Календарно-тематичне планування уроків складено відповідно до нового Державного Стандарту базової та повної загальної середньої освіти та Програми з англійської мови для 9 класу ЗНЗ.
№ з/п |
Дата |
Тема, підтема |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
наочність |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
усно |
письмово |
|||||
монолог |
діалог |
|||||||||||
І семестр Тема 1. Я, моя родина, друзі (9 уроків) |
||||||||||||
1 |
|
Особистість. Персональні дані |
С.7 ЛО Although, injustice, digital, the sense of huмor Знаки зодіаку |
3 особа однини теперішнього неозначеного часу |
|
В.2 с.6-7 читати статтю блогу |
В.2 с.7 підтвердити твердження В.4 с.8 доповни речення про себе |
В.3 с.7 запитай і дай відповідь |
Порівняй свої і інтереси друга |
|
Напиши електронний лист про себе, свою родину, хобі |
|
2 |
|
Характер людини. |
В.8 с.10 синоніми, сленг В.9а с.10 поєднай антоніми В.10 с.11 знайди пояснення |
Якісні прикметники.
3 особа однини теперішнього неозначеного часу |
|
В.6 с.8 читати статтю в журналі В.7 с.9 прочитай |
В.7 с.9 знайди різницю * Опиши свій характер |
В.6 с.9 розіграй інтерв'ю |
В.9б с.10 склади 3 речення |
В.11 с.11 пройди анкетування |
Склади 5 речень для опису свого характеру |
|
3 |
|
Мій друг |
В.6 с.19 поєднай офіційні терміни |
С.13 – герундій В.6 с.14 заповни пропуски В.2 с.16 структура спец. запитань |
|
|
* Опиши свій характер |
В.2 с.16 утвори запитання і поговори з другом |
В.2 с.13 випиши зразки герундія |
Підготувати репліки до діалогу за в.6.с.19 |
В.2 с.16 заповни таблицю |
|
4 |
|
|
С.17 дієслова |
Коротка форма відповіді |
В.1 с.15 послухай і доповни діалог |
В.1 с.13 скласти речення В.1 с.19 познач і виправ неправильні речення |
*Драматизація діалогу (за в.6 с.19) |
В.3 с.14 доповни речення |
|
В 4 с.14 скласти речення |
аудіододаток |
|
5 |
|
Більше про себе |
С.18 ЛО Divorce, female, male, single В.5 с.18 словникова робота |
Порядковий числівник |
В.3 с.16 послухати інтерв'ю |
В.4 с.14 читати речення |
В.3 с.16 вибери варіант |
*Драматизація діалогу (за в.6 с.19) |
В.4 с.17 заповни таблицю |
В.5б с.22 читати листи |
|
аудіододаток |
6 |
|
Ми такі різні |
В.2 с.20 поєднай з малюнком С.23 ЛО Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
С.21 – електронна адреса |
В.5а с.22 послухай листи |
В.4 с.21 поєднай малюнки з поясненнями В.5б с.22 читати листи |
Опиши себе, свій характер |
В.3 с.20 опитай друга В.5в с.23 дай відповіді |
|
В.7 с.23 підготуй розповідь про друга |
|
аудіододаток |
7 |
|
Автобіографія |
|
|
|
В.1 с.24 читати автобіографію |
*в.7 с.23 розкажи про друга |
В.1 с.25 запитай і дай відповіді |
В.1 с.43 заповни пропуски |
В.2 с.20 підготуй власну автобіографію |
|
|
8 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення рис характеру однокласників, опис членів родини, друзів у різних часових формах з використанням порівняльних сполучників, ідіом. |
Повторити ЛО (с.7, 10, 17, 18, 20, 23) |
|
||||||||
9 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.
