Календарно-тематичне планування уроків для 3-Б класу на І семестр 2020-2021 н.р. (за підручником Мітчел) (3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків для 3-Б класу на І семестр 2020-2021 н.р. (за підручником Мітчел) (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків для 3-Б класу на І семестр 2020-2021 н.р. (за підручником Мітчел)

(3 години на тиждень)

 

Дата

Тема

Засоби  вираження

Лексика

Аудіювння

Мовлення

Письмо

Читання

Д/з

 

 

Повторення

1

01.09

Діагностування вивченого лексико-граматичного матеріалу

2

02.09

Повторення лексико-граматичного матеріалу з теми «Харчування»

3

03.09

Закріплення лексико-граматичного матеріалу з теми «Свята і традиції»

4

08.09

 Відпрацювання лексико-граматичних навичок з вивчених тем

 

 

Я, моя родина і друзі

5

09.09

Введення навчального матеріалу з теми « Я, моя родина і друзі»

 

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Ставити і відповідати на прості запитання

 

What’s your name?

My name is …

How are you?

Fine, thank you.

(p. 4)

 

p. 4, ex.3

 

p. 4, ex.2

Вивчити вірш

6

10.09

Кольори. Цифри.

Розвиток навичок говоріння.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри

 

red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink

Numbers 1-10

(pp. 5-6)

What colour is it?

It’s  red.

How old are you?

I’m eight.

p. 4, ex.2

p. 4, ex.3

p. 4, ex.1

Співати пісні про кольори і цифри

7

15.09

Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Описувати зовнішність людини

 

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

(p. 7)

Вживання have got, has got

p. 6, ex.1

p. 7, ex.3,4

 

 

p. 4, ex.2

WB ex.3, p. 2

8

16.09

Нумо рахувати! Розвиток навичок читання.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на прості запитання

Numbers  10-100 (p. 8)

 

What are these? – They are…

p. 8, ex.1

 

WB p. 3, ex.3

 

p. 8, ex.1

WB ex.2, p. 3

Рахувати до 100

9

17.09

Порахуємо наші іграшки. Розвиток комунікативних навичок.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника

shells, puzzles, teddy bears

(p. 9)

Have you got…?

Has she got…?

p. 9, ex.2,4

 

p. 9, ex.5

 

p. 9, ex.2,4

WB ex.3, p. 3

10

22.09

Мої захоплення. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

do karate, play basketball, sing, dance, paint  (p. 10)

Модальні дієслова can/can’t

p. 9, ex.1

p.10, ex.2

p. 11, ex.1

p. 10, ex.1

WB ex.1, p. 4

11

23.09

Хобі. Розвиток навичок говоріння.

Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання

dive, play basketball, do karate, dance, sing

(p. 11)

Can you dive?

No, I can’t.

p. 12-13, ex.1

 

WB p. 4, ex.1

p. 12-13, ex.1

WB ex.2, p.4

12

24.09

Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення.

Відповідати на загальні питання

Надає інформацію про себе та своє оточення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

WB p.5, ex.1

 

p. 14, ex.1

        WB ex.2, p.5

Вивчити діалог

13

29.09

Моя мама.

Розвиток навичок письма.

Відповідати на загальні питання

Надає інформацію про себе та своє оточення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

Завдання на картках

 

Завдання на картках

        WB ex.3, p.5

 

14

30.09

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я, моя родина і друзі»

Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Повторити   

вивчену

  лексику

Людина

15

01.10

Введення навчального матеріалу з теми

«Людина»

Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків

Розповідати про щоденні справи

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)

 

Present Simple 3rd person singular

p. 15, ex.1,2

p. 17, ex.1,2

WB ex.2,3, p. 10

p. 17, ex.1,2,

WB ex.1, p. 10

Вивчити пісню

16

06.10

Мої щоденні справи. Закріплення ЛО теми. 

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

p. 18, ex.1

WB ex.3, p. 11

p. 18, ex.1

WB ex.2, p. 11

17

07.10

Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

Відповідати на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

p. 18, ex.2,3

WB ex.2,3, p. 12

 

 

Вивчити діалог

18

08.10

Професії. Вдосконалення навичок читання.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist (p. 20)

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

 

WB ex.2 p.12

p. 20, ex.1

Вивчити нові слова

19

13.10

Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

Розповідати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

 

p. 21, ex.2,3

WB ex.1 p.13

p. 21, ex.2,3

WB ex.1 p.12

20

15.10

Мої хатні обов’язки.

Розвиток навичок говоріння.

Надавати відповіді на запитання

Розповідати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the

What do you do at home?

 

p. 21, ex.4

 

 

WB ex.1 p.13

21

20.10

Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма.

Розповідати про свій розпорядок дня

bed, water the plants, take out the rubbish  (p. 22)

Fly-3rd person singular flies

p. 22, ex.1

p. 22, ex.2

WB ex.1 p.16

Підготувати проект «Мій розпорядок дня»

 

22

21.10

Моє тіло. Розвиток навичок говоріння.

 

Ставити та відповідати на запитання

 

 

I have got….

I clean my room and I take out the rubbish.

p. 23, ex.1-2

WB ex.1 p.15

Завдання на картках

WB ex.2 p.15

23

22.10

Мої друзі. Розвиток навичок читання.

 

Ставити та відповідати на запитання

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

p. 24, ex 1-3

p. 23, ex.3

 

WB ex.2 p.14

24

03.11

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Людина

 

 

 

 

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Відпочинок і дозвілля

 

25

04.11

 

Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

Називати види спорту

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

 

 

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31)

 

 

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

p. 31, ex.1

p. 31, ex.1

p. 31, ex.2

p. 31, ex.1

WB ex.2 p.20

Вивчити нові слова

26

05.11

Свійські тварини.

Розвиток навичок читання.

Розповідати про свійські тварин на фермі

horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got

p. 32, ex.1

 

p. 32, ex.1

WB ex.1 p.21

27

10.11

Відпочинок на фермі. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Утворення множини іменників

wolf, eat, farm (p. 33)

Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

p. 33, ex.2,3

p. 33, ex.2,3.4

 

WB ex.3 p.21

28

11.11

Знаки в музеї. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати, що можна або не можна робити в музеї

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34)

Наказові речення

p. 34, ex.1

 

p. 34, ex.1

WB ex.2 p.22

29

12.11

Знаки заборони. Вдосконалення навичок говоріння.

Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії

Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35)

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

 

p. 35, ex.2,3

p. 35, ex.4

p. 36, ex.1

Написати шкільні правила

30

17.11

Котра година? Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про дозвілля та вживати час

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven. (p. 36)

 

p. 36, ex.1

p. 37, ex.1

 

WB ex.2 p.23

31

18.11

Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати історію за картинками

Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together

 

 

p. 37, ex.2

p. 37, ex.3

 

WB ex.1 p.25

32

 

19.11

 

Відпочинок з друзями.

Розвиток навичок аудіювання.

 

hitting the ball, throwing the ball

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Завдання на картках

 

 

 WB ex.2 p.25

33

24.11

Пригоди в парку.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

 

 

 

 

Надавати відповіді на запитання

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 p. 38, ex.1

Завдання на картках

p. 38, ex.1

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

34

 

 

25.11

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свята та традиції України та країн виучуваної мови

35

26.11

Введення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції України та країн виучуваної мови »

Ставити запитання та давати відповідь

Вивчити дні тижня

Days of the week

Monday,Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

(p. 43)

What day is it today?

What’s your favourite day?

p. 43, ex.2

 

WB ex.1, p.28

 

 

p. 43, ex.1

WB ex. 3 p.28

Вивчити пісню

36

01.12

Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Вивчити місяці року.

Розповідати історію за картинками

 

January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45)

When is your birthday? It’s in October.

p. 43, ex.2

p. 45, ex.2

 

 

p. 44, ex.1

Вивчити місяці

WB ex.1 p.29

37

02.12

Моє день народження. Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про день народження, вживати місяці року

Ставити запитання та давати відповіді

Написати про свій день народження

Місяці року

(pp. 44-45)

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

 

p. 45, ex.4

p. 45, ex.5

p. 44, ex.2

WB ex.2 p.29

38

03.12

Пори року в Канаді та в Австралії. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

p. 47, ex.4

p. 47, ex.4

 

p. 46, ex.1

 

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.30

39

08.12

Пори року та дозвілля. Розвиток навичок письма.

Ставити запитання та давати відповіді на запитання

Розповідати про дозвілля

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

p. 48, ex.1

Завдання на картках

 

WB ex.2 p.30

40

09.12

Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити запитання та давати відповіді.

Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет

art, music, PE, maths, science, English  (p. 48)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

p. 48, ex.2

 

 

p. 4, ex.2

Вивчити слова

WB ex.1-2 p.31

41

10.12

Пори року в Україні. Розвиток навичок письма.

 

 

 

Продукувати прості речення про пори року в Україні

Виконати проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

p. 49, ex.2

p. 48, ex.1

 

p. 48, ex.1

Підготувати проект «Моя

улюблена пора року»

42

15.12

Професії. Розвиток навичок читання.

Відповідати на загальні запитання

Розповідати про професії

teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

 

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

p. 24, ex.1,

p. 49, ex.2

p. 50, ex.1,

p. 52, ex.1,

WB ex.2 p.15

43

16.12

Листівка другові.

Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про друга

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

p. 50, ex.1-2

WB ex.1-2 p.35

 

Завдання на картках

44

17.12

Листівка другові.

Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про друга

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

p. 50, ex.1-2

WB ex.1-2 p.35

 

Завдання на картках

45

22.12

Традиції святкування нового року в Україні.

Розвиток навичок говоріння.

Ставити запитання та давати відповіді на запитання

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Завдання на картках

Завдання на картках

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

46

23.12

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції України та країн виучуваної мови»

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

47

24.12

Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2021
Переглядів
2635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку