution, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth… |
|
|
Ex 1,2 p 54 |
Ex 3 p 57 |
Ex 2 p 57 |
Здоров’я і безпека |
|
|||
Тема: «Засоби масової інформації»
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема
|
Урок в НМК |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||
23 |
|
Інтернет.Спілкування в мережі інтернет |
Reading & vocabulary |
Website, chat room, an excitement, a network, a tool, to connect, to download, to surf, human, related |
|
|
Ex 1,2 p. 62 |
Ex 1 b p. 62 |
Ex 3 p 64 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
24 |
|
Телебачення сьогодні |
Reading & vocabulary |
A criteria, a dignity, a reliability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
Ex 6 p.66-67 |
Ex 4,5 p 65 |
Ex 7 p 69 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
25 |
|
Засоби масової інформації |
Listening |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey… |
|
Ex 1 p 69, ex 2b,c p 71 |
|
Ex 2,5 p 70,72 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|||
26 |
|
Телебачення і радіо в Україні |
Grammar |
|
Relative clause ( Defining and Non-defining relative Clauses) |
|
Ex 1 p 73 |
Ex 2 p 74 Ex 6 p 76 |
Ex 3 p 75 Ex 5 p 76 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
27 |
|
Моя улюблена радіо- телепередача |
Speaking |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
|
Ex 2a p 78 |
|
Ex 1p 77,ex 2b p 78, ex 3 p 79 |
Ex 6 p 81 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
28 |
|
Телебачення в Україні |
Look Back |
|
|
|
Ex 5 p 99 |
Ex 1,2 p 98 |
Ex 3 p 99 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
29 |
|
Телебачення у Великій Британії |
|
|
Relative clause ( Defining and Non-defining relative Clauses) |
|
Ex 6 p 100 Ex 7 p 101 |
Ex 8 p 102 |
Ex 8 c p 102 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
30 |
|
Засоби масової інформації у моєму житті |
Writing |
|
|
|
|
|
Ex 1 p 82 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
31 |
|
« Засоби масової інформації» Тест. |
|
|
|
|
|
|
Test |
Громадянська відповідальність |
|
|||
32 |
|
Удосконалення навичок читання.” TV Mozaic” |
|
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air, to make decisions |
|
Ex 2 p 108 |
Ex 2, p 108-112 |
Ex 3,4 p 112 |
Ex 6 p 113 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
Тема: « Робота і професія»
|
||||||||||||||
33 |
|
Вибір професії
|
Reading & vocabulary |
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, in smb’s footsteps, a job, occupation |
|
|
Ex 1 p 83 |
|
Ex 2 p 85 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
34 |
|
Перспективи кар’єри |
Reading & vocabulary |
|
|
|
Ex 5a p 86 |
Ex 3,4 p 86 |
Ex 5 b p 87 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|||
35 |
|
Професії для жінок |
Listening |
|
Past Simple and present Simple |
Ex 2,3,4,p 88 |
|
Ex 1 p 87 |
Ex 5 p 89 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
36 |
|
Нахили і здібності до певних професій |
Grammar |
|
Relative Pronouns |
|
Ex1,2 p 90-91 |
Ex 3 p 91 |
Ex 5 p 92 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
37 |
|
Характеристика професій |
Speaking |
Accountant, architect, carpenter, chef, interpreter, editor, dentist, pharmacist, electrician, interior decorator, estate egent, lawyer, physician, receptionist, social worker, surgeon, vet, babysitting, a campaign, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to work hard |
|
|
Ex 5 p 95 |
Ex 2,3 4 p 94 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|||
38 |
|
Світ професій у Британії |
Look Back |
Exhausting, rewarding… |
|
|
Ex 12 p 104 |
Ex 10 p 103 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|||
39 |
|
Професійні якості |
Look Back |
|
|
|
Ex 13p 105
|
Ex 14 p 107 |
|
Громадянська відповідальність |
|
|||
40 |
|
Моя майбутня професія |
Writing |
|
|
|
|
Ex 1 p 97 |
Ex 2 p 97 |
Громадянська відповідальність |
|
|||
41 |
|
«Робота і професія»Тест |
|
|
|
|
|
|
тест |
Громадянська відповідальність |
|
|||
42 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
43 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
46 |
|
Повторення вивченого матеріалу за перший семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|||
47 |
|
Мої плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
|
|||
Погоджено:_____________________
Заступник завідувача філії
З НВР ______________І.Захарчук