Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.

Перегляд файлу

9 КЛАС (А. Несвіт) (2год)

№ та дата

 

Тематика спілкуван-ня

Лексика

Граматика

Аудіюва-ння

Читання

Мовлен-ня

Пись-мо

Домаш-нє завда-ння

 

І СЕМЕСТР

Вступ. Ми дев'ятикласники. We Are in the Ninth Form

Урок 1

3 повер­ненням до школи

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 8 (с. 9)

Прийменники

 

Впр. 2

(с. 7-8)

Впр. 4,5 (с. 8, 9)

Впр. 6

(с.8)

Впр. 9 (с.9)

Урок 2

Загальна середня осві­та в Україні

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 11)

 

Впр. 4

(с. 11)

Впр. 2, 5 (с. 10)

Впр. 7 (с 12)

Впр. 6 (с 11)

Впр. 8 (с 12)

Тема 1. Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle: Family and Friends

Урок3

Відкрий себе!

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4(b), 5 (с 17)

Прикметники. Впр. 2(с. 16)

Впр. 6

(с. 17)

Впр. 3,

4(b)

(с. 16-17)

Впр. 1, 4(a), 9 (с. 15)

Впр. 3 (с. 16)

Впр. 11 (с. 19)

Урок 4

Як це відбу­вається?

Лексичні оди­ниці теми (to admit, trait, to pos­sess)

Непряма мова: запитання

Впр. 2

(с. 19-20)

Впр. 3

(с. 20)

Впр. 1

(с. 19)

Впр. 1 (с. 19)

Впр. 5 (с 21)

Урок 5

Як це відбу­вається?

Лексичні оди­ниці теми

Непряма мова: запитання

 

Впр. 5 (с.21)

Впр. 4, 7 (с. 20)

Впр. 6 (с.21)

Впр. 8 (с. 22)

Урок 6

Зачіска. Якою вона

повинна бути?

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4 (с. 25)

Синоніми

Впр. 3

(с. 24)

Впр. 2, 4

(с. 24-25)

Впр. 1,7 (с. 23, 26)

Впр. 5 (с. 25)

Впр. 8 (с. 26)

Урок 7

Молодь сьогодні

Лексичні оди­ниці теми (tipped, snea­kers, stubbed, pumped up)

Непряма мова: запитання

Впр. 3

(с. 28)

Впр. 2

(с 22)

Впр. 1, 5 (с. 26, 27-28)

Впр. 4 (с. 28)

Впр. 7 (с. 29)

Урок 8

Написання автобіо­графії

Лексичні оди­ниці теми (to award with, atten­dance, a com­munity college)

Порядок слів у реченні

Впр. 2

(с. 30)

Впр. 3, 5 (с. 31-32)

Впр. 1,4 (с. 30, 31)

Впр. 6(c) (с. 32-33)

Впр. 6(d)

(с. 33)

Урок 9

Молодіжна організація

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2 (c. 34)

Типи питаль­них речень

 

Впр. 1(a) (с. 33)

Впр. 4(a) (с. 34)

Впр.4b (с. 34)

Впр.4c

(с. 34)

Урок 10

"An A for Mrs. В". Домашнє читання

Лексичні оди­ниці теми (с. 186). Впр. 2(с. 188)

 

Впр. 6, 8, 9 (с. 189-190)

Текст "An A for Mrs. В" (с.186-188)

Впр. 4, 5,10 (с. 189-190)

Впр. 3, 11 (с. 188, 190)

Склас-ти план до тексту "An A for Mrs. В"

Урок 11

Урок корек­ції знань, умінь та навичок. (Темати-чна)

Лексичні оди­ниці теми

Перетворення речень з пря­мої мови на непряму

Впр. 1

(с. 35)

Впр. 2

(с. 36)

Впр. 6

(с. 37)

Впр. 4, 5 (с. 36-37)

 

Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic: Web of Life

Урок 12

Наша плане­та Земля

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 5(с. 43)

 

Впр. 7, 8 (с. 43)

Впр. 4

(с. 42)

Впр. 1,3 (с. 41-42)

Впр. 6 (с. 43)

Впр. 11 (с. 44)

Урок 13

Асканія-нова — україн-ський національ-ний заповідник

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4 (с. 46)

Relative Clauses

Впр. 3

(A-F: 1-4) (с. 45)

Впр. 3

(с. 45-46)

Впр. 1

(с. 44)

Впр. 5 (с. 46)

Впр. 6 (с. 46-47)

Урок 14

Асканія-но-ва — україн­ський націо­нальний за­повідник

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Relative Clauses. Впр. 7 (c. 47)

 

Впр. 8, 9 (с. 48)

Впр. 12 (с. 49)

Впр. 10 (с. 48)

Впр. 13 (с. 49)

Урок 15

Національні парки Об'єд­наного коро­лівства Вели­кої Британії

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2 (с. 50)

Спеціальні запитання (схема WASP)

Впр. 5

(с. 54)

Впр. 4

(с. 53)

Впр. 3

(с. 51-52)

Впр. 1 (с. 50)

Впр. 6 (с. 54)

Урок 16

Національні парки Об'єд­наного коро­лівства Вели­кої Британії

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2 (с. 50)

Контрастуван­ня теперішніх часів

Впр. 7(a) (с. 55)

 

Впр. 7(b) (с. 55)

Впр. 8 (с. 56)

Впр. 10 (с. 56)

Урок 17

Національні парки світу

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Defini­tions"

Relative Clauses

 

Впр. 2

(с. 57)

Впр. 1

(с. 57)

Грама-тич­ні вправи

Впр. 4 (с. 39)

Урок 18

"A Rescue Dog". Домашнє читання

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1(с.192), впр. 2 (с. 194)

 

Впр. 6

(І варіант).

Впр. 9

(II варіант)

(с. 195, 196)

Впр. 1

(с. 192-193)

Впр. 5, 12,13

(с. 195, 197)

Впр. 3, 11

(с. 194, 197)

Впр. 16 (с. 197)

Урок 19

Урок корек­ції знань, умінь та навичок. (Темати-чна)

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

Спеціальні запитання

Впр. 4

(с. 59)

 

Впр. 3

(с. 58-59)

Впр. 1, 2 (с. 58)

 

Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. Environment and Greener Living

Урок 20

Захист навко­лишнього середовища

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4 (с. 64)

Антоніми

 

Впр. 3, 7 (с. 64-65)

Впр. 1,

2,8

(с. 63, 65)

Впр. 5, 6 (с. 65)

Впр. 9 (С. 66)

Урок 21

Що таке "fly-tip­ping"?

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3 (с. 66-67)

 

Впр. 2

(с. 66)

Впр. 4

(с. 67)

Впр. 6

(с. 68)

Впр. 5 (с. 67)

Впр. 7 (с. 68)

Урок 22

Вплив людей на природу

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 70)

Теперішній

тривалий пасивний стан

дієслоава

Впр. 4

(с. 67)

Впр. 2

(с. 69-70)

Впр. 1, 7, 10 (с. 69, 71, 73)

Впр. 4,

5,9

(с. 71-72)

Впр. 11 (с 74)

Урок 23

СОС: вими­раючі види

Лексичні оди­ниці теми (endangered, to chop down, extinct)

 

Впр. 1(b), 4 (с. 74, 76)

Впр. 3

(с. 75)

Впр. 1(a), 2, 7(с. 74,

77)

Впр. 5(a), 6 (с. 68, 69)

Впр. 8 (с 77)

Урок 24

Як знизити

домашні

витрати

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3 (с. 80)

Конструкції типу:

You'd better. You'd rather...

 

Впр. 2

(с. 79)

Впр. 1, 5, 6 (с. 78, 81)

Впр. 4 (с. 80)

Впр. 7 (с.81)

Урок 25

Життє­здатний розвиток

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4(A) (с. 83)

Контрастуван­ня теперішніх часів

 

Впр. 3

(с. 82-83)

Впр. 2, 5 (с. 82, 84)

Впр. 1, 4(b) (с. 82, 83-84)

Впр. 6 (с. 85)

 

Урок 26

Яке ж воно,

Навколиш-нє

середови-ще?

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Let's tell"

 

 

Впр. 2

(с. 86)

Впр. 1(a)

(с. 85)

Впр. 1(b) (с. 85)

Впр. 3 (с. 87)

Урок

27

"The Great

Barrier

Reel".

Домашнє

читання

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1 (с. 198)

 

Впр. 6

(І варіант).

Впр. 8

(II варіант)

(с. 201-202)

Впр. 1 (с. 198-199)

Впр. 4, 5, 13 (с. 200, 203)

Впр. 2, 3 (с. 200)

Впр. 15 (с. 203)

Урок 28

Урок корек­ції знань, умінь та навичок. (Темати-чна)

Лексичні оди­ниці теми

Контрастуван­ня теперішніх часів

Впр. 1

(с. 87)

Вир. 1 (с. 88)

Впр. 5 (с. 89)

Впр. 3 (с. 88)

 

Урок

29

Контрольна робота з аудіювання

 

Урок 30

Контрольна робота з читання

 

Урок 31

Контрольна робота з письма

 

Урок 32

Контрольна робота з усного мовлення

 

 

 

№ та дата

 

Тематика спілкуван-ня

Лексика

Граматика

Аудіюва-ння

Читання

Мовлен-ня

Пись-мо

Домаш-нє завда-ння

 

II СЕМЕСТР

Тема 4. Наука. Unit 4. Science Magic

Урок 33

Технологія впливає на наше життя

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2, 5 (с. 94, 95)

Теперішній простий не­означений час

Впр. 7

(с. 96)

Впр. 6

(с. 96)

Впр. 1,4 (с. 93, 94-95)

Впр. 3 (с. 94)

Впр. 9 (с. 97)

Урок 34

Підтримуй-те зв'язок!

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4 (с. 99)

 

Впр. 3

(с. 98-99)

Впр. 3

(с. 98-99)

Впр. 1

(с. 97-98)

Грама-тич­ні вправи

Впр. 5 (с. 99)

Урок 35

Підтримуй-те зв'язок!

Conversation Lab: Talking Over the Te­lephone

Синоніми

Впр. 6

(с. 100)

Впр. 7

(с. 101)

Впр. 8

(с. 102)

Впр. 7 (с. 101)

Впр. 9 (с. 109)

Урок 36

Чи можливе життя без комп'юте-ра?

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 103)

Непряма мова

Впр. 3(a) (с. 103)

 

Впр. 1, 3(a)

(с. 102-103)

Грама-тич­ні вправи

Впр. 4 (с. 104)

Урок 37

Чи можливе життя без комп'юте-ра?

Лексичні оди­ниці теми (profitable, on the cutting edge)

Минулий не­означений час

 

Впр. 7

(с. 105)

Впр. 8, 9 (с. 105-106)

Впр. 5 (с. 104-105)

Впр. 10 (с. 106)

Урок 38

Працюючи за комп'ю­тером

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1 (с. 106-107)

Минулий не­означений час

Впр. 2

(с. 107)

Впр. 5,6

(с. 108)

Впр. 1,7

(c. 106-107)

Впр. 3,7 (с. 107)

Впр. 8 (с. 110:

письмово)

Урок 39

Безглузді винаходи

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 111)

Непряма мова

Впр. 1

(с. 110)

Впр. 2, 4(a)

(с. 111)

Впр. 3, 5 (c. 111-112)

Грама-тич­ні вправи

Впр. 4(b)

(с. 112)

Урок 40

"Thomas

Alva

Edison".

Домашнє

читання

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1 (с. 204)

 

Впр. 6

(І варіант).

Впр. 9

(II варіант)

(с. 207-209)

Text

"Thomas Alva Edison" (c. 204-206)

Впр. 5, 14 (c. 207,

209)

Впр. 2, 3 (с. 206-207)

Впр. 15 (с. 210)

Урок 41

Урок корек­ції знань, умінь та навичок. (Темати-чна)

Лексичні оди­ниці теми

Непряма мова

 

Впр. 1,4 (c. 112-113)

Впр. 5

(c. 114)

Впр. 2 (с. 113)

 

Тема 5. Дивовижна Британія. Unit 5. Amazing Britain

Урок 42

Міста-столиці

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(a) (с. 118)

 

Впр. 3, 5 (с. 118)

Впр. 4

(с. 119)

Впр. 1

(с. 117)

Впр. 2(Ь, с)(с. 118)

Впр. 7 (с. 121-122)

Урок 43

Міста-столиці

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 6(a) (с. 120)

 

Впр. 9, 11 (с. 122, 124)

Впр. 10, 12(a) (с. 123-124)

Впр. 8, 12(b) (с. 122-124)

Впр. 6(b) (с. 120)

Впр. 13 (с. 125)

Урок 44

Единбург

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 125)

Герундій.

Впр. 6

(с. 127-128)

Впр. 3

(с. 126:

matching)

Впр. 3

(с. 126)

Впр. 1

(с. 125)

Впр. 4

(с. 127)

Впр. 5 (с. 127)

Урок 45

Единбург

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Герундій

 

Впр. 8

(с. 128)

Впр. 9

(с. 129)

Впр. 7 (с. 128)

Вир. 10 (с. 129-130)

Урок 46

Стежка Велетня

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 131)

Герундій

Впр. 5

(с. 132)

Впр. 2

(с. 131)

Впр. 1

(с. 130)

Впр. 4 (с. 132)

Впр. 6(a)

(с. 133)

Урок 47

Стежка Велетня

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Noughts and Crosses"

Пряма / непряма мова: накази та інст­рукції у непря­мій мові

 

 

Впр. 6(b), 9

(с. 133)

Впр. 7, 8

(с. 133)

Впр. 10 (с. 133)

Урок 48

Стоун-хендж

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 135)

Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Впр. 2

(с. 134-135)

Впр. 2

(с. 134-135)

Впр. 1,6 (с. 134, 136)

Впр.4, 5

(с. 135)

Впр. 7 (с. 136)

Урок 49

Чудеса

Великої

Британії

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

 

Впр. 1 (с. 137)

Впр. 2

(с. 137)

Грама-тич­ні вправи

Вигото­вити постер "Amazing Britain" (с. 136)

Урок 50

Урок корек­ції знань, умінь та навичок. (Темати-чна)

Лексичні оди­ниці теми

 

Впр. 4 (с. 140)

Впр. 1, 2

(с. 137-139)

Впр. 5 (с. 141)

Впр. 3 (с. 140)

 

Тема 6. Засоби масової інформації. Unit 6. Information Magic: Radio and TV

Урок 51

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 145)

Теперішній тривалий час

Впр. 4

(с. 146)

Впр. 3

(с. 146)

Впр. 1

(с. 145)

 

Впр. 5 (с. 147)

Урок 52

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

 

Впр. 9

(с. 148)

Впр. 6

(с. 147-148)

Впр. 10,

11

(с. 148-

149)

Впр. 7 (с. 148)

Впр. 12 (с. 149)

Урок 53

Телебаче-ння та радіо

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 150)

Герундій

 

Впр. 2, 4(a)

(с. 150-151)

Впр. 1, 3(b)

(с. 149, 150)

Впр. 3(a)

(с. 150)

Впр. 4(b)

(с. 151-152)

Урок 54

Телебаче-ння та радіо

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 7(с. 153)

Герундій

Впр. 6 (с. 152:

filling in the gaps)

Впр. 6

(с. 152)

Впр. 7, 8 (с. 153)

Впр. 9 (с. 153). Граматич­ні вправи

Впр. 10 (с. 154)

Урок 55

Моя улюб­лена теле­передача

Лексичні оди­ниці теми {foray, day­time, the hi­ghest rated, namesake)

Герундій

Впр. 2

(c. 155)

Впр. 4

(с. 157)

Впр. 1, 3 (с. 155-156)

Граматич­ні вправи

Впр. 4 (с. 157: filling in the gaps)

Урок 56

Моя улюб­лена теле­передача

Лексичні оди­ниці теми (assessment, sitcom, countdown)

Герундій

 

Впр. 5

(с. 158)

Впр. 7

(с. 159)

Впр. 6 (с. 158)

Впр. 8 (c. 159)

Урок 57

Шкільна радіо­програма

Лексичні оди­ниці теми (to be respon­sible for, writ­ing scripts)

Герундій

 

Впр. 1

(с. 159)

Впр. 3

(c. 159)

Впр. 2 (c. 159)

Впр. 4 (с. 159)

Урок 58

Урок корек­ції знань, умінь та навичок

Лексичні оди­ниці теми

Герундій

Впр. 4

(с. 162)

Впр. 3

(c. 161)

Впр. 5

(c. 162)

Впр. 1,2 (c. 160)

 

Тема 7. Кар'єра. Unit 7. Career Magic

Урок 59

Світ професій

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3 (с. 166)

 

 

Впр. 3(b) (c. 166)

Впр. 1,2 (c. 165)

Впр. 3(a) (c. 166)

Впр. 4 (с. 167)

Урок 60

Світ професій

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 5(с. 167)

 

Впр. 6

(с. 168)

Впр. 4

(c. 167)

Впр. 9

(c. 168)

Впр.7, 8 (c. 168)

Впр. 10 (с. 169)

Урок 61

Один день із життя...

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(a) (с. 170)

Модальні дієслова. Впр. 6(с. 171)

Впр. 3

(с. 170: or­dering)

Впр. 3

(с. 170-171)

Впр. 2(b), 3(b) (с. 170)

Впр. 1,7 (с. 169, 172)

Впр. 5 (с. 171)

Урок 62

Один день із життя...

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4(с. 171)

Модальні дієслова

Впр. 9

(с. 173)

Впр. 8

(с. 172-173)

Впр. 10, 13 (с. 173, 174)

Впр. 11, 12 (с. 174)

Впр. 14 (с. 174)

Урок 63

Перспекти­ви розвитку кар'єри

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 176)

Модальні дієслова

Впр. 1

(с. 175)

Впр. 5

(с. 177-178)

Впр. 2, 3(a)

(с. 175, 176)

Впр. 5 (с. 177-178: fill­ing in the gaps)

Впр. 4 (с. 176)

Урок 64

Перспекти­ви розвитку кар'єри

Лексичні оди­ниці теми. Впр.3(с. 176)

Модальні дієслова

Впр. 6

(с. 178)

Впр. 7

(с. 178-179)

Впр. 8

(с. 179)

Впр. 9

(c. 179)

Впр. 10 (с. 179)

Урок 65

 

 

 

 

 

Урок 66

Найпопу-лярніші професії в Україні. ТКР

 

 

Контрольна робота з аудію-вання та усного мовлення

Лексичні оди­ниці теми (demanded job, survey, out-of-date)

Модальні дієслова

 

Впр. 1

(с. 180)

Впр. 2

(с. 180-181)

Грама-тич­ні вправи

 

 

 

 

 

 

 

Прочи-та­ти текст (с. 111-113)

Урок 67

Контрольна робота з чи­тання

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1(с. 211)

 

Впр. 6

(І варіант) (с. 214). Впр. 9

(II варіант) (с. 216)

Впр. 7

(с. 215)

Впр. 4

(с. 214)

Впр. 2, 3 (1-5) (І варіант) (с. 213, 214). Впр. 2, 3 (6-10) (II варіант) (с. 213, 214)

 

Урок 68

Контрольна робота з письма

 

Впр. 4 (1-3)

(І варіант).

Впр. 4 (4-6)

(II варіант) (с. 183)

 

 

 

Впр. 3, 2 (1-5)

(І варіант)Впр. 5, 2 (6-10) (II варіант) (с. 213-214)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шишак Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
4966
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку