Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
9 КЛАС (А. Несвіт) (2год)
№ та дата
|
Тематика спілкуван-ня |
Лексика |
Граматика |
Аудіюва-ння |
Читання |
Мовлен-ня |
Пись-мо |
Домаш-нє завда-ння
|
|||||
І СЕМЕСТР |
|||||||||||||
Вступ. Ми дев'ятикласники. We Are in the Ninth Form |
|||||||||||||
Урок 1 |
3 поверненням до школи |
Лексичні одиниці теми. Впр. 8 (с. 9) |
Прийменники |
|
Впр. 2 (с. 7-8) |
Впр. 4,5 (с. 8, 9) |
Впр. 6 (с.8) |
Впр. 9 (с.9) |
|||||
Урок 2 |
Загальна середня освіта в Україні |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 11) |
|
Впр. 4 (с. 11) |
Впр. 2, 5 (с. 10) |
Впр. 7 (с 12) |
Впр. 6 (с 11) |
Впр. 8 (с 12) |
|||||
Тема 1. Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle: Family and Friends |
|||||||||||||
Урок3 |
Відкрий себе! |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4(b), 5 (с 17) |
Прикметники. Впр. 2(с. 16) |
Впр. 6 (с. 17) |
Впр. 3, 4(b) (с. 16-17) |
Впр. 1, 4(a), 9 (с. 15) |
Впр. 3 (с. 16) |
Впр. 11 (с. 19) |
|||||
Урок 4 |
Як це відбувається? |
Лексичні одиниці теми (to admit, trait, to possess) |
Непряма мова: запитання |
Впр. 2 (с. 19-20) |
Впр. 3 (с. 20) |
Впр. 1 (с. 19) |
Впр. 1 (с. 19) |
Впр. 5 (с 21) |
|||||
Урок 5 |
Як це відбувається? |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова: запитання |
|
Впр. 5 (с.21) |
Впр. 4, 7 (с. 20) |
Впр. 6 (с.21) |
Впр. 8 (с. 22) |
|||||
Урок 6 |
Зачіска. Якою вона повинна бути? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 25) |
Синоніми |
Впр. 3 (с. 24) |
Впр. 2, 4 (с. 24-25) |
Впр. 1,7 (с. 23, 26) |
Впр. 5 (с. 25) |
Впр. 8 (с. 26) |
|||||
Урок 7 |
Молодь сьогодні |
Лексичні одиниці теми (tipped, sneakers, stubbed, pumped up) |
Непряма мова: запитання |
Впр. 3 (с. 28) |
Впр. 2 (с 22) |
Впр. 1, 5 (с. 26, 27-28) |
Впр. 4 (с. 28) |
Впр. 7 (с. 29) |
|||||
Урок 8 |
Написання автобіографії |
Лексичні одиниці теми (to award with, attendance, a community college) |
Порядок слів у реченні |
Впр. 2 (с. 30) |
Впр. 3, 5 (с. 31-32) |
Впр. 1,4 (с. 30, 31) |
Впр. 6(c) (с. 32-33) |
Впр. 6(d) (с. 33) |
|||||
Урок 9 |
Молодіжна організація |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (c. 34) |
Типи питальних речень |
|
Впр. 1(a) (с. 33) |
Впр. 4(a) (с. 34) |
Впр.4b (с. 34) |
Впр.4c (с. 34) |
|||||
Урок 10 |
"An A for Mrs. В". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 186). Впр. 2(с. 188) |
|
Впр. 6, 8, 9 (с. 189-190) |
Текст "An A for Mrs. В" (с.186-188) |
Впр. 4, 5,10 (с. 189-190) |
Впр. 3, 11 (с. 188, 190) |
Склас-ти план до тексту "An A for Mrs. В" |
|||||
Урок 11 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати-чна) |
Лексичні одиниці теми |
Перетворення речень з прямої мови на непряму |
Впр. 1 (с. 35) |
Впр. 2 (с. 36) |
Впр. 6 (с. 37) |
Впр. 4, 5 (с. 36-37) |
|
|||||
Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic: Web of Life |
|||||||||||||
Урок 12 |
Наша планета Земля |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5(с. 43) |
|
Впр. 7, 8 (с. 43) |
Впр. 4 (с. 42) |
Впр. 1,3 (с. 41-42) |
Впр. 6 (с. 43) |
Впр. 11 (с. 44) |
|||||
Урок 13 |
Асканія-нова — україн-ський національ-ний заповідник |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 46) |
Relative Clauses |
Впр. 3 (A-F: 1-4) (с. 45) |
Впр. 3 (с. 45-46) |
Впр. 1 (с. 44) |
Впр. 5 (с. 46) |
Впр. 6 (с. 46-47) |
|||||
Урок 14 |
Асканія-но-ва — український національний заповідник |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Relative Clauses. Впр. 7 (c. 47) |
|
Впр. 8, 9 (с. 48) |
Впр. 12 (с. 49) |
Впр. 10 (с. 48) |
Впр. 13 (с. 49) |
|||||
Урок 15 |
Національні парки Об'єднаного королівства Великої Британії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50) |
Спеціальні запитання (схема WASP) |
Впр. 5 (с. 54) |
Впр. 4 (с. 53) |
Впр. 3 (с. 51-52) |
Впр. 1 (с. 50) |
Впр. 6 (с. 54) |
|||||
Урок 16 |
Національні парки Об'єднаного королівства Великої Британії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50) |
Контрастування теперішніх часів |
Впр. 7(a) (с. 55) |
|
Впр. 7(b) (с. 55) |
Впр. 8 (с. 56) |
Впр. 10 (с. 56) |
|||||
Урок 17 |
Національні парки світу |
Лексичні одиниці теми. Гра "Definitions" |
Relative Clauses |
|
Впр. 2 (с. 57) |
Впр. 1 (с. 57) |
Грама-тичні вправи |
Впр. 4 (с. 39) |
|||||
Урок 18 |
"A Rescue Dog". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(с.192), впр. 2 (с. 194) |
|
Впр. 6 (І варіант). Впр. 9 (II варіант) (с. 195, 196) |
Впр. 1 (с. 192-193) |
Впр. 5, 12,13 (с. 195, 197) |
Впр. 3, 11 (с. 194, 197) |
Впр. 16 (с. 197) |
|||||
Урок 19 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати-чна) |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Спеціальні запитання |
Впр. 4 (с. 59) |
|
Впр. 3 (с. 58-59) |
Впр. 1, 2 (с. 58) |
|
|||||
Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. Environment and Greener Living |
|||||||||||||
Урок 20 |
Захист навколишнього середовища |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 64) |
Антоніми |
|
Впр. 3, 7 (с. 64-65) |
Впр. 1, 2,8 (с. 63, 65) |
Впр. 5, 6 (с. 65) |
Впр. 9 (С. 66) |
|||||
Урок 21 |
Що таке "fly-tipping"? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 66-67) |
|
Впр. 2 (с. 66) |
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 6 (с. 68) |
Впр. 5 (с. 67) |
Впр. 7 (с. 68) |
|||||
Урок 22 |
Вплив людей на природу |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 70) |
Теперішній тривалий пасивний стан дієслоава |
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 2 (с. 69-70) |
Впр. 1, 7, 10 (с. 69, 71, 73) |
Впр. 4, 5,9 (с. 71-72) |
Впр. 11 (с 74) |
|||||
Урок 23 |
СОС: вимираючі види |
Лексичні одиниці теми (endangered, to chop down, extinct) |
|
Впр. 1(b), 4 (с. 74, 76) |
Впр. 3 (с. 75) |
Впр. 1(a), 2, 7(с. 74, 77) |
Впр. 5(a), 6 (с. 68, 69) |
Впр. 8 (с 77) |
|||||
Урок 24 |
Як знизити домашні витрати |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 80) |
Конструкції типу: You'd better. You'd rather... |
|
Впр. 2 (с. 79) |
Впр. 1, 5, 6 (с. 78, 81) |
Впр. 4 (с. 80) |
Впр. 7 (с.81) |
|||||
Урок 25 |
Життєздатний розвиток |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4(A) (с. 83) |
Контрастування теперішніх часів |
|
Впр. 3 (с. 82-83) |
Впр. 2, 5 (с. 82, 84) |
Впр. 1, 4(b) (с. 82, 83-84) |
Впр. 6 (с. 85) |
|||||
Урок 26 |
Яке ж воно, Навколиш-нє середови-ще? |
Лексичні одиниці теми. Гра "Let's tell" |
|
|
Впр. 2 (с. 86) |
Впр. 1(a) (с. 85) |
Впр. 1(b) (с. 85) |
Впр. 3 (с. 87) |
Урок 27 |
"The Great Barrier Reel". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 198) |
|
Впр. 6 (І варіант). Впр. 8 (II варіант) (с. 201-202) |
Впр. 1 (с. 198-199) |
Впр. 4, 5, 13 (с. 200, 203) |
Впр. 2, 3 (с. 200) |
Впр. 15 (с. 203) |
Урок 28 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати-чна) |
Лексичні одиниці теми |
Контрастування теперішніх часів |
Впр. 1 (с. 87) |
Вир. 1 (с. 88) |
Впр. 5 (с. 89) |
Впр. 3 (с. 88) |
|
Урок 29 |
Контрольна робота з аудіювання |
|
||||||
Урок 30 |
Контрольна робота з читання |
|
||||||
Урок 31 |
Контрольна робота з письма |
|
||||||
Урок 32 |
Контрольна робота з усного мовлення |
|
№ та дата
|
Тематика спілкуван-ня |
Лексика |
Граматика |
Аудіюва-ння |
Читання |
Мовлен-ня |
Пись-мо |
Домаш-нє завда-ння
|
||||||
II СЕМЕСТР |
||||||||||||||
Тема 4. Наука. Unit 4. Science Magic |
||||||||||||||
Урок 33 |
Технологія впливає на наше життя |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2, 5 (с. 94, 95) |
Теперішній простий неозначений час |
Впр. 7 (с. 96) |
Впр. 6 (с. 96) |
Впр. 1,4 (с. 93, 94-95) |
Впр. 3 (с. 94) |
Впр. 9 (с. 97) |
||||||
Урок 34 |
Підтримуй-те зв'язок! |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 99) |
|
Впр. 3 (с. 98-99) |
Впр. 3 (с. 98-99) |
Впр. 1 (с. 97-98) |
Грама-тичні вправи |
Впр. 5 (с. 99) |
||||||
Урок 35 |
Підтримуй-те зв'язок! |
Conversation Lab: Talking Over the Telephone |
Синоніми |
Впр. 6 (с. 100) |
Впр. 7 (с. 101) |
Впр. 8 (с. 102) |
Впр. 7 (с. 101) |
Впр. 9 (с. 109) |
||||||
Урок 36 |
Чи можливе життя без комп'юте-ра? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 103) |
Непряма мова |
Впр. 3(a) (с. 103) |
|
Впр. 1, 3(a) (с. 102-103) |
Грама-тичні вправи |
Впр. 4 (с. 104) |
||||||
Урок 37 |
Чи можливе життя без комп'юте-ра? |
Лексичні одиниці теми (profitable, on the cutting edge) |
Минулий неозначений час |
|
Впр. 7 (с. 105) |
Впр. 8, 9 (с. 105-106) |
Впр. 5 (с. 104-105) |
Впр. 10 (с. 106) |
||||||
Урок 38 |
Працюючи за комп'ютером |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 106-107) |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 (с. 107) |
Впр. 5,6 (с. 108) |
Впр. 1,7 (c. 106-107) |
Впр. 3,7 (с. 107) |
Впр. 8 (с. 110: письмово) |
||||||
Урок 39 |
Безглузді винаходи |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 111) |
Непряма мова |
Впр. 1 (с. 110) |
Впр. 2, 4(a) (с. 111) |
Впр. 3, 5 (c. 111-112) |
Грама-тичні вправи |
Впр. 4(b) (с. 112) |
||||||
Урок 40 |
"Thomas Alva Edison". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 204) |
|
Впр. 6 (І варіант). Впр. 9 (II варіант) (с. 207-209) |
Text "Thomas Alva Edison" (c. 204-206) |
Впр. 5, 14 (c. 207, 209) |
Впр. 2, 3 (с. 206-207) |
Впр. 15 (с. 210) |
||||||
Урок 41 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати-чна) |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова |
|
Впр. 1,4 (c. 112-113) |
Впр. 5 (c. 114) |
Впр. 2 (с. 113) |
|
||||||
Тема 5. Дивовижна Британія. Unit 5. Amazing Britain |
||||||||||||||
Урок 42 |
Міста-столиці |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(a) (с. 118) |
|
Впр. 3, 5 (с. 118) |
Впр. 4 (с. 119) |
Впр. 1 (с. 117) |
Впр. 2(Ь, с)(с. 118) |
Впр. 7 (с. 121-122) |
||||||
Урок 43 |
Міста-столиці |
Лексичні одиниці теми. Впр. 6(a) (с. 120) |
|
Впр. 9, 11 (с. 122, 124) |
Впр. 10, 12(a) (с. 123-124) |
Впр. 8, 12(b) (с. 122-124) |
Впр. 6(b) (с. 120) |
Впр. 13 (с. 125) |
||||||
Урок 44 |
Единбург |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 125) |
Герундій. Впр. 6 (с. 127-128) |
Впр. 3 (с. 126: matching) |
Впр. 3 (с. 126) |
Впр. 1 (с. 125) |
Впр. 4 (с. 127) |
Впр. 5 (с. 127) |
||||||
Урок 45 |
Единбург |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій |
|
Впр. 8 (с. 128) |
Впр. 9 (с. 129) |
Впр. 7 (с. 128) |
Вир. 10 (с. 129-130) |
||||||
Урок 46 |
Стежка Велетня |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 131) |
Герундій |
Впр. 5 (с. 132) |
Впр. 2 (с. 131) |
Впр. 1 (с. 130) |
Впр. 4 (с. 132) |
Впр. 6(a) (с. 133) |
||||||
Урок 47 |
Стежка Велетня |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
|
Впр. 6(b), 9 (с. 133) |
Впр. 7, 8 (с. 133) |
Впр. 10 (с. 133) |
||||||
Урок 48 |
Стоун-хендж |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 135) |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 1,6 (с. 134, 136) |
Впр.4, 5 (с. 135) |
Впр. 7 (с. 136) |
||||||
Урок 49 |
Чудеса Великої Британії |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
Впр. 1 (с. 137) |
Впр. 2 (с. 137) |
Грама-тичні вправи |
Виготовити постер "Amazing Britain" (с. 136) |
||||||
Урок 50 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати-чна) |
Лексичні одиниці теми |
|
Впр. 4 (с. 140) |
Впр. 1, 2 (с. 137-139) |
Впр. 5 (с. 141) |
Впр. 3 (с. 140) |
|
||||||
Тема 6. Засоби масової інформації. Unit 6. Information Magic: Radio and TV |
||||||||||||||
Урок 51 |
Засоби масової інформації в нашому житті |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 145) |
Теперішній тривалий час |
Впр. 4 (с. 146) |
Впр. 3 (с. 146) |
Впр. 1 (с. 145) |
|
Впр. 5 (с. 147) |
||||||
Урок 52 |
Засоби масової інформації в нашому житті |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
|
Впр. 9 (с. 148) |
Впр. 6 (с. 147-148) |
Впр. 10, 11 (с. 148- 149) |
Впр. 7 (с. 148) |
Впр. 12 (с. 149) |
||||||
Урок 53 |
Телебаче-ння та радіо |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 150) |
Герундій |
|
Впр. 2, 4(a) (с. 150-151) |
Впр. 1, 3(b) (с. 149, 150) |
Впр. 3(a) (с. 150) |
Впр. 4(b) (с. 151-152) |
||||||
Урок 54 |
Телебаче-ння та радіо |
Лексичні одиниці теми. Впр. 7(с. 153) |
Герундій |
Впр. 6 (с. 152: filling in the gaps) |
Впр. 6 (с. 152) |
Впр. 7, 8 (с. 153) |
Впр. 9 (с. 153). Граматичні вправи |
Впр. 10 (с. 154) |
||||||
Урок 55 |
Моя улюблена телепередача |
Лексичні одиниці теми {foray, daytime, the highest rated, namesake) |
Герундій |
Впр. 2 (c. 155) |
Впр. 4 (с. 157) |
Впр. 1, 3 (с. 155-156) |
Граматичні вправи |
Впр. 4 (с. 157: filling in the gaps) |
||||||
Урок 56 |
Моя улюблена телепередача |
Лексичні одиниці теми (assessment, sitcom, countdown) |
Герундій |
|
Впр. 5 (с. 158) |
Впр. 7 (с. 159) |
Впр. 6 (с. 158) |
Впр. 8 (c. 159) |
||||||
Урок 57 |
Шкільна радіопрограма |
Лексичні одиниці теми (to be responsible for, writing scripts) |
Герундій |
|
Впр. 1 (с. 159) |
Впр. 3 (c. 159) |
Впр. 2 (c. 159) |
Впр. 4 (с. 159) |
||||||
Урок 58 |
Урок корекції знань, умінь та навичок |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Впр. 4 (с. 162) |
Впр. 3 (c. 161) |
Впр. 5 (c. 162) |
Впр. 1,2 (c. 160) |
|
||||||
Тема 7. Кар'єра. Unit 7. Career Magic |
||||||||||||||
Урок 59 |
Світ професій |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 166) |
|
|
Впр. 3(b) (c. 166) |
Впр. 1,2 (c. 165) |
Впр. 3(a) (c. 166) |
Впр. 4 (с. 167) |
||||||
Урок 60 |
Світ професій |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5(с. 167) |
|
Впр. 6 (с. 168) |
Впр. 4 (c. 167) |
Впр. 9 (c. 168) |
Впр.7, 8 (c. 168) |
Впр. 10 (с. 169) |
||||||
Урок 61 |
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(a) (с. 170) |
Модальні дієслова. Впр. 6(с. 171) |
Впр. 3 (с. 170: ordering) |
Впр. 3 (с. 170-171) |
Впр. 2(b), 3(b) (с. 170) |
Впр. 1,7 (с. 169, 172) |
Впр. 5 (с. 171) |
||||||
Урок 62 |
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4(с. 171) |
Модальні дієслова |
Впр. 9 (с. 173) |
Впр. 8 (с. 172-173) |
Впр. 10, 13 (с. 173, 174) |
Впр. 11, 12 (с. 174) |
Впр. 14 (с. 174) |
||||||
Урок 63 |
Перспективи розвитку кар'єри |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 176) |
Модальні дієслова |
Впр. 1 (с. 175) |
Впр. 5 (с. 177-178) |
Впр. 2, 3(a) (с. 175, 176) |
Впр. 5 (с. 177-178: filling in the gaps) |
Впр. 4 (с. 176) |
||||||
Урок 64 |
Перспективи розвитку кар'єри |
Лексичні одиниці теми. Впр.3(с. 176) |
Модальні дієслова |
Впр. 6 (с. 178) |
Впр. 7 (с. 178-179) |
Впр. 8 (с. 179) |
Впр. 9 (c. 179) |
Впр. 10 (с. 179) |
||||||
Урок 65
Урок 66 |
Найпопу-лярніші професії в Україні. ТКР
Контрольна робота з аудію-вання та усного мовлення |
Лексичні одиниці теми (demanded job, survey, out-of-date) |
Модальні дієслова |
|
Впр. 1 (с. 180) |
Впр. 2 (с. 180-181) |
Грама-тичні вправи |
Прочи-тати текст (с. 111-113) |
||||||
Урок 67 |
Контрольна робота з читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(с. 211) |
|
Впр. 6 (І варіант) (с. 214). Впр. 9 (II варіант) (с. 216) |
Впр. 7 (с. 215) |
Впр. 4 (с. 214) |
Впр. 2, 3 (1-5) (І варіант) (с. 213, 214). Впр. 2, 3 (6-10) (II варіант) (с. 213, 214) |
|
||||||
Урок 68 |
Контрольна робота з письма |
|
Впр. 4 (1-3) (І варіант). Впр. 4 (4-6) (II варіант) (с. 183) |
|
|
|
Впр. 3, 2 (1-5) (І варіант)Впр. 5, 2 (6-10) (II варіант) (с. 213-214) |
|
||||||