Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.

Перегляд файлу

№ ур.

Дата

Тема, підтема

Мовленнєві функції

Експоненти мовленнєвих функцій..

Лексика

Фонетика

Граматика

Читання

Аудіювання

Письмо

Мовлення

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції

Загальнонавчальна компетенція

Дом

завд.

1

 

Моя сімя, друзі

Вміти розповідати про свою сімю, родину

This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc.

Вп.1 с.4

Вимова скорочених форм у запитанні Whats

Розповідні речення в Present Simplе

вп.3 с.5

Вп.1 с.4, висловлення  однокласників

Вп.4 с.5

Вп.5 с.5, вп.2 с.4

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.6 с.5

2

 

Сімя мого друга по листуванню

Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись

Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Ступені порівняння прикметників

Вп.5 с.8 правила

Вп.1 с.6

Вп.7 с.9

Вп.2 с.6, вп.6 с.9

Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила

3

 

Найкращий друг

Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими

Where was your friend born?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Структура запитальна речень

Вп.1,2 с.9

вп.1 с.9

Вп.4 с.10 записати питання

Вп.4,5 с.10

Вп.3 чит., вп.6 с.10

4

 

Риси характеру друзів

Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане

Ivan is very hard-working pupil.

Вп.1 с.10

Інтонація в зв’язному мовленні

Короткі відповіді

Вп.3 с.11

Відповіді на запитання однокласників

Вп.4 с.12

Вп.2 с.11

Вп.7 с.12

5

 

Вільний час

Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу

I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking

Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies»

Інтонація в діалогах

Структура like ____ing

Вп.3 с.13

Вп.3 с.13

Вп.6 с.14

Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14

Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски)

6

 

Професії моїх батьків

Вміти розповідати про професії своїх батьків

My father is ______ He/ she works at _______

Вп.1 с.15

Вимова нових слів

Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17

Вп.2 с.15

Репліки однокласників в діалозі

Вп.7 с.18

Вп.2 с.15 вп.6 с.17

Вп.3 – чит, вп.4 – пис., вп.7 с.18 допис. с.211, 213 прав.

 

 

7

 

Моя майбутня професія

Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє

Id like to beWhats your fathers occupation

Вп.1 с.18

Інтонація в діалогах

Past Simple regular/ irregular

Граматичні таблиці вп.3 с.19

Репліки однокласників в діалозі

Вп.5 с.20

Вп.2 с.18 вп.4 с.20

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл.

8

 

Життя на селі

Вміти розповідати про бабусь

My grandpa lives in ______ he works _____

Активізація вивченої лексики

Інтонація в запитаннях

Розповідні речення в Present Simple

Вп.2 с.21

Вп.4 с.22

Вп.3 с.21

Вп.5 с.22 вп.1 с.20

Вп.6 с.22

9

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази

 

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчення в Past Simple

Present/ past simple, present continuous

Вп.1 с.23

Репліки однокласників в діалозі

Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24

Вп.3б усно

Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч.

10

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти розповідати та розпитувати про свою родину

Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Порядок слів у реченні

Вп.2 с.24

Запитання однокласників та вчителя

Вп.6 с.25

Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25

Підготувати все для проекту с.26

11

 

Урок-проект «Моя сім’я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

Одяг. Що ми носимо

Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки

Dan is wearing _____.

When I’m going to school, I’d wear ______

Вп.1 с.28

Вимова нових слів

Запитальні речення з словом Who

Вп.3 с.29

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.4 с.29

Вп.2 с.28 вп.5 с.30

Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику

13

 

Одяг

Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку

Ann is wearing a pink dress on.

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчень в Present Continuous

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.30

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.3 с.31

Вп.1 с.30 вп.4 с.31

Вп.5 с.31 письм .за зразком

14

 

Що ми носимо

Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму

 

 

 

 

Do you wear a school uniform? He has ______on.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в окличних реченнях

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.33

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.2 с.33

Вп.1 с.32 вп.4 с.34

Вп.5 с.34 (mini-project)

 

15

 

Одяг

Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити

I’m going to wear _______

Don’t forget to put on ____

Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace

Скорочена форма

let’s, I’ll

вираз

To be going to

Вп.1 с.35

Вп.2 с.35

Вп.3 записати 1 діалог

Вп.3 с.36 вп.4 с.36

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.5 с.37 вставити am, is are

16

 

Одяг

Вміти аргументувати свій вибір і точку зору

I’m choosing a dress…

 It’s out of the season

Активізація вивченої лексики вп.1 с.37

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.38

Вп.3 с.38 вп.2 с.38

Вп.5 (2)

Вп. 4 с.38

Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38

17

 

Одяг

Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети

Whats wrong? Its too tight

Вп.3 с.40

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми dont/ doesnt

Вп.1 с.39

Вп.1 с.39

Вп.1 с.40 (agree/ disagree)

Вп.2 с.40

Вп.5 с.41 (творча робота)

18

 

Одяг в подорож

Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг

My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Різні видо-часові форми

Вп.6 с.42

Вп.1 с.41

Вп.5 с.42 (list of clothing)

Вп.2 с.41 вп.4 с.41

Вп.6 с.42 (перекласти кожне речен.

потім записати в порядку)

19

 

Одяг

Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання

Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear?

Вп.3 с.44

Вимова нових слів

Порядок слів у запитанні

Вп.2 с.43

Розповіді однокласників

Вп.1 с.43

Вп.6 с.45 вп.2 с.43

Вивч.

нові слова вп.7 с.47

20

 

Одяг

Вміти обговорити, який одяг носять

Does it fit? This tie doesn’t go?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в коротких реченнях

Present Simple

Вп.1 с.45 вп.3 с.46

Вп.1 с.45

Вп.3 с.46 записати дієслова

Гра вп.4 с.46

Вп.5 с.47

21

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти описувати малюнки

Betty has got ______in her wardrobe

Вп.5 с.49

Інтонація в зв’язному реченні

Займенник з, порядок слів у реченні

Вп.2  част.1,2

Репліки однокласників

Вп.6 с.50

Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49

Вп.7 с.50 підготувати все до проекту

22

 

Урок-проект «Мода»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

Їжа

Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в  їжі

I usually have _______for breakfast

I like ______best, I prefer ____

Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази)

Вимова нових слів

Злі чувані та незлічува-ні іменники

Вп.3,4 с.53

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5 с.54

Вп.1б, 2 с.53

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.7 с.54 вивч.

фрази вп.2 с.53

24

 

Їжа. Овочі. Фрукти

Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі

How do you like______?

For breakfast she has got ____

Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів

Інтонація в запитаннях

Much/ many/ a lot of/ lots of

Вп.4 с.56

Вп.2 с.55

Вп.4 с.56

Вп.1 с.54

Вп.3 с.55

Вп.5 с.56

Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять

25

 

Дії на кухні

Вміти розповідати про дії з продуктами

What shall I do with the onions? Peel them first and then chop them

Вп.1 с.57

Вимова нових слів вп.1 с.57

Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite

Вп.3 с.57

Запитання однокласників

Вп.4 с.57

Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57

Вивч.нові слова, сскласти з кожним слово речення (вп.1 с.57)

26

 

Дії на кухні

Вміти описати приготування святкового столу

I made a cake

I fried some chips

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчення -ed (Past Simple)

Past Simple some/ any, many/ much

Зачитування речень з дом.завд.

Відповіді однокласників

Вп.5 с.58

Вп.6 с.59

Вивчити граматичні правила вп.7 с.53

27

 

Харчування у школі

Вміти погодитись або не погодитись з інформацією, розпитати інформацію про меню

 

 

 

I agree/ I disagree

Is there _____on the menu?

Yes, there is/ No there isn’t

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Структури there is/ there are

Вп.1 с.59

Репліки однокласників в діалогах

Вп.3 с.60 (1-й діалог)

Вп.1б с.59 вп.2 с.60

Вп.4 с.61 (намалювати постер)

 

28

 

Харчування у школі

Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню

Which kind of sandwiches do you like? I like this menu best

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Спеціальні запитання Which kinds of___?

Вп.3 с.60

Репліки однокласників в діалогах

Вп.3 с.60 (2-й діалог)

Вп.4 (b,d) с.61

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.5 с.61

29

 

Моє улюблене блюдо

Вміти отримати інформацію про приготування їжі

To make a ____, first ___, then ___-next ___- finally ____

Вп.2 с.63

Інтонація в діалогах

Present/ Past simple, link-words

Вп.3 с.63

Вп.1 с.62

Вп.4 а с.63 вп.1 с.62

Вп.48 с ст..63

Вп.5 с.64 вп.6 с.64

30

 

Їжа в Англії

Вміти поділитися інформацією про прийом їжі

I usually have ______for breakfast (lunch, dinner)

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.1 с.65

Розповіді однокласників вп.1 с.65

Вп.1 с.65 вп.3б с.66

Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66

Вп.6 с.66

31

 

Урок розвитку граматичних навичок

Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах

Do you like pizza? Shall I bring some bread? Would you like to come?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Plural, some/any, різні видо-часові форми

Вп.3 с.67 вп.4 с.67

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.1 с.67

Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно)

Вп.6 с.68 усно скласти про себе вп.7 с.68 письм.

32

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти обговорити прочитане

Вп.3 с.70

Активізація вивченої лексики

Вп.5 с.70

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.2 с.69

Вп.2 с.69

Вп.7 с.71

Вп.1 с.69

Вп.8 с.71 підготуватися до проекту

33

 

Урок-проект «Приготування сендвіча»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Відпочинок

Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі

 

 

 

 

What do you like to do in your free time? I like to play tennis

Вп.1 с.74

Вимова нових слів

Запитальні речення Present Simple

Вп.3 с.75

Вп.3 с.75

Вп.5а с.75

Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75

Вп.6 с.76

 

35

 

Організація відпочинку. Плани на тиждень.

Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень

Are you going to watch TV on Sunday/ Yes I am

Активізація вивченої лексики

Вимова скорочених форм Im cant

Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to

Вп.3 с.76

Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.77

Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.6 с.77

36

 

Де ми відпочиваємо

Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку

Do you often go to the cinema? What do you do when you are there?

в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation

Вимова скорочених форм lets, thats, Id

Скорочення  Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would

вп.2 с.78

вп.4 с.79

Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників

Вп.5 с.80

Вп.3 с.79 вп.1 с.78

Вп.6 с.80

37

 

Улюблені телепередачі

Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі

I prefer game shows to cartoons. What kind of TV programs do you like?

Вп.1 с.80

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Правило

Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80

Вп.5 с.82 вп.4 с.81  (agree/ disagree)

Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80

Вп.7 с.82

38

 

Телепередачі

Вміти обговорити програму телепередач

What is on Channel 1 today?

When does this film start?

Телепрограми

Інтонація в діалогах

Запитальні слова Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous

Вп.2 с.83

Вп.2 с.83

Вп.7 с.85

Вп.1 с.82 вп.3 с.84

Вп.5 с.84

Вп.6 с.84

Вп.3 с.84 вп.2- читати

39

 

Хобі

Вміти розказати та розпитати про хобі

Have you got a hobby? What is it? Do you go in for sport?

Вп.1 с.85

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Вп.2 с.86

Вп.1 с.85

Вп.5 с.87

Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87

Вп.7 с.87

40

 

Вільний час

Вміти описувати дії в минулому

I’ve forgotten my book

Вп.1 с.88 неправильні дієслова

Вимова закінчення –ed

Past Simple/ present Perfect

Вп.2б с.88 вп.3 с.89

Вп.1 с.88

Вп.6 с.89, діалог 1

Вп.5 с.89

Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог

41

 

Вільний час у різні пори року

Вміти розповідати про дії у різні пори року

I usually go to the seaside in summer

Вп.1 с.90

Вимова нових слів та виразів

Present Simple (ствердж. та запит. Речення)

Вп.4 с.91

Вп.3 с.91

Вп.5 с.92

Вп.6 с.92

 

 

Вп.7 с.92

42

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні

Would you like to play football?

Активізація вивченої лексики

Інтонація у реченнях-запрошеннях

Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні

вп.1 с.93

Репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.93

Вп.5 с.94

Вп.6 с.94

 

43

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти переказувати прочитане

Речення з тексту

Вп.1 с.94

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.94

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5,6 с.96

Вп.3 с.95

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
  •    розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
  •    розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
  •    брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.

Вп.7 с.96

44

 

Урок-проект «Наша шкільна подорож»

 

Повторити лексичний матеріал

45

 

Контроль читання і аудіювання

 

Підготуватися до конторко письма

46

 

Контроль письма

 

Підготуватися до конторко мовлення

47

 

Контроль усного мовлення

 

Повторити граматичні правила

48

 

Підсумкове оцінювання учнів

 

Опрацювати слова у словнику

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
2083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку