Календарноий план до підручника Карпюк 5 клас 3 години на тиждень за новою програмою на 1 семестр 2017-2018н.р. Підручник 'Видавництво Астон" 2018 рік буде корисним для вчителів, які викладають у пятих класах.
Календарно-тематичне планування на 2018-2019 навчальний рік у 5 класі за підручником О.Д.Карпюк “English”для 5 класу загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон – 2013. Наказ МОН вд 20.01.2018 №22
№ уроку |
Дата |
Тема, підтема |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання
|
||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи
|
Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії, розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови |
|
Повторення ЛО «My room», «Body», « Animals»… |
Впр.5,с.6 |
Впр.1,с.4 |
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
|
|
Безпека в школі |
|
Впр.1,с.4 Повторити слова пісні |
|
2 |
|
Про себе.
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр2,3 с.9 |
|
Впр. 4,5 с.9 |
|
націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища
|
|
Мій розклад дня |
|
Впр.5,с.9 розказати про себе |
||
3 |
|
Розповідь про друга
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
Windsor ,Ginger- власні назви |
Впр.2,с.11 |
Впр.1,с.10 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,5 с.11 |
Впр.4,с.11 |
|
|
|
Впр5с.11 Підготувати діалог |
|||
4 |
|
Знайомство з новими друзями
|
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259) |
Займенники ( he,she,they….) |
Впр.4,с.13 |
|
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.13 (1-5) |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
Впр.4,с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово |
||
5 |
|
Пишемо лист другу.
|
Займенники. |
Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland.. |
Впр.2,с.14 Впр.4cd,с.15 |
Впр.4а,с.15 |
Впр.1,с.14 Впр2,с.14 Впр.3,с.14 |
Письмо С.15 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
Інтернет безпека |
|
Впр. 6,с.25- написати про однокласника |
||
6 |
|
Все про мій клас.
|
кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)- |
Числівники, Введення нових ЛО Craft,geography, religion с.26 |
Впр.2,с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр.3,с.26 Впр 4,с.28 Впр.3,с.29 |
|
|
націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи
|
|
|
Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно |
||
7 |
|
Шкільні предмети |
Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257) |
Опрацювання назв шкільних предметів
|
|
Впр.2,с.30 Впр.3,с.30 |
Впр.4,с.31 |
Впр.1,с.30 Впр.4в, с.31 |
|
|
|
Скільки коштує підручник |
Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком |
||
8 |
|
Розклад уроків
|
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 32) |
Впр4,.32 |
|
Впр4,.32 впр.1,с.33 впр.3,с.42 впр.4,с.43 |
впр.2,с.33 |
|
|
Розклад дня – запорука здоров’я |
|
Впр.5,с.43 написати про шкільні предмети, школу |
||
9 |
|
Урок Перевірка домашнього читання |
За матеріалами твору “It’s important to know a foreign language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44 |
Впр.1,с.38 |
Впр.2,с.38 |
Впр.4,с.38 |
Впр.3,с.38 |
|
|
|
|
Впр.4,с.39 підготувати усну розповідь |
|||
10 |
|
Вивчення англійської мови Повторення вивченого по темі. Тематична. |
Частини мови Remember! (с. 40) Впр.2,с.40 |
|
Впр.1,с.40 Впр.3,с.40 |
|
Впр.3,с.40 |
Впр.1,с.41 |
|
|
|
|
Впр.2,с.41-написати про урок англ..мови |
||
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||
11 |
|
Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих
|
Ознайомити учнів із захопленнями їхніх однолітків, з особливостями проведення вільного часу та стилем життя людей у країні,мова якої вивчається;
|
|
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 50,52) |
Впр.1,с.50 Впр.2,с.51 |
Впр.1,с.50 Впр.5,с.52 Впр.2,с.52 |
Впр.3,с.51 Впр.1.,3с.53 |
Впр.4,с.51 |
|
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди
|
|
|
Впр.5,с.53 повторити слова уроку |
|
12 |
|
Що ми вміємо та не вміємо робити
|
Модалье дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264) |
|
|
|
Впр.2,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
Впр.1,с.54 Впр.3,с.54 |
|
|
Мій майбутній бізнес. Мої мрії |
Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити |
|||
13 |
|
Розповідь про друга
|
|
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56) |
Впр.2,с.56 Впр.5,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.1, с.56 впр.3,с.57 |
Впр.4,с.57 |
|
|
|
Впр.1,с.57 описати друга письмово |
|||
14 |
|
Хобі та інтереси
|
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 59) |
Впр.1,с.58 Впр.5,с.60 |
|
Впр.2,с.59 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
|
|
|
«Здорові» захоплення |
|
Впр.5,с.60 виконати усно |
||
15 |
|
Різноманітні хобі
|
Теперішній час Грам. матеріал пар.1 (c. 261) |
Тренування вивчених ЛО |
|
Впр.2,с.62 |
Впр.1,с.61 Впр.2,с.61 Впр.1,с.62 |
Впр.3,с.61 Диктант |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
|
Скільки коштує моє захоплення … |
Впр.впр.1,с.62-розказати про різні види хобі |
||
16 |
|
Позакласна діяльність
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 63) |
Впр.5,с.64 |
Впр.2,с.63 Впр.3,с.64 |
Впр.1,с.63 Впр.3-4,с.64 |
Впр.6,с.65 |
|
|
|
|
Впр.6,с.65- підсумувати усно |
||
17 |
|
Хобі друзів
|
|
Активізація вивчених ЛО у мовленні |
Впр.1,с.66 |
Впр.1,с.66 |
Впр.3,с.66 Впр.4,с.66 Впр.34,с.69 |
Впр.2,с.67 |
|
націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді
|
Спорт – це здорово ! |
|
Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей |
||
18 |
|
Вечірки
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 71) |
Впр.1,с.70 Впр.3,с.71 |
|
Впр.4,с.71 |
Впр.1,с.70 |
|
|
|
Впр.4,с.71 підготувати діалог |
|||
19 |
|
Проведення вільного часу
|
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
|
Впр.1,с.73 Впр.4,с.75 |
Впр.1-3,с.73 Впр.2-3,с.74 |
|
|
Здоровий стиль життя |
|
Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею |
|||
20 |
|
Запрошення на вечірку
|
|
Активізація ЛО уроку |
Впр.5,с.77 |
Впр.3,с.76 |
Впр.1,2,с.75 Впр.4,с.76 |
Впр.1,с.77 Диктант |
|
|
|
Кошторис майбутньої вечірки |
Впр.1,с. 77 оформити та написати листівку ( проект) |
||
21 |
|
Он-лайн спілкування Перевірка домашнього читання |
За матеріалами тексту А. Мілена «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English», С.86-87 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 79) |
Впр.2,с.78 |
|
Впр.1,с.78 Впр.3,с.79 Впр.5,с.79 |
Впр.4,с.79 |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
Повторити слова уроку Впр.5,с.79 - письмово |
||
22 |
|
Комп’ютери Електронне листування
|
Герундій Remember! (с. 81)
|
Повторення слів to love, to hate, to like Vocabulary box с.82 |
Впр.4,с.82 |
Впр.2,с.80 |
Впр.1-3,с.80 Впр.1,с.81 Впр.4в,с.82 |
Впр.2,с.81 написання електронного листа |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
Скільки коштує трафік |
Впр.1.с.83 написати елект.лист Повторити лексику теми, |
||
23 |
|
Відпочинок. Повторення вивченого по темі. Тематична. |
|
Повторення прийменники впр. 1,с. 84 |
Впр.2,с.84 Впр.3,с.84 Впр.5,с.85 |
|
Впр.3,с.84 Впр.6,с.85 |
|
|
|
|
Розрахуємо відпочинок на канікули |
Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш |
||
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||||
24 |
|
Моя сім’я
|
Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя британських родин . |
|
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
|
Впр.1, с.92 Впр.3,с.93 Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.93 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
Скільки батьки заробативають |
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю |
|
25 |
|
Професії членів родини
|
Теперішній час с. 94 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 95)
|
Впр. “Do you know” с.95 |
Впр.2,с.94 |
Впр.1,с.94 Впр.3,4,с.95 |
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Повторити лексику уроку |
||
26 |
|
Брати та сестри
|
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 97)
|
Впр.1,с.96 Впр.3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98 |
|
Впр.2,с.96 |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
|
|
Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку |
||
27 |
|
Я та моя сім’я
|
Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4 (c. 262) Remember! (с. 99), |
Активізація ЛО теми |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.100 |
