2 КЛАС
О.Д. Карп'юк . Англійська мова” English with Smiling Sam”. Підручник для 2 -го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: Видавництво «Астон», 2019.)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Літери і фонікси |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Вірші та пісні |
Примітка |
||||
І СЕМЕСТР Starter «Nice to See You Again!» Громадянська відповідальність: демонструє готовність до взаємодії та співпраці з друзями через спільну діяльність : роботу в парах, в групах, а також толерантність щодо різноманітних способів, діяльності й думок, будує товариські стосунки з іншими.
|
|
|||||||||||||
1 |
|
Привіт, друзі! |
Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is …. |
remember |
|
PB t .1,3 – pp.6-7; AB t.1 – p.4 |
PB t.2 – p.6 PB t.3 – p.7 AB t.2 – p.4 |
AB t.1 – p.4 HPB p.1 |
ABC song |
Lesson1- p.6.7 |
||||
2
|
|
Діагностувальна робота навчального матеріалу вивченого в 1 класі |
Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk. |
glad, share |
|
PB t.2 – p.8 |
PB t.4 – p.8 PB t.1,3 – p.8 |
AB t.1 – p.5 |
|
Lesson 2- p.8 |
||||
3 |
|
Якого кольору предмет? Пригадай букви. |
Let’s remember all the letters. |
|
|
PB t.1-3 – p.9 AB t.1,2 – p.6 |
PB t.3, 4 – p.9 AB t.2 – p.6 |
AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3 |
Colours Let’s remember all the letters |
Lesson 3- p.9 |
||||
4
|
|
Повторення алфавіту |
|
ABC book |
|
|
PB t.1,2 – p.10 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.10 AB t.2 – p.7 |
|
Lesson 4- p.10 |
||||
5 |
|
На яку букву твоє ім’я? |
My name begins with letter …. |
begin |
|
PB t.1,3 – p.11 |
PB t.1, 2 – p.11 AB t.2 – p.7 |
PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.8
|
|
Lesson 5- p.11 |
||||
Unit 1 «Here’s My Family!» Громадянська відповідальність : вибудовує товариські стосунки з іншими, демонструє готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. Розуміє важливість допомоги батькам.
|
||||||||||||||
6 |
|
Зустрічайте мою родину! Введення нових ЛО теми |
Here’s my family. My surname is .... They are .... |
surname, children |
|
PB t.1,2,5 – pp.12,13 |
|
AB t.1,2 – p.9 HPB p.3 |
Introduction of the Clicks |
Lesson 1- p. 12,13 |
||||
7 |
|
Інформація про мене |
What about you? I like .... |
A pupil |
|
PB t.1,2 – p.14 AB t.1 – p.10 |
PB t.3,4 – p.14 |
AB t.2 – p.10 |
Tracy and Luke |
Lesson2- p.14 |
||||
8 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
|
frog |
a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e] |
PB t.2-4 – p.15 |
PB t.1 – p.15 |
PB t.5 – p.15 AB t.1 – p.11 |
|
Lesson 3-p.15 |
||||
9
|
|
Моя домашня адреса |
Where is your house? My house is in .... What’s your surname? |
house |
|
PB t.1 – p.16 |
PB t.2-4 – p.16 AB t.2 – p.12 |
AB t.1,2 – p.12 |
|
Lesson 4- p.16 |
||||
10 |
|
Де працюють твої батьки? Розвиток навичок діалогічно-го мовлення |
Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know. |
at school, at work, at home |
|
PB t.1,2 – p.17 |
PB t.4,5 – p.17 PB t.2,3 – p.17 |
PB t.6 – p.17 AB t.1 – p.13 HPB pp.3-4 |
|
Lesson 5 p.17 |
||||
11
|
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
I am Kate. His name is Mike. It is nice |
case, take, nice, smile |
a_e [ei] name, Kate i_e [ai] like, bike |
PB t.1,2,4,5 – p.18 AB t.1 – p.14
|
|
PB t.3 – p.18 AB t.1, 2 – p.14 HPB pp.4-5 |
|
Lesson 6 p.18 |
||||
12 |
|
Мої дядько та тітка! |
Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. They are Tracy’s cousins. |
family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher |
|
PB t.1,4,5 – p.19 AB t.1 – p.15 |
PB t.3-5 – p.19 |
PB t.2 – p.19 AB t.1 – p.15 |
My name is Greta. I’m a vet. |
Lesson 7 p.19 |
||||
13
|
|
Час історій.. Активізація ЛО теми |
Where is your home? That’s my house.. You are a big girl. |
mummy, daddy |
|
PB t.1,2 – p.20 |
PB t.2-4 – p.20 AB t.1 – p.16 |
AB t.1 – p.16 |
|
Lesson 8 p.20 |
||||
14 |
|
Моє портфоліо |
I like…. Do you like ? |
family portrait draw, picture |
|
AB t.1 – p.18 |
PB t.2 – p.21 PB t.4,5 – p.21 |
PB t.1 – p.21 PB t.3,6 – p.21 AB t.1 – p.17 |
|
Lesson 9-10 p.21 |
||||
15
|
|
Перевір себе! |
|
interview
|
|
PB t.3,6 – p.23 |
PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23 |
PB t.2 – p.22 AB t.1,2 – p.18 |
|
Lesson 11-12 p,22.23 |
||||
Unit 2 «My Friends» Громадянська відповідальність : усвідомлює себе як учасника спільноти своїх друзів, виявляє готовність до співпраці, взаємодіє як відповідальний член суспільства, виявляє толерантність щодо способів діяльності й думок.
|
||||||||||||||
16 |
|
Вільний час з друзями. Займенники I, he, she, we, they |
We play together. They swim together |
I, he, she, we, they |
|
PB t.1,2 – p.24 |
PB t.7 – p.25 PB t.2-4,6 – pp.24-25 |
PB t.5 – p.24 AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6 |
I like my friend and she likes me |
Lesson1- p.24,25 |
||||
17 |
|
Захоплення моїх друзів. Формування я навичок говоріння |
We are friends. |
friend |
|
AB t.1 – p.22 |
PB t.1,2,4 – p.26 |
PB t.3,5 – p.26 |
|
Lesson 2- p.26 |
||||
18 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
Sue, take a tube. |
tube |
u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e і:] Pete, we |
PB t.1-3 – p.27 AB t.1 – p.23 |
|
AB t.1 – p.23 PB t.4 – p.27 AB t.1,2 – p.23 HPB pp.6-7 |
|
Lesson 3 - p.27 |
||||
19 |
|
Мій найкращий друг. |
Who is your friend? My best friend is .... |
funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
PB t.1,2 – p.28 |
PB t.3 – p.28
|
PB t.5 – p.28 AB t.1,2 – p.24 HPB p.7 |
|
Lesson 4 – p.28 |
||||
20 |
|
Розкажи про свого друга\подругу. Формування . навичок говоріння |
She is pretty. She is clever too. She can say, .... |
tall, short, good friend |
|
PB t.1,2 – p.29 |
PB t.3,4 – p.29 |
AB t.1 – p.25
|
|
Lesson 5 – p.29 |
||||
21 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
Go home! I am Nick. |
nose |
o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick |
PB t.1,2,4,5 – p.30 AB t.1 – p.26
|
|
PB t.3 – p.30 AB t.1,2 – p.26 HPB pp.7-8 |
|
Lesson 6- p.30 |
||||
22 |
|
Уподобання однокласників |
Ann likes .... |
|
|
PB t.1 – p.31 |
PB t.3 – p.31 PB t.2,4 – p.31 |
AB t.1 – p.27 |
|
Lesson 7 – p.31 |
||||
23 |
|
Час історій Активізація ЛО теми |
Who is this? Mum is looking for you |
new |
|
PB t.1,2 – p.32
|
PB t.4 – p.33 PB t.3,5 – p.32,33 |
AB t.1 – p.28 |
|
Lesson 8 – p.32,33 |
||||
24 |
|
Моє портфоліо |
|
friendship circle, paper friends |
|
|
PB t.2 – p.34 |
PB t.1,3 – p.34 AB t.1 – p.29 |
|
Lesson 9,10 – p.34 |
||||
25 |
|
Перевір себе! |
Meet my friend. Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother? |
|
|
PB t.1,3 – p.35
|
PB t.2 – p.35
PB t.4 – pp.36-37 |
AB t.1,2 – p.30 AB t.3 – p.31 |
|
Lesson 11, 12 p.35- 37 |
||||
Unit 3 «In My Classroom» Громадянська відповідальність: демонструє готовність до взаємодії з друзями через спільну діяльність. Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. Вибудовує товариські стосунки з друзями та дорослими.
|
||||||||||||||
26 |
|
Моя шкільна кімната |
Point to the door. Touch the floor. What a nice picture! |
door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch |
|
PB t.1,2,4,6 – pp.38-39 |
PB t.7 – p.39 PB t. 3, 5 – pp.38,39 |
AB t.1,2 – p.32 |
|
Lesson 1- p.38,39 |
||||
27 |
|
Годинник. Рахуємо до 12. |
It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock. |
in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve |
|
PB t.1,3,4 – p.40 |
PB t. 2,5,7 – p.40 |
PB t.6 – p.40 AB t.1,2 – p.33 HPB pp.8-9 |
|
Lesson 2 p.40 |
||||
28 |
|
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
Look, it is my desk. My classroom is nice |
shelf, sky, desk |
sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly |
PB t.1,2,4.5 – p.41
|
|
PB t.3 – p.41 AB t.1,2 – p.34 HPB pp.9-1 |
|
Lesson 3 p. 41 |
||||
29 |
|
Шкільне приладдя. |
What is this? This is a .... What is that? That is a .... |
this, that, back, hand, knees |
|
PB t.1,2,5 – p.42 AB t.2 – p.35 |
PB t.3, 4 – p.42 |
AB t.1,2 – p.35 HPB p.10 |
My bag is on my back |
Lesson 4 p. 42 |
||||
30 |
|
Використа-ння вказівних займенинників these, those |
These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those? |
these, those |
|
PB t.1,2,5 – p.43 AB t.2 – p.36 |
PB t.3, 4 – p.43 |
AB t.1,2 – p.36 HPB p.10 |
|
Lesson 5 p.43 |
||||
31 |
|
Шкільне життя. Читаємо разом. |
They are in the garden |
garden |
th [ᶞ] this ar [a:] car er [ə] sharpener |
PB t.1,2,4,5 – p.44
|
|
PB t.3 – p.44 AB t.1 – p.37 HPB pp.10-12 |
|
Lesson 6 p. 44 |
||||
32 |
|
Ти знаєш, хто це? Місцезнаходження друзів. |
Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room. |
|
|
PB t.1,2 – p.45 AB t.1 – p.38 |
PB t.3,4 – p.45
|
|
|
Lesson 7 p.45 |
||||
33 |
|
Час історій. |
What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem. |
everybody, kitchen, job, Africa, month, far away |
|
PB t.1,2 – p.46 AB t.1 – p.39 |
PB t.3, 4 – p.46 |
|
|
Lesson 8 p. 46 |
||||
34 |
|
Моє портфоліо |
What’s the time, please? |
time |
|
|
PB t.2 – p.47 |
PB t.1,3 – p.47 AB t.1 –p.40 |
|
Lesson 9-10 p. 47 |
||||
35 |
|
Перевір себе! Повторення |
|
|
|
PB t.1 – p.48 PB t.4 – p.49 |
PB t.1-3 – p.48 |
AB t.1 –p.41 |
|
Lesson 11-12 p.48,49 |
||||
Unit 4 «We Are Happy!» Громадянська відповідальність : Демонструє готовність до взаємодії з друзями через спільну діяльність. Використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам шкільного життя. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я та безпека: Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. Розуміє базові правила безпечної поведінки.
|
||||||||||||||
36 |
|
Час доби. Емоції. |
I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear. How are you? |
in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear |
|
PB t.1-4 – pp.50-51 |
PB t.5 – p.51 PB t.1,2,4 – p.50 |
AB t.1,2 – p.42 |
I’m happy in the morning. Yes, I am |
Lesson 1 p. 50-51 |
||||
37 |
|
Відгадай емоцію. |
Are you tired? No, I am not. |
look at |
|
PB t.1 – p.52 |
PB t.3 – p.52 PB t.1,2 – p.52 |
AB t.1 – p.43 |
We are happy! Come and see |
Lesson 2 p. 52 |
||||
38 |
|
З Різдвом! Лист до бабусі. |
Open and see. Merry X-mas! |
merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
PB t.1-3 – p.53 PB t.2-4 – p.53 |
|
PB t.5 – p.53 AB t.1,2 – p.44 HPB pp.12-13 |
|
Lesson 3 p. 53 |
||||
39 |
|
Історія загубленої іграшки. Прийменники місця in, on, under, here |
I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is. |
in, on, under, here |
|
PB t.1,2 – p.54 |
PB t4 – p.54 PB t.2,3 – p.54 |
AB t.1 – p.45 |
|
Lesson 4 p.54 |
||||
40 |
|
Рахуй зі мною. |
Count with me. It isn’t there. |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46 |
PB t.6 – p.55 PB t.1-4 – p.55 |
PB t.5 – p.55 HPB p.13 |
|
Lesson 5 p.55 |
||||
41 |
|
Ми любимо гратись разом. Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
Play with toys. |
say |
ey, ay [ei] grey oy [ͻi] boy |
PB t.1,2,4 – p.56 PB t.2,4,5 – p.56 |
|
PB t.3 – p.56 AB t.1,2 – p.47 HPB p.14 |
|
Lesson 6 p. 56 |
||||
42 |
|
Рахуємо до 20. |
|
thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty |
|
PB t.1 – p.57 PB t.1,2 – p.57 |
PB t.2,3 – p.57 |
PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15 |
|
Lesson 7 p. 57 |
||||
43 |
|
Час історій. |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
our, inside, want |
|
PB t.1,2 – p.58 |
PB t.4 – p.58 PB t.2,3 – p.58 |
AB t.1 – p.49 |
|
Lesson 8 p. 58 |
||||
44 |
|
Моє портфоліо |
|
fat, cap, for you |
|
PB t.1 – p.59 |
PB t.3 – p.59 |
PB t.2 – p.59 AB t.1,2 – p.50 |
I am Santa Claus |
Lesson 9-10 p.59 |
||||
45 |
|
Перевір себе! Повторення |
|
board game emotion sheets |
|
PB t.1, – p.60 PB t.7 – p.61 AB t.1 – p.51 |
PB t.2 – p.60 PB t.1 – p.60 PB t.4 – p.61 PB t.6 – p.61 |
PB t.3,5,8 – p.61 AB t.1,2 – p.51 |
|
Lesson 11-12 p. 60-61 |
||||
46 |
|
Підсумко-вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1