Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі НУШ за підручником Г.К. Мітчелл, Мерілені Малкогіанні (І та ІІ семестри).

Про матеріал
Матеріал містить календарне планування уроків англійської мови у 6 класі НУШ за підручником Г.К.Мітчелл та Мерілені Малкогіанні. Стане у нагоді тим вчителям, які працюють за вказаним підручником.
Перегляд файлу

Нова Українська Школа

Календарне планування уроків англійської мови у 6 класі (3,5 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К. Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2023 – 144 с.

уроку,

дата

Тема уроку

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє

завдання

І семестр

Hello!

1

Знайомство. Привітання. Країни та національності. Дні тижня, місяці та пори року. Члени родини.

 

What’s your name? I am… Nice to meet you. How old are you? I am … years old.

Дієслово to be у Present Simple.

Have got/has got.

Впр.1, стор.4

Впр.4A, стор.5

Впр.4D, стор.5

Впр.2A, стор.4

Впр.3, стор.4

Впр.4B, стор.5

Впр.2B, стор.4

Впр.4C, стор.5

Wordlist, стор.135. Вивчити лексику розділів “Hello”, “Family”.

2

Годинник та години. Що ти вмієш робити? Моя кімната. Мої речі. Множина іменників.

 

What’s the time?

What can you do? Where is it?

Prepositions of place on, in or under. What’s this? How many? There is, there are.

Впр.5, стор.5

Впр6, стор.5

Впр.7, стор.6

Впр.8, стор.6

 

Впр.9, стор.4

Впр.9, стор.6

That’s me!

3

1a. School.

Шкільні предмети.

Впр.1, стор.8

Present Simple (affirmative, negative, questions).

Впр.3, стор.9

Prepositions of time (at, in, on, till/until, before/after.

Впр.2A, стор.8

Впр.4, стор.9 [A] [x] [eI]

Стор.7

Впр.5A, стор.9

Впр.2A, стор.8

Впр.3, стор.9

Впр.5B, стор.9

4

1a. School.

Шкільні предмети.

Впр.1, стор.8

Present Simple (affirmative, negative, questions).

Впр.3, стор.9

Prepositions of time (at, in, on, till/until, before/after.

Впр.2A, стор.8

Впр.4, стор.9 [A] [x] [eI]

Впр.5A, стор.9

Впр.2A, стор.8

Впр.3, стор.9

Wordlist, стор. 135, вивчити лексику розділу 1a.

5

1b. Appearance.

Зовнішність.

Впр.1, стор.10

Present Progressive (affirmative, negative, questions).

Впр.3, стор.11

Впр.2, стор.10

Впр.4, стор.11

Впр.5, стор.11

Впр.2A, B, C стор.10

Впр.3, стор.11

Впр.2, стор.10 слухати, читати

6

1b. Appearance.

Зовнішність.

Впр.1, стор.10

Present Progressive (affirmative, negative, questions).

Впр.3, стор.11

Впр.2, стор.10

Впр.4, стор.11

Впр.5, стор.11

Впр.2A, B, C стор.10

Впр.3, стор.11

Wordlist, стор. 135 вивчити лексику розділу 1b.

7

1c. Character.

Одяг та аксесуари.

Впр.1, стор.12

Present Simple, Present Progressive. Впр.3, стор.13

Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never).

Впр.4, стор.13

Впр.2A, стор.12

Впр.5A, стор.13

Впр.2B, стор.12

Впр.2C, стор.12

Впр.3, стор.13

Впр.5B, стор.13

8

1c. Character.

Одяг та аксесуари.

Впр.1, стор.12

Present Simple, Present Progressive. Впр.3, стор.13

Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never).

Впр.4, стор.13

Впр.2A, стор.12

Впр.5A, стор.13

Впр.2B, стор.12

Впр.2C, стор.12

Впр.3, стор.13

Впр.5B, стор.13

Wordlist, стор. 135-136 вивчити лексику розділу 1c.

9

1d. Free time.

Дозвілля і вільний час.

Впр.1, стор.14

like / love / enjoy / hate /  can’t stand  + ing or noun.

Would like / want + to.

Впр.4A, стор.15

Впр.4B, стор.15

Впр.5A, стор.15

Впр.5B, стор.15

Впр.2A, стор.14

Впр.2B, стор.14

Впр.3, стор.15

Впр.6, стор.15

10

1d. Free time.

