Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі до підручника Морської Л.І. (4 години на тиждень) складено згідно вимог чинної оновленої програми за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти та зі змістовими лініями.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Примітки |
Молодіжна культура |
|||||||||
1. |
|
Течії молодіжної культури Розвиток навичок вживання лексики за темою. |
Hang out, outfit, software, trend, |
verb + ing to + verb |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
|
|
2. |
|
Розвиток навичок аудіювання |
victim, to grab to |
|
|
|
|
||
3. |
|
Формування навичок вживання грам. матеріалу |
|
С.207 |
|
|
|
||
4. |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
||
5. |
|
Розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
порівнювати події, факти, явища висловлювати свої почуття та емоції приймати або відхиляти пропозицію аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку вести дискусію,
|
|
|
|
|
6. |
|
Молодіжні організації Розвиток навичок читання |
to provide, to revolve Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
||
8. |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
||
9. |
|
Активізація навичок вживання граматики |
Criteria, to avoid, shallow, a dignity A belief, a conclusion, an image, |
|
|
|
|
|
|
10. |
|
Клуби за інтересами Активізація ЛО |
|
|
|
|
|
||
11. |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
||
12. |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
||
Одяг |
|||||||||
13. |
|
Мода Розвиток навичок вживання лексики за темою |
irritate, casual, fascinated, picky |
|
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
|
14. |
|
Розвиток навичок аудіювання |
Well groaned, hostel, colored hair, smart |
|
|
|
|||
15. |
|
Елементи одягу Розвиток навичок читання |
|
|
|
||||
16. |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, |
|
|
|
|
|
|
17. |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
||
18. |
|
Формування навичок вживання грам. матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Одяг» |
|
|
|
|
|
|
|
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
21 |
|
Особисті дані Розвиток навичок вживання лексики за темою
|
Although, injustice, digital, the sense of humor С.53 |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
22 |
|
Розвиток навичок читання |
Divorce, female, male, single С.57 |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
|
23 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
С.61 |
|
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
24 |
|
Формування навичок вживання граматичного матеріалу |
С.65 |
Would/used to c/58 |
|
Порівнює сімейні традиції.
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
|
25 |
|
Автобіографія Розвиток навичок письма |
Chatterbox, to admire, to complain, С.70 |
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
|
26 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
to prove, to rely, gossipy с.74 |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
27 |
|
Розвиток навичок читання |
С.77 |
|
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
|
|
28 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
С.79 |
|
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
|
29 |
|
Активізація навичок вживання граматики |
С.80 |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|
30 |
|
Проектна робота |
С.82 |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Активізація навичок аудіювання |
С.85 |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Я, моя родина, мої друзі»
|
С.87 |
|
|
|
|
|
|
Засоби масової інформації |
|||||||||
33 |
|
Інтернет, телебачення і радіо спілкування у мережі Інтернет Розвиток навичок аудіювання |
Website, chat room, native speaker, education, |
|
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
34 |
|
Формування навичок вживання граматичного мат. |
excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
Compound sentences. Relative
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
35 |
|
Розвиток навичок вживання лексики |
A brand, to advertise, to switch channels, , contrary |
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
|
|
|
|
|
36 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
to turn off the sound, to take a pictures, an addict, an expect |
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Relative pronouns: |
|
|
|
|
|
38 |
|
Розвиток навичок письма |
Commercial, politics, preference, |
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Розвиток навичок читання |
to advertise, to plug, to rear |
|
|
|
|
|
|
40 |
|
Улюблена радіотелепередача Розвиток навичок монол. |
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Формування навичок вживання грам. |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Активізація навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
|
|
Робота і професія |
|||||||||
45 |
|
Характеристика професій Розвиток навичок вживання лексики за темою |
Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep, |
Relative Defining and
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|
46 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
A career, a job, a profession, an occupation. |
Non-Defining Clauses. |
|
|
|
|
|
47 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
|
48 |
|
Формування навичок вживання граматичного мат. |
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
Нахили і здібності Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
To take up, babysitting, to be excited about, |
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Активізація ЛО |
a compaign, a volunter, to work hard. |
Relative pronouns |
|
|
|
|
|
52 |
|
Вибір професії Розвиток навичок читання |
|
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
|
|
|
|
|
53 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
Relative pronouns: who / what / which / when/where |
|
|
|
|
|
54 |
|
Активізація граматики |
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Професійні якості Розвиток навичок діалогічноого мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
Розвиток навичок письма |
|
Relative pronouns: |
|
|
|
|
|
58 |
|
Активізація ЛО |
An announce, confidence, a majority, a representative, |
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Робота і професія» |
a technician, a vision, worldwide, to go on air |
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Примітки |
Наука і технічний прогрес |
|||||||||
64. |
|
Відомі вчені та винахідники Розвиток навичок вживання лексики за темою. |
inventor, escape, launch, crash in reverse, pedal, description, hot-air balloon, flip invention, theory, construct, observer, discovery, invent, scientist, explorer, to succeed in achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote disease, apply, curious, overseas, mainly
|
Past Simple |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
|
65 |
|
Винахідники по всьому світі Розвиток навичок аудіювання |
|
||||||
66 |
|
Великі вчені.Формування навичок вживання грам. матеріалу |
|
||||||
67 |
|
Позитивні наслідки винаходів. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
||||||
68 |
|
Негативні наслідки винаходів. Розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
|||||
69 |
|
Хто може сказати про винаходи Розвиток навичок читання |
The Passive Voice |
|
|
|
|
||
70 |
|
Давайте поговоримо про винаходи. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
||
71 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
||
72 |
|
Активізація навичок вживання граматики |
|
|
|
|
|
||
73 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті Активізація ЛО |
|
|
|
|
|
||
74 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
||
75 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
||
Природа і погода |
|||||||||
76 |
|
Навколишнє середовище Розвиток навичок вживання лексики за темою |
disappear, rubbish, pollution, danger, endangered, environment, protect, recycle, reduce,
|
|
Розглядає природу як цілісну систему.
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|
77 |
|
Що значить природа для тебе? Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|||||
78 |
|
Наша природа в небезпеці. Розвиток навичок читання |
|
|
|||||
79 |
|
Ми не маємо іншої землі. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
|
|||
80 |
|
Наші екологічні проблеми. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Соnditional I |
|
|
|
|
||
81 |
|
Зберегти Землю. Формування навичок вживання грам. матеріалу |
reuse, save, environ-mental container, oxygen, surface, survival, waste, coastal |
|
|
|
|
||
82 |
|
Як зберегти Землю? Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|||
83 |
|
Рослинний і тваринний світ |
|
|
|
|
|||
84 |
|
Розвиток навичок вживання лексики за темою |
|
|
|
|
|
|
|
85 |
|
Розвиток навичок читання |
habitat, oxygen, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of |
|
|
|
|
|
Тем. |
86 |
|
Охорона довкілля Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
87 |
|
Охорона навколишнього середовища. Формування навичок вживання граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
88 |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
89 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
genius, quotient, publicity, |
|
|
|
|
|
|
90 |
|
Розвиток навичок читання |
relativity |
|
|
|
|
|
|
91 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
92 |
|
Активізація навичок вживання граматики |
|
|
|
|
|
|
|
93 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
94 |
|
Активізація навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Природа і погода» |
|
|
|
|
|
|
|
Україна |
|||||||||
96 |
|
Великі міста Розвиток навичок аудіювання |
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
|
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
97 |
|
Формування навичок вживання граматичного матеріалу |
|
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
|
|
|
98 |
|
Розвиток навичок вживання лексики |
|
|
|
|
|||
99 |
|
Історичні пам’ятки Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
100 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
|
101 |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Визначні місця Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Розвиток навичок монол. |
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Формування навичок вживання грам. |
|
|
|
|
|
|
|
106 |
|
Активізація навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
107 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
Англомовні країни |
|||||||||
108 |
|
Карта Великобританії Розвиток навичок вживання лексики за темою |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
Описує види екотуризму |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови |
|
109 |
|
Відомості про Англію Розвиток навичок аудіювання |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
|
|
||
110 |
|
Вчора, позавчора і завтра Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Total population, national symbol, national day, the UK, |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
111 |
|
Різноманіття традицій Формування навичок вживання граматичного мат. |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. |
|
|
|
|
|
112 |
|
Великі міста Розвиток навичок письма |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, |
Articles with proper names |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
113 |
|
Ще більше цікавих відомостей Розвиток навичок монологічного мовлення |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. |
Future Tenses revision. |
|
|
|
|
|
114 |
|
Обє’днане королівство як ми його бачимо. Активізація ЛО |
the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
|
|
|
|
|
115 |
|
Визначні місця Розвиток навичок читання |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
|
|
|
|
116 |
|
Унікальне місто Розвиток навичок аудіювання |
Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Brighton. |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
|
|
|
|
117 |
|
Відомі британці Активізація граматики |
Upland, navigable, county, borough, iron ore. |
Present and Past Simple Passive |
|
|
|
|
|
118 |
|
Як добре ви знаєте Великобританію Розвиток навичок монологічного мовлення |
If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
|
|
|
|
119 |
|
Історичні пам’ятки Розвиток навичок діалогічноого мовлення |
I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Present and Past Simple Passive. |
|
|
|
|
|
120 |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
121 |
|
Загальна характеристика Активізація ЛО |
brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
|
|
|
|
|
|
122 |
|
Розкажи про Великобританію Активізація говоріння |
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Articles with proper names |
|
|
|
|
|
123 |
|
Узагальнення знань учнів з теми: «Англомовні країни» |
|
|
|
|
|
|
|
124 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
125 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
126 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
127 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
128 |
|
Активізація ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
129 |
|
Систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
Узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
131 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|