Клас: 1
Тема: Тварини, які живуть разом з нами.
У зоомагазині
Мета: Повторити ЛО вивчені на попередньому уроці: a hamster, a rabbbit, a parrot, a mouse, a fish. Закріпити слова у граматичній структурі What is this? – It’s a ….. .
Ввести нові ЛО: a dog, a cat, a pig, a turtle, a bird. Закріпити слова у структурі I have got a …. .
Розвивавти навички усного мовлення, аудіювання, логічне мислення, дрібну моторику рук.
Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, любов до тварин.
Обладнання: демонстраційні картки із зображенням домашніх тварин, картки із зображеннями звуків для фонетичної розминки, пазли «My Pets», аудіозапис вправ для вивчення назв тварин, запис фізкульхвилинки «Met and his dog»
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
Діти співають пісню «Hello, my friends» (Unit 1 lesson 1)
2. Мовна розминка.
Іграшкова лисичка звертається до кожного учня з питанням «How are you?» . Діти відповідають «I’m fine, thank you! / I’m so-so».
3. Фонетична зарядка
Використовується фрагмент «Казки про Веселого Язичка»
One, two,three – clap with me
Clap, clap, clap.
Four and five – you and I
Clap, clap, clap, clap, clap!
II. Основна частина уроку
Здійснюється за допомогою демонстраційних карток:
A hamster
A rabbit
A parrot
A mouse
A fish
Всі картки по черзі прикріплюють на дошку.
-Do you learn the words well? So, let’s play the game “Hot potato”
2. Введення нових ЛО.
- There are lots of animals at our Pet Shop. I want to lesrn with you their names.
Repeat after me the names of this animals:
A dog
A cat
A pig
A turtle
A bird
Повторити назви тварин у звукозаписі (Unit 4 lesson 2-1)
I can walk like a dog
I can jump like a frog
I can fly like a bird
I can swim like a fish
ІІІ. Заключна частина уроку.
2. –The lesson is over. You may go to the interval.