Дозвілля і вільний час.

Впр.1, стор.14

like / love / enjoy / hate /  can’t stand  + ing or noun.

Would like / want + to.

Впр.4A, стор.15

Впр.4B, стор.15

Впр.5A, стор.15

Впр.5B, стор.15

Впр.2A, стор.14

Впр.2B, стор.14

Впр.3, стор.15

Wordlist, стор. 136 вивчити лексику розділу 1d.

11

1e. My best friend’s profile.

Зовнішність та риси характеру.

Впр.1, стор.16

 

 

Впр.2, стор.16

Впр.3A, стор.16

 

Впр.3B, стор.17

Впр.3D, стор.17

Впр.3C, стор.17

12

1e. My best friend’s profile.

Зовнішність та риси характеру.

Впр.1, стор.16

 

 

Впр.2, стор.16

Впр.3A, стор.16

 

Впр.3B, стор.17

Впр.3D, стор.17

Впр.3E, стор.17

13

Culture Page 1.

Види транспорту у різних країнах світу.

 

 

Впр.A, стор.18

 

Впр.A, стор.18

Впр.B, стор.18

 

Впр.A, стор.18 слухати, читати.

14

Culture Page 1.

Види транспорту у різних країнах світу.

 

 

Впр.A, стор.18

 

Впр.A, стор.18

Впр.B, стор.18

 

Стор.18 Project.

15

Діагностувальна робота за темою “That’s me!”

Впр.A, стор.103

Впр.B, стор.103

Впр.C, стор.103

Впр.D, стор.103

Впр.E, стор.103

Впр.F, стор.103

Впр.G, стор.103

 

Впр.H, стор.103

 

 

 

Стор.103 “Now I Can …”

Travelling!

16

2a. Holiday activity.

Відпочинок і дозвілля.

Впр.1, стор.20

Past Simple (affirmative, negative, questions)

Впр.4A, B, стор.21(вимова закінчення ed) [t], [d], [Id].

Стор.19

Впр.5, стор.21

Впр.2A, B, стор.20

Впр.3, стор.21

Wordlist, стор. 136 вивчити лексику розділу 2a.

17

2a. Holiday activity.

Відпочинок і дозвілля.

Впр.1, стор.20

Past Simple (affirmative, negative, questions)

Впр.4A, B, стор.21(вимова закінчення ed) [t], [d], [Id].

Впр.5, стор.21

Впр.2A, B, стор.20

Впр.3, стор.21

Виконати завдання на картках.

18

2b. Transport.

Види транспорту.

Впр.1A, B, стор.22

The verb could.

Adverbs of manner, irregular adverbs.

 

Впр.4A, стор.23

Впр.2A, B, стор.23

Впр.3, стор.23

Впр.4B, стор.23

19

2b. Transport.

Види транспорту.

Впр.1A, B, стор.22

The verb could.

Adverbs of manner, irregular adverbs.

 

Впр.4A, стор.23

Впр.2A, B, стор.23

Впр.3, стор.23

Wordlist, стор. 136-137, вивчити лексику розділу 2b.

20

2c. Travel preparations.

Підготовка до подорожі.

Впр.1, стор.24

Personal Pronouns (p.25)

Впр.4, стор.25

Впр.5, стор.25

Впр.2A, B, стор.24

Впр.3, стор.25

Впр.5, стор.25 письмово.

21

2c. Travel preparations.

Підготовка до подорожі.

Впр.1, стор.24

Personal Pronouns (p.25)

Впр.4, стор.25

Впр.5, стор.25

Впр.2A, B, стор.24

Впр.3, стор.25

Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 2с.

22

2d. Travelling then and now.

Подорожування у наш час і в минулому.

Впр.2, стор.27

Used to (p.27)

Впр.4A, B, стор.27

 

Впр.1 A, B, стор.26

Впр.3, стор.27

Впр.5, стор.27

23

2d. Travelling then and now.

Подорожування у наш час і в минулому.

Впр.2, стор.27

Used to (p.27)

Впр.4A, B, стор.27

 

Впр.1 A, B, стор.26

Впр.3, стор.27

Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 2d.

24

2e. A school trip.

Шкільна мандрівка.

Впр.1, стор.28

 

Впр.2A, B, стор.28

Впр.3A, B стор.28-29

 

Впр.3C, стор.29

Впр.3D, стор.29

25

2e. A school trip.

Шкільна мандрівка.

Впр.1, стор.28

 

Впр.2A, B, стор.28

Впр.3A, B стор.28-29

 

 

Впр.3C, стор.29

Впр.3D, стор.29

26

Song 1.

Пісня “Me and My Board”.

 

 

Стор.30

 

 

 

Стор.30 – вивчити пісню.

27

Діагностувальна робота за темою “Travelling”

Впр.A, стор.104

 

Впр.B, стор.104

Впр.C, стор.104

Впр.D, стор.104

Впр.E, стор.104

 

Впр.F, стор.104

 

 

 

Стор.104 “Now I Can …”

28

CLIL 1. History. South Pole.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Історія. Північний полюс.

Впр.B, стор.113

 

 

Впр.A, стор.113

 

Впр.C, стор.113

Впр.D, стор.113

 

 

 

 

Стор.113 “Project”.

29

CLIL 1. History. South Pole.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Історія. Північний полюс.

Впр.B, стор.113

 

 

Впр.A, стор.113

 

Впр.C, стор.113

Впр.D, стор.113

 

 

 

 

Стор.113 “Project”.

Adventure

30

3a. Accident.

Нещасні випадки.

Впр.1, стор.32

Past Progressive (affirmative, negative, questions) (p.33)

 

Стор.31

Впр.4A, стор.33

Впр.2A, B, C стор.32-33

Впр.C, стор.33

Впр.4B, стор.33

31

3a. Accident.

Нещасні випадки.

Впр.1, стор.32

Past Progressive (affirmative, negative, questions) (p.33)

 

Впр.4A, стор.33

Впр.2A, B, C стор.32-33

Впр.C, стор.33

Wordlist, стор. 137, вивчити лексику розділу 3a.

32

3b. Mysteries.

Містика і таємниці.

Впр.1, стор.34

Past Simple – Past Progressive (when, while) (p.35)

Впр.4A, B, стор.32

Впр.5, стор.35

Впр.2A, B, стор.32

 

Впр.3, стор.35

33

3b. Mysteries.

Містика і таємниці.

Впр.1, стор.34

Past Simple – Past Progressive (when, while) (p.35)

Впр.4A, B, стор.32

Впр.5, стор.35

Впр.2A, B, стор.32

 

Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3b.

34

3c. What happened?

Нещасні випадки.

Впр.1, стор.36

Займенники some, any та no (p.37).

Впр.4A, B, стор.37 [i], [J], [ai]

Впр.5A, стор.37

 

Впр.2A, B, C, стор.36-37

Впр.3, стор.37

Впр.5B, стор.37

35

3c. What happened?

Нещасні випадки.

Впр.1, стор.36

Займенники some, any та no (p.37).

Впр.4A, B, стор.37 [i], [J], [ai]

Впр.5A, стор.37

 

Впр.2A, B, C, стор.36-37

Впр.3, стор.37

Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3c.

36

3d. Emotions.

Емоційний стан людини.

Впр.1A, B, стор.38

Compounds of some, any, no та every (p.39).

 

Впр.4 A, B, стор.39

Впр.5, стор.39

Впр.2A, B, стор.38-39

Впр.3, стор.39

Виконати завдання на картках.

37

3d. Emotions.

Емоційний стан людини.

Впр.1A, B, стор.38

Compounds of some, any, no та every (p.39).

Впр.4 A, B, стор.39

Впр.5, стор.39

Впр.2A, B, стор.38-39

Впр.3, стор.39

Wordlist, стор. 138, вивчити лексику розділу 3d.

38

3e. Unlucky story.

Невдача. Нещаслива історія.

Впр.1, стор.40

 

 

Впр.2A, стор.40

Впр.2C, стор.41

 

Впр.2B, стор.41

Впр.2D, стор.41

39

3e. Unlucky story.

Невдача. Нещаслива історія.

Впр.1, стор.40

 

 

Впр.2A, стор.40

Впр.2C, стор.41

 

Впр.2B, стор.41

Wordlist, стор. 138-139, вивчити лексику розділу 3e.

40

Culture Page 2. Scotland.

Шотландія.

 

 

Стор.42 “Scotland”.

 

Стор.42 “Scotland”.

Стор.42 “Scotland”.

Стор.42

Project.

41

Culture Page 2. Scotland.

Шотландія.

 

 

Стор.42 “Scotland”.

 

Стор.42 “Scotland”.

Стор.42 “Scotland”.

Стор.42

Project.

42

Діагностувальна робота за темою “Adventure”

Впр.A, B, стор.105

Впр.C, D, E, стор.105

 

Впр.F, стор.105

 

 

Стор.105 “Now I Can …”

Places

43

4a. Around town.

У місті. Споруди міста.

Впр.1, стор.44

Модальні дієслова

сan, could, may, might (p.45)

Впр.4, стор.45, вимова літери c [k], [s]

Стор.43

Впр.5, стор.45

Впр.4A, B, стор.44

Впр.3, стор.45

Впр.1, стор.44 письмово.

44

4a. Around town.

У місті. Споруди міста.

Впр.1, стор.44

Модальні дієслова

сan, could, may, might (p.45)

Впр.4, стор.45, вимова літери c [k], [s]

Стор.43

Впр.5, стор.45

Впр.4A, B, стор.44

Впр.3, стор.45

Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4a.

45

4b. How to get there.

Орієнтація у місті.

Впр.1, стор.46

Prepositions of place (in front of, behind, opposite, between, next to). Prepositions of movement (up, down, into, out of, through, towards, past, from, to, around). (p.47)

Впр.4, стор.47

Впр.4, стор.47

Впр.2A, B, стор.46

Впр.3, стор.47

Впр.3, стор.47 письмово.

46

4b. How to get there.

Орієнтація у місті.

Впр.1, стор.46

Prepositions of place (in front of, behind, opposite, between, next to). Prepositions of movement (up, down, into, out of, through, towards, past, from, to, around). (p.47)

Впр.4, стор.47

Впр.4, стор.47

Впр.2A, B, стор.46

Впр.3, стор.47

Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4b.

47

4c. City vs. countryside.

Життя у великому місті та у сільській місцевості.

Впр.1, стор.48

Comparative forms (p.49)

Впр.4, стор.49

Впр.5A, стор.49

Впр.2, стор.48

Впр.3, стор.49

Впр.5B, стор.49

48

4c. City vs. countryside.

Життя у великому місті та у сільській місцевості.

Впр.1, стор.48

Comparative forms (p.49)

Впр.4, стор.49

Впр.5A, стор.49

Впр.2, стор.48

Впр.3, стор.49

Wordlist, стор. 139, вивчити лексику розділу 4c.

49

4d. Outer space.

Космічний простір.

Впр.1, стор.50

Впр.3, стор.51 (Compound Nouns).

 

Superlative forms (p.51)

 

Впр.5, стор.51

 

Впр.2A, B, стор.50

 

Впр.4, стор.51

 

Виконати завдання на картках.

50

4d. Outer space.

Космічний простір.

Впр.1, стор.50

Впр.3, стор.51 (Compound Nouns).

 

Superlative forms (p.51)

 

Впр.5, стор.51

 

Впр.2A, B, стор.50

 

Впр.4, стор.51

 

Wordlist, стор. 139-140, вивчити лексику розділу 4d.

51

4e. Where I live.

Місце, де я живу.

Впр.1, стор.52

 

Впр.2A, B, стор.52

Впр.3A, B стор.53

 

Впр.3C, стор.53

Впр.3D, стор.53

52

4e. Where I live.

Місце, де я живу.

Впр.1, стор.52

 

Впр.2A, B, стор.52

Впр.3A, B стор.53

 

Впр.3C, стор.53

Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 4e.

53

Song 2.

Пісня “Unlucky Day”.

 

 

Стор.54

 

Стор.54

 

Стор.54 вивчити пісню.

54

Діагностувальна робота за темою “Places”

Впр.A, B, стор.106

Впр.C, D, E стор.106

 

Впр.F, стор.106

 

 

Стор.106 “Now I Can …”

55

CLIL. Geography. Scotland.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Географія. Шотландія.

Впр.B, стор.114

 

 

Впр.C, стор.114

Впр.A, стор.114

Впр.C, стор.114

 

Стор.114 Project

56

CLIL. Geography. Scotland.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Географія. Шотландія.

Впр.B, стор.114

 

 

Впр.C, стор.114

Впр.A, стор.114

Впр.C, стор.114

 

Стор.114 Project

57

Діагностувальна робота з аудіювання. Тренувальні вправи “Listening. True/False”. “Listening. Multiple choice (listening for specific information)”.

 

 

Listening Test

 

 

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

58

Діагностувальна робота з говоріння. Тренувальні вправи “Speaking. Picture Description”, “Speaking. Role Play”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

59

Діагностувальна робота з читання. Тренувальні вправи “Reading. Matching (specific)”, “Reading. Multiple choice”.

 

 

 

 

Reading Test

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

60

Діагностувальна робота з письма. Тренувальні вправи “Writing. Informal letter”.

 

 

 

 

 

Writing Test

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

61

Повторення тем “That’s me!”, “Travelling”, “Adventure”, “Places”.

 

 

 

 

 

 

Підготувати повідомлення про зимові канікули.

ІІ семестр

Modern world

62

5a. Computer parts.

Складові комп’ютера.

Впр.1, стор.56

Future be going to (affirmative, negative, questions) (p.57)

Впр.4A, B, стор.57 [e], [J]

Стор.55

Впр.5A, стор.57

Впр.2A, B, стор.56

Впр.3, стор.57

Впр.5B, стор.57

63

5a. Computer parts.

Складові комп’ютера.

Впр.1, стор.56

Future be going to (affirmative, negative, questions) (p.57)

Впр.4A, B, стор.57 [e], [J]

Стор.55

Впр.5A, стор.57

Впр.2A, B, стор.56

Впр.3, стор.57

Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5a.

64

5b. Gadgets.

Ґаджети.

Впр.1, стор.58

Future will (p.59)

Впр.4, стор.59

Впр.5A, B, стор.59

Впр.2A, B, стор.58

Впр.3, стор.59

Впр.5C, стор.59

65

5b. Gadgets.

Ґаджети.

Впр.1, стор.58

Future will (p.59)

Впр.4, стор.59

Впр.5A, B, стор.59

Впр.2A, B, стор.58

Впр.3, стор.59

Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5b.

66

5c. Recycling.

Переробка відходів.

Впр.1A, B, стор.60

must – have to

 

Впр.4, стор.61

Впр.2A, B, стор.60, 61.

Впр.3, стор.61

Впр.5, стор.61

67

5c. Recycling.

Переробка відходів.

Впр.1A, B, стор.60

must – have to

 

Впр.4, стор.61

Впр.2A, B, стор.60, 61.

Впр.3, стор.61

Wordlist, стор. 140, вивчити лексику розділу 5c.

68

5d. Animal protections.

Захист тварин.

Впр.1, стор.62

Conditional sentences Type 1 (p.63).

Впр.4A, B, стор.63

Впр.5, стор.63

Впр.2A, B, стор.62-63

 

Впр.3, стор.63

69

5d. Animal protections.

Захист тварин.

Впр.1, стор.62

Conditional sentences Type 1 (p.63).

Впр.4A, B, стор.63

Впр.5, стор.63

Впр.2A, B, стор.62-63

 

Wordlist, стор. 140-141, вивчити лексику розділу 5d.

70

5e. Invitation to an environmental event.

Захист довкілля.

 

 

Впр.2A, B, стор.64

Впр.1, стор.64

Впр.3B, стор.65

Впр.3A, стор.64

Впр.3C, стор.65

 

Впр.3D, стор.65

71

5e. Invitation to an environmental event.

Захист довкілля.

 

 

Впр.2A, B, стор.64

Впр.1, стор.64

Впр.3B, стор.65

Впр.3A, стор.64

Впр.3C, стор.65

 

Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 5e.

72

Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London.

 

 

 

 

Впр.A, стор.66

Впр.B, стор.66

 

Стор.66  Project.

73

Culture page 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London.

 

 

 

 

Впр.A, стор.66

Впр.B, стор.66

 

Стор.66  Project.

74

Діагностувальна робота за темою “Modern World”.

Впр.A, стор.107

 

Впр.B, C, D, стор.107

 

 

Впр.E, стор.107

 

 

 

Стор.107 “Now I Can …”

Healthy Life

75

6a. Healthy food.

Здорова та корисна їжа.

 

How much…? How many …? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little (p.69)

Впр.3, стор.69

 

Стор.67

Впр.4A, стор.69

Впр.4B, стор.69

 

 

Впр.1A, B стор.68

 

Впр.2, стор.69

 

Впр.4C, стор.69

 

76

6a. Healthy food.

Здорова та корисна їжа.

 

How much…? How many …? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little (p.69)

Впр.3, стор.69

 

Стор.67

Впр.4A, стор.69

Впр.4B, стор.69

 

 

Впр.1A, B стор.68

 

Впр.2, стор.69

 

Wordlist, стор. 141, вивчити лексику розділу 6a.

77

6b. Ailments and illnesses.

Хвороби і захворювання.

Впр.1, стор.70

 

The verb should (p.71)

Впр.4, стор.71

 

Впр.5, стор.71

 

Впр.2A, B, стор.70

 

Впр.3, стор.71

 

Виконати завдання на картках.

78

6b. Ailments and illnesses.

Хвороби і захворювання.

Впр.1, стор.70

 

The verb should (p.71)

Впр.4, стор.71

 

Впр.5, стор.71

 

Впр.2A, B, стор.70

 

Впр.3, стор.71

 

Wordlist, стор. 141-142, вивчити лексику розділу 6b.

79

6c. General facts about sports.

Загальні факти про спорт.

Впр.1, стор.72

Впр.3, стор.73

 

 

Question tags (p.73)

 

Впр.5, стор.73

 

Впр.2A, B, стор.73

 

 

Впр.4, стор.73

 

80

6c. General facts about sports.

Загальні факти про спорт.

Впр.1, стор.72

Впр.3, стор.73

 

 

Question tags (p.73)

 

Впр.5, стор.73

 

Впр.2A, B, стор.73

 

 

Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6c.

81

6d. Football.

Футбол.

Впр.1, стор.74

 

 

Впр.3, стор.75

 

Впр.4A, стор.72

 

Впр.2A, B, стор.75

 

 

Впр.4B, стор.75

 

82

6d. Football.

Футбол.

Впр.1, стор.74

 

 

Впр.3, стор.75

 

Впр.4A, стор.72

 

Впр.2A, B, стор.75

 

 

Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6d.

83

6e. Get active!

Активний відпочинок.

Впр.1A, B, стор.76

 

 

Впр.2A, B, стор.76

 

Впр.3A, B стор.77

 

Впр.3A, стор.76

 

Впр.3C, стор.77

 

Впр.3D, стор.77

 

84

6e. Get active!

Активний відпочинок.

Впр.1A, B, стор.76

 

 

Впр.2A, B, стор.76

 

Впр.3A, B стор.77

 

Впр.3A, стор.76

 

Впр.3C, стор.77

 

Wordlist, стор. 142, вивчити лексику розділу 6e.

85

Song 3.

Пісня “Where did it all go wrong?”

 

 

Стор.78

 

Стор.78

 

Стор.78 вивчити пісню.

86

Діагностувальна робота за темою “Healthy Life”.

Впр.A, B, стор.108

Впр.C, D, E, стор.108

 

Впр.F, стор.108

 

 

 

Стор.108 “Now I Can …”

87

CLIL 3. PE. Ice Hockey.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Фізична культура. Хокей на льоду.

Впр.A, стор.115

 

 

 

Впр.D, стор.115

 

Впр.B, стор.115

Впр.C, стор.115

 

 

 

Стор.115 Project

Teen Life

88

7a. TV programmes.

Телепрограми.

Впр.1, стор.80

 

Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81)

 

Стор.79

Впр.4, стор.81

Впр.5B, стор.81

 

 

Впр.2A, B, стор.80, 81

 

Впр.3, стор.81

 

Впр.5A, стор.81

 

89

7a. TV programmes.

Телепрограми.

Впр.1, стор.80

 

Present Perfect Simple (affirmative, negative, questions), (p.81)

 

Стор.79

Впр.4, стор.81

Впр.5B, стор.81

 

 

Впр.2A, B, стор.80, 81

 

Впр.3, стор.81

 

Wordlist, стор. 142, 143, вивчити лексику розділу 7a.

90

7b. Music.

Музичні вподобання.

Впр.1, стор.82

 

Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83)

Впр.4, стор.83

 

Впр.5, стор.83

 

Впр.2A, B, стор.82, 83

 

Впр.3, стор.83

 

Виконати завдання на картках.

91

7b. Music.

Музичні вподобання.

Впр.1, стор.82

 

Present Perfect Simple vs Past Simple (p.83)

Впр.4, стор.83

 

Впр.5, стор.83

 

Впр.2A, B, стор.82, 83

 

Впр.3, стор.83

 

Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7b.

92

7c. Messages.

Спілкування у месенджерах.

Впр.2, стор.84

 

Present Perfect Simple: How long?, for, since (p.85)

Впр.4 A, B, стор.83

[V], [H]

Впр.5 A, B, стор.85

 

Впр.1A, B, C стор.84

 

Впр.3, стор.85

 

Впр.6, стор.85

 

93

7c. Messages.

Спілкування у месенджерах.

Впр.2, стор.84

 

Present Perfect Simple: How long?, for, since (p.85)

Впр.4 A, B, стор.83

[V], [H]

Впр.5 A, B, стор.85

 

Впр.1A, B, C стор.84

 

Впр.3, стор.85

 

Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7c.

94

7d. Going Shopping.

Типи магазинів. Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу.

Впр.1A, B, стор.86

Впр.4, стор.87

 

Too, enough

One, ones

 

Впр.5, стор.87

 

Впр.2 A, B, стор.87

 

Впр.3, стор.87

 

Виконати завдання на картках.

 

95

7d. Going Shopping.

Типи магазинів. Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу.

Впр.1A, B, стор.86

Впр.4, стор.87

 

Too, enough

One, ones

 

Впр.5, стор.87

 

Впр.2 A, B, стор.87

 

Впр.3, стор.87

 

Wordlist, стор. 143, вивчити лексику розділу 7d.

96

7e. Teen problems.

Проблеми підлітків.

Впр.1 A, B, стор.88

 

Possessive Pronouns.

Possessive Case – Whose…? (p.88)

 

Впр.3B, стор.89

Впр.3C, стор.89

 

Впр.3A, стор.89

Впр.3D, стор.89

 

 

Впр.2, стор.88

 

Впр.3E, стор.89

 

97

7e. Teen problems.

Проблеми підлітків.

Впр.1 A, B, стор.88

 

Possessive Pronouns.

Possessive Case – Whose…? (p.88)

 

Впр.3B, стор.89

Впр.3C, стор.89

 

Впр.3A, стор.89

Впр.3D, стор.89

 

 

Впр.2, стор.88

 

Wordlist, стор. 143, 144, вивчити лексику розділу 7e.

98

Culture Page 4. Popular Musicals.

Популярні мюзикли.

 

 

Стор.90

 

Стор.90

Стор.90

Стор.90 Project

99

Culture Page 4. Popular Musicals.

Популярні мюзикли.

 

 

Стор.90

 

Стор.90

Стор.90

Стор.90 Project

100

Діагностувальна робота за темою “Teen Life”.

Впр.A, стор.109

 

Впр.B, C, D, стор.109

 

 

Впр.E, стор.109

 

 

 

Стор.109 “Now I Can …”

Fame

101

8a. In the headlines.

Популярність підлітків.

Впр.2, стор.93

 

Relative Pronouns: who, which, that (defining relative clause, non-defining relative clauses) (p.93)

Впр.4, стор.93

 

Стор.91

Впр.5, стор.93

 

Впр.1 A, B, C, стор.92

 

Впр.3, стор.93

 

Виконати завдання на картках.

102

8a. In the headlines.

Популярність підлітків.

Впр.2, стор.93

 

Relative Pronouns: who, which, that (defining relative clause, non-defining relative clauses) (p.93)

Впр.4, стор.93

 

Стор.91

Впр.5, стор.93

 

Впр.1 A, B, C, стор.92

 

Впр.3, стор.93

 

Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8a.

103

8b. Performing on the stage.

Виступ на сцені. Почуття.

Впр.1, стор.94

 

So, Either (p.95)

Впр.4, стор.95

 

Впр.5, стор.95

 

Впр.2 A, B, стор.94, 95

 

Впр.3, стор.95

 

Виконати завдання на картках.

104

8b. Performing on the stage.

Виступ на сцені. Почуття.

Впр.1, стор.94

 

So, Either (p.95)

Впр.4, стор.95

 

Впр.5, стор.95

 

Впр.2 A, B, стор.94, 95

 

Впр.3, стор.95

 

Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8b.

105

8c. The Press.

Періодичні видання.

Впр.2, стор.97

 

Present Simple Passive (p.97)

Впр.4 A, B, стор.97

 

Впр.5 A, стор.95

 

Впр.1 A, B, стор.97

 

Впр.3, стор.97

 

Впр.5B, стор.97

 

106

8c. The Press.

Періодичні видання.

Впр.2, стор.97

 

Present Simple Passive (p.97)

Впр.4 A, B, стор.97

 

Впр.5 A, стор.95

 

Впр.1 A, B, стор.97

 

Впр.3, стор.97

 

Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8c.

107

8d. The Oscars.

Кінонагороди.

 

Past Simple Passive (p.99)

Впр.3, стор.97 silent letters.

 

Впр.4A, стор.99

 

Впр.1 A, B, стор.98

 

Впр.2, стор.97

 

Впр.4B, стор.99

 

108

8d. The Oscars.

Кінонагороди.

 

Past Simple Passive (p.99)

Впр.3, стор.97 silent letters.

 

Впр.4A, стор.99

 

Впр.1 A, B, стор.98

 

Впр.2, стор.97

 

Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8d.

109

8e. Films to watch.

Улюблені фільми.

Впр.1, стор.100

 

 

 

 

Впр.2A, стор.100

 

Впр.2B, стор.101

Впр.2C, стор.101

Впр.2D, стор.101

 

110

8e. Films to watch.

Улюблені фільми.

Впр.1, стор.100

 

 

 

 

Впр.2A, стор.100

 

Впр.2B, стор.101

Впр.2C, стор.101

Wordlist, стор. 144, вивчити лексику розділу 8e.

111

Song 4.

Пісня “Superstar”.

 

 

Стор.102

 

Стор.102

 

Стор.102 вивчити пісню.

112

Діагностувальна робота за темою “Fame”.

Впр.A, стор.110

 

Впр.B, C, D, стор.110

 

Впр.E, стор.110

 

 

 

Стор.110 “Now I Can …”

113

CLIL. Music. Musical Instrument Families.

Предметно-мовне інтегроване навчання. Музика. Музичні інструменти.

 

Впр.B, стор.116

 

 

 

Впр.A, стор.116

Впр.D, стор.116

Впр.E, стор.116

 

 

 

Впр.C, стор.116

 

 

Стор.116 Project

114

Culture page for Ukraine 1. Eating Habits and Traditions around the World.

Традиції харчування в Україні і у світі.

 

 

Впр.A, стор.111

 

Впр.A, стор.111

Впр.B, стор.111

 

 

Впр.A, стор.111

 

 

Стор.111 Project

115

Culture page for Ukraine 1. Eating Habits and Traditions around the World.

Традиції харчування в Україні і у світі.

 

 

Впр.A, стор.111

 

Впр.A, стор.111

Впр.B, стор.111

 

 

Впр.A, стор.111

 

 

Стор.111 Project

116

Culture page for Ukraine 2. Kyiv and London.

Київ та Лондон.

 

 

Впр.A, стор.112

 

Впр.A, стор.112

 

Впр.A, стор.112

Впр.B, стор.112

 

 

Стор.112 Project

117

Culture page for Ukraine 2. Kyiv and London.

Київ та Лондон.

 

 

Впр.A, стор.112

 

Впр.A, стор.112

 

Впр.A, стор.112

Впр.B, стор.112

 

 

Стор.112 Project

118

Діагностувальна робота з аудіювання. Тренувальні вправи “Listening. True/False”. “Listening. Multiple choice (listening for specific information)”.

 

 

Listening Test

 

 

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

119

Діагностувальна робота з говоріння. Тренувальні вправи “Speaking. Picture Description”, “Speaking. Role Play”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

120

Діагностувальна робота з читання. Тренувальні вправи “Reading. Matching (specific)”, “Reading. Multiple choice”.

 

 

 

 

Reading Test

 

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

121

Діагностувальна робота з письма. Тренувальні вправи “Writing. Informal letter”.

 

 

 

 

 

Writing Test

Виконати завдання за посиланням на сайті British Council.

122

Повторення тем “Modern world”, “Healthy Life”, “Teen Life”, “Fame”.

 

 

 

 

 

 

Підготувати повідомлення про відпочинок влітку.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1.  Holydiver
    я один лише бачу, що більшість уроків дублюється по 2 рази? Чи це нормально? Наприклад 13 та 14 уроки, 18 та 19 повністю однакові и тд!
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    2.0
  2. Олексюк Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Назарук Любов Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Осередчук Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Драй Валентина
    дякую сайту НА УРОК !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ялова Алла Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Біро Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Мельничук Людмила Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  10. Ластович Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Сухаручкіна Любов Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Stretovych Oleg
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків