Календарно-тематичне планування уроків дизайну і технологій з очікуваними результатами навчання (17 год на рік) для здобувача освіти

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків дизайну і технологій з очікуваними результатами навчання (17 год на рік) для здобувача освіти 4 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко

Перегляд файлу

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

4 клас

(17 год/рік; 0,5 год/тиждень)

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

1

 

 

1

Первинний інструктаж з ОП та правила безпечної поведінки на уроках дизайну і технологій.

Виготовлення книжкових закладок

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (комбінована аплікація, оригамі) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

2

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення карти професій

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

розрізняє предмети праці, основні види діяльності за професіями різних сфер життєдіяльності; [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2] визначає і використовує формат, пропор-ції і масштаб, види композицій оздоблен-ня виробу (предметні, сюжетні, декора-тивні) [4 ТЕО 1.2; 1.4];

 виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій обробки матеріалів (склеювання, моделювання, проєктування, аплікація) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

3

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

 

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення моделі Сонячної системи

Оцінювання і презентація освітніх результатів

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

аналізує моделі, подібні обраному об’єк-ту проєктування [4 ТЕО 1.4];

визначає і використовує формат, пропор-ції і масштаб, види композицій оздоблен-ня виробу (предметні, сюжетні, декора-тивні) [4 ТЕО 1.2; 1.4];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (моделювання, проєкту-вання) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

 

4

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення рухомої моделі, що де-монструє зміну полудневого положення Сонця влітку, восени, взимку, навесні

організовує власну діяльність з виготов-лення [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

розмічає деталі на матеріалі за допомо-гою шаблонів, трафаретів або креслярсь-ких інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1];

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

 

Оцінювання і презентація освітніх результатів

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (симетричне вирізання, мо-делювання, склеювання) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні зєднання [4 ТЕО 2.1];

розробляє критерії оцінювання майбутнь-ого виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

5

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення об’ємної моделі глобуса

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (проєктування, склеюван-ня) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

 

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

6

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення домашньої «фабрики» вітамінів

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (вирощування рослин методом гідропоніки) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбутнього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументовано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

7

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

 

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Виготовлення фоторамки з різних матеріалів

Оцінювання і презентація освітніх результатів

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (конструювання, склеюван-ня гарячим клеєм) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

охоче виготовляє подарунки, допомагає іншим [4 ТЕО 1.1; 4.1];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

8

 

 

1

Підсумковий урок за І семестр

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

9

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення рекламного буклета «Народні ремесла мого рідного краю»

 

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (проєктування, склеюван-ня, колаж) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Оцінювання і презентація освітніх результатів

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

10

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення рельєфної карти України

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (ліплення, моделювання, вирізання) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

11

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку. Безпека праці та санітарні норми

організовує власну діяльність з виготов-лення [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Створення презентація домашнього борщу

Оцінювання і презентація освітніх результатів

ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

розрізняє корисні і шкідливі звички, пов’язані з вживанням їжі [4 ТЕО 4.1];

планує дії для реалізації задуму в матеріалі [4 ТЕО 1.1];

створює виріб у цифровому вигляді;

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

12

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення подарунка із пророщених зерен пшениці

 

організовує власну діяльність з виготов-лення [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

добирає матеріали для виготовлення спроєктованого виробу, зокрема і вторинні [4 ТЕО 1.3; 3.2];

використовує матеріали вторинної пе-реробки для виготовлення нових виробів [4 ТЕО 3.2];

охоче виготовляє подарунки, допомагає іншим [4 ТЕО 1.1; 4.1];

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Оцінювання і презентація освітніх результатів

вирощує рослини [4 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

13

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення пробок для весняного дизайну приміщень

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (комбінування різних мате-ріалів, моделювання, склеювання)

[4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

14

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення виробів на шкільний благодійний ярмарок

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

формулює мету своєї діяльності

[4 ТЕО 1.1];

проявляє ініціативність у доброчинній ді-яльності з власноруч створеними вироба-ми [4 ТЕО 1.1; 2.2; 4.1];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (витинанка, лозоплетіння, вишивка, шиття, плетіння, мозаїка, ком-бінована аплікація, оригамі, ниткографі-ка, скрапбукінг тощо) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

15

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

 

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення моделей улюбленого виду транспорту, будинків, пристроїв

Техніка: макетування і моделювання

Оцінювання і презентація освітніх результатів

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

16

 

 

1

Організація робочого місця.

Правила внутрішнього розпорядку.

Безпека праці та санітарні норми

Виготовлення колажу для випускної стіннівки

 

організовує власну діяльність з виготов-лення виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2];

використовує інструменти й пристосуван-ня, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії [4 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє виріб із використанням тра-диційних та сучасних технологій оброб-ки матеріалів (вирізання, склеювання, проєктування) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

описує процес створення виробу, естетичні і технічні рішення; [4 ТЕО 1.5]

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Оцінювання і презентація освітніх результатів

розробляє критерії оцінювання майбут-нього виробу [4 ТЕО 1.1];

оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів [4 ТЕО 1.5];

описує модель свого виробу, аргументо-вано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

17

 

 

1

Підсумковий урок за рік

презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності [4 ТЕО 1.5]

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Планування
НУШ
Інкл
Додано
3 липня 2024
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку