Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі
за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк(3,5 год. на тиждень)2017 – 2018 н.р. ІІ семестр.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі
за підручником О. Карп’юк.
3,5 години на тиждень – 122 години на рік
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
|
І семестр Повторення |
||||||||||
1 |
|
|
З поверненням до школи Вдосконалення навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
Знову до школи Діалогічне мовлення по темі |
|
|
|
|
|
|
||
|
Стосунки між людьми |
||||||||||
3 |
|
|
Сім’я. Активізація мовного інвентарю |
|
Ст. 4. Антоніми. |
Впр. 2 ст.4-5 |
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5 |
Впр. 5-а ст. 6 |
||
4 |
|
|
Що впливає на особистість. Тренування учнів у читанні |
Словотворення. Префіксація. |
Прикметники. Ст.6
|
|
|
Впр. 5-в ст.6
|
|
||
5 |
|
|
Відкрий себе Аудіювання по темі |
listening |
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
Відкрий себе. Формування нав. Писемного мовлення |
Used to + infinitive |
Ст. 12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1, ст.10 |
Впр. 4 ст.13 |
||
7 |
|
|
Хто я? Розвиток граматичних навичок |
Used to + infinitive |
Впр. 6 ст. 15 |
|
|
Впр. 5 ст.13 |
Впр. 3 ст.14 |
||
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
8 |
|
|
Сім’я та друзі. Розвиток навичок говоріння |
|
Ст. 16-17 |
Впр.2 ст.16 |
1 збірник |
Зовнішність мого друга. |
Впр. 5 ст.17 |
||
9 |
|
|
Особистість. Позакласне читання. |
|
Ст. 19 |
Впр. 1 ст.18 |
|
Впр. 3 ст.19 |
Впр. 4 ст.19 |
||
10 |
|
|
Особистість і її стосунки з іншими. Монологічне мовлення по темі |
|
Впр. 1ст.21 |
Впр. 1(a) ст.21 |
Впр.2 (в) ст.21 |
Впр.2(а) ст.21 |
Впр. 1(в) ст.21 Впр. 3ст.21 |
||
11 |
|
|
Проектна робота. Англомовний друг. |
|
|
|
збірник. |
Презентація проектів. |
|
||
12 |
|
|
Дискусійний клуб. Друг по листув. |
|
|
Впр. 5 ст. 17 |
|
Впр. 5-с ст. 17 |
Впр. 5-в ст. 17 |
||
13 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення. |
||||||||
|
Професії |
||||||||||
14 |
|
|
Робота. Активізація мовного інвентарю теми |
Словотворення. Суфіксація. |
Ст. 20 |
Впр.2-3 ст.20-22 |
|
Впр.6-7 ст.22
|
Впр.4 ст.33 |
||
15 |
|
|
Сучасні професії. Тренування учнів в ус. мовленні |
|
|
Впр.1 ст.23 |
збірник |
Впр.5-6 ст.22 |
Впр.2-3 ст.23 |
||
16 |
|
|
Трудові вміння та навички. Розвиток навичок говоріння |
Tense Revision Present Perfect Present
|
Ст. 23 |
Впр 1-3 ст.25 |
|
Впр.6 ст.25 |
Впр.4 ст.25 |
||
17 |
|
|
Професії та професійні навички. Діалогічне мовлення |
Present Perfect Continuous
|
Ст. 26 |
Впр 4-5 ст.26 |
Впр 1, 6 ст.2 |
Впр 2 ст.26 |
Впр 3ст.26 Впр 1 ст.27 |
||
18 |
|
|
Вимоги до особистісних якостей. |
|
Ст. 27 |
Впр 1,3 ст.2 |
Впр 3a ст.2 |
Впр 3b ст.29 |
|
||
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
19 |
|
|
Вимоги до кваліфікації. Розвиток навичок читання |
|
Ст. 28 |
|
Впр 4-5 ст.30
|
Впр 6 ст.30 |
|
||
20 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення |
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
|
Листування. Стилі листів. Використання мовного інвентарю теми |
|
Ст. 31 |
Впр 2-а ст.31 |
|
Впр 3-а ст.32 |
Впр 2-в ст.31 |
||
22 |
|
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення Формування навичок писемного мовлення |
|
Ст. 33 |
Впр 3-в ст.33 |
|
Впр 4ст.33 Презентація листів |
Написати резюме |
||
23 |
|
|
|||||||||
24 |
|
|
Проектна робота. Пишемо е-мейл лист |
|
|
|
|
|
|
||
25 |
|
|
Позакласне читання |
|
|
|
|
|
|
||
26 |
|
|
Повторення |
Впр 2ст.34 |
Впр 1 ст.34 |
Впр 4 а ст.35 |
Впр 3 ст.34 |
Впр 4 b ст.35 |
|
||
27 |
|
|
Урок підсумку з теми |
|
|
|
|
|
|
||
|
Шкільне життя. |
||||||||||
28 |
|
|
Шкільне життя Введення мовного інвентарю |
|
Ст. 37 Впр 4 ст.36 |
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36 |
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38 письмово |
||
29 |
|
|
Відношення британських підлітків до школи. Розвиток діалогіч.мовл. |
Умовні речення I типу. Впр 1 ст.40 Впр 3-4 |
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study |
Впр 6 ст.38
|
|
Впр 2, ст.39 Впр 2, ст.40
|
Впр 2,ст.40 письмово |
||
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
30 |
|
|
Система освіти в Україні. Розвиток навичок читання |
|
Корисні фрази Ст. 44 |
|
Впр 1-3 ст.44 |
Школи в Україні. |
Впр.2 ст 44 |
||
31 |
|
|
Школи у Великобританії Розвиток навичок усного мовлення |
Умовні речення I типу. |
Ст. 45 |
Впр 2 ст.45 |
|
Впр.3 А ст 46 Впр. 4 ст 47 |
Впр.3 В ст 46 |
||
32 |
|
|
Школи в США Аудіювання по темі Грамат. практикум |
Умовні речення I типу. |
|
За текстом вчителя |
|
|
Роздат.матеріал |
||
33 |
|
|
|||||||||
34 |
|
|
Англійська - мова міжнародного спілкування. |
Умовні речення I типу. |
|
Впр. 5, ст 47 |
збірник |
|
Впр. 5, ст 47
|
||
35 |
|
|
Навчальні курси. Розв. Навичок читання |
|
Власні назви |
Впр 7 ст.48 |
|
Впр 6 ст.48 |
|
||
36 |
|
|
Резюме про прийом на курс. Монологічне мовлення |
|
Ст.49 |
Впр 3 ст.50 |
збірник |
Впр 2 ст.49 |
Впр 1 ст.49 |
||
37 |
|
|
Який навчальний заклад обрати. Аудіювання |
|
Корисні фрази Ст. 51
|
Впр 4 ст.51 |
|
Впр 4 ст.51 Обговорення |
|
||
38 |
|
|
Повторення Форування граматичних навичок |
Впр 2 ст.52 |
Впр 1 ст.52 |
Впр 4 ст.52 |
Впр 3 ст.52 |
|
|
||
39 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення з теми |
|
|
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
|
Національна кухня. |
||||||||||
40 |
|
|
Національна кухня. Введення мовного інвентарю теми |
|
Ст. 54-55 |
Впр 3ст.54 |
Впр 3ст.54 |
Впр 1ст.54 |
Впр 2ст.54 письм |
||
41 |
|
|
Національна британська кухня. Діалогічне мовлення |
|
Ст. 56 |
|
|
Впр 6ст.56 |
|
||
42 |
|
|
Страви української кухні. Формування навичок усного та писем. мовл. |
|
Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
Впр 7ст.57 |
|
Впр 8ст.57 |
Впр 2ст.58 |
||
43 |
|
|
Звичаї харчування у Великобританії. Говоріння по тематиці ситуат. Спілкування |
Умовні речення II типу. Впр 1 ст.59 |
|
|
|
Впр 2 ст.59 |
Впр 3-5 ст. 60 |
||
44 |
|
|
Меню. Меню під час посту. Усне мовлення
|
Умовні речення II типу. |
|
Впр 5 ст. 62 |
Впр 3-4ст. 61 |
Впр 1-2ст. 61 |
|
||
45 |
|
|
Приготування страв за рецептами. |
|
Корисні фрази Ст. 63
|
|
|
|
Впр 4 ст. 64 |
||
46 |
|
|
Здорова їжа Мовлення по темі |
Повторення |
|
За завданням вчителя |
|
Роздатк. матеріал. |
|
||
47 |
|
|
|||||||||
№ |
Дата |
Прим. |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||
48 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
||
49 |
|
|
Британський фестиваль їжі Тренування учнів у діалогічному та монологічному мовленні по темі |
Повторення граматики |
Лексика вивчених тем |
За текстом вчителя |
|
|
картки |
||
50 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
51 |
|
|
Проектна робота. Смаки. Уподобання. |
I would cook |
Корисні фрази Ст. 66 |
Впр 6 ст. 65 |
|
Презента- ція проектів
|
Впр 4 ст. 68 |
||
52 |
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
||
53 |
|
|
Повторення Граматичний практикум |
Впр.2 ст 69 |
Впр.1 ст 69 |
Впр.3 ст 70 |
Впр.4 ст 71 |
Впр.1-3 ст 67 |
Меню |
||
54 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
||
55 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
||
1