Впр.2-3, с.101 |
Впр.1,с.99 Впр.1, с.101 Диктант
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
|
Як я користиюсь кішеньковими грошами |
Впр.2,с.101 |
||
28 |
|
Бабусині історії |
Минулий час Remember с.127 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 127)
|
Впр.2,с.126 |
Впр.2,с.126 Впр.4,с.128 |
Впр.1,с.126 Впр.3,с.127 Впр.6,с.128 |
Впр.5,с.128 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
|
Впр.7,с.128- проект |
||
29 |
|
День за днем
|
Минулий час дієслова to be Remember с.129,131 |
Last month, last evening, yesterday |
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1, с.129
|
|
|
|
|
Впр.1.с. 129 заповнити пропуски |
||
30 |
|
День за днем
|
Минулий час |
|
Впр.3,с.130 |
Впр.3,с.130 |
Впр.5,с.131 |
Впр.4 ,с.130 |
|
|
|
|
Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова |
||
31 |
|
Комп’ютер для бабусі |
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Активізація ЛО теми |
Впр.2в,с.132 |
Впр.2ав, с.132 Впр.7,с.133 |
Впр.3,с.133 Впр.4,с.133 |
Впр.5,с.133 Диктант |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора Повторити вірш |
||
32 |
|
Дитячі спогади |
Неправильні дієслова Remember с.134 |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 134)
|
Впр.2,с.134 |
Впр.2,с.134 |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135
|
|
|
|
|
|
Впр1,с.135 проект |
||
33 |
|
Дитячі спогади
|
|
|
Активізація ЛО теми |
впр.4,с.136 |
Впр.5,с.137 |
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136 |
Впр.4,с.135 ( 1-4) |
|
|
|
|
Впр.3,с.136 доповнити письмово |
|
34 |
|
Сім’я перевірка домашнього читання ( І) |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.138-139 |
|
|
|
|
|
Обов’язків у роди- ні |
|
|
Впр.3,с.139 розіграти уривок |
|||
35 |
|
Моя сім’я Повторення вивченого по темі. Тематична |
|
Повторення минулого часу |
Повторення ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Їжа |
|||||||||||||||
36 |
|
Продукти харчування |
Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян Британії |
|
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…) |
Впр.3,с.103 |
|
Впр.1,с.102 Впр.2,с.102 |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
|
37 |
|
Британські традиції в їжі |
|
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО Vocabulary box с.104 |
Впр.4,с.105 Впр.5,с.106 |
Впр.1в,с.104 |
Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105
|
|
|
|
|
Споживацький кошик |
Впр.4,с.105 - переказати |
||
38 |
|
Улюблені страви британців |
|
Активізація вивченої лексики Впр.2,с.106 |
|
Впр.2в,с.107 |
Впр.1,с.106 Впр.3,с.107 |
Диктант |
|
|
|
|
Написати про свій обід та вечерю |
||
39 |
|
Улюблені страви українців |
Злічувані та незлічувані іменники Remember c.108 Грам. матеріал пар.3 с.264 |
Повторення вивченої лексики |
|
Впр.4,с.108
|
Впр.5,с.108 |
Впр.4 ,с.108 |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
Повторити злічувані та незлічувані |
||
40 |
|
Похід за продуктами |
Слова some, any Remember с.109 Граматичний мат.пар. 3,с.259 Повторення правил вживання слів many, much с.110 |
|
Впр.2,с.110 |
Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110 |
Впр.3,с.110 |
Впр.1в, с.109
|
|
|
|
Складає перелік покупок |
Впр.5,с.111 заповнити пропуски |
||
41 |
|
Правила харчування |
|
Активізація вивченої лексики |
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2в,с.112 Впр.3,с.112 Впр.4,с.112 Впр.5,с.113 |
Впр.1, с.113 |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
|
|
Впр.1,с.113 проект Зробити постер про здорову та нездорову їжу |
||
42 |
|
Їжа Перевірка домашнього читання |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English»( ІІч.) С.140-141 |
|
|
|
|
|
|
|
Дотримання безпе- ки на кухні |
Впр.3,с.141- розіграти уривок |
|||
43 |
|
Харчування узагальнююче повторення Тематична. |
|
Злічувані та незлічувані іменники; повторення минулого часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчену лексику та граматику |
|
44 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль сформованості навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Аналіз результатів контролю Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|