Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
№ ур. |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Експоненти мовленнєвих функцій.. |
Лексика |
Фонетика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції |
Загальнонавчальна компетенція |
Дом завд. |
1 |
|
Моя сім’я, друзі |
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину |
This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc. |
Вп.1 с.4 |
Вимова скорочених форм у запитанні What’s |
Розповідні речення в Present Simplе |
вп.3 с.5 |
Вп.1 с.4, висловлення однокласників |
Вп.4 с.5 |
Вп.5 с.5, вп.2 с.4 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.6 с.5 |
2 |
|
Сім’я мого друга по листуванню |
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись |
Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Ступені порівняння прикметників |
Вп.5 с.8 правила |
Вп.1 с.6 |
Вп.7 с.9 |
Вп.2 с.6, вп.6 с.9 |
Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила |
||
3 |
|
Найкращий друг |
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими |
Where was your friend born? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Структура запитальна речень |
Вп.1,2 с.9 |
вп.1 с.9 |
Вп.4 с.10 записати питання |
Вп.4,5 с.10 |
Вп.3 чит., вп.6 с.10 |
||
4 |
|
Риси характеру друзів |
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане |
Ivan is very hard-working pupil. |
Вп.1 с.10 |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Короткі відповіді |
Вп.3 с.11 |
Відповіді на запитання однокласників |
Вп.4 с.12 |
Вп.2 с.11 |
Вп.7 с.12 |
||
5 |
|
Вільний час |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу |
I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking |
Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies» |
Інтонація в діалогах |
Структура like ____ing |
Вп.3 с.13 |
Вп.3 с.13 |
Вп.6 с.14 |
Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14 |
Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски) |
||
6 |
|
Професії моїх батьків |
Вміти розповідати про професії своїх батьків |
My father is ______ He/ she works at _______ |
Вп.1 с.15 |
Вимова нових слів |
Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17 |
Вп.2 с.15 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.7 с.18 |
Вп.2 с.15 вп.6 с.17 |
Вп.3 – чит, вп.4 – пис., вп.7 с.18 допис. с.211, 213 прав. |
||
|
|
|||||||||||||
7 |
|
Моя майбутня професія |
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє |
I’d like to be… What’s your father’s occupation |
Вп.1 с.18 |
Інтонація в діалогах |
Past Simple regular/ irregular |
Граматичні таблиці вп.3 с.19 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.5 с.20 |
Вп.2 с.18 вп.4 с.20 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл. |
8 |
|
Життя на селі |
Вміти розповідати про бабусь |
My grandpa lives in ______ he works _____ |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в запитаннях |
Розповідні речення в Present Simple |
Вп.2 с.21 |
Вп.4 с.22 |
Вп.3 с.21 |
Вп.5 с.22 вп.1 с.20 |
Вп.6 с.22 |
||
9 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази |
|
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчення в Past Simple |
Present/ past simple, present continuous |
Вп.1 с.23 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24 |
Вп.3б усно |
Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч. |
||
10 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти розповідати та розпитувати про свою родину |
Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Порядок слів у реченні |
Вп.2 с.24 |
Запитання однокласників та вчителя |
Вп.6 с.25 |
Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25 |
Підготувати все для проекту с.26 |
||
11 |
|
Урок-проект «Моя сім’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
Одяг. Що ми носимо |
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки |
Dan is wearing _____. When I’m going to school, I’d wear ______ |
Вп.1 с.28 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення з словом Who |
Вп.3 с.29 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.4 с.29 |
Вп.2 с.28 вп.5 с.30 |
Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику |
||
13 |
|
Одяг |
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку |
Ann is wearing a pink dress on. |
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчень в Present Continuous |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.30 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.3 с.31 |
Вп.1 с.30 вп.4 с.31 |
Вп.5 с.31 письм .за зразком |
||
14 |
|
Що ми носимо |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму
|
Do you wear a school uniform? He has ______on. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в окличних реченнях |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.33 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.2 с.33 |
Вп.1 с.32 вп.4 с.34 |
Вп.5 с.34 (mini-project) |
||
|
||||||||||||||
15 |
|
Одяг |
Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити |
I’m going to wear _______ Don’t forget to put on ____ |
Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace |
Скорочена форма let’s, I’ll |
вираз To be going to |
Вп.1 с.35 |
Вп.2 с.35 |
Вп.3 записати 1 діалог |
Вп.3 с.36 вп.4 с.36 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.5 с.37 вставити am, is are |
16 |
|
Одяг |
Вміти аргументувати свій вибір і точку зору |
I’m choosing a dress… It’s out of the season |
Активізація вивченої лексики вп.1 с.37 |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.38 |
Вп.3 с.38 вп.2 с.38 |
Вп.5 (2) |
Вп. 4 с.38 |
Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38 |
||
17 |
|
Одяг |
Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети |
What’s wrong? It’s too tight |
Вп.3 с.40 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.40 (agree/ disagree) |
Вп.2 с.40 |
Вп.5 с.41 (творча робота) |
||
18 |
|
Одяг в подорож |
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг |
My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Різні видо-часові форми |
Вп.6 с.42 |
Вп.1 с.41 |
Вп.5 с.42 (list of clothing) |
Вп.2 с.41 вп.4 с.41 |
Вп.6 с.42 (перекласти кожне речен. потім записати в порядку) |
||
19 |
|
Одяг |
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання |
Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear? |
Вп.3 с.44 |
Вимова нових слів |
Порядок слів у запитанні |
Вп.2 с.43 |
Розповіді однокласників |
Вп.1 с.43 |
Вп.6 с.45 вп.2 с.43 |
Вивч. нові слова вп.7 с.47 |
||
20 |
|
Одяг |
Вміти обговорити, який одяг носять |
Does it fit? This tie doesn’t go? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в коротких реченнях |
Present Simple |
Вп.1 с.45 вп.3 с.46 |
Вп.1 с.45 |
Вп.3 с.46 записати дієслова |
Гра вп.4 с.46 |
Вп.5 с.47 |
||
21 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти описувати малюнки |
Betty has got ______in her wardrobe |
Вп.5 с.49 |
Інтонація в зв’язному реченні |
Займенник з, порядок слів у реченні |
Вп.2 част.1,2 |
Репліки однокласників |
Вп.6 с.50 |
Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49 |
Вп.7 с.50 підготувати все до проекту |
||
22 |
|
Урок-проект «Мода» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Їжа |
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі |
I usually have _______for breakfast I like ______best, I prefer ____ |
Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази) |
Вимова нових слів |
Злі чувані та незлічува-ні іменники |
Вп.3,4 с.53 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5 с.54 |
Вп.1б, 2 с.53 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.7 с.54 вивч. фрази вп.2 с.53 |
24 |
|
Їжа. Овочі. Фрукти |
Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі |
How do you like______? For breakfast she has got ____ |
Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів |
Інтонація в запитаннях |
Much/ many/ a lot of/ lots of |
Вп.4 с.56 |
Вп.2 с.55 |
Вп.4 с.56 |
Вп.1 с.54 Вп.3 с.55 Вп.5 с.56 |
Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять |
||
25 |
|
Дії на кухні |
Вміти розповідати про дії з продуктами |
What shall I do with the onions? Peel them first and then chop them |
Вп.1 с.57 |
Вимова нових слів вп.1 с.57 |
Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite |
Вп.3 с.57 |
Запитання однокласників |
Вп.4 с.57 |
Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57 |
Вивч.нові слова, сскласти з кожним слово речення (вп.1 с.57) |
||
26 |
|
Дії на кухні |
Вміти описати приготування святкового столу |
I made a cake I fried some chips |
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчення -ed (Past Simple) |
Past Simple some/ any, many/ much |
Зачитування речень з дом.завд. |
Відповіді однокласників |
Вп.5 с.58 |
Вп.6 с.59 |
Вивчити граматичні правила вп.7 с.53 |
||
27 |
|
Харчування у школі |
Вміти погодитись або не погодитись з інформацією, розпитати інформацію про меню
|
I agree/ I disagree Is there _____on the menu? Yes, there is/ No there isn’t |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Структури there is/ there are |
Вп.1 с.59 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (1-й діалог) |
Вп.1б с.59 вп.2 с.60 |
Вп.4 с.61 (намалювати постер) |
||
|
||||||||||||||
28 |
|
Харчування у школі |
Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню |
Which kind of sandwiches do you like? I like this menu best |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Спеціальні запитання Which kinds of___? |
Вп.3 с.60 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (2-й діалог) |
Вп.4 (b,d) с.61 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.5 с.61 |
29 |
|
Моє улюблене блюдо |
Вміти отримати інформацію про приготування їжі |
To make a ____, first ___, then ___-next ___- finally ____ |
Вп.2 с.63 |
Інтонація в діалогах |
Present/ Past simple, link-words |
Вп.3 с.63 |
Вп.1 с.62 |
Вп.4 а с.63 вп.1 с.62 |
Вп.48 с ст..63 |
Вп.5 с.64 вп.6 с.64 |
||
30 |
|
Їжа в Англії |
Вміти поділитися інформацією про прийом їжі |
I usually have ______for breakfast (lunch, dinner) |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.1 с.65 |
Розповіді однокласників вп.1 с.65 |
Вп.1 с.65 вп.3б с.66 |
Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66 |
Вп.6 с.66 |
||
31 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах |
Do you like pizza? Shall I bring some bread? Would you like to come? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Plural, some/any, різні видо-часові форми |
Вп.3 с.67 вп.4 с.67 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.1 с.67 |
Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно) |
Вп.6 с.68 усно скласти про себе вп.7 с.68 письм. |
||
32 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти обговорити прочитане |
Вп.3 с.70 |
Активізація вивченої лексики |
Вп.5 с.70 |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.2 с.69 |
Вп.2 с.69 |
Вп.7 с.71 |
Вп.1 с.69 |
Вп.8 с.71 підготуватися до проекту |
||
33 |
|
Урок-проект «Приготування сендвіча» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
34 |
|
Відпочинок |
Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі
|
What do you like to do in your free time? I like to play tennis |
Вп.1 с.74 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення Present Simple |
Вп.3 с.75 |
Вп.3 с.75 |
Вп.5а с.75 |
Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75 |
Вп.6 с.76 |
||
|
||||||||||||||
35 |
|
Організація відпочинку. Плани на тиждень. |
Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень |
Are you going to watch TV on Sunday/ Yes I am |
Активізація вивченої лексики |
Вимова скорочених форм I’m can’t |
Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to |
Вп.3 с.76 |
Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.77 |
Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.6 с.77 |
36 |
|
Де ми відпочиваємо |
Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку |
Do you often go to the cinema? What do you do when you are there? |
в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation |
Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d |
Скорочення Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would |
вп.2 с.78 вп.4 с.79 |
Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників |
Вп.5 с.80 |
Вп.3 с.79 вп.1 с.78 |
Вп.6 с.80 |
||
37 |
|
Улюблені телепередачі |
Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі |
I prefer game shows to cartoons. What kind of TV programs do you like? |
Вп.1 с.80 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Правило |
Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80 |
Вп.5 с.82 вп.4 с.81 (agree/ disagree) |
Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80 |
Вп.7 с.82 |
||
38 |
|
Телепередачі |
Вміти обговорити програму телепередач |
What is on Channel 1 today? When does this film start? |
Телепрограми |
Інтонація в діалогах |
Запитальні слова Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous |
Вп.2 с.83 |
Вп.2 с.83 |
Вп.7 с.85 |
Вп.1 с.82 вп.3 с.84 Вп.5 с.84 Вп.6 с.84 |
Вп.3 с.84 вп.2- читати |
||
39 |
|
Хобі |
Вміти розказати та розпитати про хобі |
Have you got a hobby? What is it? Do you go in for sport? |
Вп.1 с.85 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Вп.2 с.86 |
Вп.1 с.85 |
Вп.5 с.87 |
Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87 |
Вп.7 с.87 |
||
40 |
|
Вільний час |
Вміти описувати дії в минулому |
I’ve forgotten my book |
Вп.1 с.88 неправильні дієслова |
Вимова закінчення –ed |
Past Simple/ present Perfect |
Вп.2б с.88 вп.3 с.89 |
Вп.1 с.88 |
Вп.6 с.89, діалог 1 |
Вп.5 с.89 |
Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог |
||
41 |
|
Вільний час у різні пори року |
Вміти розповідати про дії у різні пори року |
I usually go to the seaside in summer |
Вп.1 с.90 |
Вимова нових слів та виразів |
Present Simple (ствердж. та запит. Речення) |
Вп.4 с.91 |
Вп.3 с.91 |
Вп.5 с.92 |
Вп.6 с.92 |
Вп.7 с.92 |
||
42 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні |
Would you like to play football? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація у реченнях-запрошеннях |
Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні |
вп.1 с.93 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.93 |
Вп.5 с.94 |
Вп.6 с.94 |
||
|
||||||||||||||
43 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти переказувати прочитане |
Речення з тексту |
Вп.1 с.94 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.94 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5,6 с.96 |
Вп.3 с.95 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
Вп.7 с.96 |
44 |
|
Урок-проект «Наша шкільна подорож» |
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
45 |
|
Контроль читання і аудіювання |
|
Підготуватися до конторко письма |
||||||||||
46 |
|
Контроль письма |
|
Підготуватися до конторко мовлення |
||||||||||
47 |
|
Контроль усного мовлення |
|
Повторити граматичні правила |
||||||||||
48 |
|
Підсумкове оцінювання учнів |
|
Опрацювати слова у словнику |