Тварини, які живуть разом з нами. У зоомагазині

Про матеріал
Повторити ЛО вивчені на попередньому уроці: a hamster, a rabbbit, a parrot, a mouse, a fish. Закріпити слова у граматичній структурі What is this? – It’s a ….. . Ввести нові ЛО: a dog, a cat, a pig, a turtle, a bird. Закріпити слова у структурі I have got a …. . Розвивавти навички усного мовлення, аудіювання, логічне мислення, дрібну моторику рук. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, любов до тварин.
Перегляд файлу

 

Клас: 1

 

Тема: Тварини, які живуть разом з нами.

           У зоомагазині

 

Мета:   Повторити ЛО вивчені на попередньому уроці: a hamster, a rabbbit, a parrot, a mouse, a fish. Закріпити слова у граматичній структурі What is this? – Its a ….. .

Ввести нові ЛО: a dog, a cat, a pig, a turtle, a bird. Закріпити слова у структурі I have got a …. .

Розвивавти навички усного мовлення, аудіювання, логічне мислення, дрібну моторику рук.

Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, любов до тварин.

 

Обладнання: демонстраційні картки із зображенням домашніх тварин, картки із зображеннями звуків для фонетичної розминки, пазли «My Pets», аудіозапис вправ для вивчення назв тварин, запис фізкульхвилинки «Met and his dog»

 

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

Діти співають пісню «Hello, my friends» (Unit 1 lesson 1)

2. Мовна розминка.

Іграшкова лисичка звертається до кожного учня з питанням «How are you?» . Діти відповідають «Im fine, thank you! / Im so-so».

3. Фонетична зарядка

Використовується фрагмент «Казки про Веселого Язичка»

  •                   But we go to the Pet Shop today.
  •                   Repeat after me:

One, two,three – clap with me

Clap, clap, clap.

Four and five – you and I

Clap, clap, clap, clap, clap!

II. Основна частина уроку

  1.               Повторення вивчених раніше назв тварин.

Здійснюється за допомогою демонстраційних карток:

A hamster

A rabbit

A parrot

A mouse

A fish

Всі картки по черзі прикріплюють на дошку.

 

-Do you learn the words well? So, let’s play the game “Hot potato”

2. Введення нових ЛО.

- There are lots of animals at our Pet Shop. I want to lesrn with you their names.

Repeat after me the names of this animals:

A dog

A cat

A pig

A turtle

A bird

Повторити назви тварин у звукозаписі (Unit 4 lesson 2-1)

  •                   Look at the classboard and answer my question
  •                   What is this?
  •                   It’s a bird,  etc.

 

  •                   Now let’s play the game “What’s missing?”

 

  1.               Фізкультхвилинка “Mat and his dog”
  2.               Вправляння у використанні граматичних структур.
  •                   We have a surprise at our Pet Shop. Everyone will have a box with your own task. What is it? It’s a puzzle. Your task is to make a picture and name it.

 

  •                   Is it a dog?- No, it is not.

 

  •                   Is it a cat? – No, it is not.

 

  •                   What is it? – It’s a parrot.

 

  1.               Фізкультхвилинка.
  •                   Let’s move as our animals:

I can walk like a dog

I can jump like a frog

I can fly like a bird

I can swim like a fish

 

  1.               Робота у зошитах
  •                   Open your copybooks and draw the pictures of animals from our Pet Shop.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1.               Підведення підсумків уроку.
  •                   Let’s name the animals at the Pet Shop one more time.
  •                   Do you like them?
  •                   Say “ Good bye” them.

2. –The lesson is over. You may go to the interval.

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
23 січня 2020
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку