Календарно-тематичне планування уроків для 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків для 3 класу за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 3 класу на ІІ семестр 2020/2021 н.р.

  № уроку

 

 

 

уроку  уроку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Сфери  (тематика) спілкування

   

 

Мовленнєвий матеріал

 

 

 

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

Змістові лінії

 

Рецептивні

 

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Лексика

 

 

Мовленнєвий

зразок

 

 

Мовленнєві функції

Сприйняття на слух

 

Зорове сприйняття

 

Усна взаємодія

 

Усне продукування

 

Писемне

продукування

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Екологічна безпека та сталий розвиток

47

 

 Відпочинок і дозвілля. Харчування

 

 

 

 

Вміти:

  • Представляти співрозмовників, третіх осіб;
  • Запрошувати інформацію про співрозмовника/ третю особу;
  • Повідомляти про смаки, уподобання;,
  • Запрошувати на свято, в гості
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати готов готовності до співпраці

 

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розуміти правила безпечної поведінки

Усвідомлювати екологічні проб леми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, розуміти необхідність приведення в порядок місця відпочинку

48

 

У час дозвілля

 

Let us watch!

Ex1,p.74

 

 

Ex2,p74

Ex4,

p.74

49

 

Різдво в Україні

Ukrainian, usually, Christmas, carol

Do you usually dance? – Yes, I do.

 

 

Ex1,p76

 

 

Ex1,

p.76

50

 

Зимові свята

Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper

May I talk to Bill?Can I talk to Kate?

Ex1,2,p.77

 

Ex3,p77

 

Ex.1,2,

p.77

51

 

Коли ти обідаєш?

Pass, some, enjoy, meal

Enjoy your meal. Pass me some salt.

 

 

 

Ex.1,p.78

 

 

Ex.2,p.78

 

52

 

Фрукти та овочі

Vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion

Pass me some salt. Here you are.

 

Ex.1,p.79

 

 

 

Ex.3,p.79

Ex.1,3,

p.79

53

 

Давайте обідати!

go to bed, make bed, always, alone

He is busy.

 

Ex1,p.80

 

 

 

Ex.1,p.80

 

54

 

Давайте обідати!

Do you go to school on Mondays?

 

 

 

Ex.1,p.81

 

 

 

 

Ex.3,p.81

 

Ex.1,p.81

55

 

Що у нас сьогодні на обід?

vegetables,

fruit, carrot, cabbage

A cup   of tea?

 

 

Ex.1,p.82

 

 

 

 

 

56

 

 

Мої  захоплення

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.82

57

 

Відпочинок на природі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  № уроку

 

 

 

уроку  уроку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Сфери  (тематика) спілкування

  

 Мовленнєвий матеріал

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

 

 Змістові лінії

                  Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Лексика

 

 

Мовленнєвий

зразок

 

 

Мовленнєві функції

 

Сприйняття на слух

 

Зорове сприйняття

 

Усна взаємодія

 

Усне продукування

 

Писемне

продукування

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Екологічна безпека та сталий розвиток

58

 

 

Повсякденні справи та розваги

 

 

Вміти

  • Просити повторити інформацію
  • Висловлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям
  • Висловлювати прохання та реагувати на нього
  • Представляти співрозмовників, третіх осіб

 

 

 

Ex.1,p82

 

 

Ex3,p84

Формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати готов готовності до співпраці

 

 

                  

 

 

 

 

 

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розуміти правила безпечної поведінки

Усвідомлювати екологічні проб леми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до припри, розуміти наслідки нераціональних дій людинидля навколишнього середовища

59

 

Ми дружна родина в роботі і в час дозвілля

Always, sometimes, never, usually

 

 

 

Ex.3,p86

 

Ex.2,p85

 

60

 

Час цікавих історій

 

 

 

Ex1,p.87

 

 

 

Ex.1,p87

61

 

Тепер ти можеш

 

 

 

 

 

Ex.1,p89

 

 

 

 

62

 

Тепер ти можеш

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Моє портфоліо

 

 

Ex1,p82

 

Ex2,p80

 

 

 

 

64

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ex3,p81

Ex5,p81

 

65

 

Відпочинок і дозвілля. Людина

 

 

Ex1,p91

 

 

 

 

66

 

Як ти провів зимові канікули?

Was, were, last, comfortable

Where were you on your winter holidays?

 

 

Ex1,p92

 

Ex2,p92

 

 

67

 

День за днем

Was, wasn’t, were, weren’t

He was at home.

Was he at home?

 

 

 

Ex. 3 p. 95

 

68

 

Де ти був учора?

Що робив?

yesterday

Were you at home yesterday?

Ex. 1 p. 96

 

Ex. 2 p. 96

 

 

 

69

 

Як ти провів минулі вихідні?

Garage, stadium

Where were you last weekend?

 

 

Ex. 4, p.98

 

 

70

 

Чудові вихідні

 

Where were you last weekend?

 

 

 

 

 

71

 

Ми чудово провели вчорашній день!

Did, did not

I played in the yard yesterday.

 

 

Ex. 4 p. 101

 

Ex. 2 p. 100

72

 

Ми чудово провели вчорашній день!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  № уроку

 

 

 

уроку  уроку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Сфери  (тематика) спілкування

  

  Мовленнєвий  матеріал

                    

 

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

Змістові лінії

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Лексика

 

Мовленнєвий

зразок

 

Мовленнєві функції

 

Сприйняття на слух

 

Зорове сприйняття

 

Усна взаємодія

 

Усне продукування

 

Писемне

продукування

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Екологічна безпека та сталий розвиток

73

 

 

Робота і дозвілля

 

Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

Вміти

  • Запрошувати інфомацію про співрозмовника/ третю особу
  • Описувати когось/щось
  • Запитувати про почуття тт. відчуття тт. відповідати на запитання
  • Повідомляти про смаки тт. уподобання

 

 

Ex. 1 p. 102

 

 

Формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати готов готовності

 

 

 

 

Спрямовує учнів пояснювати вибір одо до залежно від погоди

 

 

Людина –частина природи, і її існування безпосередньо залежале від природного середовища; цінувати та бережливо ставитися до природи

 

74

 

Дозвілля

 

Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

 

 

 

 

 

75

 

Мій робочий день

 

Wh-questions

 

Ex. 1 p. 94

 

 

 

76

 

Мій вихідний

 

 

 

 

Ex. 2 p. 95

 

 

77

 

Мій учорашній день

 

Wh-questions

 

Ex. 1 p. 98

Ex. 2-3 pp. 98-99

 

 

78

 

Чим ти займався вчора?

 

 

 

 

 

 

 

79

 

Як ти провів учорашній день?

 

 

 

 

 

 

 

80

 

Події вчорашнього дня

 

 

 

 

 

 

 

81

 

А ми вчора

Irregular verbs

Wh-questions

Ex1,p107

 

 

 

 

82

 

Час цікавих історій

 

 

Ex1,p112

Ex1,p112

 

 

 

 

83

 

Тепер ти можеш

Irregular verbs

Wh-questions

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex1,2,p113

 

 

 

 

 

Ex3,4.5,

p114

84

 

Тепер ти можеш

 

 

 

 

 

Ex3,4,

p114

 

85

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

 

Ex1,p115

Ex2,p115

86

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  № уроку

 

 

 

уроку  уроку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Сфери  (тематика) спілкування

  

  Мовленнєвий  матеріал

                    

 

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

Змістові лінії

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Лексика

 

Мовленнєвий

зразок

 

Мовленнєві функції

 

Сприйняття на слух

 

Зорове сприйняття

 

Усна взаємодія

 

Усне продукування

 

Писемне

продукування

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Екологічна безпека та сталий розвиток

87

 

 

Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови Свята та традиції України та країн виучуваної мови

 

 

 

 

 

 

Вміти

  • Запитувати про відчуття та самопочуття тт. відповідати на запитання
  • Повідомляти про смаки, уподобання
  • Виражати своє ставлення до когось/чогось
  • Робити пропозицію тт. реагувати на неї
  • Описувати погоду

 

Ex2,p124

 

 

Ex3,p125

Формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім'ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати готов готовності

 

 

 

 

Спрямовує учнів пояснювати вибір одо до залежно від погоди

 

 

Людина –частина природи, і її існування безпосередньо залежале від природного середовища; цінувати та бережливо ставитися до природи

 

88

 

Яка сьогодні погода?

Weather, shine, stay

What is the weather like today?

Ex1,2

p.116

 

 

Ex1,p116

 

89

 

Яку погоду ти любиш?

Seasons, months

What is your favourite season?

Ex3,p117

Ex1,3,

p117

 

Ex2,p117

 

90

 

Пори року

Seasons, months

How many days are there in a week?

Ex1,p118

 

 

 

 

Ex2,5,p118-119

Ex3,

p119

91

 

Сімейні свята на календарі

Seasons, months

 

Ex1,p120

 

 

 

Ex2,p120

 

 

 

92

 

Календар.

Контроль письма

 

 

 

 

Ex1,3,p116

 

 

 

93

 

Пори року

 

 

 

 

 

 

 

Ex5,p117

94

 

 

Свята. Великдень

Контроль аудіювання

Christ, church, hot cross bun, people

 

 

 

 

 

 

 

95

 

Час цікавих історій

 

 

 

 

Ex1,p124

 

Ex1,p125

 

96

 

Тепер ти можеш

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Ex1,p124

Ex5,p125

97

 

Моє порт фоліо

 

 

 

 

 

 

Ex1,p127

Ex2,p127

98

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Узагальнення знань з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку