Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі за підручником “ENGLISH 5" автора А. Несвіт (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р............................................................................................................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі
за підручником “ENGLISH 5” автора А. Несвіт (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
Тема 1. Члени сім’ї і мої друзі Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі, мої родинні зв'язки, професії батьків, мої друзі та їхні уподобання. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||||
|
|
Члени сім’ї. Мої родинні зв’язки. |
Розповідає про свою сім’ю. |
Впр. 2 (с.4) Впр. 1 (с.4) |
Впр. 3 (с.5) Впр. 6 (с.5) |
parents, a father, a mother, an aunt, an uncle, cousins |
присвійний відмінок Ann’s family |
Розповідає про розподіл обовязків у родині.
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Впр. 6 (с.5) написати про свою сім’ю |
Family and friends 3 p.4 |
||
|
|
Моє родинне дерево. |
Порівнює сімейні традиції
|
Впр. 5 (с.5) Впр. 3 (с.5)
|
Впр. 3 (с.5) (Ann) Впр. 4 (с.5) Впр. 5 (с.5) письмово відповісти на запит. |
a family tree, a daughter, a son Впр. 1 (с.4) |
Ставити запитання What’s your name? |
Намалювати своє родинне дерево, вивчити слова |
Family and friends 4 p.102 |
|||
|
|
Сім’я мого друга за листуванням. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Впр. 6 (с.8) Впр. 1 (с.6)
|
Впр. 3 (с.7) Впр. 4 (с.8) Впр. 2 (с.6)
|
A penfriend, old, tall, noisy. I think so, too. I don’t think so. |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 7 (с.9)
|
|
|||
|
|
Мій найкращий друг. |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Впр. 2 (с.9) Впр. 5 (с.10) Впр. 1 (с.9)
|
Впр. 3 (с.9) Впр. 4 (с.10)
|
Ideal, smart, easy-going, kind |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 6 (с.10) Написати про свого друга |
|
|||
|
|
Риси характеру моїх друзів. Диктант . |
Аргументує свою точку зору, створює висловлювання з опорою на малюнок, бере інтерв’ю |
Впр. 2 (с.11) Впр. 4 (с.12) Впр. 6 (с.12) Впр. 1 (с.10)
|
Впр. 3 (с.11) Впр. 4 (с.12) Письмово відповісти |
Hard-working, attentive, lively, honest, clever |
Повт. Present Simple |
Впр. 7 (с.12)
|
Family and friends 3 p.28 |
|||
|
|
Уподобання моїх друзів. |
Розпитує про професії, описує заняття членів родини за малюнком |
Впр. 2 (с.13) Впр. 5 (с.14) Впр. 3 (с.13)
|
Впр. 1 (с.12) Впр. 3 (с.13) Впр. 4 (с.14)
|
Going in for sports, an interesting hobby, free time |
Питальні займенники who, what, which, where, when |
Впр. 6 (с.14)
|
Family and friends 3 p.29 |
|||
|
|
Професії батьків. |
Розпитує про професії, описує заняття членів родини |
Впр. 2 (с.15) Впр. 5, 6 (с.17) Впр. 1 (с.15)
|
Впр. 2 (с.15) Впр. 3, 4 (с.16) Впр. 7 (с.18)
|
A manager, a firefighter, a hairdresser |
Present Simple Tense, Present Continuous Tense |
Написати про професії своїх близьких. |
|
|||
|
|
Професії батьків. |
Запитує та надає інформацію про своїх рідних, Розповідає про дідуся, бабусю
|
Впр. 3 (с.19)
Впр. 4 (с.20) Впр. 1 (с.18) Текст для аудіюв. із тест. запитаннями |
Впр. 2 (с.18) Впр. 5 (с.20) Словник. диктант
|
A web designer, a driver, a lawyer, a veterinarian |
Past Simple Tense |
На уроці (розповідь) Впр. 3 (с.14) |
Family and friends 4 p.108 |
|||
|
|
Мої бабуся і дідусь. |
правильно використо-вує вивчені граматичні структури, бере інтерв’ю |
Впр. 1 (с.20) Впр. 5 (с.22) Впр. 4 (с.22) |
Впр. 2, 3 (с.21) Впр. 5 (с.24) |
Grandparents, a grandmother, a grandfather, |
Present Simple Tense |
Впр. 6 (с.22) |
|
|||
|
|
Захист проектної роботи «Моя родина» |
Розповідає та розпитує про членів родини, характеризує, порівнює |
Презентувати свою родину Слухати презентації |
с.26-27 Написати про свою родину |
A leaflet, family project, an interview |
Present Simple Tense |
Впр. 1, 2 (с.23) |
Family and friends 4 p.114 |
|||
|
|
Моя велика родина |
Представляє проект, коментує фотографії, розповідає про родину. |
Розповідати про свою сім’ю. Впр. 2 (с.24) |
Впр. 2, 3 (с.24) Впр. 4 (с.25) |
Закріплення ЛО. ≈60 слів |
|
Впр. 3 (с.23) |
|
|||
Тема 2. Одяг. Тематика ситуативного спілкування: види одягу. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||||
|
|
Мій одяг. |
називає предмети одягу, розповідає про улюблені речі,про одяг, який ми носимо у певних ситуаціях |
Впр. 2 (с.28) Впр. 3 (с.29) Впр. 1 (с.28) |
Впр. 3 (с.29) Впр. 4 (с.29) |
A dress, a shirt, a sweater, a T-shirt Впр. 1 (с.28) |
Повт. множину іменників boots, shoes, trainers |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Впр. 5, 6 (с.30) |
Family and friends 4 p.30 |
||
|
|
Одяг та погода. |
Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу; |
Впр. 4 (с.31) Впр. 3 (с.31) Впр. 1 (с.30) |
Впр. 2 (с.30) Впр. 5 (с.31) |
Hot weather, cold and snowy outside, rainy, cool, dry |
This/these, that/those |
Написати про свій улюбл. одяг. |
|
|||
|
|
Предмети одягу. |
Будує висловлювання з опорою на ключові слова та мовленнєві зразки, виловлює згоду чи незгоду з твердженням |
ПНГ Сьогодні я вдягнений.. Повт. кольори |
Впр. 2 (с.33) Впр. 5 (с.31) + Впр. 1 (с.32) |
A hat, trousers, a coat, a jacket Впр. 1 (с.32) |
Alice has got…on. |
Впр. 5 (с.47) |
|
|||
|
|
Шкільна форма. |
Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу; |
Дискусія за темою уроку Впр. 3 (с.33) |
Впр. 3 (с.33) Впр. 4 (с.34) |
A school uniform, practical, different |
Однина та множина іменників |
Розробити свою шкільну форму для нашої школи. |
Family and friends 4 p.31 |
|||
|
|
Як ми вдягаємось? |
Розповідає про одяг учнів з опорою на мал. та ключові слова, готує міні-проект про шкільну форму |
Впр. 4 (с.36) Впр. 2 (с.35) |
Впр. 1 (с.35) Впр. 5 (с.37) |
To pull off your sweater, to lace up, to zip, a button |
To Be Going to Do Smth. |
Впр. 4 (с.36) |
|
|||
|
|
Види одягу. |
Уміє попросити пораду щодо одягу у певній ситуації |
Впр. 4 (с.38) ПНА Текст для аудіюв. із тест. запитаннями |
Впр. 3 (с.38) Впр. 2 (с.38) Який одяг зображено? |
At the parties, in the gym, every day |
Present Simple |
Впр. 5 (с.39) |
|
|||
|
|
Одяг моїх друзів. |
Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу;
|
Впр. 4 (с.40) Впр. 1 (с.39) |
ПНЧ Впр. 1 (с.39) Впр. 5 (с.41) |
Stylish, in/out of fashion, trendy, clean, tidy, untidy |
Tidy - untidy |
Описати свій одяг. Який він? (прикм) |
|
|||
|
|
Мій улюблений одяг. |
Уміє розпитати та розказати про одяг для певної ситуації |
Впр. 2 (с.41) Впр. 3 (с.42) Впр. 1 (с.41) |
Впр. 6 (с.42) ПНП Впр. 6 (с.42) |
I love… I like… It matches… That was a good… |
Ставити запитання та відповідати |
Впр. 4 (с.42) |
|
|||
|
|
Який буває одяг? Тести. |
Пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу;
|
Впр. 1 (с.43) Впр. 2 (с.43) Впр. 3 (с.44) |
Впр. 3 (с.44) Впр. 1 (с.45) Впр. 7 (с.45) Словник. диктант |
Long-short, tight-loose-baggy, plain-fancy, heavy-light |
Too long, too short |
Впр. 7 (с.45) |
|
|||
|
|
«Магічна сукня» |
Уміє розпитати та розказати про одяг для певної ситуації, |
Впр. 1 (с.47) Впр. 2 (с.47) |
Впр. 2 (с.47) Впр. 3 (с.49) Впр. 5 (с.49) Впр. 6 (с.50) |
A wardrobe, magic, whales |
Впр. 4 (с.49) |
Впр. 3 (с.46) Впр. 6 (с.50) |
|
|||
|
|
Улюблений одяг. Робота над проектом «Мода майбутнього» |
Робить коротку, відрепетирувану презентацію на тему, пов’язану з повсякденним життям,
|
p. 50 Дискусія за темою уроку p. 51 |
p. 51 Описати одяг майбут. |
Fashion of the Future, Girls’ Fashion, Boys’ Fashion ≈70 слів |
Повт. видо-часових форм дієслов |
Розробити свій дизайн одягу майбутнього, описати його |
|
|||
Тема 3. Харчування Тематика ситуативного спілкування: продукти харчування, улюблені страви, страви в Україні та Великій Британії Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||||
|
|
Продукти харчування. |
Уміє розповідати усно та письмово про улюблену та не улюблену їжу впр 1, 2,7 |
Впр. 2 (с.52) Впр. 6 (с.54) Впр. 1 (с.52) Впр. 3 (с.53) |
Впр. 3, 4 (с.53) Впр. 7 (с.54) |
Rice, fruit, meat, pizza, potatoes Впр. 1 (с.52) |
Countable and Uncountable Nouns |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров”я.
Розповідає про кошти на продукти харчування.
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
Складає перелік покупок.
|
Впр. 7 (с.54) |
Family and friends 5 p.72 |
||
|
|
Мій сніданок, обід, вечеря |
Розповідає про їжу за мал., складає та розігрувати діалоги, розповідає про улюблені фрукти та овочі Впр2,5,6 |
Впр. 1 (с.54) Впр. 3 (с.55) Впр. 2 (с.55) |
Впр. 2 (с.55) Впр. 4 (с.56) |
Breakfast, lunch, dinner |
Much / Many / Lots of / A lot of |
Впр. 4 (с.56) |
|
|||
|
|
Здорове харчування: фрукти та овочі |
Уміє розповідати про приготуван-ня їжі Впр 2,5,6,7 |
Впр. 5 (с.56) Впр. 5 (с.56) |
Впр. 5 (с.56) Впр. 6 (с.56)
|
fruit, vegetables, to go shopping |
Countable and Uncountable Nouns |
Впр. 6 (с.56)
|
|
|||
|
|
Приготування страви |
пише меню, замовляє обід у шкільній їдальні. Впр2,3 |
Впр. 2 с.57) ПНГ Моє харчування Впр. 1 (с.57) |
Впр. 1 (с.57) Впр. 7 (с.56)
|
To wash, to peel, to slice, to grill Впр. 1 (с.57) |
Much / Many / Lots of / A lot of |
Як приготувати улюблену страву? |
Family and friends 5 p.73 |
|||
|
|
Приготування страв |
презентує свій проект, пише лист про шкільне харчування впр 4, 5 |
Впр. 6 (с.59) Впр. 3 (с.57) |
ПНЧ Впр. 4 (с.58) Словник. диктант |
Sandwiches, birthday, to cook |
Some, any, much, many |
Впр. 7 (с.59) |
|
|||
|
|
Харчування у школі |
Розповідає про свої уподобання, смаки, звички харчування, уміє брати інтерв’ю впр 1,2, 4 |
Впр. 2 (с.60) Впр. 1 (с.59) Впр. 1 (с.59) |
Впр. 1 (с.59) Впр. 5 (с.61) |
School Meals, at school, canteen, main courses |
Is there…on the menu? Yes, there is. No, there isn’t. |
Скласти меню шкільної їдальні. |
Family and friends 5 p.75 |
|||
|
|
У їдальні. |
складає розповідь за малюнком, розповідає про своє харчування впр 4,5,6 |
Впр. 3 (с.60) Впр. 3 (с.60) |
Впр. 3 (с.60) Впр. 5 (с.61) |
Chicken, peas/ mushroom Впр. 3 (с.61) |
I’d like a… |
Заповнити таблицю с. 61 |
Family and friends 5 p.77 |
|||
|
|
Види страв Самостійна робота. |
Розповідає прo родинний обід, складає діалог, пише записку Впр 2,5,6 |
Впр. 4 (с.63) Впр. 1 (с.62) Текст для аудіюв. із тест. запитаннями |
Впр. 1, 2 (с.62) Впр. 3 (с.63) Впр. 4 (с.63) |
Varenyky, holubtsi, Ukrainian borshch |
Повт. множину іменників |
Написати рецепт улюбл. страви Впр. 5 (с.64) |
|
|||
|
|
Моя улюблена страва |
Розпитує та надає інформацію, висловлює прохання, пропозицію |
Рецепти улюблених страв (учні) Впр. 6 (с.64) |
Впр. 6 (с.64) |
My favourite dish, ingredients, Enjoy your meal! |
First… Then… Next… Finally… |
Впр. 1, 2 (с.67) |
Family and friends 5 p.78 |
|||
|
|
Прийом їжі. |
Активно використовує у мовленні вивчену лексику та граматичні структури |
Впр. 4, 5 (с.66) Впр. 1 (с.65) |
Впр. 1, 2 (с.65) ПНП Впр. 6 (с.66) |
English Meals, packed lunch, chips Впр. 1 (с.65) |
Countable and Uncountable Nouns |
Впр.3 (с.67) |
|
|||
|
|
Здорове харчування. |
Активно використовує у мовленні вивчену лексику та граматичні структури |
Впр.5, 6 (с.68) Впр.3 (с.67) |
Впр.3 (с.67) Впр.7 (с.68) |
Закріплення ЛО. ≈60 слів |
Повторення граматики |
Впр.1 (с.69) |
Family and friends 5 p.79 |
|||
Тема 4. Відпочинок і дозвілля. Тематика ситуативного спілкування: види відпочинку та занять, захоплення, вільний час, канікули. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||||
|
|
Захоплення у вільний час. |
Повідомляє, розпитує про повсякденну діяльність у позаурочний час впр2,5,6 |
Впр.2 (с.74) Впр.5 (с.75) Впр.1 (с.74) Впр.3 (с.75) |
Впр.3, 4 (с.75) Впр.6 (с.76) |
To listen to music, to watch cartoons, to go for a walk |
Питання Do you…? |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,. Наводить приклади з власного прикладу з власного досвіду.
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом.
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Впр.6 (с.76) |
Family and friends 3 p.32 |
||
|
|
Захоплення у вільний час. |
Пропонує приймає або відхиляє пропозицію, складає план на тиждень: структура Would you like…? Let’s… модальні дієслова впр3, 5,6 |
ПНГ “My free time” Впр.3 (с.76) |
Впр.3 (с.76) Впр.4 (с.76) Впр.5 (с.77) |
To do a project, Monday, Tuesday, Wednesday |
On Monday, on Friday |
Заповнити таблицю Впр.5 (с.77) |
Family and friends 4 p.64 |
|||
|
|
Міста відпочинку. |
пропонує приймає або відхиляє пропозицію, пише запрошення впр 2,3, |
Впр.3 (с.79) Впр.1 (с.78) |
Впр.2 (с.78) Впр.4 (с.79) |
A theatre, a cinema, a museum, a zoo |
Модальні дієслова |
Впр.4, 5, 6 (с.79) |
Family and friends 4 p.65 |
|||
|
|
Програми телебачення |
Розпитує розповідає про улюблені телепередачі впр2,6,7 |
Впр.2 (с.80) Впр.1 (с.80) |
Впр.3, 4 (с.81) Впр.5 (с.82) |
A cartoon, a film, a game show |
The Present Perfect Tense |
Впр.5 (с.82) |
|
|||
|
|
Програми телебачення. Чи можливо жити без телебачення? |
Повідомляє, розпитує про повсякденну діяльність у позаурочний час впр2,5,6 |
Впр.1 (с.82) Дискусія Впр.2 (с.83) |
Впр. 2 (с.83) Впр. 3(с.84) Впр. 5 (с.84) |
On Channel 1, TV Programme, possible |
The Present Perfect Tense |
Впр. 7 (с.85) |
|
|||
|
|
Моє хобі. Самостійна робота. |
розпитує з метою уточнення інформації, дає відповіді на запитання впр1,3,6,7 |
Впр.6 (с.87) Впр.1 (с.85) Впр.2 (с.86) |
Впр.2 (с.86) Впр.3 (с.87) Впр.7 (с.87) |
Playing football, playing computer games |
Have / has |
Впр.7 (с.87) |
Family and friends 4 p.66 |
|||
|
|
У похід із класом. |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття Впр 1,6,7 |
Впр.2 а) (с.88) Текст для аудіюв. (тести) |
Впр.2 b) (с.88) Впр.5 (с.89) |
Tents, to cook meals, a hiking trip
|
Неправильні дієслова Впр.1 (с.88) |
Впр.6 (с.89) |
|
|||
|
|
Канікули. |
Описує події, що відбувалися у минулому
|
Впр. 2 (с.90) Впр.1 (с.90) |
Впр. 2 (с.90) Впр. 1, 2 (с.93) |
To visit a city, to travel, to go to the seaside |
Видо-часові форми дієслова |
Впр. 2 (с.90) |
|
|||
|
|
Відпочинок на природі. |
Розпитує про канікули,розповідає про події, почуття, пише лист про канікули впр 2,3,4 |
Впр. 6, 7 (с.92) Впр. 3 (с.91) |
Впр. 4 (с.91) Впр. 5 (с.92) |
To buy souvenirs, to go in for sport, to stay at home |
Видо-часові форми дієслова |
Впр. 5 (с.92) |
Family and friends 4 p.68 |
|||
|
|
Відпочинок за містом |
Використовує вивчений граматичний та лексичний матеріал у мовленні впр 4,5 |
Впр. 3 (с.95) Впр. 1 (с.94) |
Впр. 2 (с.94) Впр. 4 (с.95) |
To camp out, a camper, to peer out |
Повторення граматики |
Впр. 5 (с.95) |
Family and friends 4 p.70 |
|||
|
||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
Володіє базовим лінгвістичним діапазоном для 5 класу, який дозволяє вправлятися у ситуаціях, хоча зміст висловлення може страждати через паузи для пошуку слів. |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
Тест |
|
|
|
Family and friends 4 p.71 |
||
|
|
Контроль читання |
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
||
|
|
Контроль говоріння |
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 5 класі
за підручником “ENGLISH 5” автора А. Несвіт (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
|||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||||||
Тема 5. Природа і погода. “ENGLISH 5” А. Несвіт 10 годин |
|||||||||||||
|
|
Природа і погода Яка сьогодні погода? |
|
Діалогічне мовлення впр.2 с.98, опис малюнків впр.5 с.100 |
Впр.3 с.99 |
Листи впр.3 с.99 |
Впр.4 с.100 |
ЛО с.98, повторення впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Розглядає природу як цілісну систему.
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Вивчити ЛО с.98, написати твір за планом впр.6 с.101, *описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором) |
Family and friends 2 , p.68 |
|
|
|
Пори року. Моя улюблена пора року. |
|
Впр.4 с.102, робота в парах впр.5 с. 102 |
“The weather forecast” с.115 (консп1.) |
Впр.3 с.101-102 |
Впр.2 с.101 |
ЛО впр.2 с.101 |
Прикметники |
Повторити ЛО, впр.впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *опис улюбленої пори року. |
Family and friends 2 , p.70 |
||
|
|
Погода в Англії та Україні. |
|
Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105 |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Впр.4 с.104, словнико вий диктант |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), написати повідомлення впр.7 с.105, |
|
||
|
|
Погода в Англії та Україні. |
|
Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105 |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Впр.4 с.104, словнико вий диктант |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
*усне повідомлення впр.6 с.105. |
|
||
|
|
Погода в різні пори року. |
|
Діалог впр.1 с.106, робота в парах впр.3 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Написання листа |
Закріплення |
Неформальний лист |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.) |
|
||
|
|
Якою буде погода? |
|
Діалог впр.1 с.107, висловлення згоди/незгоди впр.5 с.109 |
Впр.2 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.4 с.109 |
Повторення |
Модальні дієслова would, should, can |
Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. |
Family and friends 2 , p.72 |
||
|
|
Розваги в різні пори року. |
|
Робота в парах впр.2 с.111, моделювання ситуацій впр.5 с.112 |
Впр.1 с.110 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 4 с.112 |
Повторення |
Майбутній час: will, to be going to |
Повторити правило с.111, написати відповідь на лист впр.6 с.113, *опис погоди. |
Family and friends 2 , p.73 |
||
|
|
Природні дива. Самостійна робота. |
|
Робота в парах впр.2 с.114, моделювання ситуації впр.5 с.115 |
Впр.1 с.113 |
Впр.3 с.114 |
Питальні речення |
Прикметники с.113 |
Повторення |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115. |
|
||
|
|
Пори року |
|
Розповідь про улюблену пору року |
Впр.1 с.115 |
Впр.4 с.116 |
Впр.3,4 с. 116, самостійна робота |
Закріплення ЛО теми |
Повторення, порядок слів у англійському реченні |
Підготувати монолог “MyFavouriteSeason”, впр.5 с.117 (п.), *8 запитань за темою. |
|
||
|
|
Природні дива. |
|
Монологічні висловлювання учнів, робота в режимі P→Class |
Впр.3 с.118 |
Впр.3 с.118 |
Впр.4,5 c.119 |
Словотвір впр.7 с.120 |
Алфавіт |
Впр.7 с.120 (п), *підготувати проект за с.120-121 |
Family and friends 3 , p.68 |
||
|
|
Тема 6. Україна та Великобританія “ENGLISH 5” А. Несвіт 10 годин |
|||||||||||
|
|
Україна та Великобританія
|
|
Робота в парах впр.4 с.124 |
Впр.3 с.123 |
Впр.3 с.123 |
Впр.5 с.124 |
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Вивчити ЛО, впр.3 с.123 (у) |
Family and friends 3 , p.13 |
|
|
|
Великобританія |
|
Робота в парах впр.4 с.124 |
Впр.3 с.123 |
Впр.3 с.123 |
Впр.5 с.124 |
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
*переказувати, впр.6 с.124 (п). |
|
||
|
|
Англія, Шотландія, Уельс |
|
Монологічні висловлювання учнів, моделювання ситуації впр.7 с.124 |
Монологічні висловлювання учнів |
Впр.3 с.123 |
Складання речень в Present Perfect Tense |
ЛО с.125 |
Повторення Present Perfect Tense |
Вивчити ЛО с.125, впр.8 с.125 (п), *розповідь про Британію. |
Family and friends 6 , p.112 |
||
|
|
Національні парки |
|
Опис малюнків впр.1 с.127, моделювання ситуації «Розмова за допомогою Skype» |
|
Впр.1 с.126 |
Складання речень впр.3 с.125 |
Повторення ЛО теми «Відпочинок» |
Означений артикль the |
Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), *діалог впр.6 с.128. |
Family and friends 3 , p.16 |
||
|
|
Україна – наша Батьківщина. |
|
Моделювання ситуації впр.4 с.130, робота в групах впр.5 с.130 |
Впр.2 с.129 |
Впр.2 с.129 |
Впр.3 с.129 |
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Твір “Lebedyn is the Place Where I Live”, *вивчити твір. |
|
||
|
|
Національні символи України. |
|
Робота в парах впр.3 с.132 |
Впр.2 с.131 |
Впр.2 с.131 |
Питання до тексту впр.2 с.131 |
ЛО с.131 |
Власні назви |
Вивчити ЛО с.131,впр.2 с.131 (переказувати),*повідомлення про символи Британії. |
|
||
|
|
Національні символи Британії. |
|
Впр.5 с.132 |
Текст “British Symbols”, повідомлення учнів |
Текст “British Symbols” |
Складання речень за темою уроку |
ЛО с.131 |
|
Монолог “BritishSymbols”, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою. |
|
||
|
|
Україна – європейська країна. Тести. |
|
Робота в групах впр.3 с.134 |
Впр.2 с. 133 |
Впр.2 с.133 |
Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словнико-вий диктант |
Закріплення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Твір впр.7 с.134, *вивчити твір. |
|
||
|
|
День незалежності |
|
Робота в групах за впр.5 с.136 |
|
|
|
Закріплення |
Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова |
Впр.3 с.135 (п) |
|
||
|
|
День Європи |
|
Робота в групах за впр.5 с.136 |
|
Впр.5 с.136 |
Впр.1,2,4 с.135-136 |
Закріплення |
Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова |
*написати листа впр.6 с.136. |
Family and friends 4 , p.72 |
||
Тема 7. Місце, де я живу “ENGLISH 5” А. Несвіт 9 годин |
|||||||||||||
|
|
Місце, де я живу. Моє місто. |
|
Складання речень за малюнком вп.2 с.140, робота в парах впр.3,6 с.141-142 |
|
Впр.3 с.141 |
Впр.4,5 с.141 |
ЛО с.141 |
Структура there is/are |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
|
Написати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛО. |
Family and friends 5 , p.11 |
|
|
|
Визначні місця України. |
|
Робота в парах впр.4с.143, моделювання ситуації впр.6 с.144 |
Впр.3 с.143 |
Впр.3 с.143 |
Впр.5 с.144 |
ЛО с.143 |
Структура there is/are |
Повторити ЛО, впр.3 с.143 (у), *переказати текст, написати листа впр.7 с.144. |
|
||
|
|
Визначні площі світу. |
|
Проект “My Community Centre ” |
Впр.1 с.145 |
Впр.1 с.145 |
Впр.2 c.146 |
ЛО с.145 |
Повторення часових форм дієс. |
Впр.6 с.147, *розповідь про рідне місто. |
Family and friends 3 , p.64,66 |
||
|
|
Обласний центр. |
|
Робота в парах впр.3 с.148 |
Впр.2 с.148 |
Впр.2 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Повторення |
Ступені порівняння прикметників |
Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідом |
|
||
|
|
Парки відпочинку. |
|
Робота в парах впр.4 с.151 |
Повідомлення учнів |
Впр.2 с.150 |
Впр.5 с.151 |
Закріплення. |
Питальні речення |
Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, впр.6 с.151. |
Family and friends 4 , p.21 |
||
|
|
Визначні місця твого регіону. |
|
Робота в парах впр.5 с.153 |
|
Впр.2 с.152 |
Впр.3 с.153 |
Закріплення |
Загальні запитання |
Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”. |
Family and friends 3 , p.52 |
||
|
|
Де живе твій друг? Самостійна робота. |
|
Діалогічне мовлення |
Впр.1 с.154 |
Впр.1, 5 с.154-155 |
Впр.4 с.155 самостійна робота |
Повторення |
Різні типи запитань |
Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “MyRegion”. |
|
||
|
|
Активний відпочинок |
|
Розігрування діалогу впр.1 с.158 |
28 |
Впр.1 с.158 |
Впр.3, 4 с.159, |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англ. Реч. |
Написати повідомлення за впр.6 с.160, |
|
||
|
|
Музеї та виставки. |
|
Розігрування діалогу впр.1 с.158 |
28 |
Впр.1 с.158 |
Впр.3, 4 с.159, |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англ. Реч. |
*діалог впр.5 с.160. |
Family and friends 4 , p.21 |
||
|
|
Тема 8. Місце, де я живу “ENGLISH 5” А. Несвіт 9 годин |
|||||||||||
|
|
Свята і традиції.
|
|
Робота в парах впр.2 с.166 |
Впр.3 с.166 |
Впр.1 с.166 |
Впр.5 с.168 |
ЛО с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), |
|
|
|
|
Національні свята. |
|
|
Впр.3 с.166 |
Впр.1 с.166 |
Впр.5 с.168 |
ЛО с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
діалог впр.7 с.168, *повідомлення впр.8 с.168. |
|
||
|
|
Свята в Україні. |
|
Робота в парах впр.3 с.170 |
Впр.1 с.169 |
Впр.2 c.169 |
Впр.5 с.171 |
ЛО впр.1 с.169 |
Прийменники on, in |
Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 (написати листа |
|
||
|
|
Свята у Британії. |
|
Робота в групах впр.4 с.173 |
Впр.1 с.172 |
Впр.1 с.172 |
Впр.3 с.173 |
Назви британських свят |
Повторення |
Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *повідомлення “British Holidays”. |
Family and friends 5 , p.28 |
||
|
|
Святкові страви. |
|
Моделювання ситуації впр.6 с.176 |
Повідомлення учнів |
Впр.1,2 с.174 |
Впр.3,5 с.175 |
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.2 с.174 (переказ) |
|
||
|
|
Святкові страви. |
|
Моделювання ситуації впр.6 с.176 |
Повідомлення учнів |
Впр.1,2 с.174 |
Впр.3,5 с.175 |
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Повторення часових форм дієслова |
впр.8 с.176, *виготовити листівку. |
Family and friends 3 , p.62 |
||
|
|
Українські традиції. Диктант. |
|
Робота в парах впр.1 с.177, опис малюнка впр.4 с.178 |
Впр.2 с.177 |
Впр.впр.2 с. 177 |
Впр.3 с.177 |
Повторення |
Повторення |
Розповідь “ChristmasinUkraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178. |
|
||
|
|
Українські традиції. |
|
Монологічне мовлення |
|
Впр.1 с.179 |
Словниковий диктант |
Повторення |
Повторення вживання прийменників, часи дієслова |
Впр.5 с.180 (п), |
|
||
|
|
Звичаї та традиції моєї родини |
|
впр.4 с.180 |
|
|
впр.2,3 с.179 |
|
Повторення |
*діалог “My Favourite Holiday”. |
Family and friends 3,p.15-16 |
||
|
|
Тема 9. Шкільне життя.“ENGLISH 5” А. Несвіт 11 годин |
|||||||||||
|
|
Шкільне життя.
|
|
впр.6 с.186 |
|
|
|
ЛО с.185 |
Спеціальні запитання, пит. слова |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
Впорядковує власний робочий з дотриманням здорового способу життя.
|
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п) |
|
|
|
|
На уроці. |
|
Робота в парах впр.3 с.184, |
Впр.1 с.184 |
Впр.1 с.184 |
Впр.5 с.186 |
ЛО с.184 |
Спеціальні запитання, пит.слова |
*діалог впр.6 с.186. |
Family and friends 3 , p.102 |
||
|
|
Шкільні предмети. |
|
Робота в парах впр.3,4 с.188, робота в групах впр.7 с.189 |
|
Впр.2 с.187 |
Впр.7 с.189 |
ЛО впр.1 с.187 |
Повторення вживання прийменників |
Розповідь “My School Subjects”, впр.8 с.189.
|
Family and friends 3 , p.104 |
||
|
|
Шкільні предмети. |
|
Робота в парах впр.4,6 с.191-192 |
|
Впр.3 с.190 |
Впр.5 с.191 |
Повторення |
Минулий простий час |
Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *розповідь про улюблений предмет. |
|
||
|
|
Мій улюблений предмет. |
|
Робота в групах впр.6 с.194 |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.4 с.193 |
Повторення |
Питальні речення |
Написати листа впр.7 с.195 |
|
||
|
|
Розклад уроків. |
|
Діалогічне мовлення впр.5 с.196 |
|
Впр.2 с.195 |
Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199 |
Повторення ЛО с.197 |
Повторення часових форм дієслова |
*розіграти діалог впр.6 с.194. |
Family and friends 2 , p.38 Family and friends 3 ,p.92 |
||
|
|
Діяльність на уроках. |
|
Робота в групах впр.4, 5 с.199 |
Впр.3,6 с.199 |
Впр.3 с.199 |
Впр.5 с.199 |
ЛО с.198 |
Повторення |
Розіграти діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199. |
|
||
|
|
Чому ми вивчаємо англійську мову? С.робота |
|
Монологічне мовлення впр.5 с.201 |
Впр.4 с.201 |
Впр.4 с.201 |
Впр.1,2,3 с.200-201, самостійна робота |
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, займенники |
Написати твір за впр.6 с.201, *вивчити твір. |
Family and friends 3 , p.103 Family and friends 2 p.56 |
||
|
|
Мій розпорядок дня |
|
Робота в парах впр.1 с.202 |
|
Впр.2 с.202 |
Впр.4,5,6 с.203-203 |
Повторення лексики по темі «Сім’я» |
Повторення |
Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *оформити проект с.204-205. |
Family and friends 3 , p.106 |
||
|
|
Нові друзі |
|
впр.6 с.186 |
|
|
|
ЛО с.185 |
Спеціальні запитання, пит. слова |
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п) |
|
||
|
|
Плани на літо |
|
Робота в парах впр.3 с.184, |
Впр.1 с.184 |
Впр.1 с.184 |
Впр.5 с.186 |
ЛО с.184 |
Спеціальні запитання, пит.слова |
*діалог впр.6 с.186. |
Family and friends 3 , p.102 |
||
|
|
|
|||||||||||
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії». |
Family and friends 3 , p.116 |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
Тест |
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
Family and friends 3 , p.117 |
||
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
Тест |
|
|
Підготуватися до контролю говоріння. |
Family and friends 3 , p.118 |
||
|
|
Контроль говоріння. |
|
Тест |
|
|
|
|
|
Підготувати кросворди, вікторини. |
Family and friends 3 , p.119 |
||
|
|
Підсумковий урок |
|
. |
|
|
|
|
|
Повторювати лексико-граматичний матеріал |
|
||