Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (2 години/тиждень) до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam. І та ІІ семестри. Змістові лінії.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (2 години/тиждень)
до підручника О.Карпюк ENGLISH with Smiling Sam
I Семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Літери і фонікси |
Unit 1. HELLO, FRIENDS! Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
1 |
|
Вступ. Listen and repeat. Слухаємо і повторяємо. |
Listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
|
2 |
|
Привітання з друзями. Hello! Hi! Hooray! I’m... Hello, Sam! |
Say,act out, I, Smilling Sam |
|
3 |
|
Знайомство. Hello! I’m... |
Liz, Nick, Ben, Vic |
|
4 |
|
Hello! I’m Lou. – Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
5 |
|
|
Your, my |
|
6 |
|
Good bye. Bye. До побачення. |
|
|
7 |
|
Як справи? How are you? – I’m fine. Nice to meet you. |
You |
|
8 |
|
Story time. Thank you. Розповідь про себе. |
Ann |
|
9 |
|
Повторення. Revision |
|
|
Unit 2. MY SCHOOL. Використовує модель поведінки у школі |
||||
10 |
|
Шкільні речі. Shool things. |
Shool tree, bag, pen, pencil, book, me |
|
11 |
|
It’s a ... Це є ... Називаємо предмети |
|
|
12 |
|
У моєму класі. In my classroom. |
Table, pencil-case, chair, and |
|
13 |
|
Прості запитання. Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
|
14 |
|
Спеціальні запитання. What is it? – It’s a ... |
|
|
15 |
|
Числа та рахунок 1-6 |
One, two, three, four, five, six |
|
16 |
|
Прості дії. Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
|
17 |
|
Дії у класі. Good morning. Open your books. |
Open, close, take, teacher, we |
|
18 |
|
Story time. Take a... Розповідь про предмети довкола нас |
Robot, round, up, down, toy, land |
|
19 |
|
Повторення. Revision |
|
|
Unit 3. FAMILY AND FRIENDS. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
20 |
|
Моя сім‘я. This is my … |
Family, father, mother, sister, brother |
|
21 |
|
Друзі. How are you? - I’m fine. Thank you. |
Friend, Max |
|
22 |
|
Спеціальні запитання. Who is this? |
|
|
23 |
|
Моя родина |
Grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
24 |
|
Займенники він/вона – he/she This is ... . He is a boy. |
He, she, Tom, Jim, Jane |
|
25 |
|
Розповідь про друга. Meet ... . She is my friend. |
|
|
26 |
|
Запитання про друзів. Is this Bill? – Yes, he is. No, he isn’t. |
|
|
27 |
|
Story time. Розповідь про члена родини. How is Jim? – He is fine. Thank you. |
They, love, them |
|
Повторення. Revision |
|
|
||
Unit 4. MY PETS. Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин |
||||
28 |
|
Домашні улюбленці. What is this? – Look! It’s a... Wow! |
Pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
29 |
|
Домашні улюбленці. Is it a ...? – Yes, it is. No, it isn’t |
Dog, cat, pig, bird, turtle |
|
30 |
|
Кольори. Колір домашнього улюбленця. I have got a pet. It’s a fish. It’s red. |
Brown, yellow, pink, green, orange, red, blue, grey, black, white |
|
31 |
|
Улюбленець мого друга. He/She has got a pet. |
|
|
32 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про свого домашнього улюбленця |
Big and white. Little and black. |
|
33 |
|
Повторення. Revision |
|
|
II Семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Літери і фонікси |
Unit 5. MY TOYS. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
34 |
|
My toys. Мої іграшки |
Ball, train, bell, plane |
|
35 |
|
Christmas tree. Ялинка |
What’s this? It is a... |
|
36 |
|
Letters Aa, Bb. |
Ant, apple,bird, book |
Aa, Bb |
37 |
|
His/her toys. Його/її іграшки |
Kite,bike, teddy, bunny |
|
38 |
|
Letters Cc, Dd. |
Cat, car,dog, doll |
Cc, Dd |
39 |
|
Presents. Подарунки |
Santa |
|
40 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про улюблені іграшки |
It is my toy box. I’ve got a car/doll/plane etc. |
|
41 |
|
Revision. Повторення |
||
Unit 6. HAPPY BIRTHDAY! Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
42 |
|
Happy birthday! З днем нродження! |
Balloon, candle, cake, star, birthday present |
|
43 |
|
My age. Мій вік |
How old are you? I am seven. |
|
44 |
|
Letters Ee, Ff, Gg, Hh. |
Elephant, eight, fox, fish, goose, girl, horse, hen |
Ee, Ff, Gg, Hh |
45 |
|
His/her age. Його\її вік |
How old is he/she? He/she is ... |
|
46 |
|
Birthday present. Подарунок на день народження |
What’s this? Wow! It’s a...! Thank you! |
|
47 |
|
Letters Ii, Jj, Kk, Ll. |
Iguana, jaguar, kite, lion |
Ii, Jj, Kk, Ll |
48 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про день народження друга |
|
|
49 |
|
Revision. Повторення |
|
|
Unit 7. MY FOOD. Здоров’я та безпека: здорове харчування. |
||||
50 |
|
My food. Моя їжа |
Juice, pizza, hot dog, pudding |
|
51 |
|
Food. Їжа |
Bread, banana, jam, cheese, butter |
|
52 |
|
Letters Mm, Nn, Oo, Pp. |
Mouse, nine, octopus,pig |
Mm, Nn, Oo, Pp |
53 |
|
Drinks and sweets. Напої та солодощі |
Milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate |
|
54 |
|
Letters Qq, Rr, Ss, Tt. |
Queen, red, snake, train |
Qq, Rr, Ss, Tt |
55 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про своє меню |
|
|
56 |
|
Revision. Повторення |
|
|
Unit 8. I CAN PLAY. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||
57 |
|
I can play. Я можу гратися |
Fly, swim, ride a bike. |
|
58 |
|
He/she can play. Він\вона може гратися |
Climb a tree, jump, hop, run. |
|
59 |
|
What cat/can’t I do? Що я вмію\не вмію робити? |
I can.../I can’t... |
|
60 |
|
Letters Uu, Vv. |
Umbrella, violet. |
Uu, Vv |
61 |
|
Letters Ww, Xx. |
Wolf, box. |
Ww, Xx |
62 |
|
Ask and answer (can/can’t). Запитай та відповідай (вміє\ не вміє) |
Can you swim? No, I can’t. |
|
63 |
|
Letters Yy, Zz. |
Yak, yellow, zebra, zoo |
Yy, Zz |
64 |
|
One/many (-(e)s) Один\багато |
One pen – two pens |
|
65 |
|
Let’s go to the Zoo! Ходімо у зоопарк! |
Zoo, rhino, see, bee |
|
66 |
|
Story time. Ілюстрована розповідь про свої вміння |
|
|
67 |
|
Повторення. Revision. Unit 8. |
|
|
68 |
|
Revision. Letters Aa – Mm. |
Aa – Mm |
Aa – Mm |
69 |
|
Revision. Letters Nn – Zz. |
Nn – Zz |
Nn – Zz |
70 |
|
Revision. All I know now. |
|
|