Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 2 класі НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 2 класу НУШ складено на основі Державного стандарту початкової освіти НУШ, затвердженим постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко та Р.Б Шияна
Перегляд файлу

2 КЛАС

  О.Д. Карп'юк . Англійська мова” English  with   Smiling  Sam”. Підручник для 2 -го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: Видавництво «Астон», 2019.)   

Дата

Тема уроку

Мовленнєві зразки

Лексичний матеріал

Літери і фонікси

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Вірші та пісні

Примітка

                            І СЕМЕСТР

                      Starter «Nice to See You Again!»

Громадянська відповідальність:   демонструє  готовність до взаємодії  та співпраці з  друзями через спільну  діяльність :  роботу   в парах, в групах, а також   толерантність щодо різноманітних  способів,  діяльності й думок,  будує  товариські  стосунки   з  іншими.

 

 

1

 

Привіт, друзі!

Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is ….

remember

 

PB  t .1,3 – pp.6-7;                AB  t.1 – p.4

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

AB t.2 – p.4

AB t.1 – p.4 HPB p.1

ABC song

Lesson1- p.6.7

2

 

 

Діагностувальна робота навчального матеріалу вивченого в 1 класі

Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk.

glad, share

 

PB t.2 – p.8

PB t.4 – p.8

PB t.1,3 – p.8

AB t.1 – p.5

 

Lesson 2- p.8

3

 

Якого кольору предмет?    Пригадай букви.

Let’s remember all the letters.

 

 

PB t.1-3 – p.9 AB  t.1,2 – p.6

PB t.3, 4 – p.9                      AB t.2 – p.6

AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3

Colours Let’s remember all the letters

Lesson 3- p.9

4

 

 

 

Повторення алфавіту

 

ABC book

 

 

PB t.1,2 – p.10                    AB t.1 – p.7

PB t.3 – p.10               AB t.2 – p.7

 

Lesson 4- p.10

5

 

 

На яку букву                    твоє ім’я?

My name begins with letter ….

begin

 

PB t.1,3 – p.11

PB t.1, 2 – p.11                  AB t.2 – p.7

PB t.4 – p.11                AB t.1 – p.8

 

 

Lesson 5- p.11

 

Unit 1 «Here’s My Family!»

Громадянська відповідальність : вибудовує товариські стосунки з іншими,  демонструє  готовність до співпраці, толерантність щодо  різноманітних способів  діяльності й  думок.  Розуміє важливість допомоги  батькам.

 

6

 

 

Зустрічайте                   мою родину! Введення нових ЛО теми

Here’s my family. My surname is .... They are ....

surname, children

 

PB t.1,2,5 – pp.12,13

 

AB t.1,2 – p.9                  HPB p.3

Introduction of the Clicks

Lesson 1- p. 12,13

7

 

 

 

Інформація про мене

What about you? I like ....

A pupil

 

PB t.1,2 – p.14                   AB t.1 – p.10

PB t.3,4 – p.14

AB t.2 – p.10

Tracy and Luke

Lesson2-  p.14

8

 

 

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

 

frog

a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e]

PB t.2-4 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15                 AB t.1 – p.11

 

Lesson 3-p.15

9

 

 

Моя домашня адреса

Where is your house? My house is in .... What’s your surname?

house

 

PB t.1 – p.16

PB t.2-4 – p.16                     AB t.2 – p.12

AB t.1,2 – p.12

 

Lesson 4-  p.16

10

 

Де працюють твої батьки? Розвиток навичок діалогічно-го мовлення

Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know.

at school, at work, at home

 

PB t.1,2 – p.17

PB t.4,5 – p.17 PB t.2,3 – p.17

PB t.6 – p.17                AB t.1 – p.13                  HPB pp.3-4

 

Lesson 5   p.17

11

 

 

 

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

I am Kate. His name is Mike. It is nice

case, take, nice, smile

a_e [ei] name, Kate i_e  [ai] like, bike

PB t.1,2,4,5 – p.18                  AB t.1 – p.14

 

 

PB t.3 – p.18                 AB t.1, 2 – p.14                  HPB pp.4-5

 

Lesson 6   p.18

12

 

 

Мої дядько та тітка!

Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher.  They are Tracy’s cousins.

family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher

 

PB t.1,4,5 – p.19                   AB t.1 – p.15

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19                 AB t.1 – p.15

My name is Greta. I’m a vet.

Lesson 7   p.19

13

 

 

Час історій.. Активізація ЛО теми

Where is your home? That’s my house.. You are a big girl.

mummy, daddy

 

PB t.1,2 – p.20

PB t.2-4 – p.20                        AB t.1 – p.16

AB t.1 – p.16

 

Lesson 8  p.20

14

 

Моє портфоліо

I like….      Do you like ?

family portrait draw, picture

 

AB t.1 – p.18

PB t.2 – p.21

PB t.4,5 – p.21

PB t.1 – p.21                   PB t.3,6 – p.21                 AB t.1 – p.17

 

Lesson 9-10 p.21

15

 

 

 

Перевір себе!

 

interview

 

 

PB t.3,6 – p.23

PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23

PB t.2 – p.22                      AB t.1,2 – p.18

 

Lesson 11-12 p,22.23

Unit 2 «My Friends»

Громадянська відповідальність : усвідомлює себе як учасника спільноти своїх друзів, виявляє готовність до співпраці,  взаємодіє як відповідальний  член суспільства,  виявляє толерантність щодо способів діяльності й думок.

 

16

 

 

Вільний час з друзями. Займенники I, he, she, we, they

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

 

 

PB t.1,2 – p.24

PB t.7 – p.25                   PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.5 – p.24          AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6

I like my friend and she likes me

Lesson1-  p.24,25

17

 

 

Захоплення моїх друзів. Формування я  навичок говоріння

We are friends.

friend

 

AB t.1 – p.22

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

 

Lesson 2-  p.26

18

 

 

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e і:] Pete, we

PB t.1-3 – p.27

AB t.1 – p.23

 

AB t.1 – p.23

PB t.4 – p.27

AB t.1,2 – p.23               HPB pp.6-7

 

Lesson 3 - p.27

19

 

 

Мій найкращий друг.

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

PB t.1,2 – p.28

PB t.3 – p.28

 

PB t.5 – p.28               AB t.1,2 – p.24                 HPB p.7

 

Lesson 4 – p.28

20

 

 

Розкажи про свого друга\подругу. Формування . навичок говоріння

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

 

PB t.1,2 – p.29

PB t.3,4 – p.29

AB t.1 – p.25

 

 

Lesson 5 – p.29

21

 

 

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick

PB t.1,2,4,5 – p.30

AB t.1 – p.26

 

 

PB t.3 – p.30

AB t.1,2 – p.26                  HPB pp.7-8

 

Lesson 6-  p.30

22

 

 

Уподобання однокласників

Ann likes ....

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.3 – p.31                   PB t.2,4 – p.31

AB t.1 – p.27

 

Lesson 7 – p.31

23

 

 

Час історій Активізація ЛО теми

Who is this? Mum is looking for you

new

 

PB t.1,2 – p.32

 

PB t.4 – p.33                  PB t.3,5 – p.32,33

AB t.1 – p.28

 

Lesson 8 – p.32,33

24

 

 

Моє портфоліо

 

friendship circle, paper friends

 

 

PB t.2 – p.34

PB t.1,3 – p.34

AB t.1 – p.29

 

Lesson 9,10 – p.34

25

 

 

Перевір себе!

Meet my friend. Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother?

 

 

PB t.1,3 – p.35

 

 

PB t.2 – p.35

 

PB t.4 – pp.36-37

AB t.1,2 – p.30

AB t.3 – p.31

 

Lesson 11, 12 p.35- 37

Unit 3 «In My Classroom»

Громадянська відповідальність: демонструє готовність до взаємодії  з друзями  через спільну діяльність. Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. Вибудовує товариські стосунки з друзями та дорослими.

 

26

 

 

Моя шкільна кімната

Point to the door. Touch the floor. What a nice picture!

door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.7 – p.39                  PB t. 3, 5 – pp.38,39

AB t.1,2 – p.32

 

Lesson 1- p.38,39

27

 

 

Годинник.  Рахуємо до 12.

It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock.

in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve

 

PB t.1,3,4 – p.40

PB t. 2,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

AB t.1,2 – p.33                HPB pp.8-9

 

Lesson 2  p.40

28

 

 

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

Look, it is my desk. My classroom is nice

shelf, sky, desk

sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly

PB t.1,2,4.5 – p.41

 

 

PB t.3 – p.41

AB t.1,2 – p.34                 HPB pp.9-1

 

Lesson 3  p. 41

29

 

 

Шкільне приладдя.

What is this? This is a .... What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

PB t.1,2,5 – p.42

AB t.2 – p.35

PB t.3, 4 – p.42

AB t.1,2 – p.35                HPB p.10

My bag is on my back

Lesson 4  p. 42

30

 

 

Використа-ння вказівних займенинників these, those

These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those?

these, those

 

PB t.1,2,5 – p.43

AB t.2 – p.36

PB t.3, 4 – p.43

AB t.1,2 – p.36                 HPB p.10

 

Lesson 5  p.43

31

 

 

Шкільне життя.     Читаємо разом.

They are in the garden

garden

th [] this ar [a:] car er [ə] sharpener

PB t.1,2,4,5 – p.44

 

 

PB t.3 – p.44

AB t.1 – p.37                HPB pp.10-12

 

Lesson 6  p. 44

32

 

 

Ти знаєш, хто це?    Місцезнаходження друзів.

Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room.

 

 

PB t.1,2 – p.45

AB t.1 – p.38

PB t.3,4 – p.45

 

 

 

Lesson 7  p.45

33

 

 

Час історій.

What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem.

everybody, kitchen, job, Africa, month, far away

 

PB t.1,2 – p.46

AB t.1 – p.39

PB t.3, 4 – p.46

 

 

Lesson  8 p. 46

34

 

 

Моє портфоліо

What’s the time, please?

time

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.1,3 – p.47

AB t.1 –p.40

 

Lesson 9-10 p. 47

35

 

 

Перевір себе!      Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.4 – p.49

PB t.1-3 – p.48

AB t.1 –p.41

 

Lesson 11-12 p.48,49

Unit 4 «We Are Happy!»

Громадянська відповідальність : Демонструє готовність до взаємодії з друзями через спільну діяльність. Використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам шкільного життя.  Вибудовує товариські стосунки з оточуючими  людьми.      

Здоров’я та безпека: Виявляє відповідальне  ставлення  до  власного  здоров’я. Розуміє базові правила  безпечної  поведінки.

 

36

 

 

Час доби. Емоції.

I am hot.  Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear.   How are you?

in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.5 – p.51                 PB t.1,2,4 – p.50

AB t.1,2 – p.42

I’m happy in the morning. Yes, I am

Lesson 1  p. 50-51

37

 

 

Відгадай емоцію.

Are you  tired? No, I am not.

look at

 

PB t.1 – p.52

PB t.3 – p.52                 PB t.1,2 – p.52

AB t.1 – p.43

We are happy! Come and see

Lesson 2  p. 52

38

 

 

  З Різдвом! Лист до бабусі. 

Open and see. Merry X-mas!

merry

y- [j] yes  -y [i] teddy

PB t.1-3 – p.53 PB t.2-4 – p.53

 

PB t.5 – p.53                 AB t.1,2 – p.44                 HPB pp.12-13

 

Lesson 3 p. 53

39

 

 

Історія загубленої іграшки. Прийменники місця in, on, under, here

I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is.

in, on, under, here

 

PB t.1,2 – p.54

PB t4 – p.54 PB t.2,3 – p.54

AB t.1 – p.45

 

Lesson 4  p.54

40

 

 

Рахуй зі мною.

Count with me. It isn’t there.

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46

PB t.6 – p.55                  PB t.1-4 – p.55

PB t.5 – p.55                 HPB p.13

 

Lesson 5  p.55

41

 

 

Ми любимо гратись разом. Читаємо, слухаємо і говоримо разом

Play with toys.

say

ey, ay [ei] grey oy [ͻi] boy

PB t.1,2,4 – p.56                          PB t.2,4,5 – p.56

 

PB t.3 – p.56                    AB t.1,2 – p.47                HPB p.14

 

Lesson 6  p. 56

42

 

 

  Рахуємо до 20.

 

thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

 

PB t.1 – p.57 PB t.1,2 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15

 

Lesson 7  p. 57

43

 

 

Час історій.

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

 

PB t.1,2 – p.58

PB t.4 – p.58                PB t.2,3 – p.58

AB t.1 – p.49

 

Lesson 8  p. 58

44

 

 

Моє портфоліо

 

fat, cap, for you

 

PB t.1 – p.59

PB t.3 – p.59

PB t.2 – p.59               AB t.1,2 – p.50

I am Santa Claus

Lesson 9-10  p.59

45

 

 

Перевір себе! Повторення

 

board game  emotion sheets

 

PB t.1, – p.60 PB t.7 – p.61

AB t.1 – p.51

PB t.2 – p.60                  PB t.1 – p.60

PB t.4 – p.61               PB t.6 – p.61

PB t.3,5,8 – p.61                 AB t.1,2 – p.51

 

Lesson 11-12  p. 60-61

46

 

 

Підсумко-вий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку