Календарно–тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 9 кл. /3 год./тиж.
9 – Д клас (Вт., Ср., Пт.) За програмою: 3 год. х 19 тижнів = 57 год. Вихідні дні: 01.05.2020 (Пт.) За журналом: 56 год. |
9 – Є клас (Пн., Вт., Чт.) За програмою: 3 год. х 19 тижнів = 57 год. Вихідні дні: 09.03.2020 (Пн.), 20.04.2020 (Пн.), 11.05.2020 (Пн.) За журналом: 54 год. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ уро-ку |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
9-Д |
9-Є |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес. (13 год.) |
|||||||||||||||||||
|
14/01 |
13/01 |
Наука і технічний прогрес. Введення та від-працюв. нових ЛО по темі. |
An artist, an architect, an engineer, a reason, an inventor, to launch, to exist |
|
Впр. 2c,с.119. Впр. 3, с.119.
|
Впр. 1, с.118. Впр. 2b, с.119.
|
|
|
Вивч. слова; Впр. 6 с.121
|
|||||||||
|
15/01 |
14/01 |
Сучасні пристрої в житті та в побуті. Активізація лексики по темі. |
|
|
Впр. 4a,с.120. Впр. 7, с.120. |
Впр. 9, с.123.
|
Впр. 7, с.120.
|
Впр. 4c, с.120. Впр. 5, с.120. |
Впр.7d с.122 |
|||||||||
|
17/01 |
16/01 |
Галузі науки. Словотвір. Формування навичок читання. |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Впр. 2, с. 124. Впр. 3a, с.125.
|
Впр. 3b, с.125.
|
Впр. 1, с.124 Заповнення таблиці |
Впр. 4, с.126. WB ex.8,9; pp.63-64 |
|||||||||
|
21/01 |
20/01 |
Видатні вчені. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
Впр. 6, с.127 |
|
|
Впр.7 с.127 (відп. на питан.)
|
|||||||||
|
22/01 |
21/01 |
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання. |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
|
|
Впр. 1b, с.129
|
Впр. 1a, с.128 Впр. 3a, с.130 Впр. 5, с. 132 |
Впр. 2, с. 130
|
Написати твір за темою уроку (вик. впр.5 с.132)
|
|||||||||
|
24/01 |
23/01 |
Пасивний стан дієслова. Розвиток нав. граматики. |
|
Present Passive. Past Passive. |
Впр. 4, с. 131 |
Впр. 3b, с.131 Впр. 6c, с.131 |
|
Впр. 3b, с. 131 |
WB ex.11-p.65 |
|||||||||
|
28/01 |
27/01 |
Роль винаходів у нашому житті. Вдосконалення навичок читання. |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
|
Впр. 6, с. 134 Впр. 8, с. 136 Discussion |
Впр. 7a, с.134 Впр. 7b, с.135 |
Доповнення речень |
Впр.9 с.136 WB ex.13,p.66 |
|||||||||
|
29/01 |
28/01 |
Відомі винахідники. Вдосконалення навичок говоріння. |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Впр. 3, с.138 |
Впр. 1a, с.136 Впр. 1b, с.137 Діалоги |
Впр. 2, с. 137 Впр. 4a, с. 138 |
Впр. 4b, с. 138 |
Впр.7 с.143 WB ex.15-p.69, ex.17-p.71 |
|||||||||
|
31/01 |
30/01 |
Поговоримо про майбутнє. Вдосконалення навичок говоріння. |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly
|
Present Passive Past Passive |
Впр. 6a, с. 142
|
Впр. 5b,6b, с. 142
|
Впр. 5a, с.139
|
Впр.10a, с.144 Доп. таблиці. |
WB ex.21,22-pp.73-74 |
|||||||||
|
04/02 |
03/02 |
Написання біографії. Вдосконалення навичок письма. |
|
|
|
Впр. 8, с.143
|
|
|
Знайти інф. про одного з укр. учених |
|||||||||
|
05/02 |
04/02 |
Цифрова революція. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Digital revolution, a Wi-Fi hotspot |
|
Culture “Is there Wi-Fi in the Sahara?” |
|
Explore More |
|
Створ. презент. про он-лайн компанію |
|||||||||
|
07/02 |
06/02 |
Наука і технічний прогрес. Систематизація знань, умінь та навичок. |
|
|
|
Впр. 9, с.144 Expressing opinion |
Впр. 10a,с.144 Впр. 10,с.145 |
Написання твору. Впр.10a,с.145 |
WB ex.23-p.74 |
|||||||||
|
11/02 |
10/02 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
Повт.ст.118-145, роб. в словниках |
|||||||||
Тема 6. Природа і погода (13 год.) |
|
Тема 6. Природа і погода (8 год.) |
|||||||||||||||||
|
12/02 |
11/02 |
Природа і погода. Введення нових ЛО та відпрацювання їх. |
Climate change, rubbish, growing population, danger, pollution, to pollute, to save, to recycle, to reduce, to reuse, environment, environmental |
|
|
Discussion. Впр.1, с.146
|
Впр. 2, с.146
|
|
Вивч. слова; Впр. 4, с.147 |
|||||||||
|
14/02 |
13/02 |
Значення природи для тебе. Активізація лексики та формування навичок читання. |
Present Passive, Past Passive |
|
Впр. 3, с.147 Впр. 5, с.149
|
|
|
Написати твір за зразк Впр.7 с.150
|
||||||||||
|
18/02 |
17/02 |
У нас немає іншої Землі. Формування навичок говоріння. |
Global warming, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive, Past Passive
|
|
Впр. 6, с.150
|
Впр. 7b, с.151
|
|
Впр. 9b, с.152; WB ex.3,4-pp.77-78 |
|||||||||
|
19/02 |
18/02 |
Рослинний та тваринний світ України. Розв. навичок діалог. та монол. мовлення. |
Назви рослин, диких та свійських тварин. endangered animal and plant species, to protect |
|
|
Впр. 8, с.151
|
Впр. 9a, с.151
|
Заповнення таблиці |
Підготувати повідомлення по темі |
|||||||||
|
21/02 |
20/02 |
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? Розвит навичок аудіювання. |
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste
|
|
Впр. 2a,b, 3a, с.153.
|
Впр. 1, с.152 Впр. 3b, с.154 |
Впр. 4, с.154
|
Заповнення таблиці |
WB ex.5, pp.78-79 |
|||||||||
|
25/02 |
24/02 |
Сортуй правильно! Розвиток навичок читання. |
|
|
Впр. 6a,b; с.156 |
|
Впр. 5, с.155 |
|
Впр.7а,в;с.156 WB ex.6-p.79 |
|||||||||
|
26/02 |
25/02 |
За і проти. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Впр. 3, с.157
|
Впр. 1, с.157 Тексти “Pollution” та “Alternative Energy” |
Впр. 2, с.157 |
Впр.5, с.158; міні-твір по темі |
|||||||||
|
28/02 |
--- |
Що нам слід зробити? Вдосконалення граматичних навичок (Умовні речення І типу). |
|
Уживання умовних речень І типу. |
|
Впр. 4, с.158 Discussion
|
|
WB ex.15, p.84, ex.18, p.87 |
||||||||||
|
03/03 |
27/02 |
Поговорімо про охорону довкілля. Вдосконалення навичок говоріння. |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Впр. 1, с.159 Впр. 4, с.162 Впр. 5b, с.163 |
Впр. 2a, с.159 “Do you know” box, с. 160. Впр. 6, с.164 |
Впр. 2b, с.160 Впр. 8, с.165 Заповн. табл. |
Впр 7, с. 164; Впр. 9 a, b, с. 165–166. |
|||||||||
|
04/03 |
02/03 |
Охорона довкілля в Україні. Вдосконалення навичок письма. |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork, an inhabitant
|
Present Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion
|
|
Написання плану. Доповнення речень |
Напис. лист впр. 2 с.167 WB ex.17-p.86, ex.19-p.88 |
|||||||||
|
06/03 |
03/03 |
Природа і погода. Систематизація знань, умінь та навичок. |
|
|
Впр. 1, с.167 |
“Do you know?” box, с.166–167.
|
|
Підготувати проект по темі |
||||||||||
|
10/03 |
05/03 |
Виконання та презентація проектів по темі. |
|
|
|
|
|
|
WB ex.20, pp.88-89 |
|||||||||
|
11/03 |
10/03 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
“Environmental Protection in Ukraine” |
|
Повт.с. 146-167; роб. в словнику |
|||||||||
Тема 7. Англомовні країни (12 год.) |
|
Тема 7. Англомовні країни (7 год.) |
|||||||||||||||||
|
13/03 |
12/03 |
Англомовні країни. Введення ЛО по темі та відпрацювання їх. |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society,
|
Prepositions |
|
Впр 1, с.182 Впр. 2a, с.182 Впр. 2d, с.183
|
Впр. 2b, с.182 Впр. 3, с.184
|
Заповн. табл. Склад. a mind-map. Впр. 2, c.182 |
Вивч. слова, Впр.5в, с.186
|
|||||||||
|
17/03 |
16/03 |
Карта Великої Британії. Формування навичок читання. |
the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, Britain, the UK, England, Scotland, Wales, Northern Ireland, Belfast, Cardiff, London, Edinburgh |
|
Впр. 4, с.185 Впр. 5a, с.185 |
|
Впр.4, с.185 |
Роб. з картою, WB ex.3, pp.91-92 |
||||||||||
|
18/03 |
17/03 |
Історичні відомості про Велику Британію. Формув. навичок говоріння. |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents Total population |
Prepositions. Articles with proper names |
Впр. 2, с.188 Впр. 3a,b,c; с.189
|
Впр. 6, с.186 Обмін інформацією. Впр. 8, с.187 |
Впр. 7, с. 186 Тексти Впр. 4b, с.190
|
Впр. 8, с.18 (питан) Заповн. табл.
|
Впр. 5а, с.191 WB ex.4, p.92 |
|||||||||
|
20/03 |
19/03 |
Різноманітність традицій. Розвиток навичок аудіювання. |
national symbol, national day |
|
Впр. 3 d,4 a, с. 190 |
Впр. 1, с.188 |
|
Впр. 5b, с.191 |
Скл. 10 запит для опитуван.; WB ex.6, p.93 |
|||||||||
|
31/03 |
30/03 |
Об’єднане Королівство вчора, сьогодні і завтра. Розвиток навичок говоріння. |
Dinosaur Park, the bronze age, Show-down, the Welsh dragon, the under-ground tour, coal mine, bone cave, patron saint |
|
Впр. 5a, с.198 |
Explanation. Впр. 1, с.192 Defining the verb tenses Впр. 1, с.194 |
Текст “Sir Isaac Newton”. Впр. 5, с.194
|
Впр. 2, с.192. Впр. 3, с.193. Впр. 4, с.193. Складання a mind-map. |
Впр. 3 (реч. 9–15), с. 193; Впр. 7, с.194.
|
|||||||||
|
01/04 |
31/03 |
Написання розповіді. Розвиток граматичних навичок та навичок письма. |
|
Past Tenses. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
Впр. 7, с.200
|
Впр. 3a, с.196 Впр. 3b, с.197 Factfile, с.197
|
Впр. 5b, с.198 |
Впр. 6а, с.199, закінчити розповідь. |
|||||||||
|
03/04 |
02/04 |
Створення блогу про Велику Британію. Вдоскон. навичок письма. |
Accommodation, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names
|
|
Впр. 6b, с.200 Впр. 4, с.198 Впр. 8, с.200 Обмін інформ. |
Reading the blog’s information
|
Making notes. Впр. 6, с.194 Впр. 2, с.195 |
Впр.1 с.200 WB ex.7,8-pp.94-95 |
|||||||||
|
07/04 |
--- |
Навколо Великоританії. Вдосконалення навичок говоріння та читання. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
Past Future Tenses. Articles with proper names |
“Do you know the British land-marks?” quiz. Впр. 5b, с.205 |
Впр. 1b, с.202 Впр. 2, с.204 Впр. 3, с.204 Впр. 5a, с.205 |
Впр. 1a, с.201 Впр. 2, с.203 Quiz reading
|
Складання списку запитань
|
Впр.4a,b;с.205; WB ex.13,14-pp.98-100 |
|||||||||
|
08/04 |
06/04 |
Англомовні країни. Великі та відомі міста. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Highlands, Cambridge, Snowdown, Lake District, Cheviot Hills, Bath, York-shire Moors, Brighton, Up-land, navigable, borough, iron, ore, brass-ware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Впр. 1a, с.207 Впр. 2a, с.207
|
Впр. 5c, с.206 Впр.2b,c; с.208
|
Впр. 5c, с.206
|
Впр. 5c, с.206 Впр. 1b, с.207
|
Впр. 3c, с.210; WB ex.16, p.101 |
|||||||||
|
10/04 |
07/04 |
Англомовні країни. Вдосконалення граматичних навичок. |
Present and Past Simple Passive |
Впр.3a,b; с.209
|
Впр. 4, с.210 Впр. 4 (речен. 1–8), с.212 |
Впр. 1, с.213 Впр. 2, с.214 |
Впр. 1, с.210 Впр. 2, с.211
|
Впр. 5, с. 210. WBex.17,p.101 |
||||||||||
|
14/04 |
09/04 |
Розкажи мені про ВБ. Систематизація знань, умінь та навичок. |
Articles with proper names |
|
Asking/Giving directions.
|
Впр. 4a, с.215
|
Заповнення таблиці |
Впр. 6b, с.217 WB ex.18, p.102 |
||||||||||
|
15/04 |
13/04 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
Впр. 3, с.215 Впр. 4b, с.215 |
Впр. 5, с.216 |
Впр. 3, с.211 Написання тез |
Впр. 6a, с.216; роб. в словнику |
|||||||||
Тема 8. Україна (12 год.) |
|
Тема 8. Україна (7 год.) |
|||||||||||||||||
|
17/04 |
14/04 |
Україна – наша Батьківщина. Введення та активізація ЛО по темі. |
|
Articles with common аnd proper names |
Текст “British towns”
|
|
|
Доповнення речень. |
Вивч.слова, Впр. 1, с. 217. WB ex.3,p.105 |
|||||||||
|
21/04 |
16/04 |
Історичні відомості про Україну. Активізація лексики по темі. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
Present and Past Simple Passive. |
Впр. 1, с.218 |
Відповіді на питання.
|
Впр. 2a, с.218
|
Впр. 2b, с.220 |
Впр. 5, с.222 WB ex.4,p.107 |
|||||||||
|
22/04 |
21/04 |
Київ – Європейська столиця. Формування граматичних навичок. |
I would like to go … I would like to see… I would like to visit … If I go to…, I will choose |
Future Conditional |
|
Впр. 4, с.222 |
Впр. 3, с.220
|
|
WB ex.5, pp.108-109 |
|||||||||
|
24/04 |
23/04 |
Що подивитися в Україні? Формув. навичок письма. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
|
|
|
Текст “What to See in Ukraine?” |
|
WB ex.6, p110 |
|||||||||
|
28/04 |
27/04 |
Визначні місця України. Форм. навичок аудіювання. |
I’d like to see… I’d prefer to go… I’d want to… |
Articles with common аnd proper names |
Впр. 7b, с. 224 |
Впр. 6, с.223 Впр. 8, с.224 Впр. 9, с.225 |
Впр. 6, с.223
|
Доп. речень. Впр. 7a, с.224 Зап. таблиці |
Впр. 10, с. 225. WB ex.11, p.114-115 |
|||||||||
|
29/04 |
28/04 |
Повернімося до України. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. |
|
|
Впр. 1, с.226 Впр. 3 (питання 1–7), с. 32
|
|
Доповнення речень |
Впр. 5, с. 233 WB ex.12, p.115 |
|||||||||
|
05/05 |
30/04 |
В пошуках інформації. Вдоскон. навичок читання. |
|
Past and Future Tenses.
|
|
|
Впр. 2, с.230
|
|
Впр. 5, с. 233 WB ex.13-p.116 |
|||||||||
|
06/05 |
04/05 |
Розкажи мені про Україну. Вдосконалення навичок діалогічного говоріння. |
Odesa, Truskavets’, Uman’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia |
Articles with common аnd proper names |
|
Впр. 3 (пит8–10), с.232 “In a travel agency” діалог.
|
|
|
Знайти додатк інформацію по темі |
|||||||||
|
08/05 |
05/05 |
Моє рідне місто. Вдоскон. навичок говоріння. |
|
|
|
Впр. 4, с.233 Відп. на пит. |
Впр. 2, с.226. Teкст “Odesa”
|
|
Повторити с. 201-233 |
|||||||||
|
12/05 |
07/05 |
Написання листівки. Вдоскон. навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
Написати листівку, повторити структуру листівки |
|||||||||
|
13/05 |
12/05 |
Міста України. Систематизація знань, умінь та навичок. |
|
|
“Around Ukraine” quiz
|
About places of interest booklet presentation |
Reading the tourist guide booklet “Tun-nel of Love” |
Скла дання турист. буклету |
WB ex.15-p.118, підготув. буклет |
|||||||||
|
15/05 |
14/05 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
. |
Reading a tourist guide booklet |
|
робота в словниках, повторення |
|||||||||
|
19/05 |
18/05 |
Контроль навичок аудіювання по темі «Наука і технічний прогрес» |
Повт. лексики |
|||||||||||||||
|
20/05 |
19/05 |
Контроль навичок читання по темі «Природа і погода» |
Повт. структуру листа, твору |
|||||||||||||||
|
22/05 |
21/05 |
Контроль навичок письма по темам «Україна», «Наука і технічний прогрес» |
Підготув. розповідь по темі |
|||||||||||||||
|
26/05 |
25/05 |
Контроль навичок говоріння по темам «Англомовні країни» «Природа і погода» |
Повторення граматичного та лексичного матеріала |
|||||||||||||||
|
27/05 |
26/05 |
Аналіз контрольних робіт, робота над помилками. |
|
|||||||||||||||
|
29/05 |
28/05 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|||||||||||||||