Нова Українська Школа
Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі (3,5 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К. Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2023 – 144 с.
№ уроку, дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
І семестр Hello! |
|||||||||
1 |
Знайомство. Привітання. Країни та національності. Дні тижня, місяці та пори року. Члени родини. |
|
What’s your name? I am… Nice to meet you. How old are you? I am … years old. Дієслово to be у Present Simple. Have got/has got. |
Впр.1, стор.4 Впр.4A, стор.5 |
Впр.4D, стор.5 |
Впр.2A, стор.4 Впр.3, стор.4 Впр.4B, стор.5 |
Впр.2B, стор.4 Впр.4C, стор.5 |
Wordlist, стор.135. Вивчити лексику розділів “Hello”, “Family”. |
|
2 |
Годинник та години. Що ти вмієш робити? Моя кімната. Мої речі. Множина іменників. |
|
What’s the time? What can you do? Where is it? Prepositions of place on, in or under. What’s this? How many? There is, there are. |
Впр.5, стор.5 |
Впр6, стор.5 Впр.7, стор.6 Впр.8, стор.6 |
|
Впр.9, стор.4 |
Впр.9, стор.6 |
|
That’s me! |
|||||||||
3 |
1a. School. Шкільні предмети. |
Впр.1, стор.8 |
Present Simple (affirmative, negative, questions). Впр.3, стор.9 Prepositions of time (at, in, on, till/until, before/after. |
Впр.2A, стор.8 Впр.4, стор.9 [A] [x] [eI] |
Стор.7 Впр.5A, стор.9 |
Впр.2A, стор.8 |
Впр.3, стор.9 |
Впр.5B, стор.9 |
|
4 |
1a. School. Шкільні предмети. |
Впр.1, стор.8 |
Present Simple (affirmative, negative, questions). Впр.3, стор.9 Prepositions of time (at, in, on, till/until, before/after. |
Впр.2A, стор.8 Впр.4, стор.9 [A] [x] [eI] |
Впр.5A, стор.9 |
Впр.2A, стор.8 |
Впр.3, стор.9 |
Wordlist, стор. 135, вивчити лексику розділу 1a. |
|
5 |
1b. Appearance. Зовнішність. |
Впр.1, стор.10 |
Present Progressive (affirmative, negative, questions). Впр.3, стор.11 |
Впр.2, стор.10 Впр.4, стор.11 |
Впр.5, стор.11 |
Впр.2A, B, C стор.10 |
Впр.3, стор.11 |
Впр.2, стор.10 слухати, читати |
|
6 |
1b. Appearance. Зовнішність. |
Впр.1, стор.10 |
Present Progressive (affirmative, negative, questions). Впр.3, стор.11 |
Впр.2, стор.10 Впр.4, стор.11 |
Впр.5, стор.11 |
Впр.2A, B, C стор.10 |
Впр.3, стор.11 |
Wordlist, стор. 135 вивчити лексику розділу 1b. |
|
7 |
1c. Character. Одяг та аксесуари. |
Впр.1, стор.12 |
Present Simple, Present Progressive. Впр.3, стор.13 Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never). |
Впр.4, стор.13 |
Впр.2A, стор.12 Впр.5A, стор.13 |
Впр.2B, стор.12 Впр.2C, стор.12 |
Впр.3, стор.13 |
Впр.5B, стор.13 |
|
8 |
1c. Character. Одяг та аксесуари. |
Впр.1, стор.12 |
Present Simple, Present Progressive. Впр.3, стор.13 Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never). |
Впр.4, стор.13 |
Впр.2A, стор.12 Впр.5A, стор.13 |
Впр.2B, стор.12 Впр.2C, стор.12 |
Впр.3, стор.13 Впр.5B, стор.13 |
Wordlist, стор. 135-136 вивчити лексику розділу 1c. |
|
9 |
1d. Free time. Дозвілля і вільний час. |
Впр.1, стор.14 |
like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing or noun. Would like / want + to. |
Впр.4A, стор.15 Впр.4B, стор.15 |
Впр.5A, стор.15 Впр.5B, стор.15 |
Впр.2A, стор.14 Впр.2B, стор.14 |
Впр.3, стор.15 |
Впр.6, стор.15 |
|
10 |
1d. Free time. Дозвілля і вільний час. |
Впр.1, стор.14 |
like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing or noun. Would like / want + to. |
Впр.4A, стор.15 Впр.4B, стор.15 |
Впр.5A, стор.15 Впр.5B, стор.15 |
Впр.2A, стор.14 Впр.2B, стор.14 |
Впр.3, стор.15 |
Wordlist, стор. 136 вивчити лексику розділу 1d. |
|
11 |
1e. My best friend’s profile. Зовнішність та риси характеру. |
Впр.1, стор.16 |
|
|
Впр.2, стор.16 Впр.3A, стор.16 |
|
Впр.3B, стор.17 Впр.3D, стор.17 |
Впр.3C, стор.17 |
|
12 |
1e. My best friend’s profile. Зовнішність та риси характеру. |
Впр.1, стор.16 |
|
|
Впр.2, стор.16 Впр.3A, стор.16 |
|
Впр.3B, стор.17 Впр.3D, стор.17 |
Впр.3E, стор.17 |
|
13 |
Culture Page 1. Види транспорту у різних країнах світу. |
|
|
Впр.A, стор.18 |
|
Впр.A, стор.18 Впр.B, стор.18 |
|
Впр.A, стор.18 слухати, читати. |
|
14 |
Culture Page 1. Види транспорту у різних країнах світу. |
|
|
Впр.A, стор.18 |
|
Впр.A, стор.18 Впр.B, стор.18 |
|
Стор.18 Project. |
|
15 |
Діагностувальна робота за темою “That’s me!” |
Впр.A, стор.103 Впр.B, стор.103 |
Впр.C, стор.103 Впр.D, стор.103 Впр.E, стор.103 Впр.F, стор.103 Впр.G, стор.103 |
|
Впр.H, стор.103
|
|
|
Стор.103 “Now I Can …” |
|
Travelling! |
|||||||||
16 |
2a. Holiday activity. Відпочинок і дозвілля. |
Впр.1, стор.20 |
Past Simple (affirmative, negative, questions) |
Впр.4A, B, стор.21(вимова закінчення ed) [t], [d], [Id]. |
Стор.19 Впр.5, стор.21 |
Впр.2A, B, стор.20 |
Впр.3, стор.21 |
Wordlist, стор. 136 вивчити лексику розділу 2a. |
|
17 |
2a. Holiday activity. Відпочинок і дозвілля. |
Впр.1, стор.20 |
Past Simple (affirmative, negative, questions) |
Впр.4A, B, стор.21(вимова закінчення ed) [t], [d], [Id]. |
Впр.5, стор.21 |
Впр.2A, B, стор.20 |
Впр.3, стор.21 |
Виконати завдання на картках. |
|
18 |
2b. Transport. Види транспорту. |
Впр.1A, B, стор.22 |
The verb could. Adverbs of manner, irregular adverbs. |
|
Впр.4A, стор.23 |
Впр.2A, B, стор.23 |
Впр.3, стор.23 |
Впр.4B, стор.23 |
|
19 |
2b. Transport. Види транспорту. |
Впр.1A, B, стор.22 |
The verb could. Adverbs of manner, irregular adverbs. |
|
Впр.4A, стор.23 |
Впр.2A, B, стор.23 |
Впр.3, стор.23 |
Wordlist, стор. 136-137, вивчити лексику розділу 2b. |
|
20 |
2c. Travel preparations. Підготовка до подорожі. |
Впр.1, стор.24 |
Personal Pronouns (p.25) |
Впр.4, стор.25 |
Впр.5, стор.25 |
Впр.2A, B, стор.24 |
Впр.3, стор.25 |
Впр.5, стор.25 письмово. |
|
21 |
2c. Travel preparations. Підготовка до подорожі. |
Впр.1, стор.24 |
Personal Pronouns (p.25) |
Впр.4, стор.25 |
Впр.5, стор.25 |
Впр.2A, B, стор.24 |
Впр.3, стор.25 |
Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 2с. |
|
22 |
2d. Travelling then and now. Подорожування у наш час і в минулому. |
Впр.2, стор.27 |
Used to (p.27) |
Впр.4A, B, стор.27 |
|
Впр.1 A, B, стор.26 |
Впр.3, стор.27 |
Впр.5, стор.27 |
|
23 |
2d. Travelling then and now. Подорожування у наш час і в минулому. |
Впр.2, стор.27 |
Used to (p.27) |
Впр.4A, B, стор.27 |
|
Впр.1 A, B, стор.26 |
Впр.3, стор.27 |
Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 2d. |
|
24 |
2e. A school trip. Шкільна мандрівка. |
Впр.1, стор.28 |
|
Впр.2A, B, стор.28 |
Впр.3A, B стор.28-29 |
|
Впр.3C, стор.29 |
Впр.3D, стор.29 |
|
25 |
2e. A school trip. Шкільна мандрівка. |
Впр.1, стор.28 |
|
Впр.2A, B, стор.28 |
Впр.3A, B стор.28-29
|
|
Впр.3C, стор.29 |
Впр.3D, стор.29 |
|
26 |
Song 1. Пісня “Me and My Board”. |
|
|
Стор.30 |
|
|
|
Стор.30 – вивчити пісню. |
|
27 |
Діагностувальна робота за темою “Travelling” |
Впр.A, стор.104
|
Впр.B, стор.104 Впр.C, стор.104 Впр.D, стор.104 Впр.E, стор.104 |
|
Впр.F, стор.104
|
|
|
Стор.104 “Now I Can …” |
|
28 |
CLIL 1. History. South Pole. Предметно-мовне інтегроване навчання. Історія. Північний полюс. |
Впр.B, стор.113
|
|
Впр.A, стор.113
|
Впр.C, стор.113 Впр.D, стор.113
|
|
|
Стор.113 “Project”. |
|
29 |
CLIL 1. History. South Pole. Предметно-мовне інтегроване навчання. Історія. Північний полюс. |
Впр.B, стор.113
|
|
Впр.A, стор.113
|
Впр.C, стор.113 Впр.D, стор.113
|
|
|
Стор.113 “Project”. |
|
Adventure |
|||||||||
30 |
3a. Accident. Нещасні випадки. |
Впр.1, стор.32 |
Past Progressive (affirmative, negative, questions) (p.33) |
|
Стор.31 Впр.4A, стор.33 |
Впр.2A, B, C стор.32-33 |
Впр.C, стор.33 |
Впр.4B, стор.33 |
|
31 |
3a. Accident. Нещасні випадки. |
Впр.1, стор.32 |
Past Progressive (affirmative, negative, questions) (p.33) |
|
Впр.4A, стор.33 |
Впр.2A, B, C стор.32-33 |
Впр.C, стор.33 |
Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 3a. |
|
32 |
3b. Mysteries. Містика і таємниці. |
Впр.1, стор.34 |
Past Simple – Past Progressive (when, while) (p.35) |
Впр.4A, B, стор.32 |
Впр.5, стор.35 |
Впр.2A, B, стор.32 |
|
Впр.3, стор.35 |
|
33 |
3b. Mysteries. Містика і таємниці. |
Впр.1, стор.34 |
Past Simple – Past Progressive (when, while) (p.35) |
Впр.4A, B, стор.32 |
Впр.5, стор.35 |
Впр.2A, B, стор.32 |
|
Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3b. |
|
34 |
3c. What happened? Нещасні випадки. |
Впр.1, стор.36 |
Займенники some, any та no (p.37). |
Впр.4A, B, стор.37 [i], [J], [ai] Впр.5A, стор.37 |
|
Впр.2A, B, C, стор.36-37 |
Впр.3, стор.37 |
Впр.5B, стор.37 |
|
35 |
3c. What happened? Нещасні випадки. |
Впр.1, стор.36 |
Займенники some, any та no (p.37). |
Впр.4A, B, стор.37 [i], [J], [ai] Впр.5A, стор.37 |
|
Впр.2A, B, C, стор.36-37 |
Впр.3, стор.37 |
Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3c. |
|
36 |
3d. Emotions. Емоційний стан людини. |
Впр.1A, B, стор.38 |
Compounds of some, any, no та every (p.39).
|
Впр.4 A, B, стор.39 |
Впр.5, стор.39 |
Впр.2A, B, стор.38-39 |
Впр.3, стор.39 |
Виконати завдання на картках. |
|
37 |
3d. Emotions. Емоційний стан людини. |
Впр.1A, B, стор.38 |
Compounds of some, any, no та every (p.39). |
Впр.4 A, B, стор.39 |
Впр.5, стор.39 |
Впр.2A, B, стор.38-39 |
Впр.3, стор.39 |
Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3d. |
|
38 |
3e. Unlucky story. Невдача. Нещаслива історія. |
Впр.1, стор.40 |
|
|
Впр.2A, стор.40 Впр.2C, стор.41 |
|
Впр.2B, стор.41 |
Впр.2D, стор.41 |
|
39 |
3e. Unlucky story. Невдача. Нещаслива історія. |
Впр.1, стор.40 |
|
|
Впр.2A, стор.40 Впр.2C, стор.41 |
|
Впр.2B, стор.41 |
Wordlist, стор. 138-139, вивчити лексику розділу 3e. |
|
40 |
Culture Page 2. Scotland. Шотландія. |
|
|
Стор.42 “Scotland”. |
|
Стор.42 “Scotland”. |
Стор.42 “Scotland”. |
Стор.42 Project. |
|
41 |
Culture Page 2. Scotland. Шотландія. |
|
|
Стор.42 “Scotland”. |
|
Стор.42 “Scotland”. |
Стор.42 “Scotland”. |
Стор.42 Project. |
|
42 |
Діагностувальна робота за темою “Adventure” |
Впр.A, B, стор.105 |
Впр.C, D, E, стор.105 |
|
Впр.F, стор.105 |
|
|
Стор.105 “Now I Can …” |
|
Places |
|||||||||
43 |
4a. Around town. У місті. Споруди міста. |
Впр.1, стор.44 |
Модальні дієслова сan, could, may, might (p.45) |
Впр.4, стор.45, вимова літери c [k], [s] |
Стор.43 Впр.5, стор.45 |
Впр.4A, B, стор.44 |
Впр.3, стор.45 |
Впр.1, стор.44 письмово. |
|
44 |
4a. Around town. У місті. Споруди міста. |
Впр.1, стор.44 |
Модальні дієслова сan, could, may, might (p.45) |
Впр.4, стор.45, вимова літери c [k], [s] |
Стор.43 Впр.5, стор.45 |
Впр.4A, B, стор.44 |
Впр.3, стор.45 |
Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4a. |
|
45 |
4b. How to get there. Орієнтація у місті. |
Впр.1, стор.46 |
Prepositions of place (in front of, behind, opposite, between, next to). Prepositions of movement (up, down, into, out of, through, towards, past, from, to, around). (p.47) |
Впр.4, стор.47 |
Впр.4, стор.47 |
Впр.2A, B, стор.46 |
Впр.3, стор.47 |
Впр.3, стор.47 письмово. |
|
46 |
4b. How to get there. Орієнтація у місті. |
Впр.1, стор.46 |
Prepositions of place (in front of, behind, opposite, between, next to). Prepositions of movement (up, down, into, out of, through, towards, past, from, to, around). (p.47) |
Впр.4, стор.47 |
Впр.4, стор.47 |
Впр.2A, B, стор.46 |
Впр.3, стор.47 |
Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4b. |
|
47 |
4c. City vs. countryside. Життя у великому місті та у сільській місцевості. |
Впр.1, стор.48 |
Comparative forms (p.49) |
Впр.4, стор.49 |
Впр.5A, стор.49 |
Впр.2, стор.48 |
Впр.3, стор.49 |
Впр.5B, стор.49 |
|
48 |
4c. City vs. countryside. Життя у великому місті та у сільській місцевості. |
Впр.1, стор.48 |
Comparative forms (p.49) |
Впр.4, стор.49 |
Впр.5A, стор.49 |
Впр.2, стор.48 |
Впр.3, стор.49 |
Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4c. |
|
49 |
4d. Outer space. Космічний простір. |
Впр.1, стор.50 Впр.3, стор.51 (Compound Nouns).
|
Superlative forms (p.51) |
|
Впр.5, стор.51
|
Впр.2A, B, стор.50
|
Впр.4, стор.51
|
Виконати завдання на картках. |
|
50 |
4d. Outer space. Космічний простір. |
Впр.1, стор.50 Впр.3, стор.51 (Compound Nouns).
|
Superlative forms (p.51) |
|
Впр.5, стор.51
|
Впр.2A, B, стор.50
|
Впр.4, стор.51
|
Wordlist, стор. 139-140, вивчити лексику розділу 4d. |
|
51 |
4e. Where I live. Місце, де я живу. |
Впр.1, стор.52 |
|
Впр.2A, B, стор.52 |
Впр.3A, B стор.53 |
|
Впр.3C, стор.53 |
Впр.3D, стор.53 |
|
52 |
4e. Where I live. Місце, де я живу. |
Впр.1, стор.52 |
|
Впр.2A, B, стор.52 |
Впр.3A, B стор.53 |
|
Впр.3C, стор.53 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 4e. |
|
53 |
Song 2. Пісня “Unlucky Day”. |
|
|
Стор.54 |
|
Стор.54 |
|
Стор.54 вивчити пісню. |
|
54 |
Діагностувальна робота за темою “Places” |
Впр.A, B, стор.106 |
Впр.C, D, E стор.106 |
|
Впр.F, стор.106 |
|
|
Стор.106 “Now I Can …” |
|
55 |
CLIL. Geography. Scotland. Предметно-мовне інтегроване навчання. Географія. Шотландія. |
Впр.B, стор.114 |
|
|
Впр.C, стор.114 |
Впр.A, стор.114 Впр.C, стор.114 |
|
Стор.114 Project |
|
56 |
CLIL. Geography. Scotland. Предметно-мовне інтегроване навчання. Географія. Шотландія. |
Впр.B, стор.114 |
|
|
Впр.C, стор.114 |
Впр.A, стор.114 Впр.C, стор.114 |
|
Стор.114 Project |
|
57 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Тренувальні вправи “Listening. True/False”. “Listening. Multiple choice (listening for specific information)”. |
|
|
Listening Test |
|
|
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
58 |
Діагностувальна робота з говоріння. Тренувальні вправи “Speaking. Picture Description”, “Speaking. Role Play”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
59 |
Діагностувальна робота з читання. Тренувальні вправи “Reading. Matching (specific)”, “Reading. Multiple choice”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
60 |
Діагностувальна робота з письма. Тренувальні вправи “Writing. Informal letter”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
61 |
Повторення тем “That’s me!”, “Travelling”, “Adventure”, “Places”. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про зимові канікули. |
|
ІІ семестр Modern world |
|||||||||
62 |
5a. Computer parts. Складові комп’ютера. |
Впр.1, стор.56 |
Future be going to (affirmative, negative, questions) (p.57) |
Впр.4A, B, стор.57 [e], [J] |
Стор.55 Впр.5A, стор.57 |
Впр.2A, B, стор.56 |
Впр.3, стор.57 |
Впр.5B, стор.57 |
|
63 |
5a. Computer parts. Складові комп’ютера. |
Впр.1, стор.56 |
Future be going to (affirmative, negative, questions) (p.57) |
Впр.4A, B, стор.57 [e], [J] |
Стор.55 Впр.5A, стор.57 |
Впр.2A, B, стор.56 |
Впр.3, стор.57 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5a. |
|
64 |
5b. Gadgets. Ґаджети. |
Впр.1, стор.58 |
Future will (p.59) |
Впр.4, стор.59 |
Впр.5A, B, стор.59 |
Впр.2A, B, стор.58 |
Впр.3, стор.59 |
Впр.5C, стор.59 |
|
65 |
5b. Gadgets. Ґаджети. |
Впр.1, стор.58 |
Future will (p.59) |
Впр.4, стор.59 |
Впр.5A, B, стор.59 |
Впр.2A, B, стор.58 |
Впр.3, стор.59 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5b. |
|
66 |
5c. Recycling. Переробка відходів. |
Впр.1A, B, стор.60 |
must – have to |
|
Впр.4, стор.61 |
Впр.2A, B, стор.60, 61. |
Впр.3, стор.61 |
Впр.5, стор.61 |
|
67 |
5c. Recycling. Переробка відходів. |
Впр.1A, B, стор.60 |
must – have to |
|
Впр.4, стор.61 |
Впр.2A, B, стор.60, 61. |
Впр.3, стор.61 |
Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5c. |
|
68 |
5d. Animal protections. Захист тварин. |
Впр.1, стор.62 |
Conditional sentences Type 1 (p.63). |
Впр.4A, B, стор.63 |
Впр.5, стор.63 |
Впр.2A, B, стор.62-63 |
|
Впр.3, стор.63 |
|
69 |
5d. Animal protections. Захист тварин. |
Впр.1, стор.62 |
Conditional sentences Type 1 (p.63). |
Впр.4A, B, стор.63 |
Впр.5, стор.63 |
Впр.2A, B, стор.62-63 |
|
Wordlist, стор. 140-141, вивчити лексику розділу 5d. |
|
70 |
5e. Invitation to an environmental event. Захист довкілля. |
|
|
Впр.2A, B, стор.64 |
Впр.1, стор.64 Впр.3B, стор.65 |
Впр.3A, стор.64 Впр.3C, стор.65 |
|
Впр.3D, стор.65 |
|
71 |
5e. Invitation to an environmental event. Захист довкілля. |
|
|
Впр.2A, B, стор.64 |
Впр.1, стор.64 Впр.3B, стор.65 |
Впр.3A, стор.64 Впр.3C, стор.65 |
|
Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 5e. |
|
72 |
Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London. |
|
|
|
|
Впр.A, стор.66 Впр.B, стор.66 |
|
Стор.66 Project. |
|
73 |
Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London. |
|
|
|
|
Впр.A, стор.66 Впр.B, стор.66 |
|
Стор.66 Project. |
|
74 |
Діагностувальна робота за темою “Modern World”. |
Впр.A, стор.107
|
Впр.B, C, D, стор.107
|
|
Впр.E, стор.107
|
|
|
Стор.107 “Now I Can …” |
|
Healthy Life |
|||||||||
75 |
6a. Healthy food. Здорова та корисна їжа. |
|
How much…? How many …? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little (p.69) |
Впр.3, стор.69
|
Стор.67 Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69
|
Впр.1A, B стор.68
|
Впр.2, стор.69
|
Впр.4C, стор.69
|
|
76 |
6a. Healthy food. Здорова та корисна їжа. |
|
How much…? How many …? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little (p.69) |
Впр.3, стор.69
|
Стор.67 Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69
|
Впр.1A, B стор.68
|
Впр.2, стор.69
|
Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 6a. |
|
77 |
6b. Ailments and illnesses. Хвороби і захворювання. |
Впр.1, стор.70
|
The verb should (p.71) |
Впр.4, стор.71
|
Впр.5, стор.71
|
Впр.2A, B, стор.70
|
Впр.3, стор.71
|
Виконати завдання на картках. |
|
78 |
6b. Ailments and illnesses. Хвороби і захворювання. |
Впр.1, стор.70
|
The verb should (p.71) |
Впр.4, стор.71
|
Впр.5, стор.71
|
Впр.2A, B, стор.70
|
Впр.3, стор.71
|
Wordlist, стор. 141-142, вивчити лексику розділу 6b. |
|
79 |
6c. General facts about sports. Загальні факти про спорт. |
Впр.1, стор.72 Впр.3, стор.73
|
Question tags (p.73) |
|
Впр.5, стор.73
|
Впр.2A, B, стор.73
|
|
Впр.4, стор.73
|
|
80 |
6c. General facts about sports. Загальні факти про спорт. |
Впр.1, стор.72 Впр.3, стор.73
|
Question tags (p.73) |
|
Впр.5, стор.73
|
Впр.2A, B, стор.73
|
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6c. |
|
81 |
6d. Football. Футбол. |
Впр.1, стор.74
|
|
Впр.3, стор.75
|
Впр.4A, стор.72
|
Впр.2A, B, стор.75
|
|
Впр.4B, стор.75
|
|
82 |
6d. Football. Футбол. |
Впр.1, стор.74
|
|
Впр.3, стор.75
|
Впр.4A, стор.72
|
Впр.2A, B, стор.75
|
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6d. |
|
83 |
6e. Get active! Активний відпочинок. |
Впр.1A, B, стор.76
|
|
Впр.2A, B, стор.76
|
Впр.3A, B стор.77
|
Впр.3A, стор.76
|
Впр.3C, стор.77
|
Впр.3D, стор.77
|
|
84 |
6e. Get active! Активний відпочинок. |
Впр.1A, B, стор.76
|
|
Впр.2A, B, стор.76
|
Впр.3A, B стор.77
|
Впр.3A, стор.76
|
Впр.3C, стор.77
|
Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6e. |
|
85 |
Song 3. Пісня “Where did it all go wrong?” |
|
|
Стор.78 |
|
Стор.78 |
|
Стор.78 вивчити пісню. |
|
86 |
Діагностувальна робота за темою “Healthy Life”. |
Впр.A, B, стор.108 |
Впр.C, D, E, стор.108 |
|
Впр.F, стор.108
|
|
|
Стор.108 “Now I Can …” |
|
87 |
CLIL 3. PE. Ice Hockey. Предметно-мовне інтегроване навчання. Фізична культура. Хокей на льоду. |
Впр.A, стор.115
|
|
|
Впр.D, стор.115
|
Впр.B, стор.115 Впр.C, стор.115
|
|
Стор.115 Project |
|
Teen Life |
|||||||||
88 |
7a. TV programmes. Телепрограми. |
Впр.1, стор.80
|
Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81) |
|
Стор.79 Впр.4, стор.81 Впр.5B, стор.81
|
Впр.2A, B, стор.80, 81
|
Впр.3, стор.81
|
Впр.5A, стор.81
|
|
89 |
7a. TV programmes. Телепрограми. |
Впр.1, стор.80
|
Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81) |
|
Стор.79 Впр.4, стор.81 Впр.5B, стор.81
|
Впр.2A, B, стор.80, 81
|
Впр.3, стор.81
|
Wordlist, стор. 142, 143, вивчити лексику розділу 7a. |
|
90 |
7b. Music. Музичні вподобання. |
Впр.1, стор.82
|
Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83) |
Впр.4, стор.83
|
Впр.5, стор.83
|
Впр.2A, B, стор.82, 83
|
Впр.3, стор.83
|
Виконати завдання на картках. |
|
91 |
7b. Music. Музичні вподобання. |
Впр.1, стор.82
|
Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83) |
Впр.4, стор.83
|
Впр.5, стор.83
|
Впр.2A, B, стор.82, 83
|
Впр.3, стор.83
|
Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7b. |
|
92 |
7c. Messages. Спілкування у месенджерах. |
Впр.2, стор.84
|
Present Perfect Simple: How long?, for, since (p.85) |
Впр.4 A, B, стор.83 [V], [H] Впр.5 A, B, стор.85 |
|
Впр.1A, B, C стор.84
|
Впр.3, стор.85
|
Впр.6, стор.85
|
|
93 |
7c. Messages. Спілкування у месенджерах. |
Впр.2, стор.84
|
Present Perfect Simple: How long?, for, since (p.85) |
Впр.4 A, B, стор.83 [V], [H] Впр.5 A, B, стор.85 |
|
Впр.1A, B, C стор.84
|
Впр.3, стор.85
|
Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7c. |
|
94 |
7d. Going Shopping. Типи магазинів. Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу. |
Впр.1A, B, стор.86 Впр.4, стор.87
|
Too, enough One, ones |
|
Впр.5, стор.87
|
Впр.2 A, B, стор.87
|
Впр.3, стор.87
|
Виконати завдання на картках.
|
|
95 |
7d. Going Shopping. Типи магазинів. Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу. |
Впр.1A, B, стор.86 Впр.4, стор.87
|
Too, enough One, ones |
|
Впр.5, стор.87
|
Впр.2 A, B, стор.87
|
Впр.3, стор.87
|
Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7d. |
|
96 |
7e. Teen problems. Проблеми підлітків. |
Впр.1 A, B, стор.88
|
Possessive Pronouns. Possessive Case – Whose…? (p.88) |
|
Впр.3B, стор.89 Впр.3C, стор.89
|
Впр.3A, стор.89 Впр.3D, стор.89
|
Впр.2, стор.88
|
Впр.3E, стор.89
|
|
97 |
7e. Teen problems. Проблеми підлітків. |
Впр.1 A, B, стор.88
|
Possessive Pronouns. Possessive Case – Whose…? (p.88) |
|
Впр.3B, стор.89 Впр.3C, стор.89
|
Впр.3A, стор.89 Впр.3D, стор.89
|
Впр.2, стор.88
|
Wordlist, стор. 143, 144, вивчити лексику розділу 7e. |
|
98 |
Culture Page 4. Popular Musicals. Популярні мюзикли. |
|
|
Стор.90 |
|
Стор.90 |
Стор.90 |
Стор.90 Project |
|
99 |
Culture Page 4. Popular Musicals. Популярні мюзикли. |
|
|
Стор.90 |
|
Стор.90 |
Стор.90 |
Стор.90 Project |
|
100 |
Діагностувальна робота за темою “Teen Life”. |
Впр.A, стор.109
|
Впр.B, C, D, стор.109
|
|
Впр.E, стор.109
|
|
|
Стор.109 “Now I Can …” |
|
Fame |
|||||||||
101 |
8a. In the headlines. Популярність підлітків. |
Впр.2, стор.93
|
Relative Pronouns: who, which, that (defining relative clause, non-defining relative clauses) (p.93) |
Впр.4, стор.93
|
Стор.91 Впр.5, стор.93
|
Впр.1 A, B, C, стор.92
|
Впр.3, стор.93
|
Виконати завдання на картках. |
|
102 |
8a. In the headlines. Популярність підлітків. |
Впр.2, стор.93
|
Relative Pronouns: who, which, that (defining relative clause, non-defining relative clauses) (p.93) |
Впр.4, стор.93
|
Стор.91 Впр.5, стор.93
|
Впр.1 A, B, C, стор.92
|
Впр.3, стор.93
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8a. |
|
103 |
8b. Performing on the stage. Виступ на сцені. Почуття. |
Впр.1, стор.94
|
So, Either (p.95) |
Впр.4, стор.95
|
Впр.5, стор.95
|
Впр.2 A, B, стор.94, 95
|
Впр.3, стор.95
|
Виконати завдання на картках. |
|
104 |
8b. Performing on the stage. Виступ на сцені. Почуття. |
Впр.1, стор.94
|
So, Either (p.95) |
Впр.4, стор.95
|
Впр.5, стор.95
|
Впр.2 A, B, стор.94, 95
|
Впр.3, стор.95
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8b. |
|
105 |
8c. The Press. Періодичні видання. |
Впр.2, стор.97
|
Present Simple Passive (p.97) |
Впр.4 A, B, стор.97
|
Впр.5 A, стор.95
|
Впр.1 A, B, стор.97
|
Впр.3, стор.97
|
Впр.5B, стор.97
|
|
106 |
8c. The Press. Періодичні видання. |
Впр.2, стор.97
|
Present Simple Passive (p.97) |
Впр.4 A, B, стор.97
|
Впр.5 A, стор.95
|
Впр.1 A, B, стор.97
|
Впр.3, стор.97
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8c. |
|
107 |
8d. The Oscars. Кінонагороди. |
|
Past Simple Passive (p.99) |
Впр.3, стор.97 silent letters.
|
Впр.4A, стор.99
|
Впр.1 A, B, стор.98
|
Впр.2, стор.97
|
Впр.4B, стор.99
|
|
108 |
8d. The Oscars. Кінонагороди. |
|
Past Simple Passive (p.99) |
Впр.3, стор.97 silent letters.
|
Впр.4A, стор.99
|
Впр.1 A, B, стор.98
|
Впр.2, стор.97
|
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8d. |
|
109 |
8e. Films to watch. Улюблені фільми. |
Впр.1, стор.100
|
|
|
|
Впр.2A, стор.100
|
Впр.2B, стор.101 Впр.2C, стор.101 |
Впр.2D, стор.101
|
|
110 |
8e. Films to watch. Улюблені фільми. |
Впр.1, стор.100
|
|
|
|
Впр.2A, стор.100
|
Впр.2B, стор.101 Впр.2C, стор.101 |
Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8e. |
|
111 |
Song 4. Пісня “Superstar”. |
|
|
Стор.102 |
|
Стор.102 |
|
Стор.102 вивчити пісню. |
|
112 |
Діагностувальна робота за темою “Fame”. |
Впр.A, стор.110
|
Впр.B, C, D, стор.110 |
|
Впр.E, стор.110
|
|
|
Стор.110 “Now I Can …” |
|
113 |
CLIL. Music. Musical Instrument Families. Предметно-мовне інтегроване навчання. Музика. Музичні інструменти.
|
Впр.B, стор.116
|
|
|
Впр.A, стор.116 Впр.D, стор.116 Впр.E, стор.116
|
Впр.C, стор.116
|
|
Стор.116 Project |
|
114 |
Culture page for Ukraine 1. Eating Habits and Traditions around the World. Традиції харчування в Україні і у світі. |
|
|
Впр.A, стор.111
|
Впр.A, стор.111 Впр.B, стор.111
|
Впр.A, стор.111
|
|
Стор.111 Project |
|
115 |
Culture page for Ukraine 1. Eating Habits and Traditions around the World. Традиції харчування в Україні і у світі. |
|
|
Впр.A, стор.111
|
Впр.A, стор.111 Впр.B, стор.111
|
Впр.A, стор.111
|
|
Стор.111 Project |
|
116 |
Culture page for Ukraine 2. Kyiv and London. Київ та Лондон. |
|
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112 Впр.B, стор.112
|
|
Стор.112 Project |
|
117 |
Culture page for Ukraine 2. Kyiv and London. Київ та Лондон. |
|
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112
|
Впр.A, стор.112 Впр.B, стор.112
|
|
Стор.112 Project |
|
118 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Тренувальні вправи “Listening. True/False”. “Listening. Multiple choice (listening for specific information)”. |
|
|
Listening Test |
|
|
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
119 |
Діагностувальна робота з говоріння. Тренувальні вправи “Speaking. Picture Description”, “Speaking. Role Play”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
120 |
Діагностувальна робота з читання. Тренувальні вправи “Reading. Matching (specific)”, “Reading. Multiple choice”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
121 |
Діагностувальна робота з письма. Тренувальні вправи “Writing. Informal letter”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Виконати завдання за посиланням на сайті British Council. |
|
122 |
Повторення тем “Modern world”, “Healthy Life”, “Teen Life”, “Fame”. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про відпочинок влітку. |
|