Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі на 2019-2020 навч. р. I семестр за підручником О.Д. Карп'юк Англійська мова: 5-й рік навчання (English: year 5). 5кл.: підручник для закладів загальної середньої освіти.- 2-е вид., виправлене і доопрацьоване. - Тернопіль: "Видавництво Астон", 2018. - 240с.
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Урок у НМК |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
1 |
|
Знову до школи Усна взаємодія за темою. |
Надавати інформацію |
Look at your partner. Share your things. Think up new ideas. Listen to your partner. |
Reading, vocabulary, grammar, listening, speaking, writing, look back, file, project |
|
Ex.5p.6 |
Ex.1p.4 |
Ex.3p.5 |
WB: p.4 |
|
||||
Unit I TIME FOR SCHOOL Lesson 1 “All About Me” |
|||||||||||||||
2 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Зустрічай мого друга Тараса». |
Аргументу-вати свій вибір |
I am Taras. I am from Kyiv. I’ve got a big family. I haven’t got a pet. I’m crazy about dogs. |
To be crazy about |
Скорочена форма речень I am…(I’m…), I am not… (I’m not…), I have got… (I’ve got…), I have not got… (I haven’t got…) |
Ex.1p.8 |
|
Ex.2p.9 Ex.3p.9 Ex.4p.9 Ex.5p.9 WB: ex.1p.5 |
|
Reading |
||||
3 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Моя подруга Пем» |
Запитувати та надавати інформацію |
She is from England. She has got a small family. |
Lonely, a half, a lot of |
Скорочена форма речень He is… (He’s…), She is not…(She isn’t…), It has got…(It’s got…), He has not got…(He hasn’t got…) |
Ex.2p.11 |
Ex.1p.10 |
Ex.3p.11 Ex.4p.11 Ex.5p.11 |
WB: ex.2p.5, ex.3p.5 |
Listening |
||||
4 |
|
Використання особових та присвійних займенників в усній взаємодії за темою «Мій друг» |
Уточнювати інформацію та надавати необхідні відповіді |
I’m at school. She isn’t at home. They’re from Ukraine. |
My, your, his, her, its, our, their |
Особові та присвійні займенники. Дієслово to be в Present Simple |
p.258-259 Ex.1p.12
|
|
Ex.3p.13 Ex.4p.13 |
Ex.2p.13 WB: ex.4p.6, ex.5p.7 |
Grammar |
||||
5 |
|
Усне продукування за темою «Мій найкращий друг» |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
What’s your name (surname)? Where are you from? How old is she? What does she like? |
Corrida, yoga, rap, of course, doing sports |
|
Ex.1p.14 WB: ex.6p.7 |
Ex.4p.15 |
Ex.2p.14 Ex.3p.14 |
Writing (p.15) WB: ex.9p.9
|
Speaking + Writing |
||||
Lesson 2 “All About My Class” |
|||||||||||||||
6 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Все про мій клас» |
Описувати своїх однокласників |
What is he good at? Who has got curly hair? |
Curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world |
|
p.254 Ex.4p.17 Ex.5p.18
|
Ex.1p.16 |
Ex.2p.17 Ex.3p.17 Ex.6p.18 WB: ex.2p.10 |
WB: ex.1p.10, ex.3p.11, ex.4p.11 |
Listening + Reading |
||||
7 |
|
Використання особових займенників в об’єктному відмінку в усній взаємодії за темою «Мій клас»
|
Характеризувати свій клас |
I am Bill. You can see me. You have got a cat. She hasn’t got a dog. Have you got a cat? Has he got a cat? |
Me, you, him, her, it, us, them |
Особові займенники в об’єктному відмінку. Дієслово to have в Present Simple |
Ex.1p.19 Ex.2p.19 Ex.3p.19 |
|
Ex.6p.20 WB: ex.5p.12 |
Ex.1p.19 Ex.4p.20 Ex.5p.20 |
Grammar |
||||
8 |
|
Усна взаємодія за темою «Мої здібності» |
Розповідати про однокласників |
What time is it now? It’s half past five. Excuse me, what’s the time, please? It’s quarter to six. Who is tall? |
Must, hurry because, hope, find, hear |
|
|
Ex.3p.22
|
Ex.1p.21 Ex.2p.21 Ex.4p.21 Ex.5p.21 Ex.6p.21 |
Ex.1p.23 Ex.2p.23 WB: ex.6p.12
|
Speaking + Writing |
||||
9 |
|
Писемне продукування: особистий лист. Узагальнення і систематизація матеріалу за темою: «Все про мене» |
Написати лист e-mail другу |
Here’s our new pupil. What would you like to ask him? Can he swim? |
A budgie, a parrot, a hamster, a piano, a synthesizer, a guitar |
Особові займенники в об’єктному відмінку.
|
Ex.5p.25 |
Ex. 2, p.24 |
Ex.1p.24 Ex. 3, p.24 |
Ex.6p.25 Ex. 1, p. 23 |
Look Back |
||||
10 |
|
Самостійна робота з теми: «Все про мене» |
|
|
|
|
|
|
|
Лексико-граматич-ний тест. |
|
||||
Lesson 3 “Favourite Subject” |
|||||||||||||||
11 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Улюблений предмет» |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Is there PE lesson today? What is your fifth lesson on Friday? |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable |
|
Ex.2p.26 |
|
Ex.1p.26 Ex.3p.26
|
WB: ex.1p.14, ex.2p.14
|
Reading + Vocabulary |
||||
12 |
|
Використання кількісних і порядкових числівників в усній взаємодії за темою «Розклад уроків» |
Надавати інформацію |
What is your subject? It is the best mark at school. It sometimes hurts. |
Boring, different, easy, important, popular, swot, tricky, guess, hurt |
Кількісні та порядкові числівники |
WB: ex.3p.15
|
|
Ex.2p.27 Ex.4p.28
|
Ex.1p.27 Ex.3p.27 WB: ex.3p.15, ex.4p.15
|
Listening |
||||
13 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Улюблений предмет Адама»
|
Вилучати інформацію з тексту |
What is Adam’s favourite subject? |
Boring, different, easy, important, popular, swot, tricky, guess, hurt |
|
Ex.2p.28-29 WB: ex.7p.17
|
Ex.2p.28 Ex.4p.29
|
Ex.1p.28 Ex.3p.29
|
WB: ex.5p.16, ex.6p.16
|
Grammar |
||||
14 |
|
Використання ступенів порівняння прикметників в усній взаємодії за темою «Найбільш та найменш популярні предмети у школі»
|
Порівнювати предмети |
Ben is taller than Tom. Craft is the most popular and the History is the least popular. |
Better, the best, worse, the worst, less, the least, more, the most |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
Ex.4p.31 |
Ex.1p.30 Ex.2p.30 WB: ex.8p.18, ex.9p.18
|
Speaking + Writing |
||||
15 |
|
Усна взаємодія за темою: обговорення улюбленого предмету. |
Брати інтерв’ю |
How many times do we have English? When do we have it? |
difficult normal to quarrel to tease top-ten list |
|
Ex.4p.32 |
Ex.1p.31 |
Ex.2p.32 Ex.3p.32 Ex.5p.33 |
Ex.1p.33 Ex.2p.33 |
|
||||
Lesson 4 “An English Test” |
|||||||||||||||
16 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Способи вивчення англійської мови» |
Аргументу-вати свій вибір |
What is your favourite English song? Watch TV in English. Use the Internet. |
Explosion, hate, witch, terrible, favourite |
|
Ex.2p.34 Ex.6p.35 |
|
Ex.1p.34 Ex.3p.35 Ex.4p.35 |
Ex.5p.35 WB: ex.1p.19, ex.2p.19, ex.3p.19 |
Reading |
||||
17 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Вимовляю по літерах» |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Who is at home? Is it difficult to spell? Spell your name. |
Spell, sound, bat, disk jockey, to save, soul |
|
Ex.6p.37
|
Ex.1p.36 Ex.4p.37 |
Ex.3p.36 Ex.5p.37 Ex.7p.37 |
Ex.2p.36 WB: ex.5p.20
|
Listening |
||||
18 |
|
Усне продукування за темою «Чому я вивчаю англійську мову»
|
Аргументу-вати свій вибір |
You’ve got five minutes to finish this task. Let me see. That’s correct. |
|
|
Ex.1p.38
|
Ex.2p.38 |
Ex.4p.39 |
Ex.3p.38-39
|
Speaking + Writing |
||||
19 |
|
Усна взаємодія: обговорення способів ефективного запам’ятовування нових лексичних одиниць. |
Описувати свої уроки англійської мови |
My teacher is very helpful. I want more homework. |
Noun, pronoun, verb, adjective, preposition |
Частини мови: іменник, займенник, прикметник, дієслово, прийменник
|
Ex.1p.40
|
|
Ex.2p.40 Ex.3p. 40-41 |
WB: ex.4p.19, ex.6p.20
|
Vocabulary + Grammar |
||||
20 |
|
Писемне продукування: опис уроку англійської мови. |
Описувати та порівнювати шкільні предмети |
My English lessons are… My new English book is … |
|
|
|
|
|
Ex.1p.41 Ex.2p.41 |
|
||||
21 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Улюблений предмет-англійська мова». Самостійна робота з теми. |
Запитувати та надавати інформацію |
It is important to know a foreign language. |
Wise, upstairs, downstairs, a bit, suddenly, to be scare |
|
Ex.1p.44 |
Ex.1p.44 |
Ex.3p.42 Ex.2p.45 Ex.3p.45 |
Ex.1p.42 Ex.2p.42 Ex.5p.43
|
Look Back |
||||
Unit II TIME FOR LEISURE Lesson 1 “All About My Friends” |
|||||||||||||||
22 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Британські діти» |
Описувати та характеризувати однолітків |
She is very curious and imaginative. She’s got a nickname. |
Nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
|
Ex.1p.48-49
|
|
Ex. 2, p.49, Ex. 3, p. 49 |
Ex.4p.49
|
Reading+ Listening |
||||
23 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Проведення вільного часу»
|
Розповідати про друзів та їх уподобання |
Are you a member of a club? Do you spend much time with your friends? |
Message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart, shark |
|
Ex.5p.51 |
Ex.2p.50-51 |
Ex.1p.50 Ex.3p.51
|
Ex.4p.51 WB: ex.4p.23, ex.5p.23
|
Listening |
||||
24 |
|
Використання модального дієслова can в усній взаємодії за темою «Розваги з друзями»
|
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Can you sing well? They like eating. Some children can play piano. |
Story, roller-skate, ride, dive, rhyme, calculation |
Модальні дієслова can/could, may, must, should |
Ex.4p.55
|
|
Ex.2p.52 Ex.4p.53 Ex.5p.53 |
Ex.1p.52 Ex.3p.52 Ex.6p.53
|
Grammar |
||||
25 |
|
Усна взаємодія за темою «Мої друзі»
|
Запитувати та надавати необхідні відповіді |
I can’t help it. Do you trust your friends? |
Attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
|
Ex.5p.57
|
Ex.2p.56
|
|
Ex.1p.55 |
Speaking + Writing |
||||
Lesson 2 “Hobbies and Interests” |
|||||||||||||||
26 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Незвичайні хлоп’ячі захоплення» |
Розповідати про друзів та їх уподобання |
She is fond of painting. He is interested in gardening. He likes sports. |
Camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take photos |
|
Ex.1p.56
|
|
Ex.2p.57 Ex.3p.57 Ex.4p.57 |
WB: ex.1p.26, ex.2p.26, ex.3p.27
|
Reading |
||||
27 |
|
Використання теперішнього неозначеного часу в усній взаємодії за темою «Наші захоплення та інтереси» |
Розповіда-ти про різні види уподобань однолітків |
She plays the piano every day. Does she like playing tennis? |
Theatre, art gallery, cinema, cycling, handicrafts, matchbox |
Теперішній неозначений час p. 58 |
Ex.1p.59 |
Ex.2p.62 |
Ex.2p.59
|
Ex.3p.59 WB: ex.4p.27, ex.5p.27
|
Grammar + Vocabulary |
||||
28 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Хобі та інтереси»
|
Розпитува-ти з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Are you very busy after school? Have you got plans for every day? |
Aerobics, choir, drama group, yoga |
|
Ex.5p.62 |
Ex. 2, p 61 Ex.3p.62 Ex.2p.60-61 |
Ex.1p.60 Ex.4p.62 |
Ex.6p.63 WB: ex.6p.28, ex.7p.29, ex.8p.29
|
Listening |
||||
29 |
|
Усне продукування за темою «Мої захоплення»
|
Розповідати про свої уподобання |
What else can you collect? What collections do you have? |
|
|
|
Ex.1p.64
|
Ex.2p.64 Ex.3p.64 Ex.4p.64 |
|
Speaking + Writing |
||||
30 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Захоплення та розваги» Самостійна робота. |
Розповідати про своїх друзів та їх уподобання |
I see you are lonely. I don’t often go out. I am a bit old-fashioned. What about you? |
Magazine, soap opera, old-fashioned, tiny, space, remote-control car, race |
|
Ex.1p.66 Ex.4p.67 |
|
Ex.2p.66-67 Ex.3p.67
|
Лексико-граматич-ний тест |
Look Back |
||||
Lesson 3 “Free Time” |
|||||||||||||||
31 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Види вечірок» |
Запитувати та надавати інформацію |
I like theme parties. What do you usually do in your free time? |
Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
Ex.1p.68-69
|
|
Ex.2p.69 Ex.4p.69 |
Ex.3p.69 WB: ex.1p.32, ex.2p.32
|
Reading |
||||
32 |
|
Використання маркерів теперішнього неозначеного часу в усній взаємодії за темою «Як проводять вільний час у Британії» |
Розповідати, як проводять вільний час у Британії |
It is boring. We usually talk about sports. |
Always, usually, sometimes, rarely, never, often |
Частотні прислівники always, usually, sometimes, rarely, never |
Ex.3p.71 |
|
Ex.1p.70 Ex.2p.70
|
WB: ex.3p.33, ex.4p.33, ex.5p.34 Grammar cards
|
Grammar |
||||
33 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Дитячі вечірки у Британії»
|
Надавати інформацію |
The present for him is the book. What things surprise people? |
Be angry, gift, smile, laugh, find, |
|
|
Ex.1p.71 Ex.4p.73
|
Ex.2p.72 Ex.3p.72
|
WB: ex.6p.34, ex.7p.35, ex.8p.35
|
Listening |
||||
34 |
|
Усне продукування за темою «Вільний час»
|
Запитувати та надавати необхідні відповіді |
I’m making invitations for our balloon party. How do you make party surprises? |
Be keen on, invitation, recipe, envelope, string, fortune |
|
Ex.5p.75 |
Ex.3p.74 |
Ex.1p.73 Ex.2p.74 Ex.4p.74 |
Ex.1p.75 WB: ex.9p.36, ex.10p.36, ex.11p.37
|
Speaking + Writing |
||||
Lesson 4 “Friends Online” |
|||||||||||||||
35 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Чому корисно листуватися онлайн» |
Описувати та порівнювати своїх друзів |
He is keen on music. We are good at speaking English. They are fond of reading books. She is interested in sport. |
Contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keen on |
|
Ex.2p.76
|
|
Ex.1p.76 Ex.3p.77 Ex.5p.77 |
Ex.4p.77 |
Reading |
||||
36 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Комп’ютери у нашому житті» |
Аргументу-вати свій вибір |
I’m good at drawing. I’m keen on e-mailing. I like going sledging. I think leaning my room is OK. |
To worry, to communicate, advice, warning |
|
|
Ex.2p.78 |
Ex.1p.78 Ex.3p.78 |
Ex.1p.81 Ex.2p.81 WB: ex.4p.40 |
Listening + Grammar |
||||
37 |
|
Використання герундія в усній взаємодії за темою «Мої улюблені заняття» |
|
|
Message, to waste time, |
Герундій p. 79 |
Ex.4p.80 |
|
Ex.1p.79 Ex.2p.79 Ex.3p.80 |
|
|
||||
38 |
|
Писемне продукування: написання електронного листа. Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Вільний час» |
Розповідати про друзів та порівнювати їх уподобання |
How do you usually spend your days off? What’s your idea of having a good time? |
Contest, blow up, vote, theme, craze |
Герундій
|
Ex.4p.82 Ex.1p.81 |
|
Ex.6p.83 |
Ex.5p.83 Ex.7p.83
|
Speaking + Writing |
||||
39 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «День народження ослика Іа» |
Аргументу-вати свій вибір |
The donkey looked very happy. It was Pooh’s birthday. Many happy returns to you. |
A donkey, a jar of honey |
|
Ex.1p.84 |
Ex.1p.84 |
Ex.2p.85 Ex.3p.85 |
|
Reading 4 Fun |
||||
40 |
|
Самостійна робота за темою «Вільний час» |
|
|
|
|
|
|
|
Лексико-граматичний тест |
|
||||
Unit III TIME FOR HOME Lesson 1 “All about my Family” |
|||||||||||||||
41 |
|
Опрацювання нових лексичних одиниць за темою «Родинне дерево» |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
How many sisters have you got? Is Julie Leo’s aunt? No, she isn’t. |
Family tree, grandson, granddaugh-ter, grandpa, cousin |
|
Ex.2p.89 |
|
Ex.1p.88 Ex.3p.89 |
Ex.4p.89 |
Vocabulary |
||||
42 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Професії наших батьків» Контроль аудіювання
|
Аргументу-вати свій вибір |
Who brings letters? What does a secretary do? A nurse helps the doctor. |
Burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet |
Present Simple Tense
|
Ex.4p.90 |
Ex.2p.90
Test |
Ex.1p.90 Ex.3p.91 Ex.4p.91 |
|
Listening |
||||
43 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Близнюки у родині»
|
Пропонувати, відхиляти пропозицію |
It is good to have an older brother because… They are close. I am sitting in my room. / I’m sitting in my room. |
Twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
|
Ex.1p.92 Ex.3p.92 Ex.4p.93
|
|
Ex.2p.92 |
WB: ex.7p.49 |
Reading + Grammar |
||||
44 |
|
Використання теперішнього подовженого часу в усній взаємодії за темою «Чим займаються члени родини зараз» Контроль читання |
Розповідати про професії своїх батьків |
We are listening to music. It is really nice! |
Computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer |
Present Continuous Tense p. 95 таблиця |
Ex.1p.95-96
Test |
Ex.1p.96
|
Ex.2p.97 |
Ex.1p.97
|
Speaking + Writing |
||||
45 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
||||
46 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
||||
47 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
48 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||