Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 9 класу (І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків складено відповідно до нового Державного Стандарту базової та повної загальної середньої освіти та Програми з англійської мови для 9 класу ЗНЗ.

Перегляд файлу

з/п

Дата

Тема, підтема

Мовний  компонент

Мовленнєвий  компонент

Домашнє завдання

наочність

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

усно

письмово

монолог

діалог

І семестр

Тема 1. Я, моя родина, друзі (9 уроків)

1

 

Особистість. Персональні дані

С.7 ЛО

Although, injustice, digital, the sense of huмor

Знаки зодіаку

3 особа однини теперішнього неозначеного часу

 

В.2 с.6-7 читати статтю блогу

В.2 с.7 підтвердити твердження

В.4 с.8 доповни речення про себе

В.3 с.7 запитай і дай відповідь

Порівняй свої і інтереси друга

 

Напиши електронний лист про себе, свою родину, хобі

 

2

 

Характер людини.

В.8 с.10 синоніми, сленг

В.9а с.10 поєднай антоніми

В.10 с.11 знайди пояснення

Якісні прикметники.

 

3 особа однини теперішнього неозначеного часу

 

В.6 с.8 читати статтю в журналі

В.7 с.9 прочитай

В.7 с.9 знайди різницю

* Опиши свій характер

В.6 с.9 розіграй інтерв'ю

В.9б с.10 склади 3 речення

В.11 с.11 пройди анкетування

Склади 5 речень для опису свого характеру

 

3

 

Мій друг

В.6 с.19 поєднай офіційні терміни

С.13 – герундій

В.6 с.14 заповни пропуски

В.2 с.16 структура  спец. запитань

 

 

* Опиши свій характер

В.2 с.16 утвори запитання і поговори з другом

В.2 с.13 випиши зразки герундія

Підготувати репліки до діалогу за в.6.с.19

В.2 с.16 заповни таблицю

 

4

 

 

С.17 дієслова

Коротка форма відповіді

В.1 с.15 послухай  і доповни  діалог

В.1 с.13 скласти речення

В.1 с.19 познач і виправ неправильні речення

*Драматизація діалогу (за в.6 с.19)

В.3 с.14 доповни речення

 

В 4 с.14 скласти речення

аудіододаток

5

 

Більше про себе

С.18 ЛО Divorce, female, male, single

В.5 с.18 словникова робота

Порядковий числівник

В.3 с.16 послухати інтерв'ю

В.4 с.14 читати речення

В.3 с.16 вибери варіант

*Драматизація діалогу (за в.6 с.19)

В.4 с.17 заповни таблицю

В.5б с.22 читати листи

 

аудіододаток

6

 

Ми такі різні

В.2 с.20 поєднай з малюнком

С.23 ЛО

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

С.21 – електронна адреса

В.5а с.22 послухай листи

В.4 с.21 поєднай малюнки з поясненнями

В.5б с.22 читати листи

Опиши себе, свій характер

В.3 с.20 опитай друга

В.5в с.23 дай відповіді

 

В.7 с.23 підготуй розповідь про друга

 

аудіододаток

7

 

Автобіографія

 

 

 

В.1 с.24 читати автобіографію

*в.7 с.23 розкажи про друга

В.1 с.25 запитай і дай відповіді

В.1 с.43 заповни пропуски

В.2 с.20 підготуй власну автобіографію

 

8

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення рис характеру однокласників, опис членів родини, друзів у різних часових формах з використанням порівняльних сполучників, ідіом.

Повторити  ЛО (с.7, 10, 17, 18, 20, 23)

 

9

 

Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.

 

В.2 с.28 читати

 

Тема 2. Молодіжна культура (11 уроків)

10

 

Ми різні.

С.7-29 ЛО

В.1 с.27 поєднай з малюнком

Hang out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

 

 

В.2 с.28 читати і назвати субкультури

В.5а с.30 опиши людину

В.3 с.29 запитай і дай відповідь

В.4 с.30 заповни таблицю

 

В.5б с.31 дай відповідь на питання

 

11

 

Ми різні.

С.27-29 ЛО

В.1 с.32 види хобі

Герундій, с.31-32

В.2 с.36 послухай  інтерв'ю, доповни і прочитай

 

В.5б с.31 запитай і дай відповідь

В.3 с.34 випиши речення з герундієм

 

В.1 с.32 склади речення про хобі родини

 

12

 

Хобі.

С.38 ЛО

Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve

Герундій, с.33

В.2 с.33 улюблені види діяльності

В.2 с.36 послухати діалог

В.3 с.38 спростити речення

*в.1 с.32 розкажи про хобі родини

В.4 с.38 обери варіант

 

В.2в с.37 випиши слова, пов'язані  з темою «мода»

*підготувати інформацію про улюблену субкультуру

В.4 с.34 розкрий дужки

 

13

 

Здорові звички.

С.38, 43 ЛО

В.1 с.43 доповни речення

В.4 с.34 розкрий дужки

В.5 с.38 послухати інформацію про британську молодь, заповни пропуски

В.2 с.43 читати розповідь Емі

*Розповідь про улюблену субкультуру

 

В.2 с.43 поставити запитання до тексту

В.2 с.39 читати

В.5 с.34 трансформуй речення

 

14

 

Молодіжна мода

Назви  одягу

В.2б с.40 поєднай із значенням

В.2 в с.40 заповни пропуски

В.5 с.34 трансформуй речення

В.2 с.39 послухати розповіді

В.2 с.39 читати

В.1 с.39 представ результат опитування

В.6 с.34 дай відповідь

В.1 с.39 зроби опитування

В.5 с.41 дати відповідь

 

В.2г с.41 підготувати розповідь про уподобання в моді

 

15

 

Молодіжна мода.

 

Герундій

В.7 с.35 склади речення

 

В.3 с.45 доповни речення

В.2г с.41 розкажи про своє ставлення до моди

В.3 с.41 дати відповіді

 

В.4 с.41 * творчий проект «Моя родина і мода»

 

16

 

 

Одяг, види хобі

Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers

Герундій

В.4 с.46 розкрий дужки

 

В.6 с.47 читати

В.4 с.41 * творчий проект «Моя родина і мода»

В.7 с.48 анкета

 

 

В.5 с.46 зміни речення

 

17

 

Глосарій

С.50 – скорочення

Criteria, to avoid, shallow, a dignity, a billability, to judge, desperate, spiritual.   

В.5 с.46 зміни речення

 

В.9 с.51 читати в ролях

В.11 с.52 прочитай і познач малюнки

В.12 с.53 погодитись з твердженням

В.10 с.52 запитай і дай відповідь

В.9а с.50 запиши повідомлення

В.1 с.54-55 читати і перекладати

 

18

 

 

С.55 ЛО

A belief, a conclusion, an image, a movement, wealth, to consume, to enable, violent, unemployment, an opportunity

 

 

В.1 с.54-55 читати

 

В.3 с.57 дати відповіді

В.2а с.57 заповни таблицю

В.13 с.53 створити  постер «Все про мене»

 

19

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення стилів у моді. Висловлювання про молодіжні субкультури. Захист постеру «Все про мене».

С.7-55 повторити ЛО

В.5 с.46 зміни речення

 

20

 

Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.

 

В.1б с.62 читати текст «Інтернет»

 

 

Тема 3. Засоби  масової  інформації. (12 уроків)

21

 

Інтернет

С.62-63 ЛО

Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger

В.1а с.62 поєднай із значенням

Обмежувальне і описове означальне речення, с.73

 

В.1б с.62 читати текст «Інтернет»

Висловитись про роль інформаційних технологій

В.1 с.77 обговори з другом і зроби висновок

В.3 с.64 таблиця переваг і недоліків

 

В.2б с.75 заповни пропуски

 

22

 

Інтернет

С.62-63 ЛО

В.2 с.63 поєднай із значенням

В.2а с.74 заповни пропуски

 

 

Висловитись про роль інформаційних технологій

Обговорити переваги і недоліки ІТ

 

В.2 с.98 усна розповідь про роль Інтернету

 

 

23

 

Телебачення

С.62-63 ЛО – повторити

С.67 ЛО

В.4 с.65 види ТВ програм

В.5 с.66 поєднай із значенням

В.7 с.68

Вигуки

 

С.73 в.2б с.75*

Заповни пропуски

В.6 с.76 визнач тип речення

В.1 с.69 послухай діалог і вибери правильну відповідь

В.6 с.66-67 читати  діалог

Висловити своє ставлення до ТБ

 

* В.2 с.98 усна розповідь про роль Інтернету

 

В.4б с.65 склади список ТВ програм

Поясни своє ставлення до ТБ

В.3 с.75 розставити коми

 

24

 

Телебачення і реклама

В.3 с.71 ЛО

Означальні речення

В.3 с.75*

В.2б с.71 послухай діалог і визнач

В.2б с.70 читати вступ

В.2а с.70 опиши малюнок

В.3 с.71 дати відповіді

 

В.5 с.81 підготув. до обговорення

В.4 с.76 утворити речення

 

25

 

Телебачення і реклама

С.71 ЛО

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to take a pictures, an addict, an expect, contrary

Означальні речення

В.4 с.76 * утворити речення

 

В.5 с.81 обговорення

Поясни своє ставлення до ТБ

В.3 с.99 висловити думку

 

В.4 с.99 опиши  улюблену рекламу

 

26

 

Підлітки і телебачення

С.72 ЛО

Структура запитань

 

В.4б с.72 послухати розповідь

 

В.4а с.72 висловити думку

*в.4 с.99 опиши рекламу

В.5 с.72 проведи опитування

 

 

В.5 с.76 поєднай речення

 

27

 

Твій друг в мережі.

С.78 ЛО

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear

 

В.2 с.78 послухати діалог

В.3 с.79 читати список ТВ програм

*в.5 с.81 висловити думку

В.6 с.81 розкажи про улюблену програму

В.2б с.78 обговорити

В.4 с.80 дай відповіді

 

 

В.1 с.82 напиши статтю

 

28

 

ЗМІ у нашому житті.

В.7 с.101 заповни пропуски

Порівняння

 

В.5 с.99 створити діалог

В.6 с.100 читати опис передачі

В.1 с.82 висловити своє ставлення

В.1 с.98 зробити опитування

Порівняй передачі (3-4 речення)

 

В.2 с.83 опиши передачу

 

29

 

Улюблена телепередача

С.73-75 повторити ЛО

 

 

 

*в.2 с.83 опиши передачу

В.8 с.102 зробити  опитування

 

в.9 с.103 презентуй молодіжний канал

 

30

 

Професії в кіно

С.108 -109 ЛО

An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air. Професії в кіно

 

В.2 с.108 послухай, прочитай, визнач пункти

В.4 с.112 висловити думку

В.3 с.112 дати відповіді

 

С.62-109 повторити ЛО

 

 

31

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення переваг і недоліків Інтернету і телебачення. Опис улюблених програм.

С.73-75, повторити

 

32

 

Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.

В.1 с.83 читати статтю

 

 

Тема 4. Робота і  професії (9 уроків)

33

 

Уміння робітника.

С.84 ЛО

Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep,  available, an aptitude, unemployed, to require

Різниця між поняттями, с.85

В.4 с.86 заповнити пропуски

 

В.1 с.83 читати статтю

В.2 с.85 доповнити речення

В.3 с.86 дати відповіді

 

 

В.1 с.90 заповнити таблицю

 

34

 

Незвичні професії.

В.6 с.87 назви професій

С.84-85 ЛО

Відносні займенники, с.90

* В.1 с.90 заповнити таблицю

В.2 с.88 послухати історію Анни

 

В.6 с.89 висловити думку за таблицею

В.3 с.88 дати відповіді

В.1б с.94 заповни таблицю

*підготувати розповідь про одну із професій

В.2 с.91 заповнити пропуски

 

35

 

Незвичні професії.

В.1 с.93 ЛО назви професій

To take up, babysitting, to be excited about, a compaign, a volunter, to work hard

В.4 с.94 прикметники

 

В.2 с.91 заповнити пропуски

*розповідь про одну із професій

В.2 с.94 дати відповіді

В.1 с.97 склади речення

С.84-85 ЛО

 

 

36

 

Світ професій.

С.84-85 ЛО

В.3 с.91склади речення за зразком

 

 

В.6 с.90 висловити думку

В.1б с.97 дай відповіді

В.4 с.91 обери правильний варіант

 

В.5 с.92  вибери правильний варіант

 

37

 

Світ професій.

С.84-85, 93, 95 ЛО

*в.5 с.92 вибери правильний варіант

 

В.11 с.104 заповнити пропуски

В.7 с.92 доповнити речення

В.5 с.95 доповнити діалог

 

*в.2 с.97 проект

В.6 с.92 вибери правильний варіант

 

38

 

Улюблена професія.

В.10 с.103 професії

*В.6 с.92 вибери правильний варіант

 

В.12 с.104 читати

В.12б с.105 доповнити речення

*в.2 с.97 захисти проект

 

Написати електронний лист про улюблену професію

 

39

 

Робота влітку.

 

В.5 с.89 розкрий дужки

* I like…

I’d like…

To be going to…

В.4 с.88 інтерв'ю з Бруно

В.13 с.105 читати листи

*прочитати електронний лист про улюблену професію

 

В.14 с.107 запитай і дай відповідь

В.13б с.107 заповни таблицю

 

Скласти речення про професії батьків

 

40

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Монологічні висловлювання про професії членів родини. Складання діалогів про прийом на роботу.

С.84-103 повторити лексику

Скласти речення про плани на майбутнє

 

41

 

Контрольна робота з письма. Виконання тестових, лексико-граматичних і творчого завдань.

 

 

 

42

 

Контроль аудіювання за текстом  про… . Виконання тестових,  лексико-граматичних і творчого завдань.

 

 

 

43

 

Контроль читання за текстом  про… . Виконання тестових,  лексико-граматичних і творчого завдань.

 

 

 

44

 

Контроль письма. Виконання тестових лексико-граматичних  і творчого завдань.

 

 

 

45

 

Контроль говоріння. Монологічні повідомлення за проблемними питаннями, висловами. Діалогічні повідомлення за рольовими ситуаціями.

 

 

 

 

46

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення рис характеру однокласників, опис членів родини, друзів у різних часових формах з використанням порівняльних сполучників, ідіом.

Повторити  ЛО (с.7, 10, 17, 18, 20, 23)

 

47

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення стилів у моді. Висловлювання про молодіжні субкультури. Захист постеру «Все про мене».

С.7-55 повторити ЛО

В.5 с.45 розкрити дужки

 

48

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Обговорення переваг і недоліків Інтернету і телебачення. Опис улюблених програм.

С.73-75, повторити

 

49

 

Повторення. Переклад, доповнення речень теми, виконання тестових завдань. Монологічні висловлювання про професії членів родини. Складання діалогів про прийом на роботу.

С.84-103 повторити лексику

Скласти речення про плани на канікули

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
16 січня 2018
Переглядів
3050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку