Календарно-тематичне планування за підручником О.Д. Карпюк 11 клас стане у нагоді при підготовці до уроків іноземної мови у старшій школі. Гарний зміст допоможе вчителю вірно спланувати свою діяльність на уроках.
№ з/п |
№ ур. |
Клас/ Дата |
Тема уроку |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
Домашнє завдання |
|||
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
|
|
Тема 1. Шкільне життя (12 годин) Знов до школи |
Впр. 1 с.4 |
Впр. 4 с.5 |
Впр. 4(b) с.6 |
Spelling, writing, speaking, reading, listening |
Tense review |
|
2 |
|
|
Останній рік у школі |
Впр. 3 с.4 |
Впр. 6b с.6 |
Впр. 6a с.6 |
To teach, to get a qualification, to use, to study, for pleasure, for work |
Present Tenses |
|
3 |
|
|
Вивчення англійської мови |
Бесіда за т.уроку впр.5 с.15 |
|
Впр. 3 с.14 |
Обставини часу |
Past tenses |
|
4 |
|
|
Англійська мова – мова міжнародного спілкування. |
Впр. 1 с.16 |
Впр.2 стор.16 |
Впр.5 (в) с.18 |
Learn, grammar, language, educate |
Past Simple Past perfect |
|
5 |
|
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. |
Впр. 2 с.20 |
Впр. 2 с.20 |
Впр. 1 с.20 |
A resource, a strategy, memorable, to access, favored, a target |
1-st Conditional |
|
6 |
|
|
Урок граматики «Фразові дієслова та їх вживання» |
|
|
Виконання тествих завдань |
|
|
|
7 |
|
|
Словники та їх користь при вивченні іноземних мов |
Впр. 4 с.26 |
Впр. 5 с.23-24 |
Впр. 6(b) с.25 |
Make good progress, good at explaining things, always mark homework in time, concerned about the students |
1-st Conditional |
|
8 |
|
|
Підготовка до іспитів |
Відп. на питання Впр.4-5 с.30 |
Впр. 1,2 с.29 |
Впр. 3,5 с.28 |
A distraction, to cheat, average, to boost, to pace, a superstition. |
Conditional revision |
|
9 |
|
|
Гендерний фактор у навчанні |
Впр. 4 с.36 |
Впр. 3(c) с.35 |
Вик. завд. з карток Впр.3(с) с.34-35 |
Achievement, admit, attitude, common, failure, method, grade, marking |
Впр.2 стор.34 |
|
10 |
|
|
Проектна робота. Міжнародні іспити з англійської мови |
Презентація проектів |
Впр. 5 с.37 |
|
Search, become successful, skilful, writing, purpose, audience |
Present Tenses |
|
11 |
|
|
Пропозиції щодо реформи освіти |
Впр.6 (в)с.38 |
Впр. 6 с.38 |
|
international, sort of person |
Future Tenses |
|
12 |
|
|
Урок граматики «Повторення часових форм» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
13 |
|
|
Значення англійської мови у житті людини |
Бесіда за т.уроку Впр.4 с.40 |
Впр. 1 с.39 |
Впр. 2,3 с.39-40 |
To cancel, to leave, to check |
|
|
14 |
|
|
Мова, що єднає світ.
|
Бесіда за т.уроку |
Впр. 4 с.42-43 |
Впр. 2 с.41 Test yourself
|
To study for, to memorize, to repeat, to learn by heart |
Tense review |
|
|
|
|
Тематичний |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
Тема 2. Робота і професії ( 12 год.) Майбутні перспективи випускників школи |
Впр. 4 с.45 Впр.1 с.44 |
Впр. 2,3 с.44-46 |
Впр. 6 с.47 |
To trust, to mature, overseas, remote, extended, to work on |
|
|
16 |
|
|
Робота в команді |
Збірник |
Впр. 9 с.49 |
Впр. 9(б) с.50 |
Fainth-hearted, an employer, a fee, confidence |
Word formation |
|
17 |
|
|
Урок граматики «Фразові дієслова» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
18 |
|
|
Трудові вміння та навички |
Граматичні часи с. 53 |
Впр. 4 с.55 |
Впр. 1 с.53, впр.2 с.54 |
Ability to learn, ability to work, responsibility, persistence |
|
|
19 |
|
|
Навчання за кордоном |
Впр. 1 с.56 |
Впр. 2,4 с.56-57 |
Впр. 1 с.56 |
Diversity, freedom, a graduate, liberty, Montreal,Vancuuver |
Present Perfect Continuous |
|
20 |
|
|
Навчання в Україні |
Впр. 1,3 с.54 |
Впр.5 с.59 |
Впр.5с.59 |
Appealing, renewed, foundation course, publicity, funded, to be well regarded in |
|
|
21 |
|
|
Як почати свій бізнес. |
Впр. 5-6 с.63 |
Впр. 4 с.61-62 |
Впр. 4(в,с) с.63 |
Authorities, an enterprise, legislation, |
Tenses review |
|
22 |
|
|
Академічна відпустка – за чи проти. |
Бесіда за т.уроку |
Впр. 7 с.64 |
|
to assist, to contribute, vocational |
|
|
23 |
|
|
Урок граматики «Повторення часових форм» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
24 |
|
|
Листування. Стилі листів.
|
|
Впр. 3 с.67 |
Впр. 2 с.66 |
Greeting, paragraph, conclusion |
Future Tenses |
|
25 |
|
|
Написання листа, види листів |
Впр. 6 с.26 |
Впр. 2а с.31 |
Вик. завд. з карток |
|
|
|
26 |
|
|
Резюме |
Впр. 4 с.68 |
Впр. 5 с.69 |
Нап резюме про прийом на роботу |
personal qualities, knowledge of lan-guages, signature |
|
|
27 |
|
|
Виконання тестових завдань. Підготовка до ЗНО |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
28 |
|
|
Професії ваших родичів |
Відп. на питання |
Впр. 6 с.70 |
|
advertisement, be sure, staff, Master’s degree, manual work |
Past perfect |
|
29 |
|
|
Професія вчителя – переваги та недоліки |
Впр. 3 с.72 |
Впр. 4 с.72-73 |
Впр. 1 с.71 Test yourself |
junior school, diploma, rent a flat, commitments
|
Past Perfect Continuous |
|
|
|
|
Тематичний |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Тема 3. Я, моя сім’я і друзі (10 год.) Шкільне життя |
Впр. 2 с.75 |
Впр. 2 с.76-77 |
Впр. 4 с.77(письмово) |
An adolescence, to blame, to remain, to prevent, to resent, to remain |
|
|
31 |
|
|
Батьки та підлітки |
Бесіда за т.уроку Впр.6 с.68 |
Впр. 7 с.78
|
Впр. 1 с.79 |
boarding school, head teacher, private/secondary |
Word formation |
|
32 |
|
|
Урок граматики «Умовні речення І,ІІ типу» |
|
|
Виконання тесових завдань |
|
|
|
33 |
|
|
Шляхи подолання конфліктів у родині |
Впр. 1,2 с.83 |
Впр. 3 с.83 |
Вик. завд. з карток Впр.2,3 с.81
|
To interfere, to escape, to reject, to obey, rebellious |
Умовні речення 3 типу |
|
34 |
|
|
Новий підхід до стосунків з підлітками |
Впр. 7 с.85 |
впр.1-3 стор.44 |
Впр.5 с.84 |
Approach, a judgement, to annoy, to assume |
First Conditional |
|
35 |
|
|
Що би ти робив? Участь у ТВ-шоу. |
Впр. 4,5 с.87 |
Впр. 3 с.86 |
Індивідуальні картки |
do a course, public, comprehensive |
Third conditional |
|
36 |
|
|
Запорука взаємопорозуміння |
Збірник Впр.4,5 с.90 |
Впр.1 с.89 |
Впр. 2,3 с.90 |
Reason, adults, conflicts, decide, argument, get along with |
Third conditional |
|
37 |
|
|
Проектна робота “Три покоління” |
Впр. 7,8 с.92 Впр.10 с.93 |
Впр. 2 с.5 |
Впр. 9 с.93 |
equal, high school, diploma, admission test, informal |
First Conditional |
|
38 |
|
|
Листи редактору газети або журналу |
Впр. 3,4 с.97 |
Впр. 2 с.96 |
Впр. 5с.97 |
Psychologist, to present |
First Conditional |
|
39 |
|
|
Урок завдань «Умовні речення ІІІ типу» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
40 |
|
|
Підліткова психологія |
Бесіда за т.уроку Впр.3,4 с.97 |
Впр. 2 с.96 |
Впр. 5 с.97 |
|
Повторення часових форм |
|
41 |
|
|
Сучасні батьки та діти |
Впр. 3 с.100 |
Впр. 4 с.100 |
Впр. 2 с.99 Test yourself |
Approach, assault, blame |
|
|
|
|
|
Тематичний |
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
Тема 4. Харчування (7 год) Українська національна кухня |
Впр. 1 с.102 |
Впр. 2 с.102-104 |
Впр. 4 с.105 |
A fixed price, a quality, interior, distinctive, minced |
|
|
43 |
|
|
Національні страви |
Впр. 5 с.106 |
Впр. 3 с.54 |
Вик. завд з карток Впр.1,2 с.108 |
porridge, for a change, plenty of, hardly, substantial meal, dispense with |
Indirect speech |
|
44 |
|
|
Урок граматики «Узгодження часів» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
45 |
|
|
Відвідування кафе та ресторану |
Впр. 2 с.111 |
Впр. 5 с.110 |
Впр. 3,4 с.109 |
brawn, trotter, roll, oven, sour cream, stuff, |
Indirect speech |
|
46 |
|
|
Замовлення страв |
Впр. 3 с.112 |
Впр.2 с.114 |
Впр. 3 с.115 |
Canned, enthusiastic, beforehand |
Indirect speech |
|
47 |
|
|
Традиційне українське меню. |
Впр. 4 с.116 |
Впр. 1 с.117 |
Індивідуальні картки |
Starter, a customer, nutrition, a passion |
The Second Conditional |
|
48 |
|
|
Здоровий спосіб життя
|
Впр.3 с.118 |
Впр.5а с.119 |
Написати лист другові |
Desert, starter, main course |
|
|
49 |
|
|
Урок граматики «Повторення часових форм» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
50 |
|
|
Мої улюблені страви
|
Збірник |
|
Test yourself |
Take a meal, well done, serve |
Tense revision |
|
|
|
|
Тематичний |
|
|
|
|
|
|
51 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
52 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
53 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
54 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
55 |
|
|
Особливості харчування англійців |
|
|
|
|
|
|
56 |
|
|
Найвідоміша британська страва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зошит І семестр Скоригована |
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
№ ур. |
Клас/ Дата |
Тема уроку |
Мовленнєва компетенція |
|
Доманє завдання |
|||
Аудію-вання |
Читання |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
|||||
57 |
|
|
Тема 5. Наука і технічний прогрес (12 год.) Комп’ютерні технології в нашому житті. |
Впр. 2 с.72 |
Впр. 3 с.72 |
Впр. 1 с.72 |
An access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output |
Phrasal verbs |
Вивч. нові ЛО Впр. 4 с.74 |
58 |
|
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. |
Відп. на питання |
Впр. 3 с.72 |
Впр. 5 с.73 |
Software, a website, online, to access, to surf |
Phrasal verbs |
Вик. завд. з карток |
59 |
|
|
Основні частини комп'ютера. |
Впр. 8 с.75 |
Впр. 7 с.75 |
Впр. 6 с.75 |
Cd, mouse, tower case, keyboard, floppy disk, floppy drive. |
Past Perfect |
Нап. повідомлення за т.уроку |
60 |
|
|
Урок граматики «Пряма та непряма мова» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Виконати завдання у зошиті |
61 |
|
|
Комп’ютерне обладнання. |
Впр. 1 с.76 |
Впр. 2 с.76 |
Впр. 3 с.76 Впр. 1 с.77 |
Cursor, icons, desktop, Windows, menus, pointing device |
|
Вивч. фразові дієсл. Скл. 7 речень |
62 |
|
|
Всесвітня мережа. |
Бесіда за т.уроку |
Впр. 2,3 с.78 |
Впр. 4 с.78 |
A programme, an attachment, a folder, a file, a menu bar, a menu |
Phrasal verbs |
Підгот. до бесіди Відп. на пит. впр.5 с.79 |
63 |
|
|
Веб-ресурси. |
Впр.4 с.79 |
Впр. 1 с.80 |
Вик. завд. з карток |
Network, connection, chat group, email |
|
Скл. опис сайту за зразком |
64 |
|
|
Комп’ютерні програми. |
Впр. 3 с.81 |
Впр. 1 с.82 |
Впр.2 с.82 |
Cyber café, hackers, viruses, sites |
|
Впр.3 с.82 |
65 |
|
|
Урок граматики «Фразові дієслова» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Скласти 5 речень |
66 |
|
|
Інтернет-кафе. |
Впр. 4 с.83 |
Впр.6с.84 |
Впр.2(б) с.82 |
Switch on, turn off, plug in, turn up, hack into |
|
Впр.7 с.84 |
67 |
|
|
Веб-сайти для молоді. |
Впр.6 с.84 |
Впр.8 с. 85 |
Впр. 9 с. 85 |
Full screen |
|
Впр. 9 с.85 (дописати) |
68 |
|
|
Електронне листування |
Впр. 1 с.86 |
Впр. 2 с.86-87 |
Впр.4 с.87 |
Email, username, domain, dot, country cod |
Phrasal verbs |
Впр.3 с.87 |
69 |
|
|
Формальне та неформальне листування |
Впр. 5 (а) с.88 |
Впр. 6 с88. |
Впр.5 (б) с.88 |
Cancel, sent, type, attachments, safe draft |
|
Впр.7 с.89 |
70 |
|
|
Інтернет у моєму житті |
Впр. 3 с.90 |
Впр.4 с.91 |
Впр. 1,2 с.90 Test № 1 |
Повторення лексичного матеріалу |
Phrasal verbs |
Скласти 5-7 реч. з фразовими дієсловами |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
71 |
|
|
Тема 6. Природа і погода (12 год ) Природній катаклізм як явище.
|
Впр. 1 с.92 |
Впр.2 с.92-93 |
Впр.3 с.94 |
A disaster, a frequency, a hazard, a threat, to damage |
Conditional sentences |
Вивчити ЛО |
72 |
|
|
Природні катаклізми |
Впр.4 с.94-95 |
Впр.5 с.95 |
Впр. 5 с.95 |
To occur, to respond, to underflood, frequent, resistant |
|
Підготуватися до дискусії |
73 |
|
|
Прогнозування катаклізмів |
Впр. 6 с.96 |
Впр.3 с.97 |
Впр.1 с.97 |
Tornadoes, earthquakes, volcanoes, eruptions, hurricane |
Difference: cause or reason |
Впр. 2с. 97 |
74 |
|
|
Наслідки природніх катаклізмів |
Впр.3 с.98 |
Впр.1 с.98 |
Впр. 2 с.98 |
Drive electric cars, hunters, water didasters |
Conditional sentences |
Впр.4 с.98 |
75 |
|
|
Урок граматики «Інфітив та його вживання» |
|
|
Виконання тесових завдань |
|
|
Доповнити речення |
76 |
|
|
Вплив катаклізмів на життя людей |
Впр. 2 с.98 |
Впр. 4 с.99 |
Впр.5 с.99 |
Avalanche, flood, drought |
|
Впр. 3 с.99 |
77 |
|
|
Правила безпеки під час лиха |
Впр.1,2 с.100 |
Впр.3 с.100 |
Впр.1 с.100 |
Panic, keep calm, instructions |
Wh-questions |
Впр. 1 с.101 |
78 |
|
|
Запобігання стихійним лихам |
Впр.1 с.101 |
Впр. 2с.101 |
Впр.2 (b) с.101 |
Litter, chemical wastes, reduce |
Conditional sentences I, II, III |
Впр. 3 с.102 |
79 |
|
|
Стихійні лиха в Україні |
Підготуватися до дисткусіїї |
Впр.3 с.102 |
Впр. 4 с.103 |
Floods, eruptions, typhonoons |
|
Впр.5 с.104 (скласти повідомлення про стихійні лиха) |
80 |
|
|
Причини стихійного лиха |
Впр. 6 с.104 |
Впр. 7 с.104 |
Впр.6 (b) с.104 |
Landslides, tornado, |
|
Впр. 8с.104 |
81 |
|
|
Урок граматики «Participle I» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Виконати завдання на індивідуальних картках |
82 |
|
|
Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам |
Впр. 1 с.105 |
Впр. 4с.106 |
Впр.3 с.106 |
Education, relationships, sports, food, travelling |
Conditional sentences I, II, III |
Впр.7 с.107 (підготувати проект) |
83 |
|
|
Жахливий землетрус в Мехіко |
Впр. 2 с.106 |
Впр.5 с.107 |
Робота з інд.картками |
Natural disasters, reduce, destroy, guard, causes |
|
Оформити постер |
84 |
|
|
Лісові пожежі |
Впр.3 с.109 |
Впр.4 с.109 |
Впр.1,2 с.108 Test №2 |
Повторити лексичний матеріал |
Conditional sentences I, II, III |
Знайти додаткову інформацію про лісові пожежі |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
85 |
|
|
Тема 7. Живопис (12 год.) Живопис |
Впр.1 с.110 |
Впр. 4 с.110 |
Впр. 4 (б) с.112 |
An artist, an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery |
|
Впр. 5 с. 112 |
86 |
|
|
Живопис в Англії |
Впр.7 с.113 |
Впр. 6 с.113 |
Впр.6 с.113 |
A tendency, a theme, to depict, to devote, to propagate, to represent, to be inspired by, to be influenced by |
Past perfect Tense |
Впр.6 с.113(переказ) |
87 |
|
|
Урок граматики «Participle II» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Повторити граматичний матеріал |
88 |
|
|
Жанри живопису |
Впр. 1 с.114 |
Впр.3 с.115 |
Впр. 1 с.114 |
Painting, a scene, a piece, a sitter |
|
Впр. 2 с.114 |
89 |
|
|
Живопис в Україні |
Впр.2 с.116 |
Впр.1 с.116 |
Впр.3 с.116 |
A seascape, a portrait, a landscape |
Past Perfect Past Perfect Continuous |
Впр.4 с.117 |
90 |
|
|
Роль мистецтва у житті людини
|
Впр. 1,2 с.120 |
Впр. 6 с.119 |
Впр.5 с.117 |
Computer information room, free of charge, obligatory |
|
Впр.6 с.117 |
91 |
|
|
Урок граматики «Повторення часових форм» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Виконати завдання на індивідуальних картках |
92 |
|
|
Відвідування музеїв та галерей в Україні |
Впр.3 с.120 |
Впр.4 с.121-122 |
Індивідуальні картки |
An exhibit, an exponent, an exposition, an item |
Past Perfect Past Perfect Continuous |
Впр. 1 с.123 |
93 |
|
|
Відомі англійські художники |
Впр. 4 с.124 |
Впр.3 с.123 |
Впр. 2 с.123 |
To contain, to display, to hold, to include, |
|
Впр. 5 с.125 (повідомлення про англійських художників) |
94 |
|
|
Відомі англійські музеї |
Впр.6,7 с.125 |
Впр.8 с.125 |
Індив.картки |
To offer, to be on a display, to be available |
|
Впр. 9 с.126 |
95 |
|
|
Відомі українські музеї |
Впр.1 с.127 |
Впр.3 с.128 |
Впр.1(б) с.127 |
An essay, cohesive device |
|
Впр.3(b) с.128 |
96 |
|
|
Урок граматики. Past Perfect . |
Текст із збірника |
Впр.5 с.129 |
Робота з індивідуальними картками |
|
Past Perfect Past Perfect Continuous |
Скласти 5-7 речень з вивч. грам. матеріалом |
97 |
|
|
Читання – за та проти. |
Впр.6(б) с.129 |
Впр. 6 с.129 |
Впр.6(d) с.130 |
|
|
Впр.7 с. 130 |
98 |
|
|
Відомі українські художники |
Впр.3 с.132 |
Впр. 4 с. 133 |
Впр.1,2 с.131 Test № 3 |
Повторення лексичного матеріалу |
|
Впр.4 стор.133 (переказ) |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
99 |
|
|
Тема 8. Дозвілля. Відпочинок (9 год.) Спорт й дозвілля |
Впр.2 с.134 |
Впр3 с.134 |
Впр. 1 с.134 |
A cricket, an injury, jogging, riding |
Past Tenses |
Впр. 4 с.136 |
100 |
|
|
Ставлення до занять спортом |
Впр. 7 с. 136 |
Впр. 6 с.136 |
Впр. 5 с.136 |
Sailing, a sport event, to kick, to be in the open, to stay fit, a load of rubbish |
Conditional sentences |
Впр. 1 с. 137 |
101 |
|
|
Ставлення британськихучнів до занять спортом |
Впр. 1,2 с.137 |
Впр.5 с.137 |
Впр.3 с.137 |
An achievement, a coach, a contest, a participant |
|
Впр. 4 с.137 |
102 |
|
|
Урок граматики. Past tenses. |
Впр.2 с.138 |
Впр.1 с.138 |
Впр.3 с.138 |
A referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts |
|
Впр. 3 с.138 (5-10) |
103 |
|
|
Види спорту |
Впр.6 с.139 |
Впр. 4 с.139 |
Впр.5 с.139 |
|
|
Впр.5 с.139 (5-10) |
104 |
|
|
Урок граматики «Артиклі та їх вживання» |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Скласти 5 речень |
105 |
|
|
Спорт в США |
Впр. 1 с.140 |
Впр. 4 с.140 |
Впр. 5 с.140 |
|
|
Підготувати повідомлення про види спорту в США |
106 |
|
|
Спорт у Великобританії |
Впр. 2 с.140 |
Впр. 7 с.141 |
Індивідуальні картки |
League, games, championship, attend, event ball |
|
Впр.8 с.141 |
107 |
|
|
Спортивні ігри |
Впр.1 с.142 |
Впр. 2 с.142 |
Робота з картками |
A disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, tobogganing, |
|
Впр. 4 с.143 |
108 |
|
|
Віддані уболівальники |
Впр. 4 с.144 |
Впр.5 с.145 |
Test cards |
to oppose, to promote, to tackle, to get injured, loyal |
Past tenses Future Tenses |
Написати повідомлення про роль уболівальників під час гри |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
109 |
|
|
Тема 9. Дозвілля і спорт (12 год.) Твоє відношення до спорту |
Впр.6 с.146 |
Впр.7 с.146 |
Впр.8 с.146 |
Fencing, mountaineering, badminton, ski jumping, skating |
|
Написати повідомлення про ваше відношення до спорту |
110 |
|
|
Виконання тестових завдань. Підготовка до ЗНО |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Виконання завдань у тестовому зошиті |
111 |
|
|
Бокс – за чи проти |
Впр. 2 (б) с.147 |
Впр.7с.149 |
Впр.3 с.147 |
|
|
Впр. 8 с.149 (підготувати проект: “Євро 2012” |
112 |
|
|
Євро 2012. Спорт в Україні. |
Захист проектів |
|
Робота з індивідуальними картками |
|
|
Усне повідомлення про відомих українських спортсменів |
113 |
|
|
Відомі українські спортсмени |
Відповіді на запитання |
Handout |
Робота з картками |
|
|
Впр.1 с.150 |
114 |
|
|
Спорт у моєму житті |
Впр. 3 с.150 |
Впр.4 с.151 |
Впр. 1,2 с.150 |
|
|
Впр. 4 с. 151 (переказувати) |
115 |
|
|
Контроль навичок аудіювання Враження від спортивних змагань |
Текст із збірника |
Handout |
|
Education, relationships, sports, food, travelling |
Past tenses |
Підготуватися до тесту |
116 |
|
|
Контроль навичок читання Відвідування футбольного матчу
|
Питання до тексту |
Handout |
Завдання до тексту |
|
|
Написати 5 реч. з фразовими дієсловами |
117 |
|
|
Контроль навичок письма Шкільні спортивні клуби
|
Усне опитування по темі уроку |
|
Test |
|
|
Підготуватися до усного опитування |
118 |
|
|
Контроль навичок говоріння Мистецтво танцю |
Скласти діалог |
|
Скласти речення з фразовими дієсловами |
A disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, tobogganing, |
Future tenses |
Підготувати постер : «Я за здоровий спосіб життя» |
119 |
|
|
Пропаганда здорового способу життя |
Захист постерів |
Handout |
|
|
|
Повторити лексику |
120 |
|
|
Виконання тестових завдань. Підготовка до ЗНО |
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
Виконання завдань у тестовому зошиті |
121 |
|
|
Спортивні табори для підлітків |
Усне опитування |
|
Робота з індивідуальними картками |
A disaster, a frequency, a hazard, a threat, to damage |
Phrasal verbs |
Підготуватися до усного опитування |
122 |
|
|
Міжнародні спортивні змагання |
Скласти діалог |
Handout |
|
|
Conditional sentences |
Повторити лексичний й граматичний матеріал |
|
|
|
Тематична Зошит ІІ семестр Скоригована Річна |
|
|
|
|
|
|