Календарно-тематичне планування уроків для 3-Б класу на І семестр 2020-2021 н.р. (за підручником Мітчел)
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювння |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Д/з |
|||||||||||||
|
|
Повторення |
||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Діагностування вивченого лексико-граматичного матеріалу |
||||||||||||||||||||
2 |
02.09 |
Повторення лексико-граматичного матеріалу з теми «Харчування» |
||||||||||||||||||||
3 |
03.09 |
Закріплення лексико-граматичного матеріалу з теми «Свята і традиції» |
||||||||||||||||||||
4 |
08.09 |
Відпрацювання лексико-граматичних навичок з вивчених тем
|
||||||||||||||||||||
Я, моя родина і друзі |
||||||||||||||||||||||
5 |
09.09 |
Введення навчального матеріалу з теми « Я, моя родина і друзі» |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
What’s your name? My name is … How are you? Fine, thank you. (p. 4) |
|
p. 4, ex.3 |
|
p. 4, ex.2 |
Вивчити вірш |
|||||||||||||
6 |
10.09 |
Кольори. Цифри. Розвиток навичок говоріння. |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри
|
red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink Numbers 1-10 (pp. 5-6) |
What colour is it? It’s red. How old are you? I’m eight. |
p. 4, ex.2 |
p. 4, ex.3 |
p. 4, ex.1 |
Співати пісні про кольори і цифри |
|||||||||||||
7 |
15.09 |
Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати зовнішність людини
|
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple (p. 7) |
Вживання have got, has got p. 6, ex.1 |
p. 7, ex.3,4 |
|
p. 4, ex.2 |
WB ex.3, p. 2 |
|||||||||||||
8 |
16.09 |
Нумо рахувати! Розвиток навичок читання. |
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на прості запитання |
Numbers 10-100 (p. 8)
|
What are these? – They are… p. 8, ex.1 |
|
WB p. 3, ex.3 |
p. 8, ex.1 |
WB ex.2, p. 3 Рахувати до 100 |
|||||||||||||
9 |
17.09 |
Порахуємо наші іграшки. Розвиток комунікативних навичок. |
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника |
shells, puzzles, teddy bears (p. 9) |
Have you got…? Has she got…? |
p. 9, ex.2,4 |
p. 9, ex.5 |
p. 9, ex.2,4 |
WB ex.3, p. 3 |
|||||||||||||
10 |
22.09 |
Мої захоплення. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
do karate, play basketball, sing, dance, paint (p. 10) |
Модальні дієслова can/can’t |
p. 9, ex.1 |
p.10, ex.2 p. 11, ex.1 |
p. 10, ex.1 |
WB ex.1, p. 4 |
|||||||||||||
11 |
23.09 |
Хобі. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання |
dive, play basketball, do karate, dance, sing (p. 11) |
Can you dive? No, I can’t. p. 12-13, ex.1 |
|
WB p. 4, ex.1 |
p. 12-13, ex.1 |
WB ex.2, p.4 |
|||||||||||||
12 |
24.09 |
Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення. |
Відповідати на загальні питання Надає інформацію про себе та своє оточення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
WB p.5, ex.1 |
p. 14, ex.1 |
WB ex.2, p.5 Вивчити діалог |
|||||||||||||
13 |
29.09 |
Моя мама. Розвиток навичок письма. |
Відповідати на загальні питання Надає інформацію про себе та своє оточення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Завдання на картках |
|
Завдання на картках |
WB ex.3, p.5
|
|||||||||||||
14 |
30.09 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я, моя родина і друзі» |
Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
|
Повторити вивчену лексику |
|||||||||||||
Людина |
||||||||||||||||||||||
15 |
01.10 |
Введення навчального матеріалу з теми «Людина» |
Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків Розповідати про щоденні справи |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)
|
Present Simple 3rd person singular p. 15, ex.1,2 |
p. 17, ex.1,2 |
WB ex.2,3, p. 10 |
p. 17, ex.1,2, |
WB ex.1, p. 10 Вивчити пісню |
|||||||||||||
16 |
06.10 |
Мої щоденні справи. Закріплення ЛО теми. |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
p. 18, ex.1 |
WB ex.3, p. 11 |
p. 18, ex.1 |
WB ex.2, p. 11 |
|||||||||||||
17 |
07.10 |
Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ Відповідати на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18) |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
p. 18, ex.2,3 |
WB ex.2,3, p. 12 |
|
Вивчити діалог |
|||||||||||||
18 |
08.10 |
Професії. Вдосконалення навичок читання. |
Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist (p. 20) |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
|
WB ex.2 p.12 |
p. 20, ex.1 |
Вивчити нові слова |
|||||||||||||
19 |
13.10 |
Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма. |
Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією Розповідати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor.
|
p. 21, ex.2,3 |
WB ex.1 p.13 |
p. 21, ex.2,3 |
WB ex.1 p.12 |
|||||||||||||
20 |
15.10 |
Мої хатні обов’язки. Розвиток навичок говоріння. |
Надавати відповіді на запитання Розповідати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the |
What do you do at home? |
|
p. 21, ex.4 |
|
WB ex.1 p.13 |
|||||||||||||
21 |
20.10 |
Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма. |
Розповідати про свій розпорядок дня |
bed, water the plants, take out the rubbish (p. 22) |
Fly-3rd person singular flies |
p. 22, ex.1 |
p. 22, ex.2 |
WB ex.1 p.16 |
Підготувати проект «Мій розпорядок дня»
|
|||||||||||||
22 |
21.10 |
Моє тіло. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання
|
I have got…. |
I clean my room and I take out the rubbish. |
p. 23, ex.1-2 |
WB ex.1 p.15 |
Завдання на картках |
WB ex.2 p.15 |
|||||||||||||
23 |
22.10 |
Мої друзі. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
p. 24, ex 1-3 |
p. 23, ex.3 |
|
WB ex.2 p.14 |
|||||||||||||
24 |
03.11 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Людина |
|
|
|
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|||||||||||||
|
Відпочинок і дозвілля
|
|||||||||||||||||||||
25 |
04.11 |
Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
Називати види спорту Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31) |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) p. 31, ex.1 |
p. 31, ex.1 |
p. 31, ex.2 |
p. 31, ex.1 |
WB ex.2 p.20 Вивчити нові слова |
|||||||||||||
26 |
05.11 |
Свійські тварини. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свійські тварин на фермі |
horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got |
p. 32, ex.1 |
|
p. 32, ex.1 |
WB ex.1 p.21 |
|||||||||||||
27 |
10.11 |
Відпочинок на фермі. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Утворення множини іменників |
wolf, eat, farm (p. 33) |
Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
p. 33, ex.2,3 |
p. 33, ex.2,3.4 |
|
WB ex.3 p.21 |
|||||||||||||
28 |
11.11 |
Знаки в музеї. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати, що можна або не можна робити в музеї |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34) |
Наказові речення |
p. 34, ex.1 |
|
p. 34, ex.1 |
WB ex.2 p.22 |
|||||||||||||
29 |
12.11 |
Знаки заборони. Вдосконалення навичок говоріння. |
Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35) |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
p. 35, ex.2,3 |
p. 35, ex.4 |
p. 36, ex.1 |
Написати шкільні правила |
|||||||||||||
30 |
17.11 |
Котра година? Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про дозвілля та вживати час |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. (p. 36) |
|
p. 36, ex.1 |
p. 37, ex.1 |
|
WB ex.2 p.23 |
|||||||||||||
31 |
18.11 |
Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати історію за картинками Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together |
|
|
p. 37, ex.2 |
p. 37, ex.3 |
|
WB ex.1 p.25 |
|||||||||||||
32 |
19.11
|
Відпочинок з друзями. Розвиток навичок аудіювання.
|
hitting the ball, throwing the ball |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
|
Завдання на картках |
|
WB ex.2 p.25 |
|||||||||||||
33 |
24.11 |
Пригоди в парку. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.
|
Надавати відповіді на запитання
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять p. 38, ex.1 |
Завдання на картках |
p. 38, ex.1 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|||||||||||||
34 |
25.11 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Свята та традиції України та країн виучуваної мови |
||||||||||||||||||||||
35 |
26.11 |
Введення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції України та країн виучуваної мови » |
Ставити запитання та давати відповідь Вивчити дні тижня |
Days of the week Monday,Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday (p. 43) |
What day is it today? What’s your favourite day? |
p. 43, ex.2 |
WB ex.1, p.28 |
p. 43, ex.1 |
WB ex. 3 p.28 Вивчити пісню |
|||||||||||||
36 |
01.12 |
Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Вивчити місяці року. Розповідати історію за картинками
|
January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45) |
When is your birthday? It’s in October. |
p. 43, ex.2 |
p. 45, ex.2 |
p. 44, ex.1 |
Вивчити місяці WB ex.1 p.29 |
|||||||||||||
37 |
02.12 |
Моє день народження. Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про день народження, вживати місяці року Ставити запитання та давати відповіді Написати про свій день народження |
Місяці року (pp. 44-45) |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
p. 45, ex.4 |
p. 45, ex.5 |
p. 44, ex.2 |
WB ex.2 p.29 |
|||||||||||||
38 |
03.12 |
Пори року в Канаді та в Австралії. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
p. 47, ex.4 |
p. 47, ex.4 |
p. 46, ex.1
|
Вивчити слова WB ex.1 p.30 |
|||||||||||||
39 |
08.12 |
Пори року та дозвілля. Розвиток навичок письма. |
Ставити запитання та давати відповіді на запитання Розповідати про дозвілля |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
p. 48, ex.1 |
Завдання на картках |
|
WB ex.2 p.30 |
|||||||||||||
40 |
09.12 |
Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення. |
Ставити запитання та давати відповіді. Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет |
art, music, PE, maths, science, English (p. 48) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
p. 48, ex.2 |
|
p. 4, ex.2 |
Вивчити слова WB ex.1-2 p.31 |
|||||||||||||
41 |
10.12 |
Пори року в Україні. Розвиток навичок письма.
|
Продукувати прості речення про пори року в Україні Виконати проектну роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
p. 49, ex.2 |
p. 48, ex.1 |
p. 48, ex.1 |
Підготувати проект «Моя улюблена пора року» |
|||||||||||||
42 |
15.12 |
Професії. Розвиток навичок читання. |
Відповідати на загальні запитання Розповідати про професії |
teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work
|
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. p. 24, ex.1, |
p. 49, ex.2 |
p. 50, ex.1, |
p. 52, ex.1, |
WB ex.2 p.15 |
|||||||||||||
43 |
16.12 |
Листівка другові. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про друга |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
p. 50, ex.1-2 |
WB ex.1-2 p.35 |
|
Завдання на картках |
|||||||||||||
44 |
17.12 |
Листівка другові. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про друга |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
p. 50, ex.1-2 |
WB ex.1-2 p.35 |
|
Завдання на картках |
|||||||||||||
45 |
22.12 |
Традиції святкування нового року в Україні. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити запитання та давати відповіді на запитання
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|||||||||||||
46 |
23.12 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції України та країн виучуваної мови» |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|||||||||||||
47 |
24.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
||||||||||||||||||||
1