Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі (за підручником Оксани Карп'юк) (зі змістовими лініями, відповідно до чинної програми, на 2017-2018 навчальний рік)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі “ENGLISH 9” (автора О.Карп’юк)
за програмою 2016-2017 н.р. (3 год. на тиждень)
№пп |
дата |
Тема |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки |
||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ |
|||||||||
Тема 1. Життєво важлива статистика . Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
||||||||||||
|
|
Твої літні канікули |
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу |
Although, injustice, digital, the sense of humor |
|
Dialogue
|
Ex. 2, p. 6.
|
Планує траєкторію власного життя.
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Ex. 3, p. 7 |
|
||
|
|
Люди навколо тебе |
висловлює свою думку про особу впр 10 |
|
|
Ex. 5, p. 8 |
Compare your interests and your partner’s ones |
Ex. 6, p. 8. |
|
|||
|
|
Яка ти особистість |
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій |
Ex. 8, p. 10. Ex. 9, p. 10.. |
|
Ex. 4, p. 8. |
Writing about yourself. |
Ex. 10, p. 11 |
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Твої інтереси та уподобання |
|
|
Verb forms Gerund Ex. 2, p. 13. Ex. 3, p. 14. Ex. 4, p.14. |
|
Making up sentences getting to know each other survey |
Ex. 11, p. 11, 12.
|
Oxford Exam Excellence task 4, p.18 |
|||
|
|
Давайте поговоримо про друзів. Диктант |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1-3 |
Divorce, female, male, single |
|
Ex. 5, p. 14 |
Making up sentences |
Ex. 1, p.15. Making up sentences |
|
|||
|
|
Більше про кожного з нас. Анкета |
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3 Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, Впр 4 |
|
|
Ex. 1, p. 15. Ex. 3, p. 16. Ex. 4, p. 17.
|
Ex. 2, p. 16. Ex. 5, p. 18.
|
Ex. 7, p. 19. |
Exercises from “Examination tasks for 9,11 forms” |
|||
|
|
Ти і твої друзі. Інтерв’ю. |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1 |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
Making up dialogues. |
Making up dialogues. |
Ex. 2, p. 20.
|
|
|||
|
|
Автобіографія |
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу Впр 4,6,7 |
|
Verb forms Gerund |
Ex. 5b, p. 22.
|
Ex. 1, p. 19. Ex. 3, p. 20 |
Ex. 5a, p. 22.
|
|
|||
|
|
Люди навколо тебе |
висловлює свою думку про особу впр 10 |
Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
Chart with positive negative traits of the text character |
Ex. 1, p. 24
|
Ex. 6, p. 23. |
“Guess the music” Challenges 2 Pearson Longman |
|||
|
|
Яка ти особистість. Лексико – граматичний тест. |
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій |
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
|
Making up sentences |
Ex. 1, p. 25 |
|
|||
|
|
Твої інтереси та уподобання |
|
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
|
|
Chart with positive negative traits of the text character |
|
|||
Тема 2. Юне покоління. Тематика ситуативного спілкування: Молодіжна культура Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності |
||||||||||||
|
|
Ми різні.
|
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3 Називає та описує підліткові групи впр 1,2 |
Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
Ex. 1, p. 27. Ex. 3, p. 29. Ex. 4b, p.30. |
Ex. 2, p. 28. Ex. 5b, p.31.
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
Ex. 4a, p.30 |
|
||
|
|
Що робить нас такими різними |
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар. Впр 4,5 |
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 4b, p.30.
|
Making up dialogues |
Ex. 5b, p.31. |
Oxford Exam Excellence task3, p.99 |
|||
|
|
Твої улюблені заняття. Диктант |
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів. Впр 1,2 |
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 5, p. 34. Ex. 8, p. 35. |
Ex. 1, p. 32. Ex. 2, p. 33. Reading the text “My friend’s problem” Ex. 1, p. 32. Ex. 4, p. 34. |
Ex. 3, p. 34.
|
|
|||
|
|
Молодіжна мода та організації |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3 |
Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers |
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 2 b, p. 36. Ex. 5, p. 38. Ex. 3, p .38 |
Ex. 3, p. 38. Reading the text “Teens” Ex. 2 a, p. 36.
|
Ex. 2, p. 37. |
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Твій стиль одягу
|
Висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю впр 1,2 |
Criteria, to avoid, shallow, a dignity, a billability, to judge, desperate, spiritual. |
|
Ex. 2 a, p. 39. Ex. 1, p. 39.
|
Ex. 2, p. 40 |
Ex. 2 b, p. 40.
|
|
|||
|
|
Молодіжні клуби |
Рекламує молодіжний клуб Впр 2 |
A belief, a conclusion, an image, a movement, wealth, to consume, to enable, violent, unemployment, an opportunity |
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 2 d, p. 41. Ex. 3, p. 41. Ex. 5, p. 41. |
Ex. 1, p. 42. Essay “How to start a youth club” |
Ex. 2 a, p. 42
|
|
|||
|
|
Молодь та її стиль життя. |
Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. Впр 2
|
Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
Ex. 2 b, p. 44.
|
Ex. 2 a, p. 43. Ex. 3, p. 45. Ex. 6, p. 47 Ex. 1, p. 43. Ex. 4, p. 46.
|
Ex. 5, p. 46. |
|
|||
|
|
Молодіжні субкультури і течії. Лексико – граматичний тест. |
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 10 |
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Text “E-mails” Ex. 8, p. 49. Ex. 10, p. 52.
|
“Do you know” box, p. 50. Ex. 9a, p.50. Ex. 11, p.52. Completing the table. |
Ex. 9 b, p. 51. |
“Lemon tree”ESL video.com |
|||
|
|
Все про мене |
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3 Називає та описує підліткові групи впр 1,2 |
|
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 12, p. 53. |
Ex. 1 b, p. 54. Reading the tips.
|
Ex. 1 a, p. 54.
|
|
|||
|
|
Молодіжні культури, їх історичний розвиток. |
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар. Впр 4,5 |
Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers |
Gerund in Passive/Active. To be or –ing. |
Ex. 2 b, p. 57. Ex. 3, p. 57. |
Ex. 2 a, p. 57. Completing the chart |
Ex. 3, p. 57. |
Oxford Exam Excellence task3, p.99 |
|||
Тема 3. Магічна скринька. Тематика ситуативного спілкування: Інтернет, телебачення і радіо, спілкування у мережі Інтернет, улюблена радіо-телепередача Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності |
||||||||||||
|
|
Інтернет у нашому житті: за і проти |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.
|
Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password |
|
Ex. 2, p. 62 Ex. 2, p. 63.
|
Ex. 1 b, p. 62; ex. 2, p. 63. Ex. 3, p. 64. Completing the table.
|
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Ex. 4, p. 65 |
|
||
|
|
Види телепрограм. Твій вибір. |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound |
|
Ex. 5, p. 66. Ex. 6, p. 66.
|
Ex. 5, p. 66.
|
Ex. 6, p. 66.
|
|
|||
|
|
Телебачення у твоєму житті. Диктант |
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне. |
to take a pictures, an addict, an expect, contrary |
Compound sentences. Relative Defining and Non-Defining Clauses. Relative pronouns |
Ex. 1, p. 69.
|
Ex. 9, p. 69.
|
Ex. 2 a, p.70
|
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Телебачення у твоєму житті |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear |
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
Dialogue Ex. 2 b, p. 71.
|
Ex. 3, p. 71.
|
Ex. 2 b, p. 71.
|
|
|||
|
|
Телебачення. |
Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; |
|
Relative pronouns: who / what / which / when/where / that |
Ex. 4, p. 72.
|
Ex. 4 a, p. 72.
|
Ex. 5, p. 72. |
Oxford Exam Excellence task11,p.120 |
|||
|
|
Засоби масової інформації у нашому житті
|
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті впр 1 |
|
|
Ex. 2 a, b, p. 74.
|
Reading the letter.
|
Ex. 1, p. 73.
|
|
|||
|
|
Засоби масової інформації у нашому житті
|
Запитує і відповідає про роль телебачення у житті, Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку |
Website, chat room, native speaker, education, excitement |
|
Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue. |
Ex. 3, p. 75.
|
Ex. 4, p. 76.
|
Longman Elementary Communication Games |
|||
|
|
Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті |
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття. |
a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex. 2 a, p. 78. Ex. 2 b, p. 78.
|
Ex. 3, p.79. Ex. 4, p. 80.
|
Ex. 2 c, p. 79.
|
|
|||
|
|
Інтернет у нашому житті: за і проти |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to take a pictures, an addict, an expect, contrary |
Compound sentences. Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
Ex. 7, p. 82.
|
Ex. 5, p. 81. Completing the table. |
Ex. 1, p. 82.
|
|
|||
|
|
Види телепрограм. Твій вибір. Лексико – граматичний тест. |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 8,9 |
|
Relative pronouns |
Ex. 1, p. 82.
|
Ex. 1, p. 82. Making a plan. |
Ex. 4, p. 82. |
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Телебачення у твоєму житті |
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне. |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear |
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
“Victoria’s essay”, “Descriptions of British TV show” |
Ex. 5, p. 81.
|
Ex. 4, p. 85. |
|
|||
Тема 4. Вибір професії. Тематика ситуативного спілкування: характеристика професій, нахили і здібності,вибір професії, професійні якості. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності |
||||||||||||
|
|
Які уміння потрібні у житті |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. |
Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep, available, an aptitude, unemployed |
|
“Digital Age” Ex. 5 b, p. 87. Ex. 6, p. 87. |
Ex. 1, p. 83. Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a, p. 87. |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
емонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності.
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Ex. 4, p. 86.
|
Oxford Exam Excellence task 3, p.118 |
||
|
|
Вибір професії - важливий крок у житті |
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції. |
A career, a job, a profession, an occupation. |
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
Ex. 2, p. 88. Ex. 3, p. 88. Ex. 4, p. 88.
|
Ex. 6, p. 89. Ex. 5 a, p. 89. |
Ex. 1, p. 87. |
|
|||
|
|
Незвичайна робота чи незвичайні люди? Диктант |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. |
|
|
Ex. 3, p. 88.
|
Ex. 1 b, p. 90.
|
Ex. 4, p. 88. |
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Світ професій. |
Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; |
|
|
Ex. 3, p. 91. Ex. 5, p. 92.
|
Writing a poem. Ex. 2, p 91. |
Ex. 7, p. 92. |
|
|||
|
|
Яку професію вибрати. |
Характеризує професії, запитує і відповідає про плани та наміри |
To take up, babysitting, to be excited about |
|
Ex. 3, p. 94. Ex. 4, p. 94. Ex. 7, p. 96.
|
Ex. 1 a, p. 93. Ex. 5, p. 95. Ex. 1 b, p. 94. |
Ex. 8, p. 96. |
|
|||
|
|
Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Ставить та відповідає на питання про плани та наміри. |
a compaign, a volunter, to work hard. |
Relative pronouns: who / what / which / when/where / that |
Ex. 1 a, p. 97. Ex. 1 b, p. 97. |
‘Summer jobs’ Matching the words |
Ex. 1, p. 98.
|
|
|||
|
|
Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій |
Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху |
|
Relative Defining and Non-Defining Clauses. |
« Whatching TV ». Ex. 5, p. 99 Ex. 2, p. 98. Ex. 4, p. 99.
|
Ex. 9, p. 103. Writing short stories. Ex. 2, p. 98. Ex. 8, p. 102. |
Ex. 5 b, p. 100 |
Oxford Exam Excellence task8,p.125 |
|||
|
|
Ще раз про телебачення. |
Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати |
|
Relative pronouns: who / what / which / when/where / that |
Ex. 7 b, p. 102
|
Ex. 7 a, p. 101 Writing a poem. Completing the sentences. |
Ex. 7 c, p. 102 |
Oxford Exam Excellence task 3, p.118 |
|||
|
|
Твої плани на майбутнє |
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|
|
Ex. 13a, p. 105 Ex. 15, p. 107 |
. Ex. 12a, p. 104. Ex. 11, p. 104. Ex. 12b, p. 105.
|
Ex. 10, p. 103 |
|
|||
|
|
Телемозаїка. Лексико – граматичний тест. |
Знаходить основну інформацію в простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст. |
|
|
Ex. 13a, p. 105 |
|
Ex. 13 b, p. 107. |
Exercises from«Грама тика англійської мови»Верба |
|||
|
|
Які уміння потрібні у житті |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. |
An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
Ex. 1, p. 108. Ex. 1, p. 108. Ex. 3, p. 112. Ex. 4, p. 112.
|
Ex. 1, p. 108. Completing the sentences. |
Ex. 5, p. 113 |
|
|||
|
||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
200-250 слів. Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||
|
|
Контроль читання |
90-100 слів. Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||
|
|
Контроль письма |
3-4 хв звучання. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне. |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||
|
|
Контроль говоріння |
Діалог 7 реплік. Монолог 9-10. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання. |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||
|
|
Підсумковий урок |
Обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі “ENGLISH 9” (автора О.Карп’юк)
за програмою 2017-2018 н.р. (3 год. на тиждень)
№пп |
дата |
Тема |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки |
|||||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ |
||||||||||||
Тема 1. Винаходи та відкриття. Тематика ситуативного спілкування: Наука і технічний прогрес Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
|||||||||||||||
49 |
|
Відомі винахідники минулого |
Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне |
An artist, an architect, an engineer, to exist, an inventor, a reason, to launch |
Словотвір |
Впр.1, с.118 Впр.3, с.119 |
Впр.2(б,в), с.119 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечена його сталого розвитку.
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Впр.2а, с.118 |
|
|||||
50 |
|
Видатні науковці |
Визначає в загальних рисах тему дискусії, якщо мовлення чітке й повільне |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive Past Passive. |
Впр.4, с.120 Впр.7, с.121 |
Впр.5, с.120 Впр.6, с.120 |
Впр.8, с.123 Впр.9, с.123 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
51 |
|
Визначні відкриття |
Розпізнає, коли мовці погоджуються чи не погоджуються у спілкуванні, якщо мовлення чітке й повільне |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
Passive Voice |
Впр.2, с.124 |
Впр.2, с.124 Впр.3б, с.125 |
Впр.3а, с.125 |
|
||||||
52 |
|
Вплив сучасних технологій на наше життя |
Слідкує за основним змістом демонстрації або презентації на знайому передбачувану тему, якщо мовлення повільне, чітке, просте й підкріплене наочностю (напр., слайди, роздруківки) |
An achievement, cell, hu-manity, affordable, awe-some. harmful. remote |
Passive Voice |
Впр.4, с.126 |
Впр.2, с.126 Впр.6, с.127 |
Впр.7, с.127 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
53 |
|
Винаходи тисячоліття |
Розуміє та виконує інструкції щодо звичних повсякденних занять (напр., спорт, приготування їжі і таке інше), якщо мовлення чітке й повільне |
An achievement, cell, hu-manity, affordable, awe-some. harmful. remote |
Present Passive Past Passive |
Впр.1, с.128 |
Впр.2, с.130 Впр.3, с.130 |
Впр.4, с.131 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
54 |
|
Технології |
Розуміє прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга або повідомлення через гучномовець у супермаркеті), якщо мовлення чітке й повільне |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
|
Впр.5, с.132 Впр.6, с.134 |
Впр.7, с.134 Впр.8, с.136 |
Впр.9, с.136 |
|
||||||
55 |
|
Корисні винаходи |
Розуміє найважливішу інформацію, що міститься в короткій аудіо рекламі товарів та послуг, які входять до сфери інтересів (напр., компакт-диски, відеоігри, подорожі) |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Словотвір |
Впр.3, с.138 |
Впр.2, с.137 Впр.1, с.139 |
Впр.4, с.138 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
56 |
|
Безглузді винаходи |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Present Passive Past Passive.
|
Впр.5(а), с.139 |
Впр.5(б), с.139 |
Підготувати реферат про винахід або винахідника |
|
||||||
57 |
|
Величні постаті винаходів минулого
|
Визначає головну думку новин, у яких висвітлюються події, надзвичайні ситуації і таке інше, якщо візуальний ряд відповідає коментарям |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Впр.6а, с.142 |
Впр.6б, с.142 |
Виписати найважливіша та найбезглуздіші винаходи для людства. |
Oxford Exam Excellence |
||||||
58 |
|
Наука майбутнього
|
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Passive Voice |
Впр.7, с.143 Впр.8, с.143 |
Впр.9, с.143 |
Впр.10, с.144 |
|
||||||
59 |
|
Марія Склодовська – Кюрі
|
Розуміє прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга або повідомлення через гучномовець у супермаркеті), якщо мовлення чітке й повільне |
|
Present Passive Past Passive |
Впр.1, с.145 |
Впр.2а, с.145 |
Впр.2б, с.145 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
60 |
|
Що я знаю про винаходи? |
Розуміє найважливішу інформацію, що міститься в короткій аудіо рекламі товарів та послуг, які входять до сфери інтересів (напр., компакт-диски, відеоігри, подорожі) |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Словотвір |
Позначити твердження позитивним чи негативним значенням. |
Відповісти на запитання |
Скласти 7 запитань до прочитаного тексту |
|
||||||
Тема 2. Природа та навколишнє середовище. Тематика ситуативного спілкування: Природа та погода Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
|||||||||||||||
61 |
|
Природа |
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням |
Climate change, rubbish, endangered animal and plant species, danger, pollution, growing population, environment, to pollute, to protect, to save to recycle, to reduce, to reuse, environmental. |
|
Впр.3, с. 147 Впр.4, с. 147 |
Впр.1, с. 146 Впр.2, с. 146 |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Впр.5, с.149 |
|
|||||
62 |
|
Навколишнє середовище |
Розуміє простий особистий лист, електронний лист або допис у мережі Інтернет, у якому автор пише на знайомі теми (напр., про друзів та сім’ю) або розпитує про них |
Climate change, rubbish, endangered animal and plant species, danger, pollution, growing population, environment, to pollute, to protect, to save to recycle, to reduce, to reuse, environmental. |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
Впр.7, с. 150 Впр.8, с. 151 |
Впр.6, с. 150 Впр.9a, с. 151 |
Впр.9b, с.152 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
63 |
|
Екологія нашої планети |
Розуміє основні типи стандартних листів, електронних повідомлень і факсів (запити, замовлення, підтвердження) на знайомі теми |
Global warming, electric car, the ozone layer, pollu-tion, deforestation, recycling, alternative energy A container, oxygen, a sur¬face. survival, coastal, waste |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges-tion. prohibition |
Впр.1, с. 152 Впр.4, с.154 Впр.5, с.155 |
Впр.2, с. 153 Впр.3, с. 153 Впр.6, с.156 |
Впр.7, с.156 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
64 |
|
Збережемо нашу планету |
Знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах (напр., путівниках, рецептах), якщо у них використано простий мовний інвентар |
Global warming, electric car, the ozone layer, pollution, deforestation, recycling, alternative energy A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
Present Passive. Past Passive |
Впр.1, с.157 Впр.2, с.158 |
Впр.3, с.158 |
Впр.4, с.158 |
|
||||||
65 |
|
День Землі |
Розуміє основну інформацію у коротких та простих описах товарів у брошурах та на веб-сайтах (напр., портативні цифрові прилади, фотокамери і таке інше) |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges-tion. prohibition |
Впр.1, с. 159 Впр.2, с.159 |
Впр.3, с. 160 Впр.4, с.160 |
Впр.5, с.162 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
66 |
|
Збережена фауна |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
Впр.6, с. 164 Впр.7, с.164 |
Впр.8, с. 165 |
Впр.9, с.165 |
|
||||||
67 |
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
Розуміє в загальних рисах новини, в яких повідомляється про події, що стосуються відомих тем, якщо зміст знайомий і передбачуваний |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Modal Verbs. PresentPassive. |
с. 166-167 |
Впр.1, с. 167 |
Впр.2, с.167 |
|
||||||
68 |
|
Вплив винаходів на навколишнє середовище |
Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Past Passive |
Впр.1, с. 168 Впр.3, с. 169 |
Впр.2, с. 168 |
Підготувати реферат про одного з поданих у Впр.3,с.169 винахіників |
Oxford Exam Excellence |
||||||
69 |
|
Міст Патона |
Розуміє правила та інструкції (напр., правила безпеки, дорожнього руху), якщо у них використано простий мовний інвентар |
An award, a consul, a degree, joining a campaign a title, nice, soviet, to award, electric welding, honourable, to his credit, Renewable energy, boll less, wind power generator noise pollution, power plant, going vegetarian, nuclear, anti-fur protest |
Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive |
Впр.4, с. 169 |
Впр.4с, с. 170 |
Впр.5, с.171 |
|
||||||
70 |
|
Зони забруднення |
Розуміє короткі письмові інструкції з покроковими ілюстраціями (напр., для підключення нового обладнання) |
An award, a consul, a degree, joining a campaign a title, nice, soviet, to award, electric welding, honourable, to his credit, Renewable energy, boll less, wind power generator noise pollution, power plant, going vegetarian, nuclear, anti-fur protest |
Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive |
Впр.6, с. 172 Впр.7, с. 172 Впр.8, с. 173 |
Впр.9, с. 173 Впр.10, с. 173 Впр.11, с. 173 |
Впр.12, с. 174 |
Solutions intermediate 2nd edition |
||||||
71 |
|
Шляхетний геній. Альберт Ейнштейн |
Розуміє достатньо для того, щоб читати короткі, прості історії та комікси, в основі яких лежать знайомі, конкретні ситуації, а мовні засоби часто вживані у повсякденному спілкуванні |
A genius, a quotient, pub-licity, relativity, gentle |
Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive |
Впр.1, с. 175 Впр.2, с.177 |
Впр.3, с. 177 Впр.4, с. 177 |
Впр.5, с.177
|
Oxford Exam Excellence |
||||||
72 |
|
Що для тебе природа? |
Розуміє основні думки у коротких журнальних статтях і записах у путівниках, які пов’язані з конкретними повсякденними темами (напр., захоплення, спорт, дозвілля, тварини ) |
A genius, a quotient, pub-licity, relativity, gentle |
Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive |
с. 178 Доповнити речення |
|
с. 179 Відповісти на запитання |
|
||||||
Тема 3. Об’єднане королівство сьогодні. Тематика ситуативного спілкування: Англомовні країни Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
|||||||||||||||
73 |
|
Об’єднане королівство Великої Британії та Північної Ірландії |
Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
Впр.3, с.184 |
Впр.1, с. 182 Впр.2, с.182 |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Впр.4, с.185 |
Solutions elementary 2nd edition |
|||||
74 |
|
Традиції королівства |
Встановлює комунікативний контакт: привітання й прощання, представлення, подяка |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
Впр.5а, с. 185 |
Впр.5б, с. 186 |
Впр.6, с. 186 |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
75 |
|
Серце королівства
|
Загалом розуміє чітке, нормативне мовлення, звернене безпосередньо до нього/неї, і, якщо час від часу може попросити повторити чи перефразувати сказане |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
Впр.7, с. 186 |
Впр.8, с. 187 |
Впр.7, с. 186 Переказати текст |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
76 |
|
Населення Британії |
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
Впр.1, с. 188 |
Впр.3, с.189 |
Впр.2, с.188 |
|
||||||
77 |
|
Традиції шотландців |
Простими словами розповідає про своє самопочуття, висловлює подяку |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names |
Впр.4, с. 190 |
Впр.5а, с. 191 |
Впр.5б, с.191 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
78 |
|
|
Просить про послугу (напр., позичити щось), пропонує послугу й може відповісти, якщо його просять про послугу |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names |
Впр.1, с. 192 |
Впр.2, с.192 |
Впр.3, с.193 |
|
||||||
79 |
|
|
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Впр.4, с.193 |
Впр.5, с. 194 Впр.6, с.194 |
Впр.7, с. 194 |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
80 |
|
Подорож навколо королівства |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names |
Впр.1, с. 194 |
Впр.2а,б, с. 195 |
Впр.2с, с.195 |
|
||||||
81 |
|
Земля пісень |
Розуміє достатньо, щоб без надмірних зусиль впоратися з простими повсякденними завданнями, а у разі нерозуміння просить повторити сказане, використовуючи дуже прості мовні засоби |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Впр.3, с. 196 |
Впр.5, с. 198 |
Впр.4, с.198 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
82 |
|
Подорожуючи пізнаємо красу |
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції |
Lidl Aidi, Salisbury's, money saving, to book Campin- inygarden. Summertime |
Past Tenses. |
Впр.6, с. 199 |
Впр.6б, с.200 |
Впр.7, с. 200 |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
83 |
|
Створюємо блог про об’єднане королівство |
Орієнтується у загальних аспектах повсякденного життя, таких як подорож, житло, їжа і покупки |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Future Tenses. Articles with proper names |
Впр.8, с. 200 |
|
Впр.1, с. 200 |
|
||||||
84 |
|
Що ви знаєте про Британію |
Спілкується у передбачуваних повсякденних ситуаціях (на пошті, на вокзалі, у магазині), використовуючи широкий спектр простих мовних засобів |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. Brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Present and Past Simple Passive |
Перекласти речення |
Відповісти на запитання |
Скласти міні – твір на тему: «Що я знаю про об’єднане королівство» |
Oxford Exam Excellence |
||||||
Тема 4. Міста об’єднаного королівства. Тематика ситуативного спілкування: Англомовні міста. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
||||||||||
85 |
|
Що таке Лондон? |
Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потереб |
|
Past Tenses. Articles with common and proper names |
Впр.1, с. 201 |
Впр.2, с. 203 |
|
Впр.3, с. 204 |
Solutions elementary 2nd edition |
|||||
86 |
|
Найвизначніші місця Лондона |
Обмінюється інформацією через текстові повідомлення (SMS), електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується |
|
Past Tenses.Future Tenses. Articles with common and proper names |
Впр.4, с.204 |
Впр.5, с. 205 Впр.6, с. 205 |
Впр.7, с.207 |
|
||||||
87 |
|
Навколо Англії за один день |
Записує короткі, прості повідомлення, якщо може попросити повторити чи перефразувати |
Назви міст та пам'яток історії та культури |
Past Tenses.Future Tenses. Articles with common and proper names |
Впр.1, с. 207 Впр.2, с. 207 |
Впр.3, с. 209 |
Впр.5, с.210 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
88 |
|
Унікальні міста |
Спілкується онлайн на побутові теми, використовуючи мовні кліше. Розміщує в мережі Інтернет короткі описові дописи про повсякденну діяльність та почуття. Обмінюється простими коментарями з іншими дописувачами |
Назви міст ти пам'яток історії та культури.
