Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 1 класі за підручником А. Несвіт "English"
Автор: Гуцук Вікторія Юріївна, вчитель англійської мови
Покровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №9
Узгоджено «_____________» Погоджено «_____________»
Заст.директора _________ Директор ____________
Узгоджено «_____________» Погоджено «_____________»
Заст.директора__________ Директор _____________
Календарно-тематичне
планування
з англійської мови
на 2017-2018 навчальний рік
вчитель: Гуцук В.Ю
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 1 клас. Київ «Генеза» 2012
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
1-В
|
Unit 1 Т1.My family and friends. |
1 |
|
Привіт! |
2 |
|
Приємно познайомитися |
3 |
|
Як тебе звати? |
4 |
|
Як справи? |
5 |
|
У мене є друг. |
6 |
|
Скільки тобі років? |
7 |
|
Моя сім’я. |
8 |
|
Ми щасливі. |
9 |
|
Ми – разом. |
|
|
Unit 2 My toys. Мої іграшки |
10 |
|
Я маю багато іграшок |
11 |
|
Давайте пограємось |
12 |
|
Кольори |
13 |
|
Якого кольору? |
14 |
|
Ми маємо іграшки |
15 |
|
З Новим Роком! |
16 |
|
Де Санта Клаус? |
|
|
|
|
|
Unit 3 I love Nature. Я люблю природу. |
17 |
|
Це дерево |
18 |
|
Я вмію стрибати |
19 |
|
У зоопарку |
20 |
|
Я вмію плавати |
21 |
|
Пори року |
22 |
|
Моя улюблена пора року |
|
|
|
|
|
Unit 4 I love holidays. Я люблю свята |
23 |
|
Рік,наповнений святами |
24 |
|
Дні тижня |
25 |
|
Свято наближається |
26 |
|
Мій день народження |
27 |
|
Щасливого Великодня! |
28 |
|
Свята веселі |
|
|
Unit 5 I go to school. Я іду до школи. |
29 |
|
Я ходжу до школи. |
30 |
|
Мої шкільні речі |
31 |
|
На уроках |
32 |
|
Я люблю англійську мову |
|
|
Контроль письма/говоріння |
33 |
|
Навчальний рік |
|
|
Контроль аудіювання/читання |
34 |
|
Після уроків |
35 |
|
Ми переходимо в другий клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 2 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
2-А |
2-Б |
2-В |
Unit 1. My family and friends. Тема 1: Моя сім’я і друзі |
1 |
|
|
|
Привітання з друзями |
2 |
|
|
|
Розповідь про себе |
3 |
|
|
|
Місце мешкання |
4 |
|
|
|
Мої друзі |
5 |
|
|
|
Моя сім’я |
6 |
|
|
|
Мої бабуся та дідусь |
7 |
|
|
|
У моїй родині |
8 |
|
|
|
Розповідь про сім’ю |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
9 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
Unit 2. «Let’s Have Fun» Тема 2: «Давайте розважатися» |
10 |
|
|
|
Мої іграшки |
11 |
|
|
|
Ігри та розваги |
12 |
|
|
|
Ігри та розваги |
13 |
|
|
|
Моя улюблена іграшка |
14 |
|
|
|
Мої захоплення |
15 |
|
|
|
Дозвілля у віхідні |
16 |
|
|
|
Заняття спортом |
17 |
|
|
|
Вікенд:розваги |
18 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
Unit 3. «Appearance» Тема 3: «Давайте розважатися» |
19 |
|
|
|
Зовнішність.Вивчення лексики. |
20 |
|
|
|
Моя зовнішність |
21 |
|
|
|
Опис зовнішності |
22 |
|
|
|
Опис зовнішності казкового героя |
23 |
|
|
|
Мій одяг |
24 |
|
|
|
Святковий одяг |
25 |
|
|
|
Опис зовнішності |
26 |
|
|
|
Огляд граматики |
27 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
28 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок читання |
29 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
30 |
|
|
|
Семестровий контроль письма |
31 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
32 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Unit 4. «Seasons and Nature» Тема 4: «Природа. Пори року» |
33 |
|
|
|
Яка сьогодні погода? |
34 |
|
|
|
Пори року.Погода. |
35 |
|
|
|
Зима.Погода взимку |
36 |
|
|
|
Природа навесні. |
37 |
|
|
|
Світ навколо нас.Погода |
38 |
|
|
|
Літо.Літній відпочинок. |
39 |
|
|
|
Осінь в Україні.Погода восени. |
40 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
41 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
Unit 5. «Animals» Тема 5: «Тварини» |
42 |
|
|
|
Світ тварин |
43 |
|
|
|
Мій домашній улюбленець |
44 |
|
|
|
Свійські тварини.У селі. |
45 |
|
|
|
Свійські тваарини.На фермі. |
46 |
|
|
|
Дикі тварини |
47 |
|
|
|
Тварини у зоопарку. |
48 |
|
|
|
Похід до зоопарку. |
49 |
|
|
|
Моя улюблена тварина |
50 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
51 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
Unit 6. «I like Holidays» Тема 6: «Я люблю свята» |
52 |
|
|
|
День народження. |
53 |
|
|
|
Сімейні свята. |
54 |
|
|
|
Давайте святкувати |
55 |
|
|
|
Зимові свята |
56 |
|
|
|
Великдень |
57 |
|
|
|
Ми святкуємо. День мами |
58 |
|
|
|
День тата |
59 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
60 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
Unit 7. «I am at school» Тема 7: «Я в школі» |
61 |
|
|
|
Шкільне приладдя |
62 |
|
|
|
Школа.Клас. |
63 |
|
|
|
Моя класна кімната |
64 |
|
|
|
Мої однокласники |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
65 |
|
|
|
На уроці |
66 |
|
|
|
Вільний час після уроків.Канікули. |
67 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
68 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок читання |
69 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
70 |
|
|
|
Семестровий контроль письма |
71 |
|
|
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
72 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
73 |
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи».
Підручник А.М.Несвіт «English» 4 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
4-А |
4-Б |
4-В |
Unit 1. All about us.
|
1 |
|
|
|
Знову до школи |
2 |
|
|
|
На уроці англійської мови |
3 |
|
|
|
Родина |
4 |
|
|
|
Зовнішність |
5 |
|
|
|
Сім’мого друга |
6 |
|
|
|
Де ти живеш? |
7 |
|
|
|
Моє місто |
8 |
|
|
|
Життя міст у минулому та в сьогоденні |
9 |
|
|
|
Київ-столиця України.Київ у минулому. |
10 |
|
|
|
Лист другу |
11 |
|
|
|
Я люблю писати листи |
12 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Unit 2. Life in cites and villges. |
13 |
|
|
|
Мій дім |
14 |
|
|
|
Моя квартира |
15 |
|
|
|
Моя квартира |
16 |
|
|
|
На кухні |
17 |
|
|
|
Домашні справи |
18 |
|
|
|
Я люблю допомагати мамі |
19 |
|
|
|
Перевір себе |
20 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторення та узагальнення) |
|
|
|
|
Unit 3. Free Time. Відпочинок і дозвілля. |
21 |
|
|
|
Моє дозвілля та дозвілля моїх друзів |
22 |
|
|
|
На пікніку |
23 |
|
|
|
Захоплення моєї сім’ї ті друзів |
24 |
|
|
|
А ти любиш дивитися телевізійні передачі? |
25 |
|
|
|
Улюблені телепередачі |
26 |
|
|
|
У час дозвілля |
27 |
|
|
|
Захоплення моїх друзів |
28 |
|
|
|
Я люблю вихідні |
29 |
|
|
|
Чим ти займався вчора? |
30 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
31 |
|
|
|
Revision lesson |
32 |
|
|
|
Revision lesson.Узагальнюючий урок з теми. |
33 |
|
|
|
Revision lesson.Узагальнюючий урок за 1 семестр |
|
|
|
|
Unit 4. «The world around us». «Природа і довкілля» |
34 |
|
|
|
Світ навколо нас |
35 |
|
|
|
Світ тварин |
36 |
|
|
|
Відомі сафарі-парки світу |
37 |
|
|
|
Цікавий світ тварин |
38 |
|
|
|
На селі |
39 |
|
|
|
Наші улюбленці |
40 |
|
|
|
Захистимо наше довкілля! |
41 |
|
|
|
Скарби природи |
42 |
|
|
|
Всі пори року чудові! |
43 |
|
|
|
Збережемо довкілля. |
44 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
|
|
|
|
Unit 5. «Travelling». «Подорож» |
45 |
|
|
|
Ми любимо подорожувати |
46 |
|
|
|
В аеропорту |
47 |
|
|
|
Скільки часу ти втрачаєш на дорогу? |
48 |
|
|
|
У місті |
49 |
|
|
|
Подорож містом |
50 |
|
|
|
Екскурсія містом |
51 |
|
|
|
Лондон.Видатні міста. |
52 |
|
|
|
Ми пишаємося Київом |
53 |
|
|
|
Збираємося у подорож |
54 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
|
|
|
|
Unit 6. «Special days». «Свята та традиції» |
55 |
|
|
|
Коли у тебе день народження? |
56 |
|
|
|
Традиції та свята |
57 |
|
|
|
Свято у сімейному колі |
58 |
|
|
|
Ми готуємося до шкільного свята |
59 |
|
|
|
Шкільні свята |
60 |
|
|
|
Незабаром шкільне свято |
61 |
|
|
|
Свято починається! |
62 |
|
|
|
Час чудових свят |
63 |
|
|
|
Revision lesson |
|
|
|
|
Unit 7 «Every day». «Я моя сім’я та друзі». «Шкільне життя» |
64 |
|
|
|
Заняття розпочинаються за розкладом |
65 |
|
|
|
Мій день |
66 |
|
|
|
Шкільні правила |
67 |
|
|
|
Мій розпорядок дня |
68 |
|
|
|
Учора у мене був гарний день |
69 |
|
|
|
Люблю вихідні. А ти? |
70 |
|
|
|
Мої вихідні |
71 |
|
|
|
Давайте повторювати (урок повторювання та узагальнення) |
72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 клас».
Підручник А.М.Несвіт «English» 5 клас. Київ «Генеза»,орігінал-макет, 2015 р
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
5-А |
5-Б |
5-В |
Unit 1. My family and friends. Тема 1: Моя сім’я і друзі |
1 |
|
|
|
Моя сім'я. |
2 |
|
|
|
Це мій дядько. |
3 |
|
|
|
Мій найкращий друг. |
4 |
|
|
|
Іван – працьовитий. |
5 |
|
|
|
Професії. |
6 |
|
|
|
Два дідусі. Розповісти про свого дідуся. |
7 |
|
|
|
Моя сім'я. |
8 |
|
|
|
Маленька сестричка. |
|
|
|
|
Тема 2: «Одежа,їжа,напої» |
9 |
|
|
|
На мені одягнені джинси. |
10 |
|
|
|
Шкільна форма. |
11 |
|
|
|
Ці черевики в моді |
12 |
|
|
|
Яка одяг тобі подобається |
13 |
|
|
|
Блакитний галстук не підходить до зеленого піджака. |
14 |
|
|
|
Їжа. |
15 |
|
|
|
Давай зробимо сандвічі. |
16 |
|
|
|
Шкільна їдальня. |
17 |
|
|
|
Моє улюблене блюдо |
18 |
|
|
|
Їжа. |
|
|
|
|
Тема 3: «Відпочинок і досуг» |
19 |
|
|
|
Вихідні дні. |
20 |
|
|
|
Я часто ходжу в театр. |
21 |
|
|
|
Я захоплююся колекціонуванням. |
22 |
|
|
|
Я забув зошит вдома. |
23 |
|
|
|
Давай підемо в кіно. |
24 |
|
|
|
В таборі. |
25 |
|
|
|
Наша шкільна подорож. |
|
|
|
|
Тема 4: «Природа» |
26 |
|
|
|
Погода |
27 |
|
|
|
Пори року |
28 |
|
|
|
Погода |
29 |
|
|
|
Веселка |
30 |
|
|
|
Лисиця і коза |
31 |
|
|
|
Вітер і сонце |
32 |
|
|
|
Канікули та пори року |
|
|
|
|
Тема 5: «Подорож» |
33 |
|
|
|
Великобританія |
34 |
|
|
|
Національні парки |
35 |
|
|
|
Україна |
36 |
|
|
|
Національні символи |
37 |
|
|
|
Україна |
38 |
|
|
|
Майк ніколи не був у Єгипті |
39 |
|
|
|
Видатні місця в Україні |
40 |
|
|
|
Режим дня |
41 |
|
|
|
Мої канікули |
42 |
|
|
|
Погода |
43 |
|
|
|
У горах |
44 |
|
|
|
У горах |
45 |
|
|
|
Контроль говоріння |
46 |
|
|
|
Контроль письма |
47 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
48 |
|
|
|
Контроль читання |
49 |
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
73 |
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 9 класи».
Англійська мова (9-й рік навчання) : підруч. для 9 кл. загально освіт. навч. закл. / В. М. Буренко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 256 с. : іл
№ уроку |
дата |
Тема, зміст уроку
|
|
|
Unit 1 Т1. THE WORLD OF PROFESSIONS |
1 |
|
Світ професій |
2 |
|
Вибір професії |
3 |
|
Небезпечні професії |
4 |
|
Моя майбутня професія |
5 |
|
Професії для дівчат. |
6 |
|
Професії для хлопців |
|
|
Unit 2 New Zealand |
7 |
|
Кар’єра на телебаченні |
8 |
|
Користь телебачення |
9 |
|
Телепередачі |
10 |
|
Моя улюблена телепередача |
11 |
|
TV-шоу |
12 |
|
Реклама |
13 |
|
Fact File.New Zealand.Географія |
|
|
Unit 3 Youth Culture |
14 |
|
Відкрий себе! |
15 |
|
Молодіжна організація |
16 |
|
Написання автобіографії |
17 |
|
Молодь сьогодні |
18 |
|
Труднощі тінейджерів |
19 |
|
Стилі одягу |
20 |
|
Мистецтво-яке воно? |
21 |
|
Fact File.New Zealand.Люди |
|
|
Unit 4 All about Me |
22 |
|
Моя автобіографія |
23 |
|
Найприємніші хвилини |
24 |
|
Зовнішність |
25 |
|
Що таке ім’я |
26 |
|
Чи легко бути відомим? |
27 |
|
Що ти зробиш заради кохання? |
28 |
|
Fact File.New Zealand.Великі міста |
|
|
Unit 5 Meet English-Speaking Countries |
29 |
|
Канада |
30 |
|
США |
31 |
|
Австралія |
32 |
|
Об’єднане королівство |
33 |
|
Міста Великобританії |
34 |
|
Bath |
35 |
|
Стетфорд-над-Ейвоном |
36 |
|
Видатні місця Великобританії |
37 |
|
Видатні місця Києва |
38 |
|
Fact File.New Zealand.Клімат |
|
|
|
|
|
|