|
В.2 с.28 читати |
|
||||||||
Тема 2. Молодіжна культура (11 уроків) |
||||||||||||
10 |
|
Ми різні. |
С.7-29 ЛО В.1 с.27 поєднай з малюнком Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
В.2 с.28 читати і назвати субкультури |
В.5а с.30 опиши людину |
В.3 с.29 запитай і дай відповідь |
В.4 с.30 заповни таблицю |
|
В.5б с.31 дай відповідь на питання |
|
11 |
|
Ми різні. |
С.27-29 ЛО В.1 с.32 види хобі |
Герундій, с.31-32 |
В.2 с.36 послухай інтерв'ю, доповни і прочитай |
|
В.5б с.31 запитай і дай відповідь |
В.3 с.34 випиши речення з герундієм |
|
В.1 с.32 склади речення про хобі родини |
|
|
12 |
|
Хобі. |
С.38 ЛО Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
Герундій, с.33 В.2 с.33 улюблені види діяльності |
В.2 с.36 послухати діалог |
В.3 с.38 спростити речення |
*в.1 с.32 розкажи про хобі родини В.4 с.38 обери варіант |
|
В.2в с.37 випиши слова, пов'язані з темою «мода» |
*підготувати інформацію про улюблену субкультуру |
В.4 с.34 розкрий дужки |
|
13 |
|
Здорові звички. |
С.38, 43 ЛО В.1 с.43 доповни речення |
В.4 с.34 розкрий дужки |
В.5 с.38 послухати інформацію про британську молодь, заповни пропуски |
В.2 с.43 читати розповідь Емі |
*Розповідь про улюблену субкультуру |
|
В.2 с.43 поставити запитання до тексту |
В.2 с.39 читати |
В.5 с.34 трансформуй речення |
|
14 |
|
Молодіжна мода |
Назви одягу В.2б с.40 поєднай із значенням В.2 в с.40 заповни пропуски |
В.5 с.34 трансформуй речення |
В.2 с.39 послухати розповіді |
В.2 с.39 читати |
В.1 с.39 представ результат опитування |
В.6 с.34 дай відповідь В.1 с.39 зроби опитування В.5 с.41 дати відповідь |
|
В.2г с.41 підготувати розповідь про уподобання в моді |
|
|
15 |
|
Молодіжна мода. |
|
Герундій В.7 с.35 склади речення |
|
В.3 с.45 доповни речення |
В.2г с.41 розкажи про своє ставлення до моди |
В.3 с.41 дати відповіді |
|
В.4 с.41 * творчий проект «Моя родина і мода» |
|
|
16 |
|
|
Одяг, види хобі Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers |
Герундій В.4 с.46 розкрий дужки |
|
В.6 с.47 читати |
В.4 с.41 * творчий проект «Моя родина і мода» |
В.7 с.48 анкета |
|
|
В.5 с.46 зміни речення |
|
17 |
|
Глосарій |
С.50 – скорочення Criteria, to avoid, shallow, a dignity, a billability, to judge, desperate, spiritual. |
В.5 с.46 зміни речення |
|
В.9 с.51 читати в ролях В.11 с.52 прочитай і познач малюнки |
В.12 с.53 погодитись з твердженням |
В.10 с.52 запитай і дай відповідь |
В.9а с.50 запиши повідомлення |
В.1 с.54-55 читати і перекладати |
|
|
18 |
|
|
С.55 ЛО A belief, a conclusion, an image, a movement, wealth, to consume, to enable, violent, unemployment, an opportunity |
|
|
В.1 с.54-55 читати |
|
В.3 с.57 дати відповіді |
В.2а с.57 заповни таблицю |
В.13 с.53 створити постер «Все про мене» |
|
|
19 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення стилів у моді. Висловлювання про молодіжні субкультури. Захист постеру «Все про мене». |
С.7-55 повторити ЛО |
В.5 с.46 зміни речення |
|
|||||||
20 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
В.1б с.62 читати текст «Інтернет»
|
|
|||||||
Тема 3. Засоби масової інформації. (12 уроків) |
||||||||||||
21 |
|
Інтернет |
С.62-63 ЛО Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger В.1а с.62 поєднай із значенням |
Обмежувальне і описове означальне речення, с.73 |
|
В.1б с.62 читати текст «Інтернет» |
Висловитись про роль інформаційних технологій |
В.1 с.77 обговори з другом і зроби висновок |
В.3 с.64 таблиця переваг і недоліків |
|
В.2б с.75 заповни пропуски |
|
22 |
|
Інтернет |
С.62-63 ЛО В.2 с.63 поєднай із значенням |
В.2а с.74 заповни пропуски |
|
|
Висловитись про роль інформаційних технологій |
Обговорити переваги і недоліки ІТ |
|
В.2 с.98 усна розповідь про роль Інтернету |
|
|
23 |
|
Телебачення |
С.62-63 ЛО – повторити С.67 ЛО В.4 с.65 види ТВ програм В.5 с.66 поєднай із значенням В.7 с.68 |
Вигуки
С.73 в.2б с.75* Заповни пропуски В.6 с.76 визнач тип речення |
В.1 с.69 послухай діалог і вибери правильну відповідь |
В.6 с.66-67 читати діалог |
Висловити своє ставлення до ТБ
* В.2 с.98 усна розповідь про роль Інтернету |
|
В.4б с.65 склади список ТВ програм |
Поясни своє ставлення до ТБ |
В.3 с.75 розставити коми |
|
24 |
|
Телебачення і реклама |
В.3 с.71 ЛО |
Означальні речення В.3 с.75* |
В.2б с.71 послухай діалог і визнач |
В.2б с.70 читати вступ |
В.2а с.70 опиши малюнок |
В.3 с.71 дати відповіді |
|
В.5 с.81 підготув. до обговорення |
В.4 с.76 утворити речення |
|
25 |
|
Телебачення і реклама |
С.71 ЛО A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to take a pictures, an addict, an expect, contrary |
Означальні речення В.4 с.76 * утворити речення |
|
В.5 с.81 обговорення |
Поясни своє ставлення до ТБ |
В.3 с.99 висловити думку |
|
В.4 с.99 опиши улюблену рекламу |
|
|
26 |
|
Підлітки і телебачення |
С.72 ЛО |
Структура запитань
|
В.4б с.72 послухати розповідь |
|
В.4а с.72 висловити думку *в.4 с.99 опиши рекламу |
В.5 с.72 проведи опитування |
|
|
В.5 с.76 поєднай речення |
|
27 |
|
Твій друг в мережі. |
С.78 ЛО Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear |
|
В.2 с.78 послухати діалог |
В.3 с.79 читати список ТВ програм |
*в.5 с.81 висловити думку В.6 с.81 розкажи про улюблену програму |
В.2б с.78 обговорити В.4 с.80 дай відповіді |
|
|
В.1 с.82 напиши статтю |
|
28 |
|
ЗМІ у нашому житті. |
В.7 с.101 заповни пропуски |
Порівняння |
|
В.5 с.99 створити діалог В.6 с.100 читати опис передачі |
В.1 с.82 висловити своє ставлення |
В.1 с.98 зробити опитування |
Порівняй передачі (3-4 речення) |
|
В.2 с.83 опиши передачу |
|
29 |
|
Улюблена телепередача |
С.73-75 повторити ЛО |
|
|
|
*в.2 с.83 опиши передачу |
В.8 с.102 зробити опитування |
|
в.9 с.103 презентуй молодіжний канал |
|
|
30 |
|
Професії в кіно |
С.108 -109 ЛО An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air. Професії в кіно |
|
В.2 с.108 послухай, прочитай, визнач пункти |
В.4 с.112 висловити думку |
В.3 с.112 дати відповіді |
|
С.62-109 повторити ЛО |
|
|
|
31 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення переваг і недоліків Інтернету і телебачення. Опис улюблених програм. |
С.73-75, повторити |
|
||||||||
32 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
В.1 с.83 читати статтю |
|
|
|||||||
Тема 4. Робота і професії (9 уроків) |
||||||||||||
33 |
|
Уміння робітника. |
С.84 ЛО Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep, available, an aptitude, unemployed, to require Різниця між поняттями, с.85 |
В.4 с.86 заповнити пропуски |
|
В.1 с.83 читати статтю |
В.2 с.85 доповнити речення |
В.3 с.86 дати відповіді |
|
|
В.1 с.90 заповнити таблицю |
|
34 |
|
Незвичні професії. |
В.6 с.87 назви професій С.84-85 ЛО |
Відносні займенники, с.90 * В.1 с.90 заповнити таблицю |
В.2 с.88 послухати історію Анни |
|
В.6 с.89 висловити думку за таблицею |
В.3 с.88 дати відповіді |
В.1б с.94 заповни таблицю |
*підготувати розповідь про одну із професій |
В.2 с.91 заповнити пропуски |
|
35 |
|
Незвичні професії. |
В.1 с.93 ЛО назви професій To take up, babysitting, to be excited about, a compaign, a volunter, to work hard |
В.4 с.94 прикметники |
|
В.2 с.91 заповнити пропуски |
*розповідь про одну із професій |
В.2 с.94 дати відповіді |
В.1 с.97 склади речення |
С.84-85 ЛО |
|
|
36 |
|
Світ професій. |
С.84-85 ЛО |
В.3 с.91склади речення за зразком |
|
|
В.6 с.90 висловити думку |
В.1б с.97 дай відповіді |
В.4 с.91 обери правильний варіант |
|
В.5 с.92 вибери правильний варіант |
|
37 |
|
Світ професій. |
С.84-85, 93, 95 ЛО |
*в.5 с.92 вибери правильний варіант |
|
В.11 с.104 заповнити пропуски |
В.7 с.92 доповнити речення |
В.5 с.95 доповнити діалог |
|
*в.2 с.97 проект |
В.6 с.92 вибери правильний варіант |
|
38 |
|
Улюблена професія. |
В.10 с.103 професії |
*В.6 с.92 вибери правильний варіант |
|
В.12 с.104 читати |
В.12б с.105 доповнити речення |
*в.2 с.97 захисти проект |
|
Написати електронний лист про улюблену професію |
|
|
39 |
|
Робота влітку. |
|
В.5 с.89 розкрий дужки * I like… I’d like… To be going to… |
В.4 с.88 інтерв'ю з Бруно |
В.13 с.105 читати листи *прочитати електронний лист про улюблену професію |
|
В.14 с.107 запитай і дай відповідь |
В.13б с.107 заповни таблицю |
|
Скласти речення про професії батьків |
|
40 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Монологічні висловлювання про професії членів родини. Складання діалогів про прийом на роботу. |
С.84-103 повторити лексику |
Скласти речення про плани на майбутнє |
|
|||||||
41 |
|
Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
42 |
|
Контроль аудіювання за текстом про… . Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
43 |
|
Контроль читання за текстом про… . Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
44 |
|
Контроль письма. Виконання тестових лексико-граматичних і творчого завдань. |
|
|
|
|||||||
45 |
|
Контроль говоріння. Монологічні повідомлення за проблемними питаннями, висловами. Діалогічні повідомлення за рольовими ситуаціями.
|
|
|
|
|||||||
46 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення рис характеру однокласників, опис членів родини, друзів у різних часових формах з використанням порівняльних сполучників, ідіом. |
Повторити ЛО (с.7, 10, 17, 18, 20, 23) |
|
||||||||
47 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення стилів у моді. Висловлювання про молодіжні субкультури. Захист постеру «Все про мене». |
С.7-55 повторити ЛО |
В.5 с.45 розкрити дужки |
|
|||||||
48 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення переваг і недоліків Інтернету і телебачення. Опис улюблених програм. |
С.73-75, повторити |
|
||||||||
49 |
|
Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Монологічні висловлювання про професії членів родини. Складання діалогів про прийом на роботу. |
С.84-103 повторити лексику |
Скласти речення про плани на канікули |
|