"Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр .8 клас , 2 години на тиждень.(Підручник О.Карпюк). Нова програма . ........................................................................................................................................................
8 клас. IІ семестр
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
Твої уподобання (7 годин) |
||||||||||||||
|
|
31 (1) |
Книги – наші друзі. Презентація ЛО, тренування у читанні з опорою на словник,пояснення. |
С.115 |
|
ЛО «Бібліотека ,книги» |
|
В.1, с.114 |
|
В.1, с.115, В.2, с.116 |
В.4, с.117
|
|||
|
|
32 (2) |
Англійські та амер. письменники.Тренування у вживанні ЛO в усному мовленні ,при читанні . |
С. 117 |
|
Непряма мова |
В.8a, с.121 |
В. 5, с.117, В. 6, с.119 |
В. 8b,9, С.121 |
|
В.7, с.119
|
|||
|
|
33 (3) |
Пасивний стан дієслів. Тренування у вживанні у реченнях з теми . |
|
Active, Passive Voices |
Неправильні дієслова |
В.1, с. 122 |
|
|
В.2,3,4,с.122-123 |
Вивчити вірш, В.5,6, с.124 |
|||
|
|
34 (4) |
Види книг. Бібліотеки. Практика в аудіюванні. |
|
|
Порядок слів у реченні |
В.5, с.127 |
В.1 с.79 |
В.1-2, с. 125-126, В.6, с.127 |
В.3,4, с. 127 |
В.7, с. 128, |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
35 (5) |
Улюблені книги,автори. Вживання нових ЛО у діалог., монолог.мовленні. |
|
|
Favourite Book Character |
В. 1, с.129, В.4-6, c.131 |
В. 2, с.129 В.8в), с.132 |
В. 2, с.129
|
В.8а, с.132
|
Вивчити розпов.
|
|||
|
|
36 (6) |
Закріплення вживаня ЛО в усному та писемному мовленні. |
С.133 |
|
Власні назви |
В.9,10, с.134
|
Learning Tip с.135 |
|
В.1, с.135 |
В. 3, с.136
|
|||
|
|
37 (7) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
Спец.запит.,ЛО з теми |
|
|
|
|
Скласти діалог. |
|||
Музика у нашому житті (9 годин) |
||||||||||||||
|
|
38 (8) |
Музичні інструменти, види музики.Тренування в обміні думками . |
С.138-139 |
|
Present Perfect |
В. 1, с.137 В. 2, с .139 |
В. 8, с. 85 |
|
В.1с, с.138 |
В.6, 7, с.140, |
|||
|
|
39 (9) |
Укр. та англ. відомі співаки. Практика у читанні обговоренні тематичних текстів. |
С.146 |
|
|
В. 1, с.141 |
В. 1, с.141 |
В. 2, с.143 |
В. 1, с. 142 |
В. 5, 6, с. 145 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
40 (10)
|
Past Simple Pasive.Презентація практика у вживанні у реченнях з теми. |
E-mail style: formal/ informal |
Past Simple Pasive. |
Active / Passive Voices |
В. 2, c. 147 |
|
|
В. 1, с. 146, В.4, с.147 |
В. 6, с. 148 |
|||
|
|
41 (11) |
Тренування у сприйманні тематичних текстів на слух. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
В.4, с.150 |
|
В.1,2, с.149 |
В.1,2,3, с.149 |
В.3, с.149
|
|||
|
|
42 (12) |
Легендарні зірки укр. та англ. музики.Тренування в обміні думками на основі прочитаного. |
С. 151 |
|
Future Simple |
В.6,7, с. 153
|
В. 4с, с. 151
|
|
В.5, с.153
|
В.1, с. 92
|
|||
|
|
43 (13) |
Тренування у монолог. мовленні «Улюблена група» |
|
|
Порядок слів в реч. |
Про улюблену групу |
В.1, с.155 |
|
В.1в,2 с.157 |
Вивчити розп. |
|||
|
|
44 (14) |
Практика у складанні розповіді про роль музики у нашому житті. |
|
|
Підр .реч. умови і часу |
|
В.8, с.161, В.1, с.162 |
|
В. 2, с. 163
|
Написати твір |
|||
|
|
45 (15) |
Узагальнення та систематизація матеріалу |
|
|
ЛО «Музика», «Книги» |
В.3,с. 165 |
В.12, с. 169 |
В.4, с. 165 |
В.1-2, с.164, В8-10, с. 168 |
В. 4, с. 98 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
46 (16) |
Виконання тестових завдань. Тематичне оцінювання. |
|
|
Expressing opinion |
В.13 с.170, В.15,с. 172 |
В.14 с.171 |
В. 2-5, с.99 |
|
В.3, с.99. |
|||
Світ преси та телебачення (8 годин) |
||||||||||||||
|
|
47 (17) |
Популярні молодіжні журнали. Активізація лексики, тренування у читанні. |
С.186 |
|
Типи пит. реч. |
В.1, с.182
|
В. 1в, 2, с.182, В.2, с.185 |
|
В. 3, с. 183 |
В.4, с.187 |
|||
|
|
48 (18)
|
Преса у Британії. Тренування у сприйм.текстів на слух. |
С.189 |
|
Present Cont./
|
В.5, с.191 |
В. 3, с. 190 |
В.1, 189 |
В.2, с.189, |
В.5, с.193 |
|||
|
|
49 (19) |
Активізація граматичних навичок. |
|
|
will/going to |
В. 1-3 с. 194-195 |
|
|
В.1-4, с. 192 В.1, с.191 |
В.6, с.193 |
|||
|
|
50 (20) |
Преса у житті людини. Тренування в обміні думками. |
С.194 |
|
Типи питальних речень |
В. 1,2 с.194 |
В.3а, с.195 |
|
В.3, с.195 |
В.4, с.196 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
51 (21) |
Практика у сприйманні тем. текстів на слух та обговоренні. |
С.197 |
|
Правила ведення дискусії |
В.5, 6с.197. |
В.7, с.197. |
Преса в Україні |
В.7в, с.197 |
В.4в, с.196 |
|||
|
|
52 (22)
|
Новини зі «Шкільної газети».Тренування у читанні та складанні інтерв’ю. |
С.198 |
|
Питальні слова
|
|
В.8, с.198 |
|
Скл. питан-ня |
Скласти пит.для інтер в’ю |
|||
|
|
53 (23)
|
Навч.складанню презентації улюбленого журналу. Проектна робота. |
|
|
Робота над проектом
|
В.1.2, с.199 |
|
|
В.1в, с.199 |
Сласти проект |
|||
|
|
54 (24)
|
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО , ГС |
|||
Географічний огляд (7 годин) |
||||||||||||||
|
|
55 (25) |
Країни та континенти. Активізація ЛО, практика у вживанні |
С.200 |
|
Власні назви, вживання артикля |
В.1-2, c.200, В.4,с.202 |
Правило c.201 |
|
В.3, с.201, |
В.5, с.202 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
56 (26)
|
Що я знаю про Ірландію.Практика в аудіюванні. |
С.205
|
|
Частини світу |
В.1,c.203,
|
Learning Tip, c.207 |
В.2, c.205, В.6,7, с. 207 |
В.3, c.205 |
В.4в, с.205 |
|||
|
|
57 (27) |
Презентація ГС. Тренування у вживанні теп.перфектного часу у пасивному стані. |
|
Present Perfect Passive |
Present Perfect Active |
В.2, с.209 |
В.1, с.208 |
|
В.3,4,c.209,В.5.6,с. 210 |
В.8, c.211 |
|||
|
|
58 28) |
Географ.положення та клімат Великобританії. Презентація ЛО. Тренув.у діалог.мовленні |
С.213 |
|
Власні назви |
В. 3, с.214 |
В. 2, с.212 |
|
В. 3, с. 214 |
Сласти діалог |
|||
|
|
59 29) |
Географічне положення України. Презентація ЛО, тренування у читанні. |
С.214,216 |
|
Спеціальні запитання |
В.5, с.216
|
В.4, с.215 |
Міста України |
В.6, с.216 |
В.7, с.216 |
|||
|
|
60 (30) |
Клімат України. Тренув.у читанні та обговоренні тексту. |
|
|
Useful Phrases |
В.1, с.220 |
В. 8, с.218 |
В. 2, с.220 |
В. 1, с.223 |
В. 2, с.223 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
61 (31) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
В.3, с.224 |
В.14,15,с.231 |
|||
|
|
62 (32) |
Контроль аудіювання. |
|
|
Неправ. дієслова |
|
|
|
|
Підг. до к.р. |
|||
|
|
63 (33) |
Контроль письма. |
|
|
Модальні дієслова |
|
|
|
|
Підг. до к.р. |
|||
|
|
64 (34) |
Контроль читання. |
|
|
ЛО,ГС |
|
В. 4, с.226 |
|
В. 6.7, с.227 |
В.1, с.233 |
|||
|
|
65 (35) |
Контроль говоріння. |
|
|
Вивчені теми |
|
|
|
|
Підг. до к.р. |
|||
|
|
66 (36) |
Аналіз контролю чотирьох видів мовленнєвої д-ті. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повторити |
|||