|
|
|
Змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
№ з/п
|
Дата
|
Тема
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар |
рецептивні |
Інтеракційні і продуктивні |
|
||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та продукування |
Писемне продукування |
|
||||||||||||
WHAT’S YOUR KNOWLEDGE? (9 клас О. Д. Карп’юк 3год/тижд.) LESSON 1 INVENTIONS & DISCOVERIES |
||||||||||||||||||
51 |
|
Винаходи та відкриття Формування навичок аудіювання |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 2 p. 4,7b p.121 |
Ex. 1,2,5 p. 118-120 |
Ex. 6 p. 121 |
WB Ex.1,2 p.59 Вивч. слова |
|||||
52 |
|
Перші відкриття та винаходи. Перші винахідники. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 8,9 p. 123 |
Ex. 7d p. 122-123 Диктант |
WB Ex.3,4 p.60-61 |
|||||||||
53 |
|
Галузі науки. Відомі вчені. Формування лексичних навичок |
|
Geology, chemistry, botany, biology, physics |
|
|
Ex. 1,2 p. 124 |
WB Ex.5,6 p.62 Ex. 3a p. 125 |
Ex.3b p.125 Вивч. слова |
|||||||||
54 |
|
Галузі науки. Відомі вчені. Словотворення. Формування лексичних навичок |
Словотворення |
An invention, a theory, to discover, to invent, an explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
|
|
Ex. 4,5,6,7 p.126-127
|
Диктант |
WB Ex. 7 p.63 Вивч. слова
|
|||||||||
55 |
|
Відомі вчені. Академік Сергій Корольов. Формування навичок читання |
|
|
|
|
Ex.1a p.128
|
WB Ex. 9,10 p.64 Диктант |
Ex. 1b p.129
|
|||||||||
56 |
|
Формування рецептивних навичок. Пасивний стан |
Passive Voice |
|
|
|
Ex. 3,4 p.130-131
|
Ex. 2 p.130
|
WB Ex. 11,12 p.65
|
|||||||||
57 |
|
У музеї науки Формування навичок читання |
|
|
Ex. 5 p.132-133
|
|
Ex. 6,7 p.134
|
WB Ex. 13 p.66-67
|
WB Ex.14 p.68
|
|||||||||
58 |
|
Найважливіші досягнення науки. Пасивний стан |
Passive Voice |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Ex.7b p.135
|
|
Ex.8 p.136
|
Ex. 9 p.136
|
WB Ex.15,16 p.69-70 Вивч. слова |
|||||||||
59 |
|
Винаходи людства. Формування мовленнєвий навичок |
|
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Ex. 4 p.138
|
Ex. 3 p.138
|
Ex.1 p.136
|
Ex. 2 p.137 Диктант |
WB Ex.17,18 p.71 Вивч. слова |
|||||||||
60 |
|
Винаходи людства. Формування мовленнєвих навичок |
|
|
Ex.5a p.139-140
|
|
Ex.5b p.141
|
WB Ex.19 p.72 Диктант |
WB Ex. 20 p.72
|
|||||||||
61 |
|
Відомі вчені та їхні внески у розвиток світової науки. Формування навичок усного мовлення |
|
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
|
Ex. 6 p.142
|
Ex. 6b,8,9 p.142-143
|
WB Ex. 21 p.73 Ex. 7 p.143
|
WB Ex. 22 p.74 Вивч. слова |
|||||||||
62 |
|
Відомі вчені та їхні внески у розвиток світової науки. Формування навичок письма Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
Ex.1 p.145 Диктант |
WB Ex. 23 p.74
|
|||||||||
LESSON 2 NATURE & THE ENVIRONMENT |
||||||||||||||||||
63 |
|
Природа та навколишнє середовище Формування лесичних навичок |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
Обговорює можливі винаходи для збереження природи
|
Present Passive. Past Passive |
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental. to save |
|
|
Ex. 1,2,3 p.146-147
|
WB Ex. 2 p. 76
|
WB Ex. 1 p. 75 Вивч. слова
|
|||||
64 |
|
Яку роль відіграє природа Формування навичок читання |
|
|
Ex. 4 p.147-149
|
|
Ex. 5 p.149
|
Диктант WB Ex. 4 p. 78
|
WB Ex. 3 p. 76-77
|
|||||||||
65 |
|
Земля у нас - єдина! Формування лексичних навичок |
Present Passive. Past Passive |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Ex. 7 p.150-151
|
|
Ex. 6, 8 p.150-151
|
Ex. 9 p.151-152
|
WB Ex. 5,6 p. 78-79 Вивч. слова
|
|||||||||
66 |
|
Зміни клімату. Забруднення. Формування навичок аудіювання |
|
A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
|
Ex. 2,3 p. 153
|
Ex. 1,4 p.152-154
|
Диктант WB Ex. 7 p. 80
|
Вивч. Слова WB Ex. 8 p. 80
|
|||||||||
67 |
|
Що ти можеш зробити аби зберегти наколишнє середоище? Формування навичок аудіювання |
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
|
|
Ex. 6 p.156
|
Ex. 5,7 p.155-156
|
Диктант WB Ex. 10 p. 81
|
WB Ex. 9 p. 81
|
|||||||||
68 |
|
Формування рецептивних навичок Умовні речення 1типу |
|
|
|
|
Ex. 1,2 p.157-158
|
Ex. 3,4 p.158
|
WB Ex. 11,12 p.82
|
|||||||||
69 |
|
Вимираючі види тварин і рослин Формування навичок говоріння |
|
|
Ex. 1,2,3 p. 159-161
|
|
Ex. 1,2,3 p. 159-161
|
Ex. 2b p. 159-160 WB Ex. 13 p.82
|
WB Ex. 14 p.83
|
|||||||||
70 |
|
Що ми повинні робити щоб зберегти планету? Формування мовленнєвих навичок |
|
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Ex. 5 p.162-163
|
|
Ex. 4 p.162
|
WB Ex. 15 p.84
|
WB Ex. 16 p.85 Вивч. слова
|
|||||||||
71 |
|
Збереження навколишнього середовища Формування навичок говоріння |
|
|
|
|
Ex. 6-9 p.164-165
|
Диктант WB Ex. 17 p.86
|
WB Ex. 18 p.87
|
|||||||||
72 |
|
Збережемо природу в Україні Формування навичок письма |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Picturesque, wildlife, a stork, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, an inhabitant |
Р. 167
|
|
WB Ex. 1 p.167
|
Ex. 2 p.167
|
Вивч. Слова WB Ex. 20 p.88
|
|||||||||
73 |
|
Винаходи та винахідники Урок повторення |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding. boll less, honourable, soviet, to his credit Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, Joining a campaign |
|
|
Ex. 1 p.168
|
Диктант Ex. 2 p.168
|
Вивч. Слова Ex. 3 p.169
|
|||||||||
74 |
|
Природа і навколишнє середовище Урок повторення |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
|
Ex. 4 p.169-171
|
Ex. 5,9,10 p.171-173
|
Диктант Ex. 6,7 p.172
|
Ex. 8 p.173
|
|||||||||
75 |
|
Урок домашнього читання Текст “A gentle Genius” |
|
A genius, gentle, a quotient, publicity, relativity |
Ex. 1 p.175-176
|
Ex. 1 p.175-176
|
Ex. 2 p.177
|
Ex. 5 p.177
|
Вивч. Слова Ex. 4 p.177 |
|||||||||
76 |
|
Робота з Європейським мовним порт фоліо My Learning Diary p.178-180 |
Диктат |
|
||||||||||||||
UNIT 4 WHY NOT TAKE A CLOSER LOOK? LESSON 1 THE UK TODAY |
||||||||||||||||||
77 |
|
Великобританія Формування лексичних навичок |
Описує види еко-туризму. |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по місту. |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Prepositions |
|
|
|
Ex.1,2 p.182 |
WB Ex.2 p.91 |
WB Ex.1 p.90 |
|||||
78 |
|
Карта Великобританії Формування навичок читання |
Prepositions. Articles with proper names |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Ex.3 p.184 |
|
Ex.4,5 p.185 |
WB Ex.4 p.92 |
WB Ex.3 p.91 Вивч. слова |
|||||||||
79 |
|
Відомості про Англію Формування навичок читання |
|
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Ex.7 p.186 |
|
Ex.6,8 p.186-187
|
Диктант WB Ex.6 p.93 |
Вивч. Слова WB Ex.5 p.93 |
|||||||||
80 |
|
Країни Об’єднаного Королівства Формування навичок аудіювання |
|
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex.2,3 p.188-189
|
Ex.1 p.188
|
Диктант WB Ex.7 p.94 |
Вивч. Слова WB Ex.8 p.95 |
|||||||||
81 |
|
Різноманіття традицій Формування навичок аудіювання |
|
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
|
Ex.4,5 p.190-191 |
Ex.4,5 p.190-191 |
Диктант WB Ex.9 p.95 |
Вивч. слова WB Ex.10 p.97 |
|||||||||
82 |
|
Формування рецептивних навичок Past Tenses Revission |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
|
|
Ex.1 p.192
|
Диктант Ex 2 p.192 WB Ex.11-12 p.97-98 |
Ex.3 p.193
|
|||||||||
83 |
|
Формування рецептивних навичок Future Tenses Revission |
Articles with proper names |
|
|
|
Ex.4,5 p.193-194 |
Ex.6,7 p.194 |
WB Ex.13,14 p.98-100 |
|||||||||
84 |
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо Фрмування навичок говоріння |
|
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Ex. 3 p.197 |
|
Ex.1,2 p.194-195 |
|
Вивч. слова WB Ex.15-16 p.100-101 |
|||||||||
85 |
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо Фрмування навичок говоріння Підсумковий урок |
|
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, Salisbury's, money saving, to book Campininygarden. Summertime |
Ex.6 p.199 |
Ex. 5 p.198 |
Ex. 4,7,8 p.198-200 |
Диктант
|
Вивч. Слова WB Ex.17-18 p.101-102
|
|||||||||
LESSON 2 CITIES OF THE UK |
||||||||||||||||||
86 |
|
Що ми знаємо про Лондон? Формування навичок читання |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації.
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
|
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Ex.1,2 p.201-203 |
|
|
Диктант |
WB Ex.1 p.103 |
|||||
87 |
|
Столиці Об’єднаного Королівства Формування навичок читання |
|
|
|
Ex.6b p.205 |
Ex.3,4,7 p.204-207 |
|
WB Ex. 2 p.103-105 |
|||||||||
88 |
|
Історичні та культурні пам’ятки Великобританії Формування навичок аудіювання |
|
Highlands, cluster , Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. brassware. blast furnace, steam engine, allotment |
|
Ex.1,2,3 p.207-210 |
Ex.4,5 p.210 |
|
Вивч. слова WB Ex.3 p.105 |
|||||||||
89 |
|
Формування рецептивних навичок Пасивний стан |
Present and Past Simple Passive |
|
|
|
Ex.1 p.210 |
Диктант Ex.3 p.211 |
WB Ex.4 p.106-108 |
|||||||||
90 |
|
Формування рецептивних навичок Пасивний стан |
Present and Past Simple Passive |
|
|
|
Ex.2 p.211 |
Ex.4 p.212 |
WB Ex.5 p.108 |
|||||||||
91 |
|
Подорожуємо Великобританією Формування навичок усного мовлення |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
|
|
Ex. 1,2,3 p.213-215 |
|
WB Ex.6 p.108 |
|||||||||
92 |
|
Подорожуємо Великобританією Формування навичок письма |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Ex.4,6 p.215-216 |
|
Ex.5 p.216 |
|
WB Ex.9 p.111
|
|||||||||
93 |
|
Міста Великобританії Кардіфф |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Ex.2 p.218 |
|
Ex.1 p.218 |
|
WB Ex.10 p.113 |
|||||||||
94 |
|
Міста Великобританії Манчесткр |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Ex.3 p.220 |
|
Ex.4,5 p.222 |
|
WB Ex.11 p.114 |
|||||||||
95 |
|
Цікава Великобританія |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Ex.6 p.223 |
|
Ex.7,8,9 p.224-225 |
|
WB Ex.12 p.115 |
|||||||||
96 |
|
Поговоримо про Львів |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Ex.2 p.226-228 |
|
Ex.1 p.226 |
|
WB Ex.13 p.116
|
|||||||||
97 |
|
Трішки з історії Львова |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
c. 228-230 |
|
|
|
WB Ex. 14 p.116 |
|||||||||
98 |
|
Запрошуємо відвідати Львів - столицю Галичини |
|
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
c.231-232 |
|
Ex.3,4 p.232-233 |
|
WB Ex.17 p.119 |
|||||||||
99 |
|
Робота з Європейським мовним порт фоліо My Learning Diary с.238 |
|
|||||||||||||||
100 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
101 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
102 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
104 |
|
Підсумок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||