|
|
Впр.1, с. 210 |
|
Впр.2, с. 211 |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
89 |
|
Унікальність маленького острова |
Представляється та веде онлайн прості розмови, ставить та відповідає на питання, обмінюється думками на передбачувані повсякденні теми, якщо має достатньо часу, щоб сформулювати відповіді, і спілкується одночасно лише з одним співрозмовником |
Назви міст та пам'яток історії та культури |
|
|
Впр.3, с. 211 |
Впр.4, с.212 |
|
||||||
90 |
|
Чим відомий славетний Лондон? |
Створює короткі описові онлайн-дописи, які стосуються повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей |
|
|
Впр.2, с.214 Впр.4, с.215 |
Впр.1, с. 213 Впр.5, с. 216 |
Впр.6, с. 216 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
91 |
|
Мистецтво та гармонія |
Коментує онлайн дописи інших людей, якщо автори використовують прості мовні засоби, реагує на вбудовані медіа, висловлює здивування, цікавість та байдужість, послуговуючись простими мовленнєвими конструкціями |
Назви міст та пам'яток історії та культури |
|
Відповісти на запитання |
|
Впр.1, с. 217 |
|
||||||
92 |
|
Подорожуємо стежками велетнів |
Використовує мовні кліше, розв’язуючи повсякденні питання, що виникають під час онлайн спілкування (напр., наявність певних моделей і спеціальних пропозицій, дата доставки, адреса і таке інше) |
Назви міст ти пам'яток історії та культури.
|
|
Впр.1, с. 218 |
Впр.2, с.218 |
Впр.3, с.222 |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
93 |
|
Невідома краса міст |
Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, який готовий допомогти, якщо необхідно розв’язати проблему або виконати спільне завдання |
|
|
Впр.4, с. 222 |
Впр.5, с.222 Впр.6, с. 223 |
Впр.7, с.224 |
|
||||||
94 |
|
Повертаємось до України |
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття |
Назви міст та пам'яток історії та культури |
|
Впр.8, с.224 |
Впр.9, с.225 |
Впр.10, с.225 |
Oxford Exam Excellence |
||||||
95 |
|
Львів – серце східної Європи |
Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу; робить прості, прямі порівняння, аргументуючи свою думку |
Назви міст ти пам'яток історії та культури.
|
|
Впр.1, с. 226 |
Впр.2, с.226 |
Переказати текст про Львів |
Solutions elementary 2nd edition |
||||||
96 |
|
Столиця Галіції |
Робить коротку, відрепетирувану презентацію на тему, пов’язану з повсякденним життям, коротко аргументує і пояснює свої думки, плани та дії |
|
|
Впр.1, с. 231 |
Впр.3, с.232 Впр.4, с.233 |
Впр.5, с.233 |
|
||||||
|
|||||||||||||||
97 |
|
Контроль аудіювання |
200-250 слів. Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|
Повторити вивчений матеріал |
Oxford Exam Excellence |
|||||||||
98 |
|
Контроль читання |
90-100 слів. Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||
99 |
|
Контроль письма |
3-4 хв звучання. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне. |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||
100 |
|
Контроль говоріння |
Діалог 7 реплік. Монолог 9-10. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання. |
Повторити вивчений матеріал |
Oxford Exam Excellence |
||||||||||
101 |
|
Підсумковий урок |
Обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||