Календарно-тематичне планування. уроків англійської мови. у ІІ семестрі. 9 клас. (зі змістовими лініями). Підручник О.Карпюк. Відповідно до діючої програми..........................
№ уроку
|
Дата/ корекція дати
|
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ ІІІ. (1) Наука і технічний прогрес.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Винахідники з початку світу. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом.
|
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаході |
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch
|
|
Впр. 2 c, с.119. Впр. 3, с. 119. Впр. 4 a, с.120. Впр. 7, с. 120 |
Впр.1,с.118. Впр. 2 b, с. 119. Впр. 9, с. 123
|
Впр. 7, с. 120
|
Впр. 4 c, с. 120. Впр. 5, с. 120 |
Впр. 6 с.121 *Впр.7d с.122 |
||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Видатні вчені. Розвиток лексичних навичок. Словотвір. |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Впр. 2, с. 124. Впр.. 3 a, с. 125. Впр. 6, с. 127 |
Впр. 3 b, с. 125.
|
Впр. 1, с. 124 Впр. 4, с. 126. Заповнення таблиці Доповнення речень. Впр. 5, с. 126
|
Впр.7 с.127 (дати відповіді на питання) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Перші винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання та граматики. Пасивний стан дієслів.
|
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed
|
Present Passive. Past Passive. Впр. 4, с. 131 |
|
Впр. 1 b, с. 129. Впр. 3 b, с. 131. Впр. 3 c, с. 131 |
Впр. 1 a, с. 128 Впр. 3 a, с. 130 Впр. 5, с. 132
|
Впр. 2, с. 130. Впр. 3 b, с. 131 |
Написати твір за темою уроку використо-вуючи впр.5 с.132 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Роль винаходів у нашому житті. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.
|
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote
|
Passive Voice |
|
Впр. 6, с. 134. Впр. 8, с. 136. Discussion |
Впр. 7 a, с. 134. Впр. 7 b, с. 135
|
Доповнення речень |
Впр.9 с.136 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Відомі винахідники. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах.
|
Purpose, riddle, to depend on, recent
|
Passive Voice |
Впр. 3, с. 138 |
Впр. 1 a, с. 136. Впр. 1 b, с. 137. Діалоги |
Впр. 2, с. 137. Впр. 4 a, с. 138
|
Впр. 4 b, с. 138 |
Впр.7 с.143 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Поговорімо про майбутнє. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах. |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly
|
Present Passive Past Passive |
Впр. 6 a, с. 142 |
Впр. 5 b, с. 141 Впр. 6 b, с. 142. Впр. 8, с. 143. Впр. 9 a, с. 144. Впр. 9 b, с. 144
|
Впр. 5 a, с. 139. Впр. 10 a, с. 144
|
Впр. 10 a, с. 144 |
Впр.10 а с.144 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Що и любиш писати? Розвиток навичок письма. Написання біографії.
|
|
|
|
Впр. 2 b, с. 145. Expressing opinion
|
Впр. 1, с. 145
|
Доповнення таблиці. Написання твору. Впр. 2 a, с. 145 |
Написати твір про одного з українських учених |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Наука і технічний прогрес. Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити с.118-145 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку
|
Дата/ корекція дати
|
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ ІІІ. (2) Природа і погода.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Значення природи для тебе. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental, to save
|
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Впр. 1, с. 146 Впр. 3, с. 147. Впр. 5, с. 149. |
Впр.2, с. 146. Впр. 4, с. 147 |
|
Написати твір за зразком впр.7 с.150 |
||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
У нас немає іншої Землі. Розвиток навичок говоріння. Робота з лексикою. |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy
|
Present Passive. Past Passive |
|
Впр. 6, с. 150 Впр. 8, с. 151. Впр. 9 b, с. 152. Discussion. Environmental quiz |
Впр. 7 b, с. 151 Впр. 9 a, с. 151
|
Заповнення таблиці |
Написати твір за темою уроку |
||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю? Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом.
|
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste
|
|
Впр. 2 a, b, с. 153. Впр. 3 a, с. 153. Впр. 6 a, b с.156
|
Впр. 1, с. 152 Впр. 3 b, с. 154 |
Впр. 4, с. 154. Впр. 5, с. 155
|
Заповнення таблиці |
Впр.7 а,в с.156 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Що нам слід зробити? Розвиток навичок граматики. Уживання умовних речень І типу.
|
|
Уживання умовних речень І типу. |
|
Впр. 3, с. 157. Впр. 4, с. 158. Discussion |
Впр. 1, с. 157. Тексти “Pollution” та “Alternative Energy”
|
Впр. 2, с. 157 |
Впр.5 с.158 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Поговорімо про охорону довкілля. Розвиток навичок говоріння. Робота з лексикою.
|
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Впр. 1, с. 159 Впр. 4, с. 162. Впр. 5 b, с. 163. |
Впр. 2 a, с.159. “Do you know” box, с. 160. Впр. 6, с. 164
|
Впр. 2 b, с.160. Впр. 8, с.165. Заповнення таблиці |
Впр 7, с. 164; Впр. 9 a, b, с. 165–166. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Охорона довкілля в Україні. Розвиток навичок письма. |
Picturesque, wildlife,valuable, a predator,a shrinking, to cause, illegal shooting, a lack, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Впр. 1, с. 167 |
“Do you know?”box, с. 166–167. Стаття “Environmental Protection in Ukraine” |
Написання плану. Доповнення речень |
Написати лист впр. 2 с.167 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Природа і погода. Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 146-167 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку
|
Дата/ корекція дати
|
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ ІV. (1) ВБ сьогодні.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
На карті ВБ. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Описує види еко-туризму.
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
Prepositions |
|
Впр 1,с. 182. Впр. 2 a, с. 182. Впр. 2 d, с. 183. Впр. 4, с. 185. Впр. 5 a, с. 185 |
Впр. 2 b, с. 182. Впр. 3, с. 184
|
Заповнення таблиці. Складання a mind-map. Впр. 2 c, с. 182. Впр. 4, с. 185 |
Впр.5в с.186 |
||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Англія. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах. |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents
|
Prepositions. Articles with proper names |
|
Впр. 6, с.186. Обмін інформацією. Впр. 8, с. 187 |
Впр. 7, с. 186. Тексти “Why do the English drive on the left?”,“The Tube –The London Underground” “How the sandwich got its name” “Language” “How can I find pen friends in Britain?”
|
Впр. 8, с. 187 (питання) |
Скласти 10 запитань для опитування |
||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Різноманіт-ність традицій. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом. |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain
|
|
Впр. 2, с. 188. Впр. 3 a, b, с. 189. Впр. 3 c, с. 189. Впр. 3 d, с. 190. Впр. 4 a, с. 190
|
Впр. 1, с. 188. |
Впр. 4 b, с. 190
|
Заповнення таблиці. Впр. 5 b, с. 191 |
Впр. 5 а с.191 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Вчора, позавчора і завтра. Розвиток навичок граматики. Уживання часів. |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland
|
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names
|
|
Explanation. впр. 1, с. 192. Defining the verb tenses |
Текст “Sir Isaac Newton”. Впр. 5, с. 194.
|
Впр. 2, с.192. Впр. 3 (речення 1–8), с. 193. Впр. 4, с. 193. Впр. 6, с. 194 |
Впр. 3 (речення 9–15), с. 193; Впр. 7, с. 194. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Об’єднане Королівство. Розвиток навичок говоріння. Робота з картою. |
Dinosaur Park, the bronze age, Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint
|
Articles with proper names |
Впр. 5 a, с. 198 |
Впр. 1, с. 194. Впр. 7, с. 200 |
Впр. 3 a, с. 196 Впр. 3 b, с. 197. Factfile, с. 197
|
Впр. 2, с. 195 Складання a mind-map. Впр. 5 b, с. 198 |
Впр.6а с.199 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Хто найкращий блогер? Розвиток навичок письма. Створення власної сторінки. |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book Campin-mygarden, Summertime |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Впр. 6 b, с. 200. Впр. 4, с. 198. Впр. 8, с. 200. Обмін інформацією |
Reading the blog’s information
|
Making notes |
Впр.1 с.200 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
ВБ сьогодні. Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
Повторити с.182-200 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку
|
Дата/ корекція дати
|
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ ІV (2). Міста ВБ та України.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Унікальне місто. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Складає перелік місць для еко-туризму.
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по місту. |
|
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
“The UK” quiz
|
Впр. 1 b, с. 202. Впр. 2, с. 204. Впр. 3 a, с. 204. Впр. 3 b, с. 204
|
Впр. 1 a, с. 201. Впр. 2, с. 203. Quiz reading |
Складання списку запитань |
Впр. 4 a, b, с. 205-206 |
||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Навколо Великої Британії. Розвиток навичок говоріння. Робота з текстом.
|
|
Past Tenses. Future Tenses
|
“Do you know the British landmarks?” quiz. Впр. 5 b, с. 205
|
Впр. 5 a, с. 205. Впр. 5 c, с. 206 |
Впр. 5 c, с. 206. Текст “Interesting facts from British history”
|
Впр. 5 c, с. 206 |
Впр. 7, с. 207. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Міста ВБ. Розвиток навичок аудіювання. Робота з текстом. |
Highlands, Cambridge, Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors, Brighton, Upland, navigable, county, borough, iron ore, brassware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Впр. 1 a, с. 207. Впр. 2 a, с. 207. Впр 3 a, b, с. 209
|
Впр. 2 b, c, с. 208. Впр. 4, с. 210 |
|
Впр. 1 b, с. 207 Заповнення таблиці |
Впр. 3 c, с. 210; *Впр. 5, с. 210. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Що було зроблено? Розвиток навичок граматики. Повторення вживання пасивного стану.
|
|
Present and Past Simple Passive
|
|
Speaking dialogue game. Впр. 4 (речення 1–8), с. 212. Відповіді на питання |
Читання вебсайту “Travel to Ukraine. Useful information”
|
Впр. 1, с. 210. Впр. 2, с. 211. Впр. 3, с. 211–212 |
Впр. 4 (речення 9–16), с. 212–213. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Розкажи мені про ВБ. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах та парах.
|
Назви міст та пам’яток історії та культури
|
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
|
Asking directions. Giving directions. Впр. 3, с. 215. Впр. 4 b,с. 215
|
Впр. 1, с. 213 Впр. 2, с. 214. Впр. 4 a,с.215. Впр. 6 a,с.216. Впр. 5, с. 216 |
Написання тез |
Впр. 6 b, с. 217 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Що б ти хотів відвідати? Розвиток навичок письма. Написання рекламного оголошення |
Назви міст та пам’яток історії та культури
|
Articles with common and proper names |
Текст “British towns”
|
About places of interest booklet presentation. Answering questions |
Reading a tourist guide booklet |
Доповнення речень. Складання туристи-ного буклету |
Впр. 1, с. 217. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Що подивитися у ВБ? Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see… /I’d prefer to go…among of all of…sights ,I’d want to… |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Впр. 1, с. 218 |
Відповіді на питання. Впр. 4, с. 222 |
Впр. 2 a, с. 218. Впр. 3, с. 220
|
Впр. 2 b, с. 220 |
Впр. 5,с. 222 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Визначні місця. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
|
Articles with common and proper names
|
Впр. 7 b, с. 224 |
Впр. 6, с. 223. Відповіді на питання. Впр. 8, с. 224. Впр. 9, с. 225 |
Впр. 6, с. 223. Текст “What to See in the UK”
|
Допов-нення речень. Впр. 7 a, с. 224. Заповнення таблиці |
Впр. 10, с. 225. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Повернімося до України. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa,Truska-vets’,Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
|
|
Впр. 1, с. 226. City or place description. Впр. 3 (питання 1–7), с. 232. Впр. 4,с. 233. Відповіді на питання. Діалоги |
Впр. 2, с. 226. Teкст “Odesa”
|
Доповнен-ня речень |
Впр. 5, с. 233 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
В пошуках інформації. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах. |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names
|
“Around Ukraine” quiz
|
Впр. 3 (питання 8–10), с. 232 “In a travel agency” діалог. Відповіді на питання. Обговорення
|
Впр. 2, с. 230 Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love” |
|
Впр 5, с. 233 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Міста Великої Британії та України. Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 201-233 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему «Наука і технічний прогрес» |
||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему «Природа і погода»
|
||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему «Англомовні країни та Україна» |
||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене протягом семестру |
||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Плани на майбутнє. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене протягом року |
||||||||||||||||||||||||||||