Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями для 9-го класу 2 семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови зі змістовими лініями для 9-го класу 2 семестр за підручником Карпюк О.Д. (видавництво: Астон) 3 години на тиждень

Перегляд файлу

 

 

ІІ семестр

  за/п

Тематика

 

При-мітка

Інтегровані змістові лінії

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

 

Дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадян-

ська відповідаль-ність

Здоров'я і безпека 

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудію

вання

Говоріння

Читання

Письмо

Дом.

Завдан-ня.

 

Unit 3. WHAT’S YOUR KNOWLEDGE?

 

45

Зимові канікули в Україні

Введення ЛО та МЗ.

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

 

Words on topic

Past simple

 

Dialogues

On topic

 

Facts on topic

Написати твір на тему « Мої зимні канікули»

46

Мої зимні канікули.

Активізація ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Present simple/paat simple

Answer the questions.

 

 

 

Ex/ 1 p/118

47

Lesson 1. Винахідники по всьому світі

Введення ЛО та МЗ

 

 

 

 

 

 

An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch

 

Ex. 2 c, p. 119. Ex. 3, p. 119. Ex. 4 a, p. 120. Ex. 7, p. 120

Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b, p. 119.

Ex. 7, p. 120

Ex. 4 c, p. 120. Ex. 5, p. 120

Ex. 9, p. 123

48

 

 

Великі вчені

Активізація ЛО.

 

 

 

 

 

 

Geology, chemistry, botany, biology, physics

 

 

Ex. 2, p. 124.

 

Ex. 1, p. 124

Ex. 3 a, p. 125

49

Великі вчені.

Розвиток уміння писемного продукту-вання

 

 

 

 

 

 

An invention, a theory, to discover, to invent

 

 

. Ex. 6, p. 127

Ex. 3 b, p. 125

Ex. 4, p. 126. Completing the table.

Completing the sentences. Ex. 5, p. 126

50

Позитивні наслідки винаходів.

Розвиток вміння читання

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed

Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131

 

Ex. 1 b, p. 129.

Ex. 1 a, p. 128 

Ex. 2, p. 130

. Ex. 3 b, p. 131

51

Негативні наслідки винаходів

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131

 

Ex. 3 b, p. 131. Ex. 3 c, p. 131

Ex. 3 a, p. 130

 

Ex. 5, p. 132

52

If I Read, the Book Is Read

Розвиток вміння писемного продукту-вання

 

 

 

 

 

 

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

Passive Voice

 

Ex. 6, p. 134. Ex. 8, p. 136. Discussion

Ex. 7 a, p. 134

Completing the sentences

. Ex. 7 b, 135

53

Хто може сказати про винаходи Розвиток вміння сприймання на слух

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

Purpose, riddle, to depend on, recent  

Passive Voice

Ex. 3, p. 138

Ex. 1 a, p. 136. Ex. 1 b, p. 137. Dialogues

Ex. 2, p. 137.

Ex. 4 b, p. 138

Ex. 4 a, p. 138

54

Винаходи та винахідники

Розвиток вміння усної взаємодіі

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

Ex. 6 a, p. 142

Ex. 5 b, p. 141

Ex. 5 a, p. 139.

 

Ex. 6 b, p. 142.

55

Давайте поговоримо про винаходи.

Розвиток діалог.мовлення

 

Презентує та об ґрунт-овуєпроекти щодо збе-реження довкілля та забезпечення його сталого розв

 

 

 

 

Disease, to apply, curious, overseas, mainly

Present Passive Past Passive

 

Ex. 8, p. 143. Ex. 9 a, p. 144.

Ex. 10 a, p. 144

Ex. 10 a, p. 144

Ex. 9 b, p. 144

56

Винаходи та відкриття.

Розвиток вміння писемного продуктування .

 

 

 

 

 

 

 

Present Passive

 

Ex. 2 b, p. 145.

Ex. 1, p. 145

 

Ex. P 145

57

Чи ти захоплюєшся письмом?

Past Passive.

Робота з грамат.

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

 

 

 

Past Passive

 

Expressing opinion

 

Completing the table. Writing a paragraph. Ex. 2 a, p. 145

Writing a paragraph. Ex. 2 a

58

Узагальнення знань учнів з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2, p. 168.

Ex. 4 a, p. 169

Ex. 4 a, p. 169

 

 

 

 

   “Care about the Environment”

 

 

59

Що значить природа для тебе?

Введення ЛО та МЗ

 

Розглядає  природу як цілісну систему

 

 

 

 

Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental, to save

Present Passive. Past Passive

 

Discussion. Ex. 1, p. 146

Ex.2, p. 146. Ex. 4, p. 147

 

Ex. 3, p. 147.

60

Наша природа в небезпеці.

Активізація ЛО

 

Розглядає  природу як цілісну систему

 

 

 

 

 

Present Passive. Past Passive

 

Ex. 5, p. 149.

 

 

Сomposition “What Is Nature”

61

Ми не маємо іншої землі.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

 

Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy 

Present Passive. Past Passive

 

Ex. 6, p. 150 Ex. 8, p. 151.

Ex. 7 b, p. 151 1

Completing the table

Ex. 9 a, p. 151

62

Наші екологічні проблеми.

Розвитлок умінь діалогічного мовл.

 

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

 

 

 

 

Ex. 9a, , p. 152.Discussion. Environmental quiz

 

 

Ex. 9б, , p. 152

63

Зберегти Землю.

Розвиток умінь сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

 

A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste

 

Ex. 2 a, b, p. 153. Ex. 3 a, p. 153. Ex. 6 a, b

Ex. 1, p. 152

Ex. 4, p. 154

Completing the table

Ex. 3 b, p. 154

64

Як зберегти Землю. Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 6, p. 156

 

. Ex. 5, p. 155

 

, 7 p. 156

65

Що ми маємо зробити щоб зберегти Землю. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

 

 

 

Modal Verbs of:  obligation, necessity, ability, advice, suggestion, prohibition

 

Ex. 3, p. 157.. Discussion

Ex. 1, p. 157. Texts “Pollution” and “Alternative Energy”

Ex. 2, p. 157

Ex. 4, p. 158

66

Давайте обговор. проблеми навкол. Серед.

Розвиток умінь діалог.  мовлення

 

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

 

 

Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen

Modal Verbs

Ex. 1, p. 159. Ex. 5 b, p. 163

Ex. 1, p. 159. Ex. 5 b, p. 163

Ex. 2 a, p. 159. “Do you know” box, p. 160.

Ex. 2 b, p. 160.   Completing the table

Ex. 8, p. 165.

67

Охорона навколишнього середов.

Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 4, p. 162.

Ex. 4, p. 162

Ex. 6, p. 164

 

Ex. 5, p. 164

68

Охорона навколишнього середов. В Україні

Робота з текстом

 

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

 

 

 

discussion

Ex. 1, p. 167.

“Do you know?” box, p. 166–167. Article “Environmental Protection in Ukraine”

Writing a plan.

Completing the sentences

69

Перевірка знань учнів.

Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

 

An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding, boltless, honourable, soviet, to his credit

Present Passive. Past Passive. Modal Verbs

Ex. 4 b, p. 170

Ex. 1, p. 168. Ex. 4 c, p. 171. Ex. 5, p. 171

Ex. 2, p. 168.

Ex. 3, p. 169

Ex. 4 a, p. 169

70

Урок домашн. читання

Розвиток вміння писемного продукту-вання

 

 

 

 

 

 

 

Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, joining a campaign

Present Passive. Past Passive. Modal Verbs

 

Ex.7, p. 172. Discussion. Ex. 10, p. 173. Ex. 12, p. 174

Texts “Why Teach Environmental Education”

Ex. 8, p. 173. Completing the sentences. Ex. 11, p. 173

Ex. 9, p. 173.

71

Урок домаш. читання.

Advanced

 Readers

 

 

 

 

 

 

A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle

Modal Verbs. Present Passive. Past Passive

Ex. 1, p. 175

Ex. 2, p. 177. Ex. 3, p. 177.

Ex. 1, p. 175

Ex. 5, p. 177

Retelling the text. Ex. 6, p. 177

72

Узагальнення знань учнів з теми “Nature and the Enviro-nmental”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 3, p. 177

 

 

Повторити слова та фрази

 

Unit 4. WHY NOT TAKE A CLOSER LOOK?

 

73

Біля карти Великобританії

Введення ЛО та МЗ

 

 

 

 

 

 

Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain

and Northern Ireland

Prepositions

 

Ex 1, p. 182. Ex. 2 a, p. 182. Ex. 2 d, p. 183.

Ex. 2 b, p. 182. Ex. 3, p. 184

Completing the table. Ex. 4, p. 185

Making up a mind-map. Ex. 2 c, p. 182.

74

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Автоматизація ЛО та МЗ

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

 

 

 

Ex. 4, p. 185.

 

 

Ex. 5 a, p. 185

75

Навколо Англії.

Розвиток вміння усної взаємодії

 

 

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

 

Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents

Prepositions. Articles with proper names

 

Ex. 6, p. 186. Exchanging information.

Ex. 8, p. 187

 

Ex. 8, p. 187

(questi-ons)

76

Англія.

Розвиток навичок читання

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 7, p. 186. Texts “Why do the English drive on the left?” “The Tube – The London Underground “Language” “

 

How can I find pen friends in Britain?”

77

Велика Британія.Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

Prepositions. Articles

 

Explanation. Ex. 1, p. 192. Defining the verb tenses

 

 

” “How the sandwich got its name”

78

Різноманіття традицій

 

 

 

 

 

 

Total population, national symbol, national day,

 

Ex. 2, p. 188. Ex. 3 a, b, p. 189.

Ex. 1, p. 188.

 

Ex. 1, p. 188.

 

Completing the table. Ex. 5 b, p.

. Ex. 3 d, p. 190.

79

Свята та традиції Великої Британії

Розвиток вміння сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

 

Ex. 3 c, p. 189

 

 

 

Ex. 4 a, p. 190

80

Сполученкоролівство в минулому

Розвиток вміння писемногпродукту-вання

 

 

 

 

 

 

Yesterday and Tomorrow

England, Scotland, Wales, Northern Ireland

Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names

 

 

Text “Sir Isaac Newton”. Ex. 5, p. 194

Ex. 2, p. 192. Ex. 3 (sentences 1–8), p. 193.

Ex. 4, p. 193. Ex. 6, p. 194

81

The United Kingdom As You See It Розвиток вміння усної взаємодії

 

 

 

 

 

 

Dinosaur Park, the bronze age, Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint

Articles with proper names

Ex. 5 a, p. 198

Ex. 1, p. 194

Ex. 3 a, p. 196 Ex. 3 b, p. 197. Factfile, p. 197

Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b, p. 198

. Ex. 7, p. 200

82

Хто найкращий блогер?

Розвиток діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl  Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book Campinmygarden, Summertime

 

 

Ex. 6 b, p. 200. Ex. 4, p. 198. Exchanging information

Reading the blog’s information

Making notes

Ex. 8, p. 200.

83

Унікальне місто

Розвиток   умінь пис.прод.

 

 

 

Аналізує наслідки порушення правил  дорожнього руху

 

 

Belfast, Cardiff, London, Edinburgh

 

“The UK” quiz

Ex. 1 b, p. 202. Ex. 2, p. 204. Ex. 3 a, p. 204.

Ex. 1 a, p. 201.

Making a question list

Ex. 3 b, p. 204

84

Міста Великобританії.

Розвиток вміння діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2, p. 203. Quiz reading

 

Моє улюблене британське місто

85

Навколо Великої Британії

Розвиток вміння сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

 

Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors,

 

“Do you know the British landmarks?” quiz. Ex. 5 b, p. 205

Ex. 5 a, p. 205.

Ex. 5 c, p. 206. Text “Interesting facts from British history”

Ex. 5 c, p. 206

Ex. 5 c, p. 206

86

Британські міста.

Розвиток вмінь усної взаємодії

 

 

 

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

Highlands,  Cambridge, Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors, Brighton, Upland, navigable, county, borough, iron ore, brassware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster

 

Ex. 1 a, p. 207. Ex. 2 a, p. 207. Ex 3 a, b,  p. 209

Ex. 2 b, c, p. 208.

 

Ex. 1 b, p. 207. Completing the table

Ex. 4, p. 210

87

What was made, what is done?

Розвиток писемного продуктування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Speaking dialogue game. Ex. 4 (sentences 1–8), p. 212. Answering questions

Reading website “Travel to Ukraine. Useful information”

Ex. 1, p. 210.

Ex. 2, p. 211.

88

Скажи мені про Великобританію.

Розвиток вмінь монол.  мовлення

 

 

 

Пояснює життєво важ-ливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведін-ки на воді та в інших місцях

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури

Present and Past Simple Passive. Articles with proper names

 

Asking directions. Giving directions. Ex. 3, p. 215.

Ex. 1, p. 213 Ex. 2, p. 214. Ex. 6 a, p. 216.

Making notes

Ex. 4 b, p. 215

89

Великобританія

Контроль  аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 5, p. 216

Ex. 3,  p. 211–212

Ex. 4 a, p. 215.

90

Що б ви хотіли відвідати

Розвиток навичок діалогічного мовл.

 

 

 

 

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури

Articles with common and proper names

Text “British towns”

About places of interest booklet presentation. Answering questions

Reading a tourist guide booklet

Completing the sentences

. Making a tourist guide booklet

91

Що б ви хотіли відвідати

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури

 

Text “British towns”

About places of interest booklet presentation.

 

Completing the sentences. Making a tourist guide booklet

Answering questions

92

Що подивитися у Великобританії.

Розвиток моноло.

мовлення

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури. If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see… / I’d prefer to go… among of all of … sights I’d want to…

Present and Past Simple Passive. Articles with proper names

Ex. 1, p. 218

Answering questions. Ex. 4, p. 222

Ex. 2 a, p. 218.

Ex. 2 b, p. 220

Ex. 3, p. 220

93

Місця для огляду - Знайомі місця

Контроль читання

 

 

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

 

 

Articles with common and proper names

Ex. 7 b, p. 224

 

Ex. 6, p. 223. Text “What to See in the UK”

Completing the sentences.

Ex. 7 a, p. 224. Completing the table

94

Давайте повернемося до України

 

 

 

 

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman

 

 

Ex. 1, p. 226. City or place description. Ex. 3 (questions 1–7), p. 232. Ex. 4, p. 233. Dialogues

Ex. 2, p. 226. Text “Odesa”

Completing the sentences

64Search

 

95

Шукайте додатк. Інформац.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names

“Around Ukraine” quiz

Ex. 3 (questions 8–10), p. 232  “In a travel agency” dialogue.

Ex. 2, p. 230 

 

 

96

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Answering questions. Discussion

Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love”

 

Повторити 

 

97

Шукайте додатк. Інформац

 

 

 

 

 

 

Articles with common and proper names

 

 

Ex. 3, p. 230 

 

 

 

98

Місця для огляду - Знайомі місця

 

 

 

 

 

 

Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman

 

 

 

Ex. 6, p. 223. Text “What to See in the UK”

 

 

 

99

Що б ви хотіли відвідати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Answering questions. Discussion

 

 

 

 

100

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Completing the sentences. Making a tourist guide booklet

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Брижник Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Okseniuk Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ковалик Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 січня 2018
Переглядів
8420
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку