Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 1 класі за підручником А. Несвіт "English"
Автор: Гуцук Вікторія Юріївна, вчитель англійської мови
Покровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №9
Узгоджено «_____________» Погоджено «_____________»
Заст.директора _________ Директор ____________
Узгоджено «_____________» Погоджено «_____________»
Заст.директора__________ Директор _____________
Календарно-тематичне
планування
з англійської мови
на 2017-2018 навчальний рік
вчитель: Гуцук В.Ю
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 1 клас. Київ «Генеза» 2012
|
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
1-В
|
Unit 1 Т1.My family and friends. |
|
1 |
|
Привіт! |
|
2 |
|
Приємно познайомитися |
|
3 |
|
Як тебе звати? |
|
4 |
|
Як справи? |
|
5 |
|
У мене є друг. |
|
6 |
|
Скільки тобі років? |
|
7 |
|
Моя сім’я. |
|
8 |
|
Ми щасливі. |
|
9 |
|
Ми – разом. |
|
|
|
Unit 2 My toys. Мої іграшки |
|
10 |
|
Я маю багато іграшок |
|
11 |
|
Давайте пограємось |
|
12 |
|
Кольори |
|
13 |
|
Якого кольору? |
|
14 |
|
Ми маємо іграшки |
|
15 |
|
З Новим Роком! |
|
16 |
|
Де Санта Клаус? |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 3 I love Nature. Я люблю природу. |
|
17 |
|
Це дерево |
|
18 |
|
Я вмію стрибати |
|
19 |
|
У зоопарку |
|
20 |
|
Я вмію плавати |
|
21 |
|
Пори року |
|
22 |
|
Моя улюблена пора року |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 4 I love holidays. Я люблю свята |
|
23 |
|
Рік,наповнений святами |
|
24 |
|
Дні тижня |
|
25 |
|
Свято наближається |
|
26 |
|
Мій день народження |
|
27 |
|
Щасливого Великодня! |
|
28 |
|
Свята веселі |
|
|
|
Unit 5 I go to school. Я іду до школи. |
|
29 |
|
Я ходжу до школи. |
|
30 |
|
Мої шкільні речі |
|
31 |
|
На уроках |
|
32 |
|
Я люблю англійську мову |
|
|
|
Контроль письма/говоріння |
|
33 |
|
Навчальний рік |
|
|
|
Контроль аудіювання/читання |
|
34 |
|
Після уроків |
|
35 |
|
Ми переходимо в другий клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 2 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
|
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
2-А |
2-Б |
2-В |
Unit 1. My family and friends. Тема 1: Моя сім’я і друзі |
|
1 |
|
|
|
Привітання з друзями |
|
2 |
|
|
|
Розповідь про себе |
|
3 |
|
|
|
Місце мешкання |
|
4 |
|
|
|
Мої друзі |
|
5 |
|
|
|
Моя сім’я |
|
6 |
|
|
|
Мої бабуся та дідусь |
|
7 |
|
|
|
У моїй родині |
|
8 |
|
|
|
Розповідь про сім’ю |
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
9 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
|
Unit 2. «Let’s Have Fun» Тема 2: «Давайте розважатися» |
|
10 |
|
|
|
Мої іграшки |
|
11 |
|
|
|
Ігри та розваги |
|
12 |
|
|
|
Ігри та розваги |
|
13 |
|
|
|
Моя улюблена іграшка |
|
14 |
|
|
|
Мої захоплення |
|
15 |
|
|
|
Дозвілля у віхідні |
|
16 |
|
|
|
Заняття спортом |
|
17 |
|
|
|
Вікенд:розваги |
|
18 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
|
Unit 3. «Appearance» Тема 3: «Давайте розважатися» |
|
19 |
|
|
|
Зовнішність.Вивчення лексики. |
|
20 |
|
|
|
Моя зовнішність |
|
21 |
|
|
|
Опис зовнішності |
|
22 |
|
|
|
Опис зовнішності казкового героя |
|
23 |
|
|
|
Мій одяг |
|
24 |
|
|
|
Святковий одяг |
|
25 |
|
|
|
Опис зовнішності |
|
26 |
|
|
|
Огляд граматики |
|
27 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
28 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок читання |
|
29 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
|
30 |
|
|
|
Семестровий контроль письма |
|
31 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
|
32 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
|
Unit 4. «Seasons and Nature» Тема 4: «Природа. Пори року» |
|
33 |
|
|
|
Яка сьогодні погода? |
|
34 |
|
|
|
Пори року.Погода. |
|
35 |
|
|
|
Зима.Погода взимку |
|
36 |
|
|
|
Природа навесні. |
|
37 |
|
|
|
Світ навколо нас.Погода |
|
38 |
|
|
|
Літо.Літній відпочинок. |
|
39 |
|
|
|
Осінь в Україні.Погода восени. |
|
40 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
41 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
|
Unit 5. «Animals» Тема 5: «Тварини» |
|
42 |
|
|
|
Світ тварин |
|
43 |
|
|
|
Мій домашній улюбленець |
|
44 |
|
|
|
Свійські тварини.У селі. |
|
45 |
|
|
|
Свійські тваарини.На фермі. |
|
46 |
|
|
|
Дикі тварини |
|
47 |
|
|
|
Тварини у зоопарку. |
|
48 |
|
|
|
Похід до зоопарку. |
|
49 |
|
|
|
Моя улюблена тварина |
|
50 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
51 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
|
Unit 6. «I like Holidays» Тема 6: «Я люблю свята» |
|
52 |
|
|
|
День народження. |
|
53 |
|
|
|
Сімейні свята. |
|
54 |
|
|
|
Давайте святкувати |
|
55 |
|
|
|
Зимові свята |
|
56 |
|
|
|
Великдень |
|
57 |
|
|
|
Ми святкуємо. День мами |
|
58 |
|
|
|
День тата |
|
59 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
60 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
|
Unit 7. «I am at school» Тема 7: «Я в школі» |
|
61 |
|
|
|
Шкільне приладдя |
|
62 |
|
|
|
Школа.Клас. |
|
63 |
|
|
|
Моя класна кімната |
|
64 |
|
|
|
Мої однокласники |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
65 |
|
|
|
На уроці |
|
66 |
|
|
|
Вільний час після уроків.Канікули. |
|
67 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
68 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок читання |
|
69 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
|
70 |
|
|
|
Семестровий контроль письма |
|
71 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
|
72 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
73 |
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 4 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
|
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
4-А |
4-Б |
4-В |
Unit 1. All about us.
|
|
1 |
|
|
|
Знову до школи |
|
2 |
|
|
|
На уроці англійської мови |
|
3 |
|
|
|
Родина |
|
4 |
|
|
|
Зовнішність |
|
5 |
|
|
|
Сім’мого друга |
|
6 |
|
|
|
Де ти живеш? |
|
7 |
|
|
|
Моє місто |
|
8 |
|
|
|
Життя міст у минулому та в сьогоденні |
|
9 |
|
|
|
Київ-столиця України.Київ у минулому. |
|
10 |
|
|
|
Лист другу |
|
11 |
|
|
|
Я люблю писати листи |
|
12 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Unit 2. Life in cites and villges. |
|
13 |
|
|
|
Мій дім |
|
14 |
|
|
|
Моя квартира |
|
15 |
|
|
|
Моя квартира |
|
16 |
|
|
|
На кухні |
|
17 |
|
|
|
Домашні справи |
|
18 |
|
|
|
Я люблю допомагати мамі |
|
19 |
|
|
|
Перевір себе |
|
20 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторення та узагальнення) |
|
|
|
|
|
Unit 3. Free Time. Відпочинок і дозвілля. |
|
21 |
|
|
|
Моє дозвілля та дозвілля моїх друзів |
|
22 |
|
|
|
На пікніку |
|
23 |
|
|
|
Захоплення моєї сім’ї ті друзів |
|
24 |
|
|
|
А ти любиш дивитися телевізійні передачі? |
|
25 |
|
|
|
Улюблені телепередачі |
|
26 |
|
|
|
У час дозвілля |
|
27 |
|
|
|
Захоплення моїх друзів |
|
28 |
|
|
|
Я люблю вихідні |
|
29 |
|
|
|
Чим ти займався вчора? |
|
30 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
31 |
|
|
|
Revision lesson |
|
32 |
|
|
|
Revision lesson.Узагальнюючий урок з теми. |
|
33 |
|
|
|
Revision lesson.Узагальнюючий урок за 1 семестр |
|
|
|
|
|
Unit 4. «The world around us». «Природа і довкілля» |
|
34 |
|
|
|
Світ навколо нас |
|
35 |
|
|
|
Світ тварин |
|
36 |
|
|
|
Відомі сафарі-парки світу |
|
37 |
|
|
|
Цікавий світ тварин |
|
38 |
|
|
|
На селі |
|
39 |
|
|
|
Наші улюбленці |
|
40 |
|
|
|
Захистимо наше довкілля! |
|
41 |
|
|
|
Скарби природи |
|
42 |
|
|
|
Всі пори року чудові! |
|
43 |
|
|
|
Збережемо довкілля. |
|
44 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
|
|
|
|
|
Unit 5. «Travelling». «Подорож» |
|
45 |
|
|
|
Ми любимо подорожувати |
|
46 |
|
|
|
В аеропорту |
|
47 |
|
|
|
Скільки часу ти втрачаєш на дорогу? |
|
48 |
|
|
|
У місті |
|
49 |
|
|
|
Подорож містом |
|
50 |
|
|
|
Екскурсія містом |
|
51 |
|
|
|
Лондон.Видатні міста. |
|
52 |
|
|
|
Ми пишаємося Київом |
|
53 |
|
|
|
Збираємося у подорож |
|
54 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
|
|
|
|
|
Unit 6. «Special days». «Свята та традиції» |
|
55 |
|
|
|
Коли у тебе день народження? |
|
56 |
|
|
|
Традиції та свята |
|
57 |
|
|
|
Свято у сімейному колі |
|
58 |
|
|
|
Ми готуємося до шкільного свята |
|
59 |
|
|
|
Шкільні свята |
|
60 |
|
|
|
Незабаром шкільне свято |
|
61 |
|
|
|
Свято починається! |
|
62 |
|
|
|
Час чудових свят |
|
63 |
|
|
|
Revision lesson |
|
|
|
|
|
Unit 7 «Every day». «Я моя сім’я та друзі». «Шкільне життя» |
|
64 |
|
|
|
Заняття розпочинаються за розкладом |
|
65 |
|
|
|
Мій день |
|
66 |
|
|
|
Шкільні правила |
|
67 |
|
|
|
Мій розпорядок дня |
|
68 |
|
|
|
Учора у мене був гарний день |
|
69 |
|
|
|
Люблю вихідні. А ти? |
|
70 |
|
|
|
Мої вихідні |
|
71 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
|
72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 клас».
Підручник А.М.Несвіт «English» 5 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
|
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
5-А |
5-Б |
5-В |
Unit 1. My family and friends. Тема 1: Моя сім’я і друзі |
|
1 |
|
|
|
Моя сім'я. |
|
2 |
|
|
|
Це мій дядько. |
|
3 |
|
|
|
Мій найкращий друг. |
|
4 |
|
|
|
Іван – працьовитий. |
|
5 |
|
|
|
Професії. |
|
6 |
|
|
|
Два дідусі. Розповісти про свого дідуся. |
|
7 |
|
|
|
Моя сім'я. |
|
8 |
|
|
|
Маленька сестричка. |
|
|
|
|
|
Тема 2: «Одежа,їжа,напої» |
|
9 |
|
|
|
На мені одягнені джинси. |
|
10 |
|
|
|
Шкільна форма. |
|
11 |
|
|
|
Ці черевики в моді |
|
12 |
|
|
|
Яка одяг тобі подобається |
|
13 |
|
|
|
Блакитний галстук не підходить до зеленого піджака. |
|
14 |
|
|
|
Їжа. |
|
15 |
|
|
|
Давай зробимо сандвічі. |
|
16 |
|
|
|
Шкільна їдальня. |
|
17 |
|
|
|
Моє улюблене блюдо |
|
18 |
|
|
|
Їжа. |
|
|
|
|
|
Тема 3: «Відпочинок і досуг» |
|
19 |
|
|
|
Вихідні дні. |
|
20 |
|
|
|
Я часто ходжу в театр. |
|
21 |
|
|
|
Я захоплююся колекціонуванням. |
|
22 |
|
|
|
Я забув зошит вдома. |
|
23 |
|
|
|
Давай підемо в кіно. |
|
24 |
|
|
|
В таборі. |
|
25 |
|
|
|
Наша шкільна подорож. |
|
|
|
|
|
Тема 4: «Природа» |
|
26 |
|
|
|
Погода |
|
27 |
|
|
|
Пори року |
|
28 |
|
|
|
Погода |
|
29 |
|
|
|
Веселка |
|
30 |
|
|
|
Лисиця і коза |
|
31 |
|
|
|
Вітер і сонце |
|
32 |
|
|
|
Канікули та пори року |
|
|
|
|
|
Тема 5: «Подорож» |
|
33 |
|
|
|
Великобританія |
|
34 |
|
|
|
Національні парки |
|
35 |
|
|
|
Україна |
|
36 |
|
|
|
Національні символи |
|
37 |
|
|
|
Україна |
|
38 |
|
|
|
Майк ніколи не був у Єгипті |
|
39 |
|
|
|
Видатні місця в Україні |
|
40 |
|
|
|
Режим дня |
|
41 |
|
|
|
Мої канікули |
|
42 |
|
|
|
Погода |
|
43 |
|
|
|
У горах |
|
44 |
|
|
|
У горах |
|
45 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
46 |
|
|
|
Контроль письма |
|
47 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
48 |
|
|
|
Контроль читання |
|
49 |
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
73 |
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 9 класи».
Англійська мова (9-й рік навчання) : підруч. для 9 кл. загально освіт. навч. закл. / В. М. Буренко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 256 с. : іл
|
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
|
Unit 1 Т1. THE WORLD OF PROFESSIONS |
|
1 |
|
Світ професій |
|
2 |
|
Вибір професії |
|
3 |
|
Небезпечні професії |
|
4 |
|
Моя майбутня професія |
|
5 |
|
Професії для дівчат. |
|
6 |
|
Професії для хлопців |
|
|
|
Unit 2 New Zealand |
|
7 |
|
Кар’єра на телебаченні |
|
8 |
|
Користь телебачення |
|
9 |
|
Телепередачі |
|
10 |
|
Моя улюблена телепередача |
|
11 |
|
TV-шоу |
|
12 |
|
Реклама |
|
13 |
|
Fact File.New Zealand.Географія |
|
|
|
Unit 3 Youth Culture |
|
14 |
|
Відкрий себе! |
|
15 |
|
Молодіжна організація |
|
16 |
|
Написання автобіографії |
|
17 |
|
Молодь сьогодні |
|
18 |
|
Труднощі тінейджерів |
|
19 |
|
Стилі одягу |
|
20 |
|
Мистецтво-яке воно? |
|
21 |
|
Fact File.New Zealand.Люди |
|
|
|
Unit 4 All about Me |
|
22 |
|
Моя автобіографія |
|
23 |
|
Найприємніші хвилини |
|
24 |
|
Зовнішність |
|
25 |
|
Що таке ім’я |
|
26 |
|
Чи легко бути відомим? |
|
27 |
|
Що ти зробиш заради кохання? |
|
28 |
|
Fact File.New Zealand.Великі міста |
|
|
|
Unit 5 Meet English-Speaking Countries |
|
29 |
|
Канада |
|
30 |
|
США |
|
31 |
|
Австралія |
|
32 |
|
Об’єднане королівство |
|
33 |
|
Міста Великобританії |
|
34 |
|
Bath |
|
35 |
|
Стетфорд-над-Ейвоном |
|
36 |
|
Видатні місця Великобританії |
|
37 |
|
Видатні місця Києва |
|
38 |
|
Fact File.New Zealand.Клімат |
|
|
|
|
|
|
|
|