Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі (за підручником Оксани Карп’юк) 2017-2018 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі (за підручником Оксани Карп'юк) (зі змістовими лініями, відповідно до чинної програми, на 2017-2018 навчальний рік)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі  ENGLISH 9” (автора О.Карп’юк)

за програмою 2016-2017 н.р. (3 год. на тиждень)

№пп

дата

Тема

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна

компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

Окремі нотатки

Лексика

Граматика/фонетика

Сприйняття на слух/зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/

Тема 1. Життєво важлива статистика .

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

  1.             

 

Твої літні канікули

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

Although, injustice, digital, the sense of humor

 

Dialogue

 

Ex. 2, p. 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планує траєкторію власного життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

Ex. 3, p. 7

 

  1.             

 

Люди навколо тебе

висловлює свою думку про особу

впр 10

 

 

 

Ex. 5, p. 8

Compare your interests and your partner’s ones

Ex. 6, p. 8.

 

  1.             

 

Яка ти особистість

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій

Ex. 8, p. 10. Ex. 9, p. 10..

 

Ex. 4, p. 8.

Writing about yourself.

Ex. 10, p. 11

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.             

 

Твої інтереси та уподобання

 

Ставить та відповідає на питання

про звички й повсякденні справи,

вільний час, Знаходить і передає просту

фактологічну інформацію.

 

Verb forms Gerund

Ex. 2, p. 13.

Ex. 3, p. 14.

Ex. 4, p.14.

 

Making up sentences getting to know each other survey

Ex. 11, p. 11, 12.

 

Oxford Exam Excellence task 4, p.18

  1.             

 

Давайте поговоримо про друзів. Диктант

Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Впр 1-3

Divorce, female, male, single

 

Ex. 5, p. 14

Making up sentences

Ex. 1, p.15.

Making up sentences

 

  1.             

 

Більше про кожного з нас. Анкета

ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3

Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,

Впр 4

 

 

Ex. 1, p. 15.

Ex. 3, p. 16.

Ex. 4, p. 17.

 

Ex. 2, p. 16.

Ex. 5, p. 18.

 

Ex. 7, p. 19.

Exercises from “Examination tasks for 9,11 forms”

  1.             

 

Ти і твої друзі.  Інтерв’ю.

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Verb forms Gerund

Making up dialogues.

Making up dialogues.

Ex. 2, p. 20.

 

 

  1.             

 

Автобіографія

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

Впр 4,6,7

 

Verb forms Gerund

Ex. 5b, p. 22.

 

Ex. 1, p. 19.

Ex. 3, p. 20

Ex. 5a, p. 22.

 

 

  1.             

 

Люди навколо тебе

висловлює свою думку про особу

впр 10

Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve

 

Chart with positive negative traits of the text character

Ex. 1, p. 24

 

Ex. 6, p. 23.

“Guess the music” Challenges 2 Pearson Longman

  1.         

 

Яка ти особистість. Лексико – граматичний тест.

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

 

Making up sentences

Ex. 1, p. 25

 

  1.         

 

Твої інтереси та уподобання

 

Ставить та відповідає на питання

про звички й повсякденні справи,

вільний час, Знаходить і передає просту

фактологічну інформацію.

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

 

 

Chart with positive negative traits of the text character

 

Тема 2. Юне покоління.

Тематика ситуативного спілкування: Молодіжна культура

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних барєрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розвязання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності

  1.         

 

Ми різні.

 

Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3

Називає та описує підліткові групи впр 1,2

Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve

 

Ex. 1, p. 27.

Ex. 3, p. 29.

Ex. 4b, p.30.

Ex. 2, p. 28.

Ex. 5b, p.31.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Ex. 4a, p.30

 

  1.         

 

Що робить нас такими різними

Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар.

Впр 4,5

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 4b, p.30.

 

Making up dialogues

Ex. 5b, p.31.

Oxford Exam Excellence task3, p.99

  1.         

 

 Твої улюблені заняття. Диктант

Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів.

Впр 1,2

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 5, p. 34.

Ex. 8, p. 35.

Ex. 1, p. 32.

Ex. 2, p. 33. Reading the text “My friend’s problem”

Ex. 1, p. 32.

Ex. 4, p. 34.

Ex. 3, p. 34.

 

 

  1.         

 

Молодіжна мода та організації

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3

Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 2 b, p. 36.

Ex. 5, p. 38.

Ex. 3, p .38

Ex. 3, p. 38. Reading the text “Teens”

Ex. 2 a, p. 36.

 

Ex. 2, p. 37.

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.         

 

Твій стиль одягу

 

Висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю впр 1,2

Criteria, to avoid, shallow, a dignity, a billability, to judge, desperate, spiritual.

 

Ex. 2 a, p. 39.

Ex. 1, p. 39.

 

 

Ex. 2, p. 40

Ex. 2 b, p. 40.

 

 

  1.         

 

Молодіжні клуби

Рекламує молодіжний клуб

Впр 2

A belief, a conclusion, an image, a movement, wealth, to consume, to enable, violent, unemployment, an opportunity

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 2 d, p. 41.

Ex. 3, p. 41.

Ex. 5, p. 41.

Ex. 1, p. 42. Essay “How to start a youth club”

Ex. 2 a, p. 42

 

 

  1.         

 

Молодь та її стиль життя.

Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується. Впр 2

 

Well groaned, hostel, colored hair, smart clothes, item, message, leather, sportwear, spiky, to provide, to revolve

 

Ex. 2 b, p. 44.

 

Ex. 2 a, p. 43.

Ex. 3, p. 45.

Ex. 6, p. 47

Ex. 1, p. 43.

Ex. 4, p. 46.

 

Ex. 5, p. 46.

 

  1.         

 

Молодіжні субкультури і течії. Лексико – граматичний тест.

ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях.

Впр 10

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Text “E-mails”

Ex. 8, p. 49.

Ex. 10, p. 52.

 

“Do you know” box, p. 50.

Ex. 9a, p.50.

Ex. 11, p.52.

Completing the table.

Ex. 9 b, p. 51.

“Lemon tree”ESL video.com

  1.         

 

Все про мене

Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3

Називає та описує підліткові групи впр 1,2

 

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 12, p. 53.

Ex. 1 b, p. 54.

Reading the tips.

 

Ex. 1 a, p. 54.

 

 

  1.         

 

Молодіжні культури, їх історичний розвиток.

Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар.

Впр 4,5

Computer geek, fascinated, enjoys, hip hoppers

Gerund in Passive/Active. To be or –ing.

Ex. 2 b, p. 57.

Ex. 3, p. 57.

Ex. 2 a, p. 57.

Completing the chart

Ex. 3, p. 57.

Oxford Exam Excellence task3, p.99

Тема 3. Магічна скринька.

Тематика ситуативного спілкування: Інтернет, телебачення і радіо, спілкування у мережі Інтернет, улюблена радіо-телепередача

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних барєрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розвязання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності

  1.         

 

Інтернет у нашому житті: за і проти

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

 

Website, chat room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password

 

Ex. 2, p. 62

Ex. 2, p. 63.

 

Ex. 1 b, p. 62; ex. 2, p. 63.

Ex. 3, p. 64. Completing the table.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентує та обґрунтовує  проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Ex. 4, p. 65

 

  1.         

 

Види телепрограм. Твій вибір.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound

 

Ex. 5, p. 66.

Ex. 6, p. 66.

 

Ex. 5, p. 66.

 

Ex. 6, p. 66.

 

 

  1.         

 

Телебачення  у твоєму житті. Диктант

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне.

to take a pictures, an addict, an expect, contrary

Compound sentences. Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses. Relative pronouns

Ex. 1, p. 69.

 

Ex. 9, p. 69.

 

Ex. 2 a, p.70

 

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.         

 

Телебачення  у твоєму житті

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear

Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

Dialogue

Ex. 2 b, p. 71.

 

Ex. 3, p. 71.

 

Ex. 2 b, p. 71.

 

 

  1.         

 

Телебачення.

Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

 

Relative pronouns: who / what / which / when/where / that

Ex. 4, p. 72.

 

Ex. 4 a, p. 72.

 

Ex. 5, p. 72.

Oxford Exam Excellence task11,p.120

  1.         

 

Засоби масової інформації у нашому житті

 

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті   впр 1

 

 

Ex. 2 a, b, p. 74.

 

Reading the letter.

 

Ex. 1, p. 73.

 

 

  1.         

 

Засоби масової інформації у нашому житті

 

Запитує і відповідає про роль телебачення у житті,

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

Website, chat room, native speaker, education, excitement

 

Ex. 4, p. 76.

Completing the dialogue.

Ex. 3, p. 75.

 

Ex. 4, p. 76.

 

Longman Elementary Communication  Games

  1.         

 

Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті

Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття.

 a network, to connect, to download, to surf, password, blogger

 

Ex. 2 a, p. 78.

Ex. 2 b, p. 78.

 

Ex. 3, p.79.

Ex. 4, p. 80.

 

Ex. 2 c, p. 79.

 

 

  1.         

 

Інтернет у нашому житті: за і проти

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to take a pictures, an

addict, an expect, contrary

Compound sentences. Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

Ex. 7, p. 82.

 

Ex. 5, p. 81.

Completing the table.

Ex. 1, p. 82.

 

 

  1.         

 

Види телепрограм. Твій вибір. Лексико – граматичний тест.

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Впр 8,9

 

Relative pronouns

Ex. 1, p. 82.

 

Ex. 1, p. 82. Making a plan.

Ex. 4, p. 82.

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.         

 

Телебачення  у твоєму житті

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне.

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to rear

Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

“Victoria’s essay”, “Descriptions of British TV show”

Ex. 5, p. 81.

 

Ex. 4, p. 85.

 

Тема 4. Вибір професії.

Тематика ситуативного спілкування: характеристика професій, нахили і здібності,вибір професії, професійні якості.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду.подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності

  1.         

 

Які уміння потрібні у житті

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події.

Employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footstep,  available, an aptitude, unemployed

 

“Digital Age”

Ex. 5 b, p. 87.

Ex. 6, p. 87.

Ex. 1, p. 83.

Ex. 2, p. 85.

Ex. 5 a, p. 87.

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

емонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проявляє  обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Ex. 4, p. 86.

 

Oxford Exam Excellence task 3, p.118

  1.         

 

Вибір професії - важливий крок у житті

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції.

A career, a job, a profession, an occupation.

Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

Ex. 2, p. 88.

Ex. 3, p. 88.

Ex. 4, p. 88.

 

Ex. 6, p. 89.

Ex. 5 a, p. 89.

Ex. 1, p. 87.

 

  1.         

 

Незвичайна робота чи незвичайні люди? Диктант

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

 

 

Ex. 3, p. 88.

 

Ex. 1 b, p. 90.

 

Ex. 4, p. 88.

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.         

 

Світ  професій.

Співпрацює  з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

 

 

Ex. 3, p. 91.

Ex. 5, p. 92.

 

Writing a poem.

Ex. 2, p 91.

Ex. 7, p. 92.

 

  1.         

 

Яку професію вибрати.

Характеризує  професії, запитує  і відповідає про плани та наміри

To take up, babysitting, to be excited about

 

Ex. 3, p. 94.

Ex. 4, p. 94.

Ex. 7, p. 96.

 

Ex. 1 a, p. 93.

Ex. 5, p. 95.

Ex. 1 b, p. 94.

Ex. 8, p. 96.

 

  1.         

 

Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Ставить та відповідає на питання про плани та наміри.

a compaign, a volunter, to work hard.

Relative pronouns: who / what / which / when/where / that

Ex. 1 a, p. 97.

Ex. 1 b, p. 97.

‘Summer jobs’

Matching the words

Ex. 1, p. 98.

 

 

  1.         

 

Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій

Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху

 

Relative

Defining and

Non-Defining

Clauses.

« Whatching TV ». Ex. 5, p. 99

Ex. 2, p. 98.

Ex. 4, p. 99.

 

Ex. 9, p. 103.

Writing short stories.

Ex. 2, p. 98.

Ex. 8, p. 102.

Ex. 5 b, p. 100

Oxford Exam Excellence task8,p.125

  1.         

 

Ще раз про телебачення.

Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати

 

Relative pronouns: who / what / which / when/where / that

Ex. 7 b, p. 102

 

Ex. 7 a, p. 101

Writing a poem. Completing the sentences.

Ex. 7 c, p. 102

Oxford Exam Excellence task 3, p.118

  1.         

 

Твої плани на майбутнє

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

 

 

Ex. 13a, p. 105

Ex. 15, p. 107

.

Ex. 12a, p. 104.

Ex. 11, p. 104. Ex. 12b, p. 105.

 

Ex. 10, p. 103

 

  1.         

 

Телемозаїка. Лексико – граматичний тест.

Знаходить основну інформацію в простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст.

 

 

Ex. 13a, p. 105

 

 

 

Ex. 13 b, p. 107.

Exercises from«Грама

тика англійської мови»Верба

  1.         

 

Які уміння потрібні у житті

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події.

An announce, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

Ex. 1, p. 108.

Ex. 1, p. 108.

Ex. 3, p. 112.

Ex. 4, p. 112.

 

Ex. 1, p. 108.

Completing the sentences.

Ex. 5, p. 113

 

 

  1.         

 

Контроль   аудіювання

200-250 слів. Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

 

Повторити вивчений матеріал

 

  1.         

 

Контроль  читання

90-100 слів. Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

Повторити вивчений матеріал

 

  1.         

 

Контроль  письма

3-4 хв звучання. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне.

Повторити вивчений матеріал

 

  1.         

 

Контроль  говоріння

Діалог 7 реплік. Монолог 9-10. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання.

Повторити вивчений матеріал

 

  1.         

 

Підсумковий урок

Обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі  ENGLISH 9” (автора О.Карп’юк)

за програмою 2017-2018 н.р. (3 год. на тиждень)

№пп

дата

Тема

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна

компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

Окремі нотатки

Лексика

Граматика/фонетика

Сприйняття на слух/зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/

Тема 1. Винаходи та відкриття.

Тематика ситуативного спілкування: Наука і технічний прогрес

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

49

 

Відомі винахідники минулого

Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне

An artist, an architect, an engineer, to exist, an inventor, a reason, to launch

Словотвір

Впр.1, с.118

Впр.3, с.119

Впр.2(б,в), с.119

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечена його сталого розвитку.

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

 

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Впр.2а, с.118

 

50

 

Видатні науковці

Визначає в загальних рисах тему дискусії, якщо мовлення чітке й повільне

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

Present Passive Past Passive.

Впр.4, с.120 Впр.7, с.121

Впр.5, с.120 Впр.6, с.120

Впр.8, с.123 Впр.9, с.123

Solutions intermediate 2nd edition

51

 

Визначні відкриття

Розпізнає, коли мовці погоджуються чи не погоджуються у спілкуванні, якщо мовлення чітке

й повільне

Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent

Passive Voice

Впр.2, с.124

Впр.2, с.124 Впр.3б, с.125

Впр.3а, с.125

 

52

 

Вплив сучасних технологій на наше життя

Слідкує за основним змістом демонстрації або презентації на знайому передбачувану тему, якщо мовлення повільне, чітке, просте й підкріплене наочностю (напр., слайди, роздруківки)

An achievement, cell, hu-manity, affordable, awe-some. harmful. remote

Passive Voice

Впр.4, с.126

Впр.2, с.126 Впр.6, с.127

Впр.7, с.127

Oxford Exam Excellence

53

 

Винаходи тисячоліття

Розуміє та виконує інструкції щодо звичних повсякденних занять (напр., спорт, приготування їжі і таке інше), якщо мовлення чітке й повільне

An achievement, cell, hu-manity, affordable, awe-some. harmful. remote

Present Passive Past Passive

Впр.1, с.128

Впр.2, с.130

Впр.3, с.130

Впр.4, с.131

Solutions intermediate 2nd edition

54

 

Технології

Розуміє прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга або повідомлення через гучномовець у супермаркеті), якщо мовлення чітке

 й повільне

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

 

Впр.5, с.132 Впр.6, с.134

Впр.7, с.134 Впр.8, с.136

Впр.9, с.136

 

55

 

Корисні винаходи

Розуміє найважливішу інформацію, що міститься в короткій аудіо рекламі товарів та послуг, які входять до сфери інтересів (напр., компакт-диски, відеоігри, подорожі)

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

Словотвір

Впр.3, с.138

Впр.2, с.137 Впр.1, с.139

Впр.4, с.138

Solutions intermediate 2nd edition

56

 

Безглузді винаходи

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне

Purpose, riddle, to depend on, recent

Present Passive Past Passive.

 

Впр.5(а), с.139

Впр.5(б), с.139

Підготувати реферат про винахід або  винахідника

 

57

 

Величні постаті винаходів минулого

 

Визначає головну думку новин, у яких висвітлюються події, надзвичайні ситуації і таке інше, якщо візуальний ряд відповідає коментарям

Purpose, riddle, to depend on, recent

Passive Voice

Впр.6а, с.142

Впр.6б, с.142

Виписати найважливіша та найбезглуздіші винаходи для людства.

Oxford Exam Excellence

58

 

Наука майбутнього

 

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне

Disease, to apply, curious, overseas, mainly

Passive Voice

Впр.7, с.143 Впр.8, с.143

Впр.9, с.143

Впр.10, с.144

 

59

 

Марія Склодовська – Кюрі

 

Розуміє прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга або повідомлення через гучномовець у супермаркеті), якщо мовлення чітке

 й повільне

 

Present Passive Past Passive

Впр.1, с.145

Впр.2а, с.145

Впр.2б, с.145

Solutions intermediate 2nd edition

60

 

Що я знаю про винаходи?

Розуміє найважливішу інформацію, що міститься в короткій аудіо рекламі товарів та послуг, які входять до сфери інтересів (напр., компакт-диски, відеоігри, подорожі)

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

Словотвір

Позначити твердження позитивним чи негативним значенням.

Відповісти на запитання

Скласти 7 запитань до прочитаного тексту

 

Тема 2. Природа та навколишнє середовище.

Тематика ситуативного спілкування: Природа та погода

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

61

 

Природа

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням

Climate change, rubbish, endangered animal and plant species, danger, pollution, growing population, environment, to pollute, to protect, to save to recycle, to reduce, to reuse, environ­mental.

 

Впр.3, с. 147

Впр.4, с. 147

Впр.1, с. 146

Впр.2, с. 146

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоровя людей свого регіону.

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Впр.5, с.149

 

62

 

Навколишнє середовище

Розуміє простий особистий лист, електронний лист або допис у мережі Інтернет, у якому автор пише на знайомі теми (напр., про друзів та сім’ю) або розпитує про них

Climate change, rubbish, endangered animal and plant species, danger, pollution, growing population, environment, to pollute, to protect, to save to recycle, to reduce, to reuse, environ­mental.

Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges­tion. prohibition

Впр.7, с. 150

Впр.8, с. 151

Впр.6, с. 150 Впр.9a, с. 151

Впр.9b, с.152

Oxford Exam Excellence

63

 

Екологія нашої планети

Розуміє основні типи стандартних листів, електронних повідомлень і факсів (запити, замовлення, підтвердження) на знайомі теми

Global warming, electric car, the ozone layer, pollu-tion, deforestation, recycling, alternative energy A container, oxygen, a sur¬face. survival, coastal, waste

Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges-tion. prohibition

Впр.1, с. 152

Впр.4, с.154

Впр.5, с.155

Впр.2, с. 153

Впр.3, с. 153

Впр.6, с.156

Впр.7, с.156

Solutions intermediate 2nd edition

64

 

Збережемо нашу планету

Знаходить потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах (напр., путівниках, рецептах), якщо у них використано простий мовний інвентар

Global warming, electric car, the ozone layer, pollu­tion, deforestation, recycling, alternative energy A container, oxygen, a sur­face. survival, coastal, waste

Present Passive. Past Passive

Впр.1, с.157

Впр.2, с.158

Впр.3, с.158

Впр.4, с.158

 

65

 

День Землі

Розуміє основну інформацію у коротких та простих описах товарів у брошурах та на веб-сайтах (напр., портативні цифрові прилади, фотокамери і таке інше)

Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen

Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges-tion. prohibition

Впр.1, с. 159

Впр.2, с.159

Впр.3, с. 160

Впр.4, с.160

Впр.5, с.162

Solutions intermediate 2nd edition

66

 

Збережена фауна

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події

Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen

Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, sugges­tion. prohibition

Впр.6, с. 164

Впр.7, с.164

Впр.8, с. 165

Впр.9, с.165

 

67

 

Захист навколишнього середовища в Україні

Розуміє в загальних рисах новини, в яких повідомляється про події, що стосуються відомих тем, якщо зміст знайомий і передбачуваний

Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant

Modal Verbs. PresentPassive.

с. 166-167

Впр.1, с. 167

Впр.2, с.167

 

68

 

Вплив винаходів на навколишнє середовище

Знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та заголовки відіграють важливу роль і допомагають зрозуміти текст

Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant

Past Passive

Впр.1, с. 168

Впр.3, с. 169

Впр.2, с. 168

Підготувати реферат про одного з поданих у Впр.3,с.169 винахіників

Oxford Exam Excellence

69

 

Міст Патона

Розуміє правила та інструкції (напр., правила безпеки, дорожнього руху), якщо у них використано простий мовний інвентар

An award, a consul, a degree, joining a campaign a title, nice, soviet, to award, electric welding, honourable, to his credit, Renewable energy, boll less, wind power generator noise pollution, power plant, going vegetarian, nuclear, anti-fur protest

Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive

Впр.4, с. 169

Впр.4с, с. 170

Впр.5, с.171

 

70

 

Зони забруднення

Розуміє короткі письмові інструкції з покроковими ілюстраціями (напр., для підключення нового обладнання)

An award, a consul, a degree, joining a campaign a title, nice, soviet, to award, electric welding, honourable, to his credit, Renewable energy, boll less, wind power generator noise pollution, power plant, going vegetarian, nuclear, anti-fur protest

Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive

Впр.6, с. 172 Впр.7, с. 172

Впр.8, с. 173

Впр.9, с. 173 Впр.10, с. 173 Впр.11, с. 173

Впр.12, с. 174

Solutions intermediate 2nd edition

71

 

Шляхетний геній. Альберт Ейнштейн

Розуміє достатньо для того, щоб читати короткі, прості історії та комікси, в основі яких лежать знайомі, конкретні ситуації, а мовні засоби часто вживані у повсякденному спілкуванні

A genius, a quotient, pub-licity, relativity, gentle

Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive

Впр.1, с. 175

Впр.2, с.177

Впр.3, с. 177

Впр.4, с. 177

Впр.5, с.177

 

Oxford Exam Excellence

72

 

Що для тебе природа?

Розуміє основні думки у коротких журнальних статтях і записах у путівниках, які пов’язані з конкретними повсякденними темами (напр., захоплення, спорт, дозвілля, тварини

)

A genius, a quotient, pub-licity, relativity, gentle

Modal Verbs. PresentPassive. Past Passive

с. 178 Доповнити речення

 

с. 179 Відповісти на запитання

 

Тема 3. Об’єднане королівство сьогодні.

Тематика ситуативного спілкування: Англомовні країни

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

73

 

Об’єднане королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми

у передбачуваних повсякденних ситуаціях

Independent, linked, lo­cated, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Prepositions

Впр.3, с.184

Впр.1, с. 182

Впр.2, с.182

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Впр.4, с.185

Solutions elementary 2nd edition

74

 

Традиції королівства

Встановлює комунікативний контакт: привітання й прощання, представлення, подяка

Independent, linked, lo­cated, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Prepositions

Впр.5а, с. 185

Впр.5б, с. 186

Впр.6, с. 186

Solutions elementary 2nd edition

75

 

Серце королівства

 

 

 

Загалом розуміє чітке, нормативне мовлення, звернене безпосередньо до нього/неї, і, якщо час від часу може попросити повторити чи перефразувати сказане

Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents

Prepositions. Articles with proper names

Впр.7, с. 186

Впр.8, с. 187

Впр.7, с. 186 Переказати текст

Solutions elementary 2nd edition

76

 

Населення Британії

Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів

Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents

Prepositions. Articles with proper names

Впр.1, с. 188

Впр.3, с.189

Впр.2, с.188

 

77

 

Традиції шотландців

Простими словами розповідає про своє самопочуття, висловлює подяку 

Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names

Впр.4, с. 190

Впр.5а, с. 191

Впр.5б, с.191

Oxford Exam Excellence

78

 

 

Просить про послугу (напр., позичити щось), пропонує послугу й може відповісти, якщо його просять про послугу

Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names

Впр.1, с. 192

Впр.2, с.192

Впр.3, с.193

 

79

 

 

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби

Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

 

Впр.4, с.193

Впр.5, с. 194 Впр.6, с.194

Впр.7, с. 194

Solutions elementary 2nd edition

80

 

Подорож навколо королівства

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

Past Tenses revision. Future Tenses revision Articles with proper names

Впр.1, с. 194

Впр.2а,б, с. 195

Впр.2с, с.195

 

81

 

Земля пісень

Розуміє достатньо, щоб без надмірних зусиль впоратися з простими повсякденними завданнями,

 а у разі нерозуміння просить повторити сказане, використовуючи дуже прості мовні засоби

Accommodation, camp­grounds, budget hotels, laundry, facilities,

Past Tenses.

Future Tenses. Articles with proper names

Впр.3, с. 196

Впр.5, с. 198

Впр.4, с.198

Oxford Exam Excellence

82

 

Подорожуючи пізнаємо красу

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції

Lidl Aidi, Salisbury's, money saving, to book Campin- inygarden. Summertime

Past Tenses.

Впр.6, с. 199

Впр.6б, с.200

Впр.7, с. 200

Solutions elementary 2nd edition

83

 

Створюємо блог про об’єднане королівство

Орієнтується у загальних аспектах повсякденного життя, таких як подорож, житло, їжа і покупки

Belfast. Cardiff. London, Edinburgh

Future Tenses. Articles with proper names

Впр.8, с. 200

 

Впр.1, с. 200

 

84

 

Що ви знаєте про Британію

Спілкується у передбачуваних повсякденних ситуаціях (на пошті, на вокзалі, у магазині), використовуючи широкий спектр простих мовних засобів

Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Bright­on. Upland, navigable, county, borough, iron ore. Brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster

Present and Past Sim­ple Passive

Перекласти речення

Відповісти на запитання

Скласти міні – твір на тему: «Що я знаю про об’єднане королівство»

Oxford Exam Excellence

Тема 4. Міста об’єднаного королівства.

Тематика ситуативного спілкування: Англомовні міста.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації; висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей; порівнювати події, факти, явища; висловлювати свої почуття та емоції; приймати або відхиляти пропозицію; аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду, подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

 

 

 

 

Present and Past Sim­ple Passive.

Article with proper names

85

 

Що таке Лондон?

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потереб

 

Past Tenses. Articles with common and proper names

Впр.1, с. 201

Впр.2, с. 203

 

Впр.3, с. 204

Solutions elementary 2nd edition

86

 

Найвизначніші місця Лондона

Обмінюється інформацією через текстові повідомлення (SMS), електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи,

з якою спілкується

 

Past Tenses.Future Tenses. Articles with common and proper names

Впр.4, с.204

Впр.5, с. 205 Впр.6, с. 205

Впр.7, с.207

 

87

 

Навколо Англії за один день

Записує короткі, прості повідомлення, якщо може попросити повторити чи перефразувати

Назви міст та пам'яток історії та культури

Past Tenses.Future Tenses. Articles with common and proper names

Впр.1, с. 207 Впр.2, с. 207

Впр.3, с. 209

Впр.5, с.210

Oxford Exam Excellence

88

 

Унікальні міста

Спілкується онлайн на побутові теми, використовуючи мовні кліше. Розміщує в мережі Інтернет короткі описові дописи про повсякденну діяльність та почуття. Обмінюється простими коментарями з іншими дописувачами

Назви міст ти пам'яток історії та культури.

 

 

Впр.1, с. 210

 

Впр.2, с. 211

Solutions elementary 2nd edition

89

 

Унікальність маленького острова

Представляється та веде онлайн прості розмови, ставить та відповідає на питання, обмінюється думками на передбачувані повсякденні теми, якщо має достатньо часу, щоб сформулювати відповіді,

 і спілкується одночасно лише з одним співрозмовником

Назви міст та пам'яток історії та культури

 

 

Впр.3, с. 211

Впр.4, с.212

 

90

 

Чим відомий славетний Лондон?

Створює короткі описові онлайн-дописи, які стосуються повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей

 

 

Впр.2, с.214 Впр.4, с.215

Впр.1, с. 213 Впр.5, с. 216

Впр.6, с. 216

Oxford Exam Excellence

91

 

Мистецтво та гармонія

Коментує онлайн дописи інших людей, якщо автори використовують прості мовні засоби, реагує на вбудовані медіа, висловлює здивування, цікавість та байдужість, послуговуючись простими мовленнєвими конструкціями

Назви міст та пам'яток історії та культури

 

Відповісти на запитання

 

Впр.1, с. 217

 

92

 

Подорожуємо стежками велетнів

Використовує мовні кліше, розв’язуючи повсякденні питання, що виникають під час онлайн спілкування (напр., наявність певних моделей і спеціальних пропозицій, дата доставки, адреса і таке інше)

Назви міст ти пам'яток історії та культури.

 

 

Впр.1, с. 218

Впр.2, с.218

Впр.3, с.222

Solutions elementary 2nd edition

93

 

Невідома краса міст

Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, який готовий допомогти, якщо необхідно розв’язати проблему або виконати спільне завдання

 

 

Впр.4, с. 222

Впр.5, с.222

Впр.6, с. 223

Впр.7, с.224

 

94

 

Повертаємось до України

Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття

Назви міст та пам'яток історії та культури

 

Впр.8, с.224

Впр.9, с.225

Впр.10, с.225

Oxford Exam Excellence

95

 

Львів – серце східної Європи

Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу; робить прості, прямі порівняння, аргументуючи свою думку

Назви міст ти пам'яток історії та культури.

 

 

Впр.1, с. 226

Впр.2, с.226

Переказати текст про Львів

Solutions elementary 2nd edition

96

 

Столиця Галіції

Робить коротку, відрепетирувану презентацію на тему, пов’язану з повсякденним життям, коротко аргументує і пояснює свої думки, плани та дії

 

 

Впр.1, с. 231

Впр.3, с.232 Впр.4, с.233

Впр.5, с.233

 

 

97

 

Контроль   аудіювання

200-250 слів. Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

 

Повторити вивчений матеріал

Oxford Exam Excellence

98

 

Контроль  читання

90-100 слів. Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

Повторити вивчений матеріал

 

99

 

Контроль  письма

3-4 хв звучання. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне.

Повторити вивчений матеріал

 

100

 

Контроль  говоріння

Діалог 7 реплік. Монолог 9-10. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання.

Повторити вивчений матеріал

Oxford Exam Excellence

101

 

Підсумковий урок

Обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

doc
Додано
14 січня 2018
Переглядів
3769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку