КТП до підручника Карпюк 5 клас за новою програмою на 1 семестр 2017-2018н.р.

Про матеріал

Календарноий план до підручника Карпюк 5 клас 3 години на тиждень за новою програмою на 1 семестр 2017-2018н.р. Підручник 'Видавництво Астон" 2018 рік буде корисним для вчителів, які викладають у пятих класах.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на 2018-2019 навчальний рік у 5 класі за підручником О.Д.Карпюк English”для 5 класу загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон – 2013. Наказ МОН вд 20.01.2018 №22

№ уроку

Дата 

 Тема,

підтема

Соціокультурна, загальнонавчальна

компетенції

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

 

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Шкільне життя

1

 

Повернення до школи

 

 

Ознайомити учнів з особливостями шкільного життя їхніх однолітків у Британії,

розвивати інтерес і поважне ставлення до уроку іноземної мови

 

Повторення ЛО

«My room»,

«Body»,                       « Animals»…

Впр.5,с.6

Впр.1,с.4

Впр.3,с.5

Впр.5,с.6

Впр.2,с.5

Впр.4,с.5

 

 

Безпека в школі

 

Впр.1,с.4

Повторити слова пісні

2

 

Про себе.

 

Повна  і коротка форми дієслів To be, To have

Remember с.9

 

Впр.1,с.8

Впр2,3 с.9

 

Впр. 4,5 с.9

 

націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

 

Мій розклад дня

 

Впр.5,с.9 розказати про себе

3

 

Розповідь про друга

 

Повна  і коротка форми дієслів  To be, To have

Remember с.11

Windsor ,Ginger- власні назви

Впр.2,с.11

Впр.1,с.10

Впр.1,с.10

Впр.3,с.11

Впр.4,5 с.11

Впр.4,с.11

 

 

 

Впр5с.11

Підготувати діалог

4

 

Знайомство з новими друзями

 

Займенники та форми дієслова  To be (с. 12), Грамм. мат параграф №.2 (c. 258-259)

Займенники                     ( he,she,they….)

Впр.4,с.13

 

Впр.1,с.12

Впр.2,с.13 (1-5)

 

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

 

 

Впр.4,с.13 – замінити іменники відповідними займенниками посьмово

5

 

Пишемо лист другу.

 

Займенники.

Повторення назв країн

Great Britain, Germany, Poland..

Впр.2,с.14

Впр.4cd,с.15

Впр.4а,с.15

Впр.1,с.14

Впр2,с.14

Впр.3,с.14

Письмо С.15

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

Інтернет безпека

 

Впр. 6,с.25- написати про однокласника

6

 

Все про мій клас.

 

кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)-

Числівники,

Введення нових ЛО

Craft,geography, religion с.26

Впр.2,с.26

Впр.2,с.28

Впр.3,с.26

Впр 4,с.28

Впр.3,с.29

 

 

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

 

 

Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно

7

 

Шкільні предмети

Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257)

Опрацювання назв шкільних предметів

 

 

Впр.2,с.30

Впр.3,с.30

Впр.4,с.31

Впр.1,с.30

Впр.4в, с.31

 

 

 

Скільки коштує підручник

Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком

8

 

Розклад уроків

 

 

Введення нових ЛО

Vocabulary box (с. 32)

Впр4,.32

 

Впр4,.32

впр.1,с.33

впр.3,с.42

впр.4,с.43

впр.2,с.33

 

 

Розклад дня – запорука здоров’я

 

Впр.5,с.43 написати  про шкільні предмети, школу

9

 

Урок

Перевірка домашнього читання

За матеріалами твору

 It’s important to know a foreign  language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44

Впр.1,с.38

Впр.2,с.38

Впр.4,с.38

Впр.3,с.38

 

 

 

 

Впр.4,с.39 підготувати усну розповідь

10

 

Вивчення англійської мови

Повторення вивченого по темі.

Тематична.

Частини мови Remember! (с. 40)

Впр.2,с.40

 

 

 

Впр.1,с.40

Впр.3,с.40

 

Впр.3,с.40

Впр.1,с.41

 

 

 

 

Впр.2,с.41-написати про урок англ..мови

Відпочинок і дозвілля

11

 

Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомити  учнів із захопленнями їхніх однолітків,  з особливостями проведення вільного часу та  стилем життя людей  у країні,мова якої вивчається;

 

 

Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні

Vocabulary box (с. 50,52)

Впр.1,с.50

Впр.2,с.51

Впр.1,с.50

Впр.5,с.52

Впр.2,с.52

Впр.3,с.51

Впр.1.,3с.53

Впр.4,с.51

 

націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

 

 

Впр.5,с.53 повторити слова уроку

12

 

Що ми вміємо та не вміємо робити

 

Модалье  дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264)

 

 

 

Впр.2,с.54

Впр.4,с.55

Впр.5,с.55

Впр.1,с.54

Впр.3,с.54

 

 

Мій майбутній бізнес. Мої мрії

Впр.6,с.55 написати, що ти вмієш робити

13

 

Розповідь про друга

 

 

Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56)

Впр.2,с.56

Впр.5,с.57

Впр.2,с.56

Впр.1, с.56

впр.3,с.57

Впр.4,с.57

 

 

 

Впр.1,с.57 описати друга письмово

14

 

Хобі та інтереси

 

Дієслова to play, to go Remember! (с. 58)

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 59)

Впр.1,с.58

Впр.5,с.60

 

Впр.2,с.59

Впр.3,с.59

Впр.4,с.59

 

 

 

«Здорові» захоплення

 

Впр.5,с.60 виконати усно

15

 

Різноманітні хобі

 

Теперішній час  Грам. матеріал

пар.1 (c. 261)

Тренування вивчених ЛО

 

Впр.2,с.62

Впр.1,с.61

Впр.2,с.61

Впр.1,с.62

Впр.3,с.61

Диктант

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

 

 

Скільки коштує моє захоплення …

Впр.впр.1,с.62-розказати про різні види хобі

16

 

Позакласна діяльність

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 63)

Впр.5,с.64

Впр.2,с.63

Впр.3,с.64

Впр.1,с.63

Впр.3-4,с.64

Впр.6,с.65

 

 

 

 

Впр.6,с.65- підсумувати усно

17

 

Хобі друзів

 

 

 

Активізація вивчених ЛО у мовленні

Впр.1,с.66

Впр.1,с.66

Впр.3,с.66

Впр.4,с.66

Впр.34,с.69

Впр.2,с.67

 

націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді

 

Спорт – це здорово !

 

Впр.3,с.68- розказати про різні захоплення людей

18

 

Вечірки

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 71)

Впр.1,с.70

Впр.3,с.71

 

Впр.4,с.71

Впр.1,с.70

 

 

 

Впр.4,с.71 підготувати діалог

19

 

Проведення вільного часу

 

Теперішній час  Remember! (с. 72)

 

Прислівник always,usually,rarely, never…

с.72

 

Впр.1,с.73

Впр.4,с.75

Впр.1-3,с.73

Впр.2-3,с.74

 

 

Здоровий стиль життя

 

Впр.3,с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею

20

 

Запрошення на вечірку

 

 

Активізація ЛО уроку

Впр.5,с.77

Впр.3,с.76

Впр.1,2,с.75

Впр.4,с.76

Впр.1,с.77 Диктант 

 

 

 

Кошторис майбутньої вечірки

Впр.1,с. 77 оформити та написати листівку                ( проект)

21

 

Он-лайн спілкування

Перевірка домашнього читання 

За матеріалами  тексту  А. Мілена  «Eyores Birthday», підр. О. Карп’юк «English»,    С.86-87

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні

Vocabulary box (с. 79)

Впр.2,с.78

 

Впр.1,с.78

Впр.3,с.79

Впр.5,с.79

Впр.4,с.79

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

 

Повторити слова уроку

Впр.5,с.79 - письмово

22

 

Комп’ютери Електронне листування

 

Герундій

Remember! (с. 81)

 

Повторення слів      to love, to hate, to like

Vocabulary box с.82

Впр.4,с.82

Впр.2,с.80

Впр.1-3,с.80

Впр.1,с.81

Впр.4в,с.82

Впр.2,с.81

написання електронного листа

 

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

 

Скільки коштує трафік

Впр.1.с.83 написати елект.лист

Повторити лексику теми,

23

 

Відпочинок. Повторення вивченого по темі.

Тематична.

 

Повторення прийменники         впр. 1,с. 84

Впр.2,с.84

Впр.3,с.84

Впр.5,с.85

 

Впр.3,с.84

Впр.6,с.85

 

 

 

 

Розрахуємо відпочинок на канікули

Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш

Я, моя родина, мої друзі

24

 

Моя сімя

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомити учнів з сімейними цінностями традиціями та стилем життя  британських родин .

 

Опрацювання ЛО теми  “ My Family”

 

 

Впр.1, с.92

Впр.3,с.93

Впр.4,с.93

Впр.2,с.93

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

Скільки батьки заробативають

Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю

25

 

Професії членів родини

 

Теперішній час с. 94

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 95)

 

Впр. Do you know с.95

Впр.2,с.94

Впр.1,с.94

Впр.3,4,с.95

 

 

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

 

Повторити лексику уроку

26

 

Брати та сестри

 

 

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 97)

 

Впр.1,с.96

Впр.3,с.96

Впр.4,с.97

Впр.6,с.98

 

Впр.2,с.96

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

 

 

 

Впр.5,с.98 читати, повторити слова уроку

27

 

Я та моя сім’я

 

Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4       (c. 262)

Remember! (с. 99),

Активізація ЛО теми

Впр.1,с.99

Впр.1,с.100

Впр.1,с.100

Впр.2-3, с.101

Впр.1,с.99

Впр.1, с.101

Диктант

 

 

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

 

 

Як я користиюсь кішеньковими грошами

 

Впр.2,с.101

28

 

Бабусині історії 

Минулий час

Remember с.127

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 127)

 

Впр.2,с.126

Впр.2,с.126

Впр.4,с.128

Впр.1,с.126

Впр.3,с.127

Впр.6,с.128

Впр.5,с.128

 

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

 

 

Впр.7,с.128- проект

29

 

День за днем

 

Минулий час дієслова     to be

Remember с.129,131

Last month, last evening, yesterday

 

 

Впр.2,с.129

 

Впр.1, с.129

 

 

 

 

 

Впр.1.с. 129 заповнити пропуски

30

 

День за днем

 

Минулий час

 

Впр.3,с.130

Впр.3,с.130

Впр.5,с.131

Впр.4

,с.130

 

 

 

 

Впр.6в,с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова

31

 

Комп’ютер для бабусі

Неправильні дієслова Remember с.132

Активізація ЛО теми

Впр.2в,с.132

Впр.2ав, с.132

Впр.7,с.133

Впр.3,с.133

Впр.4,с.133

Впр.5,с.133

Диктант

 

 

Прогнозує наслідки

необачної

поведінки в  мережі Інтернет.

 

Впр.6,с.133 написати., що ти робив вчора

Повторити вірш

32

 

Дитячі спогади     

Неправильні дієслова Remember с.134

Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box     (с. 134)

 

Впр.2,с.134

Впр.2,с.134

Впр.1,с.134

Впр.3,с.135

 

 

 

 

 

 

Впр1,с.135 проект

33

 

Дитячі спогади

 

 

 

Активізація ЛО теми

впр.4,с.136

Впр.5,с.137

Впр.5,с.135 Впр.3,с.136

Впр.4,с.135 ( 1-4)

 

 

 

 

Впр.3,с.136 доповнити письмово

34

 

Сім’я

перевірка домашнього читання  ( І)

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty підр.            О. Карп’юк «English», С.138-139

 

 

 

 

 

Обов’язків у роди- ні

 

 

Впр.3,с.139 розіграти уривок

35

 

Моя сім’я

Повторення вивченого по темі.

Тематична

 

Повторення 

минулого часу

Повторення ЛО теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Їжа

36

 

Продукти харчування

Ознайомити учнів з особливостями харчування , кулінарними вподобаннями, та культурою споживання громадян  Британії

 

Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)

Впр.3,с.103

 

Впр.1,с.102

Впр.2,с.102

 

 

 

Обговорює вибір

продуктів,

корисних для

здоров’я.

 

 

Розподіляє кошти

на продукти

харчування.

 

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова

37

 

Британські традиції в їжі

 

Активізація вивченої лексики,

Введення нових ЛО

Vocabulary box с.104

Впр.4,с.105

Впр.5,с.106

Впр.1в,с.104

Впр.1,с.104

Впр.2,с.105

Впр.3,с.105

 

 

 

 

 

Споживацький кошик

Впр.4,с.105 - переказати

38

 

Улюблені страви британців

 

Активізація вивченої лексики

Впр.2,с.106

 

Впр.2в,с.107

Впр.1,с.106

Впр.3,с.107

Диктант

 

 

 

 

Написати про свій обід та вечерю

39

 

Улюблені страви українців

Злічувані та незлічувані  іменники

Remember c.108

Грам. матеріал пар.3 с.264

Повторення вивченої лексики

 

Впр.4,с.108

 

Впр.5,с.108

Впр.4

,с.108

 

 

Обговорює різні

способи

приготування їжі

для збереження

здоров’я та дотримання

безпеки

 

Повторити злічувані та незлічувані 

40

 

Похід за продуктами

Слова some, any

Remember с.109

Граматичний мат.пар. 3,с.259

Повторення правил вживання слів many, much с.110

 

Впр.2,с.110

Впр.1,с.109

Впр.2,с.109

Впр.4,с.110

Впр.3,с.110

Впр.1в, с.109

 

 

 

 

Складає перелік

покупок

Впр.5,с.111 заповнити пропуски

41

 

Правила харчування

 

Активізація вивченої лексики

 

Впр.2,с.111

Впр.1,с.111

Впр.2в,с.112

Впр.3,с.112

Впр.4,с.112

Впр.5,с.113

Впр.1, с.113

 

 

Обговорює

особливості

харчування у

підлітковому віці

та харчові звички.

 

 

Впр.1,с.113 проект

Зробити постер про здорову та нездорову їжу

42

 

Їжа

Перевірка домашнього читання

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty підр.            О. Карп’юк «English»( ІІч.)  С.140-141

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання безпе- ки на кухні

Впр.3,с.141- розіграти уривок

43

 

Харчування узагальнююче  повторення

Тематична.

 

Злічувані та незлічувані  іменники;

 повторення 

минулого часу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчену лексику та граматику

44

 

Контроль сформованості навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Контроль сформованості навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Контроль сформованості навичок усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Аналіз результатів контролю

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
9535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку