Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
ІІ семестр (3 години)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Урок по підруч-нику |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
|
|
Тема 4. Мистецтво
|
|||||||||||
41 |
|
Де краще жити: в місті чи в селі?
|
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту Здоров’я та безпека: критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;
|
Ex. 1,2 p.96 |
|
Ex. 3,4 p. 97 |
|
Ex. 5 p.97 |
|
Ex.6 p.97скласти речення |
||
42 |
|
Інфраструктура великих міст
|
Lesson 1 |
|
Preposition of Place |
|
Ex. 9 p.99 |
Ex. 10 p.99 |
Ex. 7 p.98 |
Ex. 11 p.99 написати есе |
|||
43 |
|
Рідний дім
|
Lesson 2 |
Ex.1-4 p.100-101 |
Quantifiers |
|
|
|
Ex. 11 p.103 |
Ex.5 p.101 доповнити речення |
|||
44 |
|
Ідеальний будинок |
Lesson 2 |
|
|
Ex.6,7 p. 101 |
Ex. 8,9 p. 102 |
|
|
Написати лист “My Ideal House” |
|||
45 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 2 |
|
Ex.10, 11 p. 102-103 |
|
|
Ex.12, 13 p. 103 |
|
Ex.14 p.103 відповісти на запитання |
|||
46 |
|
Мистецькі громадські місця
|
Lesson 3 |
Ex.1-3 p.104-105 |
|
Ex.4,5 p. 105 |
|
Ex. 9 p. 106
|
|
Ex. 6 p. 106 доповнити речення |
|||
47 |
|
Граматичний практикум Determiners |
Lesson 3 |
|
Ex.10, 11 p. 106-107 |
|
Ex.7-9 p. 106 |
|
Ex. 10 p.107 |
Вивчити правила ст..106 |
|||
48 |
|
Фестивалі мистецтв
|
Lesson 3 |
|
|
|
|
Ex. 12 p.107 |
|
Ex.13 p. 107 відповісти на запитання |
|||
49 |
|
Сцена чи екран?
|
Lesson 4 |
Ex.1-4 p.108 |
|
Ex.9 p.109
|
|
|
Ex.10 p.110 |
Ex. 8 p. 109 написати лист |
|||
50 |
|
Мої враження від перегляду фільму |
Lesson 4 |
|
|
Ex.9 p.109
|
Ex. 6 p.109
|
Ex. 5,7, 8 p. 109 |
|
Ex. 11 p. 110 виконати тест |
|||
51 |
|
Непряма мова
|
Lesson 4 |
|
Reported speech |
|
|
|
Ex. 12,13 p. 111 |
Ex. 14 p. 111скласти речення |
|||
52 |
|
Мистецтво шопінгу
|
Lesson 5 |
Ex. 1-2 p.112 |
|
|
|
|
Ex. 4, 5 p.113 |
Ex.3 p.112скласти речення |
|||
53 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 5 |
|
Reporting Verbs |
Ex. 6, 7 p. 113-114 |
|
|
Ex.8 p.115 |
Ex.8 p.115 вивчити правило |
|||
54 |
|
З життя шопоголіків
|
Lesson 5 |
|
|
|
|
Ex. 9 p.115 |
|
Ex. 10 p.115 скласти діалог |
|||
55 |
|
Мистецтво надихає
|
Lesson 6 |
Ex. 1,2 p.116 |
|
Ex. 3 p. 116 |
|
|
|
Ex.3 p.116 доповнити речення |
|||
56
|
|
Мистецтво-терапія |
Lesson 6 |
|
|
Ex. 4,5 p.118 |
Ex. 8 p.118 |
Ex.5, 6, 7 p. 117-118 |
|
Ex. 12 p.119 написати |
|||
57 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 6 |
|
Prepositions |
|
|
Ex. 11 p.119 |
Ex. 9, 10 p.119 |
Ex. 1 p.122-123 читати текст |
|||
58 |
|
Бернард Шоу «Пігмаліон»
|
Читаємо в оригіналі |
Ex.1 p.123 |
|
|
|
Ex.2 p.123 |
Ex.3 p.123 |
Ex.1 p.120 виконати тест |
|||
59 |
|
Мистецтво. Самостійна робота
|
|
|
|
|
Ex.1 p.121 |
Підготувати розповідь |
|||||
Тема5: Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля
|
|||||||||||||
60 |
|
Здоровий спосіб життя
|
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів; Громадянська відповідальність визначати достовірність інформації Здоров’я та безпека: обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
Ex. 1, 3 p. 125 |
|
|
Ex. 2 p.125 |
|
|
Ex.4 p.126 скласти речення |
||
61 |
|
Чи варто дотримуватись дієт? |
Lesson 1 |
Ex.7 p. 127 |
|
Ex. 5, 6 p.126-127 |
|
|
|
Ex. 11p.128 написати листівку
|
|||
62 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 1 |
|
Quantifiers |
|
|
Ex. 10 p.128 |
Ex. 8 p.127 |
Ex.9 p.128 доповнити діалог
|
|||
63 |
|
Місця громадського харчування |
Lesson 2 |
Ex. 1,2 p.129
|
|
Ex.4 p.130
|
|
Ex.5 p.130 |
|
Ex.3 p.129 виконати тест |
|||
64 |
|
Улюблені страви
|
Lesson 2 |
|
|
|
Ex. 6, 7 p.131 |
Ex. 9 p. 132 |
Ex. 8 p.132 |
Ex. 10 p.132 написати лист |
|||
65 |
|
Охорона здоров’я |
Lesson 3 |
Ex. 1, 2 p.133
|
|
Ex. 4, 5 p.134-135 |
|
Ex.6 p 135 |
|
Ex. 3 p.134 скласти речення |
|||
66 |
|
Сімейні лікарі
|
Lesson 3 |
|
|
|
Ex.7,8 p.135 |
Ex. 9 p. 135 |
|
Ex.12 p.136 написати есе |
|||
67 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 3 |
|
Participle Clauses |
|
|
|
Ex. 10 p.136 |
Ex.11 p.136 доповнити речення |
|||
68 |
|
Сучасні технології в медицині |
Lesson 4 |
Ex. 1,2, 3 p.137 |
|
|
|
|
|
Ex. 4 p.138 словникова робота |
|||
69 |
|
За здоровий спосіб життя
|
Lesson 4 |
Ex. 6 p.139 |
|
Ex. 4,5 p.138 Ex. 7 p. 139 |
|
|
|
Ex.7 p.139 визначити відповідність речень |
|||
70 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 4 |
|
Nouns with prepositions |
|
|
Ex. 9 p.140 |
Ex. 8 p.140 |
Ex.10 p.140 написати лист |
|||
71 |
|
Світ навколо нас
|
Lesson 5 |
Ex.1,3 p. 141 |
|
Ex.4 p. 142 |
|
Ex.2 p.141 |
|
Ex.6 p.143 виконати тест |
|||
72 |
|
Екосистема України |
Lesson 5 |
|
|
|
Ex. 7,8 p. 143 |
Ex. 12 p. 144 Pair Work |
Ex. 10 p.144 |
Ex.13 p.144 написати листівку |
|||
73 |
|
Граматичний практикум |
Lesson 5 |
|
Collective nouns
|
|
|
|
Ex. 9,10 p.143-144 |
Ex.11 p.144 скласти речення
|
|||
74 |
|
Життя в еко-спільноті
|
Lesson 6 |
Ex. 1, 2 p.145 |
|
|
|
|
|
Ex.3 p.146 словникова робота
|
|||
75 |
|
Проблеми довкілля |
Lesson 6 |
|
|
Ex. 3,4,5 p. 146 |
|
Ex.10 p.148 |
|
Ex.7 p.147 доповнити речення |
|||
76 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 6 |
|
Reporting Verbs |
|
Ex.8,9 p.148 |
|
Ex.6 p.147 |
Ex.11 p.148 написати листівку |
|||
77 |
|
Чарльз Дікенс «Урок англійської....» |
Читаємо в оригіналі |
|
|
Ex.1 p.151 |
|
Ex.2 p.152 |
|
Ex.3 p.152 підготувати доповідь |
|||
78 |
|
Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля. Тест
|
|
|
|
|
Ex.1 p.150 |
Ex.1 p.149 виконати тест |
|||||
|
|
|
|
Тема 6: Україна в світі
|
|
|
|
|
|||||
79 |
|
Українська ідентичність
|
Lesson 1 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку Громадянська відповідальність формулювати особисті ціннісні пріорітети; Здоров’я та безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях
|
Ex.1,2,3 p.154 |
|
Ex.4 p.155 |
|
|
|
Ex.4 p.155 словникова робота |
||
80 |
|
Історія україн-ської мови
|
Lesson 1 |
|
|
Ex.4 p.155 |
|
Ex.6 p.156 Ex.10 p.158 |
Ex.5 p.156
|
Ex.10 p.158 скласти запитання |
|||
81 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 1 |
|
Articles Review |
|
Ex.8 p.158 |
|
Ex. 7p. 157 Ex.9 p.158 |
Ex.8 p.157 доповнити речення |
|||
82 |
|
Політичний устрій |
Lesson 2 |
Ex.1,2 p.159 |
|
|
|
|
Ex. 3,4 p.159-160
|
Ex.5 p.160-доповнити текст |
|||
83 |
|
Безвіз до Європи |
Lesson 2 |
|
|
Ex. 5,7 p.160-161 |
Ex.12-13 p.163 |
Ex. 6, 8 p.161
|
|
Ex. 14 p.163 відповісти на запитання |
|||
84 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 2 |
|
Conditionals |
|
|
|
Ex.9,10,11 p.162-163 |
Ex.15 p.163 написати лист
|
|||
85 |
|
Соціальні проблеми
|
Lesson 3 |
Ex.1,2 p.164 |
|
|
|
|
Ex.3 p.165 |
Ex.4 p.165 доповнити речення
|
|||
86 |
|
Причини емі-грації з України
|
Lesson 3 |
|
|
Ex.5,6,7 p. 165-167 |
|
Ex.11 p.168 |
|
Ex.12 p.168 написати оголошення |
|||
87 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 3 |
|
Conditional clauses |
|
|
|
Ex.8 p.167 Ex.9 p.167 |
Ex.10 p.168 скласти речення |
|||
88 |
|
Правосуддя в Україні |
Lesson 4 |
Ex.1,2,3 p.169
|
|
|
|
Ex.4 p.170 |
|
Ex.5 p.170 словникова робота |
|||
89 |
|
Права та обов’язки
|
Lesson 4 |
|
|
Ex.5 p.170 |
|
|
Ex.6,7 p.170-171 |
Ex.14 p.173 написати доповідь |
|||
90 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 4 |
|
Question tags |
|
Ex.11 p.172 |
Ex.12 p.172 |
Ex.8,9 p.172 |
Ex.10 p.172 скласти речення |
|||
91 |
|
Міжнародні організації
|
Lesson 5 |
Ex.1,3,4 p.174 |
|
Ex.6,7,8 p.175-176 |
|
Ex.2,5 p.174-175 |
Ex.2 p.174 |
Ex.14 p.178 скласти запитання |
|||
92 |
|
Діяльність ОБСЄ
|
Lesson 5 |
|
|
|
Ex.9,10 p.176 |
Ex.14,15 p.178 |
|
Ex.16 p.178 підготувати презентацію |
|||
93 |
|
Граматичний практикум
|
Lesson 5 |
|
Inversion |
|
|
|
Ex.11p.177 Ex.13 p.178 |
Ex.12 p.177 скласти речення |
|||
94 |
|
Фредерік Браун «Sentry»
|
Читаємо в оригіналі |
|
|
Ex.1 p.181 |
|
Ex.3 p.182 |
Ex.2 p.182 |
Ex.1 p.179 виконати тест |
|||
95 |
|
Україна в світі. Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2 p.183 відповісти на запитання |
|||
96 |
|
Виконання завдань ЗНО
|
|
|
|
Ex.1,2 p.183 |
|
|
Ex.1 p.180 Ex.3 p.184 |
Ex.4 p.184 доповнити речення
|
|||
97 |
|
Виконання завдань ЗНО
|
|
Ex.7 p.185 |
Ex. 5,6 p.184 |
|
|
Ex.8 p.185 |
|
Ex.9 p.185 написати статтю
|
|||
98 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
|||
99 |
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
|||
100 |
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені розмовні теми
|
|||
101 |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Іноземні мови. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень).
(Наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).