Планування для 9 класу зі змістовими лініями, у більшості державною мовою, за новою програмою 2017 року , з заповненими основними видами діяльності на уроці, та домашніми завданнями.......
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продукування |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема: Наука і технічний прогрес Україна (9 клас О. Д. Карп'юк(2017) 3год на тиждень)
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Відомі винахідники світу |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Past Simple |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
Впр. 2 c, С. 119. Впр. 4 a, С. 120. |
Впр. 2 b, С. 119.
|
Впр. 1, С. 118.
|
Впр. 4 a, b, С. 120.
|
Тематична папка |
Впр. 7а, С. 120 |
|||||||||||||||
|
|
Брати Райт-піонери авіації |
Past Simple |
Впр. 3, С. 119. Впр. 7, С. 120 |
Впр. 9, С. 123 |
Впр. 7, С. 120 |
Впр. 5, С. 120 |
Тематична папка |
Підготувати інформацію про винахід |
||||||||||||||||||||
|
|
Видатні науковці |
Word Building |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
Впр. 1. С. 124 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2, С.124. Впр.3a, С.125. Впр. 6. С. 127 |
Впр. 4. С. 126.
|
Тематична папка |
Впр. 3 b, С. 125. Впр. 7, С. 127 |
|||||||||||||||||||
|
|
С. Корольов |
Present Passive.
|
An explorer, explo-ration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Впр.1 a. С. 128 |
Впр. 1 b. С. 129. |
Впр.1b.С.129 |
Грам. впр. на Present Passive |
Тематична папка |
Впр. 2. С. 130. |
|||||||||||||||||||
|
|
Визначні відкриття |
Past Passive. Впр. 4. С. 131 |
Впр.3b. С. 131 |
Повідомлення учнів |
Впр.3c.,С. 131 |
Впр. 3 a. С. 130 |
Тематична папка |
Впр. 5, С. 132 |
||||||||||||||||||||
|
|
Найбільш корисні відкриття та винаходи |
Passive Voice |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome. harmful. remote |
Впр. 5, С. 132 |
Впр. 6. С. 132 |
Впр.5,6 С. 132 |
Грам. впр. на Passive Voice
|
Тематична папка |
Підготувати інформацію Впр. 7, С. 134 |
|||||||||||||||||||
|
|
Найважливіші відкриття |
Passive Voice |
Впр. 7 b. 135 |
Впр. 8. С. 136. Discussion |
Впр. 7 a, С. 134. |
Completing the sentences |
Граматична таблиця |
Впр. 9. С. 136 |
||||||||||||||||||||
|
|
Розповідь про винаходи |
Passive Voice |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Впр.З.р. 138 |
Впр.1a.в, С. 136-137. |
Впр. 4 a, С. 138 |
Впр. 4 b. С. 138 |
Тематична папка |
Впр.2, С. 137 Впр. 4 b. С. 138 |
|||||||||||||||||||
|
|
Видатні вчені людства |
|
Passive Voice |
ЛО теми |
Впр. 6 a, С. 142 |
Dialogues |
Впр. 5 b, С. 141. |
Впр. 5 a, С. 139. |
Тематична папка |
Впр. 6 b, С. 142 |
||||||||||||||||||
|
|
Винаходи та відкриття |
|
|
|
Present Passive Past Passive |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Впр. 9 a, С. 144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 8, С. 143.. Впр. 9 b, С. 144 |
Впр. 10 a, С. 144 |
Граматична таблиця |
Впр. 10 a, С. 144 |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Passive Voice |
ЛО теми |
Впр. 1, С. 145 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2 b, С. 145. |
|
Граматична таблиця |
Completing the table. Writing a paragraph. Впр. 2 a, С. 145 |
|||||||||||||||
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Тест |
Впр. 2 в, С. 145 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема. Природа і погода |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Навколишнє середовище |
Розгля-дає природу як цілісну систему. Розроб-ляє план дій щодо проведення шкіль-них екологічних заходів. |
|
Робить повідом-лення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Present Passive.
|
A calf (calves), a fin, a |
Впр. 4(1-3), С. 147 |
Відоролик |
Discussion. Впр. 1, С.146 Впр. 3, С. 147. |
Впр.2, С. 146. |
Тематична папка |
Запитання до текстів Впр. 4, С. 147 |
|||||||||||||||
|
|
Вимираючі види тварин та рослин |
A herd, a horn, |
Впр. 4(4-5), С. 147 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5, С. 149 |
Грам. впр. на Passive Voice |
Граматична таблиця |
Впр. 5, С. 149.(есе) |
||||||||||||||||||||
|
|
Обов’язки людини перед природою |
Ecology, energy, to be in danger, garbage, |
Впр. 7 а, С. 151 |
Впр. 7 а, С. 151 |
Впр. 6, С. 150 Впр. 8, С. 151. |
Впр. 7 b, С. 151 |
Тематична папка |
Впр. 9 a, С. 151, речення з поданими словами |
||||||||||||||||||||
|
|
Проблеми навколишнього середовища |
ЛО теми |
The text “Our Earth Is in Danger |
Впр. 9a, b, С.152.Discussion. |
Test |
Тематична папка |
Есе «Найбільш актуальна екологічна проблема» |
|||||||||||||||||||||
|
|
Як врятувати нашу планету? |
|
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste |
Впр. 2 a, b, С. 153. Впр. 3 a, С. 153. |
Впр. 1, С. 152 Впр. 3 b, С. 154 |
Впр. 4, С. 154. |
Completing the table |
Тематична папка |
Впр. 5, С. 155 |
|||||||||||||||||||
|
|
Охорона навколишнього середовища |
Modal Verbs of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion, prohibition |
ЛО теми |
Впр. 6, 7 С. 156 |
Впр. 6 а, С. 156 |
Впр. 6 с , С. 156 |
Граматична таблиця |
Впр. 7 в, С. 156 |
||||||||||||||||||||
|
|
Як допомогти навколишньому середовищу? |
ЛО теми |
Texts “Pollution” and Alternative Energy” |
Впр. 3, С. 157.. Discussion |
Впр. 1, С. 157. |
Впр. 2, С. 157 |
Тематична папка |
Впр. 4, С. 158 |
||||||||||||||||||||
|
|
Захист вими-раючих та рідких видів тварин. |
Modal Verbs |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Впр. 1, С. 159. Впр. 5 b, С. 163 |
Впр. 1, С. 159. |
Впр. 2 a, С. 159. “Do you know” box, С. 160. |
Впр. 2 b, С. 160. Completing the table |
Граматична таблиця |
Підготувати інф. про одну із тварин Впр. 3в, С. 160 |
|||||||||||||||||||
|
|
22 квітня – День Землі |
Modal Verbs |
Впр. 4, С. 162. |
Впр. 5 b, С. 163 Впр. 6, С. 164 |
Впр. 4, С. 162 |
Грам. впр. на Modal Verbs |
Граматична таблиця |
Впр. 7, С. 164 |
||||||||||||||||||||
|
|
Захист навко-лишнього середо-вища в Україні |
Modal Verbs |
ЛО теми |
Article “Environ-mental Protec-tion in Ukraine” |
discussion Впр. 1, С. 167. |
“Do you know?” box, С. 166–167. |
Writing a plan. |
Тематична папка |
Впр. 2, С. 168 |
|||||||||||||||||||
|
|
Визначні винахідники |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding, boltless, honourable, soviet, to his credit |
Впр. 4 b, С. 170 |
Впр. 1, С. 168. Впр. 4 c, С. 171. Впр. 5, С. 171 |
. Впр. 4 a, С. 169 |
Впр. 3, С. 169 |
Тематична папка |
Написати твір за запитаннями Впр. 5, С. 171 |
|||||||||||||||||||
|
|
Проблеми навколишнього середовища України |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, joining a campaign |
Texts “Why Teach Environmental Education |
Впр. 10, С. 173. |
” Впр.7, С. 172. Discussion. |
Впр. 8, С. 173. Впр. 9, С. 173. |
Тематична папка |
Впр. 11, С. 173 Впр. 12, С. 174 |
|||||||||||||||||||
|
|
Контрольна робота з читання за текстом про А. Ейнштейн |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Впр. 1, С. 175 |
Впр. 2, С. 177. Впр. 3, С. 177. |
Впр. 1, С. 175 |
Впр. 5, С. 177 |
Тематична папка |
Впр. 6, С. 177 |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема. Англомовні країни |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
На карті Великої Британії |
Описує види еко-туризму. |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Prepositions |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Впр. 3, С. 184 |
Впр 1, С. 182. Впр. 2 a, С. 182. Впр. 2 d, С. 183. |
Впр. 2 b, С. 182. |
. Впр. 4, С. 185 |
Карта |
Впр. 2 c, С. 182 |
|||||||||||||||
|
|
Об'єднане Коро-лівство Великої Британії та Пів-нічної Ірландії |
ЛО теми |
Text “The United Kingdom” |
Впр. 4, С. 185. |
Впр. 5 a, С. 185 |
Грам. впр. навживання прийменників |
Карта |
Переказ тексту The United Kingdom |
||||||||||||||||||||
|
|
Навколо Англії |
Prepositions. Articles with proper names |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Впр. 7, С. 186 |
Впр. 8, С. 187 |
Впр. 6, С. 186 |
Впр. 8, С. 187 (questions) |
Карта |
Підготувати цікаві факти про Англію |
|||||||||||||||||||
|
|
Традиції та звичаї британців |
Prepositions |
ЛО теми |
Texts Why do the English drive on the left?” “The Tube – The London Underground” “How the sandwich got its name” “Language” “How can I find pen friends in Britain?” |
Грам. впр. на вживання прийменників |
Тематична папка |
Скласти опитувальник |
|||||||||||||||||||||
|
|
Населення Великої Британії |
Past Tenses revision. |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
Впр. 2, С. 188. Впр. 3 a, b, С. 189. Впр. 3 c, С. 189. Впр. 3 d, С. 190. |
Впр. 1, С. 188.
|
Впр. 1, С. 188.
|
Впр. 2, С. 192. |
Карта |
Скласти речення про Впр. 3 с, С. 190. Впр. 3 , С. 193. |
|||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції |
Future Tenses revision. |
Yesterday and Tomorrow England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Впр. 4 a, С. 190 |
Впр. 4 в, С. 190 |
Впр. 5 b, С. 191 |
Впр. 4, С. 193 |
Тематична папка |
Впр. 6, С. 194 |
|||||||||||||||||||
|
|
Велика Британія нашими очима |
Articles with proper names |
Dinosaur Park, the bronze age, Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Впр. 5 a, С. 198 |
Впр. 1, С. 194. |
Впр. 3 a, С. 196 Впр. 3 b, С. 197. Factfile, С. 197 |
Впр. 2, С. 195 Making up a mind-map. Впр. 5 b, С. 198 |
Карта |
Впр. 2в, С. 195 |
|||||||||||||||||||
|
|
Визначні місця Великої Британії |
|
Accommodation, camp-grounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book Cam-pinmy garden, Summer-time |
Впр. 7, С. 200 |
Впр. 6 b, С. 200. Впр. 4, С. 198. Впр. 8, С. 200. |
Reading the blog’s information |
Making notes |
Тематична папка |
Впр. 1, С. 200 |
|||||||||||||||||||
|
|
Сполучені Штати Америки |
Articles with proper names |
ЛО теми |
Text “The United States of America” |
Text “Sir Isaac Newton”. Впр. 5, С. 194 |
.. Грам. впр. на вживання різних часів |
Карта |
Переказ тексту |
||||||||||||||||||||
|
|
Канада |
Articles with proper names |
ЛО теми |
Text “Canada” |
Грам. впр. на вживання різних часів |
Карта |
Скласти речення з поданими словами |
|||||||||||||||||||||
|
|
Контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Скласти речення |
|||||||||||||||||||
Тема. Англомовні країни. Міста Великої Британії |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Унікальні міста Лондона |
|
|
|
|
Present and Past Simple Passive. |
ЛО теми |
“The UK” quiz |
Впр. 1 b, С. 202. Впр. 2, С. 204. |
Впр. 1 a, С. 201. |
Making a question list |
Тематична папка |
Впр. 2в, С. 204 |
|||||||||||||||
|
|
Пам’ятки Лондона |
|
|
|
|
ЛО теми |
Впр. 3 a, С. 204. Впр. 3 b, С. 204 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2, С. 203. Quiz reading |
Грам. впр. на вживання часів |
Тематична папка |
Впр. 5 a, С. 205 |
||||||||||||||||
|
|
Британські пам'ятки |
|
|
|
|
ЛО теми |
“Do you know the British landmarks?” quiz. Впр. 5 b, С. 205 |
. Впр. 5 c, С. 206 |
Впр. 5 c, С. 206. Text “Interesting facts from British history” |
Впр. 5 c, С. 206 |
Тематична папка |
Впр. 7, С. 207 |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Британські міста |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Present and Past Simple Passive |
Highlands, Cambridge, Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors, Brighton, Upland, navigable, county, borough, iron ore, brassware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Впр. 1 a, С. 207. Впр. 2 a, С. 207. Впр 3 a, b, С. 209 |
Впр. 2 b, c, С. 208. |
Впр. 4, С. 210 |
Впр. 1 b, С. 207. Completing the table |
Тематична папка |
Впр. 5, С. 210 |
|||||||||||||||
|
|
Подорож по Україні |
Reading website “Travel to Ukraine. Useful information” |
. Впр. 4 (sentences 1–8), С. 212. |
Speaking dialogue game |
Впр. 1, С. 210. Впр. 2, С. 211. |
website |
Впр. 4, С. 212 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Маршрут за картою |
Впр. 3, С. 215. Впр. 4 b, С. 215 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1, С. 213 Впр. 2, С. 214. Впр. 4 a, С. 215. |
Making notes |
Карта |
Впр. 3, С. 215 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Подорож Лондоном |
Present and Past Simple Passive. |
ЛО теми |
Впр. 6 a, С. 216 |
Впр. 6 в, С. 216 |
Впр. 6 a, С. 216. Впр. 5, С. 216 |
Впр. 3, С. 211–212 |
Карта |
Впр. 6 в, С. 216. |
|||||||||||||||||||
|
|
Щоб ви хотіли побачити? |
ЛО теми |
Text “British towns” |
About places of interest booklet presentation. |
Reading a tourist guide booklet |
Completing the sentences. Making a tourist guide booklet |
Буклети |
Впр. 1, С. 217 |
||||||||||||||||||||
|
|
Щоб ви хотіли відвідати? |
ЛО теми |
Text “British towns” |
About places of interest booklet presentation. |
Reading a tourist guide booklet |
Completing the sentences. Making a tourist guide booklet |
Буклети |
Доопрацювати проект |
||||||||||||||||||||
|
|
Що побачити у Великій Британії |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Назви міст та пам’яток історії та культури. If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see… / I’d prefer to go… among of all of … sights I’d want to… |
Впр. 1, С. 218 |
Answering questions. Впр. 4, С. 222 |
Впр. 2 a, С. 218. Впр. 3, С. 220 |
Грам. впр. на вживання різних часів |
Тематична папка |
Впр. 2 b, С. 220 |
|||||||||||||||||||
|
|
Краєзнавча подорож |
Articles with common and proper names |
ЛО теми |
Впр. 7 b, С. 224 |
Впр. 6, С. 223. Answering questions. Впр. 8, С. 224. |
Впр. 6, С. 223. Text “What to See in the UK” |
Completing the sentences. Впр. 7 a, С. 224. |
Тематична папка |
Впр. 9, С. 225 |
|||||||||||||||||||
|
|
Цікаві місця України |
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
. Text “Odesa” |
Впр. 1, С. 226. City or place description. Впр. 3 (questions 1–7), С. 232. Впр. 4, С. 233. |
Dialogues |
Completing the sentences
|
Тематична папка |
Прочитати, перекласти Впр. 2, С. 226 |
||||||||||||||||||||
|
|
Таємничий Львів |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine” quiz |
Впр. 3 (questions 8–10), С. 232 “In a travel agency” |
Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love” |
Впр. 2, С. 230 |
Тематична папка |
Впр. 5, С. 233 |
||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Прокоментувати вислів |
|||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити лексико – грам. мат-л |
|||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Підготувати розп. |
|||||||||||||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Скласти кросворд |
|||||||||||||||||||
|
|
Іспити |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична папка |
Есе «Що для мене іспити?» |
|||||||||||||||
|
|
Плани на майбутнє |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична папка |
Повторити лексико – грам. мат-л |
|||||||||||||||